abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174187642
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee, zonder aan complottheorieën te doen stelde ik me al enkele vraagtekens. Vanaf de twee- en dertigste verdieping in je eentje zoveel slachtoffers maken. Ik vind het een beetje apart hoor.

Ook de achtergrond van de dader verbaasde me. Vier en zestig jaar oud, dus conditioneel geen jonge man meer. Zijn status als miljonair. Geen strafblad. (wel een vader met een berucht strafblad) Blijkt wel dat de man valium kreeg voorgeschreven vanwege angststoornissen. (maar ik ken geen gevallen van mensen die op valium compleet doordraaien)

Ik denk inderdaad dat zijn banden met de Filipijnen moet worden uitgezocht. (inderdaad is IS ook daar actief) Waarom maakte de dader geld over richting de Filipijnen? Wat is de rol van de vriendin? Hoe kon deze man ongemerkt zoveel wapens en munitie dat hotel binnensmokkelen?

Vragen, vragen, vragen. Natuurlijk verschrikkelijk voor de nabestaanden (dus niet oneerbiedig bedoeld) maar het is een van de meest fascinerende zaken die ik ooit ben tegengekomen.
Het was een concert waar 30.000 man waren toch als ik het goed heb? Dan vind ik 58 doden en 500-600 gewonden eigenlijk niet bijzonder gezien hij 9 minuten lang heeft lopen schieten.

De achtergrond van de dader en het gebrek aan een motief is veel interessanter op dit moment.
NEE!
  Overall beste user 2022 woensdag 4 oktober 2017 @ 13:51:07 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174187714
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:47 schreef HexHunter het volgende:

De achtergrond van de dader
Miljonair en deed in vastgoed. Het had dus net zo goed Trump kunnen zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174187794
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Miljonair en deed in vastgoed. Het had dus net zo goed Trump kunnen zijn.
Misschien was het wel Trump en zit er nu een kloon in het witte huis?
NEE!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:00:18 #179
104871 remlof
Europees federalist
pi_174187877
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:36 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik kom niet in verweer omdat je naar blanken wijst, ik kom in verweer omdat je statistieken verkeerd interpreteert.

Maar dat lijk je niet te snappen.


Ik post sowieso niet heel veel in NWS dus jouw karakterschets vind ik uberhaupt verbazingwekkend. Als je had gezegt dat Aziaten of zwarten over vertegenwoordigd waren had ik je ook tegengesproken. Maar jij ziet weer een rechts complot ofzo en gaat me nu betichten van alt right gedrag... Terwijl ik gewoon bij feiten blijf? Gadver.
Jammer dat je mijn post verder niet leest, dan had je dat domme gezwets niet hoeven te typen.
pi_174187879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:47 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Het was een concert waar 30.000 man waren toch als ik het goed heb? Dan vind ik 58 doden en 500-600 gewonden eigenlijk niet bijzonder gezien hij 9 minuten lang heeft lopen schieten.
Precies. In counterstrike zou ik veel meer gekilled hebben. Ook allemaal 360 headshots door de muur enzo
Conscience do cost.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 oktober 2017 @ 14:01:51 #181
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174187930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:56 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Misschien was het wel Trump en zit er nu een kloon in het witte huis?
Het zou verklaren waarom Melania zo ongelukkig kijkt. Die merkt natuurlijk dat er een holografisch vermomde reptilian bij haar in bed ligt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 oktober 2017 @ 14:02:50 #182
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174187947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Precies. In counterstrike zou ik veel meer gekilled hebben. Ook allemaal 360 headshots door de muur enzo
Als die gedode mensen zouden respawnen had hij het ook beter gedaan denk ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174187993
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Jammer dat je mijn post verder niet leest, dan had je dat domme gezwets niet hoeven te typen.
Je trekt er allemaal rare NWS/alt right/racial issues bij terwijl daar helemaal geen sprake van is.
Je probeert een algemene tendens op FOK (in jouw ogen) op mij te betrekken, ik ga daar niet in mee, sorry. Probeer dat maar bij iemand anders, raar ventje.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174188061
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:04 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Je trekt er allemaal rare NWS/alt right/racial issues bij terwijl daar helemaal geen sprake van is.
Je probeert een algemene tendens op FOK (in jouw ogen) op mij te betrekken, ik ga daar niet in mee, sorry. Probeer dat maar bij iemand anders, raar ventje.
Mwah hij heeft ergens wel een puntje. Waar zijn figuren als jij als andere figuren zich zo uitspreken over andere bevolkingsgroepen. Dat geluid missen we wel een beetje in NWS.
Allah Al Watan Al Malik
pi_174188068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mwah hij heeft ergens wel een puntje. Waar zijn figuren als jij als andere figuren zich zo uitspreken over andere bevolkingsgroepen. Dat geluid missen we wel een beetje in NWS.
Ik spreek me uit tegen verkeerd geinterpreteerde statistieken.
Maar dan ben ik dus opeens tegen zwarte Amerikanen ofzo? Hilarisch.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174188104
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik spreek me uit tegen verkeerd geinterpreteerde statistieken.
Hoe denk je dat statistieken over marokkanen, moslims, zwarten of allochtonen geinterpreteerd worden door bepaalde lieden in NWS. Spreek je daar dan over uit, dat is een beetje zijn punt. En dat is volgens mij niet eens echt een persoonlijk verwijt ofzo, maar goed. Ik hou mij er verder buiten.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:10:43 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174188116
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:35 schreef remlof het volgende:

[..]

En volgens mij mis jij elke vorm van ethiek.
Mjah, daarvoor moet je zeker aan jouw kant van het politieke spectrum staan?
Nu voel ik mij beledigd zeg.. echt.

Matige poging tot burn 2/10
Had beter van je verwacht.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:11:03 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_174188124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:04 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Je trekt er allemaal rare NWS/alt right/racial issues bij terwijl daar helemaal geen sprake van is.
Je probeert een algemene tendens op FOK (in jouw ogen) op mij te betrekken, ik ga daar niet in mee, sorry. Probeer dat maar bij iemand anders, raar ventje.
Duh, dat doe ik omdat jij er op reageert en het notabene ontkent.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:11:43 #189
104871 remlof
Europees federalist
pi_174188131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mjah, daarvoor moet je zeker aan jouw kant van het politieke spectrum staan?
Nu voel ik mij beledigd zeg.. echt.

Matige poging tot burn 2/10
Had beter van je verwacht.
Ik sta middenin het politieke spectrum, ben geen extremist zoals velen hier.
pi_174188144
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe denk je dat statistieken over marokkanen, moslims, zwarten of allochtonen geinterpreteerd worden door bepaalde lieden in NWS. Spreek je daar dan over uit, dat is een beetje zijn punt.
Dat mag je vinden, maar zo wordt het niet gebracht. Hij doet geloven dat ik zwarten onterecht en moedwillig in een kwaad daglicht probeer te zetten, dat is gewoon schandalige framing.
Door nu dan te zeggen dat ik dit in andere discussies niet doe is omgekeerd redeneren.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174188146
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe denk je dat statistieken over marokkanen, moslims, zwarten of allochtonen geinterpreteerd worden door bepaalde lieden in NWS. Spreek je daar dan over uit, dat is een beetje zijn punt. En dat is volgens mij niet eens echt een persoonlijk verwijt ofzo, maar goed. Ik hou mij er verder buiten.
Hoe moeten ze geïnterpreteerd worden? Ze zijn een minderheid in de samenleving, ze zijn een meerderheid in alle criminaliteitscijfers, werkeloosheidscijfers en het gebruik van sociale voorzieningen.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:12:53 #192
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174188151
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik sta middenin het politieke spectrum, ben geen extremist zoals velen hier.
Fok! is inmiddels ook een extremistisch forum. Tenzij dat de norm wordt natuurlijk.
wooblabalurg
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:12:57 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174188152
quote:
7s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik sta middenin het politieke spectrum, ben geen extremist zoals velen hier.
Ik denk dat meerdere posters, ook de wat intelligentere hier, dat anders zien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:14:45 #194
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174188184
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hoe moeten ze geïnterpreteerd worden? Ze zijn een minderheid in de samenleving, ze zijn een meerderheid in alle criminaliteitscijfers, werkeloosheidscijfers en het gebruik van sociale voorzieningen.
Misschien op een andere manier dan dat alle [insert bevolkingsgroep] weg moeten, vervolgd en/of doodgemaakt moeten worden.
wooblabalurg
pi_174188187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:12 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Fok! is inmiddels ook een extremistisch forum. Tenzij dat de norm wordt natuurlijk.
Typisch, omdat er hier gebruikers rondlopen met een andere mening is FOK! meteen een extremistisch forum. Welke bij de demonisering door een ziekelijke club in de samenleving, typisch. :')
  woensdag 4 oktober 2017 @ 14:18:38 #196
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174188242
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Typisch, omdat er hier gebruikers rondlopen met een andere mening is FOK! meteen een extremistisch forum. Welke bij de demonisering door een ziekelijke club in de samenleving, typisch. :')
Ik vind het doodwensen van bepaalde groepen vrij extremistisch, fuck me right? :D
Als jij dat 'een andere mening' noemt denk ik dat je onder dezelfde noemer valt.
wooblabalurg
pi_174188262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:14 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Misschien op een andere manier dan dat alle [insert bevolkingsgroep] weg moeten, vervolgd en/of doodgemaakt moeten worden.
Ow, vertel? Wie roept dat alle [insert bevolkingsgroep] weg moeten, vervolgd en/of doodgemaakt moeten worden?

Kritiek op [insert bevolkingsgroep] staat tegenwoordig gelijk aan genocide. Het zwart/witte beeld van een gedeelte in de samenleving welke zelf niets anders kan dan andere beschuldigen van zwart/wit denken.

Kritiek op een bevolkingsgroep hoeft niet alleen uit de onderbuik te komen, als je alle statistieken erbij pakt kunnen mensen daar een mening over vormen, mensen zien dat bepaalde lieden oververtegenwoordigd zijn en worden hier zelf ook geregeld mee geconfronteerd. Op basis van die zaken vormen ze een mening, alleen volgens mensen zoals jou is dat onderbuik en racisme en willen die racisten meteen de treinen laten rijden naar het oosten.

Wegkijkers reageren hetzelfde op kritiek als vele mohammedanen reageren op kritiek, met een hoop agressiviteit en eenzijdige verwijten, misschien dat ze daarom zo'n goede klik hebben onderling.
pi_174188277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het zwart/witte beeld van een gedeelte in de samenleving welke zelf niets anders kan dan andere beschuldigen van zwart/wit denken.
quote:
Wegkijkers reageren hetzelfde op kritiek als vele mohammedanen reageren op kritiek, met een hoop agressiviteit en eenzijdige verwijten, misschien dat ze daarom zo'n goede klik hebben onderling.
Gelachen weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174188285
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik vind het doodwensen van bepaalde groepen vrij extremistisch, fuck me right? :D
Als jij dat 'een andere mening' noemt denk ik dat je onder dezelfde noemer valt.
Ik zie hier mensen niemand doodwensen? En als iemand een dood verwensing doet dan krijgt die persoon een ban van het extremistische FOK!

Mensen zoals jou moeten eens leren wat kritiek is en een dood verwensing, daar zien jullie het verschil niet tussen omdat jullie alle kritiek zwart/wit zien.
pi_174188294
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Typisch, omdat er hier gebruikers rondlopen met een andere mening is FOK! meteen een extremistisch forum.
Wel als die mening alleen maar over hoe slecht iedereen met een ander kleurtje wel niet is, dat mag je best een andere mening noemen maar stupiditeit zie ik niet echt als mening al ben je wat mij betreft helemaal vrij om nog meer van je stupiditeit als mening te ventileren. Ook ben je dan wel extremistisch in al je stupiditeit.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')