abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174189118
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
Gerard_Geit, merkgeil aan Ford, Mercedes-Benz, Audi en Jaguar. Rijdt zelf Ford
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Dubai
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174189191
Laatste posts:

quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:32 schreef desbarts het volgende:
Gaat lekker vandaag. 2e auto die ik moest rijden zat onder de vogelpoep (in een zin dat het ook het zicht belemmerde). Dus een extra rondje door de wasstraat moeten rijden. Daarna de volgende rit waren eerst de sleutels zoek. Na 3 kwartier gevonden, toen bleek de achterband lek. Die wordt na overleg gerepareerd maar al met al zit ik hier al 1:45 uur wortel te schieten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 19:25 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nog zo'n uitgerangeerde post-rockband. :P

On: morgen een Meerkerk-dagje, maar dan zonder te hoeven lopen! :D
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 17:39 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ja, die bushalte bij Almere, altijd weer awkward daar :')
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 17:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Vraag me trouwens af of er steeds meer contactgestoorden dit werk doen. Opvallend hoeveel hikers (tegenwoordig?) nauwelijks nog op of om kijken naar collega's. Ik bedoel, een "goedemorgen" o.i.d. moet er toch wel vanaf kunnen? *O*
En tussendoor nog offtopic gezever over 'uitgerangeerde postrock bands' 7.gif

Ontopic: Ik hoef van mijn werkgever niet eens mijn studenten OV te activeren omdat de klantenset zich toch -uitsluitend- in Eindhoven e.o. bevindt. Scheelt weer een potentiële schuld :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Amoeba op 04-10-2017 15:23:05 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174211043
Kun je studenten OV dan activeren als je er geen recht op hebt?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174253819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 14:04 schreef DireStraits7 het volgende:
Kun je studenten OV dan activeren als je er geen recht op hebt?
Ik ben gewoon masterstudent.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174259942
Waarom zou dat dan een, weliswaar potentiële, zijn?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174260075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:13 schreef DireStraits7 het volgende:
Waarom zou dat dan een, weliswaar potentiële, zijn?
Omdat je per maand dat je OV gebruikt een schuld opbouwt die alleen kwijtgescholden wordt na het behalen van een diploma. De OV reisrecht regeling valt onder de prestatiebeurs, nog steeds.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174260115
Ja, dat snap ik, maar waarom zou je überhaupt twijfelen aan het feit of je een studie gaat halen? Ik heb mijn basisbeurs/OV-recht echt nooit als schuld gezien (hooguit als een puur theoretische).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174260280
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:19 schreef DireStraits7 het volgende:
Ja, dat snap ik, maar waarom zou je überhaupt twijfelen aan het feit of je een studie gaat halen? Ik heb mijn basisbeurs/OV-recht echt nooit als schuld gezien (hooguit als een puur theoretische).
Ik reis bijna nooit met het OV hoor. Waarom zou ik een theoretische schuld aangaan als dat niet hoeft?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174394621
Weet iemand of je bij autoreset automatisch ontslagen wordt na een periode van niet rijden? Ik heb voor de zomervakantie mijn laatste rit gemaakt en kan nu niet meer inloggen.
pi_174394712
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:30 schreef Bellumus het volgende:
Weet iemand of je bij autoreset automatisch ontslagen wordt na een periode van niet rijden? Ik heb voor de zomervakantie mijn laatste rit gemaakt en kan nu niet meer inloggen.
Lijkt me sterk zonder bericht.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174395798
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:30 schreef Bellumus het volgende:
Weet iemand of je bij autoreset automatisch ontslagen wordt na een periode van niet rijden? Ik heb voor de zomervakantie mijn laatste rit gemaakt en kan nu niet meer inloggen.
Ik zal ze maar wel even bellen... ;)
pi_174396484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:30 schreef Bellumus het volgende:
Weet iemand of je bij autoreset automatisch ontslagen wordt na een periode van niet rijden? Ik heb voor de zomervakantie mijn laatste rit gemaakt en kan nu niet meer inloggen.
Na 6 maanden inactiviteit (dus 6 maanden geen werkzaamheden verricht) wordt je er automatisch uitgegooid, maar hier krijg je wel gewoon een mail van.
pi_174446119
Had voor vandaag een (nieuwe!) Lexus van bijna 2 ton cataloguswaarde. Helaas geannuleerd. :'(
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174468417
Zo, ik ben weer eens hier. Paar topics later, heb 4 maanden niet gehiket ivm omstandigheden. Sindsdien onder andere een wisselrit Amsterdam - Groningen - Leiden met 2 Tesla's (heen met een Model X, terug met een Model S), een rit met een Mercedes E-klasse Amsterdam - Breda die halverwege terug naar Amsterdam moest omdat ik in de file stond, en ook veeeeeel kleine auto's; Fiat Panda, Renault Twingo, Peugeot 108. Hopen dat morgen wat leuks brengt ;)

EDIT: morgen Zaandam-Oosterhout per Vivant, en Oosterhout-Almere per Up.

[ Bericht 7% gewijzigd door tostimetkaas op 17-10-2017 14:29:13 ]
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
pi_174474201
Ik lees dat de Oudstanding groep, waaronder dus AR, is overgenomen door Consolid vandaag. Ben benieuwd of dat nog gevolgen gaat hebben :P
  woensdag 18 oktober 2017 @ 01:51:30 #16
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_174486657
Zit de laatste tijd weer eens autosites te bekijken. Vandaag kwam ik me daar toch een mooie advertentie tegen, dus eens een mailtje tegenaan gegooid. Na bijna 3 jaar en 80k km dus wellicht een einde aan het tijdperk van het rode monster :o
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Lokquote
Fap jij nog steeds op Jaaaaaaaaaags? :+
pi_174488208
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 01:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit de laatste tijd weer eens autosites te bekijken. Vandaag kwam ik me daar toch een mooie advertentie tegen, dus eens een mailtje tegenaan gegooid. Na bijna 3 jaar en 80k km dus wellicht een einde aan het tijdperk van het rode monster :o

[..]

Fap jij nog steeds op Jaaaaaaaaaags? :+
Jags altijd mooi.

Ik had vandaag ook het rode monster van stal getrokken. *) Ondanks de ochtendspits keurig binnen 30 minuten de reis afgelegd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 10:08:53 #18
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_174488817
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 09:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jags altijd mooi.

Ik had vandaag ook het rode monster van stal getrokken. *) Ondanks de ochtendspits keurig binnen 30 minuten de reis afgelegd.
Ik zie dus een X-type uit 2001 voor een prima prijs, maar dat ding heeft nog een fucking cassettedeck :')
Zo'n geïntegreerde affabriekradio ook. Weet jij als Jag-fapper of dat vervangbaar is? Of kan ik iig net als ik nu heb een Yatour op de cd-wisselaar knikkeren? Dat vind ik nu ook uitstekend werken.
pi_174490150
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zie dus een X-type uit 2001 voor een prima prijs, maar dat ding heeft nog een fucking cassettedeck :')
Zo'n geïntegreerde affabriekradio ook. Weet jij als Jag-fapper of dat vervangbaar is? Of kan ik iig net als ik nu heb een Yatour op de cd-wisselaar knikkeren? Dat vind ik nu ook uitstekend werken.
Dure auto hoor. Neem aan dat een 2.2 turbodiesel is?

Mijn ouders hebben er een uit 2005, maar bespaar jezelf de moeite en koop dan een echte Jag. Dit is een Mondeo in vermomming namelijk.

Verder zal die radio best te wisselen zijn. Moet je even kijken of dat zo'n standaardformaat is met stekker, dat weet ik zo niet. En anders kan een handige jongen daar vast wel wat op verzinnen. Die OEM cd speler van mn ouders is ook stuk, laser wss.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:54:10 #20
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_174490590
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dure auto hoor. Neem aan dat een 2.2 turbodiesel is?

Mijn ouders hebben er een uit 2005, maar bespaar jezelf de moeite en koop dan een echte Jag. Dit is een Mondeo in vermomming namelijk.

Verder zal die radio best te wisselen zijn. Moet je even kijken of dat zo'n standaardformaat is met stekker, dat weet ik zo niet. En anders kan een handige jongen daar vast wel wat op verzinnen. Die OEM cd speler van mn ouders is ook stuk, laser wss.
2.5 V6

Dat van die Mondeo heb ik wel vaker gehoord ja. Maar als ik wat autotestjes van dat ding lees, is het toch wel iets meer dan dat. Moet uiteraard sowieso een proefrit maken als ik er voor zou gaan. En wellicht een kritisch iemand meenemen, het is er eentje uit 2001 met 116k op de teller (nota bene minder dan de 2 jaar oude auto van m'n pa _O- ), maar hij kost maar 1,5k. Volgens de verkoper is ie technisch helemaal in orde (heeft ook nog APK tot november 2018), maar is er optisch veel te herstellen.
pi_174496318
Pffffff...... Bij de Vivaro heb ik voor de eerste keer het vinkje 'extreem vies' gebruikt. Als je een foto wilt zien moet je maar even een DM sturen. Toen ik de Airconditioning aanzette werd ik gezandstraald door het stof wat eruit kwam... Maar goed, wel leuke rit, die busjes rijden altijd wel lekker.

Positief verrast over de Up!. Wat een lekker degelijk VW bakkie is dat. Stond 70K op, maar reed als nieuw.

Kijken of vrijdag nog wat op gaat brengen!
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
pi_174496392
Vandaag een Porsche Panamera 4S (4.8l, 400PK en een 8 cilinder) mogen vervoeren! Dat is pas leuk rijden!
pi_174499979
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:23 schreef tostimetkaas het volgende:
Pffffff...... Bij de Vivaro heb ik voor de eerste keer het vinkje 'extreem vies' gebruikt. Als je een foto wilt zien moet je maar even een DM sturen. Toen ik de Airconditioning aanzette werd ik gezandstraald door het stof wat eruit kwam...
Dat sommige mensen het zelf niet gewoon extreem smerig vinden om in zo'n auto te rijden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174501767
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:30 schreef Nickalan het volgende:
Vandaag een Porsche Panamera 4S (4.8l, 400PK en een 8 cilinder) mogen vervoeren! Dat is pas leuk rijden!
Deze post is natuurlijk waardeloos zonder foto. ;)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174502251
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Deze post is natuurlijk waardeloos zonder foto. ;)
Hierbij een paar foto's!

pi_174510776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:48 schreef Nickalan het volgende:

[..]

Hierbij een paar foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, was lekker rijden neem ik aan?
Ik heb zelf ooit ook een keer zo'n Panamera meegekregen, ook mat zwart, maar dan een GTS. Een ritje naar een hotel in Duitsland om een portemonnee op te halen, in mijn eentje, in Duitsland, in een dikke Porsche. Mijn leukste rit voor EW. 8-)
pi_174517366
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:48 schreef Nickalan het volgende:

[..]

Hierbij een paar foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie matte kleur!
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174517441
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:52 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nice, was lekker rijden neem ik aan?
Ik heb zelf ooit ook een keer zo'n Panamera meegekregen, ook mat zwart, maar dan een GTS. Een ritje naar een hotel in Duitsland om een portemonnee op te halen, in mijn eentje, in Duitsland, in een dikke Porsche. Mijn leukste rit voor EW. 8-)
Jaa, was zeker lekker rijden!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 16:58 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Mooie matte kleur!
Ik vind zelf metallic mooier staan bij zo'n Panamera. Eigenaar zei dat de auto achteraf mat is gespoten.
pi_174517910
Hellu, ik ben al een tijdje hiker en lees al een tijd mee op dit forum, dus ik dacht laat ik eens een acc aanmaken.

Morgen weer een mooie dag. Van Harderwijk naar Zwolle per Citroen c4 en dan met ov naar Roden om van daar naar Alkmaar te gaan per Seat Ibiza.
pi_174524527
Jo mensen, ik ben ook nieuw op het forum. Volg het wel al een tijdje.

Moet morgen naar een Bedrijf in Nijverdal om een auto af te leveren. Alleen is het dik 40 minuten lopen naar het station. Ook geen OV in de beurt. Dus ja,dat is dan minder. De auto is een C1 dus ook niets bijzonders.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:56:55 #31
402291 desbarts
Des geweldige, almachtige bart
pi_174533193
Vandaag voor het eerst een geannuleerde rit. De tweede rit is daarbij ook weg. Nu maar stil hopen dat er nog werk is voor mij :-(

-Edit-
Heb nu een leuk ritje oosterhout-hoogezand te pakken in een sprinter. Eind goed al goed dus

[ Bericht 29% gewijzigd door desbarts op 20-10-2017 10:56:19 ]
Bedankt DOEI!
pi_174534366
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:12 schreef Volvoxx het volgende:
Jo mensen, ik ben ook nieuw op het forum. Volg het wel al een tijdje.

Moet morgen naar een Bedrijf in Nijverdal om een auto af te leveren. Alleen is het dik 40 minuten lopen naar het station. Ook geen OV in de beurt. Dus ja,dat is dan minder. De auto is een C1 dus ook niets bijzonders.
lekker 40 minuten wandelen en geld verdienen O-)

Het belangrijkste bij het werk was: ga NIET rennen om een trein te halen. :')
pi_174547945
Vandaag een kort ritje gehad met een splinternieuwe full options VW Golf.

Maandag een rit van Groningen naar Waalwijk in een Kangoo Express 8-)
pi_174586517
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:07 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Het belangrijkste bij het werk was: ga NIET rennen om een trein te halen. :')
Nou, als het alternatief een uur wachten is. Of een busaansluiting wel/niet halen, wil ik nog wel eens voor een trein gaan rennen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174586554
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:12 schreef Volvoxx het volgende:

Moet morgen naar een Bedrijf in Nijverdal om een auto af te leveren. Alleen is het dik 40 minuten lopen naar het station. Ook geen OV in de beurt. Dus ja,dat is dan minder. De auto is een C1 dus ook niets bijzonders.
EW zou goedkoper uit zijn als ze hikers zo'n NS zonetaxi zouden laten nemen, maar ja.. te veel gedoe zeker?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174612262
Zo vrijdag wat geniaals meegemaakt. Moest een auto van Roden naar Alkmaar brengen. Kom ik daar aan blijkt de auto er pas over 3 uur te zijn aangezien die uit Leiden moest komen. Ik moest dus 3 uur wachten op een auto die bijna langs Alkmaar kwam om hem daarna naar Alkmaar te brengen, mij hoor je niet klagen want ik word per uur betaald.

Morgen mooi Zwolle- Den Bosch per bmw 225xe en Veenendaal - Almere per v40
pi_174614010
Hopelijk had je wat leuks te doen, want drie uur wachten lijkt mij maar behoorlijk saai.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174614611
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:19 schreef DireStraits7 het volgende:
Hopelijk had je wat leuks te doen, want drie uur wachten lijkt mij maar behoorlijk saai.
Gelukkig zat de vrijbuiter op loopafstand dus daar even gezellig door gelopen. Daarna terug naar de dealer gegaan en die was wel in voor een gezellig gesprek en het showen van wat auto's.
pi_174618001
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:37 schreef Jojo19 het volgende:
Gelukkig zat de vrijbuiter op loopafstand dus daar even gezellig door gelopen. Daarna terug naar de dealer gegaan en die was wel in voor een gezellig gesprek en het showen van wat auto's.
Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt. EW zei dat ik maar even het centrum in moest gaan omdat dealers het meestal niet zo fijn vinden als je 3 uur lang bij je hangen. Was in Veenendaal (met een denderend centrum) en regen. Dus baalde flink. Totdat de dealer zei: blijf maar lekker hier zitten, hij liet me zien waar de koffieautomaat stond en ik heb 3 uurtjes lang betaald zitten leren....
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:30:16 #40
402291 desbarts
Des geweldige, almachtige bart
pi_174621846
Vandaag voor het eerst in mn leven naar volendam toe. Adres is in de oude haven dus wordt het een betaalde mini-sightseeing :)
Bedankt DOEI!
pi_174626791
Vandaag lekker dagje. Een nieuwe Renault grand scenic en een vrijwel nieuwe Mercedes-Benz Sprinter bakwagen gereden, en zo nog een Kia sportage vervoeren. Van Zeist naar Veghel, van Den Bosch naar Rotterdam en van Gouda naar Meerkerk (hopelijk geen regen daar)
pi_174629507
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 23:47 schreef tostimetkaas het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt. EW zei dat ik maar even het centrum in moest gaan omdat dealers het meestal niet zo fijn vinden als je 3 uur lang bij je hangen. Was in Veenendaal (met een denderend centrum) en regen. Dus baalde flink. Totdat de dealer zei: blijf maar lekker hier zitten, hij liet me zien waar de koffieautomaat stond en ik heb 3 uurtjes lang betaald zitten leren....
Veenendaal heeft meestal wel fijne dealers (ervan uitgaande dat je bij Einsteinstraat/Galileistraat etc. was)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174637548
Vandaag een drietal ritten gehad. Groningen - Alkmaar per Transit, Alkmaar - Amersfoort in een Mii en Amersfoort - Groningen in een Corsa. Kwam te laat in Groningen aan, waardoor ik de auto morgenvroeg mag afleveren. ^O^

Morgen heb ik Groningen - Schiphol in een Up! en Amsterdam - Groningen in een Focus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nickalan op 24-10-2017 23:02:28 ]
pi_174640964
Vorige week 4 uur moeten wachten op een busje die nog niet klaar was, en mocht nog lekker 3 uur terugreizen, waardoor ik pas om 1 uur ‘s nachts thuis was. Al met al wel een dagje van 17 uur mogen schrijven. :P
pi_174653890
Hallo allemaal,

Kijk al een tijdje mee op dit forum, maar heb nu toch maar een accountje aangemaakt om mee te praten over dit mooie bijbaantje. Laat ik maar beginnen met een vraag. Ik houd al sinds ik het werk doe, nu ongeveer een jaar, precies bij hoeveel ik elke dag heb gewerkt. Helaas klopt het aantal uren op mijn loonstrookje niet altijd met het aantal uren dat ik zelf heb genoteerd. Vaak gaat het om één of twee uurtjes per maand en ik heb er ook nog nooit over gemaild, maar ik denk er over om dat wel te doen als het deze maand weer zo is. Als je er over nadenkt zijn al die paar uurtjes toch weer een aanzienlijk bedrag waard. Hoe denken jullie hier over? Zien jullie dit ook wel eens gebeuren?

Groeten
pi_174654851
Gaat het om EW of AR? Ik zit bij EW en het klopt vrijwel altijd. En als het dan niet klopte, bleek ik zelf meestal vergeten te zijn mijn uren te declareren voor een dag.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174660076
Kreeg vandaag nog een spoedje Amsterdam - Utrecht. Sta je braaf met je pinpas in de rij te wachten om te betalen, is er opeens een vechtpartij achter me. Mijn 3 uur durende werkdag werd dus gevolgd door 2 uur op een politiebureau zitten voor een getuigenverklaring. Enerverend dagje.
"Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..."
pi_174663472
Wel gewoon uren declareren, hè. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_174663506
Ja ik zit ook bij EW en naar mijn weten heb ik wel gewoon altijd mijn uren gedeclareerd. Als je dat trouwens een keer niet doet krijg je ook genoeg belletjes om te zorgen dat je het wel alsnog doet ;)
pi_174671290
Ik ben in ruim 3,5 jaar EW nog nooit gebeld om mijn uren te declareren. Wel af en toe een mailtje dat ik /autotransport vergeten ben, maar dat is wat anders dan urendeclaratie.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')