abonnement Unibet Coolblue
pi_174477802
Helaas twee orders nog niet aangekomen. Wordt zeer gewaardeerd de support.

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708190542156274
- Tracking nummer : AEL1112571379NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Orderdatum: 17 augustus 2017
- Product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Size:WITH MIC,WITH MIC
- Ordernummer: WP1708171636539052
- Tracking nummer : AEL1112566704NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend
  CHI shopkeeper dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:16:31 #182
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174478322
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:52 schreef LapNL het volgende:
Helaas twee orders nog niet aangekomen. Wordt zeer gewaardeerd de support.

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708190542156274
- Tracking nummer : AEL1112571379NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend

Orderdatum: 17 augustus 2017
- Product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Size:WITH MIC,WITH MIC
- Ordernummer: WP1708171636539052
- Tracking nummer : AEL1112566704NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Hallo LapNL,
Dat is zeer vervelend en we zijn op de hoogte van de Azerbaijan problemen. Ik ga voor je de resends regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.
pi_174481623
Hallo, daar was ik weer, ik mis deze order nog:

Order number: W1708051451283971
Order date: Aug 05, 2017 14:51:28 PM
Shipping method: Azerbaijan Air Mail

Graag ook hiervoor een resend, want de resends komen wel netjes binnen, net als de gewone Gearbest orders :)
pi_174486902
The mess started with

Order number: W1510141359547848
Order date: Oct 14, 2015 (yes, 2015!)
Problem: order was cancelled without reason and my money was transferred to a GB wallet. This was done without asking me. I would have wanted my money returned to my credit card.

Since I had money now in my GB wallet I tried to spend it on several orders:

Order number: W1709101821550671
Order date: Sep 10, 2017
Shipping method: Netherlands Post Unregistered
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251722045791
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251723203768
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

and

Order number: W1710150611489620
Order date: Oct 15, 2017
Shipping method: FZRAMYT
Problem: again, cancelled withour reason
This last order took a lot or time just getting it into your system. It took literally days. Ticket WT17101402585

I won't bother you with all the other problems / errors I experienced on your website.

Tonight I received four emails stating the orders were cancelled and the money transferred to my GB wallet.

Since that wallet was created by cancelling order W1510141359547848 I now want my money transferred to my credit card - as it should have been in the first place. I can't order anything anyhow so returning my money after two years seems only fair.

I order from China all the time and never experienced problems like these. My apologies if I'm not very polite, I hope you understand.
pi_174487315
Volgens mij heb ik ook 'n gevalletje kwijtgeraakte post: WW1709031434053476 van 3-9-17 is nog niet binnen.

AEL1112594026NL AZAMHQE
Sep 04, 2017 17:21:24 PM CDT

Zou je iets voor me kunnen betekenen?
"If you're not a manc, you're a wank"
  CHI shopkeeper woensdag 18 oktober 2017 @ 09:51:44 #186
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174488564
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 07:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volgens mij heb ik ook 'n gevalletje kwijtgeraakte post: WW1709031434053476 van 3-9-17 is nog niet binnen.

AEL1112594026NL AZAMHQE
Sep 04, 2017 17:21:24 PM CDT

Zou je iets voor me kunnen betekenen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:39 schreef oheng het volgende:
Hallo, daar was ik weer, ik mis deze order nog:

Order number: W1708051451283971
Order date: Aug 05, 2017 14:51:28 PM
Shipping method: Azerbaijan Air Mail

Graag ook hiervoor een resend, want de resends komen wel netjes binnen, net als de gewone Gearbest orders :)
Ik ga dit voor jullie proberen te regelen. Jullie zullen hier spoedig een bericht over ontvangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 04:09 schreef nogmeerspam het volgende:
The mess started with

Order number: W1510141359547848
Order date: Oct 14, 2015 (yes, 2015!)
Problem: order was cancelled without reason and my money was transferred to a GB wallet. This was done without asking me. I would have wanted my money returned to my credit card.

Since I had money now in my GB wallet I tried to spend it on several orders:

Order number: W1709101821550671
Order date: Sep 10, 2017
Shipping method: Netherlands Post Unregistered
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251722045791
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

Order number: W1709251723203768
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason

and

Order number: W1710150611489620
Order date: Oct 15, 2017
Shipping method: FZRAMYT
Problem: again, cancelled withour reason
This last order took a lot or time just getting it into your system. It took literally days. Ticket WT17101402585

I won't bother you with all the other problems / errors I experienced on your website.

Tonight I received four emails stating the orders were cancelled and the money transferred to my GB wallet.

Since that wallet was created by cancelling order W1510141359547848 I now want my money transferred to my credit card - as it should have been in the first place. I can't order anything anyhow so returning my money after two years seems only fair.

I order from China all the time and never experienced problems like these. My apologies if I'm not very polite, I hope you understand.
Hello
Wow it started a time ago... I never had this kind of case and I will do my best to solve this case. Very strange they cancelled your orders without any reason. I will keep you posted when I know more. Already informed my contactperson about it.
pi_174490342
Order number: WW1709151401499482
Order date: Sep 15, 2017 14:01:49 PM
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 16 september aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
16 Sep 2017 07:10 Southall Your parcel is on its way

Ik wil graag opheldering over deze zending, immers zelfde items (Xiaomi Mi Air 13,3 2017) die later zijn verstuurd zijn wel al binnen bij mensen in NL. Daarnaast zijn ook mensen met shipments rond dezelfde tijd die een reshipment hebben gehad.

Er loopt ook al een ticket (WT17100605176) bij GB maar zonder enige inhoudelijke reactie...

[ Bericht 8% gewijzigd door mvdbeld op 18-10-2017 12:06:24 ]
  CHI shopkeeper woensdag 18 oktober 2017 @ 12:28:04 #188
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174491180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:37 schreef mvdbeld het volgende:
Order number: WW1709151401499482
Order date: Sep 15, 2017 14:01:49 PM
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 16 september aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
16 Sep 2017 07:10 Southall Your parcel is on its way

Ik wil graag opheldering over deze zending, immers zelfde items (Xiaomi Mi Air 13,3 2017) die later zijn verstuurd zijn wel al binnen bij mensen in NL. Daarnaast zijn ook mensen met shipments rond dezelfde tijd die een reshipment hebben gehad.

Er loopt ook al een ticket (WT17100605176) bij GB maar zonder enige inhoudelijke reactie...
De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest. Dit duurt inmiddels wel erg lang bij jouw pakketje, dus ik ga het even voor je navragen bij mijn contacpersoon.
pi_174491274
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest. Dit duurt inmiddels wel erg lang bij jouw pakketje, dus ik ga het even voor je navragen bij mijn contacpersoon.
Ik snap dat de tracking slechts een vooraanmelding is en pas te tracken is vanaf de UK. Maar ik heb het gevoel dat het hiervoor al misgaat en de zending van GB -> UK is voor mij niet te tracken.

[ Bericht 0% gewijzigd door mvdbeld op 18-10-2017 14:18:21 ]
pi_174493032
Is er geen enkele manier om de zending te volgen tussen GB en Dpduk? Dat zou misschien een hoop schelen, ziet de klant in ieder geval dat er progressie is.
  CHI shopkeeper woensdag 18 oktober 2017 @ 14:47:37 #191
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174493578
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:33 schreef mvdbeld het volgende:

[..]

Ik snap dat de tracking slechts een vooraanmelding is en pas te tracken is vanaf de UK. Maar ik heb het gevoel dat het hiervoor al misgaat en de zending van GB -> UK is voor mij niet te tracken.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:19 schreef Hrichard het volgende:
Is er geen enkele manier om de zending te volgen tussen GB en Dpduk? Dat zou misschien een hoop schelen, ziet de klant in ieder geval dat er progressie is.
De tracking tussen GB en UK is nooit zichtbaar helaas. De tracking zal pas actief zijn als je pakketje de UK binnen is en door de douane is gekomen. Vanaf daar zal je een gedetailleerde tracking krijgen. Dit duurt meestal 2-3 weken.
We zijn er mee bezig om dat beter te updaten (tussen GB verzending en de UK). Al verwacht ikzelf dat er niet veel van zal komen of heel lang zal duren voordat dat erdoor is.....
pi_174496735
quote:
[..]

Zoals je reeds wellicht hebt gelezen hebben wij problem ondervonden met Azerbaijan Air Mail. Deze verzendmethode bieden we dan ook niet meer aan. Onze excuses hiervoor en ik ga dit voor jouw proberen te regelen. Betreft jouw laatste order, hier zul je nog even geduld voor moeten hebben, aangezien deze nog geleverd kan worden. Echter, er is enige vertraging door deze reden. Wel zal ik navraag doen naar de status van je order.
Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!
pi_174496773
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:09:59 #194
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174496939
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:57 schreef siegie het volgende:
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:58 schreef siegie het volgende:
drone besteld niet aangekregen en gearbest zegt gewoon wacht nog even af ze doen dus niks met klachten
Ik zou als ik jou was paypal niet inschakelen, dan duurt het alleen maar langer.
Het best wat je kan doen is het volgende format invullen en dan zal de nederlandse klantenservice medewerker het voor je oplossen.

quote:
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:13:36 #195
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174496999
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:12 schreef siegie het volgende:

[..]

en waar moet ik dit invullen
Gewoon hier in een bericht..
pi_174497030
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:16:54 #197
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174497062
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
http://www.17track.net/nl/track?nums=LVS1376360001506094
Je pakket is al in belgie. Probleem ligt dus bij bpost.. Heb je al geprobeerd om met hun contact op te nemen?
pi_174497568
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:48:57 #199
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174497600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:47 schreef siegie het volgende:
bpo

[..]

bpost zegt dat ik gearbest moet contacteren en die reageren niet
Ok, nouja de jongen van gearbest hier zal het wel voor je oppakken. Komt goed!
  CHI shopkeeper woensdag 18 oktober 2017 @ 19:38:16 #200
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174498597
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:54 schreef ReinTheMan het volgende:

[..]

Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!
Over je andere 2 orders zou je een bericht moeten over hebben ontvangen.
Op dit moment hebben we een aanvraag gedaan bij de koeriersdienst over je Xiaomi Note 4 en we wachten nu op een terugkoppeling van hun. Dit verwachten we zeer spoedig terug te krijgen. Helaas kan ik niet zeggen hoe snel hun reageren al verwacht ik wel snel, want lig ze aardig te spammen :P . Ik wacht dus nog op hun antwoord.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:48 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ok, nouja de jongen van gearbest hier zal het wel voor je oppakken. Komt goed!
ErkendFokker bedankt voor je hulp _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:57 schreef siegie het volgende:
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
Hallo Siege,
Haal even diep adem en kom even tot rust. Voordat je met woorden roept als "oplichting" zou ik eerst eens de moeite nemen om dit topic door te spitten. We helpen op dit moment hier veel mensen en onze orders worden altijd verzonden. Het probleem ligt vaak bij de verzendbedrijven, waarbij orders verloren gaan. Ik probeer hier iedereen te helpen en hun zaak te regelen. Dit zal ik ook bij jou zaak doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
Zoals je hier ziet is je pakketje gewoon verzonden en aangekomen in België. Echter is het wel vreemd dat er bij BPost niks meer is gebeurd na 29 september. Ik ga voor je navragen hoe dit komt en hopelijk krijgen we daar wel reactie terug van BPost.
Het best kan je zelf ook een een telefoontje en mail sturen naar BPost. Ik denk dat je snel hebt gebeld en ook genoegen hebt genomen met het antwoord "Hiervoor moet u bij GearBest zijn", maar dit probleem ligt duidelijk bij hun aangezien zij voor het laatst de tracking hebben geupdate...
Ik ga het in ieder geval voor je navragen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:46 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
De tracking tussen verzenden van warehouse en UK is nooit beschikbaar. Dit is dus geen probleem, maar volkomen normaal. De tracking wordt pas actief wanneer je pakketje in de UK is aangekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde tracking. Normaal duurt dit ongeveer 2-3 weken. We weten dat er een kleine vertraging is geweest door deze reden. Toch duurt dit vrij lang en ga ik het voor je navragen hoe dit komt.

Een tip voor de volgende keer. Lees eerst eens het topic door en haal diep adem voordat je gaat antwoorden O-) :P
pi_174500950
- Orderdatum: 16/09
- Product: Mi Air 13.3 2017
- Ordernummer: WW1709150710485684
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358935607
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Geen tracking, geen informatie over voortgang. Kwam bij toeval er achter dat er sinds 14/10 een RMA request staat, wat ik niet gemaakt heb over een exchange?
- Voorkeur: Resend,

Klantenservice zegt alleen dat dat 5 werkdagen kan duren voor hij (opnieuw) gestuurd wordt en dan nog weer lange shipping time. wat is er aan de hand met mijn order?
  CHI shopkeeper woensdag 18 oktober 2017 @ 21:31:08 #202
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174501810
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:05 schreef jodyb100 het volgende:
- Orderdatum: 16/09
- Product: Mi Air 13.3 2017
- Ordernummer: WW1709150710485684
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358935607
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Geen tracking, geen informatie over voortgang. Kwam bij toeval er achter dat er sinds 14/10 een RMA request staat, wat ik niet gemaakt heb over een exchange?
- Voorkeur: Resend,

Klantenservice zegt alleen dat dat 5 werkdagen kan duren voor hij (opnieuw) gestuurd wordt en dan nog weer lange shipping time. wat is er aan de hand met mijn order?
Hallo Jodyb100,
Dat is erg vervelend om te horen. Het kan zijn dat de douane het pakketje heeft geweigerd en daardoor een RMA request is gebeurd. Ook kan het zijn dat er een jou Xiaomi Air een fabrieksfout bevatte en daardoor is teruggeroepen (dit krijgen we dan vanuit Xiaomi ten gehoren). We weten dat er een kleine vertraging is geweest door deze reden en dit is misschien ook de reden. Ik ga in ieder geval voor je navragen wat de oorzaak is en hoe dit kan. Tevens wat de eventuele shipping tijd is. Normaal doet een order er ongeveer 2-3 weken over tussen bestelling en ontvangst via DPDUK.
  CHI shopkeeper woensdag 18 oktober 2017 @ 22:05:25 #203
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174502705
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:40 schreef siegie het volgende:

ik ben op het postkantoor en al geweest bpost zegt wel degelijk dat jullie dit moeten oplossen maar op deze manier is het gemakkelijk u zegt bpost en daar moet ik het mee doen
Ik ga je hierbij helpen en navragen zoals ik al zei. Dit is totaal niet gemakkelijk..... Het probleem ligt toch ook duidelijk bij BPost, want zei geven melding van ontvangen in België en daarna ineens niks meer. Hier hebben wij geen invloed op. Dit neemt niet weg dat hun probleem ons probleem niet is en daarom ga ik er ook achteraan. Wij willen namelijk dat de klant zijn order ontvangt.
Ik stel ook voor om zelf te bellen of te mailen naar BPost. Dit heeft in een aantal vorige gevallen met BPost ook gewerkt.
Als ik nieuws terug heb laat ik het direct weten.
pi_174506040
- Orderdatum:24 Aug 2017
- Product:Original Xiaomi Mi Speaker Bluetooth 4.0
- Ordernummer: WW1708241219589360
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112576692NL
- Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
pi_174507324
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is wel erg vreemd naar mijn mening. Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon, zodat dit niet meer voorkomt in de toekomst, want persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Onze excuses hiervoor. Wat betreft jouw order, ik ga dit proberen te regelen. Zelf hebben wij problemen ondervonden met Azerbaijan Air Mail en vandaar dat wij deze verzendmethode nu ook niet meer aanbieden.

[..]
Dank voor je hulp. *O*

2x de melding
We are preparing the reshipment of your item.
When we ship it out, you will receive a confirmation email from us.
Thank you for your patience and understanding.

en 1x refund gekregen.

Jammer dat het zo moest maar blij dat het nu hopelijk is oplost.
pi_174507326
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:56 schreef Gearbest het volgende:
Goed om te horen dat jouw probleem voor zover is opgelost. Nu hopen dat je pakketje snel geleverd wordt. Houd me op de hoogte.
Zojuist een mail van GearBest ontvangen dat de resend is verstuurd, echter is deze via DHLRAM verstuurd en niet via de eerder opgegeven verzend methode DPDUK.
Nu heb ik eerder pakketjes uit het buitenland laten bezorgen via DHL en heb hier nagenoeg iedere keer voor moeten bijbetalen.
Hoe zit dat nu met eventuele bijbetaling? Aangezien GearBest nu een andere verzend methode heeft gebruikt dan aangegeven bij de bestelling.
  CHI shopkeeper donderdag 19 oktober 2017 @ 10:03:28 #207
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174508886
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:01 schreef Chvos het volgende:
- Orderdatum:24 Aug 2017
- Product:Original Xiaomi Mi Speaker Bluetooth 4.0
- Ordernummer: WW1708241219589360
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112576692NL
- Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Ga ik voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen om je adres te bevestigen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 07:06 schreef mikeoo het volgende:

[..]

Dank voor je hulp. *O*

2x de melding
We are preparing the reshipment of your item.
When we ship it out, you will receive a confirmation email from us.
Thank you for your patience and understanding.

en 1x refund gekregen.

Jammer dat het zo moest maar blij dat het nu hopelijk is oplost.
Erg spijtig, maar fijn dat ik heb kunnen helpen. Bedankt voor het melden dat het is opgelost.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 07:07 schreef sjottelsplak het volgende:

[..]

Zojuist een mail van GearBest ontvangen dat de resend is verstuurd, echter is deze via DHLRAM verstuurd en niet via de eerder opgegeven verzend methode DPDUK.
Nu heb ik eerder pakketjes uit het buitenland laten bezorgen via DHL en heb hier nagenoeg iedere keer voor moeten bijbetalen.
Hoe zit dat nu met eventuele bijbetaling? Aangezien GearBest nu een andere verzend methode heeft gebruikt dan aangegeven bij de bestelling.
Fijn om te horen dat je resend is geregeld. Ik heb overlegd en heb goed nieuws voor jou. Mocht je eventuele douanekosten krijgen dan zul je deze aan de deur moeten betalen. Hierbij krijg je een kostenformulier en als je deze naar mij doorstuurt via PM dan krijg je dit bedrag terug van ons. Dat lijkt me wel een mooie oplossing dacht ik zo.
pi_174508976
@Gearbest, ik kwam dit forum tegen al zoekende naar een oplossing voor de Azerbaijan Air Mail problemen, maar zo te lezen ben ik niet de enige met het probleem. Dit los ik dan ook wel op met de klantenservice van GB.

Waarover ik je wil bereiken is het volgende, want ik kom niet veel verder met de standaard antwoorden van de helpdesk.
Ik had een defect product en de klantenservice heeft mij een vervangend product gestuurd. Ik heb hiervoor een track&trace ontvangen (Q3498804164XX) die alleen te volgen is via http://www.sky56.cn/english/track/index alle andere websties zoals bijv 17track.net werken niet bij deze code.
Op zich werkt sky56 goed, maar mijn pakket ligt al sinds 1 oktober bij de douane en ik kom er met geen mogelijkheid achter aan welke bezorger hij in Nederland is overgedragen. Ook heb ik geen bericht gehad van de douane voor een bonnetje oid.

Ik heb geprobeerd de transporteur te mailen, maar die reageert niet (en de site is verder alleen in het Chinees) en van Gearbest krijg ik alleen maar standaard antwoorden hoe ik het pakketje kan volgen en dat ik geduld moet hebben.

Zou jij kunnen kijken of er beweging is te krijgen in de zending? het betreft ticket nr T17090100912 en order nr WRMA1708151741124149C
pi_174508983
Ik wil een Oneplus 5 bestellen bij gearbest, maar krijg vervolgens niet de mogelijkheid om de priority line verzendmethode te kiezen. Is dezeniet meer beschikbaar?
  CHI shopkeeper donderdag 19 oktober 2017 @ 11:15:23 #210
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174510097
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:12 schreef baddie09 het volgende:
@Gearbest, ik kwam dit forum tegen al zoekende naar een oplossing voor de Azerbaijan Air Mail problemen, maar zo te lezen ben ik niet de enige met het probleem. Dit los ik dan ook wel op met de klantenservice van GB.

Waarover ik je wil bereiken is het volgende, want ik kom niet veel verder met de standaard antwoorden van de helpdesk.
Ik had een defect product en de klantenservice heeft mij een vervangend product gestuurd. Ik heb hiervoor een track&trace ontvangen (Q3498804164XX) die alleen te volgen is via http://www.sky56.cn/english/track/index alle andere websties zoals bijv 17track.net werken niet bij deze code.
Op zich werkt sky56 goed, maar mijn pakket ligt al sinds 1 oktober bij de douane en ik kom er met geen mogelijkheid achter aan welke bezorger hij in Nederland is overgedragen. Ook heb ik geen bericht gehad van de douane voor een bonnetje oid.

Ik heb geprobeerd de transporteur te mailen, maar die reageert niet (en de site is verder alleen in het Chinees) en van Gearbest krijg ik alleen maar standaard antwoorden hoe ik het pakketje kan volgen en dat ik geduld moet hebben.

Zou jij kunnen kijken of er beweging is te krijgen in de zending? het betreft ticket nr T17090100912 en order nr WRMA1708151741124149C
Jouw order van Azerbaijan Air Mail kunnen we ook hier oplossen mits je even het formulier invult. Dan geef ik het door aan mijn contactpersoon en is het wellicht al sneller opgelost.
Wat betreft jouw andere order: we weten dat er een kleine vertraging is geweest door deze reden en dit is misschien dan ook de reden. Ik ga het in ieder geval voor je navragen wat er met je pakketje aan de hand is.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:13 schreef jslaman31 het volgende:
Ik wil een Oneplus 5 bestellen bij gearbest, maar krijg vervolgens niet de mogelijkheid om de priority line verzendmethode te kiezen. Is dezeniet meer beschikbaar?
Deze verzendmethode is wel beschikbaar. Het kost alleen ¤2,84 extra.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gearbest op 19-10-2017 11:58:03 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')