Ook, maar de snelheid van Mercedes viel tegen. Er lijkt daar toch wel een beetje paniek te zijn als je de verschillende artikelen leestquote:Op maandag 2 oktober 2017 10:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
waarom domineerde red bull mercedes in maleisie? lag t aan de baan?
0.4 op Mercedes.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
waarom domineerde red bull mercedes in maleisie? lag t aan de baan?
andere jaren was Mercedes toch juist dominant?quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
waarom domineerde red bull mercedes in maleisie? lag t aan de baan?
Nee, zelfs niet als je het per race bekijkt. Komt ook wel door de enorme verschillen in kwaliteit tussen rijders onderling bij Ferrari en Mercedes.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geen enkel team is dit seizoen dominant.
De bandendruk was voor dat circuit aangepast door Pirelli daar zal Mercedes meer last van gehad hebben dan anderen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
waarom domineerde red bull mercedes in maleisie? lag t aan de baan?
Het leven is verschrikkelijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Vreselijk, die Ziggostudio. Ik kan er niet naar kijken. En niet luisteren naar Olaf Mol en die halve gare interviewer. Maar helaas geen keus.
Bron?quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:02 schreef Ener-G het volgende:
Max had ook wat nieuwe aero spulletjes op de wagen, RIC was er erg enthousiast over als dat op beide wagens zit komend weekend in Suzuka
Enige reden die ik kan bedenken is dat binnen enkele minuten de hekken open gingen en dat Vettel wilde voorkomen dat zijn stuurtje zou eindige aan de muur van een jongensslaapkamer.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:33 schreef opgebaarde het volgende:
Vettel, die na vier keer bedenken toch maar besluit om het stuurtje mee te nemen tegen de regels in... Hoe zit dat, wat is hier een realistische verklaring voor?
Ik hoop dat Max bij Aston Martin Red Bull blijft en dat zij 'het team to beat' zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef ondeugend het volgende:
Verder hoop ik en geloof ik dat Max naar Mercedes gaat in 2019.
Ah zoiets zou het zo maar geweest kunnen zijn, nicequote:Op maandag 2 oktober 2017 11:18 schreef maan_man het volgende:
[..]
Enige reden die ik kan bedenken is dat binnen enkele minuten de hekken open gingen en dat Vettel wilde voorkomen dat zijn stuurtje zou eindige aan de muur van een jongensslaapkamer.
Jos zet bij z'n zoon nog even een ouderwetse nekklem, waarna Max moet aftikken.twitter:F1 twitterde op zondag 01-10-2017 om 19:03:56 That’s my boy! #MalaysiaGP 🇲🇾 #F1 https://t.co/evPI0Spvxs reageer retweet
Ik dacht dat ze allebei dezelfde aero hadden? RIC zei wel dat de nieuwe aero waarschijnlijk op Suzuka nog beter zou werken dan gister.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:02 schreef Ener-G het volgende:
Max had ook wat nieuwe aero spulletjes op de wagen, RIC was er erg enthousiast over als dat op beide wagens zit komend weekend in Suzuka
https://www.nu.nl/formule(...)apan.html?redirect=1quote:
Waarom zouden ze hun tweede rijder wel van updates voorzien en de rijder die er het best voorstaat in het WK niet, inderdaad.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allebei dezelfde aero hadden? RIC zei wel dat de nieuwe aero waarschijnlijk op Suzuka nog beter zou werken dan gister.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:38 schreef Ener-G het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)apan.html?redirect=1
En in een van de post-race interviews zei hij dat Max een aantal nieuwe onderdelen op de wagen had die hij nog niet had.
Dus allebei nieuwe onderdelen en hij zegt ook niet dat ze weer nieuwe onderdelen in Japan krijgen, maar dat ze er weer voor gaan om een goed resultaat neer te zetten.quote:"We hadden in Maleisië enkele nieuwe onderdelen op de wagen", zegt Ricciardo op de website van Red Bull Racing. "Ik denk dat we er in Suzaka opnieuw voor gaan. Het ziet er goed uit voor ons op de circuits met veel downforce."
nu nog een beetje nattigheid op Suzuka en het kan weer interessant wordenquote:Op maandag 2 oktober 2017 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Max zei sowieso dat ze met wat meer downforce reden dan ze in eerste instantie van plan waren en dat dit goed uitpakte, omdat ze in de bochten meer wonnen dan op het rechte stuk verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |