Hallo LapNL,quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 19:52 schreef LapNL het volgende:
Helaas twee orders nog niet aangekomen. Wordt zeer gewaardeerd de support.
- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: original xiaomi mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WP1708190542156274
- Tracking nummer : AEL1112571379NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Orderdatum: 17 augustus 2017
- Product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Size:WITH MIC,WITH MIC
- Ordernummer: WP1708171636539052
- Tracking nummer : AEL1112566704NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: resend
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 07:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volgens mij heb ik ook 'n gevalletje kwijtgeraakte post: WW1709031434053476 van 3-9-17 is nog niet binnen.
AEL1112594026NL AZAMHQE
Sep 04, 2017 17:21:24 PM CDT
Zou je iets voor me kunnen betekenen?
Ik ga dit voor jullie proberen te regelen. Jullie zullen hier spoedig een bericht over ontvangen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:39 schreef oheng het volgende:
Hallo, daar was ik weer, ik mis deze order nog:
Order number: W1708051451283971
Order date: Aug 05, 2017 14:51:28 PM
Shipping method: Azerbaijan Air Mail
Graag ook hiervoor een resend, want de resends komen wel netjes binnen, net als de gewone Gearbest orders
Helloquote:Op woensdag 18 oktober 2017 04:09 schreef nogmeerspam het volgende:
The mess started with
Order number: W1510141359547848
Order date: Oct 14, 2015 (yes, 2015!)
Problem: order was cancelled without reason and my money was transferred to a GB wallet. This was done without asking me. I would have wanted my money returned to my credit card.
Since I had money now in my GB wallet I tried to spend it on several orders:
Order number: W1709101821550671
Order date: Sep 10, 2017
Shipping method: Netherlands Post Unregistered
Problem: again, cancelled withour reason
Order number: W1709251722045791
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason
Order number: W1709251723203768
Order date: Sep 25, 2017
Shipping method: NLPONRA
Problem: again, cancelled withour reason
and
Order number: W1710150611489620
Order date: Oct 15, 2017
Shipping method: FZRAMYT
Problem: again, cancelled withour reason
This last order took a lot or time just getting it into your system. It took literally days. Ticket WT17101402585
I won't bother you with all the other problems / errors I experienced on your website.
Tonight I received four emails stating the orders were cancelled and the money transferred to my GB wallet.
Since that wallet was created by cancelling order W1510141359547848 I now want my money transferred to my credit card - as it should have been in the first place. I can't order anything anyhow so returning my money after two years seems only fair.
I order from China all the time and never experienced problems like these. My apologies if I'm not very polite, I hope you understand.
De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest. Dit duurt inmiddels wel erg lang bij jouw pakketje, dus ik ga het even voor je navragen bij mijn contacpersoon.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 11:37 schreef mvdbeld het volgende:
Order number: WW1709151401499482
Order date: Sep 15, 2017 14:01:49 PM
Shipping method: DPDUK1
Pakket staat als sinds 16 september aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
16 Sep 2017 07:10 Southall Your parcel is on its way
Ik wil graag opheldering over deze zending, immers zelfde items (Xiaomi Mi Air 13,3 2017) die later zijn verstuurd zijn wel al binnen bij mensen in NL. Daarnaast zijn ook mensen met shipments rond dezelfde tijd die een reshipment hebben gehad.
Er loopt ook al een ticket (WT17100605176) bij GB maar zonder enige inhoudelijke reactie...
Ik snap dat de tracking slechts een vooraanmelding is en pas te tracken is vanaf de UK. Maar ik heb het gevoel dat het hiervoor al misgaat en de zending van GB -> UK is voor mij niet te tracken.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De tracking zal pas actief worden als je pakketje in de UK is aangekomen en voorbij de douane is geweest. Dit duurt inmiddels wel erg lang bij jouw pakketje, dus ik ga het even voor je navragen bij mijn contacpersoon.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:33 schreef mvdbeld het volgende:
[..]
Ik snap dat de tracking slechts een vooraanmelding is en pas te tracken is vanaf de UK. Maar ik heb het gevoel dat het hiervoor al misgaat en de zending van GB -> UK is voor mij niet te tracken.
De tracking tussen GB en UK is nooit zichtbaar helaas. De tracking zal pas actief zijn als je pakketje de UK binnen is en door de douane is gekomen. Vanaf daar zal je een gedetailleerde tracking krijgen. Dit duurt meestal 2-3 weken.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 14:19 schreef Hrichard het volgende:
Is er geen enkele manier om de zending te volgen tussen GB en Dpduk? Dat zou misschien een hoop schelen, ziet de klant in ieder geval dat er progressie is.
Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!quote:[..]
Zoals je reeds wellicht hebt gelezen hebben wij problem ondervonden met Azerbaijan Air Mail. Deze verzendmethode bieden we dan ook niet meer aan. Onze excuses hiervoor en ik ga dit voor jouw proberen te regelen. Betreft jouw laatste order, hier zul je nog even geduld voor moeten hebben, aangezien deze nog geleverd kan worden. Echter, er is enige vertraging door deze reden. Wel zal ik navraag doen naar de status van je order.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:57 schreef siegie het volgende:
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
Ik zou als ik jou was paypal niet inschakelen, dan duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:58 schreef siegie het volgende:
drone besteld niet aangekregen en gearbest zegt gewoon wacht nog even af ze doen dus niks met klachten
quote:Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
Gewoon hier in een bericht..quote:
http://www.17track.net/nl/track?nums=LVS1376360001506094quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
Ok, nouja de jongen van gearbest hier zal het wel voor je oppakken. Komt goed!quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:47 schreef siegie het volgende:
bpo
[..]
bpost zegt dat ik gearbest moet contacteren en die reageren niet
Over je andere 2 orders zou je een bericht moeten over hebben ontvangen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:54 schreef ReinTheMan het volgende:
[..]
Weet je al wat meer over de status van de order voor de Xiaomi Note 4? Thank you!
ErkendFokker bedankt voor je hulpquote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ok, nouja de jongen van gearbest hier zal het wel voor je oppakken. Komt goed!
Hallo Siege,quote:Op woensdag 18 oktober 2017 17:57 schreef siegie het volgende:
umidigi s2 besteld de tracking blijft staan op Southall, Your parcel is on its way en gearbest vind dit normaal doet gewoon niks dit is oplichting als ik hier al de verhalen hoor zal mijn geld dus kwijt zijn zal paypal dan al maar direct inschakelen dit is mijn order nummer Order number: W1709190604526988
Zoals je hier ziet is je pakketje gewoon verzonden en aangekomen in België. Echter is het wel vreemd dat er bij BPost niks meer is gebeurd na 29 september. Ik ga voor je navragen hoe dit komt en hopelijk krijgen we daar wel reactie terug van BPost.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:14 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:18/09/17
- Product:
i Drone i5HW Foldable RC Quadcopter
- Ordernummer:W1709181011088943
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001506094
- Verzendmethode:
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur resend
De tracking tussen verzenden van warehouse en UK is nooit beschikbaar. Dit is dus geen probleem, maar volkomen normaal. De tracking wordt pas actief wanneer je pakketje in de UK is aangekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde tracking. Normaal duurt dit ongeveer 2-3 weken. We weten dat er een kleine vertraging is geweest door deze reden. Toch duurt dit vrij lang en ga ik het voor je navragen hoe dit komt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 18:46 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
Hallo Jodyb100,quote:Op woensdag 18 oktober 2017 21:05 schreef jodyb100 het volgende:
- Orderdatum: 16/09
- Product: Mi Air 13.3 2017
- Ordernummer: WW1709150710485684
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358935607
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Geen tracking, geen informatie over voortgang. Kwam bij toeval er achter dat er sinds 14/10 een RMA request staat, wat ik niet gemaakt heb over een exchange?
- Voorkeur: Resend,
Klantenservice zegt alleen dat dat 5 werkdagen kan duren voor hij (opnieuw) gestuurd wordt en dan nog weer lange shipping time. wat is er aan de hand met mijn order?
Ik ga je hierbij helpen en navragen zoals ik al zei. Dit is totaal niet gemakkelijk..... Het probleem ligt toch ook duidelijk bij BPost, want zei geven melding van ontvangen in België en daarna ineens niks meer. Hier hebben wij geen invloed op. Dit neemt niet weg dat hun probleem ons probleem niet is en daarom ga ik er ook achteraan. Wij willen namelijk dat de klant zijn order ontvangt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 21:40 schreef siegie het volgende:
ik ben op het postkantoor en al geweest bpost zegt wel degelijk dat jullie dit moeten oplossen maar op deze manier is het gemakkelijk u zegt bpost en daar moet ik het mee doen
Dank voor je hulp.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is wel erg vreemd naar mijn mening. Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon, zodat dit niet meer voorkomt in de toekomst, want persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Onze excuses hiervoor. Wat betreft jouw order, ik ga dit proberen te regelen. Zelf hebben wij problemen ondervonden met Azerbaijan Air Mail en vandaar dat wij deze verzendmethode nu ook niet meer aanbieden.
[..]
Zojuist een mail van GearBest ontvangen dat de resend is verstuurd, echter is deze via DHLRAM verstuurd en niet via de eerder opgegeven verzend methode DPDUK.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:56 schreef Gearbest het volgende:
Goed om te horen dat jouw probleem voor zover is opgelost. Nu hopen dat je pakketje snel geleverd wordt. Houd me op de hoogte.
Ga ik voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen om je adres te bevestigen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 01:01 schreef Chvos het volgende:
- Orderdatum:24 Aug 2017
- Product:Original Xiaomi Mi Speaker Bluetooth 4.0
- Ordernummer: WW1708241219589360
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112576692NL
- Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Erg spijtig, maar fijn dat ik heb kunnen helpen. Bedankt voor het melden dat het is opgelost.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 07:06 schreef mikeoo het volgende:
[..]
Dank voor je hulp.
2x de melding
We are preparing the reshipment of your item.
When we ship it out, you will receive a confirmation email from us.
Thank you for your patience and understanding.
en 1x refund gekregen.
Jammer dat het zo moest maar blij dat het nu hopelijk is oplost.
Fijn om te horen dat je resend is geregeld. Ik heb overlegd en heb goed nieuws voor jou. Mocht je eventuele douanekosten krijgen dan zul je deze aan de deur moeten betalen. Hierbij krijg je een kostenformulier en als je deze naar mij doorstuurt via PM dan krijg je dit bedrag terug van ons. Dat lijkt me wel een mooie oplossing dacht ik zo.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 07:07 schreef sjottelsplak het volgende:
[..]
Zojuist een mail van GearBest ontvangen dat de resend is verstuurd, echter is deze via DHLRAM verstuurd en niet via de eerder opgegeven verzend methode DPDUK.
Nu heb ik eerder pakketjes uit het buitenland laten bezorgen via DHL en heb hier nagenoeg iedere keer voor moeten bijbetalen.
Hoe zit dat nu met eventuele bijbetaling? Aangezien GearBest nu een andere verzend methode heeft gebruikt dan aangegeven bij de bestelling.
Jouw order van Azerbaijan Air Mail kunnen we ook hier oplossen mits je even het formulier invult. Dan geef ik het door aan mijn contactpersoon en is het wellicht al sneller opgelost.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 10:12 schreef baddie09 het volgende:
@Gearbest, ik kwam dit forum tegen al zoekende naar een oplossing voor de Azerbaijan Air Mail problemen, maar zo te lezen ben ik niet de enige met het probleem. Dit los ik dan ook wel op met de klantenservice van GB.
Waarover ik je wil bereiken is het volgende, want ik kom niet veel verder met de standaard antwoorden van de helpdesk.
Ik had een defect product en de klantenservice heeft mij een vervangend product gestuurd. Ik heb hiervoor een track&trace ontvangen (Q3498804164XX) die alleen te volgen is via http://www.sky56.cn/english/track/index alle andere websties zoals bijv 17track.net werken niet bij deze code.
Op zich werkt sky56 goed, maar mijn pakket ligt al sinds 1 oktober bij de douane en ik kom er met geen mogelijkheid achter aan welke bezorger hij in Nederland is overgedragen. Ook heb ik geen bericht gehad van de douane voor een bonnetje oid.
Ik heb geprobeerd de transporteur te mailen, maar die reageert niet (en de site is verder alleen in het Chinees) en van Gearbest krijg ik alleen maar standaard antwoorden hoe ik het pakketje kan volgen en dat ik geduld moet hebben.
Zou jij kunnen kijken of er beweging is te krijgen in de zending? het betreft ticket nr T17090100912 en order nr WRMA1708151741124149C
Deze verzendmethode is wel beschikbaar. Het kost alleen ¤2,84 extra.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 10:13 schreef jslaman31 het volgende:
Ik wil een Oneplus 5 bestellen bij gearbest, maar krijg vervolgens niet de mogelijkheid om de priority line verzendmethode te kiezen. Is dezeniet meer beschikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |