abonnement Unibet Coolblue
pi_175261705
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij weet dat TS nu een vriendin heeft waarmee hij zijn fetisj uitleeft? Moeder is wat dat betreft verleden tijd.
En ze wordt hartelijk ontvangen als ik met haar bij mijn moeder kom. Dan beppen ze behoorlijk als 2 vrouwen bij elkaar.
pi_175262196
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. TS beseft echter niet goed hoe schokkend het is wat er met moeder gebeurt is, vrees ik.
Een appel valt niet ver van de boom dus ik heb het vermoeden dat zij net zo makkelijk overheen stapt. Zo niet, heeft ze eerder wel wat schokken verwerkt want ze kent haar zoon al langer denk ik, met zijn aparte manier van communiceren (althans schriftelijk maar ik vermoed mondeling ook).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175262527
quote:
4s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een appel valt niet ver van de boom dus ik heb het vermoeden dat zij net zo makkelijk overheen stapt. Zo niet, heeft ze eerder wel wat schokken verwerkt want ze kent haar zoon al langer denk ik, met zijn aparte manier van communiceren (althans schriftelijk maar ik vermoed mondeling ook).
Ikzelf heb een aantal jaren moeilijke jaren gehad bij mijn moeder. Was prima thuis hoor, maar ik mocht niet zo veel. Ik heb jarenlang gezeurd om uit te mogen op zaterdag, uiteindelijk mocht dat dan, en dat viel toen toch ook wel weer tegen, waarschijnlijk omdat ik al te oud was om ermee te beginnen. Ik was echt de jongste en enig overgeblevene thuis en best wel betutteld. Dat heeft er denk ook mee te maken.
  donderdag 23 november 2017 @ 22:02:46 #129
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_175268689
Ik vind het erg ongezond dat een moeder zich mengt in de seksuele kinks van haar zoon en hier ook nog aan bijdraagt.
  donderdag 23 november 2017 @ 22:05:32 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175268758
Ik vraag me beetje af of hij het seksuele onderdeel van zijn verlangen besproken heeft.
Afrukken of seksueel opgewonden worden door daden van je moeder is best ziek ja, zeker als die ervan op de hoogte is
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175269264
Hoe je er ook tegenaan kijkt, ik ben blij, gezien alle meningen, dat het nooit zover is gegaan tussen mijn moeder en ik. Ze werkte er dan wel aan mee, maar ik was dan echt alleen met mezelf bezig.

Is het zaterdagavond dan wel kies als die vriendin erbij is? Dat maakt het voor mij in ieder geval een stuk opwindender, maar die vriendin is in principe natuurlijk een vreemde voor me. Ze ziet me vantevoren in mijn pyjama bijvoorbeeld.
  donderdag 23 november 2017 @ 22:32:52 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175269374
Dat zal ze vast ook wel vreemd vinden. Kerels van jouw leeftijd dragen doorgaans geen pyjama
Wat voor print?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175269453
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:32 schreef Molo het volgende:
Dat zal ze vast ook wel vreemd vinden. Kerels van jouw leeftijd dragen doorgaans geen pyjama
Wat voor print?
Ik draag dat wel. Is geen print, zitten wat streepjes aan.
pi_175274731
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:27 schreef Marius95 het volgende:
Hoe je er ook tegenaan kijkt, ik ben blij, gezien alle meningen, dat het nooit zover is gegaan tussen mijn moeder en ik. Ze werkte er dan wel aan mee, maar ik was dan echt alleen met mezelf bezig.

Is het zaterdagavond dan wel kies als die vriendin erbij is? Dat maakt het voor mij in ieder geval een stuk opwindender, maar die vriendin is in principe natuurlijk een vreemde voor me. Ze ziet me vantevoren in mijn pyjama bijvoorbeeld.
Werd je opgewonden van het feit dat je moeder je vroeg naar bed stuurde?
pi_175288859
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:44 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Werd je opgewonden van het feit dat je moeder je vroeg naar bed stuurde?
Ja, maar dat heb ik nu ook bij mijn vriendin. Maar niet alleen dat, ook een bepaalde straf gaf opwinding. Het klinkt gek, maar ik ga niet expres ruzie maken ofzo.
pi_175293802
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:14 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ja, maar dat heb ik nu ook bij mijn vriendin. Maar niet alleen dat, ook een bepaalde straf gaf opwinding. Het klinkt gek, maar ik ga niet expres ruzie maken ofzo.
Zoek hulp. Niet je fetish is het probleem, maar hoe je hier zonder grenzen te respecteren mee omgaat. Dat je dat zelf niet ziet maakt het nog erger. Zoek hulp voordat er nog meer schade wordt aangericht.
pi_175293839
Maar er komt helemaal geen seks aan te pas? Tussen jou en je vriendin?

Dat moederverhaal wil ik niet eens aan denken.
  zaterdag 25 november 2017 @ 10:20:07 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175295267
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 06:23 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Zoek hulp. Niet je fetish is het probleem, maar hoe je hier zonder grenzen te respecteren mee omgaat. Dat je dat zelf niet ziet maakt het nog erger. Zoek hulp voordat er nog meer schade wordt aangericht.
Voor welke schade ben jij bang? Zolang er geen anderen mensen gewond raken, sterven, op een andere of gedwongen worden dingen te doen die ze niet willen, zou TS m.i. mogen doen wat hij wil. HIj is immers volwassen. Of zie ik iets over het hoofd? Als het gaat om de bijzonder relatie met zijn moeder: ja, dat is wat apart. Maar ook daar zal de gedachtenpolitie niet op ingrijpen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_175295778
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voor welke schade ben jij bang? Zolang er geen anderen mensen gewond raken, sterven, op een andere of gedwongen worden dingen te doen die ze niet willen, zou TS m.i. mogen doen wat hij wil. HIj is immers volwassen. Of zie ik iets over het hoofd? Als het gaat om de bijzonder relatie met zijn moeder: ja, dat is wat apart. Maar ook daar zal de gedachtenpolitie niet op ingrijpen.
In principe wel ja, maar ik denk dat dit onwenselijk is voor de emotionele ontwikkeling van TS. Maar dat hou je niet tegen inderdaad.
  zaterdag 25 november 2017 @ 11:35:32 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175296320
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

In principe wel ja, maar ik denk dat dit onwenselijk is voor de emotionele ontwikkeling van TS. Maar dat hou je niet tegen inderdaad.
Hij is al volwassen. En dan dus vrij om zijn eigen keuzes te maken, hoe ‘bijzonder’ ze ook zijn. Was in mijn rijtje nog iets vergeten: zolang het niet tegen de wet is. Dus zolang ts en zijn moeder geen onzedelijke handelingen verrichten (en daar valt naar bed sturen niet onder), zouden ze gewoon door kunnen gaan met wat ze deden.
Wat betreft de emotionele ontwikkeling van ts kom je al snel in een kip-ei discussie. Mogelijk is de emotionele ontwikkeling al eerder door iets anders beïnvloedt en is dit daar eerder een voortvloeisel uit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_175302748
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hij is al volwassen. En dan dus vrij om zijn eigen keuzes te maken, hoe ‘bijzonder’ ze ook zijn. Was in mijn rijtje nog iets vergeten: zolang het niet tegen de wet is. Dus zolang ts en zijn moeder geen onzedelijke handelingen verrichten (en daar valt naar bed sturen niet onder), zouden ze gewoon door kunnen gaan met wat ze deden.
Wat betreft de emotionele ontwikkeling van ts kom je al snel in een kip-ei discussie. Mogelijk is de emotionele ontwikkeling al eerder door iets anders beïnvloedt en is dit daar eerder een voortvloeisel uit.
Ja, ik denk dat mijn emotionele ontwikkeling (mooie zinsnede) het gevolg is van de wat betuttelende opvoeding die ik voor mijn gevoel heb gekregen, als jongste van 4 kinderen.
pi_175302760
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 06:53 schreef mootie het volgende:
Maar er komt helemaal geen seks aan te pas? Tussen jou en je vriendin?

Dat moederverhaal wil ik niet eens aan denken.
Als je het begrip gemeenschap bedoeld dan is dat er nog niet.
pi_175308967
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:49 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat mijn emotionele ontwikkeling (mooie zinsnede) het gevolg is van de wat betuttelende opvoeding die ik voor mijn gevoel heb gekregen, als jongste van 4 kinderen.
Daar moet je iets aan doen dan.
pi_175309095
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voor welke schade ben jij bang? Zolang er geen anderen mensen gewond raken, sterven, op een andere of gedwongen worden dingen te doen die ze niet willen, zou TS m.i. mogen doen wat hij wil. HIj is immers volwassen. Of zie ik iets over het hoofd? Als het gaat om de bijzonder relatie met zijn moeder: ja, dat is wat apart. Maar ook daar zal de gedachtenpolitie niet op ingrijpen.
Er bestaat nog meer dan wat volgens de wet al of niet is verboden. Als je mijn post goed leest dat lees je dat ik geen oordeel vel over de fetish van TS, alleen over de grensoverschrijdende uiting daarvan. Als TS deze grens in de moeder-zoon relatie al niet kan zien, hoe kan je dan verwachten dat hij deze op andere terreinen wel kan onderscheiden?
pi_175312283
Dat is het voordeel van zo vroeg naar bed gaan, vroeg op ook nu. Het was nog donker toen ik opstond. Kijken wat de dag gaat brengen.
  zondag 26 november 2017 @ 09:37:28 #146
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_175312672
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 08:48 schreef Marius95 het volgende:
Dat is het voordeel van zo vroeg naar bed gaan, vroeg op ook nu. Het was nog donker toen ik opstond. Kijken wat de dag gaat brengen.
:') waarschijnlijk naar huis gaan?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_175312706
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:37 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:') waarschijnlijk naar huis gaan?
Vanavond pas hoor.
pi_175312720
Zet je nu ook je schoen voor sinterklaas?
pi_175320612
Nu kreeg ik gisteravond heel irritant een rooie kop met die vriendin erbij. Als je weet dat je dat krijgt is het niet meer te houden.
  maandag 27 november 2017 @ 15:59:27 #150
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_175340257
Hoe doen jullie dat dan bijvoorbeeld met oudjaars avond?
Moet je dan ook optijd naar bed en mis je alle vreugde?

En met feestdagen?
Mag je dan we langer opblijven?
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')