abonnement Unibet Coolblue
pi_174217297
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:14 schreef RAVW het volgende:

[..]

en dat is waar ik dus naar toe wil .. dat juist door mijn werk die psychologische problemen ontstaan zijn ...
Is ook al door GGZ , RIAGG , ARBO erkent
Alleen mijn werkgever wil hier niets van weten

Vandaag ook in een voorgang gesprek verteld dat ik al jaren last heb van stress en angsten en spanningen )
( niet gezegd waardoor )

jobcoach reageert totaal niet en vraagt ook niet verder waar deze klachten vandaan komen ....
zelfs vraag ze me later alleen hoe het prive gaat en met mijn relatie , ik zeg goed geen probleem alleen die ervaart ook dat ik alleen met het werk bezig bent ( zelf in mijn slaap :-) )

maar hier wordt alleen maar om gelachen en verder mijn werk was goed :-)
alleen ze zouden nog even mijn uren na kijken van vakantie dagen , of ik nog wel met de kerst vrij kon zijn :-) ach heb nog 3 weken staan dus dat is het probleem niet ........... dus het gesprek was weer afgesloten :-)

en daar ga je dan weer binnen kort functiegesprek en dan zien we wel verder ... :-)
Je opent een topic in R&P met vragen over de behandeling van de psycholoog. De psycholoog behandelt jouw werkgever niet en is geen juridisch adviseur. Je bent inderdaad alleen maar met het werk bezig en wat in het verleden is gebeurd, zolang je daar zo obsessief mee bezig bent zul je m.i. nooit gelukkig kunnen worden, dat ligt niet aan het werk maar aan de manier waarop jij daarmee omgaat. Succes met de psycholoog.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:22:43 #102
438758 zeer
Opritsjniki
pi_174217338
als je jezelf 20 jaar lang laat etteren door een werkgever en niet gewoon je verlies neemt en iets beters zoekt, heb je inderdaad een laag zelfbeeld want anders zou je jezelf wel iets beters gunnen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:22:25 #103
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174224805
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 22:40 schreef RAVW het volgende:

[..]

hun hebben het in 2001 afgewezen
Wat zou er gebeuren als jij nu ontslag indient en een baan via reguliere kanalen zoekt?
God doesn't help stupid!
pi_174225536
https://www.telegraaf.nl/nieuws/495740/van-der-laan-gestalkt.

TS, wat vind je van dit stuk?
Afgezien van het stalken, wat vind je van deze man?
Hell To The Liars
pi_174229587
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:21 schreef Wespensteek het volgende:

Je opent een topic in R&P met vragen over de behandeling van de psycholoog. De psycholoog behandelt jouw werkgever niet en is geen juridisch adviseur. Je bent inderdaad alleen maar met het werk bezig en wat in het verleden is gebeurd, zolang je daar zo obsessief mee bezig bent zul je m.i. nooit gelukkig kunnen worden, dat ligt niet aan het werk maar aan de manier waarop jij daarmee omgaat. Succes met de psycholoog.
Dan hoop ik dat de ts een psycholoog krijgt die hier iets mee kan en hem niet alleen maar uitlacht. Werkgerelateerde problemen negeren ze bij standaard ggz. Daarvoor moet je echt bij een arbeidspsycholoog zijn, die worden vaak niet vergoed door de verzekering tenzij hij een doorverwijzing krijgt van de huisarts of zo
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174229732
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat de ts een psycholoog krijgt die hier iets mee kan en hem niet alleen maar uitlacht. Werkgerelateerde problemen negeren ze bij standaard ggz. Daarvoor moet je echt bij een arbeidspsycholoog zijn, die worden vaak niet vergoed door de verzekering tenzij hij een doorverwijzing krijgt van de huisarts of zo
Ik denk dat de werkgerelateerde problemen een gevolg zijn van andere problemen.
pi_174231002
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:29 schreef Wespensteek het volgende:

Ik denk dat de werkgerelateerde problemen een gevolg zijn van andere problemen.
Zo zien zij het niet. Iig, uit een folder van de GGZ staan problemen die uitgesloten zijn van behandeling omdat het geen psychiatrische problemen zouden zijn. Daarbij staat o.a rouw maar ook burnout.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174231058
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Zo zien zij het niet. Iig, uit een folder van de GGZ staan problemen die uitgesloten zijn van behandeling omdat het geen psychiatrische problemen zouden zijn. Daarbij staat o.a rouw maar ook burnout.
Leuk verhaal maar dat doet niets af aan mijn mening.
quote:
woedeaanvallen, wantrouwen naar mensen in zijn omgeving en een laag zelfbeeld.
De problemen van TS zijn groter dan werkgerelateerde problemen.
pi_174231067
Ja, dan moet hij dus gediagnosticeerd worden met iets.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:35:04 #110
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174232289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik denk dat de werkgerelateerde problemen een gevolg zijn van andere problemen.
nee het is echt puur op werk
want zo wel GGZ en Riagg en ARBO hebben het al erkent.

Prive heb ik totaal geen problemen ( ook met mijn werk waar ik nu zit ( gedetacheerd ) geen problemen .. alleen zodra mijn betalende werkgever zich weer gaat bemoeien met dingen gaat het steeds fout .... ( dit zeggen ook mijn werk waar ik nu gedetacheerd ben )
die zeggen ook het zal voor jou beter zijn als hun geen zeggenschap meer over je hebben , ze maken te veel fouten )

hier lopen mijn werkgever ( waar ik ben gedetacheerd) ook tegen aan .. het is niet een klacht van mij alleen maar het is bij veel mensen die daar last van hebben van het WSW bedrijf
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_174232445
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:35 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee het is echt puur op werk
want zo wel GGZ en Riagg en ARBO hebben het al erkent.

Prive heb ik totaal geen problemen ( ook met mijn werk waar ik nu zit ( gedetacheerd ) geen problemen .. alleen zodra mijn betalende werkgever zich weer gaat bemoeien met dingen gaat het steeds fout .... ( dit zeggen ook mijn werk waar ik nu gedetacheerd ben )
die zeggen ook het zal voor jou beter zijn als hun geen zeggenschap meer over je hebben , ze maken te veel fouten )

hier lopen mijn werkgever ( waar ik ben gedetacheerd) ook tegen aan .. het is niet een klacht van mij alleen maar het is bij veel mensen die daar last van hebben van het WSW bedrijf
Als je het niet eens bent met de psycholoog moet je een ander zoeken, deze beschrijft duidelijk een ruimer probleem. Verder moet ik wel zeggen dat ik je niet geloof en de psycholoog wel, op basis van hoe jij je hier uit denk ik niet dat het alleen maar werkgerelateerd is. Dit topic begin je ook met een rare brief van de psycholoog maar verder gaat het alleen over jouw werksituatie.

Je schrijft in de OP:
quote:
ja gaat me nog even volgooien met zooi , en niet werken aan het probleem ......
Wat is volgens jou het probleem?
pi_174232464
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:35 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee het is echt puur op werk
want zo wel GGZ en Riagg en ARBO hebben het al erkent.

Prive heb ik totaal geen problemen ( ook met mijn werk waar ik nu zit ( gedetacheerd ) geen problemen .. alleen zodra mijn betalende werkgever zich weer gaat bemoeien met dingen gaat het steeds fout .... ( dit zeggen ook mijn werk waar ik nu gedetacheerd ben )
die zeggen ook het zal voor jou beter zijn als hun geen zeggenschap meer over je hebben , ze maken te veel fouten )

hier lopen mijn werkgever ( waar ik ben gedetacheerd) ook tegen aan .. het is niet een klacht van mij alleen maar het is bij veel mensen die daar last van hebben van het WSW bedrijf
En dus ga je al 20(!) jaar de strijd aan... 20 jaar van je leven laten verzieken door zoiets, ik vind het bizar en niet gezond.
Dat je er privé geen last van heb geloof ik echt niet. De spanningen die je ervaart en de tijd die in mailen en bezwaar maken gaat zitten, dat moet je partner merken.

Wat wil je eigenlijk met dit topic?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:53:37 #113
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174232692
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja, dan moet hij dus gediagnosticeerd worden met iets.
Ja , HSP .... maar zo lang ze dat niet zwart op wit zetten en je word van de kastje naar de muur gestuurd blijf je tegen die problemen aan lopen

maar als je de problematiek ziet waar een HSP tegen aanloopt is 100% mijn probleem
zeker als het aankomt op werk

HSP en werk

http://www.hooggevoelig.nl/drupal6/hsp-en-werk

en dan na gaan dat ik jaren lang gewoon elke min op me vingers gekeken ben en in veel lawaai gewerkt heb ... afdeling 40 man
En daar bij ook nog eens de vele onrecht die mij is aangedaan
en zeker geen werk krijgen die op niveau ligt ( MBO2 ) werk doen voor mensen die dus echt zwaar gehandicapt zijn en daar mee vergeleken worden , om maar te zwijgen over het steeds herhalende klachten en negatieve verhalen van de werknemers die er zitten ...

bij binnen komst al beginnen over: is het nog geen half 5 ......... en dan moet je dag nog beginnen .. hoe bedoel je heel mijn energie wegtrekken met negativiteit
en al die kleine beetjes lopen op
het is niet dat het van de een op andere dag in eens fout ging , nee het is gewoon langzaam aan opgebouwd
Na dat ik 2000 een Burn out had waar ik toen al 3 jaar mee liep
is daar na ook nooit wat mee gedaan , naar GGZ gestuurd en die zeggen ja wij kunnen het probleem niet oplossen het is echt puur zakelijk en begrijpelijk na wat je allemaal heb mee gemaakt daar ..

Riagg het zelfde verhaal .... ja dus mijn boosheid en wantrouwen was volgens hun terecht

hun hebben buiten dat nooit problemen kunnen ontdekken aan mij omdat het in prive juist heel goed gaat ..
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:55:06 #114
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174232724
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En dus ga je al 20(!) jaar de strijd aan... 20 jaar van je leven laten verzieken door zoiets, ik vind het bizar en niet gezond.
Dat je er privé geen last van heb geloof ik echt niet. De spanningen die je ervaart en de tijd die in mailen en bezwaar maken gaat zitten, dat moet je partner merken.

Wat wil je eigenlijk met dit topic?
PS ik heb geen partner die bij me in woont
je het geeft prive wel last maar ik loop daar niet tegen de zelfde problemen aan als op het bedrijf


in tegendeel in prive kan ik juist heel goed met mensen over weg en dat zeggen ook mijn werkgever nu

Voor dat ik op de WSW kwam werken had ik deze problemen niet met werkgevers en heb zelf goede banen gehad daarvoor .. ( uitzendwerk)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_174232761
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:35 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee het is echt puur op werk
want zo wel GGZ en Riagg en ARBO hebben het al erkent.

Prive heb ik totaal geen problemen ( ook met mijn werk waar ik nu zit ( gedetacheerd ) geen problemen .. alleen zodra mijn betalende werkgever zich weer gaat bemoeien met dingen gaat het steeds fout .... ( dit zeggen ook mijn werk waar ik nu gedetacheerd ben )
die zeggen ook het zal voor jou beter zijn als hun geen zeggenschap meer over je hebben , ze maken te veel fouten )

hier lopen mijn werkgever ( waar ik ben gedetacheerd) ook tegen aan .. het is niet een klacht van mij alleen maar het is bij veel mensen die daar last van hebben van het WSW bedrijf
Wie verplicht jou om daar te blijven werken? Ik was er allang mee gestopt en op zoek gegaan naar iets anders.

Het is misschien confronterend om te lezen wat een psych concludeert over jou, maar voor zover ik kan opmaken helpt zij jou wel.

Je zou je ook open kunnen stellen dat een ander weleens een andere kijk heeft op de dingen dan jij zelf en dat degene van jezelf niet altijd correct is. Als jij dingen niet opmerkt, wil dat niet zeggen dat ze er niet zijn.

Als ik mijn psycholoog niet begrijp, kies ik er eerst voor om de dialoog aan te gaan en hem/haar de kans geven mij uit te leggen waar hij/zij dit over mij concludeert. Als ik dat diverse heb gedaan en ik ben het er nog steeds niet over eens, dan weet ik dat dit niet gaat werken en ga ik op zoek naar een andere psycholoog.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:19:15 #116
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174233188
Voor de mensen die het echt willen weten en mij wantrouwen

bedrijf waar ik 22 jaar in loondienst ben


deel 2


( bedrijf waar ik dus 3 a 4 jaar ben gedetacheerd geweest
en die nu ook samen gaat met het bedrijf waar ik in loondienst ben )

[ Bericht 39% gewijzigd door RAVW op 06-10-2017 18:39:03 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_174233304
Je loopt dus al 20 jaar bij een sociale werkplaats, en die maken je stuk cq nog stukker?

In hoeverre ben je verplicht (vanwege korten op uitkering oid) om daarheen te gaan?
pi_174233323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:55 schreef RAVW het volgende:

[..]

PS ik heb geen partner die bij me in woont
je het geeft prive wel last maar ik loop daar niet tegen de zelfde problemen aan als op het bedrijf


in tegendeel in prive kan ik juist heel goed met mensen over weg en dat zeggen ook mijn werkgever nu

Voor dat ik op de WSW kwam werken had ik deze problemen niet met werkgevers en heb zelf goede banen gehad daarvoor .. ( uitzendwerk)

Je lijkt de vraag te ontwijken die al vaker is gesteld:
Waarom zoek je geen andere baan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:44:30 #119
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174233792
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:24 schreef Cyanide- het volgende:
Je loopt dus al 20 jaar bij een sociale werkplaats, en die maken je stuk cq nog stukker?

In hoeverre ben je verplicht (vanwege korten op uitkering oid) om daarheen te gaan?
WSW indicatie zoek maar eens een werkgever je full wil betalen , WSW mensen zijn "vaak ziek" en kunnen niets ( sociale werkplaats idee )
daarbij zij meerdere colega's die ook hun ontslag hebben aangevraagd en deze niet hebben gekregen ivm "zelfbescherming )

dus hun andere werkgever kon ze niet in dienst nemen

en als dat wel gebeurd , dan zorgen ze er wel voor dat je overspannen bent voor dat je je laatste dag gewerkt heb daar en /of met een "zwaar negatief beoordeling en negatief advies van de ARBO niet meer mag werken alleen op een WSW bedrijf

Waarom denk je dat ze mij in 2001 zo negatief hebben weg gezet ... ook omdat ik gevraagt had daar weg te willen ( ook al in IOP van 1996 )
waar ze dus niets mee gedaan hebben , en waar ik wel elke maand toen om gevraagd heb of ze me nu eens terug konden begeleiden naar buiten

maar daar is nooit iets van terecht gekomen tot ik in 2000 in een burn out te recht kwam
en van af dat moment hebben ze bij mij de druk van het werk alleen maar hoger gegooid

Advies van ARBO 4 uur staan en 4 uur zitten ivm rug , mij vast zetten op een werkplek waar ik de hele dag in veel lawaai en de hele dag moest staan
en dat terwijl iemand een HSP er is en een S bocht heeft in de rug en dus niet lang kan staan
moet dus kunnen lopen en af en toe zitten

Maar daar is nooit aan gehouden ( bewust ) tot ik in 2003 uit voel met een Zware hernia
om vervolgens daarna ( reintegratie mij neer te zetten in het zelfde soort werk , veel herrie en de hele dag staan

Arbo heeft dit ook altijd genegeerd
want die is ook onder druk gezet door PZ van het bedrijf

Dus je loopt dan al jaren met een Burn out , en dan ook nog eens je zorgen dat je lichamelijk kapot gaat

en dan elke keer te horen krijgen we kunnen niets voor je doen , en dat kunnen we niet , als je het niet bevalt moet je maar ontslag nemen ...

en dan in je dossier zetten dat je te lui bent om te werken en dat je niet wil werken ....... en je aanstelt wat betreft je gezondheid klachten

zelfs na dat ik die zware hernia heb gehad hebben ze mijn rug klachten ontkent
want ik moest me niet aanstellen , en gewoon doorgaan
maar als je de ziektewet in ging , dan moest je met spoed bij de ARBO en die zij gewoon dat je werkweigering deed en dat je niet ziek was ..... terwijl ik stijf van de pijnstillers en toen aan de oxazepam , diazepam zat terwijl ik toen nog stijf stond van de stress en angsten ( deze medicatie werken dus niet ( dit al in 2005 / 2006 gebruikt
moest toen van de huisarts stoppen er mee omdat het niet werkten en dat ik het probleem met mijn werkgever moest oplossen , Bedrijfsarts :ik mocht toen niet thuis zitten omdat werk goede afleiding was ........... thuis zal ik ook alleen maar gek worden ......... Dus je ging maar weer om toch uit die problemen te blijven en proberen je angst en stress niet nog eens hoger op te gooien
om er tegen in te gaan en zo is het dus jaren lang gegaan
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_174233947
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:44 schreef RAVW het volgende:

[..]

WSW indicatie zoek maar eens een werkgever je full wil betalen , WSW mensen zijn "vaak ziek" en kunnen niets ( sociale werkplaats idee )
daarbij zij meerdere colega's die ook hun ontslag hebben aangevraagd en deze niet hebben gekregen ivm "zelfbescherming )

dus hun andere werkgever kon ze niet in dienst nemen

en als dat wel gebeurd , dan zorgen ze er wel voor dat je overspannen bent voor dat je je laatste dag gewerkt heb daar en /of met een "zwaar negatief beoordeling en negatief advies van de ARBO niet meer mag werken alleen op een WSW bedrijf

Waarom denk je dat ze mij in 2001 zo negatief hebben weg gezet ... ook omdat ik gevraagt had daar weg te willen ( ook al in IOP van 1996 )
waar ze dus niets mee gedaan hebben , en waar ik wel elke maand toen om gevraagd heb of ze me nu eens terug konden begeleiden naar buiten

maar daar is nooit iets van terecht gekomen tot ik in 2000 in een burn out te recht kwam
en van af dat moment hebben ze bij mij de druk van het werk alleen maar hoger gegooid

Advies van ARBO 4 uur staan en 4 uur zitten ivm rug , mij vast zetten op een werkplek waar ik de hele dag in veel lawaai en de hele dag moest staan
en dat terwijl iemand een HSP er is en een S bocht heeft in de rug en dus niet lang kan staan
moet dus kunnen lopen en af en toe zitten

Maar daar is nooit aan gehouden ( bewust ) tot ik in 2003 uit voel met een Zware hernia
om vervolgens daarna ( reintegratie mij neer te zetten in het zelfde soort werk , veel herrie en de hele dag staan

Arbo heeft dit ook altijd genegeerd
want die is ook onder druk gezet door PZ van het bedrijf

Dus je loopt dan al jaren met een Burn out , en dan ook nog eens je zorgen dat je lichamelijk kapot gaat

en dan elke keer te horen krijgen we kunnen niets voor je doen , en dat kunnen we niet , als je het niet bevalt moet je maar ontslag nemen ...

en dan in je dossier zetten dat je te lui bent om te werken en dat je niet wil werken ....... en je aanstelt wat betreft je gezondheid klachten

zelfs na dat ik die zware hernia heb gehad hebben ze mijn rug klachten ontkent
want ik moest me niet aanstellen , en gewoon doorgaan
maar als je de ziektewet in ging , dan moest je met spoed bij de ARBO en die zij gewoon dat je werkweigering deed en dat je niet ziek was ..... terwijl ik stijf van de pijnstillers en toen aan de oxazepam , diazepam zat terwijl ik toen nog stijf stond van de stress en angsten ( deze medicatie werken dus niet ( dit al in 2005 / 2006 gebruikt
moest toen van de huisarts stoppen er mee omdat het niet werkten en dat ik het probleem met mijn werkgever moest oplossen , Bedrijfsarts :ik mocht toen niet thuis zitten omdat werk goede afleiding was ........... thuis zal ik ook alleen maar gek worden ......... Dus je ging maar weer om toch uit die problemen te blijven en proberen je angst en stress niet nog eens hoger op te gooien
om er tegen in te gaan en zo is het dus jaren lang gegaan
Ik zoek niet, en ik ga niet die hele lap tekst uitpluizen. Ik stel een simpele vraag; ben je 'verplicht' of wordt je op andere wijze 'gestraft' (korten of geen recht op uitkering/WAJONG/WIA/WW/weetikwat) als je daar weggaat.

Daar volstaat in principe een simpel antwoord van max twee zinnen op ;)
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:55:18 #121
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174234005
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:51 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik zoek niet, en ik ga niet die hele lap tekst uitpluizen. Ik stel een simpele vraag; ben je 'verplicht' of wordt je op andere wijze 'gestraft' (korten of geen recht op uitkering/WAJONG/WIA/WW/weetikwat) als je daar weggaat.

Daar volstaat in principe een simpel antwoord van max twee zinnen op ;)
als ej ontslag neemt ben je alle rechten kwijt , en dus krijg ej geen geld , plus je heb een wsw indicatie en dus val je bij het laagste werk uit en kan je de druk niet aan .. en dus kan je een andere werkgever wel vergeten

maar hier even twee bewijzen hoeze zijn met het afkeuren van mensen

Aanvraag keuring: keuring si voor herintreden vrije bedrijf


En hier de afwijzing


let even op de datum , en dit is volgens het bedrijf dus een foutje van de PC en geen datum maar brief nummer
Ik ben daar 20 min binnen geweest waarvan ik nog 10 min heb zitten wachten

maar nee ik mag hier niets over zeggen of op terug komen

PS het is mijn oude adress dus die gegevens kloppen niet meer maar zo wordt je dus door de instanties in de mangel genomen

[ Bericht 5% gewijzigd door RAVW op 06-10-2017 18:38:41 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_174234052
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:44 schreef RAVW het volgende:

[..]

WSW indicatie zoek maar eens een werkgever je full wil betalen , WSW mensen zijn "vaak ziek" en kunnen niets ( sociale werkplaats idee )

<heel niet relevant verhaal>

Waarom heb je een WSW indicatie?
Nu heb je een hoop problemen die je aan je werkgever wijt (en nee, ik hoef geen lap tekst met diagnoses en verhalen over bezwaarprocedures etc). Maar ooit ben je geïndiceerd voor WSW, waarna je bij deze werkgever kwam.

Mijn vraag dus: op welke gronden is destijds, al die jaren geleden, besloten dat je extra ondersteuning en aangepast werk nodig had?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:03:00 #123
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174234180
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom heb je een WSW indicatie?
Omdat school mij weg wilde hebben , omdat ze fouten hadden gemaakt , mij niet aangemeld voor het nieuwe school jaar dus ik moest van hun van school af

dus negatief beeld van mij gemaakt ( slechte stage - slecht op school ) terwijl het juist goed ging
vanuit dit verhaal moest ik van school me aanmelden op een WSW bedrijf ... heb ik toen gedaan
omdat bij de intake gesprek er gezegd was , dat ik alles kon leren en doen wat ik daar wilde......

later is de school op hun vingers getikt en heb ik mijn school af mogen maken en geslaagd
alleen die terug koppeling van de fout van school is nooit te recht gekomen op het wsw bedrijf en die houd nu nog steeds vast aan het negatief oordeel van school
en daar heb ik ze meerdere malen ook op gewezen dat hun van foutieve info uit gaan maar dat wordt genegeerd
en dus zit ik al jaren met een stempel die dus onjuist is en zelf in mij nadeel gewerkt heb terwijl ik juist bij het rechter eind zat en dus ook door de directie van het WSW bedrijf in 2011 erkent is dat ik achteraf nooit had aangenomen mogen worden , maar verder hebben ze gezegd dat ze er niets mee kunnen , en dat alles bij het oude blijft ..........

nu al 6 jaar heel positief op me werk ( vrije bedrijf en goede beoordelingen ) maar als het op loon aankomt blijven het wsw bedrijf terug vallen op die zware begeleiding van het advies van school en AOB .... dus een loon schaal hoger kan ej dna gewoon vergeten , wel diverse keren belooft .. maar ze doen niets
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_174234240
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:03 schreef RAVW het volgende:

[..]

Omdat school mij weg wilde hebben , omdat ze fouten hadden gemaakt , mij niet aangemeld voor het nieuwe school jaar dus ik moest van hun van school af

dus negatief beeld van mij gemaakt ( slechte stage - slecht op school ) terwijl het jusit goed ging
vanuit dit verhaal moest ik van school me aanmelden op een WSW bedrijf ... heb ik toen gedaan
omdat bij de intake gesprek er gezegd was , dat ik alles kon leren en doen wat ik daar wilde......

later is de school op hun vingers getikt en heb ik mijn school af mogen maken en geslaagd
alleen die terug koppeling van de fout van school is nooit te recht gekomen op het wsw bedrijf en die houd nu nog steeds vast aan het negatief oordeel van school
en daar heb ik ze meerdere malen ook op gewezen dat hun van foutieve info uit gaan maar dat wordt genegeerd
en dus zit ik al jaren met een stempel die dus onjuist is en zelf in mij nadeel gewerkt heb terwijl ik juist bij het rechter eind zat
Laten we ervan uit gaan dat school fout zat, bedrijf van foute info uitgaat en die indicatie dus al 20 jaar onterecht is... waarom ben je in die 20 jaar niet gaan solliciteren, als het blijkbaar zo goed met je gaat? Niemand die je tegenhoudt om op eigen kracht carriére te maken. En, als al die instanties fout zitten, zou je dat dus best moeten kunnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:11:40 #125
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174234376
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Laten we ervan uit gaan dat school fout zat, bedrijf van foute info uitgaat en die indicatie dus al 20 jaar onterecht is... waarom ben je in die 20 jaar niet gaan solliciteren, als het blijkbaar zo goed met je gaat? Niemand die je tegenhoudt om op eigen kracht carriére te maken. En, als al die instanties fout zitten, zou je dat dus best moeten kunnen.
lees even terug

ik had achter af in 1996 ook gelijk weg moeten gaan , maar omdat hun belooft hadden en ook van uit de gemeente mij moesten terug plaatsen naar het vrije bedrijf heb ik toen gewacht om zelf weg te gaan , en hun ook na de uitspraak vande hoorzitting
hun verplichtingen na te komen ,
alleen toen kwam ik op een inpak afdeling en daar is het met mijn gezondheid heel snel achter uit gegaan ( door stress en spanningen van af de werkvloer en het niet nakomen van de uitslag van de hoorzitting

en zo ben ik langzaam in en burn out beland en ja probeer dan nog maar eens normaal te functioneren als je zware tegen werking heb ..... of eerder gezegd helemaal geen medewerking

en zo is het dus door opstapeling van fouten , en andere gedachten / beoordelingen en niet de juiste begeleiding fout gegaan
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_174234456
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:11 schreef RAVW het volgende:

[..]

lees even terug

ik had achter af in 1996 ook gelijk weg moeten gaan , maar omdat hun belooft hadden en ook van uit de gemeente mij moesten terug plaatsen naar het vrije bedrijf heb ik toen gewacht om zelf weg te gaan , en hun ook na de uitspraak vande hoorzitting
hun verplichtingen na te komen ,
alleen toen kwam ik op een inpak afdeling en daar is het met mijn gezondheid heel snel achter uit gegaan ( door stress en spanningen van af de werkvloer en het niet nakomen van de uitslag van de hoorzitting

en zo ben ik langzaam in en burn out beland en ja probeer dan nog maar eens normaal te functioneren als je zware tegen werking heb ..... of eerder gezegd helemaal geen medewerking

en zo is het dus door opstapeling van fouten , en andere gedachten / beoordelingen en niet de juiste begeleiding fout gegaan

Ook vanuit een burn out kun je zoeken naar ander werk.
Het is maar net waar je je energie in steekt. Jij hebt ervoor gekozen het gevecht met je werkgever te blijven aangaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_174234498
Om de OP nog even terug te pakken:
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:21 schreef RAVW het volgende:
Ik heb even een rare bericht gehad van mij psycholoog
loop daar omdat ik al jaren problemen heb met mijn werkgever .....
En dat ik nu wel eens hulp er bij wil hebben om dit op te lossen.

Ik heb zelf tegen mijn werkgever een rechtszaak gewonnen , hoorzittingen , en diverse brieven , een getekend worden niet beantwoord , wacht nu al weer 1 jaar op een mail antwoord van mijn Dossier aanvraag naar mijn werkgever .... ( werkgever blijft steeds in gebreken gebleken ,en negatief wegzetten ,erkent )

maar nu heb ik diverse gesprekken gehad met een psycholoog en vandaag gevraagd wat haar bevindingen waren:

[..]

Nu vind ik wel dat ze haar zelf tegenspreek , laag zelfbeeld ??? maar weel al 20 jaar in je rechts staan tegen over je werk gever dit ook door derde partijen ervaren en erkent en al 22 jaar vernederd worden en valse info en beloftes maken ( burn out en zware hernia zijn bewezen dat het werkgerelateerd is )

Ze wil nu aan de huisarts voorstellen om Mogelijk is hij gebaat bij een antidepressivum om dit rumineren te verminderen.

ja gaat me nog even volgooien met zooi , en niet werken aan het probleem ......

terwijl ik al 20 jaar in mijn recht staat en mij zwaar onrecht aangedaan word

Nu is mijn vraag , is dit correct dat ze mij zo weg zet terwijl ze wel erkent dat het alleen werkgerelateerde zaken zijn ... en niet privé

terwijl oude RIAGG en GGZ ( ook door werk problemen daar gekomen , die zeggen dat ik een realistisch zelfbeeld beeld heb ) en dat de problemen aan het bedrijf lagen
Zoals ik je zie posten hier: ik denk dat de psycholoog best een punt heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:25:07 #128
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174234659
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ook vanuit een burn out kun je zoeken naar ander werk.
Het is maar net waar je je energie in steekt. Jij hebt ervoor gekozen het gevecht met je werkgever te blijven aangaan.
nee ik wilde weg daar en dat heb ik ook aan gegeven , en ook steeds de mooie beloftes te horen krijgen ...

aan het lijntje houden, dreigementen , en onjuiste info en gewoon bewust tegen werken
en toen ik in die burn out zat .. ( wat nu nog een hele zwarte vlek is waar ik me weinig van kan herinneren van uit die tijd )
Ik ben toen aan mijn lot overgelaten en heb daar geen ondersteuning in gehad , terwijl ik wel al met plannen liep om er een eind aan te maken en dat ik niet zo verder wilde gaan
Alleen mij heeft het op de been gehouden omdat ik toch bleef geloven in een goede tijd en afloop en toch ook in het vertrouwen van uit me zelf dat ik er wel door zou komen door deze zware tijd

alleen met de kennis van nu is dat dus iets langer geduurd dan ik gedacht had en dat heeft dus door alles heel erg mijn leven beïnvloed
ik ben jaren lang naar me werk gegaan met de angst van wat gaat er vandaag weer gebeuren , en ik had 0,0 vertrouwen in de mens ( levens moe zo als ze dat toen ook zeiden )

en probeer dan eens onder die omstandigheden werk te zoeken terwijl jou lichaam alleen maar vraagt om rust
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:39:05 #129
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174234996
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Om de OP nog even terug te pakken:

[..]

Zoals ik je zie posten hier: ik denk dat de psycholoog best een punt heeft.
die medicatie is niet het probleem ( ik heb ze allemaal al geslikt , en wil door mijn ervaring daar niet weer aan gaan zitten , omdat ik nu niet weer zwarte gaten wil hebben , en ook op mijn werk nu kan ik dit niet gebruiken ( congierge ) veel te veel werk waar je je hoofd bij moet gebruiken
en ik zie dit werk ook als afleiding voor mij problematiek
want ik wil graag werken en niet thuis zitten om het malen te voorkomen
alleen het bedrijf waar ik door betaalt krijgt blijft is en blijft mij negeren en dwars zitten ..
Mijn wil is er echt wel om alles op te lossen en om gewoon mijn werk te doen maar daar geven ze je de kans niet voor ( betalende werkgever)

even een klein mail voorbeeld van afgelopen jaar

bedrijf vraagt in mail waar mijn uren lijsten blijven , ik scheeft terug , die heb ik al verstuurt naar dit mail adress , ....
oke zegt ze maar dat is al een paar maanden niet meer mijn mail , we hebben nu andere ....

Oke .. kan gebeuren
ik vraag op dat nieuwe mail adres ook namens de vakbond mijn Dossier op .....en mijn beklacht
( nog steeds geen antwoord )
wel al mailen daarna van haar gehad over mijn verlof dagen en mijn afspraken voor een functie gesprek , maar geen antwoord op mijn aanvraag en klachten

mijn gedetacheerde bedrijf heeft veel mailen gestuurd naar hun ..... maar geen antwoord om vervolgens pas na 1 jaar te horen krijgen dat ze een andere mail adres had..... hallo bij wie ligt de fout dan ?

aanvraag voor BHV cursus in 2015 3 keer via mail aan gevraagd , antwoord er op gehad dat ze er me e bezig zijn , pas in december een telefoon krijgen 2 weken voor mijn vakantie dat het bedrijf war ik nu werkt dat aan moet vragen , terwijl het al jaren ging via mijn betaalde werkgever

mijn bedrijf war ik nu werkt wist ook van niets en waren er ook van uitgegaan dat hun ( dus het wsw bedrijf dat regelde )
en zo zetten ze je dus elke keer weg als ze er achter komen dat ze fouten maken

nu heb ik dus nog steeds geen herhaling gehad en zou dus nu alles weer op nieuw moeten doen

om maar even te vertellen dat het niet aan mij ligt en dat hier medicatie ook niet tegen gaat werken

dit is een probleem wat het WSW bedrijf moet oplossen , naar de mensen en hun klanten toe
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_174235018
Je hebt ALLE medicatie al geslikt? Of je denkt weer op dezelfde "het kan niet manier?" ;(
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:41:26 #131
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174235054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:40 schreef Fripsel het volgende:
Je hebt ALLE medicatie al geslikt? Of je denkt weer op dezelfde "het kan niet manier?" ;(
ik heb in 2005 inderdaad heel veel van die medicatie geslikt
maar dat werkte echt niet ...
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:42:05 #132
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174235067
TS, als ik het goed begrijp hebben bijna alle instanties/bedrijven/scholen en mensen waar jij al die jaren mee te maken hebt gehad, fouten gemaakt. Ze zijn niet meer te tellen in ieder geval. En nu stel je ook alweer het advies van je psycholoog ter discussie.

Waar in hemelsnaam heb jij zelf het fout gedaan? Ik lees dat nergens.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:43:47 #133
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_174235115
Dus school wil van je af, waarna je bij een WSW bedrijf komt. Je mag school toch afmaken en krijgt je diploma. En daarna ga je alsnog terug naar het WSW bedrijf? :? Waarom? Waarom niet toen direct gesolliciteerd?

Al die 20 jaar dat dit speelt. Ja ze beloven vanalles, maar komen het niet na. Dan is het klaar en zoek je toch iets anders. Je hoeft niet direct ontslag te nemen.

Het klinkt alsof je van iedereen verwacht voor jou een oplossing te zoeken en een nieuwe baan voor je aandragen. Je had allang zelf in actie kunnen komen. In actie komen als sollicitieren, niet miepen over een dossier ed.

En als je zo graag rust wil, meld je ziek en neem die medicatie van je psych.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_174235269
Nergens draag jij schuld, alles ligt aan instanties en vooral de werkgever...

GA SOLLICITEREN!

En probeer die brieven wat beknopter te maken. En niet uit te wijden over er voor dit onderwerp niet toe doende zaken, zoals je hier de hele tijd doet.

Je opende dit topic in R&P, sleep het dan niet de hele tijd de WGR kant op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_174235353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:41 schreef RAVW het volgende:

[..]

ik heb in 2005 inderdaad heel veel van die medicatie geslikt
maar dat werkte echt niet ...
Lang niet alles dus. Je zal toch ook zelf wat moeten doen om het beter te maken. Dingen uitproberen op zijn minst. Als het ging veranderen door te doen wat je nu doet, was dat al gebeurd, en je word hier duidelijk niet gelukkig van.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:55:49 #136
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174235390
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:42 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, als ik het goed begrijp hebben bijna alle instanties/bedrijven/scholen en mensen waar jij al die jaren mee te maken hebt gehad, fouten gemaakt. Ze zijn niet meer te tellen in ieder geval. En nu stel je ook alweer het advies van je psycholoog ter discussie.

Waar in hemelsnaam heb jij zelf het fout gedaan? Ik lees dat nergens.
als ik die vraag kon beantwoorden dan had ik waarschijnlijk al deze problemen niet gehad :-)
ik vraag me ook af waar ik ergens de fout ben in gegaan en waar ik dan van kunt leren en het te verbeteren

maar die antwoorden geeft niemand mij en al zou ik fouten gemaakt hebben , dan is het nog niet zo dat ik dan maar op deze manier behandelt moet worden

natuurlijk zal ik best wel iets fout doen , maar dan moeten ze me wel vertellen wat maar dan blijft het stil

als mijn beoordelingen en testen allemaal goed zijn .... maar de meningen van mensen die over mij mogen beslissen vaak negatief zijn dan is het toch vreemd dat als je wel via tesenb en ook hulp instanties ( ggz , riagg ect ect ... nooit op een fout betrapt ben of een handicap

want daar vraag ik ook vaak naar , wat voor handicap heb ik dan , en dan wordt het dood stil , maar zodra ik dus na jaren goed werkt en geen klachten heb , dan in eens een shitload aan negatieve dingen over me heen krijgt die niet waar zijn
om me vervolgens gewoon te vernederen dat alles aan mij ligt en hun nooit wat fout doen , hoorzittingen , rechtszaak wijst toch heel anders uit

ook de kranten stukken die ik hier boven liet zien laat ook zien dat het niet bij mij ligt
nu op me werk maak ik ook wel fouten of ik vergeet wet maar daar wordt over gesproken waarom en hoe , en klaar .... we maken allemaal fouten of vergeten wel eens dingen
maar bij dat andere bedrijf geven ze je de kans niet om je woord te doen en gaan alleen van hun denkwijzen uit of dit nu goed is of niet dat maakt hun niets uit
dus je kunt je niet verdedigen

Vrijdag melding door geven aan leidinggevende , die vergeet dus door te geven aan PZ dat ik vrij bent , ik krijg een brief thuis dat ik zonder reden was weggebleven , leiding gevende aangesproken waarom hij dat niet heeft door gegeven , ... hij weet nergens van ??????
later met telefoon uitdraai zien van een gesprek van 2 min met hem laten zien dat ik hem gebeld had op die dag ( hij ontkent) en hij mag weg en ik moet me in het vervolg maar beter aan de regels houden .... :?
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_174235440
Ook nu wil je weer van andere antwoorden over wat jij fout gedaan hebt. Het is jouw leven. Jij moet beslissen wat je goed en fout vind in je handelen. Jij moet beslissen wat je anders wil, en hoe je dat wil doen. Andere mensen gaan dat echt niet voor je doen. Ze kunnen je hoogstens handvaten bieden, maar tegen al die handvaten zeg jij nee want ze lossen niet alles in 1x op.
pi_174235443
Je hoeft ons niet te overtuigen... al die lappen tekst maken je verhaal niet duidelijker.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:59:32 #139
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174235471
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:43 schreef TaMieke het volgende:
Dus school wil van je af, waarna je bij een WSW bedrijf komt. Je mag school toch afmaken en krijgt je diploma. En daarna ga je alsnog terug naar het WSW bedrijf? :? Waarom? Waarom niet toen direct gesolliciteerd?

Al die 20 jaar dat dit speelt. Ja ze beloven vanalles, maar komen het niet na. Dan is het klaar en zoek je toch iets anders. Je hoeft niet direct ontslag te nemen.

Het klinkt alsof je van iedereen verwacht voor jou een oplossing te zoeken en een nieuwe baan voor je aandragen. Je had allang zelf in actie kunnen komen. In actie komen als sollicitieren, niet miepen over een dossier ed.

En als je zo graag rust wil, meld je ziek en neem die medicatie van je psych.
nee ik ben toen alleen intake gehad duurde 2 jaar voordat je aangenomen kon worden wacht tijd

En ik had werk , via randstad maar dat was tijdelijke banen , en bij de intake had het wsw bedrijf gezegd dat ik opleidingen kon doen die ik wilde en ook werk doen wat ik wilde dat alles aan mij aan gepast zou worden ...

ach op dat moment was dat beter dan die tijdelijke contracten en ik kon daar een vast contract krijgen , was ook binnen 1 maand door mijn proeftijd heen ... ( dus slecht ging het niet )

dus met die gedachten en beloftes heb ik randstad afgemeld en de WSW bedrijf aangenomen ... om met de gedachten daar even wat opleidingen te doen en weer weg te gaan ( had geen twijfel over mijn inzit en kunnen ) die waren tot op dat moment perfect )
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:11:45 #140
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174235716
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:58 schreef Fripsel het volgende:
Ook nu wil je weer van andere antwoorden over wat jij fout gedaan hebt. Het is jouw leven. Jij moet beslissen wat je goed en fout vind in je handelen. Jij moet beslissen wat je anders wil, en hoe je dat wil doen. Andere mensen gaan dat echt niet voor je doen. Ze kunnen je hoogstens handvaten bieden, maar tegen al die handvaten zeg jij nee want ze lossen niet alles in 1x op.
ik heb alle handvaten die ik kon pakken aangepakt , ze hebben mij de kans gegeven voor voorman te worden dit is goed gegaan , tot dat het probleem in het stadhuis kwam
en dus de beloftes van meer loon ongeldig verklaart werden terwijl ik wel al 2 a 3 jaar voorman was ......
met positieve beoordelingen , maar zodra ik ging vragen wanneer er nu meer loon bij kwam , werd ik terug gezet onder mijn eigen medewerkers

en omdat 4 jaar later te horen via de OR dat ik allang in een veel hoger loon had moeten zitten , dit zegt iedereen , alleen dit gebeurd maar niet waardoor je dus wrijvingen krijgt

nu zou ik volgens de WSW CAO ook in loon groep F zitten ( krijg nog maar B betaalt )
mag ik dan mijn mond niet opentrekken als ik daar recht op heb ,
nee dat mag niet want je mag blij wezen dat je werk heb en zo niet , dan neem je ontslag maar
hoe wil je mijn stress en spanningen dan weg nemen ....
terwijl ik al jaren aan het bewijzen ben en ook jaren lang goede beoordelingen heb , terwijl daar niets tegen over staat

kom op zeg , het moet niet 22 jaar lang van 1 kant komen
terwijl ik nu ook weet dat alle voormannen nu wel in E / F zitten omdat ze dat verplicht zijn volgens het CAO , maar waarom krijg ik het dan niet van die jaren die ik het toen ook geweest ben en ook nu die jaren die nu al als Congierge werkt er niet naar betaalt

hier ben ik nu ook mee bezig , dat zal al een 90% van alle stress en spanningen weg nemen als dit eens goed zit

mijn vaste lasten zijn net zo hoog bijna als mijn inkomen maar ik wil ook nog wel een keer wat leuke dingen doen in mijn leven , dat kan nu alleen van het vakantie geld en kerst geld voor de rest moet ik alleen eten en drinken en lasten betalen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_174235827
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:11 schreef RAVW het volgende:

[..]

ik heb alle handvaten die ik kon pakken aangepakt , ze hebben mij de kans gegeven voor voorman te worden dit is goed gegaan , tot dat het probleem in het stadhuis kwam
en dus de beloftes van meer loon ongeldig verklaart werden terwijl ik wel al 2 a 3 jaar voorman was ......
met positieve beoordelingen , maar zodra ik ging vragen wanneer er nu meer loon bij kwam , werd ik terug gezet onder mijn eigen medewerkers

en omdat 4 jaar later te horen via de OR dat ik allang in een veel hoger loon had moeten zitten , dit zegt iedereen , alleen dit gebeurd maar niet waardoor je dus wrijvingen krijgt

nu zou ik volgens de WSW CAO ook in loon groep F zitten ( krijg nog maar B betaalt )
mag ik dan mijn mond niet opentrekken als ik daar recht op heb ,
nee dat mag niet want je mag blij wezen dat je werk heb en zo niet , dan neem je ontslag maar
hoe wil je mijn stress en spanningen dan weg nemen ....
terwijl ik al jaren aan het bewijzen ben en ook jaren lang goede beoordelingen heb , terwijl daar niets tegen over staat

kom op zeg , het moet niet 22 jaar lang van 1 kant komen
terwijl ik nu ook weet dat alle voormannen nu wel in E / F zitten omdat ze dat verplicht zijn volgens het CAO , maar waarom krijg ik het dan niet van die jaren die ik het toen ook geweest ben en ook nu die jaren die nu al als Congierge werkt er niet naar betaalt

hier ben ik nu ook mee bezig , dat zal al een 90% van alle stress en spanningen weg nemen als dit eens goed zit

mijn vaste lasten zijn net zo hoog bijna als mijn inkomen maar ik wil ook nog wel een keer wat leuke dingen doen in mijn leven , dat kan nu alleen van het vakantie geld en kerst geld voor de rest moet ik alleen eten en drinken en lasten betalen
Sorry, ik had het iets duidelijker moeten verwoorden. Iedere andere optie dan je als een blinde koppige in dit conflict vast blijven bijten.
pi_174236101
*kuch*

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je hoeft ons niet te overtuigen... al die lappen tekst maken je verhaal niet duidelijker.
Het voelt als praten tegen een muur. Elke vraag die gesteld wordt en elke suggestie die je krijgt wordt meteen begraven in grote lappen tekst met details die voor ons niet te controleren zijn. Het is jouw verhaal, jouw dossier en wij kunnen niet tegen je werkgever zeggen hoe hij je moet gaan behandelen.

Je hebt wat reacties gekregen op je vraag in de OP, maar ik heb het idee dat je die meteen opzij schuift, als het niet in je straatje past. Maakt mij verder niet uit, jij bent degene die door deze houding al 20 jaar in conflict zit en daar pscychische klachten van heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_174237621
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:53 schreef RAVW het volgende:

Ja , HSP .... maar zo lang ze dat niet zwart op wit zetten en je word van de kastje naar de muur gestuurd blijf je tegen die problemen aan lopen

maar als je de problematiek ziet waar een HSP tegen aanloopt is 100% mijn probleem
zeker als het aankomt op werk

HSP en werk

http://www.hooggevoelig.nl/drupal6/hsp-en-werk

en dan na gaan dat ik jaren lang gewoon elke min op me vingers gekeken ben en in veel lawaai gewerkt heb ... afdeling 40 man
En daar bij ook nog eens de vele onrecht die mij is aangedaan
en zeker geen werk krijgen die op niveau ligt ( MBO2 ) werk doen voor mensen die dus echt zwaar gehandicapt zijn en daar mee vergeleken worden , om maar te zwijgen over het steeds herhalende klachten en negatieve verhalen van de werknemers die er zitten ...

bij binnen komst al beginnen over: is het nog geen half 5 ......... en dan moet je dag nog beginnen .. hoe bedoel je heel mijn energie wegtrekken met negativiteit
en al die kleine beetjes lopen op
het is niet dat het van de een op andere dag in eens fout ging , nee het is gewoon langzaam aan opgebouwd
Na dat ik 2000 een Burn out had waar ik toen al 3 jaar mee liep
is daar na ook nooit wat mee gedaan , naar GGZ gestuurd en die zeggen ja wij kunnen het probleem niet oplossen het is echt puur zakelijk en begrijpelijk na wat je allemaal heb mee gemaakt daar ..

Riagg het zelfde verhaal .... ja dus mijn boosheid en wantrouwen was volgens hun terecht

hun hebben buiten dat nooit problemen kunnen ontdekken aan mij omdat het in prive juist heel goed gaat ..
Ja dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd heel vervelend. Vind het vervelend voor je dat men zonder de situatie te kennen al zegt dat het aan jou ligt. Niemand hier kent je werkgever of was erbij die 20 jaar dat je aan het werk was. Het is erg moeilijk om een mening te geven.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:58:08 #144
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174237760
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Het is erg moeilijk om een mening te geven.
Nou breekt mijn klomp. Dit topic staat in R&P. Niet in WGR.

Nog steeds geen mening?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:44:44 #145
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174239585
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou breekt mijn klomp. Dit topic staat in R&P. Niet in WGR.

Nog steeds geen mening?
ja ik zat ook te twijfelen of ik heb hier zou zetten en in WGR

maar misschien is het toch beter om hem te verplaatsten naar WGR

anders mag een mod hem ook wel verwijderen dan maak ik daar wel even een nieuwe aan en en korte samenvatting van mijn verhaal
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:49:56 #146
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174242219
Ik denkndat het een grote bullshit is. Als jij weg wilt kan je gewoon gaan 1x mooie belofte krijgen en dan komen ze die niet na dan kon je weer besluiten weg te gaan! Jij bepaalt of je er wilt werken een werkgever niet
God doesn't help stupid!
pi_174242536
Ik begrijp nog steeds niet waarom je gewoon niet weg kan. Laat dat geld wat je zogenaamd nog te goed krijgt lekker gaan. Doe werk met leuke collegas. Er zijn genoeg tuinier bedrijven te vinden waar ze jou willen aannemen.
'Straffen' kunnen ze je toch niet.
pi_174244495
Zoals je zelf al zegt: het moet niet van één kant komen. Maar ik denk dat het probleem is dat jij je niet kan openstellen voor de feedback van een ander, uit angst dat het negatief is. En wat ik uit jouw posts opmaak is dat jij de feedback van de ander veel te zwaar en te negatief opvat.

Dit vind ik wel degelijk een aanwijzing voor een minderwaardig zelfbeeld. Alleen jij wil dat niet voelen, dus voel je het ook niet en denk je dat het probleem bij de ander ligt. Ik denk ook dat jij niet wil erkennen dat jij een minderwaardig zelfbeeld hebt, want dan voel jij je zwak en ben je bang dat mensen je nog meer naar beneden trappen.

Klopt dit een beetje?

Ik zal je dan eerst maar geruststellen dat IEDER MENS zijn onzekerheden heeft. Je kan dit niet altijd tonen, omdat je anders inderdaad als kwetsbaar slachtoffer zal worden behandeld. Maar tegenover vrienden of mensen die je wil vertrouwen zal je juist moeten laten zien wie je bent inclusief de dingen waar je wat minder trots op bent om wederkerig contact te kunnen krijgen.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:47:48 #149
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174244792
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 22:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Zoals je zelf al zegt: het moet niet van één kant komen. Maar ik denk dat het probleem is dat jij je niet kan openstellen voor de feedback van een ander, uit angst dat het negatief is. En wat ik uit jouw posts opmaak is dat jij de feedback van de ander veel te zwaar en te negatief opvat.

Dit vind ik wel degelijk een aanwijzing voor een minderwaardig zelfbeeld. Alleen jij wil dat niet voelen, dus voel je het ook niet en denk je dat het probleem bij de ander ligt. Ik denk ook dat jij niet wil erkennen dat jij een minderwaardig zelfbeeld hebt, want dan voel jij je zwak en ben je bang dat mensen je nog meer naar beneden trappen.

Klopt dit een beetje?

Ik zal je dan eerst maar geruststellen dat IEDER MENS zijn onzekerheden heeft. Je kan dit niet altijd tonen, omdat je anders inderdaad als kwetsbaar slachtoffer zal worden behandeld. Maar tegenover vrienden of mensen die je wil vertrouwen zal je juist moeten laten zien wie je bent inclusief de dingen waar je wat minder trots op bent om wederkerig contact te kunnen krijgen.
Helemaal mee eens ^O^

TS, ik ben erg benieuwd naar je reactie :)
pi_174249234
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:21 schreef RAVW het volgende:
Ik heb even een rare bericht gehad van mij psycholoog
loop daar omdat ik al jaren problemen heb met mijn werkgever .....
En dat ik nu wel eens hulp er bij wil hebben om dit op te lossen.


Ik heb zelf tegen mijn werkgever een rechtszaak gewonnen , hoorzittingen , en diverse brieven , een getekend worden niet beantwoord , wacht nu al weer 1 jaar op een mail antwoord van mijn Dossier aanvraag naar mijn werkgever .... ( werkgever blijft steeds in gebreken gebleken ,en negatief wegzetten ,erkent )

maar nu heb ik diverse gesprekken gehad met een psycholoog en vandaag gevraagd wat haar bevindingen waren:

[..]

Nu vind ik wel dat ze haar zelf tegenspreek , laag zelfbeeld ??? maar weel al 20 jaar in je rechts staan tegen over je werk gever dit ook door derde partijen ervaren en erkent en al 22 jaar vernederd worden en valse info en beloftes maken ( burn out en zware hernia zijn bewezen dat het werkgerelateerd is )

Ze wil nu aan de huisarts voorstellen om Mogelijk is hij gebaat bij een antidepressivum om dit rumineren te verminderen.

ja gaat me nog even volgooien met zooi , en niet werken aan het probleem ......

terwijl ik al 20 jaar in mijn recht staat en mij zwaar onrecht aangedaan word

Nu is mijn vraag , is dit correct dat ze mij zo weg zet terwijl ze wel erkent dat het alleen werkgerelateerde zaken zijn ... en niet privé

terwijl oude RIAGG en GGZ ( ook door werk problemen daar gekomen , die zeggen dat ik een realistisch zelfbeeld beeld heb ) en dat de problemen aan het bedrijf lagen
Je bent nogal stellig in dat de oorzaak het gedrag van je werkgever is, dat sluit moeilijk aan op het bezoeken van een psycholoog om jou dit conflict te helpen oplossen. Immers ben je nogal duidelijk dat jij vindt dat dus ook de oplossing vooral moet liggen bij je werkgever. Hoe verwacht je dan dat ze jou als entiteit buiten die werkgever daarin moet kunnen helpen oplossen?
Is dat wel een realistische verwachting van de mogelijkheden die je psych te bieden heeft? Past jouw aanpak wel bij jouw doel?

Ik denk dat je alles teveel op één grote hoop gooit nu. Best logisch als je al zoal lang vecht, maar je kan jezelf er ook enorm mee in de weg zitten. Iets wat nou juist tegen kan je werken, qua beeldvorming en gekozen strategie enzo. Voorbeeld:

quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:47 schreef RAVW het volgende:

[..]

Als ik losgekoppeld word van het WSW bedrijf naar het bedrijf waar ik nu gedetacheerd ben en die mij gaan betalen dan zal het heel snel over zijn met de klachten ( deze kunnen me niet in vaste dienst nemen )
Prive gaat alles goed ( buiten de klachten door mijn werkgever )
Je geloofwaardigheid minimaliseert als jij jezelf gaat diagnosticeren met iets als ptss, waarna je met droge ogen beweert dat deze klachten als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen zodra je werkgever dingen gaat veranderen. Dan is het niet zo raar dat je psych niet zo happig is om daarin mee te gaan.

Het geeft ook te denken dat je aan een kant een alles overheersend beeld probeert te schetsen van de impact van het conflict, maar volhoud dat het privé wel allemaal goed gaat. Je denkt dat je daarmee bewijs in handen hebt dat de WSW jou onterecht als op eniger wijze beperkt gekenmerkt heeft èn houd, want je kan dus wel functioneren in jouw ogen. Dat zou ook te zien moeten zijn in bewijs van beoordelingen vanuit je werkplek zelf en diverse testen vanuit de overkoepelende organisatie geef je aan.
Met een kritische blik zou je dan kunnen stellen dat de impact zich zou moeten beperken tot de werkplek, maar daar functioneer je dus redelijk. Als je dan privé ook niet zulke klachten zou ervaren, dan heb je niet echt een zaak om fatsoenlijk een klachtenprocedure te door staan.

Sterker nog, de WSW kan zich zelfs gesterkt voelen dat jij juist op je plek bent bij hen, want jullie bestempelen werk als een goede afleiding en jij functioneert daar aantoonbaar redelijk. Missie geslaagd dan toch?

En om nog even terug te komen op klachtenprocedures. Als jij steeds hetzelfde poppetje van PZ mailt waarom toch waarom waarom?! met een zelfde insteek als de psych hierboven, dan is het niet geheel onbegrijpelijk dat je op een gegeven moment gewoon geen antwoord meer krijgt. Dat hoeft niet per se te zijn, omdat ze de pik op je hebben. Het kan ook dat je gewoon de verkeerde vragen en/of klachten bij de verkeerde mensen blijft neerleggen. En omdat hetgeen ze wel te bieden hebben, door jou niet aangenomen wil of kan worden. Dat creëert een impasse.

De herhaling in je relaas is tekenend. Ik denk dat dit ligt aan jouw gevoel zich niet gehoord te voelen en een stuk achterstallige verwerking. Jouw huidige aanpak is nog meer vertellen, want dan moet iemand verdomme toch weleens jou gelijk gaan geven denk je. Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn helaas twee verschillende dingen. Het eerste meen je stellig te hebben.
Het tweede lijkt me in jouw geval extra moeilijk omdat jij een nogal specifiek beeld lijkt te hebben van jouw gelijk krijgen. Jouw werkgever moet specifiek iets doen en alles wat daar buiten lijkt te vallen wordt negatief ervaren..

Goed, dat ging dus vooral over jouw visie/ervaring. Maar wat kun je nou concreet of liever gezegd concreter doen?

- Misschien ben je door je stellige bewoording in die maanden als niet zo benaderbaar cq meewerkend te boek komen te staan, maar wat is er op therapeutisch gebied nou eigenlijk geprobeerd? Wat zijn de alternatieven naast meds? Als emdr afvalt, zou cgt met exposure misschien wel een optie kunnen zijn voor je trauma? Of zou ret je misschien wat meer kunnen sterken in je handelingen, ipv mijn werkgever made me do it?
Praat in ieder geval met je psych over je eerdere ervaringen met medicijnen. Spreek je angst uit over de effecten op je functioneren die je eerder ervaarde en dat je bang bent de positieve sfeer op je huidige werkplek met eventuele bijwerkingen op het spel te zetten.

Oh en hsp kan een mooi kadertje scheppen voor begrip hoe jij in elkaar steekt, het is echter volgens mij geen diagnose vooralsnog. Kun je lang over lullen, onterecht al dan niet, maar een niet officieel erkend labeltje ambiëren is echt verspilde energie die je wel beter kan gebruiken ipv tegen je te laten gebruiken.

- Zet je verhaal eerst eens feitelijk op een overzichtelijke rij. Wie wat waar en wanneer, inclusief en vooral op basis van harde bewijsstukken. Hoe beknopter en onderbouwder je dit kan brengen, hoe beter iemand ernaar kan kijken qua haalbaarheid. Dit topic maakt duidelijk dat jij niet jouw beste pleiter bent. Houdt het chronologisch en sec om je kans te vergroten, dat iemand hier echt wat mee kan. En wil ook, want zoals je psych geen jurist is, is een jurist geen therapeut. Wees realistisch in je verwachtingen, dat is ook afhankelijk van iemands functie natuurlijk..

- Je hebt denk ik geen juridische bijstandsverzekering? Hoe kwam je eerder aan de juristen die jij bijstonden tijdens je gewonnen zaken? Ben je lid van een vakbond, waar misschien ook juridische kennis zit?
Check je lokale vrijwilligerstoko. Hier zit soms ook gedegen juridische kennis bij een spreekuur. Denk verder ook aan de rechtswinkel. Kijk online of er in je buurt in arbeidsrecht gespecialiseerde advocaten zitten. Sommigen houden gratis spreekuren en/of doen soms pro-deo. Ook kun je via het juridisch loket op basis van je inkomen een toevoeging krijgen, die korting geeft bij een lokale advocaat. Handig als je van tevoren al een paar namen hebt en niet lukraak doorgestuurd wordt.

- En pas een beetje op je bewoordingen. Het spreekt voor je dat je zolang doormoddert, maar dat positieve kan ondersneeuwen als je vooral tegenwerpingen zit te ja maren tegen de mensen die nog wel luisteren, terwijl je eigenlijk iets anders wil horen van een ander. Niet alleen weinig effectief, ook nog eens hoogst inefficiënt. En dat kan ook maar zo weer juist een beeld van je schetsen dat juist tegen je werkt als je verbaal zo sturend bent.

- Verwerking is ook een belangrijk ding. Heus, echt begrijpelijk dat dit heel moeilijke shizzle is, maar dat neemt niet weg dat je mentaal best wat stappen zou kunnen maken. Ook als deze situatie langer voortsleept. Geld en de plek waar je relatief veel levensuren doorbrengt hebben natuurlijk echt wel een grote impact. Het is echter niet alleszeggend dat jij dan ook niks meer kan doen tot die klojo's erkenning geven en daadwerkelijke genoegdoening in jouw ogen. Dicht en geef ze niet meer macht. Makkelijker gezegd dan gedaan ja, maar wacht niet met alles tot een ander iets doet. Het zou een nog veel verneuktere wereld zijn als men het allemaal van een ander moest laten afhangen. Misschien kun je je laten inspireren op youtube. Dingen als vergeving (open deur godwin en alles, maar toch of een mindfulness kunnen je misschien juist dat extra beetje geven waar de WSW voorlopig of misschien zelfs wel nooit volledig in gaat voorzien. Wacht niet alleen op hen en doe( in de tussentijd) wat je wel kan..

Sterkte en succes!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')