abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 1 oktober 2017 @ 17:14:32 #51
408813 crew  trein2000
pi_174117998
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_174118031
quote:
13s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:38 schreef lao_tse het volgende:

[..]

Spanje is een fascistisch grafland. Dat heeft Franco nooit werkelijk afgeschud. Nederland heeft ook nog flink geleden destijds onder de inquisiteurs uit grafland Spanje.
Terecht dat de Catalanen niet bij die nazi's in Madrid willen horen. Catalunya verdient vrijheid.

Weg met de corrupte fascistische regering in Spanje. Leve Catalunya. O+
Pure onzin. Het land zit vol met moslims en gekleurde luitjes. Flikker toch een x op met alles nazi/fascist te noemen. Ga terug naar school.
pi_174118034
https://twitter.com/BreakingNLive/status/914508598088208386

Is dit wel van vandaag? Kijk dan hoe verschrikkelijk
pi_174118060
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:11 schreef Bensel het volgende:

[..]

Maar een geweldsmonopolie hebben, betekent nog niet dat je deze moet gebruiken. In dit geval zou ik het absoluut niet gebruikt hebben, want je laat nu als machthebber zien dat je niks op hebt met de wensen van je bevolking, en dat je er alles aan doet o de bevolking onder de duim te houden. Het is gewoon dictatoriaal gedrag. Het referendum mag dan verboden zijn, daar hebben de burgers niks mee te maken als ze een oproep van hun eigen catalaanse regering opvolgen. Zij mogen gerust in de gebouwen komen en een papiertje invullen. Als spaanse regering laat je dat gewoon gaan, en negeer je het. Dat zou de oplossing zijn geweest
Hoe langer je het negeert, hoe meer legitimiteit je Catalonië geeft in hun streven naar onafhankelijkheid.
pi_174118091
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:16 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/BreakingNLive/status/914508598088208386

Is dit wel van vandaag? Kijk dan hoe verschrikkelijk
Geen idee. Lijkt er wel op.

Teringhonden.
pi_174118097
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:16 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/BreakingNLive/status/914508598088208386

Is dit wel van vandaag? Kijk dan hoe verschrikkelijk
Wat een propaganda. Er wordt geen gewonde aangevallen, maar iemand die een gewonde helpt en zich duidelijk agressief richting de politie opstelt. Dit soort twitter accounts zouden per direct geblokkeerd moeten worden. Fake-news.
pi_174118108
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De Spaanse vicepremier Soraya Saenz noemt het optreden van de politie "resoluut en proportioneel".
Dat soort uitspraken kun je natuurlijk vanuit dat kamp verwachten. Zelf heb ik ook niet het idee dat het nu enorm verschrikkelijk is wat er gaande is, als ik sommige berichten zie op Social Media krijg je de indruk dat de Spaanse politie de Catalanen met bosjes aan het neerschieten is.

Er wordt zelfs al melding gemaakt van een man die een hartinfarct kreeg terwijl een stembureau werd ontruimd. Zeer nare situatie natuurlijk, maar ligt de schuld daarvan bij de Spaanse politie?

Ik blijf erbij dat je bepaalde vormen van geweld kunt verwachten in dit soort situaties. Als ik ergens zou willen protesteren, let's say op het Malieveld en de overheid zegt, nee Dejan dat mag niet. Ik doe het toch, dan zal ik ook op een bepaald moment hardhandig worden verwijderd en opgepakt. Een logisch gevolg van het ondermijnen van de wet. Wat de Catalanen op dit moment doen heeft ook totaal niets met een democratie te maken. Ik heb ook het gevoel dat ze simpelweg slim aansturen op een escalatie om zo meer steun te verkrijgen onder andere landen en voornamelijk bij de EU. Spaanse overheid is zeer dom om hierin te trappen, maar niets doen is ook geen oplossing met denk ik. De geest is al uit de fles en en simpelweg negeren is geen oplossing meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2017 17:21:55 ]
pi_174118140
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:19 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wat een propaganda. Er wordt geen gewonde aangevallen, maar iemand die een gewonde helpt en zich duidelijk agressief richting de politie opstelt. Dit soort twitter accounts zouden per direct geblokkeerd moeten worden. Fake-news.
Wat? Heb jij hetzelfde filmpje als ik gezien? :D
pi_174118212
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:19 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat soort uitspraken kun je natuurlijk vanuit dat kamp verwachten. Zelf heb ik ook niet het idee dat het nu enorm verschrikkelijk is wat er gaande is, als ik sommige berichten zie op Social Media krijg je de indruk dat de Spaanse politie de Catalanen met bosjes aan het neerschieten is.

Er wordt zelfs al melding gemaakt van een man die een hartinfarct kreeg terwijl een stembureau werd ontruimd. Zeer nare situatie natuurlijk, maar ligt de schuld daarvan bij de Spaanse politie?

Ik blijf erbij dat je bepaalde vormen van geweld kunt verwachten in dit soort situaties. Als ik ergens zou willen protesteren, let's say op het Malieveld en de overheid zegt, nee Dejan dat mag niet. Ik doe het toch, dan zal ik ook op een bepaald moment hardhandig worden verwijderd en opgepakt. Een logisch gevolg van het ondermijnen van de wet. Wat de Catalanen op dit moment doen heeft ook totaal niets met een democratie te maken. Ik heb ook het gevoel dat ze simpelweg slim aansturen op een escalatie om zo meer steun te verkrijgen onder andere landen en voornamelijk bij de EU. Spaanse overheid is zeer dom om hierin te trappen, maar niets doen is ook geen oplossing met denk ik. De geest is al uit de fles en en simpelweg negeren is geen oplossing meer.
Meer dan 300 gewonden vind ik nogal wat. Ik heb amper rellende Catalanen gezien. Alleen mensen die niet meewerkten aan de ontruimingen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:25:19 #60
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174118224
Gut zeg, de ME die om zich heen slaat, tjonge jonge, worden de sneeuwvlokjes ruw uit hun mooierozedroom gewekt?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174118231
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat? Heb jij hetzelfde filmpje als ik gezien? :D


Man waar de rode pijl naar wijst is 'gewond' . Kansloze propaganda die jij hier verspreidt jonge.
pi_174118239
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:25 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Man waar de rode pijl naar wijst is 'gewond' . Kansloze propaganda die jij hier verspreidt jonge.
Hij kreeg eerst een klap op zijn bovenbeen he...
Goed kijken jongen.
pi_174118241
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
wat een gore laffe teringhond die agent
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174118246
Al die Franco-rukkers hier. :r
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 17:27:16 #65
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174118255
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:25 schreef Ringo het volgende:
Gut zeg, de ME die om zich heen slaat, tjonge jonge, worden de sneeuwvlokjes ruw uit hun mooierozedroom gewekt?
Lekker ouwe mensen neerknuppelen vet tof cool man gaaf leipe shit bohhh. Stoer.
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:27:36 #66
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174118263
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:25 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Man waar de rode pijl naar wijst is 'gewond' . Kansloze propaganda die jij hier verspreidt jonge.
ME'er maakt duidelijk een slaande beweging richting de gewonde persoon.
pi_174118264
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Meer dan 300 gewonden vind ik nogal wat. Ik heb amper rellende Catalanen gezien. Alleen mensen die niet meewerkten aan de ontruimingen.
Ik heb het ook niet over rellende Catalanen, alhoewel daar zijn ook wel wat filmpjes van ;), maar simpelweg de wet overtreden. Vandaar ook mijn voorbeeld betreffende protesteren, het is in principe een geweldloze actie, maar als het niet is toegestaan kan je alsnog hardhandig worden verwijderd of opgepakt. Dat is dus te vergelijken met wat te Catalanen doen, ze overtreden met die referendum simpelweg de wet. Pakt Spanje het slim aan door overal de politie op af te sturen? Nee, integendeel, dit werkt enkel tegen hen. Maar ze hebben zeker wel het recht om stembureau's te sluiten en dergelijke.
pi_174118293
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Lekker ouwe mensen neerknuppelen vet tof cool man gaaf leipe shit bohhh. Stoer.
Ook oude mensen moeten bevelen van de politie opvolgen.

Als het wat Marokkanen waren die weigerden naar de politie te luisteren, dan stond iedereen hier te juichen als ze een klap kregen. Maar als het domme oudjes zijn, dan niet meer.
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:29:27 #69
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_174118301
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef YazooW het volgende:

[..]

ME'er maakt duidelijk een slaande beweging richting de gewonde persoon.
Nee dat is fake news kom op zeg.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_174118305
Zelfs de brandweer moet het ontgelden:

pi_174118308
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef YazooW het volgende:

[..]

ME'er maakt duidelijk een slaande beweging richting de gewonde persoon.
Nope, hij duwt de man die de gewonde aan het helpen is weg.
pi_174118317
Ik heb tig video's gezien van het geweld in Catalonië.
Het geweld valt niet mee.
De Spaanse politie is sowieso berucht om hun (disproportionele) harde aanpak.
Mensen zijn zwaargewond geraakt en mensen die geen geweld gebruiken worden o.a. op hun hoofd gestampt of hun vingers worden gebroken. Wie dat vindt meevallen moet zich eens laten analyseren door een psycholoog.

Spanje was nog niet zo lang geleden een fascistisch regime o.l.v. Franco.
Het lijkt alsof de fascisten op FOK het geweld bagatelliseren.
pi_174118318
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zelfs de brandweer moet het ontgelden:

[ afbeelding ]
Allemaal arresteren voor verstoring van de openbare orde.
pi_174118320
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef YazooW het volgende:

[..]

ME'er maakt duidelijk een slaande beweging richting de gewonde persoon.
Ja joh, die gast is niet goed bij zijn kop.
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:31:04 #75
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_174118335
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Allemaal arresteren voor verstoring van de openbare orde.
Smaken hielen een beetje goed?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')