abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174120232



Iemand hier die dit kijkt?

Ik heb eps 1 en 2 net gekeken en ik vind het best aardig.

Ben wel blij dat ik er geen IMAX kaartje voor heb gekocht...

Er is volgens mij nog geen "legale" Nederlandse mediaoutlet waar je deze serie kunt zien geloof ik.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 19:55:24 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_174121605
Ik heb de eerste twee ook gekeken. Leuke serie. denk dat het nog beter wordt als iedereen naar de aarde komt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_174351026
Aflevering 3 is niet erg verheffend...

je ziet duidelijk dat er tegen de 1e 2 eps heel veel meer geld is gesmeten. zoals zovaak met pilots, maar hier is het verschil wel heel erg pijnlijk groot en het verhaal nog nauwelijks boeiend...
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator maandag 13 november 2017 @ 21:56:50 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_175054594
Seizoen is inmiddels afgelopen en ik vond het toch wel vermakelijk. Volgend seizoen (zal een korte pauze zijn denk ik, niet opgezocht) wordt interessanter wat mij betreft: ze zijn nu op aarde beland en dat kan nog wel leuk worden met alle 'skills' die ze hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_175391079
quote:
99s.gif Op maandag 13 november 2017 21:56 schreef Karina het volgende:
Seizoen is inmiddels afgelopen en ik vond het toch wel vermakelijk. Volgend seizoen (zal een korte pauze zijn denk ik, niet opgezocht) wordt interessanter wat mij betreft: ze zijn nu op aarde beland en dat kan nog wel leuk worden met alle 'skills' die ze hebben.
Ik vond het maar zo-zo. De kijkcijfers waren treurig slecht dus reken maar niet op dat 2e seizoen

Als je dan de 1e 17 minuten van agents of shield ziet denk ik gelijk "YEAH vet!!" heb ik bij Inhumans geeneen keer gehad.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 21:12:59 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_175391184
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 21:07 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik vond het maar zo-zo. De kijkcijfers waren treurig slecht dus reken maar niet op dat 2e seizoen

Als je dan de 1e 17 minuten van agents of shield ziet denk ik gelijk "YEAH vet!!" heb ik bij Inhumans geeneen keer gehad.
Agents of Shield heb ik een keer een stukje van gezien volgens mij in een andere serie en ik dacht inderdaad: oh dat moet ik ook nog een keer kijken, lijkt me tof. Maar het is er nog niet van gekomen. Volgende week loopt een aantal series af dan kan ik er misschien aan beginnen.

Maar Inhumans vond ik leuk. Hopelijk gaat het wel door, want ik wil de koning een keer horen schreeuwen _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_175391568
quote:
99s.gif Op woensdag 29 november 2017 21:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Agents of Shield heb ik een keer een stukje van gezien volgens mij in een andere serie en ik dacht inderdaad: oh dat moet ik ook nog een keer kijken, lijkt me tof. Maar het is er nog niet van gekomen. Volgende week loopt een aantal series af dan kan ik er misschien aan beginnen.

Maar Inhumans vond ik leuk. Hopelijk gaat het wel door, want ik wil de koning een keer horen schreeuwen _O-
Ik bedoelde trouwens de 1e 17 minuten van AoS seizoen 5 die ze op youtube hebben gezet :P

Ja Black Bolt die gaat praten wil ik wel vaker zien ook _O-

Met een beetje mazzel, als de serie gecancelled zou worden, krijgen ze nog een gastrolletje in AoS :P
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')