SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb contact met Samsung opgenomen om te vragen of dit onder de garantie valt. Helaas konden ze daar geen antwoord op geven en moet ik hem maar 'gewoon' opsturen. Mijn toestel ziet er letterlijk uit als nieuw en heeft nog tm april 2018 garantie.
Heeft iemand hier ervaring met dit soort reparaties? Is de kans groot dat het gewoon onder de garantie valt? Als het relatief duidelijk is dat ze dit niet onder garantie gaan repareren, dan laat ik het gewoon zitten. Het is geen ¤40 onderzoekskosten + 2 weken geen mobiel waard.
[ Bericht 4% gewijzigd door F0xy op 04-10-2017 20:34:51 ]VERWIJDER DIT ACCOUNT
Ja lijkt me ook dat ze dat zouden moeten doen, maar krijg geen duidelijk antwoord van de klantenservice.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dat is een nadeel van amoledschermen, ze branden sneller in. Bij eerdere modellen was dit een nog groter probleem en vooral iets dat ze zeker onder garantie op horen te lossen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |