abonnement Unibet Coolblue
pi_174204199
Ik heb een SG S5 met gebroken glas. |:(
Touch werkt nog goed, en het LCD is onbeschadigd.

Wat is zoal een beetje betrouwbare webwinkel, die er geen weken over doet en het liefst ook nog eens goedkoop is?
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_174205465
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:08 schreef DenHeldert het volgende:
Ik heb een SG S5 met gebroken glas. |:(
Touch werkt nog goed, en het LCD is onbeschadigd.

Wat is zoal een beetje betrouwbare webwinkel, die er geen weken over doet en het liefst ook nog eens goedkoop is?
ga naar je lokale turk? die kunnen dat vaak in een dag of 2 regelen voor weinig
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:34:01 #3
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_174205548
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:28 schreef mschol het volgende:

[..]

ga naar je lokale turk? die kunnen dat vaak in een dag of 2 regelen voor weinig
Dat kan. Alleen niet jammeren achteraf als het ding halfbakken terug in elkaar geschroefd is.
Beter doe je het gewoon zelf, genoeg videos en handleidingen te vinden. Kind kan de was doen.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:25:46 #4
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_174206502
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:34 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Dat kan. Alleen niet jammeren achteraf als het ding halfbakken terug in elkaar geschroefd is.
Beter doe je het gewoon zelf, genoeg videos en handleidingen te vinden. Kind kan de was doen.
Klinkt makkelijker dan dat het is.

Laatste keren dat ik iemand heb gehoord die dat heeft gedaan was dat ook verkeerd gegaan... Maargoed; laatste keren dat ik hoorde dat iemand het een telefoonzaak (niet turk) liet doen, ging het ook fout dus not sure of ik een conclusie kan trekken :').
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:28:09 #5
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_174206570
Ts; Woon je in den helder? Misschien weet iemand hier een lokale boer.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_174206943
Ik zoek ook nog een goed adres.
Ik kan mijn smartphone onder garantie naar een reparateur sturen, maar ik weet gewoon zeker dat die het erop gaan gooien dat ik hem heb laten vallen (en dus geen garantie) gezien de gebruikssporen erop.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:55:07 #7
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_174207301
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:25 schreef embedguy het volgende:

[..]

Klinkt makkelijker dan dat het is.

Laatste keren dat ik iemand heb gehoord die dat heeft gedaan was dat ook verkeerd gegaan... Maargoed; laatste keren dat ik hoorde dat iemand het een telefoonzaak (niet turk) liet doen, ging het ook fout dus not sure of ik een conclusie kan trekken :').
Mwoah, heb het bij een aantal verschillende toestellen gedaan en als je netjes de stappen volgt en niet als een lompe boer te werk gaat kan er heel weinig fout gaan.
Natuurlijk kan het bij een reparatieshop ook goed gaan, maar mijn ervaringen zijn niet positief.
pi_174210353
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:34 schreef Mano_ het volgende:

Dat kan. Alleen niet jammeren achteraf als het ding halfbakken terug in elkaar geschroefd is.
Beter doe je het gewoon zelf, genoeg videos en handleidingen te vinden. Kind kan de was doen.
Soms waar inderdaad. Op mijn smartphone was de usb aansluiting defect (laadde niet meer op). 25 euries betaald bij de lokale turk en na twee dagen was het weer stuk. Toen maar zelf een module uit China laten komen voor 2 euro en zelf in elkaar geklikt. Werkt nog steeds.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_174210661
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:34 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Dat kan. Alleen niet jammeren achteraf als het ding halfbakken terug in elkaar geschroefd is.
Beter doe je het gewoon zelf, genoeg videos en handleidingen te vinden. Kind kan de was doen.
Niet aan te raden vanuit eigen ervaringen
IT'er in hart en nieren
pi_174262285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:28 schreef mschol het volgende:

ga naar je lokale turk? die kunnen dat vaak in een dag of 2 regelen voor weinig
Zolang je het maar bij je scherm houdt en geen kabeltjes of batterijen daar koopt want daar word je bij de Turken of Marokkanen, ook al lijkt het kosjer, soms aardig genaaid ongeacht wat ze je ter plekke beloven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 19:39:00 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')