abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:03:43 #226
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174243804
quote:
Trump personally told health chief to deny Iowa's urgent Obamacare waiver: Report

President Donald Trump personally told a top federal health official to reject Iowa's pending request to try to stabilize its individual insurance market with a waiver from Obamacare rules, according to a new report.

And a leading Obamacare expert now says that Trump's reported call seems to be part of a broader effort to actually drive up prices of Obamacare health plans so as to "undermine" the Affordable Care Act.

[...]
Sociopaat.
  Overall beste user 2022 vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:22:00 #227
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174244245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:50 schreef Monolith het volgende:
De HHS heeft overigens de verplichting voor werkgevers om voorbehoedsmiddelen te vergoeden geschrapt:
http://theatln.tc/2fRZiU3
Dat is een lastig dilemma voor Elzies:

Eerst jammeren dat er teveel kinderen worden geboren en nu doet zijn Hoop en Redder dus dit. Geheid dat de arme minderheden nu meer kinderen gaan werpen op Amerikaans grondgebied.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:32:12 #228
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_174244457
Het is even spannend hoe lang Tillerson het nog vol gaat houden:

quote:
Rex Tillerson’s already-shaky position within Donald Trump’s Cabinet is suddenly looking precarious. Simmering tensions between the president and his top diplomat spilled out into the open again on Wednesday amid reports that the reluctant secretary of state had threatened to resign and called his boss a “moron” over the summer. Tillerson’s subsequent non-denial denial reportedly left Trump fuming and Chief of Staff John Kelly scrambling to contain the fallout, spurring a fresh wave of speculation that the long-rumored “Rexit” may be imminent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: https://www.vanityfair.co(...)hn-kelly-trump-moron
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_174244514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 22:32 schreef Mike het volgende:
Het is even spannend hoe lang Tillerson het nog vol gaat houden:

[..]

bron: https://www.vanityfair.co(...)hn-kelly-trump-moron
quote:
One US official expressed confidence in Tillerson's status due to a so-called "suicide pact" forged between Defense Secretary James Mattis, Treasury Secretary Steven Mnuchin, and Tillerson, whereby all three cabinet secretaries vow to leave in the event that the president makes moves against one of them.
Dan gaan we ook zien of dit echt waar is :P Als Mattis, Tillerson en Mnuchin alle drie opstappen heeft de Trump-regering echt een probleem.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:36:11 #230
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_174244533
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 22:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Dan gaan we ook zien of dit echt waar is :P Als Mattis, Tillerson en Mnuchin alle drie opstappen heeft de Trump-regering echt een probleem.
Ik ben eigenlijk vooral bang voor wat er dan voor terug komt. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:37:23 #231
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174244565
Ik vind Mnuchin een vreemde eend in dat vermeende pact.
pi_174244898
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind Mnuchin een vreemde eend in dat vermeende pact.
Niet echt. Het zijn de 3 belangrijkste posities van het kabinet.

- Financien
- Defensie
- Buitenlandse zaken

Als ze er alledrie tegelijk mee stoppen heeft Trump best wel een groot probleem. Hoewel ik zelf denk dat Tillerson niet de volle termijn haalt en eerder zelf op stapt om het stokje over te dragen aan Nikki Haley.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:55:51 #233
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174244965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 22:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Niet echt. Het zijn de 3 belangrijkste posities van het kabinet.

- Financien
- Defensie
- Buitenlandse zaken

Als ze er alledrie tegelijk mee stoppen heeft Trump best wel een groot probleem. Hoewel ik zelf denk dat Tillerson niet de volle termijn haalt en eerder zelf op stapt om het stokje over te dragen aan Nikki Haley.
Nou, ik bedoelde het niet wat dat betreft. Ik ben het met je eens dat het drie belangrijke posities zijn, maar Mnuchin komt op me over als iemand die aanzienlijk onbetrouwbaarder zou zijn dan die andere twee in een dergelijk scenario; kan niet goed duiden waar dat op gebaseerd is.

Edit: Mss omdat ik Mnuchin ervaar als een ideologisch opportunist, en bij Tillerson en Mattis dat minder heb?!

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 06-10-2017 23:04:56 ]
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:02:41 #234
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174245138
Waarom heeft Trump die Tillerson niet ontslagen? Elke zelfrespecterende werkgever zou zijn werknemer op staande voet ontslaan als ie van hem of haar te horen krijgt dat ie een moron (of nog erger een fucking moron) is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174245243
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:02 schreef Falco het volgende:
Waarom heeft Trump die Tillerson niet ontslagen? Elke zelfrespecterende werkgever zou zijn werknemer op staande voet ontslaan als ie van hem of haar te horen krijgt dat ie een moron (of nog erger een fucking moron) is.
Omdat het een fucking moron is.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:09:30 #236
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174245289
Btw, dit kwam een paar uur terug voorbij: Scoop: CIA director Pompeo considered to replace Tillerson
pi_174245587
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou, ik bedoelde het niet wat dat betreft. Ik ben het met je eens dat het drie belangrijke posities zijn, maar Mnuchin komt op me over als iemand die aanzienlijk onbetrouwbaarder zou zijn dan die andere twee in een dergelijk scenario; kan niet goed duiden waar dat op gebaseerd is. \
Je denkt dat Mnuchin aanblijft omdat hij onbetrouwbaar is? :D
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:25:10 #238
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174245620
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je denkt dat Mnuchin aanblijft omdat hij onbetrouwbaar is? :D
Het zou me niet verbazen als Mnuchin zijn reet afveegt met zo'n pact, ja, en het slechts zou gebruiken voor zijn eigen positie.
pi_174246588
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Btw, dit kwam een paar uur terug voorbij: Scoop: CIA director Pompeo considered to replace Tillerson
Javanka weer aan het whatsappen geslagen

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als Mnuchin zijn reet afveegt met zo'n pact, ja, en het slechts zou gebruiken voor zijn eigen positie.
De drie heren vertrouwen waarschijnlijk elkaar allemaal niet.

Mattis de militair, Mnuchin de New York liberal en Tillerson de Exon man.

Markant groepje.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:11:57 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174246745
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 22:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Niet echt. Het zijn de 3 belangrijkste posities van het kabinet.

- Financien
- Defensie
- Buitenlandse zaken

Als ze er alledrie tegelijk mee stoppen heeft Trump best wel een groot probleem. Hoewel ik zelf denk dat Tillerson niet de volle termijn haalt en eerder zelf op stapt om het stokje over te dragen aan Nikki Haley.
Haley zou rampzalig zijn. Net zo’n zichzelf overschreeuwende warmonger richting Iran als de Idiot in Chief himself. Maar goed, dat past in de traditie van idioten als VN-ambassadeur namens de VS. Warmonger Bolton :'). Hypocriet Power :'). Sociopaat Albright die geen problemen had met tig dode kinderen :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174246794
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:11 schreef Szura het volgende:

[..]

Haley zou rampzalig zijn. Net zo’n zichzelf overschreeuwende warmonger richting Iran als de Idiot in Chief himself. Maar goed, dat past in de traditie van idioten als VN-ambassadeur namens de VS. Warmonger Bolton :'). Hypocriet Power :'). Sociopaat Albright die geen problemen had met tig dode kinderen :').
Zoals het er nu uit ziet is Nikki Hawk(ey) in 2024 de eerste vrouwelijke president.
pi_174246926
Trump disapproval hits 67% in poll

quote:
Just 24 percent of Americans believe the country is heading in the right direction after a tumultuous stretch for President Donald Trump that included the threat of war with North Korea, stormy complaints about hurricane relief and Trump’s equivocating about white supremacists. That’s a 10-point drop since June, according to a poll from The Associated Press-NORC Center for Public Affairs Research.

The decline in optimism about the nation’s trajectory is particularly pronounced among Republicans. In June, 60 percent of Republicans said the country was headed in the right direction; now it’s just 44 percent.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:22:48 #243
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174246937
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:15 schreef Nintex het volgende:

[..]

Zoals het er nu uit ziet is Nikki Hawk(ey) in 2024 de eerste vrouwelijke president.
Kap nou toch ns met dat getroll. Het siert je niet.
pi_174247353
quote:
Die steekproeven zeggen eigenlijk helemaal niets. Het is maar net hoe men zich over het algemeen voelt. Als je peilt na een shoot-out is iedereen in de mineur en krijg je lage cijfers. Als je peilt na de superbowl is iedereen happy.
pi_174247386
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:43 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die steekproeven zeggen eigenlijk helemaal niets. Het is maar net hoe men zich over het algemeen voelt. Als je peilt na een shoot-out is iedereen in de mineur en krijg je lage cijfers. Als je peilt na de superbowl is iedereen happy.
Klopt. Daarom kijk ik liever af en toe op:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

Hier worden alle polls gemiddeld en gewogen. Geeft een veel betrouwbaarder beeld (en laat trouwens zien dat Trump's approval rating eigenlijk al sinds mei redelijk stabiel is tussen de 38 en 39%).
pi_174247467
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Klopt. Daarom kijk ik liever af en toe op:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

Hier worden alle polls gemiddeld en gewogen. Geeft een veel betrouwbaarder beeld (en laat trouwens zien dat Trump's approval rating eigenlijk al sinds mei redelijk stabiel is tussen de 38 en 39%).
Thanks! Goeie tip ^O^
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174248086
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kap nou toch ns met dat getroll. Het siert je niet.
Die jongen heeft hier toch nooit anders gedaan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:00:39 #248
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174248378
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die jongen heeft hier toch nooit anders gedaan?
Zo af en toe komt hij met normale reacties en begrijpelijke beschouwingen. Staat in schril contrast met zijn gelul doorgaans.
  Overall beste user 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:13:43 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174249276
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:15 schreef Nintex het volgende:

[..]

Zoals het er nu uit ziet is Nikki Hawk(ey) in 2024 de eerste vrouwelijke president.
Het zou hoe dan ook prettig zijn als de VS dan voor het eerst sinds 2016 weer een president krijgt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 08:53:55 #250
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174249824
De House Homeland Security Committee heeft afgelopen woensdag een wetsontwerp, voorgesteld door voorzitter van het comité Michael McCaul (R-Texas), volgens partijlijn 18-12 goedgekeurd.
Naar verwachting zal deze wet door the House komen, maar niet door de Senaat waar een 60 stemmen meerderheid geldt.
Het debat hierover zal desalniettemin interessant worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')