Oke ik ga dit voor jou proberen te regelen. Helaas kan ik donderdag pas iemand daar contacten hierover door de Nationale Feestdagen daar. Dit is wel een vervanger dus ben benieuwd hoe gaat gaat werken. Mijn normale contactpersoon komt pas 10 oktober terug.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:47 schreef Pasha66 het volgende:
- Orderdatum: 05-08-2017
- Product:10pcs Wick N Vape Cotton Bacon V2 Organic
Color:BLACK
- Ordernummer: W1708051844020564
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112556957NL
- Verzendmethode: Azerbaijan air mail
- Probleem: niet aangekomen
Voorkeur: Resend
Graag opnieuw resend
Wat is er precies misgegaan? Kunt u daar misschien iets meer over uitleggen. Je orderdatum is van 19-09-2017. Het kan even duren voordat je pakketje arriveert.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:58 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi GB
- Orderdatum: 09/19/2017
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC
- Ordernummer: W1709120504401594
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259633670NL
- Verzendmethode:post.nl
- Probleem: Volgens mij is er wederom wat misgegaan?
Ik heb het wel alvast doorgegeven, maar ik kan donderdag pas iemand contacten hierover door de Nationale Feestdagen daar. Dit is wel een vervanger dus ben benieuwd hoe gaat gaat werken. Mijn normale contactpersoon komt pas 10 oktober terug.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:52 schreef buychina het volgende:
WIFI versterker is niet aan gekomen, kan je voor be refund aanvragen.
- Orderdatum: Aug 18, 2017 13:21:17 PM
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708181321182677
- Tracking nummer : AEL1112568356NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen.
- Voorkeur: Refund
Dat is echt vervelend om te horen. Zeker als het je eerste order js. Er zijn problemen geweest met die verzendmethode. We bieden deze shipping methode dan ook niet meer aan. Ik ga dit voor je regelen, maar door de nationale feestdagen daar kan dit enkele dagen duren voordat je hierover een bericht ontvangt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:56 schreef FBahcem het volgende:
- Orderdatum: 30 Juli 2017
- Product: Coppervape 316SS Skyline RTA / MTL Tank
- Ordernummer: WA1707291800330958
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112552785NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niets ontvangen, 65 Dagen !!!
Daar wordt je niet vrolijk van, was overigens ook mijn eerste order bij GB. Bij de concurrent jaren nooit een probleem gehad maar helaas was het hier direct raak! 65 dagen...en nog niks.
Hoe pakken we het nu aan ?
Voorkeur : Refund op paypall account
Alvast bedankt.
Graag gedaan. Bedankt om te laten weten dat je pakketjes zijn aangekomen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 00:24 schreef holybuck het volgende:
[..]
Beide pakketjes inmiddels ontvangen. Gisteren de eerste, vandaag de tweede.
Nogmaals dank voor je hulp!
Ik ga dit voor je nakijken. Het is afhankelijk van het postorderbedrijf om de update te plaatsen. Als je shipping methode via Priority Line is geweest duurt het enkele dagen voordat deze in de UK is en er een volgende update volgt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:03 schreef napfok het volgende:
Ik kon voor vandaag met Q1216359689XX trackinginfo vinden met 28-09 als laatste datum.
Sinds vandaag vind ie niks meer.
mvg rene
Hallo,quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:38 schreef Dem_Demmy het volgende:
Orderdatum: 31-08-2017
- Product:SMZ658 hifi earphones
- Ordernummer:WP1708311547320220
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem:niet ontvangen
Graag een refund
Is dat mogelijk?
Bedankt demelza
Hallo Wildcheese,quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:24 schreef wildcheese het volgende:
Ik heb op 25 en 29 september een tweetal orders geplaatst. Beide zijn vreemd genoeg nog niet verstuurd...mijn ervaring is dat andere winkels al binnen een week kunnen leveren. Ik snap niet waarom Gearbest meer dan een week nodig heeft om de orders te versturen...en dan waarschijnlijk ook nog via een trage route zodat je weer terugbent in de good old days van 6 tot 8 weken shipment....
Het gaat om order WB1709292045498827 en W1709250326118959. Als ze morgen niet verstuurd zijn dan vrees ik dat ik ze ga cancelen en het opnieuw ergens anders ga proberen.
Hopelijk kan je nog wat betekenen. Het wordt in ieder geval tijd dat Gearbest zijn leveringen op orde krijgt. Verzending moet gewoon binnen een dag kunnen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef Mimicar het volgende:
- Orderdatum: 22-07-2017
- Product:Intelligent App Control LED ADHD Fidget Spinner
Color:WHITE x1
Multi-color LED Triangular ABS Fidget Spinner
Color:TRANSPARENT x1
Bluetooth Speaker Music Focus Toy Hand Fidget Spinner
Color:BLUE x1
- Ordernummer: W1707221913229793
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549271NL
- Verzendmethode: Azerbaijan air mail
- Probleem: niet aangekomen
Ik wil bij voorkeur een resend, dankje
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:26 schreef kijgdosm het volgende:
Hoi GB,
Ik heb de ervaring met Gearbest dat het nog wel eens even kan duren, dus ik heb voor veel orders lang gewacht, maar inmiddels zijn dit er 9 (!!) die ik nog niet heb ontvangen, waarvan ik voor eentje een refund heb gekregen. Van de customer service krijg ik (kort samengevat) dit: "This is a highly unusual case, and since there are more than 2 orders involved at the same (wat dus niet zo is) time, shipping insurance does not apply. Technically there should be no compensation in such case." Oftewel: geld kwijt? Vandaar dat ik het via deze weg probeer, hopelijk ben ik mijn geld (wat toch best wel wat is zo bij elkaar) niet kwijt.
- Orderdatum: 24 juni 2017
- Product: Non Slip Super Sticky PU Anti - Skidding Car Matt for Dashboard - BLACK
- Ordernummer: WP1706241341487742
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112530139NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niets ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 8 juli 2017
- Product: Safe Silicone Earwax Removal Cleaner Earpick
- Ordernummer: WB1707080756471023
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112540340NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niets ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 19 juli 2017
- Product: Original Xiaomi Portable Mouse
- Ordernummer: WP1707191319382354
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00446600
- Verzendmethode: Malysia post (?)
- Probleem: Niets ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 19 juli 2017
- Product: Multifunctional Creative Card Holder
- Ordernummer: WP1707191530498161
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112547988NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niets ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: SOOCAS PP Tooth Mug
- Ordernummer: WB1707211037497954
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112546855NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niets ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 23 juli 2017
- Product: Day Alarm Stopwatch Men LED Watch Analog Wristwatch
- Ordernummer: WB1707230853275963
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112547697NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niets ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 24 juli 2017
- Product: Circular Six-blade Fidget Spinner
- Ordernummer: WP1707241734285837
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549712NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niets ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 28 juli 2017
- Product: Universal Power Bank Pouch Bag Electronics Accessories Cases
- Ordernummer: WB1707281530362199
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112553468NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niets ontvangen
- Voorkeur: Refund (product is inmiddels heel wat anders geworden)
Ik ga dit voor jullie regelen. Met Azerbaijan zijn er vele orders verloren gegaan en we bieden daardoor deze verzendmethode hierdoor niet meer aan. Onze excuses voor het niet ontvangen van jullie orders.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:13 schreef bijsterboschje het volgende:
Hallo Gearbest,
Ik heb 4 orders geplaatst deze zijn allemaal verzonden via Azerbaijan Air Mail. Geen van allen ontvangen.
Het betreft
- Orderdatum: 24.07.2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner
- Ordernummer: W1707210954008428
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548807NL
- Verzendmethode :Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? resend
---------------------------------------------------------------
- Orderdatum: 23.08.2017
- Product: MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light
- Ordernummer:W1708230831072093
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112604617NL
- Verzendmethode: AZAMHQE
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? resend
-------------------------------------------
- Orderdatum: 02.09.2017
- Product: Cartoon Cat LED Night Light
- Ordernummer: WWP1709021629119755
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: AEL1112592042NL
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? resend
----------------------------------------------------
- Orderdatum: 05.09.2017
- Product: Lucky Bag with XIAOMI Electronics
- Ordernummer:W1709050948565280
- Tracking nummer (indien beschikbaar): EL1112598925NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? refund
Met vriendelijke groet,
Joey
Ik ga dit voor je nakijken en zeer vervelend dat je dit nog niet ontvangen hebt. Normaal gezien duurt dit 48 uur voor verwerking en dan nog 1 dag voordat het op je rekening staat, maar ga het voor je nakijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:31 schreef w1an het volgende:
Hallo, graag een PM ivm order W1709271252407738. Ik heb deze betaald via ideal maar daarna geannuleerd. Volgens de klantenservice is het geld teruggestort, maar nog altijd niets ontvangen. Kun je dit nakijken? Alvast bedankt.
Ja de tracking is bij sommige bedrijven niet optimaal en dit hebben we zelf niet in de hand. Dit is afhankelijk van het postbedrijf. Ik ga navragen of ze kunnen zien waar je order nu is.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:06 schreef Baracuda53 het volgende:
Goedemorgen GB
5-Oktober-2017
Ik gebruik verschillende tracking sites om enige informatie te vergaren over de status en of locatie waar mijn pakket zich bevind.
V/a 28 September stond dit b.v. op 17track op pre-adviced ( later in transit) , maar nu is niks meer te vinden hier???
Bij post.nl staat dit nog altijd op status pre-advised....
Getwitterd naar post.nl en hier zeggen ze dat het nog niet in Nederland is aangekomen....
Order date : Sep 22, 2017 13:36:38 PM
Order No.:WW1709221336382328
Tracking Number: LX259806335NL By Update: Sep 27, 2017 13:34:52 PM PST
Shipping method: NLMBXHQ
Vervoerder post.nl
Heb 1,96 euro betaald voor tracking en gekozen voor registered airmail., maar het tracken van pakketten schijnt toch niet te werken zoals het behoord.
Het update proces van de global tracking systemen is een regelrechte ramp helaas.
kan Gearbest mij eventueel wijzer maken of zij kunnen achterhalen en vertellen waar mijn pakket zich op het ogenblik bevind?
Vreemd dat het op Status pre adviced ( in Transit) bevond en nu niks meer te vinden is....?
b.v.d.
Hallo,quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:30 schreef JoinedGraph het volgende:
- Orderdatum:
- Product: Lucky Bag with Top TV BOX
- Ordernummer:W1709101728350396
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300038623J
- Verzendmethode: EU Express (Priority line) (DPD)
- Probleem:Sinds 18-9 geen update’s meer gehad het vorige pakketje wat ik besteld had had ik binnen 1,5 week binnen en deze krijgt geen update’s
- Voorkeur: Resend
Bij mijn order van 28 september staat hetzelfde bij beide dus ik denk zelf dat het vrij normaal is. Verder staat er vaak bij DPD "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly". Toch ga ik even voor je navragen voor de zekerheid hoe het precies zit. Ik weet nu wel niet hoe snel ik hier antwoord op heb (Nationale Feestdagen daar), maar als ik iets hoor dan laat ik het direct weten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:34 schreef NY_Giant het volgende:
- Orderdatum: 13 september
- Ordernummer: W1709130137386354
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Zie PM.
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: De tracking van DPDUK geeft sinds 22 september aan: "Your parcel is on its way". Ik vraag me of dat klopt want de website van GearBeast geeft alleen dit aan: "Customer data received Southall". Het lijkt er dus op dat mijn bestelling wel is aangemeld bij DPD maar nooit daadwerkelijk naar hen is verzonden. Ik heb nota bene extra betaald voor verzending en verzekering. Kun je voor me uitzoeken of het pakket daadwerkelijk al is verzonden en wanneer ik het kan verwachten?
- Voorkeur: Resend
Super! Ik wacht het af. Bedankt voor je reactie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Bij mijn order van 28 september staat hetzelfde bij beide dus ik denk zelf dat het vrij normaal is. Verder staat er vaak bij DPD "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly". Toch ga ik even voor je navragen voor de zekerheid hoe het precies zit. Ik weet nu wel niet hoe snel ik hier antwoord op heb (Nationale Feestdagen daar), maar als ik iets hoor dan laat ik het direct weten.
Er zijn problemen geweest met deze verzendmethode (Azerbaijan Air Mail) vandaar dat we deze shipping methode dan ook niet meer aanbieden. Ik ga de voorkeur van een resend voor je regelen, maar door de nationale feestdagen daar kan dit enkele dagen duren voordat je hierover een bericht ontvangt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 12:51 schreef B@RT het volgende:
- Orderdatum: 17 augustus
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WWP1708170504104196
- Tracking nummer: AEL1112566754NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail / China Warehouse
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Ik zie geen tracking informatie na 18 augustus "Sorry, your shipping information has not updated yet!". Ik vermoed dat er iets mis is gegaan. Kunnen jullie het opnieuw laten verzenden?
De 2 bovenste bestellingen zijn verzonden via de Azerbaijan Air Mail verzendmethode. Met deze methode hebben wij reeds problemen ondervonden met als gevolg dat we deze methode nu niet meer aanbieden. Onze excuses voor het niet ontvangen van jouw orders. Deze orders zal ik doorgeven en ik zal dit proberen te regelen. Wat betreft de derde bestelling zal ik navraag doen naar de status van de verzending. Door de Nationale Feestdagen daar kan het iets langer duren dan normaal voordat ik dat geregeld krijg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 16:27 schreef bartje006 het volgende:
Hoi,
Meer dan 35 dagen geleden twee dingen besteld op Gearbest, maar nog niets ontvangen (beide verzonden via Azerbeidjan).
- Orderdatum: 21 augustus 2017
- Product: 3.5MM Audio Earphones Splitter Adapter
- Ordernummer: W170821121920025
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112572484NL
- Verzendmethode: CJAHAM / Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Product nog steeds niet ontvangen.
- Voorkeur: Refund (inmiddels elders besteld)
en
- Orderdatum: 1 september 2017
- Product: Adjustable Wrench Key Chain Ring Keyring
- Ordernummer: W1709011014559048
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112587554NL
- Verzendmethode: NLPONRA / Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Product nog steeds niet ontvangen.
- Voorkeur: Refund of resend (wat handiger is)
en
Ik heb op 29 september een speaker besteld, maar die is nog steeds niet verzonden. Kun je zeggen wanneer die verzonden wordt? Bedankt!
- Orderdatum: 29 september 2017
- Product: Original Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker
- Ordernummer: W1709290944131828
- Tracking nummer (indien beschikbaar): nvt
- Verzendmethode: nvt
- Probleem: Product nog niet verzonden
- Voorkeur: nvt
Alvast enorm bedankt!
Zoals reeds eerder is vermeld hebben wij problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail verzendmethode. Deze bieden we nu dan ook niet meer aan. Ik zal navraag doen wat betreft jouw order en zal dit vervolgens proberen te regelen. Excuses voor het ongemak en dat je jouw product niet hebt ontvangen. Door de feestdagen daar kan het wat langer duren dan normaal voordat je een reactie of een mail ontvangt met verdere informatie over jouw order.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:06 schreef Flyingdm11 het volgende:
Orderdatum:01-09-2017
- Product:Folding Protective Eyeglasses for Cycling Skiing Climbing (Gray)
- Ordernummer:WB1709010912104999
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112588350NL
- Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
- Probleem:Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Onze excuses dat de orders niet zijn geleverd. Dat je al een ticket op de website hebt aangemaakt is zeker een goed initiatief. Echter, het is evengoed wel slim om het formulier hier ook even in te vullen van de 4 orders (staat bovenaan topic), zodat ik het door kan geven en we dit probleem sneller kunnen verhelpen. Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:56 schreef bigbass het volgende:
De verhalen in dit topic over Azerbadjan Air mail verklaren waarom mijn orders niet binnen komen en inmiddels zijn ingehaald door dingen die ik later heb besteld. Ik heb net een ticket aangemaakt op de website, is dat voldoende om het geregeld te krijgen, of is het handig om het hier ook nog even te melden? Het gaat om deze 4 orders:
WP1709030908282305;
WP1709021335576045;
W1708171319206424;
WWP1708051326362661;
Fijn om te horen! Veel plezier met het product wanneer het geleverd is!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:14 schreef bartje006 het volgende:
Hoi,
Bedankt!
Inmiddels heb ik bericht dat de speaker verzonden is.
- Product: Original Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker
- Ordernummer: W1709290944131828
Dus daar hoef je niet meer achteraan
We hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Airmail waarbij meerdere orders verloren zijn gegaan. Vandaar dat we deze verzendmethode nu ook niet meer gebruiken. Onze excuses voor het ongemak en ik ga proberen de resends voor je te regelen! Echter, het kan even duren voordat dit verwerkt wordt vanwege de feestdagen daar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:28 schreef Kanibanani het volgende:
Hoi,
Vanwege de Azerbaijan mail op 2 orders meld ik me hier ook maar.
Orderdatum: 5-8-2017
- Product: Action Figure Shape Building Block
- Ordernummer: WB1708050959023723
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112557199NL
- Verzendmethode: Azerbaijan mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Orderdatum: 2-9-2017
- Product: PBP - 012 Bluetooth Sports Earbuds - GRAY
- Ordernummer: WB1709021105361085
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112597838NL
- Verzendmethode: Azerbaijan mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Kun je voor me kijken wat er aan de hand is? Alvast bedankt!
Mocht je naderhand toch nog problemen ondervinden dan kun je hier altijd het formulier invullen en dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:30 schreef Baracuda53 het volgende:
Hoi GB
07-10-2017 09:25 The item has been processed in the country of destination NETHERLANDS
28-09-2017 07:00 The item is pre-advised
Shipment details: LX259806335NL
The item has been processed in the country of destination
Heb via div omwegen en diep graven bij deze vervoerder eindelijk een status update gevonden van order:
WW1709221336382328
Alle andere officiële global tracking sites laten het helaas afweten.
We wachten het nog even af .
Voor hulp aan anderen die postnl als vervoerder hebbenbij deze link indien toegestaan.
http://www.postnl.com/hel(...)ist-track-and-trace/
Top, bij dezen:quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:02 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Onze excuses dat de orders niet zijn geleverd. Dat je al een ticket op de website hebt aangemaakt is zeker een goed initiatief. Echter, het is evengoed wel slim om het formulier hier ook even in te vullen van de 4 orders (staat bovenaan topic), zodat ik het door kan geven en we dit probleem sneller kunnen verhelpen. Alvast bedankt!
Bedankt voor de informatie en de orders zijn reeds doorgegeven. Het kan even duren voordat deze verwerkt worden mede door de feestdagen daar. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we zullen werken aan een snelle oplossing!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:05 schreef bigbass het volgende:
[..]
Top, bij dezen:
- Orderdatum: 05-08-2017
- Product: Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer: WWP1708051326362661
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112557303NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 17-08-2017
- Product: Xiaomi Wireless Bluetooth 4.1 Music Sport Earbuds
- Ordernummer: W1708171319206424
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566536NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 02-09-2017
- Product: Cartoon Cat LED Night Light
- Ordernummer: WP1709021335576045
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112591864NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 03-09-2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: WP1709030908282305
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112592288NL
- Verzendmethode: AZAMHQE (ik denk ook Azerbaijan Air Mail, maar dit staat in mijn order)
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Er zijn problemen geweest met deze verzendmethode (Azerbaijan Air Mail) vandaar dat we deze shipping methode dan ook niet meer aanbieden. Ik ga de voorkeur van een resend voor je regelen, maar door de nationale feestdagen daar kan dit enkele dagen duren voordat je hierover een bericht ontvangt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:46 schreef Michael-H het volgende:
Zou je naar deze order willen kijken? Alvast bedankt!
- Orderdatum: 03-09-2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: WP1709031643064725
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594349NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen, zo te zien weer problemen met Azerbaijan Air Mail
- Voorkeur: Resend
Hallo Racer88,quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:18 schreef Racer88 het volgende:
Hi,
Sinds 22 september staat mijn order W1709220213309567 op processing. Het product lijkt gewoon op voorraad op de site, wat is er aan de hand?
Hallo Shamalamadindong,quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:20 schreef Shamalamadindong het volgende:
Vraagje, hoe zit het precies met de M365 scooter van Xiaomi. Ik hoor hier en daar namelijk dat als je via HK warehouse besteld hij eigenlijk via UK komt en dus geen importkosten hebt?
Er vliegen zo af en toe coupon codes rond die hem rond de 300 euro brengen en dan is het best interessant als je niet met import kosten zit.
Graag, ik heb zeker interesse.quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:36 schreef Gearbest het volgende:
Laat even weten of ik er navraag voor moet doen.
Het is spijtig om te horen dat de orders niet zijn ontvangen en wij bieden daarvoor onze excuses aan. Wat betreft de orders met de verzendmethode Azerbaijan Air Mail: we hebben problemen ondervonden met deze verzendmethode met als gevolg dat we deze verzendmethode nu ook niet meer aanbieden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:26 schreef Moksnow het volgende:
Hi Gearbest,
Hoop dat ik dit bij jullie kan melden, heb de meeste dingen alweer besteld en zijn onderweg. De 60 dagen zijn in ieder geval voorbij..
- Orderdatum: 05-08-2017
- Product: Tansmitter amplifier, propeller bracket
- Ordernummer: W1708050603495070
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112558254NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
- Orderdatum: 12-07-2017
- Product: Xiaomi Mijla
- Ordernummer: W1707121002247886
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112542906NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
- Orderdatum: 08-08-2017, laatste tracking update 18-8
- Product: Xiaomi Tem/Hum en Xiaomi body sensor
- Ordernummer: W1708071415468638
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001283052
- Verzendmethode: Bpost China
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
Bedankt alvast
Zoals hier boven reeds vermeld is hebben we problemen ondervonden met Azerbaijan Air Mail en bieden we deze verzendmethode niet meer aan. Onze excuses hiervoor. Ik zal jouw order doorgeven en jouw resend proberen te regelen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:35 schreef glaba het volgende:
Zou je naar deze order willen kijken? Alvast dank!
- Orderdatum: 25-06-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch
- Ordernummer: W1708251015321929
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112580611NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Al iets wijzer geworden? Nu weer 4 dagen verder en mijn ideal betaling is nog steeds niet retour. Gearbest klantenservice zegt dat ik contact met mijn bank moet opnemen!?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:31 schreef w1an het volgende:
Hallo, graag een PM ivm order W1709271252407738. Ik heb deze betaald via ideal maar daarna geannuleerd. Volgens de klantenservice is het geld teruggestort, maar nog altijd niets ontvangen. Kun je dit nakijken? Alvast bedankt.
De Nationale feestdagen zijn sinds vandaag voorbij dus mijn contactpersoon is op dit moment alle orders aan het regelen/nakijken. We kunnen zien dat je order is geannuleerd op 28-09-2017. Waarom je het geld nog niet ontvangen hebt gaan we nu voor je nakijken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:51 schreef w1an het volgende:
[..]
Al iets wijzer geworden? Nu weer 4 dagen verder en mijn ideal betaling is nog steeds niet retour. Gearbest klantenservice zegt dat ik contact met mijn bank moet opnemen!?
Hoi GB!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:58 schreef Drowzz het volgende:
- Orderdatum: 13/09/2017
- Product: Xiaomi m365
- Ordernummer: WP1709131759549472
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15058992797650
- Verzendmethode:
- Probleem:
2 orders Geplaatst op 13/09. De ene kreeg ik gisteren binnen, terwijl de tracking van deze order het nog niet eens doet.
Vraag is dus waarom ik hem niet kan tracken?
Ik heb dit reeds doorgegeven en ik verwacht dat jij hier spoedig een antwoord over krijgt per e-mailquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:17 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Hoi GB!
Ik kreeg een week geleden opeens een nieuw tracking nummer: 1Z3X64Y56841002249.
Beide tracking nummers doen het nog steeds niet, heb jij misschien al wat verdere info?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |