abonnement Unibet Coolblue
pi_174136590
Ik en een jongen (allebei midden 20) hebben 2 leuke dates gehad (in het openbaar) en dagelijks veel whatsapp contact. Zelf ben ik op zoek naar een serieuze relatie en heb dat ook aangegeven.

De jongen zegt dat hij ook op zoek is naar een serieuze relatie en geeft te kennen dat hij mij erg leuk vindt. Maar hij zegt dat hij behoefte heeft om bij mij thuis af te spreken om een ''ons'' momentje te creeeren.

Ik zei: wat bedoel je met ''ons''? Hij vroeg: zou je volgende keer met mij naar bed willen?
Waarop ik zei: ik wacht liever met dat soort dingen.
Hij zei: we gaan pas met elkaar naar bed wanneer jij dat wil, ik wil gewoon knuffelen en zoenen.
Ik zei: we kunnen volgende keer gewoon in het openbaar afspreken?
Hij: ik heb gewoon een ''ons'' momentje nodig, anders gaat het niet werken tussen ons.

Probleem: ik wil het rustiger aan doen, zodat ik kan zien of hij de moeite waard is om een ons momentje te hebben en een relatie. Verder lijkt hij leuk, maar hij wil gewoon te snel. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? (ben bang dat hij mij alleen voor de seks gaat gebruiken en niks serieus wil)
  maandag 2 oktober 2017 @ 13:15:23 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174136620
Met die laatste zin geef je eigenlijk al antwoord op je eigen vraag. Die onderbuik hebben we niets voor niets. ;).
And so is the past
  Redactie Frontpage maandag 2 oktober 2017 @ 13:15:45 #3
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174136626
Lijkt me duidelijk. Hij wil iets wat jij niet wil en probeert dit er door te drukken. Als ik jouw reactie zo lees dan lijkt het me beter hier een punt achter te zetten en verder te kijken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_174136641
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:13 schreef Semmy000 het volgende:
Ik en een jongen (allebei midden 20) hebben 2 leuke dates gehad (in het openbaar) en dagelijks veel whatsapp contact. Zelf ben ik op zoek naar een serieuze relatie en heb dat ook aangegeven.

De jongen zegt dat hij ook op zoek is naar een serieuze relatie en geeft te kennen dat hij mij erg leuk vindt. Maar hij zegt dat hij behoefte heeft om bij mij thuis af te spreken om een ''ons'' momentje te creeeren.

Ik zei: wat bedoel je met ''ons''? Hij vroeg: zou je volgende keer met mij naar bed willen?
Waarop ik zei: ik wacht liever met dat soort dingen.
Hij zei: we gaan pas met elkaar naar bed wanneer jij dat wil, ik wil gewoon knuffelen en zoenen.
Ik zei: we kunnen volgende keer gewoon in het openbaar afspreken?
Hij: ik heb gewoon een ''ons'' momentje nodig, anders gaat het niet werken tussen ons.

Probleem: ik wil het rustiger aan doen, zodat ik kan zien of hij de moeite waard is om een ons momentje te hebben en een relatie. Verder lijkt hij leuk, maar hij wil gewoon te snel. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? (ben bang dat hij mij alleen voor de seks gaat gebruiken en niks serieus wil)
Gewoon voet bij stuk houden. Als hij daarin niet mee wil gaan, is hij jou ook niet waard.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 2 oktober 2017 @ 13:16:52 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174136653
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:13 schreef Semmy000 het volgende:
Hij: ik heb gewoon een ''ons'' momentje nodig, anders gaat het niet werken tussen ons.

Dit zegt natuurlijk al alles.
Het gaat hem puur om de seks, dat is zijn einddoel.

Ik zou hem meteen dumpen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174136679
"Ons" momentje, wel geniaal bedacht trouwens :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174136720
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:13 schreef Semmy000 het volgende:
Hij: ik heb gewoon een ''ons'' momentje nodig, anders gaat het niet werken tussen ons.
Hierbij zouden al je alarmbellen af moeten gaan als je iets serieus wil en hij zegt na 2 dates als zoiets als dit.

Verder 'ons' momentje? Wat een droeftoeter.
pi_174136802
Hij probeert jou iets op te dringen waar jij nog niet klaar voor bent, gewoon voet bij stuk houden. Ik vind het maar een raar verhaal, hij wilt perse zoenen omdat het anders niet tussen jullie gaat werken? Klinkt heel vaag.
pi_174136953
Gewoon beentjes spreiden he. Doet heus geen pijn hoor.
pi_174137164
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:17 schreef Godshand het volgende:
"Ons" momentje, wel geniaal bedacht trouwens :')
Bedoelt ie geen one night stand:P
pi_174137286
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:15 schreef JeMoeder het volgende:
Lijkt me duidelijk. Hij wil iets wat jij niet wil en probeert dit er door te drukken. Als ik jouw reactie zo lees dan lijkt het me beter hier een punt achter te zetten en verder te kijken.
Dit.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_174137310
Ons momentje :') Dat zal al de enige reden moeten zijn om te dumpen.
  maandag 2 oktober 2017 @ 13:47:26 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174137380
Als jij werkelijk rustiger aan wil doen, nog niet toe bent aan seks met hem dan heb je je antwoord al. Gewoon duidelijk zijn daarin, dat je nog niet toe bent aan 'ons' momentjes, maar eerst beter wil leren kennen. Vertrekt hij daarom dan weet je genoeg, dan passen jullie niet bij elkaar.

Dat hij meer wil is niet perse een teken dat hij niet serieus wil zijn met je. Maar als hij niet wil wachten, druk op je zet om verder te gaan zo snel al zegt dat wel dat hij je niet voldoende respecteert en jullie niet bij elkaar passen, verschillende ideeën hebben over hoe een relatie op te bouwen.

Het wat pushen vind ik een naar iets, maar ik weet niet goed of ik dat onterecht lees of niet. Aangeven is wat anders dan pushen, jij (ts) moet voor jezelf bepalen of het gewoon een vraag was/aangeven was of pushen is.
Respecteert hij je dan gaat hij niet verder zeuren erover, dan accepteert hij wat jij (niet) wil. In ieder geval voor nu, na een heel aantal dates is het natuurlijk een ander verhaal. Dat er na een tijdje nogmaals de vraag komt om 1 op 1 af te spreken, een 'ons' moment te hebben is wel vrij normaal.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174137521
T is wat lomp verwoord door hem, maar misschien wil hij gewoon ongegeneerd lang met je tong worstelen wat in t openbaar een beetje achterlijk over komt. Als hij dan op dat moment nog meer zou proberen kan je m altijd nog nee verkopen. Snap ook best als je er na dit niet meer op in zou gaan. Jij kan beter inschatten wat voor type t is, of t jouw type is, en of je hem die kans wil geven.
pi_174137536
Hij wil gewoon zoenen en aan je frunniken, zonder dat er andere mensen meekijken. Hoeft toch helemaal geen dwang of foute intenties achter te zitten.

Kan het niet gewoon zo zijn zoals hij het zegt. Dat hij wil wachten tot jij klaar bent voor seks, maar al wel wil zoenen? Zo gek is dat toch niet!?

En als je bang bent dat je gebruikt wordt, moet je dat zeggen. Niet een verhaal gaan lopen verzinnen dat je wilt wachten op een arbitrair moment. Leer helder te communiceren! Er is namelijk niets mis met een homo van midden 20 die seks wil. Ook niet met 1 die het niet wil, overigens. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 02-10-2017 14:04:31 ]
pi_174137637
Gewoon lekker neuken, dat vinden we toch allemaal lekker?
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:18:20 #17
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_174138032
quote:
99s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Gewoon lekker neuken, dat vinden we toch allemaal lekker?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:59:21 #18
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174138840
Alsof seks het enige "ons" momentje is. Dan gaat het inderdaad puur om de seks. Mocht je dat zelf ook willen is dat prima. Maar ben je zoals je zegt op zoek naar iets meer dan dat dan houdt het spoor hier op lijkt me.
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:27:08 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174139527
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:13 schreef Semmy000 het volgende:
Hij: ik heb gewoon een ''ons'' momentje nodig, anders gaat het niet werken tussen ons.
Emotionele chantage na twee dates! Prima basis voor een verdere relatie lijkt me. Dit is een keeper hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Twiitch op 02-10-2017 15:33:22 ]
  maandag 2 oktober 2017 @ 16:16:07 #20
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174140665
Het is duidelijk dat jij er niet aan toe bent, dus dan moet je het gewoon niet doen. Het is kwalijker dat jij denkt dat hij je enkel voor seks wil gebruiken om eerlijk te zijn. Als je dat van iemand denkt...waarom vind je diegene dan leuk? Lijkt me vrij duidelijk dat je dan niet bij elkaar past. Los daarvan is seks op de derde date (of minimaal zoenen) overigens vrij normaal imo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174141750
Nee.....gaat hem niet worden.
Jij wilt nog niet en hij pusht....nope....next.
pi_174141804
Wat een glibberige creep, met zn "ik heb een ons-momentje nodig, anders gaat dit niet werken"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_174143181
Ik begrijp hem wel, altijd in het openbaar ontmoeten is toch anders dan privé met zijn tweeën.
pi_174143325
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:03 schreef Wespensteek het volgende:
Ik begrijp hem wel, altijd in het openbaar ontmoeten is toch anders dan privé met zijn tweeën.
2 dates en dat al als altijd in het openbaar beschouwen. :')
pi_174143332
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:28 schreef zovty het volgende:
Gewoon beentjes spreiden he. Doet heus geen pijn hoor.
:')
pi_174143444
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

2 dates en dat al als altijd in het openbaar beschouwen. :')
Als ik na 2 dates iemand nog niet privé, bij mij of haar, kan ontmoeten vind ik dat wel vreemd.
pi_174143965
Ben je nog maagd TS?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_174143996
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ben je nog maagd TS?
nee en heb het ook niet zo vaak gedaan
pi_174144030
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als jij werkelijk rustiger aan wil doen, nog niet toe bent aan seks met hem dan heb je je antwoord al. Gewoon duidelijk zijn daarin, dat je nog niet toe bent aan 'ons' momentjes, maar eerst beter wil leren kennen. Vertrekt hij daarom dan weet je genoeg, dan passen jullie niet bij elkaar.

Dat hij meer wil is niet perse een teken dat hij niet serieus wil zijn met je. Maar als hij niet wil wachten, druk op je zet om verder te gaan zo snel al zegt dat wel dat hij je niet voldoende respecteert en jullie niet bij elkaar passen, verschillende ideeën hebben over hoe een relatie op te bouwen.

Het wat pushen vind ik een naar iets, maar ik weet niet goed of ik dat onterecht lees of niet. Aangeven is wat anders dan pushen, jij (ts) moet voor jezelf bepalen of het gewoon een vraag was/aangeven was of pushen is.
Respecteert hij je dan gaat hij niet verder zeuren erover, dan accepteert hij wat jij (niet) wil. In ieder geval voor nu, na een heel aantal dates is het natuurlijk een ander verhaal. Dat er na een tijdje nogmaals de vraag komt om 1 op 1 af te spreken, een 'ons' moment te hebben is wel vrij normaal.
Goed advies. Ik heb dit gedaan, duidelijk aangegeven. Het gaat nu beter :)
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:49:27 #30
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174150916
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:17 schreef Godshand het volgende:
"Ons" momentje, wel geniaal bedacht trouwens :')
Haha dat is ook mijn gedachte lol “ons” momentje hehe
God doesn't help stupid!
pi_174151499
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:38 schreef Semmy000 het volgende:

[..]

Goed advies. Ik heb dit gedaan, duidelijk aangegeven. Het gaat nu beter :)
je opent vandaag een topic , geeft dit vandaag aan en het gaat vandaag beter ? :D :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_174152150
quote:
10s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:04 schreef Joene het volgende:

[..]

je opent vandaag een topic , geeft dit vandaag aan en het gaat vandaag beter ? :D :D
Ja, hij gaf te kennen weer te willen afspreken
Ik zei: prima, dan wil ik wel in het openbaar afspreken.
Hij: buiten afspreken is wel duurder, drank/eten betalen in cafe/restaurants.
Ik: dan delen we prijs gewoon.
Hij is er uiteindelijk mee akkoord gegaan.
Ik ben blij met dit antwoord. Want uit het eerdere gesprek leek het net alsof ik moest kiezen.
''ik heb gewoon een ''ons'' momentje nodig, anders gaat het niet werken tussen ons.''

Later gaf hij aan dat hij nogal vaag kan overkomen in zn bedoelingen en vindt het goed dat ik duidelijk heb gezegd dat ik het rustiger aan wil doen.

Ik denk alleen wel dat ie mij in de gaten houdt op whatsapp. Elke keer wanneer ik online kom en met iemand anders chat, bijv een vriendin, dan praat hij opeens tegen mij. Dit gebeurt vaak en kan geen toeval meer zijn. Is het normaal om de ander op whatsapp in de gaten te houden?
En hoe kan ik erachter komen of de ander een creep is?

[ Bericht 1% gewijzigd door Semmy000 op 02-10-2017 22:34:32 ]
pi_174152303


[ Bericht 100% gewijzigd door Semmy000 op 02-10-2017 22:34:53 ]
pi_174152633
quote:
2s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is duidelijk dat jij er niet aan toe bent, dus dan moet je het gewoon niet doen. Het is kwalijker dat jij denkt dat hij je enkel voor seks wil gebruiken om eerlijk te zijn. Als je dat van iemand denkt...waarom vind je diegene dan leuk? Lijkt me vrij duidelijk dat je dan niet bij elkaar past. Los daarvan is seks op de derde date (of minimaal zoenen) overigens vrij normaal imo.
Het is ook vrij normaal om daar een tijdje mee te wachten. Het enige "normale" is dat er seks is als beide partijen het gevoel hebben dat ze er klaar voor zijn.
pi_174152791
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:23 schreef Semmy000 het volgende:

[..]

Hoe kan ik weten of de ander een creep is?
Zeker weten kan je nooit maar het helpt als je je gevoel laat spreken en je niet dingen gaat doen die je eigenlijk niet echt wil met iemand die je nog weinig kent. Praktisch: Als jij voorlopig in het openbaar wil afspreken dan is dat wat je doet.
Maar het lijkt mij als je iemand echt leuk vind, dan heb je deze gedachtes niet, volgt hij me op whatsapp? Is het misschien wel een creep?
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:40:01 #36
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174152869
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:31 schreef Struyaard het volgende:

[..]

Het enige "normale" is dat er seks is als beide partijen het gevoel hebben dat ze er klaar voor zijn.
Dat zeg ik dan ook. Zeg alleen maar dat zijn kant ook wel te begrijpen is (behalve als hij haar dwingt o.i.d.). Hij brengt het alleen nogal creepy.

Sowieso wat ik al zei..het is kwalijker dat TS zo over die jongen denkt. Dat zegt al genoeg dan lijkt me. Zo'n iemand vind je toch niet leuk?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174153036
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:36 schreef Struyaard het volgende:

[..]

Zeker weten kan je nooit maar het helpt als je je gevoel laat spreken en je niet dingen gaat doen die je eigenlijk niet echt wil met iemand die je nog weinig kent. Praktisch: Als jij voorlopig in het openbaar wil afspreken dan is dat wat je doet.
Maar het lijkt mij als je iemand echt leuk vind, dan heb je deze gedachtes niet, volgt hij me op whatsapp? Is het misschien wel een creep?
Ik heb in het verleden wat meegemaakt met betrekking het ontmoeten van creeps. Ben nu veel voorzichtiger met mensen. Ik denk wel vaak aan hem en qua uiterlijk is hij mijn type.
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 22:55:07 #38
441859 crew  Lenny77
pi_174153335
Nuja, je gevoel heeft al 2 keer een verwittiging gegeven.
Beter mee kappen.
Dit is het niet..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174153597
Hoe kun je nou te snel seks hebben :')
pi_174154101
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef Semmy000 het volgende:

[..]

Ik denk alleen wel dat ie mij in de gaten houdt op whatsapp. Elke keer wanneer ik online kom en met iemand anders chat, bijv een vriendin, dan praat hij opeens tegen mij. Dit gebeurt vaak en kan geen toeval meer zijn. Is het normaal om de ander op whatsapp in de gaten te houden?
En hoe kan ik erachter komen of de ander een creep is?
Ach dat merk je wel aan je onderbuikgevoelens. Iemand in de gaten houden via WA, als hij dat echt doet, nee dat is niet normaal.
pi_174154199
Na 2 leuke dates kun je toch wel een keer thuis afspreken, ik snap die gozer wel.

Het hoeft echt niet per se meteen met seks, maar thuis is gewoon wat intiemer dan ergens in een café of iets dergelijks. Ga samen een leuke film kijken en een beetje knuffelen en zoenen
٩๏̯͡๏)۶
pi_174154208
Je kunt beter bang zijn dat hij te snel komt 😂
pi_174154268
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:30 schreef Sjanss01 het volgende:
Je kunt beter bang zijn dat hij te snel komt 😂
Haha, dat had ik bij mijn ex. Na 1 stoot al gekomen...
pi_174154276
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:33 schreef Semmy000 het volgende:

[..]

Haha, dat had ik bij mijn ex. Na 1 stoot was ie al gekomen...
pi_174154304
:')

Je date geeft aan dat ie in het openbaar wil afspreken. Jij gaat daarmee akkoord maar vervolgens wel weer iets vinden om over te klagen mbt dat openbare :')


Weet je zeker dat dit 'm gaat worden TS?
pi_174154342
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:33 schreef Semmy000 het volgende:

[..]

Haha, dat had ik bij mijn ex. Na 1 stoot al gekomen...
Tja... arme jij! Erin, stoot, spuit, klaar, eruit. Merk je niets van lijkt me...
  maandag 2 oktober 2017 @ 23:38:09 #47
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_174154355
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:13 schreef Semmy000 het volgende:
Ik en een jongen (allebei midden 20) hebben 2 leuke dates gehad (in het openbaar) en dagelijks veel whatsapp contact. Zelf ben ik op zoek naar een serieuze relatie en heb dat ook aangegeven.

De jongen zegt dat hij ook op zoek is naar een serieuze relatie en geeft te kennen dat hij mij erg leuk vindt. Maar hij zegt dat hij behoefte heeft om bij mij thuis af te spreken om een ''ons'' momentje te creeeren.

Ik zei: wat bedoel je met ''ons''? Hij vroeg: zou je volgende keer met mij naar bed willen?
Waarop ik zei: ik wacht liever met dat soort dingen.
Hij zei: we gaan pas met elkaar naar bed wanneer jij dat wil, ik wil gewoon knuffelen en zoenen.
Ik zei: we kunnen volgende keer gewoon in het openbaar afspreken?
Hij: ik heb gewoon een ''ons'' momentje nodig, anders gaat het niet werken tussen ons.

Probleem: ik wil het rustiger aan doen, zodat ik kan zien of hij de moeite waard is om een ons momentje te hebben en een relatie. Verder lijkt hij leuk, maar hij wil gewoon te snel. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? (ben bang dat hij mij alleen voor de seks gaat gebruiken en niks serieus wil)
Hij wil je dus gewoon volblaffen. Tja.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_174154379
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:35 schreef Melancholia_war het volgende:
:')

Je date geeft aan dat ie in het openbaar wil afspreken. Jij gaat daarmee akkoord maar vervolgens wel weer iets vinden om over te klagen mbt dat openbare :')


Weet je zeker dat dit 'm gaat worden TS?
Love is blindness 🎵
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:56:10 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174165911
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:33 schreef Semmy000 het volgende:

[..]

En die ex was zeker ook meteen je eerste? Geen goede ervaring(en) gehad dan. Leg dat gewoon uit aan die knakker, misschien begrijpt die dan waarom je nog even wilt wachten. Doet hij daarna nog steeds moeilijk dan gewoon kappen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twiitch op 03-10-2017 18:20:46 ]
pi_174283861
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:20 schreef Semmy000 het volgende:

[..]

Ja, hij gaf te kennen weer te willen afspreken
Ik zei: prima, dan wil ik wel in het openbaar afspreken.
Hij: buiten afspreken is wel duurder, drank/eten betalen in cafe/restaurants.
Ik: dan delen we prijs gewoon.
Hij is er uiteindelijk mee akkoord gegaan.
Ik ben blij met dit antwoord. Want uit het eerdere gesprek leek het net alsof ik moest kiezen.
''ik heb gewoon een ''ons'' momentje nodig, anders gaat het niet werken tussen ons.''

Later gaf hij aan dat hij nogal vaag kan overkomen in zn bedoelingen en vindt het goed dat ik duidelijk heb gezegd dat ik het rustiger aan wil doen.

Ik denk alleen wel dat ie mij in de gaten houdt op whatsapp. Elke keer wanneer ik online kom en met iemand anders chat, bijv een vriendin, dan praat hij opeens tegen mij. Dit gebeurt vaak en kan geen toeval meer zijn. Is het normaal om de ander op whatsapp in de gaten te houden?
En hoe kan ik erachter komen of de ander een creep is?
Ik zou hem toch maar in de gaten houden, want opeens zijn kar 360° draaien omdat zijn 'ons momentje-plan' niets oplevert.
Het leek daar niet op, dat was ook zo.(want hij wist dat je wil wachten, iets serieuzer zoekt en dan was het meteen 'oja dit gaat niet werken') Maar hij weet ook dat het pushen niets ging opleveren en dan begint hij met een argument dat hij ervoor niet kon vermelden... :')

Goh, ik praat ook sneller met mensen als ik zie dat ze online waren en er niet staat "was 5u geleden actief". Ik ben geen creep. :@
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:52:34 #51
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_174289075
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:48 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik zou hem toch maar in de gaten houden, want opeens zijn kar 360° draaien omdat zijn 'ons momentje-plan' niets oplevert.
Je weet dat als je 360° draait, je uiteindelijk op dezelfde plek eindigd toch?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_174316775
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 23:33 schreef Semmy000 het volgende:

[..]

Haha, dat had ik bij mijn ex. Na 1 stoot al gekomen...
kan je ook als n compliment opvatten
pi_174317276
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:52 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je weet dat als je 360° draait, je uiteindelijk op dezelfde plek eindigd toch?
Dus, wat bedoelt ze dan...

Ff nadenken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 05:58:09 #54
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174318085
Om seks vragen :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174318551
Volgende...
Dit wordt niets!!!!!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:39:15 #56
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_174319359
Denk dat jij je gevoel moet volgen: als je je er slecht onder voelt mee kappen. Als je denkt dat ie gewoon een onhandige knakker is: kan je ermee doorgaan (op vanuit gaande dat je hem een leuk persoon vindt en je daarmee kan leven).

Mocht je van jezelf weten dat je (erg) naïef bent, vraag dan raad aan mensen die hem/jou kennen, zou ik zeggen. Wij weten niet wat in z'n hoofd omgaat tenslotte.

Echter, mocht duidelijk worden dat ie echt enkel op seks uit is, en jij wilt méér, kap er dan mee. Ga er niet op in in de hoop dat hij van gedachten verandert want die kans is superklein. Dat eindigt er bijna altijd mee dat hij heeft wat ie wilt en dan met de noorderzon verdwijnt - en dan zit jij met de gebakken peren. Voor jezelf opkomen dus & zeker niet over je heen laten lopen.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_174319653
Weet niet, krijg een raar gevoel van zijn opmerking over een ons momentje en anders niet werken. Ik zou dan bedanken en hem aanraden om een vrouw te zoeken die meteen op ons momentjes zitten te wachten.

Je kan natuurlijk zeggen, oohh ja dan gaan we eerst even langs mijn ouders, dan hebben we een gezellig familie-momentje.
pi_174320040
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:52 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je weet dat als je 360° draait, je uiteindelijk op dezelfde plek eindigd toch?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:43:15 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_174320640
Eerst dreigen dat het niet gaat werken als hij niet zijn 'ons' momentje krijgt met je.
Dan de strategie gauw aanpassen en wel weer af willen spreken.
Om vervolgens te gaan zeiken dat het duur is om ergens wat te gaan drinken.
Bovendien krijg je het ernstige gevoel dat hij je in de gaten houdt op whatsapp.

Drie enorme rode vlaggen.
Resistance is futile.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:44:43 #60
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174320673
quote:
4s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:44 schreef Leonos het volgende:
Ons momentje :') Dat zal al de enige reden moeten zijn om te dumpen.
Dit dus :') gladjakker.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174320767
Met ONS bedoelt hij: one night stand
pi_174321255
Als je na 2 dates (!!!) al twijfels hebt en je vertrouwt het niet, WAAROM zou je dan nog afspreken met zo'n gast? :') oh ja wacht, zijn uiterlijk was goed he :')
pi_174321368
Ojee, een twintiger die seks wilt, wat een hufter.
pi_174321776
Het is duidelijk dat hij iets af probeert te dwingen waar jij nog niet klaar voor bent. Lekker een punt achter zetten. Er zwemmen meer vissen in de zee ;)
pi_174321815
quote:
10s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:27 schreef Twiitch het volgende:

Emotionele chantage na twee dates! Prima basis voor een verdere relatie lijkt me. Dit is een keeper hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ons momentje kan nog best onschuldig bedoeld zijn, maar als hij gaat zeggen dat het 'anders niet gaat werken' dan is dat idd een vorm van chantage :D Dumpen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174321827
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:16 schreef Bananenpap het volgende:
Ojee, een twintiger die seks wilt, wat een hufter.
Dat is echt een zinloze reactie.... Maakt niet uit hoe oud hij is en of dat normaal is... Waar het om gaat is dat hij een "ons" momentje af dwingt onder het mom van "anders gaat het niet werken tussen ons"

Dat is hufterig gedrag....
pi_174322104
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:39 schreef Blazerd het volgende:

[..]

Dat is echt een zinloze reactie.... Maakt niet uit hoe oud hij is en of dat normaal is... Waar het om gaat is dat hij een "ons" momentje af dwingt onder het mom van "anders gaat het niet werken tussen ons"

Dat is hufterig gedrag....
Ik vind dat die chantage wel meevalt. Hij geeft aan dat hij seks belangrijk vindt in een relatie en dat het zonder voor hem niet werkt. Dat kunnen mensen hufterig vinden, maar het is wel gewoon eerlijk. Het is aan TS of zij daar mee instemt of niet.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:00:06 #68
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174322147
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:39 schreef Blazerd het volgende:

[..]

Dat is echt een zinloze reactie.... Maakt niet uit hoe oud hij is en of dat normaal is... Waar het om gaat is dat hij een "ons" momentje af dwingt onder het mom van "anders gaat het niet werken tussen ons"

Dat is hufterig gedrag....
Nee, dat is verstandig. Die man weet nu dat hij met een chick met issues te maken heeft, daar kun je niet vroeg genoeg achter komen.
pi_174323066
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind dat die chantage wel meevalt. Hij geeft aan dat hij seks belangrijk vindt in een relatie en dat het zonder voor hem niet werkt. Dat kunnen mensen hufterig vinden, maar het is wel gewoon eerlijk. Het is aan TS of zij daar mee instemt of niet.
Het punt is juist dat veel mensen die heel snel op seks aansturen, juist niet uit zijn op een langdurige relatie. Ze willen gewoon nog een +1 erbij en daarna gaan ze weer naar de volgende. Vaak doen dezen het om de jacht en niet omdat ze de persoon zelf interessant vinden...het enige wat deze mannen boeit, is haar kut en het lichaam dat aan die kut vast zit.
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:00 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nee, dat is verstandig. Die man weet nu dat hij met een chick met issues te maken heeft, daar kun je niet vroeg genoeg achter komen.
Die man zit dan duidelijk fout door toch met een chick met issues in zee te gaan (als deze TS tenminste in deze categorie valt, maar ik neem aan dat jij dat ergens in dit topic gelezen had want anders kwam je er niet mee). Je helpt deze "chicks met problemen" alleen maar verder de put in door ze als gebruiksvoorwerp te behandelen.
pi_174323116
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:39 schreef Blazerd het volgende:

[..]

Dat is echt een zinloze reactie.... Maakt niet uit hoe oud hij is en of dat normaal is... Waar het om gaat is dat hij een "ons" momentje af dwingt onder het mom van "anders gaat het niet werken tussen ons"

Dat is hufterig gedrag....
Zoiets noem,en ze toch "emotionele chantage"? Of zou het eerder "emotionele dwang" zijn? Tis in elk geval een vorm van druk zetten, maar ik denk dat het soms wel werkt want anders deden ze dit toch niet?
pi_174323154
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:11 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Als je na 2 dates (!!!) al twijfels hebt en je vertrouwt het niet, WAAROM zou je dan nog afspreken met zo'n gast? :') oh ja wacht, zijn uiterlijk was goed he :')
Het is wel een reden waarom zij hem leuk vindt, maar ik snap je punt.
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:43 schreef Seven. het volgende:
Eerst dreigen dat het niet gaat werken als hij niet zijn 'ons' momentje krijgt met je.
Dan de strategie gauw aanpassen en wel weer af willen spreken.
Om vervolgens te gaan zeiken dat het duur is om ergens wat te gaan drinken.
Bovendien krijg je het ernstige gevoel dat hij je in de gaten houdt op whatsapp.

Drie enorme rode vlaggen.
Vooral dat het in zo'n korte tijd gebeurt.
Als TS het niet erg vindt om met hem dat ONS momentje uit te voeren, mag ik hopen dat TS daarna niet snel weer een nieuw topic opent over haar meest recente ex :P
pi_174323172
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het punt is juist dat veel mensen die heel snel op seks aansturen, juist niet uit zijn op een langdurige relatie. Ze willen gewoon nog een +1 erbij en daarna gaan ze weer naar de volgende. Vaak doen dezen het om de jacht en niet omdat ze de persoon zelf interessant vinden...het enige wat deze mannen boeit, is haar kut en het lichaam dat aan die kut vast zit.

Waar baseer je dit op? Seks en een langdurige relatie gaan ook prima samen hoor.
pi_174323225
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:02 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waar baseer je dit op?
Het ligt best wel voor de hand hoor.
quote:
Seks en een langdurige relatie gaan ook prima samen hoor.
pi_174323311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het ligt best wel voor de hand hoor.

Ik vind het anders een behoorlijke aanname.
pi_174323418
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

Het punt is juist dat veel mensen die heel snel op seks aansturen, juist niet uit zijn op een langdurige relatie. Ze willen gewoon nog een +1 erbij en daarna gaan ze weer naar de volgende. Vaak doen dezen het om de jacht en niet omdat ze de persoon zelf interessant vinden...het enige wat deze mannen boeit, is haar kut en het lichaam dat aan die kut vast zit.

Nah...beetje kort door de bocht en misschien vaak wel voorkomend, maar heus niet altijd.

Dat hij snel seks wil, vind ik niet eens zo 'erg'. Hormonen hè. En als zij daar nog niet aan toe is, dan moet je 's avonds maar gewoon nog even fappen in bed en geduld hebben. Maar dat rare 'ultimatum' ('anders werkt het niet') - wtf!? Dát is alarmbelmateriaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174323575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nah...beetje kort door de bocht en misschien vaak wel voorkomend, maar heus niet altijd.

Dat hij snel seks wil, vind ik niet eens zo 'erg'. Hormonen hè. En als zij daar nog niet aan toe is, dan moet je 's avonds maar gewoon nog even fappen in bed en geduld hebben. Maar dat rare 'ultimatum' ('anders werkt het niet') - wtf!? Dát is alarmbelmateriaal.
Vetgedrukte is wel waar en dit bestrijd ik ook niet.

Het onderstreepte gedeelte....ik heb niet gezegd dat het altijd voorkomend is?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:24:32 #77
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_174323627
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus, wat bedoelt ze dan...

Ff nadenken...
Ze bedoelt dat als het "ons momentje" niet uitpakt hij een andere richting neemt. Dus niet 360° draait? Een omslag word vooralsnog aangeduid met 180°, dacht ik.

Edit: My bad overigens als ik het verkeerd gelezen heb.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_174324428
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vetgedrukte is wel waar en dit bestrijd ik ook niet.

Het onderstreepte gedeelte....ik heb niet gezegd dat het altijd voorkomend is?
Je zegt dat het veel voorkomend is. Dat wil niet zeggen dat het zo is bij TS haar scharrel.
pi_174328120
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je zegt dat het veel voorkomend is. Dat wil niet zeggen dat het zo is bij TS haar scharrel.
Oké, en -waar- zeg ik dat dan?

En waarom suggereer je dat "veel voorkomend" == "altijd voorkomend"? Je weet zelf toch ook wel dat dit simpelweg incorrect is?

Nee, absolute garantie dat 't zo is, heb je niet. Maar dit soort mensen bouwt er juist op om een kans gegeven te worden en zo laat mogelijk gepakt te worden (biju voorkeur als het toch al te laat is).

Er zijn meerdere red flags, TS moet zelf bepalen of deze man het risico waard is of dat ze het toch gaat proberen.
pi_174328298
Klinkt alsof hij uit is op één ding en niet zozeer geïnteresseerd in jou als persoon. Anders zou hij niet zo aansturen op seks.

Van dat 'ons' momentje hoopt hij natuurlijk dat hij je kan verleiden tot meer :')
pi_174328341
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:10 schreef viceversa het volgende:
Klinkt alsof hij uit is op één ding en niet zozeer geïnteresseerd in jou als persoon. Anders zou hij niet zo aansturen op seks.

Van dat 'ons' momentje hoopt hij natuurlijk dat hij je kan verleiden tot meer :')
Ding is ook dat vrouwen (op 't moment dat ze in die bepaalde mood komen) dingen zouden kunnen doen waar ze later spijt van krijgen.
Niet rot bedoeld, maar dat is wel een beetje hoe 't is.
pi_174329877
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oké, en -waar- zeg ik dat dan?

En waarom suggereer je dat "veel voorkomend" == "altijd voorkomend"? Je weet zelf toch ook wel dat dit simpelweg incorrect is?

Nee, absolute garantie dat 't zo is, heb je niet. Maar dit soort mensen bouwt er juist op om een kans gegeven te worden en zo laat mogelijk gepakt te worden (biju voorkeur als het toch al te laat is).

Er zijn meerdere red flags, TS moet zelf bepalen of deze man het risico waard is of dat ze het toch gaat proberen.
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het punt is juist dat veel mensen die heel snel op seks aansturen, juist niet uit zijn op een langdurige relatie. Ze willen gewoon nog een +1 erbij en daarna gaan ze weer naar de volgende. Vaak doen dezen het om de jacht en niet omdat ze de persoon zelf interessant vinden...het enige wat deze mannen boeit, is haar kut en het lichaam dat aan die kut vast zit.

Redelijk generaliserend. Ken je de gast in kwestie?
pi_174329961
Mwaaaaa, na de 3e keer mag je best wat intiemer worden. Hoeft niet gelijk seks te hebben maar ergens kan ik het ook wel begrijpen. Je bent tenslotte geen 16 meer.
pi_174333181
Heeft hij misschien de vorige dates alles betaald en voorziet hij financiële problemen....?
Zolang er was is, is er leven.
pi_174387265
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:17 schreef Godshand het volgende:
"Ons" momentje, wel geniaal bedacht trouwens :')
_O- _O-
pi_174387637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:40 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

_O- _O-
Hij is echt goede player!!!

Credits voor dat
pi_174392482
Ts, wat is de stand van zaken inmiddels?

we lastig allemaal natuurlijk, maar gewoon genieten en ontspannen en ontspannen en genieten!

leven duurt al zo kort!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:49:49 #88
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174395937
Hij is wel heel ongeduldig, dan komt het niet over alsof hij echt een serieuze relatie wilt. Dit klinkt niet goed. Het kan best dat iemand dit aangeeft, maar zijn reactie hierna is wel heel erg tekenend. Ik zou rennen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Weet niet, krijg een raar gevoel van zijn opmerking over een ons momentje en anders niet werken. Ik zou dan bedanken en hem aanraden om een vrouw te zoeken die meteen op ons momentjes zitten te wachten.

Je kan natuurlijk zeggen, oohh ja dan gaan we eerst even langs mijn ouders, dan hebben we een gezellig familie-momentje.
Zo raar is dat toch niet eens na een date of twee? Mensen hanteren hier hele andere snelheden in. Ik heb het ook wel eens op de eerste date gedaan en daarna nog een jaar met haar gedate / een relatie gehad omdat het klikte. Dat staat los van de snelheid. De reactie van deze jongen is verkeerd maar er is geen standaard tijd van seks voor 4 maanden is verkeerd, daarna is het goed. Is zowel leeftijd als serieusheid afhankelijk in mijn ogen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nah...beetje kort door de bocht en misschien vaak wel voorkomend, maar heus niet altijd.

Dat hij snel seks wil, vind ik niet eens zo 'erg'. Hormonen hè. En als zij daar nog niet aan toe is, dan moet je 's avonds maar gewoon nog even fappen in bed en geduld hebben. Maar dat rare 'ultimatum' ('anders werkt het niet') - wtf!? Dát is alarmbelmateriaal.
Hier ben ik het dus mee eens. Een man van 20 die snel seks wilt is juist doodnormaal. Ik zou me zorgen maken als hij het niet wilde met je. Daarintegen is de opdringerigheid wel verkeerd, dit gaat geen fijne serieuze relatie worden met zo iemand...
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:42:09 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174397872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ding is ook dat vrouwen (op 't moment dat ze in die bepaalde mood komen) dingen zouden kunnen doen waar ze later spijt van krijgen.
Niet rot bedoeld, maar dat is wel een beetje hoe 't is.
Onzin.

Of de omgeving staat het niet echt toe, waardoor die dame maar zegt dat ze het niet wilde (gelukkig hier in Nederland minder vaak voorkomend), of is toch wel serieuze druk geweest van de ander/omgeving.

Het hele vrouwen krijgen achteraf spijt is zeldzaam in deze maatschappij. Als ze al achteraf spijt krijgen is er vrijwel altijd druk van buitenaf geweest, geen sprake van 'mood' op dat moment.
In landen/culturen waarbij zaken anders werken kan dit wel vaker het geval zijn, maar dan heeft toegeven dat het de hitte van het moment was grote gevolgen voor de vrouw in kwestie.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174399027
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Onzin.

Of de omgeving staat het niet echt toe, waardoor die dame maar zegt dat ze het niet wilde (gelukkig hier in Nederland minder vaak voorkomend), of is toch wel serieuze druk geweest van de ander/omgeving.

Het hele vrouwen krijgen achteraf spijt is zeldzaam in deze maatschappij. Als ze al achteraf spijt krijgen is er vrijwel altijd druk van buitenaf geweest, geen sprake van 'mood' op dat moment.
In landen/culturen waarbij zaken anders werken kan dit wel vaker het geval zijn, maar dan heeft toegeven dat het de hitte van het moment was grote gevolgen voor de vrouw in kwestie.
Of zij dacht gewoon dat de seks wel echt een teken zou zijn dat er meer was tussen hen, zeg maar ook een grote reden voor haar om juist over te gaan tot seksen. En als er dan niet meer blijkt te zijn, ja dan is het huilen en zich bedrogen en gedevalueerd te voelen etc. Dan was de seks, hoe leuk en lekker ook, achteraf toch niet de moeite waard inene.
Kan meer zeggen over iemands (gebrek aan) inschattingsvermogen en hoe men met teleurstellingen om wenst te gaan, dan dat het per se aan die veroordelingscultuur ligt. Dan nog eerder aan de romcoms e.d., want als je zo op elkaar ingespeeld voelt dan moet het toch wel ja blabla.
En dit gebeurt niet alleen rondom seks. Ook relaties zijn achteraf ineens allemaal niet meer de moeite waard en/of kut geweest en ga zo maar door..
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:36:16 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174399634
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Of zij dacht gewoon dat de seks wel echt een teken zou zijn dat er meer was tussen hen, zeg maar ook een grote reden voor haar om juist over te gaan tot seksen. En als er dan niet meer blijkt te zijn, ja dan is het huilen en zich bedrogen en gedevalueerd te voelen etc. Dan was de seks, hoe leuk en lekker ook, achteraf toch niet de moeite waard inene.
Kan meer zeggen over iemands (gebrek aan) inschattingsvermogen en hoe men met teleurstellingen om wenst te gaan, dan dat het per se aan die veroordelingscultuur ligt. Dan nog eerder aan de romcoms e.d., want als je zo op elkaar ingespeeld voelt dan moet het toch wel ja blabla.
En dit gebeurt niet alleen rondom seks. Ook relaties zijn achteraf ineens allemaal niet meer de moeite waard en/of kut geweest en ga zo maar door..
De kans dat in jouw gevallen iemand verkrachting roept is nihil. In die gevallen roepen/boos zijn dat iemand je 'gebruikt' heeft komt veel meer voor. Klagen over 'valse voorwendselen' dus ipv verkrachting (strafbaar, zeer ernstig) roepen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174400006
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

De kans dat in jouw gevallen iemand verkrachting roept is nihil. In die gevallen roepen/boos zijn dat iemand je 'gebruikt' heeft komt veel meer voor. Klagen over 'valse voorwendselen' dus ipv verkrachting (strafbaar, zeer ernstig) roepen.
Sorry, ik heb niet het hele topic goed doorgelezen, dus ik snap niet helemaal hoe we ineens bij verkrachting of beschuldiging van verkrachting belanden..
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:01:47 #93
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174400068
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:57 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Sorry, ik heb niet het hele topic goed doorgelezen, dus ik snap niet helemaal hoe we ineens bij verkrachting of beschuldiging van verkrachting belanden..
Was idd misschien een brug te ver van me.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401134
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:49 schreef oganesson het volgende:
Zo raar is dat toch niet eens na een date of twee? Mensen hanteren hier hele andere snelheden in. Ik heb het ook wel eens op de eerste date gedaan en daarna nog een jaar met haar gedate / een relatie gehad omdat het klikte. Dat staat los van de snelheid. De reactie van deze jongen is verkeerd maar er is geen standaard tijd van seks voor 4 maanden is verkeerd, daarna is het goed. Is zowel leeftijd als serieusheid afhankelijk in mijn ogen.

Tja het kan zo lopen, maar om het zo te benoemen, nee dan hoeft het niet meer. De snelheid is nog niet eens het probleem, maar wel het zo benoemen, alsof hij er zeker van moet zijn dat hij gaat scoren.
Is een enorme afknapper.
pi_174401380
Ze zegt niets omdat ze haar benen spreid en nu schaamt ze zich.
pi_174403226
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Onzin.

Of de omgeving staat het niet echt toe, waardoor die dame maar zegt dat ze het niet wilde (gelukkig hier in Nederland minder vaak voorkomend), of is toch wel serieuze druk geweest van de ander/omgeving.

Het hele vrouwen krijgen achteraf spijt is zeldzaam in deze maatschappij. Als ze al achteraf spijt krijgen is er vrijwel altijd druk van buitenaf geweest, geen sprake van 'mood' op dat moment.
In landen/culturen waarbij zaken anders werken kan dit wel vaker het geval zijn, maar dan heeft toegeven dat het de hitte van het moment was grote gevolgen voor de vrouw in kwestie.
Wil je zeggen dat wat ik zeg, 0% voorkomt (in Nederland)? Want dat lijkt mij dan weer onzin.

Het is best mogelijk om een vrouw die je leuk vindt, te verleiden net ietsje verder te laten gaan dan ze zelf zou willen, haar jou net wel het voordeel van de twijfel te laten geven etc enz.

Zeker als je nog (relatief) jong/onervaren bent of als je psychische issues hebt.

Je geeft me een beetje de indruk alsof je het wilt bagatelliseren.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:45:22 #97
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174404339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat wat ik zeg, 0% voorkomt (in Nederland)? Want dat lijkt mij dan weer onzin.

Het is best mogelijk om een vrouw die je leuk vindt, te verleiden net ietsje verder te laten gaan dan ze zelf zou willen, haar jou net wel het voordeel van de twijfel te laten geven etc enz.

Zeker als je nog (relatief) jong/onervaren bent of als je psychische issues hebt.

Je geeft me een beetje de indruk alsof je het wilt bagatelliseren.
Dat is druk van buitenaf.... En serieuze druk als je het hebt over misbruik maken van jong/onervaren (dus onzekerheid en naieviteit) of van psychische issues.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174407085
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat is druk van buitenaf.... En serieuze druk als je het hebt over misbruik maken van jong/onervaren (dus onzekerheid en naieviteit) of van psychische issues.
En mijn punt was dus dat dit geen onzin is :)
pi_174415934
quote:
99s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Gewoon lekker neuken, dat vinden we toch allemaal lekker?
Dit.

Zit momenteel trouwens op het punt van de man in dit verhaal. Niks is zo irritant als een vrouw die zich afsluit en waarbij je al incalculeren dat je eerst twee maanden leuk moet gaan doen voor je er eens op mag. Dus ja, dan ga je weleens dingen forceren.
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:18:51 #100
471637 TomStall
I buried Joey
pi_174435509
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:04 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dit.

Zit momenteel trouwens op het punt van de man in dit verhaal. Niks is zo irritant als een vrouw die zich afsluit en waarbij je al incalculeren dat je eerst twee maanden leuk moet gaan doen voor je er eens op mag. Dus ja, dan ga je weleens dingen forceren.
Serieus of ben je aan het trollen? Fokking mongool die je bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')