abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:26:15 #1
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174154961
Binnenkort komt mijn iPhone 8 binnen, verder maak ik gebruik van een Macbook. Alhoewel ik weet dat de Airpods echt heel soepel werken wat betreft die twee apparaten, ga ik daar toch niet aan beginnen. :P Veel te duur.

Draadloze oordopjes gebrukers: wat gebruiken jullie?

Zelf zit ik te kijken naar de JBL E25BT



Ik denk dat ik die ga bestellen, maar mocht er iemand anders nog met een goede tip komen, die is zeker welkom :Y Wel in de prijsklasse. Meer dan 60 euro heb ik voor oordopjes niet over vrees ik

[ Bericht 6% gewijzigd door richolio op 03-10-2017 00:38:05 ]
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:26:50 #2
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174154965
Weet even niet of dit beter in MUZ of DIG past, maar heb het maar even in DIG gegooid dan
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 01:02:40 #3
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174155409
Ik zie toch echt draad, TS...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 01:21:30 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174155566
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie toch echt draad, TS...
Ja ;( Ziet er een beetje gek uit zo



Het is natuurlijk veel cooler als je echt twee kleine dingetjes hebt compleet zonder draad, maar nu kan je nog wel nummers pauzeren, overslaan, zit een microfoontje in.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:24:56 #5
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_174159264
Eventueel zou je ook nog een 3.5mm bluetooth module kunnen overwegen. Dus zeg maar zo'n bluetooth module waar je dan vervolgens normale eartups in kan steken.

Voordeel is dat je dan normale eartups kan gebruiken, ze niet zo snel kwijt raken, wellicht goedkoper als je al normale eartups hebt, het ziet er niet gek eruit en zo'n bluetooth module kan een stuk groter zijn dus ook een grotere accu. Nadeel is dan dat je alsnog veel kabel hebt met daaraan een blokje (de bluetooth module).

En owja: voor 60euro heb je met deze oplossing denk ik betere kwaliteit geluid dan met bluetooth eartups.

Dus zoiets:
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_174160411
Als je zoiets wilt maar niet teveel wilt uitgeven zijn Mpow MBH6 Cheetah BT 4.1 (check ali express en reviews maar) wellicht iets voor jou :)
blablablabla
pi_174161668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef Elan het volgende:
Als je zoiets wilt maar niet teveel wilt uitgeven zijn Mpow MBH6 Cheetah BT 4.1 (check ali express en reviews maar) wellicht iets voor jou :)
Nee. Zelfs voor de prijs hebben Mpow's matige geluidskwaliteit. Anker biedt betere geluidskwaliteit voor dezelfde prijs.
pi_174161784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee. Zelfs voor de prijs hebben Mpow's matige geluidskwaliteit. Anker biedt betere geluidskwaliteit voor dezelfde prijs.
Die zijn twee keer zo duur. En matige kwaliteit geluidskwaliteit vind ik nogal subjectief, ben er erg tevreden mee. Al gebruik ik ze eigenlijk alleen tijdens het sporten, Heb de Teufel Move Pro en die klinken veel lekkerder maar is een stuk duurder.
blablablabla
pi_174301946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 00:26 schreef richolio het volgende:
Binnenkort komt mijn iPhone 8 binnen, verder maak ik gebruik van een Macbook. Alhoewel ik weet dat de Airpods echt heel soepel werken wat betreft die twee apparaten, ga ik daar toch niet aan beginnen. :P Veel te duur.

Draadloze oordopjes gebrukers: wat gebruiken jullie?

Zelf zit ik te kijken naar de JBL E25BT

[ afbeelding ]

Ik denk dat ik die ga bestellen, maar mocht er iemand anders nog met een goede tip komen, die is zeker welkom :Y Wel in de prijsklasse. Meer dan 60 euro heb ik voor oordopjes niet over vrees ik
Ik heb exact dit type van JBL sinds anderhalve maand ongeveer. Prima kwaliteit voor een prima prijs. Ik zocht een vervanger van mijn Sennheiser (met draad) met ongeveer dezelfde specs en deze kwam daar het dichtste bij in de buurt. Laadt ook super snel op via de pc. Volgens mij is hij in een uur helemaal vol.
Ik gebruik hem bijna elke dag en laadt hem 1x per week op. En niet eens wanneer hij aangeeft bijna leeg te zijn, maar gewoon uit voorzorg.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_174310884
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:15 schreef Elan het volgende:
Mpow MBH6 Cheetah
Ik heb een tijd geleden ook naar Mpow gekeken, maar op Amazon krijgen ze echt zeer slechte reviews: heel erg veel uitval. Bijvoorbeeld hier: https://www.amazon.com/Mp(...)-Black/dp/B00QXT7JOC

Zelf heb ik deze Anker Soundbuds Slim (magnetisch, 8 uren speeltijd):
https://www.amazon.de/Ank(...)nker+soundbuds&psc=1
Goedkoper, en hij blijft het tenminste doen, dat zie je ook aan de reviews. Als je er een boek bij bestelt dat niet op voorraad is, en dat boek later weer annuleert -> gratis verzendkosten.

De QCY Q29 heeft helemaal geen draad en schijnt ook goed te wezen. Geluid kan alleen niet heel hard, en je moet ze soms in het bijgeleverde doosje klemmen om te kunnen opladen.
Hier een review:

[ Bericht 8% gewijzigd door oheng op 10-10-2017 00:01:24 ]
pi_174322167
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:32 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik heb een tijd geleden ook naar Mpow gekeken, maar op Amazon krijgen ze echt zeer slechte reviews: heel erg veel uitval. Bijvoorbeeld hier: https://www.amazon.com/Mp(...)-Black/dp/B00QXT7JOC

Zelf heb ik deze Anker Soundbuds Slim (magnetisch, 8 uren speeltijd):
https://www.amazon.de/Ank(...)nker+soundbuds&psc=1
Goedkoper, en hij blijft het tenminste doen, dat zie je ook aan de reviews. Als je er een boek bij bestelt dat niet op voorraad is, en dat boek later weer annuleert -> gratis verzendkosten.

De QCY Q29 heeft helemaal geen draad en schijnt ook goed te wezen. Geluid kan alleen niet heel hard, en je moet ze soms in het bijgeleverde doosje klemmen om te kunnen opladen.
Hier een review:
Je moet ook de tweede generatie nemen, 8 uur speeltijd en zitten perfect. Voordeel is dat ze door nanocoating spatwaterdicht zijn dus ideaal om mee te trainen of bijvoorbeeld in de regen mee te fietsen
https://www.amazon.com/dp/B00WG0WXF2?psc=1
4 uit 5 sterren op Amazon.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')