abonnement Unibet Coolblue
pi_174123610
Ik ben echt enorm fan van de Philips Hue producten, ze zijn erg prijzig, dat wel, maar het werkt (tot nu toe) perfect, iets wat ik van andere led producten (en vooral led strips) absoluut niet kan zeggen.

Zoals jullie ongetwijfeld weten kun je de Hue strips op maat knippen, het stuk wat je dan overhoudt (35 of 70 cm) kun je eigenlijk niets meer mee, tenzij je heel handig bent met een soldeerbout, maar dan nog wordt het volgens mij niet echt een mooie oplossing.

Nu zag ik laatst op Youtube een filmpje van iemand die precies hetzelfde probleem had, maar die had daar een oplossing voor, en dat leek een oplossing uit een winkel te zijn (geen home-made project)
Hij had gewoon een connector, en een tang die wel een beetje leek op zo'n krimptang waar je netwerkconnectors vastmaakt aan een netwerkkabel en zette daarmee binnen no-time een connector op de afgeknipte Hue Lightstrips.

Ik heb werkelijk alles afgezocht om dat filmpje weer terug te vinden, of ergens online zo'n set te vinden waarmee je dit kunt doen, maar ik kan beide nergens meer vinden.

Weten jullie toevallig waar ik deze kan krijgen?
Het is dan wel geen officieel Philips product, maar dat maakt mij niet uit, het lijkt perfect te werken en ik wil heel graag zo'n set kopen.

Daarnaast zou ik ook heel graag zoiets willen hebben als in onderstaand filmpje, maar dan voor de Hue Lightstrips Plus (met 6 contacten ipv 4), maar ook deze heb ik in geen enkele webshop kunnen vinden.

Kunnen jullie mij helpen?
pi_174125128
https://www.ledstripxl.nl(...)jEAQYASABEgIQs_D_BwE

Weet alleen niet of ze met de hey werken Was de eerste link die ik kreeg
pi_174127275
Ja deze had ik ook gevonden, maar dit is slechts 4 pins, ik moet een 6 pins hebben.

Het kan natuurlijk nooit kwaad ze eens een berichtje te sturen.

[ Bericht 31% gewijzigd door Mark_nl op 01-10-2017 22:43:48 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')