abonnement Unibet Coolblue
pi_174205749
Hallo allemaal,

Ik heb al een poosje een Toyota Paseo 1.5 GT Coupé uit 1997, maar ik zou nu graag een radio erin plaatsen met meer mogelijkheden. Ik heb nu al een aftermarket radio (Was er al ingebouwd) Maar ik zou graag de mogelijkheid hebben om te bellen via de radio, dus contacten selecteren en bladeren in mappen, enzovoorts.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar moet gaan krijgen? Want ik weet echt niet meer hoe ik het moet gaan doen! Er zit nu een enkel din vak in, met daaronder een onbruikbare gleuf, die is te ondiep en te klein om er wat mee te kunnen.

Die wil ik graag samenvoegen voor dubbeldin.

Weet iemand hier iets voor?
pi_174206283
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:45 schreef Arjan_Oskam het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb al een poosje een Toyota Paseo 1.5 GT Coupé uit 1997, maar ik zou nu graag een radio erin plaatsen met meer mogelijkheden. Ik heb nu al een aftermarket radio (Was er al ingebouwd) Maar ik zou graag de mogelijkheid hebben om te bellen via de radio, dus contacten selecteren en bladeren in mappen, enzovoorts.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar moet gaan krijgen? Want ik weet echt niet meer hoe ik het moet gaan doen! Er zit nu een enkel din vak in, met daaronder een onbruikbare gleuf, die is te ondiep en te klein om er wat mee te kunnen.

Die wil ik graag samenvoegen voor dubbeldin.

Weet iemand hier iets voor?
Gaat niet lukken ben ik bang. Ik heb die van mij vorig jaar verkocht met nog altijd de casettespeler er in _O-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_174213385
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:15 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Gaat niet lukken ben ik bang. Ik heb die van mij vorig jaar verkocht met nog altijd de casettespeler er in _O-
Kan wel volgens mij, een paseo is technisch gelijk aan een starlet.
Die gleuf kan er in zijn geheel uit, en dan kan er een nieuwe module in bij mijn weten.
Heb zo'n ding ooit in mijn studententijd gehad (wat een fout apparaat was dat toen, met dtm pijp eronder en alles hahaha)
pi_174215471
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:09 schreef Legwieh het volgende:

[..]

Kan wel volgens mij, een paseo is technisch gelijk aan een starlet.
Die gleuf kan er in zijn geheel uit, en dan kan er een nieuwe module in bij mijn weten.
Heb zo'n ding ooit in mijn studententijd gehad (wat een fout apparaat was dat toen, met dtm pijp eronder en alles hahaha)
Niet kapot te krijgen dat ding. Mijn schoonzusje rijd er nu nog mee en het ding is al meer als 20 jaar oud (de auto) het enige wat ik ooit vervangen heb: accu, 1x een schokdemper, remschijven en banden. Nooit geen kosten aan gehad en starte altijd. Lang leve de roestvrijstalen uitlaat ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_174216314
Leuke auto ^O^

pi_174217722
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:54 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Niet kapot te krijgen dat ding. Mijn schoonzusje rijd er nu nog mee en het ding is al meer als 20 jaar oud (de auto) het enige wat ik ooit vervangen heb: accu, 1x een schokdemper, remschijven en banden. Nooit geen kosten aan gehad en starte altijd. Lang leve de roestvrijstalen uitlaat ^O^
Het blijft in basis een starlet en die zijn onverwoestbaar inderdaad. Met de 1.5 motor die in de paseo ligt rijdt hij ook nog vrij vlot.
pi_174217985
quote:


Ik had een zwarte met spoiler. Zonder spoiler heeft ie maar een kale kont :{w
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_174219597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:45 schreef Arjan_Oskam het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb al een poosje een Toyota Paseo 1.5 GT Coupé uit 1997, maar ik zou nu graag een radio erin plaatsen met meer mogelijkheden. Ik heb nu al een aftermarket radio (Was er al ingebouwd) Maar ik zou graag de mogelijkheid hebben om te bellen via de radio, dus contacten selecteren en bladeren in mappen, enzovoorts.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar moet gaan krijgen? Want ik weet echt niet meer hoe ik het moet gaan doen! Er zit nu een enkel din vak in, met daaronder een onbruikbare gleuf, die is te ondiep en te klein om er wat mee te kunnen.

Die wil ik graag samenvoegen voor dubbeldin.

Weet iemand hier iets voor?
Jaren geleden heb ik ook eens gezocht naar een "dubbel din" systemen die niet diep was.
Toen waren er twee systemen van Parrot of een Apple Car Play.

pi_174243587
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:09 schreef Legwieh het volgende:

[..]

Kan wel volgens mij, een paseo is technisch gelijk aan een starlet.
Die gleuf kan er in zijn geheel uit, en dan kan er een nieuwe module in bij mijn weten.
Heb zo'n ding ooit in mijn studententijd gehad (wat een fout apparaat was dat toen, met dtm pijp eronder en alles hahaha)
Hoe moet dat dan precies?

Zie foto's voor hoe het er bij mij uitziet:




https://imgur.com/WccFM95
https://imgur.com/qI1yPwc
https://imgur.com/ugBN3H2
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:51:35 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174246278
Kan geen dubbel din frame vinden voor zo'n ding.

Wat misschien wel kan, is een klapscherm.

Lamaar, radio zit verdiept ingebouwd; wordt hem niet :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174294153
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:47 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik had een zwarte met spoiler. Zonder spoiler heeft ie maar een kale kont :{w
Dat vind ik ook altijd, zonder die spoiler is het een hele andere auto!
pi_174294167
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
Kan geen dubbel din frame vinden voor zo'n ding.

Wat misschien wel kan, is een klapscherm.

Lamaar, radio zit verdiept ingebouwd; wordt hem niet :{
Klopt :{ Ik had daar ook al aan gedacht, maar dat kan inderdaad niet...
pi_174294176
quote:
99s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 20:46 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Jaren geleden heb ik ook eens gezocht naar een "dubbel din" systemen die niet diep was.
Toen waren er twee systemen van Parrot of een Apple Car Play.

[ afbeelding ]

Diep is niet echt het probleem, kijk foto's voor meer info. In principe kan ik vrij diep, veel ruimte achter de radio
pi_175485021
Niemand? :-(
pi_175495958
Ik heb deze radio, is dan geen dubbeldin maar hier kun je toch mappen selecteren en contacten uitzoeken om te bellen.
Bediening is even wennen omdat de radio enorm veel functies heeft maar weinig knoppen.

De USB aan de achterzijde is ook goud waard, ik heb de usb poort weggewerkt in het dashbordkastje dus nooit geen usb stick in zicht.

http://www.kenwood.nl/car/autoradio/dab_cd/KDC-BT73DAB/
pi_175496816
Ik kan in dat geval ook een KDC-BT60U / 61U / 92U aanraden als je die nog ergens kan vinden. Iets subtieler qua looks, maar natuurlijk geen dubbeldin zoals TS wil.

Ff gegoogled, gewoon zagen:
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')