abonnement Unibet Coolblue
pi_177454048
Even de geruchten opgezocht.

https://www.dailystar.co.(...)A-PS4-Xbox-PC-Feb-25

2018: Battlefield WW2 - DICE Sweden
2019?: Battlefield Bad Company 3 - DICE L.A.
SOONY
pi_177455339
Bad Company 3 *O* *O* *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_177455410
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Bad Company 3 *O* *O* *O*
pi_177460585
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:53 schreef Gezicht het volgende:
Nog steeds onspeelbaar hier sinds de nieuwe DLC. Schiet eens op met een patch :(
Er is nu een update, weet niet wat ie doet. Ik had dat lagprobleem sowieso niet, wel plotseling die pronebug. Hoop dat die er nu ook uit is.
pi_177461155
quote:
Hi Battlefield 1 Community,

We’re currently finalizing a Battlefield 1 update that will resolve performance issues introduced with the latest expansion pack release, Apocalypse. We are working to deploy the update to all players and regions early next week. We appreciate your patience and will have more information to share with you once we have full approval on the proposed build.

Thank you and we’ll see you on the battlefield!

The Teams at EA/DICE
pi_177461167
pi_177461188
Nog steeds pronebug :(
pi_177461201
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:40 schreef YokiKater het volgende:
Nog steeds pronebug :(
Die heb jij alleen volgens mij :P
pi_177461249
quote:
4s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:41 schreef Leonos het volgende:

[..]

Die heb jij alleen volgens mij :P
Er zijn er meer, maar ik kreeg hem plotseling. Ook niet eens bij een update of zo. Wanneer ik prone lig dan kruipt ie langzaam naar voren en dat is fucking irritant, vooral als je als scout speelt. Of ergens op een dak of heuvel ligt.
pi_177461272
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:43 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Er zijn er meer, maar ik kreeg hem plotseling. Ook niet eens bij een update of zo. Wanneer ik prone lig dan kruipt ie langzaam naar voren en dat is fucking irritant, vooral als je als scout speelt. Of ergens op een dak of heuvel ligt.
Controller niet stuk ofzo?
pi_177461308
quote:
4s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:44 schreef Leonos het volgende:

[..]

Controller niet stuk ofzo?
Dat dacht ik eerst ook en heb ik getest, staand of hurkend is er geen probleem. Maar zodra ik ga liggen kruipt ie automatisch naar voren, en achter een snipershield dus naar links of naar rechts omdat je niet naar voren kunt.
pi_177461465
Oe, hij doet het hurkend ook. En wat opvalt, alleen als ik L2 ingedrukt hou.
pi_177461788
FUUUUUUUUUUUUUU!!! tis wel mijn controller. Maar dan op een hele rare manier, want hij doet het alleen als ik L2 ingedrukt hou en het is te stoppen met een klein tikje terug met de linkerstick. Zelfs staand, ik spawn, L2 indrukken, no problem. Klein tikje naar voren met de linker stick en hij loopt automatisch. Maar alleen als L2 ingedrukt is, laat ik die los dan stopt het langzaam naar voren gaan.
pi_177461997
Dit dus
  dinsdag 27 februari 2018 @ 07:58:28 #140
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_177476217
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:05 schreef YokiKater het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUU!!! tis wel mijn controller. Maar dan op een hele rare manier, want hij doet het alleen als ik L2 ingedrukt hou en het is te stoppen met een klein tikje terug met de linkerstick. Zelfs staand, ik spawn, L2 indrukken, no problem. Klein tikje naar voren met de linker stick en hij loopt automatisch. Maar alleen als L2 ingedrukt is, laat ik die los dan stopt het langzaam naar voren gaan.
Had ik dus ook. Schijnt een bug te zijn. Kon de controller gewoon omruilen. Had het bij the witcher, zodra ik L2 indrukte, liep gerald naar voren. Hetzelfde bij shooters. Aim, en lopen maar. :+
You dont believe me ? Read this line again.
pi_177476258
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:05 schreef YokiKater het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUU!!! tis wel mijn controller. Maar dan op een hele rare manier, want hij doet het alleen als ik L2 ingedrukt hou en het is te stoppen met een klein tikje terug met de linkerstick. Zelfs staand, ik spawn, L2 indrukken, no problem. Klein tikje naar voren met de linker stick en hij loopt automatisch. Maar alleen als L2 ingedrukt is, laat ik die los dan stopt het langzaam naar voren gaan.
Hate to tell I told you so :P
pi_177476926
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 07:58 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Had ik dus ook. Schijnt een bug te zijn. Kon de controller gewoon omruilen. Had het bij the witcher, zodra ik L2 indrukte, liep gerald naar voren. Hetzelfde bij shooters. Aim, en lopen maar. :+
Die bug is er dan ineens zomaar want ik had er eerder totaal geen last van. Het lijkt nu inderdaad alsof de L2 op een rare minder binded is met de linkerstick. Ik heb het ook getest in een ander spel. Zal er wel te grof mee omgegaan zijn, of een keer laten vallen.

Anyway, ik heb gewoon een nieuwe besteld.
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:06 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hate to tell I told you so :P
Ik ben je dankbaar, want ben daardoor wel wat beter gaan uittesten. Anders zou ik het maar op een bug blijven gooien. En ik zit nu op een moment dat er af en toe gewoon niet mee valt te spelen. Lig je ergens verstopt, kruipt ie naar voren en donder je naar beneden. Valt ook niet echt lekker mee te richten op deze manier.
pi_177477424
Even een vraagje; wie gebruikt hier een koptelefoon tijdens BF1? Ik speel zelf op de XBXOne en zit er toch over na te denken om 1 aan te schaffen. Ik neem aan dat je alles veel duidelijker hoort, ook qua voetstappen bv? Hoor nu nooit waar iemand vandaan komt. Dus een koptelefoon met dolby surround aan te raden?
pi_177477642
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:27 schreef CrushNdie het volgende:
Even een vraagje; wie gebruikt hier een koptelefoon tijdens BF1? Ik speel zelf op de XBXOne en zit er toch over na te denken om 1 aan te schaffen. Ik neem aan dat je alles veel duidelijker hoort, ook qua voetstappen bv? Hoor nu nooit waar iemand vandaan komt. Dus een koptelefoon met dolby surround aan te raden?
Ik heb vaak een koptelefoon op en je hoort alles inderdaad beter. Het is geen dolby surround hoofdtelefoon maar het is prima te horen van welke richting de geluiden vandaan komen.
Ik heb een Turtle Beach Earforce Recon en daar ben ik heel tevreden over. Het geluid is goed, de microfoon is goed, het comfort is goed, en hij is helemaal niet overdreven duur.
pi_177522501
Gisteren die nieuwe maps geprobeerd, maar dat is dus alleen die vlieg meuk? Dat kan ik niet zo goed :P
pi_177522534
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 09:09 schreef Leonos het volgende:
Gisteren die nieuwe maps geprobeerd, maar dat is dus alleen die vlieg meuk? Dat kan ik niet zo goed :P
Nee dat is de nieuwe gamemode "Air Assault". Dat is wel een mooie gelegenheid om een beter te leren vliegen. Die nieuwe maps kan je ook spelen in de andere gamemodes. En ze zijn lekker pittig.
pi_177522681
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 09:13 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nee dat is de nieuwe gamemode "Air Assault". Dat is wel een mooie gelegenheid om een beter te leren vliegen. Die nieuwe maps kan je ook spelen in de andere gamemodes. En ze zijn lekker pittig.
Hoe heette ze dan, lekker onduidelijk altijd. Net als met Operations, kan ik de nieuwe ook nooit vinden.
pi_177522784
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:44 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik heb vaak een koptelefoon op en je hoort alles inderdaad beter. Het is geen dolby surround hoofdtelefoon maar het is prima te horen van welke richting de geluiden vandaan komen.
Ik heb een Turtle Beach Earforce Recon en daar ben ik heel tevreden over. Het geluid is goed, de microfoon is goed, het comfort is goed, en hij is helemaal niet overdreven duur.
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken, en die is qua prijs prima idd. Thanks :)
pi_177522945
quote:
4s.gif Op donderdag 1 maart 2018 09:26 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoe heette ze dan, lekker onduidelijk altijd. Net als met Operations, kan ik de nieuwe ook nooit vinden.
Je kan toch in quickmatch je modus selecteren en dan vanuit welke mappack?
iig:
-Passchendaele
-Caporetto
-River Somme
pi_177523240
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 09:48 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Je kan toch in quickmatch je modus selecteren en dan vanuit welke mappack?
iig:
-Passchendaele
-Caporetto
-River Somme
Oh lol, nog nooit quickmatch gedaan omdat ik dacht dat je dan geen keuze had :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')