abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_174549223
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb reeds informatie gekregen over je order. Je pakketje is onderweg, wacht aub 10 dagen en heb even geduld. Wanneer er dan nog niets ontvangen is wordt een resend in werking gezet. Als vergoeding voor het wachten heb je GB points ontvangen.

[..]

Je pakketje is onderweg en naar alle waarschijnlijkheid zal er binnen 10 dagen een tracking update zijn en zal je pakketje geleverd worden. Houd me hierover op de hoogte. Wanneer dit niet het geval is, dan zal er een resend geregeld worden. Voor nu heb je een vergoeding gekregen (GB points) voor het ongemak.

[..]

Chine warehouse heeft deze momenteel niet op voorraad. Het is mogelijk het product via HK-02warehouse en DPD uk shipping te versturen naar je. Ga je hiermee akkoord?

[..]

Ik heb dit reeds doorgegeven aan mijn contactpersoon en het is nu even afwachten of dit mogelijk is. Ik houd je op de hoogte wanneer ik een reactie hierover heb ontvangen.

[..]

Dit heb ik al tegen je gezegd trouwens....

[..]


[..]

Je kan me ook een DM sturen.
Graag! Wanneer wordt deze dan verstuurd?
  CHI shopkeeper zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:23:01 #252
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174553266
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 22:52 schreef Ismail94 het volgende:

[..]

Graag! Wanneer wordt deze dan verstuurd?
Ik verwacht binnen enkele dagen (mede door weekend nu van mijn contactpersoon). Dan ga ik dit doorgeven.
pi_174554172
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 09:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik verwacht binnen enkele dagen (mede door weekend nu van mijn contactpersoon). Dan ga ik dit doorgeven.
Bedankt! Ik had eerder hier moeten posten. Beetje apart dat de klantenservice van Gearbest mij niet kan helpen en ik op dit forum een betere oplossing aangeboden krijg dan afwachten, iets anders kiezen of geld terug in punten...
pi_174558479
registreer om deze reclame te verbergen
Orderdatum: sept 8, 2017
Product: 2x car charger, 1x usb cable, 1x flip case
Ordernummer: W1709081505523890
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260033925NL
Verzendmethode:Netherlands Registered
Probleem: car chargers en cable zijn vorige week aangekomen, flip case niet. Al een supportticket voor aan laten maken: E17102000205. Daaruit begrijp ik dat ik de flip case uit de order moet verwijderen, en dan krijg ik geld terug. Of een tegoed in mijn GB-wallet. Maar hoe verwijder ik 'm uit mijn order??
pi_174559131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:30 schreef Gearbest het volgende:
Op donderdag 19 oktober 2017 22:53 schreef nogmeerspam het volgende:

[..]

Gezien de goede en snelle behandeling hier (dank!) heb ik het aangedurfd toch een order in te schieten W1710191447198308. Hoop dat die nu wel goed gaat.

Misschien heeft het probleem te maken met de optie "dispatch faster" in "My orders". Ik durf er nu niet op te klikken omdat ik bang ben dat het opnieuw mis gaat maar toen ik dat in het verleden deed kreeg ik een server-error.
Ook de optie Presale Live Chat onder Support Center doet niets. Je komt dan terecht op https://www.gearbest.com/about/contact-us.html
Daar kan je opnieuw kiezen voor Live Chat (24/7) maar die link verwijst botweg terug naar https://www.gearbest.com/about/contact-us.html
Dat schiet natuurlijk niet op. Haal die Live Chat optie dan gewoon weg ;)

Is het mogelijk dat jullie mijn afgeschoten orders W1709251723203768 , W1709251722045791 en W1709101821550671 alsnog doorzetten? En dan wel tegen de oorspronkelijk aanbiedingsprijs aub :D

Fijn om te horen! Deze tips en opmerkingen over de werking van de pagina's en de doorlinking ervan ga ik doorgeven aan de techneuten. Of zij daar vervolgens iets mee gaan doen kan ik niet zeggen en ligt buiten mijn controle. Tips wordens natuurlijk altijd gewaardeerd. Wat betreft jouw orders ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen en ga ik het doorgeven aan mijn contactpersoon.
Kreeg vandaag een reactie van Gearbest waar ik niets van begrijp.

WT17101804223

We checked this issue with our related colleague and found that the partial paid orders will be cancelled antomatically and refund your money if you didn't pay full money within 1 week.

If you still want the item, we kindly advise you to place the order with full money.


Hoezo, partial paid? Ik heb betaald met het geld uit mijn Gearbest Wallet. Geld dat in die Gearbest Wallet gekomen is omdat mijn originele order uit 2015 'antomatically' was cancelled. En die order uit 2015 was gewoon betaald met mijn credit card.

Denk dat je weer even moet ingrijpen daar...
pi_174571390
Hoe zit het met die priority verzending. Kans op bijbetaling groot of juist heel klein?
  CHI shopkeeper zondag 22 oktober 2017 @ 11:15:34 #257
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174573118
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:40 schreef Ismail94 het volgende:

[..]

Bedankt! Ik had eerder hier moeten posten. Beetje apart dat de klantenservice van Gearbest mij niet kan helpen en ik op dit forum een betere oplossing aangeboden krijg dan afwachten, iets anders kiezen of geld terug in punten...
Fijn om te horen. Via de klantenservice moeten ze zich aan strikte voorwaarden/regels houden. Ik kan daar juist van af wijken door de juiste personen te benaderen en elke keer een goeie uitleg/argumenten te geven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 15:16 schreef Pietertje57 het volgende:
Orderdatum: sept 8, 2017
Product: 2x car charger, 1x usb cable, 1x flip case
Ordernummer: W1709081505523890
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260033925NL
Verzendmethode:Netherlands Registered
Probleem: car chargers en cable zijn vorige week aangekomen, flip case niet. Al een supportticket voor aan laten maken: E17102000205. Daaruit begrijp ik dat ik de flip case uit de order moet verwijderen, en dan krijg ik geld terug. Of een tegoed in mijn GB-wallet. Maar hoe verwijder ik 'm uit mijn order??
Huh dat is wel gek antwoord, want als ik het goed heb kan je deze niet uit je order annuleren. Zou je deze geannuleerd willen hebben of opnieuw verzonden willen hebben? Bij annulatie het bedrag in je GB wallet of terug via de betaalmethode die je gebruikt hebt?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:10 schreef nogmeerspam het volgende:

[..]

Kreeg vandaag een reactie van Gearbest waar ik niets van begrijp.

WT17101804223

We checked this issue with our related colleague and found that the partial paid orders will be cancelled antomatically and refund your money if you didn't pay full money within 1 week.

If you still want the item, we kindly advise you to place the order with full money.


Hoezo, partial paid? Ik heb betaald met het geld uit mijn Gearbest Wallet. Geld dat in die Gearbest Wallet gekomen is omdat mijn originele order uit 2015 'antomatically' was cancelled. En die order uit 2015 was gewoon betaald met mijn credit card.

Denk dat je weer even moet ingrijpen daar...
Ik heb bericht terug gekregen dat we deze orders niet meer kunnen heractiveren. Ik zou voorstellen je orders te laten cancellen en het geld gewoon terug te laten zetten op je creditcard. Dan daarna hier coupons aanvragen voor de producten die je nog zou willen bestellen. Dat werkt naar mijn gevoel wat beter. Ik ga dit wel doorgeven, want denk dat die niet helemaal op de hoogte zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 08:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe zit het met die priority verzending. Kans op bijbetaling groot of juist heel klein?
Bij Priority Line heb je de kleinste kans op douanekosten. Er is altijd een kans, maar via deze methode is deze wel zeer gering. Het pakketje komt dan eerste via de UK binnen, waarna deze door gaat naar Nederland. Doordat het op deze manier gaat is er een zeer kleine kans.
De andere methodes hebben een grotere kans en Expedited Shipping is bij mij nog altijd 100% douanekosten geweest. Deze raad ik dan ook ten strengste af!
  zondag 22 oktober 2017 @ 11:30:45 #258
448185 _Sukkel
dat ben ik
pi_174573444
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:23 schreef Gearbest het volgende:
Het zou fijn zijn als je even een update achter laat over je bestelling.

[..]

Oke dit ga ik voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.
Ik heb inmiddels bericht gehad dat er een resend onderweg is, inclusief tracking code. Bedankt voor je hulp! ^O^
pi_174577182
[..]

Ik heb reeds informatie gekregen over je order. Je pakketje is onderweg, wacht aub 10 dagen en heb even geduld. Wanneer er dan nog niets ontvangen is wordt een resend in werking gezet. Als vergoeding voor het wachten heb je GB points ontvangen.

[..]

Er werd na jouw bericht inderdaad 100 GB points bijgeschreven, waarvoor dank.

Inmiddels heb ik op mijn Gearbest account een bericht ontvangen, dat de kwestie "onderzocht" is, er wordt echter geen uitkomst vermeld. Ik krijg slechts de opties zoals velen van ons op dit forum, halve refund of resend tegen bijbetaling van de helft.

Kan ik van jouw eerdere antwoord uitgaan en verder afwachten?
pi_174579997
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga je hierbij helpen en navragen zoals ik al zei. Dit is totaal niet gemakkelijk..... Het probleem ligt toch ook duidelijk bij BPost, want zei geven melding van ontvangen in België en daarna ineens niks meer. Hier hebben wij geen invloed op. Dit neemt niet weg dat hun probleem ons probleem niet is en daarom ga ik er ook achteraan. Wij willen namelijk dat de klant zijn order ontvangt.
Ik stel ook voor om zelf te bellen of te mailen naar BPost. Dit heeft in een aantal vorige gevallen met BPost ook gewerkt.
Als ik nieuws terug heb laat ik het direct weten.
dit is netjes opgelost dank u
pi_174580063


[ Bericht 68% gewijzigd door siegie op 22-10-2017 16:12:41 ]
pi_174580139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:46 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum:19/09/17
- Product:Umidigi s2
- Ordernummer:W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5982904832
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem:tracking update niet blijkbaar een veelkomend probleem
- Voorkeur:resend
nog steeds geen oplossing gekregen ik zal voor deze order paypal best inschakelen
  CHI shopkeeper zondag 22 oktober 2017 @ 16:35:25 #263
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174580908
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:30 schreef _Sukkel het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels bericht gehad dat er een resend onderweg is, inclusief tracking code. Bedankt voor je hulp! ^O^
Graag gedaan.

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 14:38 schreef Adjeg het volgende:
[..]

Ik heb reeds informatie gekregen over je order. Je pakketje is onderweg, wacht aub 10 dagen en heb even geduld. Wanneer er dan nog niets ontvangen is wordt een resend in werking gezet. Als vergoeding voor het wachten heb je GB points ontvangen.

[..]

Er werd na jouw bericht inderdaad 100 GB points bijgeschreven, waarvoor dank.

Inmiddels heb ik op mijn Gearbest account een bericht ontvangen, dat de kwestie "onderzocht" is, er wordt echter geen uitkomst vermeld. Ik krijg slechts de opties zoals velen van ons op dit forum, halve refund of resend tegen bijbetaling van de helft.

Kan ik van jouw eerdere antwoord uitgaan en verder afwachten?
jazeker. Je mag deze gewoon negeren en verder rustig afwachten tot die dagen voorbij gaan. Mocht er geen verandering zijn gaan mijn contactpersoon en ik over tot een resend.

quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:14 schreef siegie het volgende:

[..]

nog steeds geen oplossing gekregen ik zal voor deze order paypal best inschakelen
Ik weet niet of je de antwoorden überhaupt wel leest....... Ik heb dit antwoord nu al 3 keer gezegd.
Bij het bestellen heeft er bijgestaan dat deze order Dispatch: Ships between Oct 20 - Oct 25. Door de vraag hebben we een versnelde aanvraag tot voorraad gedaan en daarom is je order verscheept op 12 oktober. Dit is dus eerder dan dat eigenlijk de bedoeling was bij het plaatsen van je order. Het duurt dan vervolgens 2-3 weken voordat je tracking actief wordt en je een gedetailleerd overzicht krijgt wanneer je je order ontvangt. Hiermee hoop ik je voldoende geīnformeerd te hebben over deze order. Mocht deze 3 weken na 12 oktober nog geen update hebben gekregen stuur dan even een berichtje.
Met andere woorden: Je tracking zal actief worden rond 26 oktober - 2 november. Vanaf daar krijg je een detailleerde weergave van de UK naar jou huis toe.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:01 schreef Smultie2 het volgende:
- Orderdatum:14 sept 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3 2017
- Ordernummer: WW1709140347427224
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358740211
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
We zullen je order opnieuw gaan verzenden. Je zou hier al een bericht over moeten ontvangen hebben. Kan je dit bevestigen voor mij.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gearbest op 22-10-2017 16:42:24 ]
pi_174581038
Dank je!
pi_174585387
Mijn pakketje ligt vlakbij, zal morgen wel bezorgd worden met dpd. Ik wou alleen even melden dat ik niets heb kunnen tracken via de gearbest app,daar staat alleen dat er geen informatie is. Via de dpd website uiteindelijk wel, toen hij in Engeland door de douane was. Toch vind ik het een groot gemis om het pakket niet tussen GB en Engeland te kunnen tracken,maar dat had ik al genoemd en heb je ook al op geantwoord.
pi_174589948
Gisteren een Oneplus 5 besteld en bij verzending gekozen voor Expedited Shipping. Niet bij stilgestaan dat er nog douanekosten overheen komen. Aan wat voor bedrag moet ik dan denken? Of kan ik de verzending nog aan laten passen?
pi_174592762
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:51 schreef Greetz77 het volgende:
Gisteren een Oneplus 5 besteld en bij verzending gekozen voor Expedited Shipping. Niet bij stilgestaan dat er nog douanekosten overheen komen. Aan wat voor bedrag moet ik dan denken? Of kan ik de verzending nog aan laten passen?
Sowieso 21% over het hele bedrag + verzendkosten. Daarnaast ook nog inklaringskosten die DHL rekent. Je zou eventueel kunnen annuleren als het nog niet verstuurd is en dan opnieuw bestellen met priority line. Maar dan moet je wel rekening houden met een levertijd van ruim een maand.
pi_174594136
Bedankt voor de tip. Ik heb een bericht gestuurd dat ik de verzendmethode aan wil laten passen. Hoop dat het gaat lukken. Dan maar wat langer geduld. Scheelt mij teveel!
  CHI shopkeeper maandag 23 oktober 2017 @ 00:03:53 #269
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174595274
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:51 schreef Greetz77 het volgende:
Gisteren een Oneplus 5 besteld en bij verzending gekozen voor Expedited Shipping. Niet bij stilgestaan dat er nog douanekosten overheen komen. Aan wat voor bedrag moet ik dan denken? Of kan ik de verzending nog aan laten passen?
Douanekosten
Bij orderwaardes boven de ¤22 is er een kans je douanekosten krijgt. Hoeveel deze mogelijk zijn is afhankelijk van de orderwaarde, type product, verzendkosten en de administratieve kosten. Je kan deze eenvoudig uitrekenen op deze site. De douanekosten zul je moeten betalen voordat je het pakketje in ontvangst kan nemen. We kunnen niet voorspellen, wanneer iemand wel of geen douanekosten krijgt, maar je kan de kans wel verkleinen door Priority Line als verzendmethode te kiezen.
Mijn tip is dan ook om zo snel mogelijk een ticket aan te maken om je order te annuleren en desnoods opnieuw te bestellen of anders een bericht sturen om de verzendmethode aan te passen. Met expedited shipping is de kans wel echt heel groot op douanekosten. Als je hier het lijstje invult kan ik het doorgeven, maar verwacht dat een ticket aanmaken in dit geval wel sneller is.
pi_174595408
Ik heb een ticket aangemaakt met de vraag of de verzendmethode aangepast kan worden. Order staat nog op processing dus ik ga er vanuit dat ik er nog op tijd bij ben.
  CHI shopkeeper maandag 23 oktober 2017 @ 00:32:29 #271
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174595778
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:11 schreef Greetz77 het volgende:
Ik heb een ticket aangemaakt met de vraag of de verzendmethode aangepast kan worden. Order staat nog op processing dus ik ga er vanuit dat ik er nog op tijd bij ben.
Top. Dan moet het goedkomen verwacht ik dan. Priority Line duurt wel iets langer, maar wel kleine kans op douanekosten.
pi_174595917
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:43 schreef Gearbest het volgende:


[..]

Normaalgesproken zou je hier wel een bericht over moeten hebben gehad. Heb je ook gekeken in je SPAM inbox en via de link die in het vorige bericht stond?
Ik ga het tevens voor de zekerheid even voor je navragen.

Aangezien ik geen bericht had ontvangen n.a.v. je bericht, ben ik via de reguliere supportkanalrn verder gegaan. Echter word ik hier absoluut niet serieus genomen en wordt de datum waarop gesteld wordt dat er een oplossing komt steeds verder opgeschoven. Schandalig :(

Kun je dit ticket inzien?
http://support.gearbest.com/en/ticket/WT17092402752
pi_174596792
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Top. Dan moet het goedkomen verwacht ik dan. Priority Line duurt wel iets langer, maar wel kleine kans op douanekosten.
Mijn bestelling staat na bijna een maand eindelijk op packed! Had gisteren een ticket aangemaakt met de vraag of ze niet via HK kunnen versturen. Zelfde dag nog antwoord terug dat het mogelijk was en mijn verzending klaar wordt gemaakt. Dus ik weet niet of jij dit geregeld hebt of de klantenservice van Gearbest via het ticket systeem na nadrukkelijk hun te vragen of ze niet via HK kunnen versturen :p

[ Bericht 23% gewijzigd door Ismail94 op 23-10-2017 07:44:23 ]
pi_174597659
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Top. Dan moet het goedkomen verwacht ik dan. Priority Line duurt wel iets langer, maar wel kleine kans op douanekosten.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat het aangepast wordt? Ik heb nog geen reactie op het ticket.
pi_174599381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:34 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb doorgekregen dat het oorspronkelijke pakket verder verzonden wordt. Bij een RMA request moet de douane in dit geval toestemming vragen een de verzenders. Dit hebben ze gedaan en wij hebben aangegeven dat het pakket gewoon zijn bestemming moet vervolgen dus neem aan dat dit gewoon hetzelfde pakket is.
In jouw overige reacties zie ik dat het wel resend's betreft, dit vermeld GB ook in hun ticket. Ik neem aan dat dit dus ook voor mij het geval is? Daarnaast had GB het over een resend in 1a2 dagen die nu ook reeds gepasseerd zijn zonder nieuwe tracking? Plus hoe worden douanekosten afgehandeld als de resend via DHL gaan?
pi_174599777
Goedemorgen Gearbest,

Ik vroeg me af of je misschien info had over mijn order met nummer: W1708170520530849
Ik heb het op 17 Augustus besteld en heb tot op heden nog niks mogen ontvangen.

Graag hoor ik van je!
  CHI shopkeeper maandag 23 oktober 2017 @ 11:29:14 #277
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174600156
quote:
8s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:42 schreef wizzra2 het volgende:

[..]

Aangezien ik geen bericht had ontvangen n.a.v. je bericht, ben ik via de reguliere supportkanalrn verder gegaan. Echter word ik hier absoluut niet serieus genomen en wordt de datum waarop gesteld wordt dat er een oplossing komt steeds verder opgeschoven. Schandalig :(

Kun je dit ticket inzien?
http://support.gearbest.com/en/ticket/WT17092402752
Ik had het voor je nagevraagd en heb doorgekregen dat ze opnieuw een bericht hadden gestuurd.
Je orders zijn verzonden via Azerbaijan dus die moeten eigenlijk direct afgehandeld worden. Ik heb er nogmaals melding van gemaakt en doorgegeven dat je geen support ticket hebt gekregen in je My Tickets kopje.
Laat even weten als je morgen wel of geen bericht hebt ontvangen.

quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 05:57 schreef Ismail94 het volgende:

[..]

Mijn bestelling staat na bijna een maand eindelijk op packed! Had gisteren een ticket aangemaakt met de vraag of ze niet via HK kunnen versturen. Zelfde dag nog antwoord terug dat het mogelijk was en mijn verzending klaar wordt gemaakt. Dus ik weet niet of jij dit geregeld hebt of de klantenservice van Gearbest via het ticket systeem na nadrukkelijk hun te vragen of ze niet via HK kunnen versturen :p
Ik heb dit voor jou geregeld dus graag gedaan ;). Dan is deze ook eindelijk verzonden.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:05 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het ongeveer voordat het aangepast wordt? Ik heb nog geen reactie op het ticket.
Normaal gezien binnen een dag/paar uur wel.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 10:49 schreef mvdbeld het volgende:

[..]

In jouw overige reacties zie ik dat het wel resend's betreft, dit vermeld GB ook in hun ticket. Ik neem aan dat dit dus ook voor mij het geval is? Daarnaast had GB het over een resend in 1a2 dagen die nu ook reeds gepasseerd zijn zonder nieuwe tracking? Plus hoe worden douanekosten afgehandeld als de resend via DHL gaan?
Ik heb hier vannacht een bericht over gehad. Ik zal deze in mijn bericht hieronder vermelden. Hopelijk wordt het dan een beetje duidelijk. Tevens ga ik navragen waarom je ze onder nog niet opnieuw verzonden hebben of dat deze wel al klaar staat voor verzending. De douanekosten worden vergoed en zal duidelijk worden in onderstaand bericht.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:12 schreef Wann01601 het volgende:
Goedemorgen Gearbest,

Ik vroeg me af of je misschien info had over mijn order met nummer: W1708170520530849
Ik heb het op 17 Augustus besteld en heb tot op heden nog niks mogen ontvangen.

Graag hoor ik van je!
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen. Op deze manier kan ik je makkelijker helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
  CHI shopkeeper maandag 23 oktober 2017 @ 11:31:44 #278
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174600222
Ik heb zojuist dit bericht ontvangen en deze wil ik graag met jullie delen. Het bericht heeft betrekking op de problemen in geval van RMA requests. Voor deze orders zullen we een resend doen. De orders moesten normaal gezien eerst terug naar het warenhuis om van daaruit weer opnieuw verzonden te worden. We gaan echter niet wachten tot de pakketjes terug in het warenhuis zijn aangekomen, maar zullen deze direct opnieuw versturen!
Dit bericht is naar meerdere collega's gegaan en daarom in het Engels. Let op dat dit wel niet geweldig Engels is en soms niet even duidelijk. Ik heb zelf hier ook al enkele vragen over terug gestuurd, maar mochten jullie hierover vragen hebben laat het me dan weten.

"Hello everyone,
Recently there was a delay with the UK customs check, which had an effect on the delivery time of some packages. Most of them are still in Netherlands. Some others are new. A small part of the RMA orders are sent by DHL E Commerce. This will take a little longer than normal. We apologize for this delay. If the package did not reached reached his destination for more than 18 days, we will compensate. We will refund 5% to your wallet. If it's not recieved for more than 40 days, it should be lost. Please contact our support center, agents and gearbest online customer service. We will give you full compensation. We also offer that the goods are sent by UK3.
Due to the system failure, some orders are sent from the China Department store by DHL to the Netherlands. This may lead to tariffs (taxes). Please submit this invoice to the agents. We'll pay for it.

We apologize for the inconvenience.
If you have any questions. Feel free to ask."
pi_174600388
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:31 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb zojuist dit bericht ontvangen en deze wil ik graag met jullie delen. Het bericht heeft betrekking op de problemen in geval van RMA requests. Voor deze orders zullen we een resend doen. De orders moesten normaal gezien eerst terug naar het warenhuis om van daaruit weer opnieuw verzonden te worden. We gaan echter niet wachten tot de pakketjes terug in het warenhuis zijn aangekomen, maar zullen deze direct opnieuw versturen!
Dit bericht is naar meerdere collega's gegaan en daarom in het Engels. Let op dat dit wel niet geweldig Engels is en soms niet even duidelijk. Ik heb zelf hier ook al enkele vragen over terug gestuurd, maar mochten jullie hierover vragen hebben laat het me dan weten.

"Hello everyone,
Recently there was a delay with the UK customs check, which had an effect on the delivery time of some packages. Most of them are still in Netherlands. Some others are new. A small part of the RMA orders are sent by DHL E Commerce. This will take a little longer than normal. We apologize for this delay. If the package did not reached reached his destination for more than 18 days, we will compensate. We will refund 5% to your wallet. If it's not recieved for more than 40 days, it should be lost. Please contact our support center, agents and gearbest online customer service. We will give you full compensation. We also offer that the goods are sent by UK3.
Due to the system failure, some orders are sent from the China Department store by DHL to the Netherlands. This may lead to tariffs (taxes). Please submit this invoice to the agents. We'll pay for it.

We apologize for the inconvenience.
If you have any questions. Feel free to ask."

Ik wacht het af,Xiaomi Air 13 2016 zijn nog niet oo voorraad voor een resend, customs compensatie is in ieder gecal ook positief :)
pi_174600942
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:31 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb zojuist dit bericht ontvangen en deze wil ik graag met jullie delen. Het bericht heeft betrekking op de problemen in geval van RMA requests. Voor deze orders zullen we een resend doen. De orders moesten normaal gezien eerst terug naar het warenhuis om van daaruit weer opnieuw verzonden te worden. We gaan echter niet wachten tot de pakketjes terug in het warenhuis zijn aangekomen, maar zullen deze direct opnieuw versturen!
Dit bericht is naar meerdere collega's gegaan en daarom in het Engels. Let op dat dit wel niet geweldig Engels is en soms niet even duidelijk. Ik heb zelf hier ook al enkele vragen over terug gestuurd, maar mochten jullie hierover vragen hebben laat het me dan weten.

"Hello everyone,
Recently there was a delay with the UK customs check, which had an effect on the delivery time of some packages. Most of them are still in Netherlands. Some others are new. A small part of the RMA orders are sent by DHL E Commerce. This will take a little longer than normal. We apologize for this delay. If the package did not reached reached his destination for more than 18 days, we will compensate. We will refund 5% to your wallet. If it's not recieved for more than 40 days, it should be lost. Please contact our support center, agents and gearbest online customer service. We will give you full compensation. We also offer that the goods are sent by UK3.
Due to the system failure, some orders are sent from the China Department store by DHL to the Netherlands. This may lead to tariffs (taxes). Please submit this invoice to the agents. We'll pay for it.

We apologize for the inconvenience.
If you have any questions. Feel free to ask."

Is dit ook het geval voor orders die via Franse douane in rma zijn (chronopost problems)?
Deze morgen via mijn ticket te horen gekregen dat pas op 31/10 resend zal gebeuren wegens geen stock.
:(
pi_174601520
Ik heb een reactie ontvangen:

If you want to change your shipping method to Priority line.
We can change it to NLMBXHQ.
The shipping time is 15-25 business days.
Are you still need to change ?
We are waiting for your reply.

Wat is NLMBXHQ?
pi_174602635
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:

We zullen je order opnieuw gaan verzenden. Je zou hier al een bericht over moeten ontvangen hebben. Kan je dit bevestigen voor mij.
Ik heb inderdaad een aanbod gekregen om via DHL verzonden te krijgen; de opmerking vanuit Gearbest was daarbij dat ik extra moet opletten met import-kosten.
Ik heb vervolgens geantwoord dat ik het netjes zou vinden als GB zou garant staan voor eventuele importkosten. Hier heb ik nog geen reply op gehad.
Kun jij hierin iets betekenen?
  CHI shopkeeper maandag 23 oktober 2017 @ 14:12:09 #283
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174603510
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:07 schreef Koenjulot het volgende:

[..]

Is dit ook het geval voor orders die via Franse douane in rma zijn (chronopost problems)?
Deze morgen via mijn ticket te horen gekregen dat pas op 31/10 resend zal gebeuren wegens geen stock.
:(
Dit ga ik voor je navragen. Dat dit product momenteel niet in stock is kan ik helaas niets aan doen.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:45 schreef Greetz77 het volgende:
Ik heb een reactie ontvangen:

If you want to change your shipping method to Priority line.
We can change it to NLMBXHQ.
The shipping time is 15-25 business days.
Are you still need to change ?
We are waiting for your reply.

Wat is NLMBXHQ?
Dat is de registered air verzendmethode en deze wordt vervoerd via PostNL

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 13:36 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad een aanbod gekregen om via DHL verzonden te krijgen; de opmerking vanuit Gearbest was daarbij dat ik extra moet opletten met import-kosten.
Ik heb vervolgens geantwoord dat ik het netjes zou vinden als GB zou garant staan voor eventuele importkosten. Hier heb ik nog geen reply op gehad.
Kun jij hierin iets betekenen?
Dit ga ik even voor je navragen bij mijn contactpersoon. Echter,ik kan hierover geen garanties geven dat het daadwerkelijk zal worden gedaan. Ik ga het wel voor je proberen te regelen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Gearbest op 23-10-2017 14:19:07 ]
pi_174603810
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit ga ik voor je navragen. Dat dit product momenteel niet in stock is kan ik helaas niets aan doen.

[..]

Dat is de registered air verzendmethode en deze wordt vervoerd via PostNL
Dan kan ik beter voor deze methode kiezen toch? Minste kans op tax als ik het goed heb begrepen.
pi_174603849
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:12 schreef Gearbest het volgende:

Dit ga ik even voor je navragen bij mijn contactpersoon. Echter,ik kan hierover geen garanties geven dat het daadwerkelijk zal worden gedaan. Ik ga het wel voor je proberen te regelen.
Dan wacht ik even je antwoord af voordat ik richting gearbest reageer!
Alvast bedankt voor alle moeite!
pi_174604032
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit ga ik voor je navragen. Dat dit product momenteel niet in stock is kan ik helaas niets aan doen.

Net mail gekregen dat het inderdaad op dezelfde manier zou verlopen. Ook 50 GB points bijgekregen
  CHI shopkeeper maandag 23 oktober 2017 @ 15:45:48 #287
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174605879
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:21 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

Dan kan ik beter voor deze methode kiezen toch? Minste kans op tax als ik het goed heb begrepen.
Met deze verzendmethode is de kans op tax zeer gering. Maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid, want er blijft altijd een kans op tax.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:23 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Dan wacht ik even je antwoord af voordat ik richting gearbest reageer!
Alvast bedankt voor alle moeite!
Dat is prima, geen probleem!
pi_174605911
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:45 schreef Gearbest het volgende:

Dat is prima, geen probleem!
Niet om je op te jagen hoor ( :) ) maar wanneer verwacht je hier antwoord op te hebben?
pi_174606126
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Met deze verzendmethode is de kans op tax zeer gering. Maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid, want er blijft altijd een kans op tax.

Bedankt! Dan neem ik de gok 😊
pi_174606392
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:31 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb zojuist dit bericht ontvangen en deze wil ik graag met jullie delen. Het bericht heeft betrekking op de problemen in geval van RMA requests. Voor deze orders zullen we een resend doen. De orders moesten normaal gezien eerst terug naar het warenhuis om van daaruit weer opnieuw verzonden te worden. We gaan echter niet wachten tot de pakketjes terug in het warenhuis zijn aangekomen, maar zullen deze direct opnieuw versturen!
Dit bericht is naar meerdere collega's gegaan en daarom in het Engels. Let op dat dit wel niet geweldig Engels is en soms niet even duidelijk. Ik heb zelf hier ook al enkele vragen over terug gestuurd, maar mochten jullie hierover vragen hebben laat het me dan weten.

"Hello everyone,
Recently there was a delay with the UK customs check, which had an effect on the delivery time of some packages. Most of them are still in Netherlands. Some others are new. A small part of the RMA orders are sent by DHL E Commerce. This will take a little longer than normal. We apologize for this delay. If the package did not reached reached his destination for more than 18 days, we will compensate. We will refund 5% to your wallet. If it's not recieved for more than 40 days, it should be lost. Please contact our support center, agents and gearbest online customer service. We will give you full compensation. We also offer that the goods are sent by UK3.
Due to the system failure, some orders are sent from the China Department store by DHL to the Netherlands. This may lead to tariffs (taxes). Please submit this invoice to the agents. We'll pay for it.

We apologize for the inconvenience.
If you have any questions. Feel free to ask."

Dank voor het regelen van de Azerbijan perikelen, ik heb vandaag bericht gekregen dat de producten opnieuw verzonden zijn.

Wbt de bovenstaande opmerking, ik lees dat de producten in Nederland vast zitten, dus het kan inderdaad zijn dat mijn pakje daar ook tussen zit.
Het betreft tracking nr Q3498804164XX welke alleen te traceren is via http://www.sky56.cn/english/track/index (heb ik je vorige week ook al gemeld). Ik moet alleen nog wat berichten plaatsen om je te kunnen mailen :)
  CHI shopkeeper maandag 23 oktober 2017 @ 17:47:46 #291
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174608862
Ik
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Niet om je op te jagen hoor ( :) ) maar wanneer verwacht je hier antwoord op te hebben?
Ik verwacht spoedig een antwoord op je vraag te hebben (morgen/overmorgen). Heb even geduld aub :P

quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:54 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

Bedankt! Dan neem ik de gok 😊
Geen probleem, hopelijk wordt je pakketje snel geleverd en mag je er veel plezier aan beleven.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:06 schreef baddie09 het volgende:

[..]

Dank voor het regelen van de Azerbijan perikelen, ik heb vandaag bericht gekregen dat de producten opnieuw verzonden zijn.

Wbt de bovenstaande opmerking, ik lees dat de producten in Nederland vast zitten, dus het kan inderdaad zijn dat mijn pakje daar ook tussen zit.
Het betreft tracking nr Q3498804164XX welke alleen te traceren is via http://www.sky56.cn/english/track/index (heb ik je vorige week ook al gemeld). Ik moet alleen nog wat berichten plaatsen om je te kunnen mailen :)
Fijn om te horen dat dat in ieder geval tamelijk spoedig is opgelost! Dat zou erg vervelend zijn natuurlijk. Ik heb jouw trackingnummer doorgegeven aan mijn contactpersoon met de vraag wat de status is van jouw order en of deze wellicht hier tussen zit. Als je aub jouw ordernummer door zou kunnen geven zou dat heel fijn zijn, dan is het eenvoudiger voor mijn contactpersoon. En via de DM optie?

[ Bericht 19% gewijzigd door Gearbest op 23-10-2017 18:10:14 ]
pi_174614318
[quote]0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:15 schreef Gearbest het volgende:

[
Orderdatum: sept 8, 2017
Product: 2x car charger, 1x usb cable, 1x flip case
Ordernummer: W1709081505523890
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260033925NL
Verzendmethode:Netherlands Registered
Probleem: car chargers en cable zijn vorige week aangekomen, flip case niet. Al een supportticket voor aan laten maken: E17102000205. Daaruit begrijp ik dat ik de flip case uit de order moet verwijderen, en dan krijg ik geld terug. Of een tegoed in mijn GB-wallet. Maar hoe verwijder ik 'm uit mijn order??]


Huh dat is wel gek antwoord, want als ik het goed heb kan je deze niet uit je order annuleren. Zou je deze geannuleerd willen hebben of opnieuw verzonden willen hebben? Bij annulatie het bedrag in je GB wallet of terug via de betaalmethode die je gebruikt hebt?

Dat is inderdaad het probleem: uit een deels al geleverde order kun je niets verwijderen. Artikel is niet meer te leveren, dus graag geld terug. Doe maar in GB wallet.
Goed trouwens dit NL forum, hun Engels is soms onbegrijpelijk!

[ Bericht 33% gewijzigd door Pietertje57 op 23-10-2017 21:35:33 ]
pi_174619607
Haha bedankt! Staat overigens nog steeds op 'packed'.
pi_174619861
Ik heb 2 vragen
1. In het coupon-overzicht van vandaag stond de coupon (mi6certh) voor deze Mi6:
https://www.gearbest.com/(...)?wid=4&lkid=11655302
Volgens opgave moet dat leiden tot een prijs van ¤340,39.
Echter, als ik deze coupon invoer dan springt de prijs naar ¤445.99
Wat gaat hier fout?

2. In My Points van mijn account zie ik dat ik voor ¤54.41 aan punten heb. Ik zou die willen verzilveren bij de aanschaf van deze Mi6, maar bij het doorlopen van de winkelwagen kom ik geen mogelijkheid tegen om die te verzilveren. Ongetwijfeld doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd. Zou u me kunnen uitleggen hoe ik die waarde verzilveren kan?
pi_174620906
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik had het voor je nagevraagd en heb doorgekregen dat ze opnieuw een bericht hadden gestuurd.
Je orders zijn verzonden via Azerbaijan dus die moeten eigenlijk direct afgehandeld worden. Ik heb er nogmaals melding van gemaakt en doorgegeven dat je geen support ticket hebt gekregen in je My Tickets kopje.
Laat even weten als je morgen wel of geen bericht hebt ontvangen.

[..]

In tegenstelling tot het bericht van het reguliere supportticket waar ik ondanks alles wederom verzocht word nog een paar weken te wachten, ik heb vannacht een opvolgticket ontvangen voor order WWP1708151446497665. Wat een opluchting... dankjewel.


Kan ik nu ook soortgelijke tickets verwachten voor de andere 2 orders? (W1708191705360897, W1709060753468703)

Groet,
Jeremy
  CHI shopkeeper dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:23:28 #296
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174621698
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:30 schreef Pietertje57 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 22 oktober 2017 11:15 schreef Gearbest het volgende:

[
Orderdatum: sept 8, 2017
Product: 2x car charger, 1x usb cable, 1x flip case
Ordernummer: W1709081505523890
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260033925NL
Verzendmethode:Netherlands Registered
Probleem: car chargers en cable zijn vorige week aangekomen, flip case niet. Al een supportticket voor aan laten maken: E17102000205. Daaruit begrijp ik dat ik de flip case uit de order moet verwijderen, en dan krijg ik geld terug. Of een tegoed in mijn GB-wallet. Maar hoe verwijder ik 'm uit mijn order??]

Huh dat is wel gek antwoord, want als ik het goed heb kan je deze niet uit je order annuleren. Zou je deze geannuleerd willen hebben of opnieuw verzonden willen hebben? Bij annulatie het bedrag in je GB wallet of terug via de betaalmethode die je gebruikt hebt?

Dat is inderdaad het probleem: uit een deels al geleverde order kun je niets verwijderen. Artikel is niet meer te leveren, dus graag geld terug. Doe maar in GB wallet.
Goed trouwens dit NL forum, hun Engels is soms onbegrijpelijk!

Ik heb je een PM gestuurd voor wat informatie die ik nog nodig heb.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 06:11 schreef Ismail94 het volgende:
Haha bedankt! Staat overigens nog steeds op 'packed'.
Het zal zeer spoedig verzonden worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 07:50 schreef Erikplons het volgende:
Ik heb 2 vragen
1. In het coupon-overzicht van vandaag stond de coupon (mi6certh) voor deze Mi6:
https://www.gearbest.com/(...)?wid=4&lkid=11655302
Volgens opgave moet dat leiden tot een prijs van ¤340,39.
Echter, als ik deze coupon invoer dan springt de prijs naar ¤445.99
Wat gaat hier fout?

2. In My Points van mijn account zie ik dat ik voor ¤54.41 aan punten heb. Ik zou die willen verzilveren bij de aanschaf van deze Mi6, maar bij het doorlopen van de winkelwagen kom ik geen mogelijkheid tegen om die te verzilveren. Ongetwijfeld doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd. Zou u me kunnen uitleggen hoe ik die waarde verzilveren kan?
De prijs springt naar ¤445,99 omdat de coupon verloren is. Het geeft namelijk aan "The Code you entered has expired."

Hoe gebruik je GB Points bij een order?
1. Voeg het product wat je wilt bestellen toe aan je winkelmandje en ga verder met bestellen.
2. Selecteer de verzendmethode en de betaalmethode.
3. Onder de verzendmethode zie je een kopje GB Points. Als je meer dan 50 punten hebt kan je selecteren hoeveel punten je wilt gaan gebruiken voor deze order.

Voorwaarden hierbij zijn:
1. Je moet minstens 50 punten hebben.
2. Je korting met punten kan niet meer zijn dan 30% van het sub totale bedrag (sommige promoties hebben een ander %)
3. Coupons kunnen niet gelijktijdig met GB Points gebruikt worden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:37 schreef wizzra2 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot het bericht van het reguliere supportticket waar ik ondanks alles wederom verzocht word nog een paar weken te wachten, ik heb vannacht een opvolgticket ontvangen voor order WWP1708151446497665. Wat een opluchting... dankjewel.

Kan ik nu ook soortgelijke tickets verwachten voor de andere 2 orders? (W1708191705360897, W1709060753468703)

Groet,
Jeremy
Heb deze ook voor je aangevraagd. Hier zul je spoedig ook een bericht van moeten krijgen. Laat even weten als je morgen nog niks ontvangen hebt.
Ben blij dat het nu wel gelukt is O-)
pi_174625449
Beste Gearbest,

Wij staan op het punt een laptop te kopen, maar hebben nog een enkele vraag:

Stel dat we de laptop ter reparatie moeten terugzenden, kun je dan enigszins aangeven welke verzendmethode het beste is en wat redelijkerwijs de kosten hiervan zijn?

Hartelijk dank!
pi_174626661
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:47 schreef Gearbest het volgende:
Ik

[..]

Fijn om te horen dat dat in ieder geval tamelijk spoedig is opgelost! Dat zou erg vervelend zijn natuurlijk. Ik heb jouw trackingnummer doorgegeven aan mijn contactpersoon met de vraag wat de status is van jouw order en of deze wellicht hier tussen zit. Als je aub jouw ordernummer door zou kunnen geven zou dat heel fijn zijn, dan is het eenvoudiger voor mijn contactpersoon. En via de DM optie?
Helaas, ik mag nog nergens prive op reageren van Fok! tot donderdag (heb inmiddels al wel genoeg posts geplaatst), dus dan stuur ik je de mail met het ordernummer en het verhaal erachter (als ik je het ordernummer geef zonder uitleg komt hij weer bij iemand anders aan :))
pi_174626719
ook mijn bestellingen via Azerbadjan Air mail komen maar niet binnen terwijl latere bestellingen via andere verzendmethodes allang binnen zijn:

- Orderdatum: 17-8-2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WW1708170524593636
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend

- Orderdatum: 23-8-2017
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: W1708230835321491
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Orderdatum: 1-9-2017
- Product: Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709010729250003
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
  CHI shopkeeper dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:34:28 #300
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_174630036
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:33 schreef AdamL1 het volgende:
Beste Gearbest,

Wij staan op het punt een laptop te kopen, maar hebben nog een enkele vraag:

Stel dat we de laptop ter reparatie moeten terugzenden, kun je dan enigszins aangeven welke verzendmethode het beste is en wat redelijkerwijs de kosten hiervan zijn?

Hartelijk dank!
Ik ga aan mijn contactpersoon even navragen hoe het beleid precies is met laptops. Wanneer ik enig response heb zal ik je op de hoogte stellen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:19 schreef baddie09 het volgende:

[..]

Helaas, ik mag nog nergens prive op reageren van Fok! tot donderdag (heb inmiddels al wel genoeg posts geplaatst), dus dan stuur ik je de mail met het ordernummer en het verhaal erachter (als ik je het ordernummer geef zonder uitleg komt hij weer bij iemand anders aan :))
Dat is prima. Dat is niet het geval hoor, er zal altijd om een bevestiging worden gevraagd en daar zul jij als klant als enigste op kunnen reageren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:21 schreef Robb112 het volgende:
ook mijn bestellingen via Azerbadjan Air mail komen maar niet binnen terwijl latere bestellingen via andere verzendmethodes allang binnen zijn:

- Orderdatum: 17-8-2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WW1708170524593636
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend

- Orderdatum: 23-8-2017
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: W1708230835321491
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Orderdatum: 1-9-2017
- Product: Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709010729250003
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Wellicht heb je het reeds in het topic gelezen, maar we hebben enige problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail verzendmethode waardoor orders niet zijn aangekomen. Vandaar dat we deze verzendmethode dan ook niet meer gebruiken. Onze excuses hiervoor. Ik ga jouw resend/refund proberen te regelen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')