abonnement Unibet Coolblue
pi_174192013
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:')
Onwetend maagdje gespot
Dit denken :')
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:21:12 #27
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174198066
quote:
11s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Zeg je dat nu vaak dan: "hier, heb je mijn zaad"?
Nee maar we hier heb jij mijn lul!!!
God doesn't help stupid!
pi_174198189
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:21 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Nee maar we hier heb jij mijn lul!!!
De arts moet wel heel erg uitschieten mocht je dit niet meer kunnen zeggen na een vasectomie. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:27:51 #29
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174198293
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

De arts moet wel heel erg uitschieten mocht je dit niet meer kunnen zeggen na een vasectomie. :D
Haha. O daarom dat genderneutraal!
God doesn't help stupid!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:54:20 #30
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174202250
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:01 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Dat verschil (als dat er is) zie ik echt niet.
Oke... Weer wat geleerd !! 😃😁
Sweet but not that sweet !
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:48:56 #31
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_174433048
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Laat daarom maar de vrouw heel haar leven de pil nemen en alle risico's blijven lopen hé.
Dat is het enige wat je als man terug kan doen voor je partner nadat ze al jaren de verantwoordelijkheid heeft genomen.
Het is een vrij simpele ingreep met zeer weinig kans op complicaties. De beleving blijft hetzelfde.
Maar het zit in het hoofd van de man en dan willen ze het niet meer.
Net zoals het vb van TS, dat hij dan niet meer kan roepen: hier is mijn zaad.
Erg... Dan de vrouw maar verder belasten.
Het zijn geen schadeloze snoepjes die ze moeten nemen hé.

Enfin, genoeg gepreekt.
Belasten? moeten? wtf? :')

Seks is iets moois en voor beide prettig Wanneer jij je laat overhalen om dingen te doen die zelf niet eens wil ligt dat toch echt aan je eigen gebrek van eigenwaarde en zelfrespect en niet aan je partner die zijn wensen uit. ;)

Verder is het gewoon een logische vraag voor TS om zich zorgen te maken over zoiets. Ik ben zelf 26 maar ben ook best nieuwsgierig.
pi_174449856
Doe niet zo egoïstisch :( Je doet je vrouwtje waarschijnlijk een waanzinnig groot plezier als ze die troep niet meer hoeft te slikken. En mogelijk wordt de seks daardoor ook nog eens beter.. Ben het even kwijt of het nu vlak voor of na de eisprong is. Maar meeste vrouwtjes hebben dan ongelooflijk extra veel zin. DIe pillen remmen dit alleen maar, dan is er nog steeds zin maar anders.

Maar heb je überhaupt al kinderen verwekt? Laat het eerst een onderzoeken met een vruchtbaarheidstest. Ik dacht ook altijd dat ik echte Bink zo vruchtbaar als een konijn was.. Maar mooi niet dus. Daar onder gebeurd geen drol meer.. Doe je niets aan het is wat het is.

Mijn vriendin vind het geweldig zonder die smerige pillen en ik ook.. ^O^
pi_174453000
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:48 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Belasten? moeten? wtf? :')

Seks is iets moois en voor beide prettig Wanneer jij je laat overhalen om dingen te doen die zelf niet eens wil ligt dat toch echt aan je eigen gebrek van eigenwaarde en zelfrespect en niet aan je partner die zijn wensen uit. ;)

Verder is het gewoon een logische vraag voor TS om zich zorgen te maken over zoiets. Ik ben zelf 26 maar ben ook best nieuwsgierig.
Sorry, maar je reactie hier is echt heel erg naïef.
Wat ze bedoeld is dat je eigenlijk maar 2 kanten op kan. Een van beide zal anticonceptie moeten gebruiken (als je geen kinderen wil) en maatschappelijk gezien wordt er altijd naar de vrouw gekeken voor het gebruik van anticonceptie.
Veel mannen zijn totaal onwetend over de werking daarvan, bijwerkingen, etc. en gaan er dus blind van uit dat hun vrouwbeestje het wel voor haar rekening neemt.

Dus even kort door de bocht;
Er zijn 2 groepen anticonceptie; hormonale anticonceptie en anticonceptie gebaseerd op een barrière (bijv. condoom). De barrière categorie is niet bijzonder betrouwbaar en op lange termijn is het gebruik daarvan dus niet gewenst omdat de kans op zwangerschap dan goed aanwezig is.
Dat laat de hormonale optie over, wat de meeste vrouwen dus gebruiken, maar zo'n hoge dosis hormonen heeft een flinke uitwerking op het lichaam.

Daarnaast is er dus de optie van sterilisatie. Dit is voor mannen een bijzonder kleine ingreep onder lokale verdoving. Voor vrouwen is er een kijkoperatie nodig onder narcose.
Daarbij is sterilisatie van mannen binnen enkele jaren doorgaans omkeerbaar terwijl de kans op omkeer voor een vrouw haast nul is.
Dat wil niet zeggen dat de ingreep voor mannen geheel risicoloos is, maar het risico dat je neemt is vele malen kleiner dan het risico dat een vrouw zou nemen wanneer zij gesteriliseerd wordt.

Binnen een relatie is het in principe de bedoeling dat je beide je verantwoordelijkheid naar elkaar neemt en je inzet voor geluk voor jullie samen. Als jij jezelf dus lekker onwetend houdt en denkt 'blabla, het zal wel', dan schaad je daar je partner mee. Terwijl het toch echt een zaak is die jullie beiden aangaat. Of was je van plan je verantwoordelijkheid als vader ook niet te nemen, mocht er een kind van komen?

Overigens ben ik zelf niet gesteriliseerd, dus dit is puur feitenkennis en niet mijn persoonlijke ervaring.
Ik doe mijn best.
pi_174891202
Ik ben renzo Stokkel ben 24 kom uit een lastige relatie waardoor ik sexueel gefrustreerd ben iemand tips voor een uitlaatklep of iemand die dit ook heb
pi_175070711
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 20:29 schreef Renzo_Stokkel het volgende:
Ik ben renzo Stokkel ben 24 kom uit een lastige relatie waardoor ik sexueel gefrustreerd ben iemand tips voor een uitlaatklep of iemand die dit ook heb
Ga eens naar de hoeren. Daar knap je vast van op.
  maandag 20 november 2017 @ 21:43:46 #36
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_175205129
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Laat daarom maar de vrouw heel haar leven de pil nemen en alle risico's blijven lopen hé.
Dat is het enige wat je als man terug kan doen voor je partner nadat ze al jaren de verantwoordelijkheid heeft genomen.
Het is een vrij simpele ingreep met zeer weinig kans op complicaties. De beleving blijft hetzelfde.
Maar het zit in het hoofd van de man en dan willen ze het niet meer.
Net zoals het vb van TS, dat hij dan niet meer kan roepen: hier is mijn zaad.
Erg... Dan de vrouw maar verder belasten.
Het zijn geen schadeloze snoepjes die ze moeten nemen hé.

Enfin, genoeg gepreekt.
Nou nou nou, want de man moet dat dan maar doen?
Kijk, als je klaar bent met je kinderwens of geen kinderwens hebt dan moet gewoon samen beslissen wat je wijze van anticonceptie is. Dat kan dus net zo goed de vrouw zijn, en dat kan ook zonder pillen of spiralen.
Dat mannen niet zo kleinzierig moeten doen over hun zaad ben ik met je eens, maar ik krijg met deze tekst een beetje het idee of er allemaal zielige vrouwen rondlopen. En daar krijg ik een beetje de bibbers van.
klerkje
pi_175431630
Shiiiiit,

Oké, situatie hier =
man van 32, kids met (dezelfde) vrouw en beide geholpen.

Ik heb een circumcisie èn een vasectomie gedaan in één keer tegelijkertijd..
Dacht zo'n 2 jaar geleden.

..en guys, think twice!

Sex t zelfde?
Klaarkomen dan?
Nee! Das zeker anders nu..

Als ik "te lang spaar" dan zijn de ballen overgevoelig, niet leuk (was voorheen niet het geval). En na een flink goeie spuitbeurt (as always🙃) zal bij de volgende opwinding een bultje, los van zichtbaar èn gevoelig/pijnlijk, vormen daar waar de knoop is gezet..aan beide kanten that is. Opstopiiiiiing!

Mij was vertelt; " Neeeee u ziet hier later niets van terug!" ...maar die arts bedoelde daarmee dan vast niet die littekens op m'n zak!

Geen verschil in kleur of hoeveelheid qua sperma, knappe vogel die dat onderscheid haha!

Ik weet nog niet waarom, maar men onderschat zo'n behandeling van de man blijkbaar, althans, voor sommige (bij mij).

Take care,

😶
pi_175477917
Het blijft natuurlijk een operatie die misschien voor iedereen verschillend is...
Ik heb het nu 2 maanden geleden ondergaan (moet nog 1 maand wachten tot ik de test kan laten uitvoeren of ik echt geen sperma meer heb).
Maar ik heb er totaal geen last meer van...littekens zijn eigenlijk ook alweer verdwenen (moet goed zoeken). Klaarkomen (of niet) is niet verschillend met voor de vasectomie.
Het kan dus (in mijn geval) erg meevallen.
pi_175630626
paar jaar geleden laten doen en niks van gemerkt, alles is nog precies hetzelfde, behalve dat ik geen babys meer kan verwekken *O*
  maandag 11 december 2017 @ 01:15:10 #40
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_175636553
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Laat daarom maar de vrouw heel haar leven de pil nemen en alle risico's blijven lopen hé.
Dat is het enige wat je als man terug kan doen voor je partner nadat ze al jaren de verantwoordelijkheid heeft genomen.
Het is een vrij simpele ingreep met zeer weinig kans op complicaties. De beleving blijft hetzelfde.
Maar het zit in het hoofd van de man en dan willen ze het niet meer.
Net zoals het vb van TS, dat hij dan niet meer kan roepen: hier is mijn zaad.
Erg... Dan de vrouw maar verder belasten.
Het zijn geen schadeloze snoepjes die ze moeten nemen hé.

Enfin, genoeg gepreekt.
Ze moet helemaal niets!
pi_175866128
Iemand die ook last ervaart van de knobbeltjes die ontstaan na het klaarkomen? Die fucking (klote!) opstoppingen zijn niet relax! Voorheen kon ik vaker fijn klaarkomen, nu is de 2e ronde al vragen om ellende! Dan weet ik al dat tijdens (tegelijk) die lading de pijn instant om de hoek komt kijken, niet cool.
Ik zal toch niet de enig(st)e zijn die die pijnlijke bulten op de knoopjes krijgt van vaker klaarkomen???
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')