abonnement Unibet Coolblue
pi_174167937
quote:
concealed carry reciprocity 73%, ban guns from colleges 68%, dat lijkt me tegenstrijdig...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174167964
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:43 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Fox News doet het heel redelijk nog in de VS. Kunnen we van de rest niet echt zeggen.
Qua fair & balanced natuurlijk niet, ze vertellen alleen wat bange conservatieve blanke mannetjes graag willen horen, dat zijn overigens andere mensen dan nuchtere Groningers.

Maar goed je zal wel import wezen.

En Fox is natuurlijk wel MSM
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:45:48 #78
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174167986
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig. Het forum zit vol met D66 volk en Erdogan fans en de homepage is Stormfront 2.0.
jup. verontrustend
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174168008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:38 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Je jankt zelfs dat rusland onheus word bejegend in het songfestival topic en je registratie is precies kantoortijd in rusland.
Jij registreerde tijdens de kantoortijd in Evere, en daar vind je meer Nederlandstaligen dan in Moskou. NAVO troll dus?
Mensen kunnen ook meningen hebben zonder daarvoor betaald te worden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:47:46 #80
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174168033
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:36 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Nuchtere Groninger.
Een beetje plat pratende groninger komt verder oost europa in dan een fries ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174168049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Qua fair & balanced natuurlijk niet, ze vertellen alleen wat bange conservatieve blanke mannetjes graag willen horen, dat zijn overigens andere mensen dan nuchtere Groningers.

Maar goed je zal wel import wezen.

En Fox is natuurlijk wel MSM
Ik import? De eerste voorouders die niet uit Nederland komen tref ik pas aan rond 1800. Twee Duitsers allebei geboren ca 1775
pi_174168115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Qua fair & balanced natuurlijk niet, ze vertellen alleen wat bange conservatieve blanke mannetjes graag willen horen, dat zijn overigens andere mensen dan nuchtere Groningers.

Maar goed je zal wel import wezen.

En Fox is natuurlijk wel MSM
Qua kijkcijfers ook niet. Mijn favoriet Sean Hannity had de beste kijkcijfers.

http://deadline.com/2017/(...)-ratings-1202177296/
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:51:35 #83
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174168121
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174168129
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:47 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Een beetje plat pratende groninger komt verder oost europa in dan een fries ;)
Most mor wel op reek'n
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:53:01 #85
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174168150
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:52 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Most mor wel op reek'n
windscheten?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174168229
Alsof werkeloze nazaten van tewerk gestelde veenarbeiders uit zuid-oost Groningers ooit nuchter zijn...
pi_174168425
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jawel hoor. Die zeiden dat het heilige recht om wapens te hebben helaas soms tot het gebruik daarvan kan voeren. Maar dat is de prijs die je over moet hebben voor het Tweede Amendement.
Ja, de democraten jammeren weer volop over gun control. Ze liegen gewoon tegen het volk. Chicago wordt al jaren geterroriseerd door een burgemeester van DNC snit. De stad heeft zo ongeveer de strengste regels wat betreft wapenbezit, maar lo and behold, het is de meest onveilige stad van het land met vorig jaar bijna 2000 moorden.

De democraten denken dat criminelen zich aan de wet houden en dus nooit meer wapens zullen kopen als er strenge wetten komen. Die zijn echt niet goed snik daar. Frankrijk en Noorwegen hebben strenge wetten inzake wapens. Toch had je daar Bataclan en in Noorwegen Breivik.

En wat is het volgende wat er verboden moet worden? Bestelbussen waar je mee op een massa mensen kunt inrijden? Of messen?

Wat de DNC wil is met domme logica en emotioneel gezwam het second amendment om zeep helpen.
pi_174168472
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:56 schreef cynicus het volgende:
Alsof werkeloze nazaten van tewerk gestelde veenarbeiders uit zuid-oost Groningers ooit nuchter zijn...
Daar kwamen mijn voorouders niet vandaan
pi_174168530
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:18 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dar gaat het mij toch ook juist om? :)

Als men zoiets een beetje serieus neemt, zou elke wapenwinkel moeten kunnen zien hoeveel wapens iemand heeft gekocht door de jaren/maanden/dagen heen.
Dat mag dus niet. De NRA heeft expliciet regelgeving voor elkaar gelobby'd dat gunownership nergens centraal mag worden bijgehouden. Wapenwinkels mogen nergens databases online aanleggen. Alles moet op papier worden vastgelegd en dan volgens mij niet eens in kaartenbakken. Dit alles onder het mom dat 'de overheid anders makkelijk wapens zou kunnen afpakken'.

Het is dus heel eenvoudig om overal wapens aan te schaffen en nergens in een systeem te staan. Ja ergens in een map papier.

Zo rolt de NRA.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_174168594
A huge international study of gun control finds strong evidence that it actually works

quote:
Does gun control help reduce gun deaths? It's a crucially important question in light of the horrible news out of Las Vegas, but even for PhDs, it's a tough one. There's been a mountain of research on the subject, but these dozens of studies conducted over many years and in many different countries reach a broad and sometimes contradictory range of conclusions. It's hard to know what it really tells us, taken together, about whether gun laws can reduce gun violence.

A 2016 study, published in the academic journal Epidemiologic Reviews, seeks to resolve this problem. It systematically reviewed the evidence from around the world on gun laws and gun violence, looking to see if the best studies come to similar conclusions. It was the first such study to look at the international research in this way.

The authors are careful to note that their findings do not conclusively prove that gun restrictions reduce gun deaths. However, they did find a compelling trend whereby new restrictions on gun purchasing and ownership tended to be followed by a decline in gun deaths.

"Across countries, instead of seeing an increase in the homicide rate, we saw a reduction," Julian Santaella-Tenorio, a doctoral student in epidemiology at Columbia University and the study's lead author, told me in an interview shortly after publication.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174168812
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:48 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Ik import? De eerste voorouders die niet uit Nederland komen tref ik pas aan rond 1800. Twee Duitsers allebei geboren ca 1775
Geen voorouders hebben die al in de 16e eeuw in Nederland leefden :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:20:44 #92
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174168817
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:39 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Die zogenaamde comedians en dergelijke zelfde laken en pak. Waren zelfs al voor de verkiezingen Trump aan het demoniseren en corrupte Clinton op te hemelen. Enfin, het vertrouwen in de MSM in de VS is enorm tanende inclusief die comedians

http://news.gallup.com/po(...)a-sinks-new-low.aspx
Een jaar oud, daar heb je niet zo veel aan. Misschien moet je eens kijken hoe de staat nu is:
http://www.reuters.com/ar(...)s-poll-idUSKCN1C813L

Gaat compleet de andere kant op dan dat jij stelt, maar dat wist je vast al.
pi_174168975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:43 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

concealed carry reciprocity 73%, ban guns from colleges 68%, dat lijkt me tegenstrijdig...
Hoe bedoel je?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:27:59 #94
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174169011
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen voorouders hebben die al in de 16e eeuw in Nederland leefden :')
We worden verdrongen door allochtonen zoals Witbaard.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174169062
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:05 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Ja, de democraten jammeren weer volop over gun control. Ze liegen gewoon tegen het volk. Chicago wordt al jaren geterroriseerd door een burgemeester van DNC snit. De stad heeft zo ongeveer de strengste regels wat betreft wapenbezit, maar lo and behold, het is de meest onveilige stad van het land met vorig jaar bijna 2000 moorden.

De democraten denken dat criminelen zich aan de wet houden en dus nooit meer wapens zullen kopen als er strenge wetten komen. Die zijn echt niet goed snik daar. Frankrijk en Noorwegen hebben strenge wetten inzake wapens. Toch had je daar Bataclan en in Noorwegen Breivik.

En wat is het volgende wat er verboden moet worden? Bestelbussen waar je mee op een massa mensen kunt inrijden? Of messen?

Wat de DNC wil is met domme logica en emotioneel gezwam het second amendment om zeep helpen.
dit is dus zware onzin he. DNC wil helemaal niet 2nd amendment opheffen.

En mass shootings door gekken als in Las Vegas gelijktrekken aan criminaliteit en internationaal terrorisme slaat ook nergens op.

Hoe verzin je dit soort bizarre redeneringen eigenlijk?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174169134
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
My mistake, wat ik las over concealed carry reciprocity leek te impliceren dat het overal toegelaten zou zijn, maar blijkbaar zouden specifieke verboden per staat nog steeds gelden, toch volgens het recente wetsvoorstel.
Al lijkt dat wel tegenstrijdig met hun beweerde motivering voor het voorstel: dat iemand zich geen zorgen zou moeten maken over verschillen in wetgeving als ie naar een andere staat reist..

edit, alhoewel:
https://www.bustle.com/p/(...)-into-cities-2754487
http://thehill.com/blogs/(...)erate-times-call-for
wat is het nu precies?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174169260
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:32 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

My mistake, wat ik las over concealed carry reciprocity leek te impliceren dat het overal toegelaten zou zijn, maar blijkbaar zouden specifieke verboden per staat nog steeds gelden, toch volgens het recente wetsvoorstel.
Al lijkt dat wel tegenstrijdig met hun beweerde motivering voor het voorstel: dat iemand zich geen zorgen zou moeten maken over verschillen in wetgeving als ie naar een andere staat reist..
Verschillen per staat qua wetgeving werken verwarrend. Maar ik denk dat tegenstrijdigheid vooral veroorzaakt wordt door die verschillen nu. Dit zijn gun control maatregelen die men graag zou zien he? Daar komen per staat uiteraard ook verschillende dingen uit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174169636
quote:
Trump admin to expel 15 Cuban diplomats amid mystery health attack

The Trump administration announced Tuesday it will expel 15 Cuban diplomats from the U.S. in response to months of “health attacks” that have affected American personnel in Havana.

The move comes days after the U.S. pulled roughly 60 percent of its embassy staff from the Cuban capital and is the latest sign of the worsening ties between the two former Cold War foes under President Trump.

A State Department official said the expulsions will ensure “we have equitable staffing levels” while still allowing the embassies to operate. The official would not confirm whether the percentage of Cubans expelled matches the U.S. staff cut in Havana.

The Cuban officials were given seven days to leave Washington.

The diplomatic tit-for-tat is a further blow to former President Obama’s effort to re-establish ties with Cuba after decades of isolation.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://thehill.com/homene(...)after-health-mystery
Lijken me psychosomatische symptomen. Ze hebben het over aanvallen, maar weten niet hoe die uitgevoerd worden. Als er geluid gebruikt werd zouden ze dat kunnen detecteren, EM straling eveneens. Ze vinden niets, maar houden vol dat het gebeurt...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:05:44 #99
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174171341
http://www.politico.com/s(...)rricane-visit-243382

Trump gaat toch maar even kijken op Puerto Rico. Benieuwd of hij boegeroep gaat horen. En zo ja, hoe hij dan reageert.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174171660
TasneemN twitterde op dinsdag 03-10-2017 om 18:15:22 Here's Trump comparing the death count in Puerto Rico to the death count in a "real catastrophe like Katrina" https://t.co/lNCz4wYvMn reageer retweet
Holy fuck _O-

CNNPolitics twitterde op dinsdag 03-10-2017 om 19:07:18 President Trump tells Puerto Rico "You've thrown our budget a little out of whack" https://t.co/BX3391faCg https://t.co/obCSPmMk2J reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')