abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:54:49 #51
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_174223979


Mijn 1e hardloopfoto ooit O+
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:58:15 #52
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174224105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:54 schreef MutedFaith het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn 1e hardloopfoto ooit O+
Je hebt 3 handen :o
F means you're fucked
pi_174224768
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Je hebt 3 handen :o
Voor het broodnodige schouderklopje onderweg af en toe!
pi_174227116
en op de achtergrond hoe je er over een aantal jaren eruit komt te zien.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:17:59 #55
155227 crew  Guppy
dus
pi_174227481
Leuke foto!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_174229663
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:47 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

+6
+7

Blij met mijn commiserations.

Mooie plannen, allemaal!
pi_174229702
Ik zit ook met een lange afstand in m'n hoofd voor januari 2019, maar dat laat ik nog even doorsudderen en afhangen van hoe de training komende maanden gaat. O+

https://www.hardmoors110.org.uk/hardmoors-30/
Ja doei.
pi_174231427
Dat klinkt goed
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_174231786
Zijn erg toffe evenementen, Hardmoors. Als je ooit nog wat zwaars en gezelligs wilt doen: aanrader.

Straks maar eens lekker in het heerlijke zonnetje hier lopen O+ Strálend weer! zin in! O+
Ja doei.
pi_174231946
Ik kan de Coastal Trail Series ook aanraden :) . Wij hebben vorig jaar CTS Dorset gedaan. Het was echt heel mooi en vooral niet te druk (behalve het begin dan, want het begon gelijk met "klimmen").
pi_174231952
Ja, die zijn ook mooi O+ :Y
Ja doei.
pi_174237055
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:54 schreef MutedFaith het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn 1e hardloopfoto ooit O+
Nooe foto!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:04:42 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174237871
Hoi. Misschien kunnen jullie me een beetje op de goede weg helpen?

Na een schouderblessure waardoor ik een tijdje niet meer kon mountainbiken / wielrennen ben ik begonnen met hardlopen om m'n conditie enigszins op peil te houden. Nu beviel dat best aardig en ben ik ook nadat ik weer kon fietsen regelmatig blijven hardlopen. Tegenwoordig zijn dat meestal intervallen, omdat ik daar het meeste aan heb bij het mountainbiken. M'n looptechniek is volgens mij belabberd en heel snel gaat het voor m'n gevoel niet (wanneer ik een beetje m'n best doe zit ik net onder de 38 minuten op 10 km), maar dat mag de pret niet drukken.

Echter, toen ik halverwege september naar het station liep kreeg ik uit het niets enorme pijn in m'n grote teengewricht. Dat een tijdje aangezien en rustig gedaan in de hoop dat het minder werd (ook niet meer hardgelopen). Minder werd het wel, maar ik heb er nog steeds last van. Dus ben ik er vandaag mee naar de huisarts geweest en die vond dat ik een doorgezakte voorvoet had en dat ik ermee naar een podotherapeut moet. Leuk, alleen daar kan ik pas in november terecht.

De huisarts wist me te vertellen dat ik smalle schoenen en schoenen met dunne zolen moet vermijden maar kon me verder niet heel veel helpen. Ik zou het wel prettig vinden wanneer ik de komende tijd toch weer een beetje fatsoenlijk kan (hard?)lopen. Wellicht heeft iemand hier wat tips?
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:11:38 #64
155227 crew  Guppy
dus
pi_174237956
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:04 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi. Misschien kunnen jullie me een beetje op de goede weg helpen?

Na een schouderblessure waardoor ik een tijdje niet meer kon mountainbiken / wielrennen ben ik begonnen met hardlopen om m'n conditie enigszins op peil te houden. Nu beviel dat best aardig en ben ik ook nadat ik weer kon fietsen regelmatig blijven hardlopen. Tegenwoordig zijn dat meestal intervallen, omdat ik daar het meeste aan heb bij het mountainbiken. M'n looptechniek is volgens mij belabberd en heel snel gaat het voor m'n gevoel niet (wanneer ik een beetje m'n best doe zit ik net onder de 38 minuten op 10 km), maar dat mag de pret niet drukken.

Echter, toen ik halverwege september naar het station liep kreeg ik uit het niets enorme pijn in m'n grote teengewricht. Dat een tijdje aangezien en rustig gedaan in de hoop dat het minder werd (ook niet meer hardgelopen). Minder werd het wel, maar ik heb er nog steeds last van. Dus ben ik er vandaag mee naar de huisarts geweest en die vond dat ik een doorgezakte voorvoet had en dat ik ermee naar een podotherapeut moet. Leuk, alleen daar kan ik pas in november terecht.

De huisarts wist me te vertellen dat ik smalle schoenen en schoenen met dunne zolen moet vermijden maar kon me verder niet heel veel helpen. Ik zou het wel prettig vinden wanneer ik de komende tijd toch weer een beetje fatsoenlijk kan (hard?)lopen. Wellicht heeft iemand hier wat tips?
Weet je zeker dat je niet "snel" bent? 38min op 10km is aardig rap :o

Geen tips verder -O- ik hoop dat het meevalt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_174238114
38 minuten op de 10k is inderdaad gewoon rap. 15 km/h gemiddeld, dat is gewoon een hoog niveau hoor. ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:41:40 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174238461
Oh, nou.. ik word in elk geval regelmatig aan alle kanten ingehaald wanneer ik zelf denk dat ik aardig aan het doorlopen ben :') .
Huilen dan.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:41:51 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174238465
Correctie: werd.
Huilen dan.
pi_174239135
Dat waren een heerlijke 8.5km. Beetje makkelijke paden gehouden vandaag, relatief veel asfalt, maar gelukkig wel mooie uitzichten. O+
Ja doei.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:49:08 #69
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_174240938
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:04 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi. Misschien kunnen jullie me een beetje op de goede weg helpen?

Na een schouderblessure waardoor ik een tijdje niet meer kon mountainbiken / wielrennen ben ik begonnen met hardlopen om m'n conditie enigszins op peil te houden. Nu beviel dat best aardig en ben ik ook nadat ik weer kon fietsen regelmatig blijven hardlopen. Tegenwoordig zijn dat meestal intervallen, omdat ik daar het meeste aan heb bij het mountainbiken. M'n looptechniek is volgens mij belabberd en heel snel gaat het voor m'n gevoel niet (wanneer ik een beetje m'n best doe zit ik net onder de 38 minuten op 10 km), maar dat mag de pret niet drukken.

Echter, toen ik halverwege september naar het station liep kreeg ik uit het niets enorme pijn in m'n grote teengewricht. Dat een tijdje aangezien en rustig gedaan in de hoop dat het minder werd (ook niet meer hardgelopen). Minder werd het wel, maar ik heb er nog steeds last van. Dus ben ik er vandaag mee naar de huisarts geweest en die vond dat ik een doorgezakte voorvoet had en dat ik ermee naar een podotherapeut moet. Leuk, alleen daar kan ik pas in november terecht.

De huisarts wist me te vertellen dat ik smalle schoenen en schoenen met dunne zolen moet vermijden maar kon me verder niet heel veel helpen. Ik zou het wel prettig vinden wanneer ik de komende tijd toch weer een beetje fatsoenlijk kan (hard?)lopen. Wellicht heeft iemand hier wat tips?
38minuten op 10 is verdomde snel.

Een fysiotherapeut kan je wellicht ook helpen, en misschien sneller.
Ik had op enig moment dezelfde kwaal en conclusie door de fysiotherapeut. (brede voet; met smalle schoenen kan er een zenuw knel komen te zitten en dat doet zeer). Bij mij werd aangeraden: schoenen die juist een beetje stug zijn, met een stevig bovenwerk. En dan gecombineerd met standaardinlegzooltjes die je gewoon bij de RunnersWorld kunt kopen.
Ook een stapeltje oefeningen meegekregen om pezen in voet en enkel te versterken.

Ben er al twee jaar vanaf (even afkloppen), dmv een goede hardloopfysio. Dankuwel meneer de fysiotherapeut!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_174241252
Ik weet niet wie zondag in Eindhoven loopt, maar de medailles liggen nog tussen de drugs ofzo

Berichtje van Omroep Brabant
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_174241298
Haha ja we kregen ook al mail. Ach, die medaille mogen ze van mij houden hoor ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_174249620
Beetje media exposure en het is alweer opgelost...
http://www.omroepbrabant.(...)n+toch+medaille.aspx
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_174249738
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, nou.. ik word in elk geval regelmatig aan alle kanten ingehaald wanneer ik zelf denk dat ik aardig aan het doorlopen ben :') .
Ja, door Dafne Schippers zeker. Alsof jij niet ook een boel anderen inhaalt terwijl zij zo hard aan het zwoegen zijn om 10k onder het uur te lopen. Het lijkt wel of je aan het trollen bent, en anders; het kan best beledigend overkomen.

Wat betreft je teen: je kunt kijken of je bij een andere podotherapeut sneller aan de beurt bent.
Heb je er alleen met het hardlopen last van?
pi_174249763
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 08:34 schreef Guard het volgende:
Beetje media exposure en het is alweer opgelost...
http://www.omroepbrabant.(...)n+toch+medaille.aspx
Ik denk een chocolademedaille.
pi_174249832
Even een +8 (als ik de tel niet ben kwijtgeraakt) plaatsen. En met een succespercentage van rond de 10% gaan we snel horen wie hier wel mee mag ;-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')