abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174403033
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:15 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Waarom 60 dagen? Is dat toevallig omdat je geen paypal dispute meer kan openen na 45 dagen?
Heeft daar niks mee te maken, want ik meen dat je bij PayPal zelfs meer dagen hebt dan 60. Het heeft te maken dat veel verzendmethodes soms tot 45 dagen kunnen duren en ze willen gewoon 1 lijn trekken. Ik ga in ieder geval navragen voor jou order.
pi_174405959
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

We weten dat er momenteel een kleine vertraging door deze reden is. Echter, ik ga het even navragen, zodat we jouw meer duidelijkheid kunnen bieden over jouw order. Daarnaast is het niet geheel vreemd dat je als antwoord via jouw tickets krijgt om te wachten, aangezien ons beleid voor deze verzendmethode een maximum van 60 dagen heeft. Jouw orderdatum is 11 dagen oud, dus je zult toch echt even geduld moeten hebben alsjeblieft. In de tussentijd ga ik kijken of ik iets voor je kan betekenen via mijn contactpersoon. Ik verwacht wel al dat je order onderweg is, omdat de order al 11 dagen geleden geplaatst is. Ik ga er in ieder geval achteraan! Onze excuses voor het ongemak.
Jammer dat me dan al twee keer beloofd is dat het binnen 1 a 2 dagen verzonden zou worden. De policy van 60 dagen wordt nergens gemeld, er wordt overall vooral gesporken over SNEL.

En ik blijf het vreemd vinden dat ik de oorzaak zelf heb moeten uit vinden en dat Gearbest support er niet over rept als ik er naar vraag.

Plus dat ik het vreemd vind dat de order niet gecancelled kan worden terwijl deze dus echt nog niet is verstuurd door problemen die mij, met alle respect, niet aan gaan. Andere Chinese webshops gaan hier netter mee om.
pi_174406029
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:15 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Waarom 60 dagen? Is dat toevallig omdat je geen paypal dispute meer kan openen na 45 dagen?
goed opgelet, daar naast vragen ze je altijd een dispute te sluiten voordat ze actie willen ondernemen. doe dit niet, een maal gesloten kan je niet opnieuw een dispute aan gaan en ben je over geleverd aan de goden. Gearbest kan ook refunden voordat het dispute is gesloten, helaas al mee gemaakt.
pi_174406069
registreer om deze reclame te verbergen


[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 13-10-2017 23:14:09 ]
pi_174406125
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:08 schreef B-J-Jansen het volgende:

[..]

Jammer dat me dan al twee keer beloofd is dat het binnen 1 a 2 dagen verzonden zou worden. De policy van 60 dagen wordt nergens gemeld, er wordt overall vooral gesporken over SNEL.

En ik blijf het vreemd vinden dat ik de oorzaak zelf heb moeten uit vinden en dat Gearbest support er niet over rept als ik er naar vraag.

Plus dat ik het vreemd vind dat de order niet gecancelled kan worden terwijl deze dus echt nog niet is verstuurd door problemen die mij, met alle respect, niet aan gaan. Andere Chinese webshops gaan hier netter mee om.
Als die nog niet verstuurd is ga ik deze voor je cancelen. Echter is de order al 11 dagen geleden geplaatst . Daarom ga ik er vanuit dat deze wel al verstuurd is en dan is een order cancelen natuurlijk lastig. Het kan zijn dat je order wel al verstuurd is, maar dit niet geupdate is in je account. Mocht deze niet verstuurd zijn dan ga ik deze proberen voor je te cancelen.
De policy is dan ook van toepassing wanneer mensen hun orders niet hebben ontvangen.
pi_174406275
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:15 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Als die nog niet verstuurd is ga ik deze voor je cancelen. Echter is de order al 11 dagen geleden geplaatst . Daarom ga ik er vanuit dat deze wel al verstuurd is en dan is een order cancelen natuurlijk lastig. Het kan zijn dat je order wel al verstuurd is, maar dit niet geupdate is in je account. Mocht deze niet verstuurd zijn dan ga ik deze proberen voor je te cancelen.
De policy is dan ook van toepassing wanneer mensen hun orders niet hebben ontvangen.
De order staat nog steeds op "packed" en is nog niet verzonden. Ik hoor graag van jjke of het lukt om te cancellen, dank al vast.
pi_174406344
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:22 schreef B-J-Jansen het volgende:

[..]

De order staat nog steeds op "packed" en is nog niet verzonden. Ik hoor graag van jjke of het lukt om te cancellen, dank al vast.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:15 schreef Gearbest het volgende:

Daarom ga ik er vanuit dat deze wel al verstuurd is en dan is een order cancelen natuurlijk lastig. Het kan zijn dat je order wel al verstuurd is, maar dit niet geupdate is in je account. Mocht deze niet verstuurd zijn dan ga ik deze proberen voor je te cancelen.
Ik laat je direct weten als ik meer weet O-)
pi_174409697
- Orderdatum: 04/09/2017
- Product: Original Xiaomi Piston In Ear Earphones Fresh Version
- Ordernummer: W1709040352032247
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112596678NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail:
- Probleem:nooit aangekomen, beruchte verzendmethode, graag opnieuw verzenden met andere methode.
pi_174409789
Hoe weet je of het verzonden is met Azerbaijan mail? Is er geen andere airmail die ook gratis is?
Heb ook wat besteld, maar kortgeleden dus ik wacht het af maar geen idee of het via Azerbaijan is gegaan.
There are only 151 Pokémon.
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:00:42 #135
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_174410293
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:11 schreef B-J-Jansen het volgende:

[..]

goed opgelet, daar naast vragen ze je altijd een dispute te sluiten voordat ze actie willen ondernemen. doe dit niet, een maal gesloten kan je niet opnieuw een dispute aan gaan en ben je over geleverd aan de goden. Gearbest kan ook refunden voordat het dispute is gesloten, helaas al mee gemaakt.
De dispute time is tegenwoordig 180 dagen. Dus dat is niet (meer) een reden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_174410585
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 08:33 schreef w1an het volgende:
- Orderdatum: 04/09/2017
- Product: Original Xiaomi Piston In Ear Earphones Fresh Version
- Ordernummer: W1709040352032247
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112596678NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail:
- Probleem:nooit aangekomen, beruchte verzendmethode, graag opnieuw verzenden met andere methode.
Ik ga dit voor je aanvragen en verwacht weer dat dit geen problemen oplevert.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 08:51 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe weet je of het verzonden is met Azerbaijan mail? Is er geen andere airmail die ook gratis is?
Heb ook wat besteld, maar kortgeleden dus ik wacht het af maar geen idee of het via Azerbaijan is gegaan.
Jawel er zijn genoeg andere gratis verzendmethodes. Deze verzendmethode is destijds gebruikt, maar door de vele problemen zijn we er kortgeleden mee gestopt.
Je kan dit heel eenvoudig zien door in te loggen op de site.
Je gaat dan naar My Account en klikt op My Orders. Vervolgens krijg je een overzicht van je orders. Zie je bij een order dit staan "Shipping method: CJAHAM" dan is het verzonden met Azerbaijan Air Mail. Mocht dit dan het geval zijn vul dan even het lijstje in. Dan kan ik je helpen met een resend of refund.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De dispute time is tegenwoordig 180 dagen. Dus dat is niet (meer) een reden.
Bedankt RobertNL voor de informatie :Y
pi_174411897
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat een ander pakketje van jouw order wel al is geleverd kan natuurlijk altijd. Voor de zekerheid ga ik het even voor je navragen. Wel weten we dat er een kleine vertraging door deze reden is. Tevens is ons beleid voor deze verzendmethode 60 dagen, dus het kan nog even duren.

Update: Volgens mijn contact persoon is jouw pakketje onderweg en zijn wij afhankelijk van DPD wat betreft de bezorging. Heb alstublieft even geduld.
ja das leuk, maar volgens dpd is het nog steeds

We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly

dus ze hebben het geeneens? waar is het dan? O.o

douane dan?
pi_174414365
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:06 schreef Damian666 het volgende:

[..]

ja das leuk, maar volgens dpd is het nog steeds

We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly

dus ze hebben het geeneens? waar is het dan? O.o

douane dan?
Ja die status klopt. Deze status zal ongeveer 2 weken blijven staan.
Ze wachten op je pakketje dat vanuit China of Hong Kong wordt verzonden. Als je pakketje door de douane is en ontvangen is bij DPD zal de tracking geupdate worden. Je pakketje is in ieder geval onderweg vanuit het warehouse naar de UK. Dit traject zie je dus niet terug in de tracking.
pi_174415401
Bedankt voor de info gearbest, bij mij staat er NLPONRA, ik denk dat het allemaal wel goedkomt :)
There are only 151 Pokémon.
pi_174418424
ah ok :)

we wachten rustig af dan.
pi_174423770
Orderdatum:19 augustus 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOs
Ordernummer:WW1708190638352196
- Tracking nummer:AEL1112571397N
- Verzendmethode: Azerbeidzjan airmail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Alvast bedankt!
pi_174424758
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:56 schreef Clubeddie het volgende:
Orderdatum:19 augustus 2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOs
Ordernummer:WW1708190638352196
- Tracking nummer:AEL1112571397N
- Verzendmethode: Azerbeidzjan airmail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Alvast bedankt!
Ik ga dit voor je proberen te regelen.
Je zou binnen enkele dagen een bericht moeten ontvangen via de mail (kijk ook SPAM folder) / My Tickets in uw Gearbest account. Mocht je daar niks op ontvangen dan kan je hier nog een berichtje op hebben ontvangen. Je zou dan in moeten kunnen inloggen met je GearBest account.
  zondag 15 oktober 2017 @ 11:49:54 #143
472185 mraggie
Just a random guy...
pi_174429309
Orderdatum:28 september 2017
- Product: Xiaomi Mi Max 2 4G Phablet
Ordernummer: WB1709290511374840
- Tracking nummer: 5360924268 via DPDUK2
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen

Kan je ook ff hier naar kijken
pi_174429391
Hey Gearbest,
Ik heb aardig wat bestellingen waar problemen mee zijn... Ik heb een overzichtje gemaakt. Hopelijk kan je mij hiermee helpen, ik wacht al behoorlijk lang!

- Orderdatum: 2 september 2017
- Product: Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design - WHITE
- Ordernummer: WWP1709020219149301
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112589792NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 24 augustus 2017
- Product: HOCO X2 2M 8 Pin Charging Cable
- Ordernummer: WWP1708241449390965
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112577393NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: Water Resistant USB Rechargeable LED Bike Tail Light - RED
- Ordernummer: WP1708191043248016
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112571892NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: Q5 3 Modes LED Bike Light Zoomable Torch - BLACK
- Ordernummer: WP1708191040426221
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112577066NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 17 augustus 2017
- Product: 608 ABS Fidget Spinner
- Ordernummer: WWP1708171220106855
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566495NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: refund

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 5 augustus 2017
- Product: Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy - COLORMIX
- Ordernummer: WP1708051429236967
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112557426NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
pi_174429664
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:49 schreef mraggie het volgende:
Orderdatum:28 september 2017
- Product: Xiaomi Mi Max 2 4G Phablet
Ordernummer: WB1709290511374840
- Tracking nummer: 5360924268 via DPDUK2
- Verzendmethode: Priority Line EU Express
- Probleem: niet ontvangen

Kan je ook ff hier naar kijken
Ik ga het even voor je navragen, maar het pakketje kan nog arriveren, aangezien de 60 dagen limiet nog niet verstreken is. Wel weten we dat er een kleine vertraging door deze reden is. Ik heb zelf een bestelling gedaan op de 28-09 en deze is gister bij mij geleverd dus ik verwacht dat die van jou ook snel geleverd zal worden.

quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:53 schreef Mintes het volgende:
Hey Gearbest,
Ik heb aardig wat bestellingen waar problemen mee zijn... Ik heb een overzichtje gemaakt. Hopelijk kan je mij hiermee helpen, ik wacht al behoorlijk lang!

- Orderdatum: 2 september 2017
- Product: Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design - WHITE
- Ordernummer: WWP1709020219149301
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112589792NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 24 augustus 2017
- Product: HOCO X2 2M 8 Pin Charging Cable
- Ordernummer: WWP1708241449390965
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112577393NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: Water Resistant USB Rechargeable LED Bike Tail Light - RED
- Ordernummer: WP1708191043248016
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112571892NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 19 augustus 2017
- Product: Q5 3 Modes LED Bike Light Zoomable Torch - BLACK
- Ordernummer: WP1708191040426221
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112577066NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 17 augustus 2017
- Product: 608 ABS Fidget Spinner
- Ordernummer: WWP1708171220106855
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566495NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: refund

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 5 augustus 2017
- Product: Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy - COLORMIX
- Ordernummer: WP1708051429236967
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112557426NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Allereerst onze excuses dat je pakketjes niet zijn geleverd. Wij hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail waardoor we deze verzendmethode dan ook niet meer aanbieden. Ik ga het even doorgeven aan mijn contactpersoon en ik ga proberen de resends te regelen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Gearbest op 15-10-2017 13:09:04 ]
pi_174430302
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:11 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het even voor je navragen, maar het pakketje kan nog arriveren, aangezien de 60 dagen limiet nog niet verstreken is.

[..]

Allereerst onze excuses dat je pakketjes niet zijn geleverd. Wij hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail waardoor we deze verzendmethode dan ook niet meer aanbieden. Ik ga het even doorgeven aan mijn contactpersoon en ik ga proberen de resends te regelen.

Ongelofelijk dat je zo snel reageert. Heel erg bedankt hiervoor en zie de pakketjes en refund graag tegemoet. Het gaat helaas om aardig wat inderdaad, allemaal rond dezelfde periode besteld en allemaal met Azerbaijan Air Mail verzonden dus heel ongelukkig allemaal.
pi_174430624
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:48 schreef Mintes het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat je zo snel reageert. Heel erg bedankt hiervoor en zie de pakketjes en refund graag tegemoet. Het gaat helaas om aardig wat inderdaad, allemaal rond dezelfde periode besteld en allemaal met Azerbaijan Air Mail verzonden dus heel ongelukkig allemaal.
Geen probleem. Ik ben er om te helpen. Ik ga dit voor je proberen te regelen.
Je zou binnen enkele dagen een bericht moeten ontvangen via de mail (kijk ook SPAM folder) / My Tickets in uw Gearbest account. Mocht je daar niks op ontvangen dan kan je hier nog een berichtje op hebben ontvangen. Je zou dan in moeten kunnen inloggen met je GearBest account. Je zult dan je resend/refunds moeten bevestigen om misverstanden proberen te voorkomen O-) .
pi_174432775
Bestelling hangt sinds 24-9 op processing, wordt maar niet verzonden ondanks verzoek om faster shipping : WWB1709240626379220

Andere shippings druppelen binnen, oa de resend van Azerbaijan Post na 3 mnd. Gelukkig is dat de uitzondering op de regel...
pi_174433085
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:33 schreef j0p3Y het volgende:
Bestelling hangt sinds 24-9 op processing, wordt maar niet verzonden ondanks verzoek om faster shipping : WWB1709240626379220

Andere shippings druppelen binnen, oa de resend van Azerbaijan Post na 3 mnd. Gelukkig is dat de uitzondering op de regel...
Het zou kunnen dat de order wel al verzonden is, maar dit niet verwerkt is in je account. Desalniettemin ga ik voor je navragen hoe het precies zit. Zou je misschien het hele lijstje in willen vullen? Dat is wat makkelijker werken voor mij.
pi_174436390
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat de order wel al verzonden is, maar dit niet verwerkt is in je account. Desalniettemin ga ik voor je navragen hoe het precies zit. Zou je misschien het hele lijstje in willen vullen? Dat is wat makkelijker werken voor mij.
- Orderdatum: 24 september 2017
- Product: Ganzo G725M Folding Knife
- Ordernummer: WWB1709240626379220
- Tracking nummer (indien beschikbaar): nog niet ontvangen
- Verzendmethode: Belgium registered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')