abonnement Unibet Coolblue
pi_174202887
Wat zijn voorbeelden van optredens waarin men luie en / of ongeïnspireerd muziek stond te maken.

Ik zat ergens op een feest waar men een video van één of 't ander smooth jazz concert had opstaan. Daarin speelde men met 2 of 3 drumstellen en een hele vloot aan gitaristen, blijkbaar om elkaars fouten in de slaapverwekkende standaardgrooves te camoufleren.
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 08:58:06 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174205075
Ik heb wel eens een killing joke concert gezien waar de gitarist ruzie ging lopen maken met iemand in het publiek. Hij ziet er sowieso al een beetje nonchalant uit kwa gitaarspel altijd maar dit was echt niet leuk meer om naar te kijken, hij gooide later ook nog een blikje ofzo naar de geluidsman... algeheel kut eigenlijk.

De keer daarop waren ze weer prima trouwens.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174208234
De Selector in Oss met een cash tour, zelden zo'n ongeïnspireerd zootje artiesten op een podium zien staan.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_174216186
Ik vond het optreden dat de Pixies gaven op Pinkpop 2004 erg ongeïnspireerd en bijna saai te noemen. Geen enkele interactie met het publiek of met elkaar, ze wekten extreem de indruk daar alleen maar te staan voor het geld en er totaal geen zin in te hebben.
pi_174217332
Toen Lauryn Hill solo ging was de eerste plaat (waarop ze zelf gitaar speelde) een hele sterke, ook live was 't prima.

Helaas kwam men er met haar al snel achter dat ze maar een paar akkoorden in haar repertoir had en deze ook gewoon op het volgende album en tot in de eeuwigheid herhaalde. Heeft blijkbaar nooit de moeite genomen om wat bij te leren en haarzelf verder te pushen. Jammer.
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 19:23:46 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174217373
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:22 schreef Beathoven het volgende:
Toen Lauryn Hill solo ging was de eerste plaat (waarop ze zelf gitaar speelde) een hele sterke, ook live was 't prima.

Helaas kwam men er met haar al snel achter dat ze maar een paar akkoorden in haar repertoir had en deze ook gewoon op het volgende album en tot in de eeuwigheid herhaalde. Heeft blijkbaar nooit de moeite genomen om wat bij te leren en haarzelf verder te pushen. Jammer.
Prima punk attitude toch :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174217434
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Prima punk attitude toch :D
Klopt ,maar voor R&B gelden volgens mij andere ongeschreven regels. :)
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 19:26:40 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174217440
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Klopt ,maar voor R&B gelden volgens mij andere ongeschreven regels. :)
:D Alles laten inspelen door witte studiomuzikanten toch :@ #wreckingcrew
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:58:11 #9
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_174229204
The Orb eerder dit jaar in de Effenaar. Wat een ongeïnspireerde platte botsautootjesmuziek was dat zeg. :') Nota bene op een tour om een chillout-album te promoten besloten ze de EDM-kraan wat verder open te draaien. Je zag ook een vrij extreme tweedeling in het publiek die je zelden nog ziet bij gevestigde artiesten op hun eigen clubtours.
  Redactie Sport vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:20:35 #10
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174230804
Faithless in Eindhoven en Volbeat op Pinkpop 2009 kwamen zo op me over.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:50:06 #11
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174232621
Bij Kings of Leon verveel ik me altijd een ongeluk op festivals. Geen idee waarom ik ze steeds weer een kans geef.
pi_174233073
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Bij Kings of Leon verveel ik me altijd een ongeluk op festivals. Geen idee waarom ik ze steeds weer een kans geef.
Dat heb ik met Social Distortion, vier keer live gezien, nooit een overtuigend concert neergezet. Terwijl ik ze op plaat best kan waarderen.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:20:09 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_174233204
Public Enemy-Lowlands 1999 :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')