abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174168520
Hier een vlog van twee Nederlandse vrouwen die in Turkije wonen: Chantal en Lorraine.

Ze doen o.a. streetinterviews in Turkije. Zouden jullie in Turkije kunnen wonen?

Zo nee, heeft het politieke klimaat er mee te maken? Zou je wel in Turkije kunnen wonen als het politieke klimaat beter was en als je er een goed betaalde baan aangeboden zou krijgen?





pi_174169676
Zelf zou ik niet in Turkije willen wonen. Dat komt deels ook door de politieke situatie.

Nederland is een geweldig land. Een van de beste landen ter wereld.
pi_174169769
Deze vrouwen zijn half Turks, ik vind ze bijzonder ordinaire dommige vrouwen.

Nee ik zou er niet willen wonen, op veel gebieden gaat het een negatieve kant op dus dan moet je je daar niet vestigen als er betere alternatieven zijn.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:13:56 #5
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_174170003
Voor geen goud. Wel leuke vlog trouwens.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_174170052
Elk land waar ik voor mijn posthistorie opgepakt kan worden waag ik niet aan
Nieuw is niet altijd beter.
pi_174170158
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 18:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze vrouwen zijn half Turks, ik vind ze bijzonder ordinaire dommige vrouwen.

Nee ik zou er niet willen wonen, op veel gebieden gaat het een negatieve kant op dus dan moet je je daar niet vestigen als er betere alternatieven zijn.
Beide ouders van de dames zijn Nederlands.
Helaas gaat de politieke situatie in Turkije helemaal de verkeerde kant op. Hopelijk kan het tij nog gekeerd worden.
pi_174170524
De dames zijn volgens mij wel rijk.

Ze zijn buren met de CEO van mega shopping center Istinye Park.
Zie de link hieronder.

https://nl-nl.facebook.co(...)mC_lyh3OB79VVUngALGA

Turkije, het land van de mega shopping centers, wolkenkrabbers, mega projecten en gebouwen uit de oudheid.

Als je er geen problemen mee hebt dat mensen uit bepaalde politieke stromingen zonder eerlijk proces de gevangenis in worden gegooid, kan het een fijn land zijn om te wonen.
pi_174173647
Gülenist gespot.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:29:38 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_174173875
Laten we hier geen politiek topic van maken. }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_174174381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:29 schreef static het volgende:
Laten we hier geen politiek topic van maken. }:|
Van maken? :? Dat is het vanaf OP af aan al.
pi_174373426
Heb zelf een tijdje in Turkije "gewoond," (ruim een half jaar) maar kon niet echt wennen aan de taal. Zat in Taksim, Istanbul. Prachtige stad en land wel, maar als je geen reet Turks kan dan heb je het gauw bekeken. Zou opzich wel in een plek als Alanya kunnen wonen, woon nu in iets vergelijkbaars in Spanje - vraag me alleen af of er op dit moment anti-Nederlands/Duits sentiment heerst.
pi_174992910
Gezien het hoge aantal Turken wat het land verlaat lijkt het mij niet echt een plek om te willen wonen.
Zie ook maar al die nep Nederlands hier die bij alles nog met een Turkse vlag rondzwaaien.

Cultuur van niets, hele systeem dat niet werkt, dictator en nog genoeg andere dingen die daar mis gaan. Alleen het weer zit daar mee.
Dus net als de meesten zou ik er voor geen goud heen gaan.
pi_174996214
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 01:19 schreef bianconeri het volgende:
Cultuur van niets
:')
pi_175001293
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:54 schreef Hamzoef het volgende:

:')
Ottomaanse tijd en dergelijke telt niet meer he, toen het land nog iets voorstelde en iets interessants had.
pi_175121994
Zo kan ik het ook, wonen in de badplaatsen. Waarom gaan ze niet helemaal in het oosten van Turkije wonen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175195716
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:16 schreef HSG het volgende:
Zo kan ik het ook, wonen in de badplaatsen. Waarom gaan ze niet helemaal in het oosten van Turkije wonen?
Waarom denk je dat het daar zo makkelijk is, en waarom zou het überhaupt moeilijk moeten zijn? Ik heb in Istanbul gewoond, en de dames uit de OP wonen ook in Istanbul. Dat is absoluut geen badplaats. Ik woon nu wel in een badplaats, niet in Turkije, en ik kan je vertellen dat het niet heel makkelijk is hier - echter snap ik niet zo goed waarom het moeilijk zou moeten zijn.
  dinsdag 5 december 2017 @ 17:40:24 #18
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175511177
Heb er een half jaar gewoond en daar een vriendinnetje gehad dus ook nog enkele malen terug gegaan (en ook samen gewoond).
Niks geworden maar is al bijna 10 jaar geleden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_175512558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:40 schreef nils7 het volgende:
Heb er een half jaar gewoond en daar een vriendinnetje gehad dus ook nog enkele malen terug gegaan (en ook samen gewoond).
Niks geworden maar is al bijna 10 jaar geleden.
Leuke tijd gehad?
  woensdag 6 december 2017 @ 09:05:03 #20
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175522379
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:19 schreef polderturk het volgende:

[..]

Leuke tijd gehad?
Ja dat wel, veel van het land gezien.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_175834599
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:40 schreef nils7 het volgende:
Heb er een half jaar gewoond en daar een vriendinnetje gehad dus ook nog enkele malen terug gegaan (en ook samen gewoond).
Niks geworden maar is al bijna 10 jaar geleden.
Grappig, hier exact hetzelfde. Inmiddels voor Spanje gekozen.
  dinsdag 19 december 2017 @ 14:58:33 #22
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175838679
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Grappig, hier exact hetzelfde. Inmiddels voor Spanje gekozen.
Waar hebbie gezeten dan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_175839496
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:58 schreef nils7 het volgende:

[..]

Waar hebbie gezeten dan?
Marmaris en Istanbul (Taksim, zijstraat van Istiklal Caddesi - het geld kon niet op ;) ). Vriendin woonde in Bostanci/Kadiköy, Anatolische kant, vlakbij Bagdat Caddesi (1 na langste winkelstraat ter wereld).
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:12:04 #24
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175841932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 15:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Marmaris en Istanbul (Taksim, zijstraat van Istiklal Caddesi - het geld kon niet op ;) ). Vriendin woonde in Bostanci/Kadiköy, Anatolische kant, vlakbij Bagdat Caddesi (1 na langste winkelstraat ter wereld).
M'n ex haar vader (en uiteindelijk ook haar moeder, gescheiden) woonden ook aan een zijstraat van Bagdat. Vlakbij Goztepe 60 yil Park.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:16:12 #25
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_175842039
Ik mijd uit principe al zoveel mogelijk alles wat islamitisch is of wat er me te maken heeft. Snap ook echt niet wat mensen bezielt om op vakantie te gaan naar landen zoal Turkije, Marokko en Dubai. Wetende dat de bevolking jou diep van binnen haat en als minderwaardig ziet.
Fade to Black
pi_175886681
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:16 schreef Achterhoker het volgende:
Ik mijd uit principe al zoveel mogelijk alles wat islamitisch is of wat er me te maken heeft. Snap ook echt niet wat mensen bezielt om op vakantie te gaan naar landen zoal Turkije, Marokko en Dubai.
Omdat het prachtige landen zijn, m.u.v. Dubai want dat is geen land. Je hebt blijkbaar weinig ervaring met dergelijke landen - tuurlijk is er veel mis, maar er is ook een hoop goed. Niet alle Turken zijn bijv. Erdogan-aanhangers, erg veel niet, het is alleen nogal schrijnend dat je dat niet erg openbaar kunt uiten, alhoewel er genoeg anti-Erdogan demonstraties zijn geweest die gewoon doorgang vonden.

quote:
Wetende dat de bevolking jou diep van binnen haat en als minderwaardig ziet.
Dat is je reinste onzin.

Je klinkt niet echt als iemand die veel ervaring heeft met het buitenland.
pi_176831912
Ik verhuis binnenkort van Hoofddorp voor 6 maanden naar Turkije, Izmir. Zijn er medeFok!kers in Izmir? Stuur me een bericht, ^O^
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')