abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:05:49 #121
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_174240016
Klinkt logisch inderdaad. Op dit moment ben ik bereid alles te proberen. Dat sideloaden is irritant, omdat je de licentie elke week opnieuw moet pushen vanaf je laptop. Dan liever gewoon betalen :)

Ben nu in de sportschool, maar zal het vanavond proberen.
pi_174250594
Ik wil hier eigenlijk geen apart topic over maken omdat ik denk dat ik hier sneller/beter een antwoord/advies krijgen kan op mijn verhaal/vraag.

In oktober 2015 kocht ik een Iphone 6s. In november 2016 heb ik deze kapot laten vallen. Schermpjes repareren was toen echt nog super duur en dat vond ik het niet waard. De telefoon werkte verder nog prima alleen was het scherm lastig te lezen door de vele barsten.

Ik heb toen een leen telefoon gehad maar omdat ik toch wel graag mijn eigen telefoon wilde gebruiken en een financiele meevaller had besloot ik vorige maand toch mijn 6s te laten maken. Ik had goede ervaringen bij S.mar.t Rep.air. dus ik heb daar mijn telefoon weer gebracht. Nu heb ik hem sinds gisteren terug
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en doet de microfoon het niet goed meer. Het lijkt wel of de mic het geluid niet oppakt, of de sterkte niet goed staat ingesteld. Als ik voice clips wil versturen kan niemand mij horen, behalve ruis.
Wanneer ik de dictafoon APP gebruik dan kan ik mezelf terug luisteren en ben ik zelfs fluisterend goed te verstaan.

Ook siri pakt niet op wat ik zeg ( en ik ben nogal een fervent gebruiker van de ''hey siri'' functie ).

Zijn er bepaalde instellingen die ik kan proberen, ik heb net de updates gedaan want de telefoon liep nog enorm achter. Dit bleek ook niet te helpen. Een keertje aan en uitzetten heeft het ook niet opgelost. Alle apps zijn up to date, en ik heb alle apps al een keer afgesloten en opnieuw opgestart.

tl;dr na scherm reparatie pikt mic van 6s geen geluid meer op behalve bij de dictafoon app.

Voordat ik contact opneem met de winkel wil ik graag proberen dit zelf (met jullie hulp )op te lossen.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:58:39 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174250628
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klinkt logisch inderdaad. Op dit moment ben ik bereid alles te proberen. Dat sideloaden is irritant, omdat je de licentie elke week opnieuw moet pushen vanaf je laptop. Dan liever gewoon betalen :)

Ben nu in de sportschool, maar zal het vanavond proberen.
Gelukt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:59:19 #124
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_174253206
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gelukt?
Ik heb mijn wachtwoord veranderd, maar nu lukt uitloggen niet (problemen met verbinden met icloud, zoals altijd). Maar het downloaden van apps lijkt nu wel te lukken. Hopelijk blijft dat zo :)
pi_174253283
Zoveelste bug bij mij: screenshots worden niet gedownload als ik erop klik. Er blijft een wit rondje met uitroepteken rechts onderin beeld staan. Ik kan er dan niks mee. Ook niet veranderen (wil enkele screenshots verkleinen). Hij geeft dan aan: Foto laden mislukt. Fout bij het laden van deze foto.

[ Bericht 2% gewijzigd door Krollie op 07-10-2017 15:18:36 (Gefixt na update 11.0.2) ]
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:14:54 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174253448
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb mijn wachtwoord veranderd, maar nu lukt uitloggen niet (problemen met verbinden met icloud, zoals altijd). Maar het downloaden van apps lijkt nu wel te lukken. Hopelijk blijft dat zo :)
iCloud heeft sowieso wat last de laatste dagen.
Maar had ik dus gelijk, waarschijnlijk een cache ergens die dwars zat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:23:17 #127
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174253585
waar kun je tegenwoordig instellen dat de Mail-app niet automatisch meer mail ophaalt? Want dat doet hij nu dus weer wel, terwijl ik dat juist had uitgezet.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:37:25 #128
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174253775
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:23 schreef Tokus het volgende:
waar kun je tegenwoordig instellen dat de Mail-app niet automatisch meer mail ophaalt? Want dat doet hij nu dus weer wel, terwijl ik dat juist had uitgezet.
Bij de app instellingen: Accounts en wachtwoorden en dan nieuwe gegevens.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:41:51 #129
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174253866
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:37 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Bij de app instellingen: Accounts en wachtwoorden en dan nieuwe gegevens.
o ja, bedankt.
Voorheen stond dat onder 1 optie, nu staat het voor alle emailaccounts blijkbaar afzonderlijk. En ineens aan, ipv dat ik het voorheen altijd uit had staan.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:46:04 #130
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_174253941
Gisteren iets vreemds: Ik wordt gebeld door een voor mij onbekend mobiel nummer op mijn 6s. Na opgenomen te hebben zegt de man aan de lijn dat ik hem een minuut eerder gebeld had en hij te laat bij zijn telefoon was. Ik ken heel de man niet. Bovendien lag mijn telefoon op tafel terwijl ik al een dik kwartier in de keuken was. Er was verder niemand in huis.

Toen ik vervolgens op mijn oproepenlijst ging kijken stond daar inderdaad de inkomende oproep met 1 minuut ervoor een uitgaande oproep van mijn telefoon :? :? :?

Spookt het hier of is er wat anders aan de hand?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:47:31 #131
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174253965
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:41 schreef Tokus het volgende:

[..]

o ja, bedankt.
Voorheen stond dat onder 1 optie, nu staat het voor alle emailaccounts blijkbaar afzonderlijk. En ineens aan, ipv dat ik het voorheen altijd uit had staan.
Klopt, maar het stond onder "Mail" terwijl het ook notities en agenda synchroniseert, dus vandaar dat ze het hebben verplaatst denk ik.

Bij mij stond het ophalen van nieuwe gegevens op "Automatisch", wat dat betekent geen idee, maar hij haalde mijn mail in ieder geval niet op :') behalve in de app dan natuurlijk.

Vind de hele instellingen app sowieso op sommige vlakken onduidelijk.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:00:21 #132
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174254245
daarnet ook weer een rare bug gevonden. ineens was mijn statusbalk weg in het startscherm. Zodra ik een app opende stond de balk er wel.
Een reboot heeft het gelukkig verholpen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:08:28 #133
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_174254390
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

iCloud heeft sowieso wat last de laatste dagen.
Maar had ik dus gelijk, waarschijnlijk een cache ergens die dwars zat.
Tot nu toe lijkt het daar wel op. Was ik zelf niet op gekomen, dus bedankt ^O^
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:06:37 #134
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_174258340
Weet niet of de vraag al eens voorbij is gekomen maar hoe zet ik in vredesnaam live foto uit? Heb het via instellingen -> camera -> bewaar instellingen geprobeerd maar of ik live nou aan of uit zet mn camera blijft op live foto staan
pi_174258726
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:56 schreef Moeraskat het volgende:

(ingekort)

Voordat ik contact opneem met de winkel wil ik graag proberen dit zelf (met jullie hulp )op te lossen.
Ik zou het toch echt terugbrengen, deze problemen had je pas na vervangen display. Alles wat je zelf doet kan de winkel zeggen van ja maar jij hebt het zelf gedaan.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:35:59 #136
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174259070
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:06 schreef FRDeventer het volgende:
Weet niet of de vraag al eens voorbij is gekomen maar hoe zet ik in vredesnaam live foto uit? Heb het via instellingen -> camera -> bewaar instellingen geprobeerd maar of ik live nou aan of uit zet mn camera blijft op live foto staan
Bovenste balk, middelste knop in de camera app.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:42:12 #137
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174259187
Deze dus.

Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:51:00 #138
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_174259406
Ja die weet ik ook alleen als ik de camera opnieuw open staat hij weer aan :(
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:53:59 #139
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_174259478
Het is overigens pas sinds de update naar iOS 11. Daarvoor nooit problemen mee gehad
pi_174259636
Zomaar effe wat random vraagjes?

Wat is er beter aan een 8/8plus ivm 6s?
Wat kost een 8 plus 256 in de VS in vergelijking met de VS?
Is het extra geld voor een X waard ten opzichte van een 8?
Stel je koopt een bescherming voor de onderkant, is er dan weinig kans dat je glas aan de onderkant kapot gaat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_174259783
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zomaar effe wat random vraagjes?

Wat is er beter aan een 8/8plus ivm 6s?
Wat kost een 8 plus 256 in de VS in vergelijking met de VS?
Is het extra geld voor een X waard ten opzichte van een 8?
Stel je koopt een bescherming voor de onderkant, is er dan weinig kans dat je glas aan de onderkant kapot gaat?
Zie apple.com
Hetzelfde.....
Moet je zelf invullen
Onderkant?
pi_174259840
Gewoon wat gebruikers-meningen, zelf lezen kan ik ook
Dollars = euros?
Wanneer is het meer de moeite? Voor wat zoort gebruikers?
achterkant
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_174259981
Weet ik niet, heb een se
Staat er toch echt niet. ondanks de koers in voordeel van de euro kost ie toch meer....
Weet ik niet
iPhone 4 bleef ook heel met bescherming (ook glas)
pi_174261275
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:51 schreef FRDeventer het volgende:
Ja die weet ik ook alleen als ik de camera opnieuw open staat hij weer aan :(
Bij “Bewaar instellingen” de optie voor Live Photo aanzetten; vervolgens in de Camera app Live Photo zoals hierboven uitschakelen. De volgende keer dat je de Camera app opent, zal hij deze instelling onthouden.
pi_174261605
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:46 schreef Coelho het volgende:
Gisteren iets vreemds: Ik wordt gebeld door een voor mij onbekend mobiel nummer op mijn 6s. Na opgenomen te hebben zegt de man aan de lijn dat ik hem een minuut eerder gebeld had en hij te laat bij zijn telefoon was. Ik ken heel de man niet. Bovendien lag mijn telefoon op tafel terwijl ik al een dik kwartier in de keuken was. Er was verder niemand in huis.

Toen ik vervolgens op mijn oproepenlijst ging kijken stond daar inderdaad de inkomende oproep met 1 minuut ervoor een uitgaande oproep van mijn telefoon :? :? :?

Spookt het hier of is er wat anders aan de hand?
Vraag: Lag je mobiel ergens op tafel of had je deze in je broekzak? Want het kan, hoe raar dit ook klinkt, dat als je deze in je broekzak o.i.d. hebt dan wil weleens (nogmaals hoe raar het ook klinkt) door een bepaalde beweging dat je mobiel automatisch gaat bellen door het bel-icoontje op je mobiel (uitgaande dat je scherm niet in sluimerstand staat) wordt geactiveerd.

Ik heb zoiets ook meegemaakt dat ik gebeld werd en dan kon ik horen hoe de ander aan de andere kant sprak terwijl deze niet in de gaten had dat zijn mobiel mijn nummer belde en ik dus kon meeluisteren wat hij allemaal zei.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 19:18:53 ]
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:22:21 #146
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174261695
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:18 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Vraag: Lag je mobiel ergens op tafel of had je deze in je broekzak? Want het kan, hoe raar dit ook klinkt, dat als je deze in je broekzak o.i.d. hebt dan wil weleens (nogmaals hoe raar het ook klinkt) door een bepaalde beweging dat je mobiel automatisch gaat bellen door het bel-icoontje op je mobiel (uitgaande dat je scherm niet in sluimerstand staat) wordt geactiveerd.

Ik heb zoiets ook meegemaakt dat ik gebeld werd en dan kon ik horen hoe de ander aan de andere kant sprak terwijl deze niet in de gaten had dat zijn mobiel mijn nummer belde en ik dus kon meeluisteren wat hij allemaal zei.
Heb broekzakbellen of broekzakgesprek
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Broekzakbellen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:31:02 #147
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_174261975
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:18 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Vraag: Lag je mobiel ergens op tafel of had je deze in je broekzak? Want het kan, hoe raar dit ook klinkt, dat als je deze in je broekzak o.i.d. hebt dan wil weleens (nogmaals hoe raar het ook klinkt) door een bepaalde beweging dat je mobiel automatisch gaat bellen door het bel-icoontje op je mobiel (uitgaande dat je scherm niet in sluimerstand staat) wordt geactiveerd.

Ik heb zoiets ook meegemaakt dat ik gebeld werd en dan kon ik horen hoe de ander aan de andere kant sprak terwijl deze niet in de gaten had dat zijn mobiel mijn nummer belde en ik dus kon meeluisteren wat hij allemaal zei.
Dat is dus het vreemde, de telefoon lag op mijn bureau en ik was in de keuken
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:32:49 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174262040
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:31 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dat is dus het vreemde, de telefoon lag op mijn bureau en ik was in de keuken
Muizen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:28:45 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174263626
https://www.nu.nl/mobiel/(...)-niet-langzamer.html

Is dat fabeltje ook weer uit de wereld.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:19:50 #150
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174267556
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 20:28 schreef HeatWave het volgende:
https://www.nu.nl/mobiel/(...)-niet-langzamer.html

Is dat fabeltje ook weer uit de wereld.
En dan afsluiten dat het komt omdat processen meer rekenkracht vragen. Ja, hallo, dat snappen we, dus naast net iets trager gaat ook je batterij harder.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')