abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:26:24 #101
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_174205430
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat Italiaanse kleurenschema staat de trein goed
Misschien iets te veel kleurtjes maar het past een stuk beter bij de lijnen van de trein zelf in ieder geval.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:35:51 #102
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_174205568
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
de restauratie van Station Gronsveld is klaar. En je kan het kopen :P http://www.marinusenpartners.nl/object/station-gronsveld
'Human Interest' verhaaltje erbij:
https://www.bd.nl/binnenl(...)ationnetje~aa72bd12/
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_174206115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 07:44 schreef MCH het volgende:
Het wordt een leuke dag op het spoor, eerste boom ligt er inmiddels op.
tussen Haarlem en Voorhout ligt 1 boom op het spoor.

tot 14:00 uur vanmiddag minder intercitytreinen tussen Alkmaar en Zaandam.

[ Bericht 1% gewijzigd door spectrumanalyser op 05-10-2017 10:22:56 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_174206165
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

tussen Haarlem en Voorhout ligt 1 boom op het spoor.

tot 14:00 uur vanmiddag minder intercitytreinen tussen Den Helder en Zaandam.
Bedankt Fles
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 oktober 2017 @ 21:30:31 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_174221042
ondanks hondenweer vrij probleemloos Deventer - Utrecht - Eindhoven - Arnhem - Deventer kunnen doen vandaag :Y Geen centje pijn eigenlijk ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_174222170
Mijn trein was echt drie minuten te vroeg in Zwolle ofzo. RAAR.
Bier.
pi_174222587
Wind in de rug laatste stuk
  Redactie Sport donderdag 5 oktober 2017 @ 22:45:29 #108
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_174223644


Gaat lekker in Duitsland...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 oktober 2017 @ 22:51:19 #109
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_174223863
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:45 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat lekker in Duitsland...
Nja, hier was er wat hinder. Daar zijn 7 doden gevallen :{ Dets anodder biskit hey.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_174223950
Ik was best verrast, wij hadden best wel heel erg veel wind, takken op de weg in Hengelo bij ons om het pand heen. Maar weinig overlast van blaadjes op het spoor. Geen geglij gemerkt.
Bier.
pi_174225382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik was best verrast, wij hadden best wel heel erg veel wind, takken op de weg in Hengelo bij ons om het pand heen. Maar weinig overlast van blaadjes op het spoor. Geen geglij gemerkt.
Nou ik wel, die Flirts zijn wel echt dramatisch voor wat glijden betreft. Kon eerst niet boven de 50 uitkomen door slippende wielen, tijdens het remmen tot 3 maal toe een glijpartij met weinig tot geen controle (volremming aangetikt, raakt de ATB heel erg door van slag :')
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 oktober 2017 @ 23:50:54 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_174225423
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nou ik wel, die Flirts zijn wel echt dramatisch voor wat glijden betreft. Kon eerst niet boven de 50 uitkomen door slippende wielen, tijdens het remmen tot 3 maal toe een glijpartij met weinig tot geen controle (volremming aangetikt, raakt de ATB heel erg door van slag :')
zitten er geen zandstrooiers op die dingen?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_174225458
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zitten er geen zandstrooiers op die dingen?
Die zitten bijna nergens meer op, alleen nog op de 1700 geloof ik. Verlaagde maximum stroom (van max. 4000 naar 2500 ampere) haalde ook al niks uit. Tractie op 20% en het slipt gewoon vrolijk verder :P
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 oktober 2017 @ 23:53:52 #114
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_174225496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Die zitten bijna nergens meer op, alleen nog op de 1700 geloof ik. Verlaagde maximum stroom (van max. 4000 naar 2500 ampere) haalde ook al niks uit. Tractie op 20% en het slipt gewoon vrolijk verder :P
die rood/witten hebben ze wel op hun GTW's zitten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_174227486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nja, hier was er wat hinder. Daar zijn 7 doden gevallen :{ Dets anodder biskit hey.
Wellicht zijn de Duitsers wat minder voorbereid op stormen en zijn ze ook wat minder ontwikkeld in het verhelpen ervan rondom het spoor..
pi_174229196
Gemeenten in Nederland en ook Rijkswaterstaat zijn vaak vrij anaal in het bijhouden van overhangende takken enzo ook.
Bier.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:06:18 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_174229360
Je hebt van die bijvoeglijke naamwoorden, die als je ze maar overal voor gebruikt, hun betekenis een beetje verliezen he :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_174229380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Die zitten bijna nergens meer op, alleen nog op de 1700 geloof ik. Verlaagde maximum stroom (van max. 4000 naar 2500 ampere) haalde ook al niks uit. Tractie op 20% en het slipt gewoon vrolijk verder :P
Traxx heeft ook zandstrooiers :P
Werken prima :)

Gisteren weer eens met DDAR op pad geweest in de Sprinter Apeldoorn - Almelo (- Enschede). Die 1700 locs zijn wel echt ongelooflijk ouwe meuk :'(

Edit: en ja, ik weet dat ze nog niet eens zo heel oud zijn, maar alles voelt gedateerd aan.

[ Bericht 11% gewijzigd door MTL op 06-10-2017 10:14:24 ]
pi_174229403
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt van die bijvoeglijke naamwoorden, die als je ze maar overal voor gebruikt, hun betekenis een beetje verliezen he :+
Overhangende?
Bier.
pi_174229970
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Gemeenten in Nederland en ook Rijkswaterstaat zijn vaak vrij anaal in het bijhouden van overhangende takken enzo ook.
ProRail daarentegen..
pi_174230438
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:07 schreef MTL het volgende:

[..]

Traxx heeft ook zandstrooiers :P
Werken prima :)

Gisteren weer eens met DDAR op pad geweest in de Sprinter Apeldoorn - Almelo (- Enschede). Die 1700 locs zijn wel echt ongelooflijk ouwe meuk :'(

Edit: en ja, ik weet dat ze nog niet eens zo heel oud zijn, maar alles voelt gedateerd aan.
Ahh Traxx heb ik helaas niet.
En 1700 is oud (oke, gedateerd) maar goud! Jammer dat die niet voorkomt op de ritten in mijn simpele basisrooster :P
pi_174230663
Geen Traxx hebben :')

700 heeft ze ook :P
pi_174230681
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:07 schreef MTL het volgende:

[..]

Traxx heeft ook zandstrooiers :P
Werken prima :)

Gisteren weer eens met DDAR op pad geweest in de Sprinter Apeldoorn - Almelo (- Enschede). Die 1700 locs zijn wel echt ongelooflijk ouwe meuk :'(

Edit: en ja, ik weet dat ze nog niet eens zo heel oud zijn, maar alles voelt gedateerd aan.
je voelt zelf gedateerd aan :6
pi_174230944
_O-
Is ie weer eens jaloers dat ik toch nog op die 1700 heb gereden :D
pi_174231271
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:26 schreef MTL het volgende:
_O-
Is ie weer eens jaloers dat ik toch nog op die 1700 heb gereden :D
ik maak meer KM's dan jij met al die ICd diensten van je w/
pi_174232211
Ach, mag zo nog ff een slagje Groningen doen vanaf Den Haag. Daar kom ik ook wel aan mijn kilometers. Volgende week staan Vlissingen en Maastricht weer op de planning :D
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:55:44 #127
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_174232741
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:07 schreef MTL het volgende:
Gisteren weer eens met DDAR op pad geweest in de Sprinter Apeldoorn - Almelo (- Enschede). Die 1700 locs zijn wel echt ongelooflijk ouwe meuk :'(

Edit: en ja, ik weet dat ze nog niet eens zo heel oud zijn, maar alles voelt gedateerd aan.
Die hebben toch dezelfde inrichting als een 1600/1800?
Die inrichting is ook alweer zo'n 40 jaar geleden bedacht, niet zo vreemd dat het gedateerd aanvoelt... dat is het ook.
So we just called him Fred
pi_174232947
Vanaf de foto's gezien redelijk gelijk (andere ATB installatie/snelheidsmeter), andere remkraan, maar in de basis wel inderdaad. Verder geen ervaring met de 1600/1800.
  Redactie Sport vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:34:33 #129
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_174233547
Ruim een halve dag na de storm nog geen treinverkeer Hannover-Berlijn. Daar moet wel op heel veel plekken de boel kapotgegaan zijn dan....

Ook niet op deze trajecten trouwens:
quote:
Osnabrück – Hamburg
Hamburg – Berlin
Hamburg – Hannover
Leer (Ostfriesland) – Bremen
Bremen – Wunstorf
Hannover – Magdeburg – Berlin
Hamburg – Kiel
Bron: https://www.bahn.de/p/vie(...)R-XAVIER-171005_LZ01
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:51:51 #130
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174233949
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2017 dreigen Belgische treinreizigers te maken te krijgen met een staking. Spoorvakbond ACOD heeft voor die dag een staking aangekondigd. De Belgische Spoorwegen (NMBS) waarschuwen voor ernstige hinder.

De staking maakt deel uit van een bredere actiedag binnen de overheidssector. “Er is risico op zwaar verstoord binnenlands en internationaal treinverkeer, en dat tussen maandag 9 oktober (vanaf 22 uur) en dinsdagavond 10 oktober (tot 22 uur)” zegt NMBS woordvoerder Bart Crols. “NMBS betreurt dat deze staking het reistraject kan verstoren. NMBS zal er alles aan doen om de reizigers in real time en zo gedetailleerd mogelijk te informeren over het treinverkeer. ”

De precieze gevolgen van de staking zijn nu nog onbekend. Het is niet uit te sluiten dat de trein Amsterdam – Brussel gedurende de staking wordt ingekort. In het verleden ondervond soms ook Thalys hinder van Belgische stakingen. Zodra bij onze redactie meer duidelijk is over de gevolgen van de geplande staking, zullen we daar melding van doen.
http://www.treinreiziger.nl/staking-belgische-spoorwegen-nmbs-dreigt-dinsdag-10-oktober/

Was al weer veel te lang geleden natuurlijk. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174235072
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:34 schreef dennistd het volgende:
Ruim een halve dag na de storm nog geen treinverkeer Hannover-Berlijn. Daar moet wel op heel veel plekken de boel kapotgegaan zijn dan....

Ook niet op deze trajecten trouwens:

[..]

Bron: https://www.bahn.de/p/vie(...)R-XAVIER-171005_LZ01
je kan gelukkig voor doorreis naar Ruhrgebied nu via Halle

[ Bericht 0% gewijzigd door b2py op 06-10-2017 14:47:36 ]
pi_174244815
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:14 schreef Maegrim het volgende:
Geen Traxx hebben :')

700 heeft ze ook :P
Ik ben maar een simpele buurtbus-machinist, mijn wegbekendheid strekt nog niet eens tot waar jullie zitten :'(
pi_174245254
ja laten we het over mijn wegbekendheid maar niet hebben :')
pi_174245688
Watergraafsmeer - Amsterdam - Zaanstraat? :P
pi_174245722
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:08 schreef Maegrim het volgende:
ja laten we het over mijn wegbekendheid maar niet hebben :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:27 schreef MTL het volgende:
Watergraafsmeer - Amsterdam - Zaanstraat? :P
MCN BB of hoe moet ik dit zien? :6
pi_174245737
Wel VB, maar voor NedTrain :P

Toch?
  Redactie Sport vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:31:37 #137
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_174245790
Ik ben CHF VB, en mijn wegbekendheid omvat heel Twente met wat uitlopers naar de Achterhoek, Salland en het Vechtdal :+

En ook nog geheel Amersfoort met een deel van de omgeving trouwens 8-)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_174245932
Ik ga 10-11 november een weekend naar Vancouver met de Amtrak Cascades vanuit Seattle. Nou vroeg ik me af hoe dat werkt met de grensovergang. Normaal als ik naar Canada reis heb ik een ETA nodig, maar deze is alleen geldig bij immigratie op de luchthaven. Weet iemand wat voor visum/esta ik nodig heb bij reizen met de trein. En waar vind de controle plaats: moet je er bij de grens uit, of gebeurt dit op het station in Vancouver, of al in Seattle? En zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:45:55 #139
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174246149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:36 schreef Jappie_Sea het volgende:
Ik ga 10-11 november een weekend naar Vancouver met de Amtrak Cascades vanuit Seattle. Nou vroeg ik me af hoe dat werkt met de grensovergang.
Paging DeaDLocK2K :s)
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:48:18 #140
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_174246209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:36 schreef Jappie_Sea het volgende:
Ik ga 10-11 november een weekend naar Vancouver met de Amtrak Cascades vanuit Seattle. Nou vroeg ik me af hoe dat werkt met de grensovergang. Normaal als ik naar Canada reis heb ik een ETA nodig, maar deze is alleen geldig bij immigratie op de luchthaven. Weet iemand wat voor visum/esta ik nodig heb bij reizen met de trein. En waar vind de controle plaats: moet je er bij de grens uit, of gebeurt dit op het station in Vancouver, of al in Seattle? En zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden
Dat heb ik vorig jaar in de zomer gedaan, maar dan andersom. Zorg ervoor dat je aan de kant van de oceaan (links in jouw geval) zit voor het mooiste uitzicht! :)
misschien dat de site van de Canadese overheid je verder kan helpen voor je ETA, anders even de Nederlandse ambassade mailen; http://www.cic.gc.ca/engl(...)?country=NL&result=2
Daarnaast lijkt het erop dat als je Seatlle-Vancouver doet, je pas in Vancouver wordt gecheckt door de douane, kan natuurlijk zijn dat bij de grensovergang er een paar agenten je paspoort komen bekijken
pi_174246497
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:36 schreef Jappie_Sea het volgende:
Ik ga 10-11 november een weekend naar Vancouver met de Amtrak Cascades vanuit Seattle. Nou vroeg ik me af hoe dat werkt met de grensovergang. Normaal als ik naar Canada reis heb ik een ETA nodig, maar deze is alleen geldig bij immigratie op de luchthaven. Weet iemand wat voor visum/esta ik nodig heb bij reizen met de trein. En waar vind de controle plaats: moet je er bij de grens uit, of gebeurt dit op het station in Vancouver, of al in Seattle? En zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden
Bedankt James!

Ik heb dit een paar jaar geleden gedaan. Vanuit Vancouver om fucking veel te vroeg (bijna 2 uur voor vertrek trein aanwezig op station van Vancouver) m'n eTicket om te wisselen voor een plaatsbewijs en vervolgens ondervraagd te worden door de Amerikaanse immigratiedienst, die je paspoort stempelen als ze je geloven. Mijn grenswacht had er bij mij ietwat moeite mee om te geloven dat ik een retour naar Seattle had puur om met de trein te gaan en een paar uur in Seattle rond te lopen, maar ik mocht door zonder voorwaarden (heb wel allemaal dingen waardoor ik geen ESTA of visum meer nodig heb, interview met homeland security gehad en alles) en dan krijg je een soort TSA-light, ook geen probleem.
Ergens met een fantastisch uitzicht aan de kust op het strand komt er customs/border patrol door de trein om de declaratieformulieren die je daartussen krijgt op te halen. Tot die tijd kruipt de trein door Canada over half ingestorte bruggen.Daarna gaat het met een vaartje van tot 145km/u door mooie graslanden en een vrij idyllisch uitzicht, áls het goed weer is, want het regent er vaker wel dan niet en het is sowieso vaak bewolkt.
In Seattle werd ik na 20 minuten van het perron afgeschopt omdat het dan weer dicht gaat tot de volgende trein er is.

Op de terugweg moet je weer ruim van tevoren aanwezig zijn, maar ik had tijd zat om de stad uitgebreid te bezichtigen en heb op 10 verschillende plekken een biertje gedronken en wat gegeten. Er staan overal huurfietsen die je tegen een schappelijk bedrag met credit card kan meenemen. Een helm is verplicht maar het niet dragen ervan wordt niet enforced door de lokale politie. Als je een state trooper treft kan je pech hebben als hij een slechte dag heeft en dan krijg je een boete die in mijn herinnering niet heel hoog is. De stad heeft een groot aantal verslaafde daklozen die overal en nergens komen bedelen en soms zit er in het café eentje opeens naast je want die heeft net 3 euro bij elkaar gebedeld en dan gaan ze een pintje pakken (het was een warme dag).
De grenscontrole vindt pas plaats in Vancouver. Zowel de douaneformaliteiten als de immigratieprocedure. Over land vanaf de VS Canada binnengaan is echt vrij eenvoudig. Zelfs als je secondary krijgt (heb ik gehad in Canada, ze zijn grondig), sta je zo weer buiten. Neem beperkt sigaretten mee vanuit de VS naar Canada. In Canada zijn ze tax free 40% duurder dan in Nederland mét belasting en er wordt streng op gecontroleerd.

Superbelangrijk: Wees goudeerlijk op alle vragen. Maak geen babbeltje. Doe wat gezegd wordt op grenspunten.

Je gaat het fantastisch vinden, heel erg veel plezier!
Bier.
pi_174246514
Seattle had trouwens een van de mooiste stationshallen die ik ooit in m'n leven heb mogen aanschouwen. Misschien wel mooier dan Grand Central.
Bier.
pi_174246584
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:31 schreef dennistd het volgende:
Ik ben CHF VB, en mijn wegbekendheid omvat heel Twente met wat uitlopers naar de Achterhoek, Salland en het Vechtdal :+

En ook nog geheel Amersfoort met een deel van de omgeving trouwens 8-)
Mooi gebied. Heb ooit zelf nog es in de selectiemolen voor chauffeur gezeten (en uiteindelijk de test op ruimtelijk inzicht niet gehaald :( ), maar dat omvatte echt alleen maar de stad waar ik in terecht zou komen plus de dorpen eromheen. En het was niet eens voor de stadsdienst.
pi_174249186
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:36 schreef Jappie_Sea het volgende:
Ik ga 10-11 november een weekend naar Vancouver met de Amtrak Cascades vanuit Seattle. Nou vroeg ik me af hoe dat werkt met de grensovergang. Normaal als ik naar Canada reis heb ik een ETA nodig, maar deze is alleen geldig bij immigratie op de luchthaven. Weet iemand wat voor visum/esta ik nodig heb bij reizen met de trein. En waar vind de controle plaats: moet je er bij de grens uit, of gebeurt dit op het station in Vancouver, of al in Seattle? En zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden
Geen ETA of visum nodig, je krijgt gewoon een Canadees stempel in je paspoort. Ik ben dit jaar in april ook nog van de VS over land naar Canada gegaan en het is echt enkel nodig wanneer je vliegt. Aangezien je over land alleen vanuit de VS naar Canada kunt zullen ze dus wel veel vertrouwen hebben in de buren.
pi_174249348
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:29 schreef MTL het volgende:
Wel VB, maar voor NedTrain :P

Toch?
Yup. Ik had wel meer, Amsterdam - Hoofddorp, zuidtak, binckhorst, Den Haag - Rotterdam alleen das allemaal verlopen ondertussen :P
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:40:02 #146
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174251170





Hoi! :W

[ Bericht 21% gewijzigd door James1988 op 07-10-2017 10:49:19 ]
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:02:40 #147
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_174252346
Fapje gemacht! :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_174252838




pi_174253309
Vet, Japan <3
Bier.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:31:34 #150
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_174265724
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nou ik wel, die Flirts zijn wel echt dramatisch voor wat glijden betreft. Kon eerst niet boven de 50 uitkomen door slippende wielen, tijdens het remmen tot 3 maal toe een glijpartij met weinig tot geen controle (volremming aangetikt, raakt de ATB heel erg door van slag :')
In het scherm je gevraagd vermogen (Het dunne lijntje) en je werkelijk vermogen (De dikke lijn), bij elkaar in de buurt houden en hij loopt perfect. Je trekt inderdaad een stuk langzamer op, maar je zult zien, dat je steeds meer tractie kunt geven. Rij op dit moment mee, met de flirt stellen van Keolis, leerzame dagen, je ziet echt wat je met zo'n treinstel kunt uithalen.
0 naar 140 km/h binnen 1 minuut.
Echt een supertreintje wat Stadler geleverd heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')