abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174599777
registreer om deze reclame te verbergen
Goedemorgen Gearbest,

Ik vroeg me af of je misschien info had over mijn order met nummer: W1708170520530849
Ik heb het op 17 Augustus besteld en heb tot op heden nog niks mogen ontvangen.

Graag hoor ik van je!
pi_174600156
quote:
8s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:42 schreef wizzra2 het volgende:

[..]

Aangezien ik geen bericht had ontvangen n.a.v. je bericht, ben ik via de reguliere supportkanalrn verder gegaan. Echter word ik hier absoluut niet serieus genomen en wordt de datum waarop gesteld wordt dat er een oplossing komt steeds verder opgeschoven. Schandalig :(

Kun je dit ticket inzien?
http://support.gearbest.com/en/ticket/WT17092402752
Ik had het voor je nagevraagd en heb doorgekregen dat ze opnieuw een bericht hadden gestuurd.
Je orders zijn verzonden via Azerbaijan dus die moeten eigenlijk direct afgehandeld worden. Ik heb er nogmaals melding van gemaakt en doorgegeven dat je geen support ticket hebt gekregen in je My Tickets kopje.
Laat even weten als je morgen wel of geen bericht hebt ontvangen.

quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 05:57 schreef Ismail94 het volgende:

[..]

Mijn bestelling staat na bijna een maand eindelijk op packed! Had gisteren een ticket aangemaakt met de vraag of ze niet via HK kunnen versturen. Zelfde dag nog antwoord terug dat het mogelijk was en mijn verzending klaar wordt gemaakt. Dus ik weet niet of jij dit geregeld hebt of de klantenservice van Gearbest via het ticket systeem na nadrukkelijk hun te vragen of ze niet via HK kunnen versturen :p
Ik heb dit voor jou geregeld dus graag gedaan ;). Dan is deze ook eindelijk verzonden.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:05 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het ongeveer voordat het aangepast wordt? Ik heb nog geen reactie op het ticket.
Normaal gezien binnen een dag/paar uur wel.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 10:49 schreef mvdbeld het volgende:

[..]

In jouw overige reacties zie ik dat het wel resend's betreft, dit vermeld GB ook in hun ticket. Ik neem aan dat dit dus ook voor mij het geval is? Daarnaast had GB het over een resend in 1a2 dagen die nu ook reeds gepasseerd zijn zonder nieuwe tracking? Plus hoe worden douanekosten afgehandeld als de resend via DHL gaan?
Ik heb hier vannacht een bericht over gehad. Ik zal deze in mijn bericht hieronder vermelden. Hopelijk wordt het dan een beetje duidelijk. Tevens ga ik navragen waarom je ze onder nog niet opnieuw verzonden hebben of dat deze wel al klaar staat voor verzending. De douanekosten worden vergoed en zal duidelijk worden in onderstaand bericht.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:12 schreef Wann01601 het volgende:
Goedemorgen Gearbest,

Ik vroeg me af of je misschien info had over mijn order met nummer: W1708170520530849
Ik heb het op 17 Augustus besteld en heb tot op heden nog niks mogen ontvangen.

Graag hoor ik van je!
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen. Op deze manier kan ik je makkelijker helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
pi_174600222
Ik heb zojuist dit bericht ontvangen en deze wil ik graag met jullie delen. Het bericht heeft betrekking op de problemen in geval van RMA requests. Voor deze orders zullen we een resend doen. De orders moesten normaal gezien eerst terug naar het warenhuis om van daaruit weer opnieuw verzonden te worden. We gaan echter niet wachten tot de pakketjes terug in het warenhuis zijn aangekomen, maar zullen deze direct opnieuw versturen!
Dit bericht is naar meerdere collega's gegaan en daarom in het Engels. Let op dat dit wel niet geweldig Engels is en soms niet even duidelijk. Ik heb zelf hier ook al enkele vragen over terug gestuurd, maar mochten jullie hierover vragen hebben laat het me dan weten.

"Hello everyone,
Recently there was a delay with the UK customs check, which had an effect on the delivery time of some packages. Most of them are still in Netherlands. Some others are new. A small part of the RMA orders are sent by DHL E Commerce. This will take a little longer than normal. We apologize for this delay. If the package did not reached reached his destination for more than 18 days, we will compensate. We will refund 5% to your wallet. If it's not recieved for more than 40 days, it should be lost. Please contact our support center, agents and gearbest online customer service. We will give you full compensation. We also offer that the goods are sent by UK3.
Due to the system failure, some orders are sent from the China Department store by DHL to the Netherlands. This may lead to tariffs (taxes). Please submit this invoice to the agents. We'll pay for it.

We apologize for the inconvenience.
If you have any questions. Feel free to ask."
pi_174600388
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:31 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb zojuist dit bericht ontvangen en deze wil ik graag met jullie delen. Het bericht heeft betrekking op de problemen in geval van RMA requests. Voor deze orders zullen we een resend doen. De orders moesten normaal gezien eerst terug naar het warenhuis om van daaruit weer opnieuw verzonden te worden. We gaan echter niet wachten tot de pakketjes terug in het warenhuis zijn aangekomen, maar zullen deze direct opnieuw versturen!
Dit bericht is naar meerdere collega's gegaan en daarom in het Engels. Let op dat dit wel niet geweldig Engels is en soms niet even duidelijk. Ik heb zelf hier ook al enkele vragen over terug gestuurd, maar mochten jullie hierover vragen hebben laat het me dan weten.

"Hello everyone,
Recently there was a delay with the UK customs check, which had an effect on the delivery time of some packages. Most of them are still in Netherlands. Some others are new. A small part of the RMA orders are sent by DHL E Commerce. This will take a little longer than normal. We apologize for this delay. If the package did not reached reached his destination for more than 18 days, we will compensate. We will refund 5% to your wallet. If it's not recieved for more than 40 days, it should be lost. Please contact our support center, agents and gearbest online customer service. We will give you full compensation. We also offer that the goods are sent by UK3.
Due to the system failure, some orders are sent from the China Department store by DHL to the Netherlands. This may lead to tariffs (taxes). Please submit this invoice to the agents. We'll pay for it.

Ik wacht het af,Xiaomi Air 13 2016 zijn nog niet oo voorraad voor een resend, customs compensatie is in ieder gecal ook positief :)
pi_174600942
quote:

"Hello everyone,

Is dit ook het geval voor orders die via Franse douane in rma zijn (chronopost problems)?
Deze morgen via mijn ticket te horen gekregen dat pas op 31/10 resend zal gebeuren wegens geen stock.
:(
pi_174601520
Ik heb een reactie ontvangen:

If you want to change your shipping method to Priority line.
We can change it to NLMBXHQ.
The shipping time is 15-25 business days.
Are you still need to change ?
We are waiting for your reply.

Wat is NLMBXHQ?
pi_174602635
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:

We zullen je order opnieuw gaan verzenden. Je zou hier al een bericht over moeten ontvangen hebben. Kan je dit bevestigen voor mij.
Ik heb inderdaad een aanbod gekregen om via DHL verzonden te krijgen; de opmerking vanuit Gearbest was daarbij dat ik extra moet opletten met import-kosten.
Ik heb vervolgens geantwoord dat ik het netjes zou vinden als GB zou garant staan voor eventuele importkosten. Hier heb ik nog geen reply op gehad.
Kun jij hierin iets betekenen?
pi_174603510
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:07 schreef Koenjulot het volgende:

[..]

Is dit ook het geval voor orders die via Franse douane in rma zijn (chronopost problems)?
Deze morgen via mijn ticket te horen gekregen dat pas op 31/10 resend zal gebeuren wegens geen stock.
:(
Dit ga ik voor je navragen. Dat dit product momenteel niet in stock is kan ik helaas niets aan doen.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:45 schreef Greetz77 het volgende:
Ik heb een reactie ontvangen:

If you want to change your shipping method to Priority line.
We can change it to NLMBXHQ.
The shipping time is 15-25 business days.
Are you still need to change ?
We are waiting for your reply.

Wat is NLMBXHQ?
Dat is de registered air verzendmethode en deze wordt vervoerd via PostNL

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 13:36 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad een aanbod gekregen om via DHL verzonden te krijgen; de opmerking vanuit Gearbest was daarbij dat ik extra moet opletten met import-kosten.
Ik heb vervolgens geantwoord dat ik het netjes zou vinden als GB zou garant staan voor eventuele importkosten. Hier heb ik nog geen reply op gehad.
Kun jij hierin iets betekenen?
Dit ga ik even voor je navragen bij mijn contactpersoon. Echter,ik kan hierover geen garanties geven dat het daadwerkelijk zal worden gedaan. Ik ga het wel voor je proberen te regelen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Gearbest op 23-10-2017 14:19:07 ]
pi_174603810
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit ga ik voor je navragen. Dat dit product momenteel niet in stock is kan ik helaas niets aan doen.

[..]

Dat is de registered air verzendmethode en deze wordt vervoerd via PostNL
Dan kan ik beter voor deze methode kiezen toch? Minste kans op tax als ik het goed heb begrepen.
pi_174603849
quote:

Dit ga ik even voor je navragen bij mijn contactpersoon. Echter,ik kan hierover geen garanties geven dat het daadwerkelijk zal worden gedaan. Ik ga het wel voor je proberen te regelen.
Dan wacht ik even je antwoord af voordat ik richting gearbest reageer!
Alvast bedankt voor alle moeite!
pi_174604032
quote:

[..]

Net mail gekregen dat het inderdaad op dezelfde manier zou verlopen. Ook 50 GB points bijgekregen
pi_174605879
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:21 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

Dan kan ik beter voor deze methode kiezen toch? Minste kans op tax als ik het goed heb begrepen.
Met deze verzendmethode is de kans op tax zeer gering. Maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid, want er blijft altijd een kans op tax.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:23 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Dan wacht ik even je antwoord af voordat ik richting gearbest reageer!
Alvast bedankt voor alle moeite!
Dat is prima, geen probleem!
pi_174605911
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:45 schreef Gearbest het volgende:

Dat is prima, geen probleem!
Niet om je op te jagen hoor ( :) ) maar wanneer verwacht je hier antwoord op te hebben?
pi_174606126
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Met deze verzendmethode is de kans op tax zeer gering. Maar dat geeft natuurlijk geen zekerheid, want er blijft altijd een kans op tax.

Bedankt! Dan neem ik de gok 😊
pi_174606392
quote:

"Hello everyone,

Dank voor het regelen van de Azerbijan perikelen, ik heb vandaag bericht gekregen dat de producten opnieuw verzonden zijn.

Wbt de bovenstaande opmerking, ik lees dat de producten in Nederland vast zitten, dus het kan inderdaad zijn dat mijn pakje daar ook tussen zit.
Het betreft tracking nr Q3498804164XX welke alleen te traceren is via http://www.sky56.cn/english/track/index (heb ik je vorige week ook al gemeld). Ik moet alleen nog wat berichten plaatsen om je te kunnen mailen :)
pi_174608862
Ik
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef Smultie2 het volgende:

[..]

Niet om je op te jagen hoor ( :) ) maar wanneer verwacht je hier antwoord op te hebben?
Ik verwacht spoedig een antwoord op je vraag te hebben (morgen/overmorgen). Heb even geduld aub :P

quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:54 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

Bedankt! Dan neem ik de gok 😊
Geen probleem, hopelijk wordt je pakketje snel geleverd en mag je er veel plezier aan beleven.

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 16:06 schreef baddie09 het volgende:

[..]

Dank voor het regelen van de Azerbijan perikelen, ik heb vandaag bericht gekregen dat de producten opnieuw verzonden zijn.

Wbt de bovenstaande opmerking, ik lees dat de producten in Nederland vast zitten, dus het kan inderdaad zijn dat mijn pakje daar ook tussen zit.
Het betreft tracking nr Q3498804164XX welke alleen te traceren is via http://www.sky56.cn/english/track/index (heb ik je vorige week ook al gemeld). Ik moet alleen nog wat berichten plaatsen om je te kunnen mailen :)
Fijn om te horen dat dat in ieder geval tamelijk spoedig is opgelost! Dat zou erg vervelend zijn natuurlijk. Ik heb jouw trackingnummer doorgegeven aan mijn contactpersoon met de vraag wat de status is van jouw order en of deze wellicht hier tussen zit. Als je aub jouw ordernummer door zou kunnen geven zou dat heel fijn zijn, dan is het eenvoudiger voor mijn contactpersoon. En via de DM optie?

[ Bericht 19% gewijzigd door Gearbest op 23-10-2017 18:10:14 ]
pi_174614318
[quote]0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:15 schreef Gearbest het volgende:

[
Orderdatum: sept 8, 2017
Product: 2x car charger, 1x usb cable, 1x flip case
Ordernummer: W1709081505523890
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260033925NL
Verzendmethode:Netherlands Registered
Probleem: car chargers en cable zijn vorige week aangekomen, flip case niet. Al een supportticket voor aan laten maken: E17102000205. Daaruit begrijp ik dat ik de flip case uit de order moet verwijderen, en dan krijg ik geld terug. Of een tegoed in mijn GB-wallet. Maar hoe verwijder ik 'm uit mijn order??]

Huh dat is wel gek antwoord, want als ik het goed heb kan je deze niet uit je order annuleren. Zou je deze geannuleerd willen hebben of opnieuw verzonden willen hebben? Bij annulatie het bedrag in je GB wallet of terug via de betaalmethode die je gebruikt hebt?

Dat is inderdaad het probleem: uit een deels al geleverde order kun je niets verwijderen. Artikel is niet meer te leveren, dus graag geld terug. Doe maar in GB wallet.
Goed trouwens dit NL forum, hun Engels is soms onbegrijpelijk!

[ Bericht 33% gewijzigd door Pietertje57 op 23-10-2017 21:35:33 ]
pi_174619607
Haha bedankt! Staat overigens nog steeds op 'packed'.
pi_174619861
Ik heb 2 vragen
1. In het coupon-overzicht van vandaag stond de coupon (mi6certh) voor deze Mi6:
https://www.gearbest.com/(...)?wid=4&lkid=11655302
Volgens opgave moet dat leiden tot een prijs van 340,39.
Echter, als ik deze coupon invoer dan springt de prijs naar 445.99
Wat gaat hier fout?

2. In My Points van mijn account zie ik dat ik voor 54.41 aan punten heb. Ik zou die willen verzilveren bij de aanschaf van deze Mi6, maar bij het doorlopen van de winkelwagen kom ik geen mogelijkheid tegen om die te verzilveren. Ongetwijfeld doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd. Zou u me kunnen uitleggen hoe ik die waarde verzilveren kan?
pi_174620906
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik had het voor je nagevraagd en heb doorgekregen dat ze opnieuw een bericht hadden gestuurd.
Je orders zijn verzonden via Azerbaijan dus die moeten eigenlijk direct afgehandeld worden. Ik heb er nogmaals melding van gemaakt en doorgegeven dat je geen support ticket hebt gekregen in je My Tickets kopje.
Laat even weten als je morgen wel of geen bericht hebt ontvangen.

[..]

In tegenstelling tot het bericht van het reguliere supportticket waar ik ondanks alles wederom verzocht word nog een paar weken te wachten, ik heb vannacht een opvolgticket ontvangen voor order WWP1708151446497665. Wat een opluchting... dankjewel.

Kan ik nu ook soortgelijke tickets verwachten voor de andere 2 orders? (W1708191705360897, W1709060753468703)

Groet,
Jeremy
pi_174621698
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:30 schreef Pietertje57 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 22 oktober 2017 11:15 schreef Gearbest het volgende:

[
Orderdatum: sept 8, 2017
Product: 2x car charger, 1x usb cable, 1x flip case
Ordernummer: W1709081505523890
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260033925NL
Verzendmethode:Netherlands Registered
Probleem: car chargers en cable zijn vorige week aangekomen, flip case niet. Al een supportticket voor aan laten maken: E17102000205. Daaruit begrijp ik dat ik de flip case uit de order moet verwijderen, en dan krijg ik geld terug. Of een tegoed in mijn GB-wallet. Maar hoe verwijder ik 'm uit mijn order??]

Huh dat is wel gek antwoord, want als ik het goed heb kan je deze niet uit je order annuleren. Zou je deze geannuleerd willen hebben of opnieuw verzonden willen hebben? Bij annulatie het bedrag in je GB wallet of terug via de betaalmethode die je gebruikt hebt?

Dat is inderdaad het probleem: uit een deels al geleverde order kun je niets verwijderen. Artikel is niet meer te leveren, dus graag geld terug. Doe maar in GB wallet.
Goed trouwens dit NL forum, hun Engels is soms onbegrijpelijk!

Ik heb je een PM gestuurd voor wat informatie die ik nog nodig heb.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 06:11 schreef Ismail94 het volgende:
Haha bedankt! Staat overigens nog steeds op 'packed'.
Het zal zeer spoedig verzonden worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 07:50 schreef Erikplons het volgende:
Ik heb 2 vragen
1. In het coupon-overzicht van vandaag stond de coupon (mi6certh) voor deze Mi6:
https://www.gearbest.com/(...)?wid=4&lkid=11655302
Volgens opgave moet dat leiden tot een prijs van 340,39.
Echter, als ik deze coupon invoer dan springt de prijs naar 445.99
Wat gaat hier fout?

2. In My Points van mijn account zie ik dat ik voor 54.41 aan punten heb. Ik zou die willen verzilveren bij de aanschaf van deze Mi6, maar bij het doorlopen van de winkelwagen kom ik geen mogelijkheid tegen om die te verzilveren. Ongetwijfeld doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd. Zou u me kunnen uitleggen hoe ik die waarde verzilveren kan?
De prijs springt naar 445,99 omdat de coupon verloren is. Het geeft namelijk aan "The Code you entered has expired."

Hoe gebruik je GB Points bij een order?
1. Voeg het product wat je wilt bestellen toe aan je winkelmandje en ga verder met bestellen.
2. Selecteer de verzendmethode en de betaalmethode.
3. Onder de verzendmethode zie je een kopje GB Points. Als je meer dan 50 punten hebt kan je selecteren hoeveel punten je wilt gaan gebruiken voor deze order.

Voorwaarden hierbij zijn:
1. Je moet minstens 50 punten hebben.
2. Je korting met punten kan niet meer zijn dan 30% van het sub totale bedrag (sommige promoties hebben een ander %)
3. Coupons kunnen niet gelijktijdig met GB Points gebruikt worden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:37 schreef wizzra2 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot het bericht van het reguliere supportticket waar ik ondanks alles wederom verzocht word nog een paar weken te wachten, ik heb vannacht een opvolgticket ontvangen voor order WWP1708151446497665. Wat een opluchting... dankjewel.

Kan ik nu ook soortgelijke tickets verwachten voor de andere 2 orders? (W1708191705360897, W1709060753468703)

Groet,
Jeremy
Heb deze ook voor je aangevraagd. Hier zul je spoedig ook een bericht van moeten krijgen. Laat even weten als je morgen nog niks ontvangen hebt.
Ben blij dat het nu wel gelukt is O-)
pi_174625449
Beste Gearbest,

Wij staan op het punt een laptop te kopen, maar hebben nog een enkele vraag:

Stel dat we de laptop ter reparatie moeten terugzenden, kun je dan enigszins aangeven welke verzendmethode het beste is en wat redelijkerwijs de kosten hiervan zijn?

Hartelijk dank!
pi_174626661
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:47 schreef Gearbest het volgende:
Ik

[..]

Fijn om te horen dat dat in ieder geval tamelijk spoedig is opgelost! Dat zou erg vervelend zijn natuurlijk. Ik heb jouw trackingnummer doorgegeven aan mijn contactpersoon met de vraag wat de status is van jouw order en of deze wellicht hier tussen zit. Als je aub jouw ordernummer door zou kunnen geven zou dat heel fijn zijn, dan is het eenvoudiger voor mijn contactpersoon. En via de DM optie?
Helaas, ik mag nog nergens prive op reageren van Fok! tot donderdag (heb inmiddels al wel genoeg posts geplaatst), dus dan stuur ik je de mail met het ordernummer en het verhaal erachter (als ik je het ordernummer geef zonder uitleg komt hij weer bij iemand anders aan :))
pi_174626719
ook mijn bestellingen via Azerbadjan Air mail komen maar niet binnen terwijl latere bestellingen via andere verzendmethodes allang binnen zijn:

- Orderdatum: 17-8-2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WW1708170524593636
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend

- Orderdatum: 23-8-2017
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: W1708230835321491
- Verzendmethode: CJAHAM
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Orderdatum: 1-9-2017
- Product: Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709010729250003
pi_174630036
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:33 schreef AdamL1 het volgende:
Beste Gearbest,

Wij staan op het punt een laptop te kopen, maar hebben nog een enkele vraag:

Stel dat we de laptop ter reparatie moeten terugzenden, kun je dan enigszins aangeven welke verzendmethode het beste is en wat redelijkerwijs de kosten hiervan zijn?

Hartelijk dank!
Ik ga aan mijn contactpersoon even navragen hoe het beleid precies is met laptops. Wanneer ik enig response heb zal ik je op de hoogte stellen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:19 schreef baddie09 het volgende:

[..]

Helaas, ik mag nog nergens prive op reageren van Fok! tot donderdag (heb inmiddels al wel genoeg posts geplaatst), dus dan stuur ik je de mail met het ordernummer en het verhaal erachter (als ik je het ordernummer geef zonder uitleg komt hij weer bij iemand anders aan :))
Dat is prima. Dat is niet het geval hoor, er zal altijd om een bevestiging worden gevraagd en daar zul jij als klant als enigste op kunnen reageren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:21 schreef Robb112 het volgende:
ook mijn bestellingen via Azerbadjan Air mail komen maar niet binnen terwijl latere bestellingen via andere verzendmethodes allang binnen zijn:

- Orderdatum: 17-8-2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WW1708170524593636
- Verzendmethode:CJAHAM

- Orderdatum: 23-8-2017
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer: W1708230835321491
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Orderdatum: 1-9-2017
- Product: Inflatable Drink Holder Float Unicorn Shaped Design
- Ordernummer: W1709010729250003
Wellicht heb je het reeds in het topic gelezen, maar we hebben enige problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail verzendmethode waardoor orders niet zijn aangekomen. Vandaar dat we deze verzendmethode dan ook niet meer gebruiken. Onze excuses hiervoor. Ik ga jouw resend/refund proberen te regelen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')