abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 22:21:39 #1
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174126866
quote:
Met de omroepbezuinigingen heeft NPO3 de nodige klappen gekregen. Met name de latenightprogrammering is uitgekleed, toch weet de VPRO vanavond een nieuwe talkshow te introduceren. Zondag met Lubach is een satirische nieuwsshow van Arjen Lubach, een beetje naar Amerikaans voorbeeld. Gaat zoiets dan eindelijk lukken in Nederland?

“De vergelijking is al oneerlijk, omdat we de budgetten en mensen niet hebben van die shows”, vertelt Lubach in gesprek met het AD. “We zouden nooit zo’n show kunnen maken.” De programmamaker put dan ook uit zijn eigen verleden en ervaring. “Ik ga een show maken met alle dingen die ik al heb gedaan en leuk vind. Ik maakte de rapservice voor Koefnoen, ik schreef de Recensiekoning voor De Volkskrant en ik heb de taalrubriek bij DWDD. Het wordt een soort mix van dingen die ik kan.” De redactie van Zondag met Lubach bestaat uit zo’n 20 man.

Hij verklaart: “De sleutel van een satirische nieuwsshow is het nieuws brengen op zo’n manier en toon en met zo’n soort humor, dat het toegankelijk is voor mensen die zich op een andere manier niet voor het onderwerp zouden interesseren.

Zondag met Lubach, 21.20 uur, VPRO (NPO3)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:23:10 #2
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_174126909
Site van de sleepwet down. Erg professioneel weer :').
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:23:40 #3
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_174126926
Thierry Baudet heeft zeker een harde erectie gekregen van deze aflevering. Ik hoopte dat het referendum niet doorging, maar nu zowel Radar als 1Vandaag als Lubach er aandacht aan hebben besteed komt dat referendum er helaas wel. Koren op de molen voor het FvD.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_174126952
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:23 schreef Gohf046 het volgende:
Site van de sleepwet down. Erg professioneel weer :').
Net nu je duizenden handtekeningen had kunnen scoren, had het dan door GeenStijl ofzo laten hosten.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:25:28 #5
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_174126979
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Net nu je duizenden handtekeningen had kunnen scoren, had het dan door GeenStijl ofzo laten hosten.
Inderdaad. Zelfs met deze aandacht van Lubach betwijfel ik dat ze überhaupt in de buurt gaan komen. Laten we het hopen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_174127043
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:23 schreef Erno-BE het volgende:
Thierry Baudet heeft zeker een harde erectie gekregen van deze aflevering. Ik hoopte dat het referendum niet doorging, maar nu zowel Radar als 1Vandaag als Lubach er aandacht aan hebben besteed komt dat referendum er helaas wel. Koren op de molen voor het FvD.
Waarom ben je tegen? Hopelijk niet omdat FvD voor is?
pi_174127087
Vermakelijke aflevering wel weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 22:29:04 #8
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174127101
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Net nu je duizenden handtekeningen had kunnen scoren, had het dan door GeenStijl ofzo laten hosten.
nou, vertel ze hoe het beter moet
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174127131
Ze hebben nog tot 16 oktober dus voor de komende twee weken wat extra servers inschakelen. Lubach scoort weer ander publiek dan EenVandaag en Radar.
mag het weten
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:30:47 #10
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174127158

Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  Eindredactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 22:31:54 #11
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174127204
quote:
de Jongeren SP vond je wel kunnen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174127214
quote:
dis omdat Denk voor een referendum is ben jij tegen? :D
pi_174127218
quote:
Het referendumkartel
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:32:42 #14
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_174127235
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom ben je tegen? Hopelijk niet omdat FvD voor is?
Ik heb een gruwelijke hekel aan het FvD, meer dan aan Wilders. Als dat referendum er komt krijgt de FvD zijn zin en stijgen ze flink in populariteit. Daarom zie ik liever dat er een rechtzaak komt tegen de WIV die tot aan de Europese rechter wordt uitgevochten.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:33:21 #15
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174127260
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dis omdat Denk voor een referendum is ben jij tegen? :D
Neem me eens niet zo serieus.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_174127304
quote:
Die gestelde steun van Bits of Freedom schijnt niet erg enthousiast te zijn:

quote:
Desondanks is De Zwart terughoudend over het referendum en zegt hij dat Bits of Freedom zich er 'met beperkte capaciteit' voor in zal zetten.

Hoewel zorgen over privacy het bestaansrecht van zijn organisatie zijn, vindt hij het referendum niet persé het juiste middel. 'We hebben een probleem met onderdelen van de wet, maar niet met de hele wet. Een referendum is niet precies genoeg om daar iets mee te doen.' En dus zal Bits of Freedom zich vooral richten op het voorbereiden van een rechtszaak tegen onder meer de mogelijkheid tot zogeheten 'bulkinterceptie' van internetverkeer, die onderdeel is van de Wiv.
pi_174127314
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik heb een gruwelijke hekel aan het FvD, meer dan aan Wilders. Als dat referendum er komt krijgt de FvD zijn zin en stijgen ze flink in populariteit. Daarom zie ik liever dat er een rechtzaak komt tegen de WIV die tot aan de Europese rechter wordt uitgevochten.
Ah tactisch tegen iets gunstigs zijn. Doet de democratie goed.
pi_174127337
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik heb een gruwelijke hekel aan het FvD, meer dan aan Wilders. Als dat referendum er komt krijgt de FvD zijn zin en stijgen ze flink in populariteit. Daarom zie ik liever dat er een rechtzaak komt tegen de WIV die tot aan de Europese rechter wordt uitgevochten.
Mooi toch, als de FvD groeit zullen de PVV, VVD en eventueel CDA slinken. Wees blij dat de versnippering zich ook naar de andere kant van het spectrum uitbreid.

Zo zou ik het zien als ik jou was iig.
pi_174127343
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dis omdat Denk voor een referendum is ben jij tegen? :D
Onder je iemand die tegen is omdat FvD voor is.
pi_174127359
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Onder je iemand die tegen is omdat FvD voor is.
net zo bizar
  Eindredactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 22:36:09 #21
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174127360
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Mooi toch, als de FvD groeit zullen de PVV, VVD en eventueel CDA slinken. Wees blij dat de versnippering zich ook naar de andere kant van het spectrum uitbreid.

Zo zou ik het zien als ik jou was iig.
dan wordt een formeren nog moeilijker :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:48:52 #23
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_174127692
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Mooi toch, als de FvD groeit zullen de PVV, VVD en eventueel CDA slinken. Wees blij dat de versnippering zich ook naar de andere kant van het spectrum uitbreid.

Zo zou ik het zien als ik jou was iig.
100 keer liever VVD of CDA dan het FvD. Ook liever Wilders, want Wilders krijgt toch niets voor elkaar. FvD is gewoon een gevaarlijke club, verkiezingsprogramma schrijven met allerlei aannemelijke standpunten, maar tegelijke tijd wel een dubieuze agenda erop na houden met bijv. Een Nexit-referendum. Tegelijkertijd is een WIV-referendum nog een dreun voor de PvdA en bestaat links in de toekomst nog maar uit GrL, SP en Dierenpartij die alle drie op sommige vlakken redelijk extreem zijn.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_174127797
PvdA is voor fossielen, dus zullen sowieso verloren gaan door de vergrijzing en mastodonten die blijven natrappen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:55:37 #25
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_174127846
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:53 schreef Chai het volgende:
PvdA is voor fossielen, dus zullen sowieso verloren gaan door de vergrijzing en mastodonten die blijven natrappen.
Dan moet er op links toch wel een alternatief komen voor GrL, SP en Dierenpartij? Anders wordt het nooit wat met links. Alle drie de linkse partijen zijn op sommige punten vrij extreem en dan is het onmogelijk om meer dan 20 zetels te halen, laat staan de grootse te worden.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_174128025
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174128623
quote:
Mogen ze van mij vaker doen, dit ^O^ Leuk extra item.
pi_174128659
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:55 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Dan moet er op links toch wel een alternatief komen voor GrL, SP en Dierenpartij? Anders wordt het nooit wat met links. Alle drie de linkse partijen zijn op sommige punten vrij extreem en dan is het onmogelijk om meer dan 20 zetels te halen, laat staan de grootse te worden.
Dat vraag ik me ook al een tijd af. Misschien niet iets voor dit topic, maar toch...

Let's face it: de SP gaat nooit meer wat worden, GroenLinks is volslagen wereldvreemd en Dierenpoes zal ook niet veel groter groeien dan ze nu zijn. De PvdA wil het eigen falen niet onder ogen zien en draait opzichtig om de hete brij heen...

Hopelijk ontstaat er in Nederland snel een gedegen, realistische partij links van het midden. Die hebben we in dit land namelijk hard nodig.
pi_174131031
quote:
Nog een kindermoordgrapje.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 10:30:57 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174133186
quote:
Grappig maar niet het hele verhaal helaas: NWS / Subsidieverleners subsidiëren zichzelf
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 2 oktober 2017 @ 10:56:32 #31
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_174133730
300.000 handtekeningen is wel een ziek hoge eis. En dan heb je nog maar een raadgevend referendum, dat gewoon genegeerd kan worden :')

Wel getekend natuurlijk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_174135785
quote:
9s.gif Op maandag 2 oktober 2017 10:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
300.000 handtekeningen is wel een ziek hoge eis.
Valt alleszins mee toch, zeker nu je er dankzij GeenStijl je luie stoel niet eens voor uit hoeft.
Het Oekraïne-referendum kostte het Rijk blijkbaar 30 miljoen euro, dan mag je toch hopen dat er op zijn minst een beetje draagvlak voor is.
  maandag 2 oktober 2017 @ 12:39:05 #33
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_174135822
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het Oekraïne-referendum kostte het Rijk blijkbaar 30 miljoen euro,
Daarom moeten referenda's afgeschaft worden. Scheelt tijd, geld eb discussies
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  maandag 2 oktober 2017 @ 12:43:34 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_174135926
Complete onzin die referenda.
Valt me zwaar van Lubach tegen dat hij dit steunt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 12:50:16 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_174136085
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook al een tijd af. Misschien niet iets voor dit topic, maar toch...

Let's face it: de SP gaat nooit meer wat worden, GroenLinks is volslagen wereldvreemd en Dierenpoes zal ook niet veel groter groeien dan ze nu zijn. De PvdA wil het eigen falen niet onder ogen zien en draait opzichtig om de hete brij heen...

Hopelijk ontstaat er in Nederland snel een gedegen, realistische partij links van het midden. Die hebben we in dit land namelijk hard nodig.
Klopt. Ik en veel anderen zijn difuus geworden. Altijd PvDA gestemd. Paar jaar geleden afgehaakt. SP is geen optie meer door verschillende redenen. Groen Links trek ik niet. Zolang D66 het referendum wil is het ook geen optie.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 2 oktober 2017 @ 12:54:35 #36
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_174136185
quote:
13s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:43 schreef golfer het volgende:
Complete onzin die referenda.
Valt me zwaar van Lubach tegen dat hij dit steunt.
Mja, hij is er ook niet voor zei hij al, maar het lijkt een soort kiezen tussen twee kwaden, tenminste dat is wat ik uit zijn verhaal opmaakte.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_174136245
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:50 schreef tong80 het volgende:

Klopt. Ik en veel anderen zijn difuus geworden. Altijd PvDA gestemd. Paar jaar geleden afgehaakt. SP is geen optie meer door verschillende redenen. Groen Links trek ik niet. Zolang D66 het referendum wil is het ook geen optie.

:P
Heb ook nooit D66 als optie gezien en weet dus ook niks van hun verkiezingsprogramma, juist omdat ze voor referenda zijn. Nee, geloof er geen snars van dat 'het volk' wel even over van alles en nog wat kan meebeslissen. Ik heb van de meeste dingen ècht geen verstand en ga er van uit dat dat voor de meeste mensen geldt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Trouwste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 13:00:22 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_174136295
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb ook nooit D66 als optie gezien en weet dus ook niks van hun verkiezingsprogramma, juist omdat ze voor referenda zijn. Nee, geloof er geen snars van dat 'het volk' wel even over van alles en nog wat kan meebeslissen. Ik heb van de meeste dingen ècht geen verstand en ga er van uit dat dat voor de meeste mensen geldt.
Dat bedoel ik. Ik ben breed geïnteresseerd. Maar heb niet overal kennis over of verstand van. Met referenda zouden we nu de doodstraf hebben en was de vrijheid van Godsdienst afgeschaft.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174136298
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Klopt. Ik en veel anderen zijn difuus geworden. Altijd PvDA gestemd. Paar jaar geleden afgehaakt. SP is geen optie meer door verschillende redenen. Groen Links trek ik niet. Zolang D66 het referendum wil is het ook geen optie.

:P
Ik heb ook bijna altijd PvdA gestemd, een paar keer D66, sporadisch wat anders (maar nooit rechtser dan D66). Maar ik kan echt helemaal niks meer met die partijen. Ze zijn totaal niet geloofwaardig en stellen de verkeerde prioriteiten.

Ik wil niet rechts zijn en stemmen, maar als het zo doorgaat, kan ik op een gegeven moment niet anders meer dan stemmen op een rechtse partij, omdat die wél de juiste prioriteiten stelt (bijvoorbeeld Forum voor Democratie, dat nu met afstand de beste partij in de Tweede Kamer is).

De enige manier waarop dat nog kan worden voorkomen, is dat PvdA en/of D66 bij zinnen komen, of dat er een nieuwe, realistische partij links van het midden ontstaat. De partij die precies vond / vindt wat ik ook vind, was op 15 maart Nieuwe Wegen. Daar heb ik vol overtuiging op gestemd en ik zou het zo weer doen.
  maandag 2 oktober 2017 @ 13:03:47 #40
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_174136370
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb ook bijna altijd PvdA gestemd, een paar keer D66, sporadisch wat anders (maar nooit rechtser dan D66). Maar ik kan echt helemaal niks meer met die partijen. Ze zijn totaal niet geloofwaardig en stellen de verkeerde prioriteiten.

Ik wil niet rechts zijn en stemmen, maar als het zo doorgaat, kan ik op een gegeven moment niet anders meer dan stemmen op een rechtse partij, omdat die wél de juiste prioriteiten stelt (bijvoorbeeld Forum voor Democratie, dat nu met afstand de beste partij in de Tweede Kamer is).

De enige manier waarop dat nog kan worden voorkomen, is dat PvdA en/of D66 bij zinnen komen, of dat er een nieuwe, realistische partij links van het midden ontstaat. De partij die precies vond / vindt wat ik ook vind, was op 15 maart Nieuwe Wegen. Daar heb ik vol overtuiging op gestemd en ik zou het zo weer doen.
Zonder de standpunten over referenda, Europese Unie, immigratie en integratie was Forum voor Democratie een redelijke middenpartij geweest. Nu is het gewoon een destructieve, staatsgevaarlijke partij die met alle middelen bestreden moet worden.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Trouwste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 13:04:00 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_174136373
Ongelooflijk wat de PvDA met zichzelf heeft gedaan. Ontvreemd van links en rechts zal het nooit CDA of VVD ook maar enigzins kunnen benaderen. Opheffen is de enige mogelijkheid en nieuw beginnen. De achterban is er nog steeds. Laat de PVV groot worden. Die schieten nu al in hun eigen voet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 13:04:47 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_174136389
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:03 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Zonder de standpunten over referenda, Europese Unie, immigratie en integratie was Forum voor Democratie een redelijke middenpartij geweest. Nu is het gewoon een destructieve, staatsgevaarlijke partij die met alle middelen bestreden moet worden.
Dan blijven er weinig standpunten over die relevant zijn.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174136417
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:03 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Zonder de standpunten over referenda, Europese Unie, immigratie en integratie was Forum voor Democratie een redelijke middenpartij geweest. Nu is het gewoon een destructieve, staatsgevaarlijke partij die met alle middelen bestreden moet worden.
Ik ben het op veel fronten eens met de FvD-standpunten, zeker wat betreft een gebrek aan democratisch gehalte, het beperken van migratie en het aanpakken van integratie. Hard nodig. Juist partijen als PvdA en D66 kijken op dat vlak al veel te lang weg.
  maandag 2 oktober 2017 @ 13:06:26 #44
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_174136430
De PvdA moet gewoon naar links, dan heb je geen SP, GrL en Dierenpartij meer nodig en hoeven arbeiders geen PVV meer te stemmen. Een grotere PVV of FvD is voor niemand wenselijk.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 13:34:21 #45
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174137078
En deze discussie heeft met zondag met lubach te maken omdat?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:08:04 #46
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_174137814
Ik dacht dat ik per ongeluk het FvD topic had aangeklikt :')
nee, jij dan!
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 15:09:34 #47
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174139102
Dat Buro Renkema-achtige stukje was leuk.
  Trouwste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 16:47:03 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_174141423
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben het op veel fronten eens met de FvD-standpunten.
Ik had je hoger ingeschat.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 16:48:22 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_174141444
quote:
7s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
En deze discussie heeft met zondag met lubach te maken omdat?
Wat valt er verder over te melden dan dit ? De belichting was weer geweldig. Zijn jasje iets minder.

Hij start met zijn uitzendingen discussies. Dacht dat dit een discussieforum is.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 16:49:16 #50
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174141461
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat valt er verder over te melden dan dit ? De belichting was weer geweldig. Zijn jasje iets minder.

Hij start met zijn uitzendingen discussies. Dacht dat dit een discussieforum is.

:P
Klopt maar ik vond het wat ver verwijderd raken van wat lubach gezegd heeft hij heeft de hele FvD niet genoemd in de uitzending.

Als hier nou een discussie was over computer club geulle
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174142425
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik had je hoger ingeschat.

:P
Dit gesprek gaat vast ergens anders wel een keer verder. Laten we het hier weer on-topic houden.
  Trouwste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 17:49:37 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_174142809
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 17:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit gesprek gaat vast ergens anders wel een keer verder. Laten we het hier weer on-topic houden.
Tuurlijk. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 17:49:54 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_174142817
Mooie lamp overigens.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:17:54 #54
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_174147303
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:23 schreef Gohf046 het volgende:
Site van de sleepwet down. Erg professioneel weer :').
Twee weken geleden al ondertekend, maar ik ben blij als ze dankzij Lubach genoeg handtekeningen verzamelen.
Jesus hates you.
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:20:15 #55
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_174147401
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:23 schreef Erno-BE het volgende:
Thierry Baudet heeft zeker een harde erectie gekregen van deze aflevering. Ik hoopte dat het referendum niet doorging, maar nu zowel Radar als 1Vandaag als Lubach er aandacht aan hebben besteed komt dat referendum er helaas wel. Koren op de molen voor het FvD.
Wat heeft dit met FvD te maken? Is gewoon een idiote wet en volgens mij heeft het FvD juist voor deze wet gestemd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Hondenbrokken op 02-10-2017 20:27:48 ]
Jesus hates you.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:35:03 #56
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_174160900
quote:
14s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:20 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Wat heeft dit met FvD te maken? Is gewoon een idiote wet en volgens mij heeft het FvD juist voor deze wet gestemd.
Het FvD zat toen helemaal nog niet in de Tweede Kamer en bestond volgens mij nog niet eens als politieke partij :')

Overigens lijkt het er nu wel op dat we het mede door Lubach gaan halen. 180k handtekeningen nu binnen. 10k per dag de aankomende 12 dagen en we halen het.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:41:31 #57
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_174161078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:35 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Het FvD zat toen helemaal nog niet in de Tweede Kamer en bestond volgens mij nog niet eens als politieke partij :')

Overigens lijkt het er nu wel op dat we het mede door Lubach gaan halen. 180k handtekeningen nu binnen. 10k per dag de aankomende 12 dagen en we halen het.
Het is een golfbeweging en die piekt misschien nu maar zal daarna weer rap afnemen. Het is nogal afwachten dus.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:51:53 #58
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_174161351
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Het is een golfbeweging en die piekt misschien nu maar zal daarna weer rap afnemen. Het is nogal afwachten dus.
Eens, maar er is nu wel een bepaald momentum gecreëerd, als ze dat redelijk weten vast te houden is 10.000 handtekeningen per dag moeilijk maar niet onmogelijk.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_174162012
Door Lubach is in ieder geval een grotere groep mensen overtuigd. Maar met een overbelaste website verzamel je te kort handtekeningen. Nu zou er nog wat meer media aandacht moeten zijn om die overtuigden alsnog te laten tekenen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 21:42:11 #60
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174288761
Tijd voor een nieuwe aflevering *O*
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:46:03 #61
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_174288871
*O*
Isn't it ironic, don't you think
pi_174288877
Standing by :7
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 21:50:49 #63
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289018
BEGONNEN
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289027
*O*
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174289031
hennisbash
pi_174289032
Z'n lipstick matched niet met z'n stropdas ;(

Sorry, het leidt af ;(
pi_174289034
nee
pi_174289045
Hennis :W
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 21:52:31 #69
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289073
wie is die alien?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289090
BO

KAAL

:D
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:53:08 #71
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289098
Oeh de start gemist :o.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_174289104
Timmermans :r
pi_174289116
_O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 21:53:58 #74
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174289124
Dusss :')
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 21:54:19 #75
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289133
dat ging slecht
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:54:19 #76
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174289134
:D
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174289137
_O-
pi_174289138
Dikke faal. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174289145
beetje flauw allemaal
pi_174289151
_O-
pi_174289158
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:54 schreef appartementencomplex het volgende:
beetje flauw allemaal
Inderdaad :P
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:55:04 #82
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289164
haha
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:55:06 #83
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289167
_O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:55:11 #84
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174289171
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:54 schreef appartementencomplex het volgende:
beetje flauw allemaal
Ja, niet zo grappig dit soort dingen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 21:55:30 #85
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289184
alleen grote invalidetoiletten in de eerste klas?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:55:32 #86
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289185
stit?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_174289190
Crosspost

quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:08 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat zou me inderdaad ook niks verbazen, zeker als de aannamens van TS aangaande z'n eventuele autisme maar in ieder geval ontbrekende EQ enigszins kloppen. Beetje zoals wanneer je 13 bent en je vriendinnetje zegt 'Cyanide-, we moeten echt eens praten, ik wil zo niet meer ve...' je snel roept 'IK MAAK HET UIT'. Zodat je later tegen je vrienden kan opscheppen dat jij toch echt háár gedumpt hebt.
:o
Somebody that I used to know
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:56:13 #88
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289201
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:55 schreef Oscar. het volgende:
alleen grote invalidetoiletten in de eerste klas?
Mag je daar als 2e klas gepeupel wel gebruik van maken of gaat de deur alleen open met een speciaal abbo op je ov-chipkaart?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 21:56:32 #89
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289215
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:56 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Mag je daar als 2e klas gepeupel wel gebruik van maken of gaat de deur alleen open met een speciaal abbo op je ov-chipkaart?
en als je gehandicapt bent
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:56:39 #90
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289218
Stopcontacten _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:57:09 #91
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289230
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:56 schreef Oscar. het volgende:

[..]

en als je gehandicapt bent
Ik zag ook een urinoir, dat is wel heel erg chill natuurlijk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:57:44 #92
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174289248
Stop dit soort overacting heel de tijd aub
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174289266
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:57 schreef richolio het volgende:
Stop dit soort overacting heel de tijd aub
Naar het model van Amerikaanse schijtlol
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 21:58:18 #94
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289269
ik wil zo'n shirt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289276
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:55 schreef Postbus100 het volgende:
Crosspost

[..]

:o
:D
pi_174289281
jeeeeuuu
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:58:45 #97
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289284
Dikke vlieg in de studio.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 21:58:46 #98
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289286
er vliegt een vlieg door beeld
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289295
in razend tempo afgezakt naar een teleurstellend koefnoen gehalte
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:59:36 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289306
Wat is dit nu weer? -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174289308
:D ;(
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:59:40 #102
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174289310
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Naar het model van Amerikaanse schijtlol
Idd
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174289312
_O-
  Redactie Sport / Supervogel zondag 8 oktober 2017 @ 21:59:52 #104
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_174289326
domme bash dit
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:00:07 #106
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289329
wtf :D
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 22:00:09 #107
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174289332
_O-
  Moderator zondag 8 oktober 2017 @ 22:00:28 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174289345
Dit gaat vast wel weer viral
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:00:45 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174289349
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit gaat vast wel weer viral
Beetje opzichtig.
2000 light years from home
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:00:55 #110
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289356
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit gaat vast wel weer viral
Trevor Noah *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174289357
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit gaat vast wel weer viral
Ik zat hetzelfde te denken, ik hoop het :P
pi_174289364
Tutututu
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:01:09 #113
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174289365
22222 _O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Redactie Sport / Supervogel zondag 8 oktober 2017 @ 22:01:15 #114
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_174289368
Dat telefoonnummer :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 22:01:21 #115
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174289371
Heerlijk _O-
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:01:26 #116
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_174289372
Iets te gemakkelijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:01:43 #117
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289380
ik vond hem leuk
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289381
Alle rednecks weer op hun plek gezet _O-
pi_174289395
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:01 schreef richolio het volgende:
22222 _O-
Die was wel geniaal ja. De rest is te makkelijk scoren.
Somebody that I used to know
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:02:15 #120
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174289397
NRA-bashGenot
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_174289400
Geweldig filmpje over die enge NRA sekte _O_
pi_174289409
OMG dit wordt een dingetjeeee
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:02:46 #123
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289421
:D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2017 @ 22:02:52 #124
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174289425
_O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:03:22 #125
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289445
jaja reincarnatietherapie, dat wil ik ook
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289446
Reincarnatietherapie _O_
pi_174289454
Reincarnatietherapie. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:03:41 #128
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289458
Wtf is dit dan _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:03:43 #129
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289459
waaaaaaaat :')xmiljoen
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:03:46 #130
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289460
Kan ik daar vrij voor vragen van werk? :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289470
:')
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 22:04:27 #132
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174289483
En het dan gek vinden dat de premie zo hoog is :')
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:04:29 #133
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289484
IK!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:04:39 #134
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289492
maar gelukkig werkt het
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289493
en ik krijg geen revalidatietraject vergoed... wat een gelul reincarnatietherapie lol
pi_174289494
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:04 schreef zoem het volgende:
En het dan gek vinden dat de premie zo hoog is :')
Dit dus. X1000 of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:04:44 #137
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289495
Maandag iedereen afspraak maken _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2017 @ 22:05:13 #138
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174289509
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:04 schreef zoem het volgende:
En het dan gek vinden dat de premie zo hoog is :')
precies ja.....man man man. En de dingen die wel normaal zijn vergoeden ze niet :(
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:05:18 #139
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289513
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:04 schreef Maraca het volgende:
Maandag iedereen afspraak maken _O_
mijn eigen risico is toch op. Ik ga er vol op in zetten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289528
Echt sommige mensen :')
pi_174289529
KeuringsdienstGOD
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:05:33 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289530
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

mijn eigen risico is toch op. Ik ga er vol op in zetten
Voor aanvullend heb je geen eigen risico
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:05:46 #143
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289535
Jaaa! Keuringsdienst *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174289541
Keuringsdienst van waarde. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:06:43 #145
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_174289558
Reïncarnatietherapie :')
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:06:55 #146
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289566
hahaha
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_174289578
Acupunctuur werkt voor veel mensen wel relaxend toch? Maar het vergoeden.... _O-
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2017 @ 22:07:23 #148
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174289581
wel een punt! :)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:08:27 #149
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289613
Laagopgeleidenbash :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 22:08:28 #150
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174289615
:D :')
pi_174289625
Is dat ook met een happy end? :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:09:12 #152
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289631
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Is dat ook met een happy end? :')
Naaldjes in je erogene zones.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:09:29 #153
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289641
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:09 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Naaldjes in je erogene zones.
zo lekker
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289644
Te veel flauwe woordgrappen :D
pi_174289645
Dafuq :')...
pi_174289654
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:09 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Naaldjes in je erogene zones.
Boh. :9 :X
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2017 @ 22:10:31 #157
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174289672
als ze maar kunnen cashen
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_174289682
stem van deze gast :')
pi_174289694
BiostabilGOD
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:11:25 #160
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289703
:D. gadverdamme
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:11:30 #161
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289708
Bij botbreuken :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:11:45 #162
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289714
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:11 schreef Wereldgozer het volgende:
BiostabilGOD
Oh man die was ik helemaal vergeten :D _O-
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_174289719
Wtf. |:(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:12:25 #164
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289734
Ja, alsof het altijd bij reguliere geneeskunde altijd goed gaat :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:12:37 #165
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_174289738
Niet komisch, inhoudelijk wel goed punt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_174289739
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:11 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Oh man die was ik helemaal vergeten :D _O-
Bruno Santanera
pi_174289751
Jij als moeder bent dan wel de grootste debiel
pi_174289752
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:12 schreef Oscar. het volgende:
Ja, alsof het altijd bij reguliere geneeskunde altijd goed gaat :P
Toch wel heel wat anders dan een pinda voeren aan een kind met een pinda allergie...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:13:24 #169
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174289766
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:12 schreef wuuht het volgende:

[..]

Bruno Santanera
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:13:40 #170
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_174289776
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:12 schreef Oscar. het volgende:
Ja, alsof het altijd bij reguliere geneeskunde altijd goed gaat :P
Geen argument.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:14:20 #171
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289794
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Geen argument.
Ow oke. dat geld wel voor alternatieve geneeskunde en bij reguliere niet.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289803
Man man man... :')
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:14:42 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289809
Dat geluid _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 22:14:43 #174
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174289810
Wtf :P
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:15:29 #175
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174289844
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:14 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ow oke. dat geld wel voor alternatieve geneeskunde en bij reguliere niet.
Ben jij zo'n persoon die in onzin gelooft?
2000 light years from home
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:15:38 #176
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_174289852
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:14 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ow oke. dat geld wel voor alternatieve geneeskunde en bij reguliere niet.
Overal worden fouten gemaakt. Daarom moeten artsen een redelijk zware opleiding doen. Kwakzalverij kan iedereen doen. Deze onbewezen onzin wordt ook nog eens gesubsidieerd. Idioot.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:16:02 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289871
Dat heeft me ook altijd verrast als ik van die vage producten bij de apotheek zag :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:16:16 #178
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289878
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ben jij zo'n persoon die in onzin gelooft?
nee, maar je zou maar nu kijken en dankzij een medische misser zo'n argument om je oren krijgen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289885
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:14 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ow oke. dat geld wel voor alternatieve geneeskunde en bij reguliere niet.
Bij de reguliere geneeskunde gaat wel eens wat mis bij het helpen van iemand, bij deze meuk gaat het mis bij het verkopen van onzin.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:17:04 #180
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174289902
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:16 schreef Oscar. het volgende:

[..]

nee, maar je zou maar nu kijken en dankzij een medische misser zo'n argument om je oren krijgen :P
Best vervelend als je losstaande zaken niet van elkaar kunt scheiden inderdaad.
2000 light years from home
pi_174289907
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:14 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ow oke. dat geld wel voor alternatieve geneeskunde en bij reguliere niet.
Daar rol je niet zomaar in zoals aangehaald door het programma.
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:17:28 #182
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289911
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Best vervelend als je losstaande zaken niet van elkaar kunt scheiden inderdaad.
waren het maar losstaande zaken.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:17:39 #183
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174289918
:')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_174289923
wat is dit voor rare act
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:17:52 #185
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289925
:D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:18:08 #186
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174289931
:')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:18:17 #187
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_174289937
_O_
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:18:21 #188
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_174289940
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:17 schreef Oscar. het volgende:

[..]

waren het maar losstaande zaken.
Er is ook weleens iemand dood gegaan bij het bouwen van een stadion. Net zo relevant.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:18:45 #189
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174289950
Hoe stoned zijn ze op de redactie? :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:18:46 #190
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289951
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er is ook weleens iemand dood gegaan bij het bouwen van een stadion. Net zo relevant.
geen argument
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174289952
Is meer iets voor in De Kwis.
Somebody that I used to know
pi_174289953
rot op met die kutliedjes
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 22:19:01 #193
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174289960
Muzikaal intermezzo _O_
pi_174289963
Voor de Televizier-ring.. :P
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:19:10 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174289965
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:17 schreef Oscar. het volgende:

[..]

waren het maar losstaande zaken.
Misschien moet je dit onderwerp van Lubach nog een keer terugkijken.
2000 light years from home
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:19:10 #196
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_174289966
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:18 schreef Wereldgozer het volgende:
rot op met die kutliedjes
Eens.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_174289968
_O-
pi_174289969
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:18 schreef Postbus100 het volgende:
Is meer iets voor in De Kwis.
PartizanenAids

Koefnoenflop
pi_174289970
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:18 schreef Wereldgozer het volgende:
rot op met die kutliedjes
programmavulling :r
  Eindredactie Games zondag 8 oktober 2017 @ 22:19:18 #200
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174289974
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:19 schreef zoem het volgende:
Muzikaal intermezzo _O_
nee, einde van het programma
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')