abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 4 oktober 2017 @ 22:57:14 #51
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174201084
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 22:56 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:

[..]

PTSS oplopen door geruzie op je werk. Kom op...
het is niet alleen ruzie , ook geweld en bedreigingen en zwaar onder druk zetten

- collega van mij verliest beide ouders ( op 1 dag ) en vraagt hiervoor een week vrij ....
werkleider zegt , nee je krijgt geen vrij omdat het mooi weer is ...

Collega meld zich ziek en krijg binnen twee uur bezoek van de Bedrijf arts en moet gelijk beginnen want hij leefde nog..

, Zelf ook half jaar bedrijft daar een Collega , diverse keren aangekaart , niets mee gedaan .....
zelf met mes bedreigt en als ik dan thuis blijft omdat ik er niet tegen kan , ben ik de persoon die de werksfeer verziekt heb en krijg negatief beoordeling

persoon met mes word twee dagen later ontslagen ivm bedreiging voorman
"Ik ben nooit getrouwd geweest omdat vrouwen het niet lang volhouden bij me, ik doorzie hun leugens te snel."
pi_174201106
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 22:57 schreef RAVW het volgende:

[..]

het is niet alleen ruzie , ook geweld en bedreigingen en zwaar onder druk zetten
Ja maar wees even reŽel als dat gebeurt vertrek je als snel als je kan daar weg. Dan blijf je niet hangen aldaar.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:01:44 #53
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174201187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 22:58 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:

[..]

Ja maar wees even reŽel als dat gebeurt vertrek je als snel als je kan daar weg. Dan blijf je niet hangen aldaar.
dat gaat niet ja zelf ontslag nemen en dan ... ik heb een huis en vaste lasten wat ik moet betalen ..... ( die kan ik niet behouden met een uitkering ) vaste lasten liggen rondde 1400 euro

ik zou uitkomen met een uitkering op 1350 euro .. en dan moet ik gaan werken op het zelfde bedrijf participatie wet , voor 800 euro en nu werk ik voor 1440 euro
"Ik ben nooit getrouwd geweest omdat vrouwen het niet lang volhouden bij me, ik doorzie hun leugens te snel."
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:04:31 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174201250
Even terug naar de kern: je vraag in de titel.

quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 22:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
In dit topic laat TS met zijn informatie en antwoorden precies zien wat de psycholoog bedoelt met rumineren. Let it go, laat dit niet zo'n groot deel van je leven bepalen! Gelijk hebben, gelijk krijgen en gelukkig zijn, zijn 3 hele verschillende dingen...
Het oordeel van je psycholoog is juist.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174201285
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:01 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat gaat niet ja zelf ontslag nemen en dan ... ik heb een huis en vaste lasten wat ik moet betalen ..... ( die kan ik niet behouden met een uitkering ) vaste lasten liggen rondde 1400 euro

ik zou uitkomen met een uitkering op 1350 euro .. en dan moet ik gaan werken op het zelfde bedrijf participatie wet , voor 800 euro en nu werk ik voor 1440 euro
Maar, als je niet ergens kan werken en dit is het salaris wat je krijgt.
Dan is dit jouw marktwaarde, schijnbaar heb jij ze meer nodig dan andersom.

En met alle respect, waarom zouden ze jou meer betalen als jij toch blijft.
a great future doesn't require a great past
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:06:27 #56
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174201292
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:04 schreef Lienekien het volgende:
Even terug naar de kern: je vraag in de titel.

[..]

Het oordeel van je psycholoog is juist.
dus jij zou het juist vinden dat ik me maar vol moet gooien met medicatie en dan nog meer mijn leven moet laten vernederen

ik denk dat zij ook niet door heeft tegen welke problemen veel mensen aan lopen die in de WSW werken
pi_174201326
Tevens heb ik het woord rumineren geleerd vanavond :)
Nog nooit van gehoord en toch doe/ deed ik het te vaak.

Bedankt Fok!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:08:26 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174201336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:06 schreef RAVW het volgende:

[..]

dus jij zou het juist vinden dat ik me maar vol moet gooien met medicatie en dan nog meer mijn leven moet laten vernederen

ik denk dat zij ook niet door heeft tegen welke problemen veel mensen aan lopen die in de WSW werken
Ik had dit dťja vu: WGR / Jobcoach liegt tijdens de funktiegesprek wat te doen
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:09:38 #59
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174201365
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:06 schreef Droopie het volgende:

[..]

Maar, als je niet ergens kan werken en dit is het salaris wat je krijgt.
Dan is dit jouw marktwaarde, schijnbaar heb jij ze meer nodig dan andersom.

En met alle respect, waarom zouden ze jou meer betalen als jij toch blijft.
omdat ze in Loonschalen werken ( ik hoort al in F te zitten en niet in B
dat is nu in onderhandeling .
het scheelt wel bijna 1300 euro bruto permaand .. en dat kan ik nu met terug werkende kracht gaan terug krijgen
en dan de schade vergoeding die ik er dan nog uit kan halen ....
als ik nu zou weg gaan dan vergooi ik denk ik heel veel

maar oke als ik dit 22 jaar geleden had geweten dan was ik er ook nooit aan begonnen
pi_174201381
Dat bedrijf gaat hou niets betalen daar hoop je smachtend op maar laat het toch rusten.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:12:25 #61
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174201409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:10 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
Dat bedrijf gaat hou niets betalen daar hoop je smachtend op maar laat het toch rusten.
Ik heb nu zwart op Wit staan dat de stress en spanningen door het werk komt
wat het bedrijf al jaren ontkent

of gaan ze nu ook mijn psycholoog negeren ?
denk niet dat ze nu nog kunnen ontkennen

lees je ook even in de ARBO wet PSA

https://www.arboportaal.n(...)ale-arbeidsbelasting
pi_174201431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:09 schreef RAVW het volgende:

[..]

omdat ze in Loonschalen werken ( ik hoort al in F te zitten en niet in B
dat is nu in onderhandeling .
het scheelt wel bijna 1300 euro bruto permaand .. en dat kan ik nu met terug werkende kracht gaan terug krijgen
en dan de schade vergoeding die ik er dan nog uit kan halen ....
als ik nu zou weg gaan dan vergooi ik denk ik heel veel

maar oke als ik dit 22 jaar geleden had geweten dan was ik er ook nooit aan begonnen
Je klinkt als een voetballer die op de bank zit en vind dat hij in de basis hoort te staan.

Een rechtzaak of schadevergoeding duurt nooit langer dan een jaar.
Maar waarschijnlijk denk je dat geld zaligmakig is.

Kan je zeggen, mijn schadevergoeding was lekker maar woog niet op tegen de manier hoe mijn werkgever mijn behandeld heeft.
pi_174201479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:12 schreef RAVW het volgende:

[..]

lees je ook even in de ARBO wet PSA

https://www.arboportaal.n(...)ale-arbeidsbelasting
Waarom zou ik mij daarin gaan lezen? Jij wilt iets en het is duidelijk dat het niet gaat gebeuren. Dan kies eieren voor je geld of blijf zo doorgaan.
pi_174201502
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:12 schreef RAVW het volgende:

[..]

Ja hoor, want het is jouw psycholoog en die weet niet hoe jij op de werkvloer presteert of je gedraagd.
Als ik rechter was zou ik als eerste vragen, meneer u zegt talloze klachten te hebben door uw werk..Waarom werkt u daar nog.
pi_174201551
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:16 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ja hoor, want het is jouw psycholoog en die weet niet hoe jij op de werkvloer presteert of je gedraagd.
Als ik rechter was zou ik als eerste vragen, meneer u zegt talloze klachten te hebben door uw werk..Waarom werkt u daar nog.

En dit soort zaken worden na twintig jaar echt niet volledig behandeld.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:19:21 #66
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174201565
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:13 schreef Droopie het volgende:

[..]

Je klinkt als een voetballer die op de bank zit en vind dat hij in de basis hoort te staan.

Een rechtzaak of schadevergoeding duurt nooit langer dan een jaar.
Maar waarschijnlijk denk je dat geld zaligmakig is.

Kan je zeggen, mijn schadevergoeding was lekker maar woog niet op tegen de manier hoe mijn werkgever mijn behandeld heeft.
nee maar kan wel verzachten en erkenning geven ( en die erkenning is voor mij al een plus punt nu word alles maar weggeschreven en genegeerd

nee maar nu sta ik met lege handen en slechter dan dit kan het toch niet worden
pi_174201655
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:19 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee maar kan wel verzachten en erkenning geven ( en die erkenning is voor mij al een plus punt nu word alles maar weggeschreven en genegeerd

nee maar nu sta ik met lege handen en slechter dan dit kan het toch niet worden
Die erkenning ga je niet krijgen van je werkgever, punt.
Je krijgt hoogsten eens vaststellingsovereenkomst eruit gesleept en dan trapt ie je nog na.

Weg erkenning hallo zakje geld.
En dan nog moet je er voor zorg dragen dat je niet overmoedig de boel te scherp zet.

Niets te verliezen?
Iedere dag verlies je kostbare tijd met frustratie en psychologen.Om wat?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:26:56 #68
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174201749
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:16 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb al een zaak gewonnen en waarom ik daar nog werk ......
Heel makkelijk omdat ik wil werken en niet thuis wil zitten , en zeker niet om dat hun fouten maken

Dat ik daar wel of niet werkt is nog niet goed te praten dat hun mij al jaren negeren ...
en negatief weg zetten

Ik heb goede beoordelingen van het bedrijf waar ik nu werk , ziekte wet is ook heel laag
En ook dat ze toegegeven hebben dat ze fout zaten en dit ook erkennen in mail
maar ze kunnen niets doen .. :-)

Want waarom worden mijn mails genegeerd en mijn klachten die ik heb over jobcoach genegeerd
deze heb ik zwart op wit ( ook op advies van de vakbond )
Maar die ontkennen nu hun betrokkenheid en die vrouw die afgelopen jaar met mij die mailen heeft verstuurt werk er niet meer .. toeval ?

Stuur een mail naar de vakbond met de mededeling dat ik de stukken niet heb gehad op hun aanvraag
Krijg ik een mailtje terug .... u kunt nu toch zien aan de stukken die je binnen heb dat je in de goede loonschaal zit ......

Waar op ik schrijf nee die stukken heb ik niet gehad daar wacht ik al een jaar op ........

STIL

En zo wordt je dus maanden lang aan het lijntje gehouden
pi_174201837
Mja, je kan ook ergens anders gaan werken..

Succes in ieder geval :)
Denk dat niemand jou hier op andere gedachten kan brengen, zelfs de realiteit niet.
pi_174201855
Ik snap niet zo goed waarom je al die jaren niet elders hebt kunnen solliciteren als je naar eigen zeggen gezond was? Je kan inderdaad niet zomaar je baan opzeggen maar dat heeft toch niet betekend dat je niet verder kon kijken?

En als je bedreigt wordt met een mes en je baas doet daar niks mee dan doe je daar toch aangifte van bij de politie?
Laten we dansen!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:32:50 #71
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174201873
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:23 schreef Droopie het volgende:

[..]

Die erkenning ga je niet krijgen van je werkgever, punt.
Je krijgt hoogsten eens vaststellingsovereenkomst eruit gesleept en dan trapt ie je nog na.

Weg erkenning hallo zakje geld.
En dan nog moet je er voor zorg dragen dat je niet overmoedig de boel te scherp zet.

Niets te verliezen?
Iedere dag verlies je kostbare tijd met frustratie en psychologen.Om wat?
vaststellingsovereenkomst
of Zwijggeld ga ik niet mee Accord
dat is chantage puur sang
pi_174201899
Tering :')
-uitlachen is niet nodig, je bent hier niet in KLB-

[ Bericht 28% gewijzigd door Godshand op 05-10-2017 00:29:46 ]
pi_174201947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:32 schreef RAVW het volgende:

[..]

vaststellingsovereenkomst
of Zwijggeld ga ik niet mee Accord
dat is chantage puur sang
succes, iedere fatsoenlijke advocaat zal jouw zaak niet aannemen gok ik zo.

wat zegt de Arboarts?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:59:04 #74
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_174202351
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:36 schreef Droopie het volgende:

[..]

succes, iedere fatsoenlijke advocaat zal jouw zaak niet aannemen gok ik zo.

wat zegt de Arboarts?
die heb ik al 7 jaar niet gezien , ook geen controle gehad
ook al was ik ziek
maar de aanvraag van praten met de directie is mij al 3 keer onthouden .. ( dit zwart op wit )
wordt ook niet op gereageerd

deze mailtjes heb ik nog ...
ik heb meer dan 40 mailtjes liggen van af 2011 onbeantwoord liggen
terwijl ze wel elke keer mailen sturen voor mijn uren lijsten ( dus de mail is in gebruik )

maar bedrijfsarts worden betaald dor de werkgever , maar ik heb nu zwart op wit dat mijn klachten erkent zijn ... en als ze nu niet snel komen met dingen dan ga ik met het rapport van de psycholoog naar de arts toe en ga ik dan eens kijken wat hij mij kan aanraden

ik moet het nu weer stap voor stap gaan doen , omdat je juridisch gezien eerst met je bedrijf en andere instanties er uit moet komen

en daar ben ik dus nu weer mee bezig ( ivm het gooien van het bedrijf op het verleden en veroudert )
dat gaan ze nu niet gebeuren wat het is nu zwart op wit gezet door derde

dus moet nog even geduld hebben en even afwachten wat de OR , CliŽntenraad gaat doen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 01:24:40 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174203251
Hier ligt Jansen met zijn knechts
Hij had gelijk. Hij kwam van rechts
I have held many things in my hands, and I have lost them all; but whatever I have placed in God's hands, that I still possess.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')