abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174470072
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:51 schreef Mintes het volgende:
Hey GB,
Weet je al wat meer over mijn kwijtgeraakte bestellingen? Heb nog geen berichten ontvangen in mijn ticket box
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:54 schreef Mintes het volgende:
Excuses deze is inmiddels opgelost:

- Orderdatum: 17 april 2017
- Product: Gocomma Roidmi 2S Bluetooth V4.2 Transmitter Car Charger - BLACK
- Ordernummer: W1704170506183751
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00167313
- Verzendmethode: Switzerland Post Unregistered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Krijg een volledige refund, dankzij jouw hulp. Ik waardeer het echt. De overige pakketjes heb ik helaas nog niets over gehoord.

Dit is een antwoord op 1 van mijn bestelling. Vind dat wel een hele rare reden:

Thank you for contacting Gearbest.

We apologize for this delay and sincerely regret that you have not received some of your orders.

We found you ordered four items and did not receive any of them, am I right?
We have been shipping around the world for more than 8 years and have an excellent shipping record. The shipping company has claimed responsibility for this loss, and so is sadly beyond our control.

This is a highly unusual case, and since there are more than 2 orders involved at the same time, shipping insurance does not apply.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html .

Technically there should be no compensation in such case.

Thank you for your understanding.

Best Regards
Leia
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Het is grappig dat ze mij niet wil helpen omdat er meerdere pakketjes kwijt zijn geraakt in dezelfde periode, het toeval van deze pakketjes is wel dat het allemaal met die klote Azerbaijan Air Mail is verzonden waardoor ik dus nu producten niet ontvang vanuit Gearbest klantenservice.

Ik hoop dat jij even die Leia erop kan wijzen dat dit niet geldig is en onzin.
Is toch niet normaal. Wat een aparte mensen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:14 schreef Mintes het volgende:
Blijkbaar heeft die Leia dat bij 2 bestellingen neergezet, beide van 1 euro per stuk. Is toch belachelijk? Heb al tientallen euro's uitgegeven bij deze shop en heb al zoveel gezeik en tijd erin moeten stoppen is toch niet normaal.

Het gaat om de twee orders: WWP1708171220106855 en WWP1708241449390965.
Met ticketnummer: WT17101503454 en WT17101503442.

Die Leia mag wel een aantal cursussen van jou krijgen, want die heeft echt geen manieren. 15 bestellingen geplaatst, 6 kwijtgeraakt of langer dan 2/3 maanden opgewacht.

Sorry voor mijn agressie, maar ben er echt even klaar mee.
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Daarnaast is het wel prettig om te horen dat je in iedergeval voor een order al een refund hebt ontvangen. Tevens bedankt voor de waardering, stel ik zeker op prijs.
Wat betreft jouw order, allereerst is het al een kwalijke zaak dat er door Azerbaijan Air Mail verzendmethode vele problemen zijn ontstaan. Daarnaast vind ik het vreemd dat jij geen refund/resend krijgt terwijl jouw pakketje wel via deze verzendmethode is verstuurd. De reden dat je dit niet krijgt, omdat je meerdere orders hebt geplaatst vind ik tevens erg raar. Ik ga dit probleem doorgeven aan mijn contactpersoon en dit voor je proberen te regelen. Tevens zal ik het punt wat betreft de klantenservice aankaarten, zodat dit niet meer voor zal komen. Nogmaals onze excuses en hopelijk kunnen we dit snel oplossen.
PS: Volgende keer gelieve je bericht aanpassen en daar een update inplaatsen in plaats van steeds een nieuw bericht te posten wanneer je de laatste poster bent. Maakt het voor mij ook wat overzichtelijker, alvast bedankt:)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 13:22 schreef disastertje het volgende:

[..]

Hartelijk dank voor je actie! Zojuist al een ticket met de vraag om de adresgegevens zodat er opnieuw verzonden kan worden. Super bedankt dat je via deze weg zo je best doet!
Fijn om te horen dat jouw probleem in iedergeval verholpen is. Hopelijk wordt het snel geleverd en kan je spoedig plezier beleven van je pakketje.
pi_174471963
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:00 schreef Gearbest het volgende:
Fijn om te horen! Geen probleem, daar ben ik tenslotte voor Mocht je later toch nog vragen hebben, stel ze gerust
Ik had al eerder een ticket geopend bij gearbest, heb zojuist een mailtje gekregen dat hij is geresend met NLPONRA. Wat zijn jouw ervaringen met deze verzenmethode? (levertijd, kans op duanekosten etc)
pi_174472031
Ook mijn pakketje is waarschijnlijk kwijtgeraakt door Azerbaijan Post ;(
Zou je hier eens naar kunnen kijken?

- Orderdatum: 23-08-17
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: WP1708230832175219
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112604621NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Pakketje niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
pi_174472286
registreer om deze reclame te verbergen
Het zou fijn zijn als je even een update achter laat over je bestelling.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:02 schreef louis-lau het volgende:

[..]

Ik had al eerder een ticket geopend bij gearbest, heb zojuist een mailtje gekregen dat hij is geresend met NLPONRA. Wat zijn jouw ervaringen met deze verzenmethode? (levertijd, kans op duanekosten etc)
Met deze verzendmethode heb ik nog weinig klachten over gehoord. Wel heb ik gehoord dat de tracking wat minder is, maar daar kan ik helaas niet zoveel aan veranderen. Ik meen dat deze dan via PostNL wordt bezorgt. De kans op douanekosten is bij deze verzendmethode ook zeer gering, maar je weet het nooit natuurlijk.
Meestal ontvang je deze binnen 2-3 weken, maar het is een beetje variabel. De laatste tijd hoor ik mensen spreken over 2 weken, maar deze week juist weer rond de 3-4 weken. Dit vind ik zelf ook persoonlijk moeilijk om te zeggen....

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:07 schreef _Sukkel het volgende:
Ook mijn pakketje is waarschijnlijk kwijtgeraakt door Azerbaijan Post ;(
Zou je hier eens naar kunnen kijken?

- Orderdatum: 23-08-17
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: WP1708230832175219
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112604621NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Pakketje niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Oke dit ga ik voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gearbest op 17-10-2017 15:45:41 ]
pi_174472700


[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 17-10-2017 15:45:32 ]
pi_174477802
Helaas twee orders nog niet aangekomen. Wordt zeer gewaardeerd de support.

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708190542156274
- Tracking nummer : AEL1112571379NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Orderdatum: 17 augustus 2017
- Product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Size:WITH MIC,WITH MIC
- Ordernummer: WP1708171636539052
- Tracking nummer : AEL1112566704NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend
pi_174478322
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:52 schreef LapNL het volgende:
Helaas twee orders nog niet aangekomen. Wordt zeer gewaardeerd de support.

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708190542156274
- Tracking nummer : AEL1112571379NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Orderdatum: 17 augustus 2017
- Product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Size:WITH MIC,WITH MIC
- Ordernummer: WP1708171636539052
- Tracking nummer : AEL1112566704NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Hallo LapNL,
Dat is zeer vervelend en we zijn op de hoogte van de Azerbaijan problemen. Ik ga voor je de resends regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.
pi_174481623
Hallo, daar was ik weer, ik mis deze order nog:

Order number: W1708051451283971
Order date: Aug 05, 2017 14:51:28 PM
Shipping method: Azerbaijan Air Mail

Graag ook hiervoor een resend, want de resends komen wel netjes binnen, net als de gewone Gearbest orders :)
pi_174486902
The mess started with

Order number: W1510141359547848
Order date: Oct 14, 2015 (yes, 2015!)
Problem: order was cancelled without reason and my money was transferred to a GB wallet. This was done without asking me. I would have wanted my money returned to my credit card.

Since I had money now in my GB wallet I tried to spend it on several orders:

Order number: W1709101821550671
Order date: Sep 10, 2017
Shipping method: Netherlands Post Unregistered
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251722045791
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251723203768
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

and

Order number: W1710150611489620
Order date: Oct 15, 2017
Shipping method: FZRAMYT
Problem: again, cancelled withour reason
This last order took a lot or time just getting it into your system. It took literally days. Ticket WT17101402585

I won't bother you with all the other problems / errors I experienced on your website.

Tonight I received four emails stating the orders were cancelled and the money transferred to my GB wallet.

Since that wallet was created by cancelling order W1510141359547848 I now want my money transferred to my credit card - as it should have been in the first place. I can't order anything anyhow so returning my money after two years seems only fair.

I order from China all the time and never experienced problems like these. My apologies if I'm not very polite, I hope you understand.
pi_174487315
Volgens mij heb ik ook 'n gevalletje kwijtgeraakte post: WW1709031434053476 van 3-9-17 is nog niet binnen.

AEL1112594026NL AZAMHQE
Sep 04, 2017 17:21:24 PM CDT

Zou je iets voor me kunnen betekenen?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_174488564
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 07:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volgens mij heb ik ook 'n gevalletje kwijtgeraakte post: WW1709031434053476 van 3-9-17 is nog niet binnen.

AEL1112594026NL AZAMHQE
Sep 04, 2017 17:21:24 PM CDT

Zou je iets voor me kunnen betekenen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:39 schreef oheng het volgende:
Hallo, daar was ik weer, ik mis deze order nog:

Order number: W1708051451283971
Order date: Aug 05, 2017 14:51:28 PM
Shipping method: Azerbaijan Air Mail

Graag ook hiervoor een resend, want de resends komen wel netjes binnen, net als de gewone Gearbest orders :)
Ik ga dit voor jullie proberen te regelen. Jullie zullen hier spoedig een bericht over ontvangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 04:09 schreef nogmeerspam het volgende:
The mess started with

Order number: W1510141359547848
Order date: Oct 14, 2015 (yes, 2015!)
Problem: order was cancelled without reason and my money was transferred to a GB wallet. This was done without asking me. I would have wanted my money returned to my credit card.

Since I had money now in my GB wallet I tried to spend it on several orders:

Order number: W1709101821550671
Order date: Sep 10, 2017
Shipping method: Netherlands Post Unregistered
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251722045791
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251723203768
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

and

Order number: W1710150611489620
Order date: Oct 15, 2017
Shipping method: FZRAMYT
Problem: again, cancelled withour reason
This last order took a lot or time just getting it into your system. It took literally days. Ticket WT17101402585

I won't bother you with all the other problems / errors I experienced on your website.

Tonight I received four emails stating the orders were cancelled and the money transferred to my GB wallet.

Since that wallet was created by cancelling order W1510141359547848 I now want my money transferred to my credit card - as it should have been in the first place. I can't order anything anyhow so returning my money after two years seems only fair.

I order from China all the time and never experienced problems like these. My apologies if I'm not very polite, I hope you understand.
Hello
Wow it started a time ago... I never had this kind of case and I will do my best to solve this case. Very strange they cancelled your orders without any reason. I will keep you posted when I know more. Already informed my contactperson about it.
pi_174490342
Order number: WW1709151401499482
Order date: Sep 15, 2017 14:01:49 PM
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 16 september aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
16 Sep 2017 07:10 Southall Your parcel is on its way

Ik wil graag opheldering over deze zending, immers zelfde items (Xiaomi Mi Air 13,3 2017) die later zijn verstuurd zijn wel al binnen bij mensen in NL. Daarnaast zijn ook mensen met shipments rond dezelfde tijd die een reshipment hebben gehad.

Er loopt ook al een ticket (WT17100605176) bij GB maar zonder enige inhoudelijke reactie...

[ Bericht 8% gewijzigd door mvdbeld op 18-10-2017 12:06:24 ]
pi_174491180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:37 schreef mvdbeld het volgende:
Order number: WW1709151401499482
Order date: Sep 15, 2017 14:01:49 PM
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 16 september aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
16 Sep 2017 07:10 Southall Your parcel is on its way

Ik wil graag opheldering over deze zending, immers zelfde items (Xiaomi Mi Air 13,3 2017) die later zijn verstuurd zijn wel al binnen bij mensen in NL. Daarnaast zijn ook mensen met shipments rond dezelfde tijd die een reshipment hebben gehad.

Er loopt ook al een ticket (WT17100605176) bij GB maar zonder enige inhoudelijke reactie...
De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest. Dit duurt inmiddels wel erg lang bij jouw pakketje, dus ik ga het even voor je navragen bij mijn contacpersoon.
pi_174491274
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest. Dit duurt inmiddels wel erg lang bij jouw pakketje, dus ik ga het even voor je navragen bij mijn contacpersoon.
Ik snap dat de tracking slechts een vooraanmelding is en pas te tracken is vanaf de UK. Maar ik heb het gevoel dat het hiervoor al misgaat en de zending van GB -> UK is voor mij niet te tracken.

[ Bericht 0% gewijzigd door mvdbeld op 18-10-2017 14:18:21 ]
pi_174493032
Is er geen enkele manier om de zending te volgen tussen GB en Dpduk? Dat zou misschien een hoop schelen, ziet de klant in ieder geval dat er progressie is.
pi_174493578
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:33 schreef mvdbeld het volgende:

[..]

Ik snap dat de tracking slechts een vooraanmelding is en pas te tracken is vanaf de UK. Maar ik heb het gevoel dat het hiervoor al misgaat en de zending van GB -> UK is voor mij niet te tracken.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:19 schreef Hrichard het volgende:
Is er geen enkele manier om de zending te volgen tussen GB en Dpduk? Dat zou misschien een hoop schelen, ziet de klant in ieder geval dat er progressie is.
De tracking tussen GB en UK is nooit zichtbaar helaas. De tracking zal pas actief zijn als je pakketje de UK binnen is en door de douane is gekomen. Vanaf daar zal je een gedetailleerde tracking krijgen. Dit duurt meestal 2-3 weken.
We zijn er mee bezig om dat beter te updaten (tussen GB verzending en de UK). Al verwacht ikzelf dat er niet veel van zal komen of heel lang zal duren voordat dat erdoor is.....
pi_174496735
quote:
[..]

Zoals je reeds wellicht hebt gelezen hebben wij problem ondervonden met Azerbaijan Air Mail. Deze verzendmethode bieden we dan ook niet meer aan. Onze excuses hiervoor en ik ga dit voor jouw proberen te regelen. Betreft jouw laatste order, hier zul je nog even geduld voor moeten hebben, aangezien deze nog geleverd kan worden. Echter, er is enige vertraging door deze reden. Wel zal ik navraag doen naar de status van je order.
Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!
pi_174496773
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:09:59 #194
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174496939
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:57 schreef siegie het volgende:
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:58 schreef siegie het volgende:
drone besteld niet aangekregen en gearbest zegt gewoon wacht nog even af ze doen dus niks met klachten
Ik zou als ik jou was paypal niet inschakelen, dan duurt het alleen maar langer.
Het best wat je kan doen is het volgende format invullen en dan zal de nederlandse klantenservice medewerker het voor je oplossen.

quote:
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:13:36 #195
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174496999
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:12 schreef siegie het volgende:

[..]

en waar moet ik dit invullen
Gewoon hier in een bericht..
pi_174497030
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:16:54 #197
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174497062
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
http://www.17track.net/nl/track?nums=LVS1376360001506094
Je pakket is al in belgie. Probleem ligt dus bij bpost.. Heb je al geprobeerd om met hun contact op te nemen?
pi_174497568
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:48:57 #199
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174497600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:47 schreef siegie het volgende:
bpo

[..]

bpost zegt dat ik gearbest moet contacteren en die reageren niet
Ok, nouja de jongen van gearbest hier zal het wel voor je oppakken. Komt goed!
pi_174498597
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:54 schreef ReinTheMan het volgende:

[..]

Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!
Over je andere 2 orders zou je een bericht moeten over hebben ontvangen.
Op dit moment hebben we een aanvraag gedaan bij de koeriersdienst over je Xiaomi Note 4 en we wachten nu op een terugkoppeling van hun. Dit verwachten we zeer spoedig terug te krijgen. Helaas kan ik niet zeggen hoe snel hun reageren al verwacht ik wel snel, want lig ze aardig te spammen :P . Ik wacht dus nog op hun antwoord.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:48 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ok, nouja de jongen van gearbest hier zal het wel voor je oppakken. Komt goed!
ErkendFokker bedankt voor je hulp _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:57 schreef siegie het volgende:
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
Hallo Siege,
Haal even diep adem en kom even tot rust. Voordat je met woorden roept als "oplichting" zou ik eerst eens de moeite nemen om dit topic door te spitten. We helpen op dit moment hier veel mensen en onze orders worden altijd verzonden. Het probleem ligt vaak bij de verzendbedrijven, waarbij orders verloren gaan. Ik probeer hier iedereen te helpen en hun zaak te regelen. Dit zal ik ook bij jou zaak doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
Zoals je hier ziet is je pakketje gewoon verzonden en aangekomen in Belgi. Echter is het wel vreemd dat er bij BPost niks meer is gebeurd na 29 september. Ik ga voor je navragen hoe dit komt en hopelijk krijgen we daar wel reactie terug van BPost.
Het best kan je zelf ook een een telefoontje en mail sturen naar BPost. Ik denk dat je snel hebt gebeld en ook genoegen hebt genomen met het antwoord "Hiervoor moet u bij GearBest zijn", maar dit probleem ligt duidelijk bij hun aangezien zij voor het laatst de tracking hebben geupdate...
Ik ga het in ieder geval voor je navragen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:46 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
De tracking tussen verzenden van warehouse en UK is nooit beschikbaar. Dit is dus geen probleem, maar volkomen normaal. De tracking wordt pas actief wanneer je pakketje in de UK is aangekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde tracking. Normaal duurt dit ongeveer 2-3 weken. We weten dat er een kleine vertraging is geweest door deze reden. Toch duurt dit vrij lang en ga ik het voor je navragen hoe dit komt.

Een tip voor de volgende keer. Lees eerst eens het topic door en haal diep adem voordat je gaat antwoorden O-) :P
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')