abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174631460
registreer om deze reclame te verbergen
Beste Gearbest,

Op 7 oktober heb ik een order geplaats voor de Xiaomi Mi 6 128GB en is per 10 oktober via DPDUK2 verstuurd. Echter sindsdien staat mijn order op de Engelse DPD site op de status: "07 Oct 2017, 23:30 Southall, Your parcel is on its way" en op de Nederlandse DPD site: "09.10.2017 03:28, DPD Data centrum, De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD."

Wat ik begrijp uit berichten van verschillende mensen op forum(s) is dat het ongeveer 1 tot 2 weken duurt voordat tracking geupdate wordt, maar die twee weken heb ik inmiddels gepasseerd.

Zou u mij misschien kunnen helpen te checken of de unit daadwerkelijk verstuurd is en waar die nu is?

Alvast bedankt voor alle moeite.

Mijn ordergegevens zijn:
- Orderdatum:7-10-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Ordernummer: W1710071603569152
- Tracking nummer: n.v.t
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Shipping label is aangevraagd, maar geen tracking update.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
  Moderator dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:04:11 #302
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_174631607
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')