abonnement Unibet Coolblue
pi_181571006
Fedde, de hond van mijn ouders!


pi_181572509
quote:
17s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
Een paar maanden terug is mijn trouwe lieve hond Tara overleden, maar aangezien ik al mijn hele leven honden heb gehad, was het dan ook een kwestie van tijd voordat ik weer een nieuwe hond zou nemen.

De laatste tijd betrapte ik me er steeds vaker op dat ik op internet naar honden aan het kijken/zoeken was, dus ik heb de knoop door gehakt en besloten dat het tijd was.

Vorige weer bij een nestje wezen kijken en toen was het eigenlijk snel beklonken *O*

Mag ik jullie voorstellen aan Luna, een boerenfox teefje:

[ afbeelding ]

Deze foto heb ik vorige week vrijdag genomen en toen was ze 7 weken oud O+ O+ O+
Vrijdag 4 mei mag ik haar ophalen, ik kan niet wachten O+

Vanaf 10 weken mag ze op puppycursus.
Inmiddels is deze knappe jongedame bijna 6 maanden oud.



Als je op de foto klikt, komt ie wel rechtop in beeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door StateOfMind op 30-08-2018 14:04:08 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 13:48:27 #103
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181572540
Leuke oortjes O+
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181572676
Zou een mod deze foto kunnen kantelen aub?
Ik zit mobiel en op mijn telefoon kan ik niks wijzigen hieraan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181586276
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Inmiddels is deze knappe jongedame bijna 6 maanden oud.

[ afbeelding ]

Als je op de foto klikt, komt ie wel rechtop in beeld.
Wat een knapperd O+
pi_181704452
Ze blijkt nu helaas een losse knieschijf (patella luxatie) te hebben -O-

Na het wandelen van de week hinkte ze af en toe met haar linkerachter pootje. In eerste instantie dacht ik dat ze haar pootje gewoon verzwikt had, maar na een paar dagen bleef ze er last van hebben, dus gisteren maar naar de DA gegaan.

Ze moet nu een week rustig aan doen (en het is én een pup, én een boerenfox en die zijn sowieso hyperactief :') ) en ze krijgt nu eenmaal daags een halve Rymadil (die ze overigens erg lekker vind).

Als dat met een week niet over is (het is een aandoening die blijkbaar vaker voorkomt bij kleinere rassen en die zich vaak openbaart tussen de 4 en 6 maanden leeftijd), zal ze helaas geopereerd moeten worden, omdat anders de schade alsmaar groter zal worden en ze al vroeg artrose zal krijgen.
Operatie zal rond de 750 euro gaan kosten.

Het punt is dat ik eind vorig jaar, begin dit jaar torenhoge dierenartskosten heb gehad van mijn vorige hond, die helaas in februari overleden is. En later heb ik ook mijn auto moeten vervangen omdat de vorige teveel mankementen had om nog door de apk te komen.
Dus mijn spaargeld is weg.
En tot overmaat van ramp zit ik momenteel ook zonder werk. Nu heb ik wel een aantal dingen lopen momenteel, maar dat is te kort dag helaas en daar heb ik nu niks aan.

Nu heb ik zitten denken aan iets van crowd funding als noodoplossing.
Maar daar heb je weer Social Media voor nodig om zelf je actie te promoten en onder de aandacht van mensen te brengen en ik heb geen Facebook en Twitter en zo.

Vervelende situatie -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181706814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ze blijkt nu helaas een losse knieschijf (patella luxatie) te hebben -O-

Na het wandelen van de week hinkte ze af en toe met haar linkerachter pootje. In eerste instantie dacht ik dat ze haar pootje gewoon verzwikt had, maar na een paar dagen bleef ze er last van hebben, dus gisteren maar naar de DA gegaan.

Ze moet nu een week rustig aan doen (en het is én een pup, én een boerenfox en die zijn sowieso hyperactief :') ) en ze krijgt nu eenmaal daags een halve Rymadil (die ze overigens erg lekker vind).

Als dat met een week niet over is (het is een aandoening die blijkbaar vaker voorkomt bij kleinere rassen en die zich vaak openbaart tussen de 4 en 6 maanden leeftijd), zal ze helaas geopereerd moeten worden, omdat anders de schade alsmaar groter zal worden en ze al vroeg artrose zal krijgen.
Operatie zal rond de 750 euro gaan kosten.

Het punt is dat ik eind vorig jaar, begin dit jaar torenhoge dierenartskosten heb gehad van mijn vorige hond, die helaas in februari overleden is. En later heb ik ook mijn auto moeten vervangen omdat de vorige teveel mankementen had om nog door de apk te komen.
Dus mijn spaargeld is weg.
En tot overmaat van ramp zit ik momenteel ook zonder werk. Nu heb ik wel een aantal dingen lopen momenteel, maar dat is te kort dag helaas en daar heb ik nu niks aan.

Nu heb ik zitten denken aan iets van crowd funding als noodoplossing.
Maar daar heb je weer Social Media voor nodig om zelf je actie te promoten en onder de aandacht van mensen te brengen en ik heb geen Facebook en Twitter en zo.

Vervelende situatie -O-
Wat vervelend. Heb je geen verzekering afgesloten? Of een koopcontract met de fokker (PL is in principe een erfelijk defect) waar hier iets over opgenomen staat?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_181708190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ze blijkt nu helaas een losse knieschijf (patella luxatie) te hebben -O-

Na het wandelen van de week hinkte ze af en toe met haar linkerachter pootje. In eerste instantie dacht ik dat ze haar pootje gewoon verzwikt had, maar na een paar dagen bleef ze er last van hebben, dus gisteren maar naar de DA gegaan.

Ze moet nu een week rustig aan doen (en het is én een pup, én een boerenfox en die zijn sowieso hyperactief :') ) en ze krijgt nu eenmaal daags een halve Rymadil (die ze overigens erg lekker vind).

Als dat met een week niet over is (het is een aandoening die blijkbaar vaker voorkomt bij kleinere rassen en die zich vaak openbaart tussen de 4 en 6 maanden leeftijd), zal ze helaas geopereerd moeten worden, omdat anders de schade alsmaar groter zal worden en ze al vroeg artrose zal krijgen.
Operatie zal rond de 750 euro gaan kosten.

Het punt is dat ik eind vorig jaar, begin dit jaar torenhoge dierenartskosten heb gehad van mijn vorige hond, die helaas in februari overleden is. En later heb ik ook mijn auto moeten vervangen omdat de vorige teveel mankementen had om nog door de apk te komen.
Dus mijn spaargeld is weg.
En tot overmaat van ramp zit ik momenteel ook zonder werk. Nu heb ik wel een aantal dingen lopen momenteel, maar dat is te kort dag helaas en daar heb ik nu niks aan.

Nu heb ik zitten denken aan iets van crowd funding als noodoplossing.
Maar daar heb je weer Social Media voor nodig om zelf je actie te promoten en onder de aandacht van mensen te brengen en ik heb geen Facebook en Twitter en zo.

Vervelende situatie -O-
Praat eens met je dierenarts. Vaak willen ze best in regelijk voor termijnbetaling afspreken.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_181710055
Luna is verzekerd (bij Ohra) en zij vergoeden (bij noodzakelijke operaties, tja wat is noodzakelijk? Als er niks aan gedaan wordt heeft ze pijn en slijt het heel erg snel en krijgt ze artrose met alle gevolgen en kosten van dien) standaard 80%, maar ja die rekening moet wel eerst betaald worden.

Luna moest een week zoveel mogelijk rust houden en 1 keer per dag een halve rimadyl nemen en dan na een week moest ik weer contact met hen opnemen.

Ik zal dan, als er geopereerd moet worden, eens vragen wat de mogelijkheden zijn..

Ik weet ook niet of ze überhaupt al geopereerd mag worden, aangezien de botten en gewrichten nog niet uitontwikkeld zijn?

Ik heb haar gekocht bij een particulier, dus geen koopcontract oid.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181715857
Ik heb mijn jongste hond het hoogst mogelijk verzekerd bij Ohra, omdat dan gewrichtsproblemen vergoed worden. Het is een senner uit gelegenheidsnest, dus de kans bestaat. Normaal zijn dat soort zaken uitgesloten.
Als je de basis verzekering hebt ben ik bang dat ze inderdaad niets vergoeden.. Ik zou het echter voor de zekerheid gewoon eens navragen. De laatste keer dat ik mij hierin heb verdiept was 2 jaar geleden en ik heb gemerkt dat ze regelmatig de pakketten veranderen kwa dekking.

Klote situatie om nu al in te belanden in ieder geval. Sterkte alvast :'(
pi_181720452
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
Luna is verzekerd (bij Ohra) en zij vergoeden (bij noodzakelijke operaties, tja wat is noodzakelijk? Als er niks aan gedaan wordt heeft ze pijn en slijt het heel erg snel en krijgt ze artrose met alle gevolgen en kosten van dien) standaard 80%, maar ja die rekening moet wel eerst betaald worden.

Luna moest een week zoveel mogelijk rust houden en 1 keer per dag een halve rimadyl nemen en dan na een week moest ik weer contact met hen opnemen.

Ik zal dan, als er geopereerd moet worden, eens vragen wat de mogelijkheden zijn..

Ik weet ook niet of ze überhaupt al geopereerd mag worden, aangezien de botten en gewrichten nog niet uitontwikkeld zijn?

Ik heb haar gekocht bij een particulier, dus geen koopcontract oid.
Ook die particulier is fokker volgens de wet. Ik ben ook een particulier (geen kvk nummer bv) en fok, maar wel met een fatsoenlijk contract. Die particulier waar jij de pup gekocht hebt moet zich ook gewoon aan de wet (besluit houders van dieren) houden waar in staat dat hij/zij zoveel mogelijk moet voorkomen dat er pups met erfelijke aandoening worden geboren. Dat betekent dus testen op patella luxatie van beide ouders voor je er mee fokt. Helaas 'vergeten' 'particulieren' die verantwoordelijkheid vaak en denken ze dat zorgvuldig fokken met oog voor gezondheid niet voor hen geldt. Je mag daar mi best contact over zoeken en ze wijzen op de verantwoordelijkheid die ze hebben na het op de wereld zetten van een nest pups. Het is niet alleen een paar weken leuk knuffelen en dan de deur uit en een leuk bedragje per pup vangen, er hoort ook nazorg bij. Ook wettelijk heb je als fokker (ook al ben je 'particulier') nou eenmaal bepaalde verantwoordelijkheden. En wie weet kunnen zij dan die overige 20% dragen die je van Ohra niet vergoed krijgt.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182049581
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ze blijkt nu helaas een losse knieschijf (patella luxatie) te hebben -O-

Na het wandelen van de week hinkte ze af en toe met haar linkerachter pootje. In eerste instantie dacht ik dat ze haar pootje gewoon verzwikt had, maar na een paar dagen bleef ze er last van hebben, dus gisteren maar naar de DA gegaan.

Ze moet nu een week rustig aan doen (en het is én een pup, én een boerenfox en die zijn sowieso hyperactief :') ) en ze krijgt nu eenmaal daags een halve Rymadil (die ze overigens erg lekker vind).

Als dat met een week niet over is (het is een aandoening die blijkbaar vaker voorkomt bij kleinere rassen en die zich vaak openbaart tussen de 4 en 6 maanden leeftijd), zal ze helaas geopereerd moeten worden, omdat anders de schade alsmaar groter zal worden en ze al vroeg artrose zal krijgen.
Operatie zal rond de 750 euro gaan kosten.

Het punt is dat ik eind vorig jaar, begin dit jaar torenhoge dierenartskosten heb gehad van mijn vorige hond, die helaas in februari overleden is. En later heb ik ook mijn auto moeten vervangen omdat de vorige teveel mankementen had om nog door de apk te komen.
Dus mijn spaargeld is weg.
En tot overmaat van ramp zit ik momenteel ook zonder werk. Nu heb ik wel een aantal dingen lopen momenteel, maar dat is te kort dag helaas en daar heb ik nu niks aan.

Nu heb ik zitten denken aan iets van crowd funding als noodoplossing.
Maar daar heb je weer Social Media voor nodig om zelf je actie te promoten en onder de aandacht van mensen te brengen en ik heb geen Facebook en Twitter en zo.

Vervelende situatie -O-
Als ik jou was zou ik naar een andere dierenarts op zoek gaan.
PL hoef je niets aan te doen, enkel in een extreem geval. Hond op pijnstillers vanwege PL is ook echt onzin, het hinken doen ze niet uit pijn maar simpelweg omdat het gewricht niet goed functioneert.
Eerlijk gezegd verbaas ik me er wel erg over dat je zo slecht op de hoogte bent van iets als PL als je een dier hebt.
pi_182050752
* cafpow valt binnen

heb sinds kort 1 eigen hond(de poodel van de foto's) en de andere 3 zijn van een familielid bij wie ik woon.



pi_182202606
Hier mijn schatjes weer eens. Zijn beiden Welsh Corgi Pembroke. Izag (de rode) is 10 jaar en Saartje is 5 jaar. Izag kreeg begin juli een acute nekhernia en een zware operatie. Gelukkig gaat het nu op wat kleine gebreken weer goed met hem.





Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:41:51 #115
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_182473559
Al opgelost.

[ Bericht 97% gewijzigd door Luchtbel op 12-10-2018 16:53:44 ]
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 20:22:20 #116
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_182478181
Poedels en corgi's 💞
Ik lees nu pas bovenstaand patella verhaal. Ik heb hier een hond van net drie met patella. Broodfokpup. Opvanghondje, risico zat er in, ik wist dat hij niet uit geteste ouders komt etc. Maar patella kunnen ze evengoed door trauma oplopen, hoeft niet erfelijk te zijn. En wat Isis zegt over particulier over wss stamboomloze hond aanspreken over verantwoording. Forget it. Gaat niks worden. Verantwoordelijkheid ligt evengoed bij de koper hoor. Zelfs de beste contracten bij de beste fokkers zijn juridisch vaak helemaal niet sterk. Anyway. Mijn reu hinkt. Maar meer niet. Hij hinkt in draf maar als hij rent nergens last van en die hond rent uren per dag. Hij heeft er geen last van. Ik ga hem niet laten opereren zolang het zo is. En ik ken genoeg honden waarbij het hun hele leven zo blijft. Dierenartsen willen helaas vaak wat graag opereren.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_182478316
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Poedels en corgi's 💞
Ik lees nu pas bovenstaand patella verhaal. Ik heb hier een hond van net drie met patella. Broodfokpup. Opvanghondje, risico zat er in, ik wist dat hij niet uit geteste ouders komt etc. Maar patella kunnen ze evengoed door trauma oplopen, hoeft niet erfelijk te zijn. En wat Isis zegt over particulier over wss stamboomloze hond aanspreken over verantwoording. Forget it. Gaat niks worden. Verantwoordelijkheid ligt evengoed bij de koper hoor. Zelfs de beste contracten bij de beste fokkers zijn juridisch vaak helemaal niet sterk. Anyway. Mijn reu hinkt. Maar meer niet. Hij hinkt in draf maar als hij rent nergens last van en die hond rent uren per dag. Hij heeft er geen last van. Ik ga hem niet laten opereren zolang het zo is. En ik ken genoeg honden waarbij het hun hele leven zo blijft. Dierenartsen willen helaas vaak wat graag opereren.
Nee, uiteraard ga je daar waarschijnlijk niet echt iets mee opschieten. Maar als je het niet vraagt krijg je zeker niets. En dat soort fokkers mag imo toch ook écht op hun verantwoordelijkheid (die ze volgens de wet wel degelijk hebben!) aangesproken worden. Ze zijn wettelijk verplicht het risico op aangeboren afwijkingen zo veel mogelijk te voorkomen. Maar zolang niemand ze daar ooit eens op aanspreekt is het lekker makkelijk voor zo iemand om de kop in het zand te houden en gewoon gezellig een nestje te fokken, met 0 verantwoordelijkheid. En dat steekt mij :X
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 07:46:21 #118
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_182485969
Het zou mij eerder steken dat het het gros vd kopers niet zo boeit waar ze hun hond scoren ;)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_182486083
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 07:46 schreef oh-oh het volgende:
Het zou mij eerder steken dat het het gros vd kopers niet zo boeit waar ze hun hond scoren ;)
Ja dat ook. Maar die vergeef ik hun onwetendheid iets eerder :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 08:06:46 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182486093
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 08:05 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ja dat ook. Maar die vergeef ik hun onwetendheid iets eerder :P
In de tijd van t internet en onuitputtelijke informatie niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182486158
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 08:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

In de tijd van t internet en onuitputtelijke informatie niet.
Ja, opzich is alles te vinden natuurlijk. Maar het verbaast me elke keer weer hoe weinig de meeste pupkopers eigenlijk weten, en hoe weinig ze snappen van, nouja, alles wat voor mij dagelijkse kost is eigenlijk. En dan zijn de pupkopers die ik spreek doorgaans redelijk intelligente mensen die in ieder geval allemaal de weg naar de rasvereniging al hebben gevonden. Maar verder dan dat hebben ze meestal geen idee hoe of wat. Dus kennelijk is het voor mensen dan toch best lastig om de juiste informatie te vinden, of om zich überhaupt te beseffen dat er (meer) informatie is.

Maar de fokkers, dat zijn degenen die er voor kiezen om pups op de wereld te zetten. Of dat nou met een goed doordacht plan en de nodige kennis is of omdat ze het gewoon leuk lijkt, of omdat ze geld willen verdienen. Zij zijn verantwoordelijk en van hen verwacht ik daarom meer. Zoals kennis van de wet bijvoorbeeld, en het besef dat je (ook volgens de wet) een fokker bent zelfs als je alleen maar een keer een nestje bij je hond wilde omdat dat zo leuk leek. En daar horen verantwoordelijkheden bij waar ze mijns inziens op aangesproken zouden moeten worden als dat nodig is. /Stokpaardjesmodus :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:13:26 #122
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_182492074
De kopers zijn de mensen die een trouwe metgezel voor het leven zoeken. Als die nou eens evenveel aandacht zouden besteden aan het uitzoeken van een hond als bv aan een nieuwe mobiel, dan waren die prutfokkers zo uitgefokt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_182493919
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 15:13 schreef oh-oh het volgende:
De kopers zijn de mensen die een trouwe metgezel voor het leven zoeken. Als die nou eens evenveel aandacht zouden besteden aan het uitzoeken van een hond als bv aan een nieuwe mobiel, dan waren die prutfokkers zo uitgefokt.
En dan kun je soms nog pech hebben. Onze jongste Corgi moest toen ze net geen jaar oud was geopereerd worden aan zware HD. Bekkenkanteling aan beide kanten. Hebben een jaar op de wachtlijst gestaan, onze oudere corgi komt bij dezelfde fokker vandaan, ze is overal op getest en haar ouders ook. Soms heb je gewoon pech. Het blijft toch natuur.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:24:50 #124
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_182529463
Je kan altijd pech hebben, het gaat om levende wezens en fokken blijft gokken maar er mag wel heel goed geselecteerd worden welke dieren geschikt zijn voor de fok of niet, ik denk dat bij een groot aantal rassen een heel hoog percentage afvalt. En kruisingen en zo zijn er genoeg op de wereld, die voegen uberhaupt niks toe dus mensen met al die oepsnesten en zo, nah.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:33:04 #125
46794 Berkery
Fat bastard
pi_182605375
We hebben een puppy O+

Onze vorige hond was niet zo lang geleden overleden, maar we besloten al snel dat we niet zonder trouwe metgezel konden. Dit is Joey, een bullmastiff van 4 maanden oud.

Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_182605418
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:33 schreef Berkery het volgende:
We hebben een puppy O+

Onze vorige hond was niet zo lang geleden overleden, maar we besloten al snel dat we niet zonder trouwe metgezel konden. Dit is Joey, een bullmastiff van 4 maanden oud.

[ afbeelding ]
Agh gossie wat een droppie O+
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:06:51 #127
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_182619281
Mooi die hele zwarte snoet en omranding bij de ogen, Berkery. Hij ziet eruit zoals je er eentje zou tekenen.

Ik weet niet of dit een suffe vraag is maar is het normaal dat een hond die nog moet wennen s avonds altijd sneller loopt dan overdag? Of is dat sowieso normaal omdat ze dan meer alert zijn? :@
pi_183149870
Hoi hondenliefhebbers,

Nadat ik in juni mijn beste vriendinnetje, mijn lieve trouwe slimme cocker spaniël, in heb moeten laten slapen en daar ontzettend veel verdriet van heb gehad en nog steeds wel heb, is er ook leuk nieuws.

Over vier weekjes mogen we ons nieuwe huisgenootje ophalen. Dit keer een ruwharige dwergteckel O+ . Ze is nu vier weekjes oud. Ze groeit op in een prachtig huiskamernestje bij enorme hondenliefhebbers die verstand van én hart voor honden hebben. Een prachtig teefje, ben zo blij om straks weer een hondje in huis te hebben :) Elje dag krijgen we filmpjes en foto’s van het nestje, zo mooi om ze te zien groeien.

Ik wil graag foto’s posten maar het lukt me maar niet op de iPad. Maar wilde jullie dit nieuws niet onthouden. Ik houd jullie op de hoogte.
Alius aliud dicit
pi_183150253


[ Bericht 100% gewijzigd door Mrmime op 14-11-2018 20:16:30 (Mislukt) ]
Alius aliud dicit
  woensdag 14 november 2018 @ 20:16:39 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183150277
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:15 schreef Mrmime het volgende:
[ afbeelding ]

Even proberen
Koetsjie koetsjie O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_183150324
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Koetsjie koetsjie O+.
Oh dus toch wel gelukt ^O^
Alius aliud dicit
  woensdag 14 november 2018 @ 20:18:16 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183150338
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:17 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Oh dus toch wel gelukt ^O^
Jazeker :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_183150415
Van deze lieverd heb ik afscheid moeten nemen. Voor altijd plekje in mijn O+

Alius aliud dicit
  woensdag 14 november 2018 @ 20:21:44 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183150485
Ik zie t pupje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_183150560
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik zie t pupje.
Sorry was aan het pielen met die linkjes. Maar gelukt nu, ik kan foto’s plaatsen! Dus binnenkort puppyspam *O*
Alius aliud dicit
pi_183164354


Mijn oude dame gaat ook nog steeds lekker. Inmiddels 12, handvol medische ongemakken (vooral voor mijn portemonnee, niet voor haar dagelijkse leven.)
Maar oh oh oh wat hou ik van d'r O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183171209
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:20 schreef Mrmime het volgende:

Van deze lieverd heb ik afscheid moeten nemen. Voor altijd plekje in mijn O+

[ afbeelding ]
Altijd moeilijk om afscheid te moeten nemen van een huisdier, hoe groot of klein ze ook zijn.

Hier een recente foto van 2 van onze 4 hondjes. Augustus toen de poedel erbijkwam kon de cocker haar niet uitstaan...en nu zijn ze relatief goede maatjes. De cocker heeft zelfs leren stoeien _O_



En hieronder alle 4 de hondjes...

  zaterdag 24 november 2018 @ 21:54:27 #138
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_183349722


Vandaag mon mijn labradoodle pup opgehaald... Hoe snel wordt je als man verliefd
pi_183364213
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 21:54 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag mon mijn labradoodle pup opgehaald... Hoe snel wordt je als man verliefd
Wat een schatje O+ O+ O+
Hoe heet ie?
Alius aliud dicit
pi_184308296
*schop

Hier onze Patch, eind november hebben we hem opgehaald vanaf de luchthaven, hij komt van Gran Canaria vandaan.
Het is echt een lot uit de loterij, een superlieverd.

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_184308506
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:30 schreef Poppejans het volgende:
*schop

Hier onze Patch, eind november hebben we hem opgehaald vanaf de luchthaven, hij komt van Gran Canaria vandaan.
Het is echt een lot uit de loterij, een superlieverd.

[ afbeelding ]
Mooi beestje O+
Alius aliud dicit
  woensdag 9 januari 2019 @ 22:44:31 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_184310383
Oooh wat een heerlijk rommeltje die Patch!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 13 januari 2019 @ 11:30:34 #143
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_184374508
Volgens mij is het wel zo'n 4 jaar geleden dat ik een foto van Dexter heb gedeeld, dus bij deze een ''kleine'' update.

''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 13 januari 2019 @ 11:32:36 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184374532
quote:
99s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Volgens mij is het wel zo'n 4 jaar geleden dat ik een foto van Dexter heb gedeeld, dus bij deze een ''kleine'' update.

[ afbeelding ]
Labje O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 13 januari 2019 @ 11:36:45 #145
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_184374607
Even een pup foto er bij dan.



quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Labje O+.
Iets groter geworden dan we hadden verwacht. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_184374630
Het is een volwaardige reu geworden mooi hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 13 januari 2019 @ 11:39:47 #147
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_184374665
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is een volwaardige reu geworden mooi hoor.
Bedankt! :)
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 13 januari 2019 @ 11:53:29 #148
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_184374853
Mooi juist zo een grote reu!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_184375035
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Mooi juist zo een grote reu!
Precies :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 13 januari 2019 @ 12:16:17 #150
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_184375275
Oh we zijn er ook echt blij mee, hadden het alleen niet verwacht haha :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')