abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174188884
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Met android 7 geloof ik wel weer.
Dat zou geweldig zijn.
pi_174197809
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Acer is al een hele tijd geen slecht merk meer hoor.
Onderbouwing? In mijn (recente) ervaring is Acer nog steeds dikke meuk namelijk. Zo heb ik zelf een Acer tablet gehad en binnen een jaar was dat mobo gaar.
Beunhaas in hart en nieren
pi_174254502
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
Leuk, weer een topic waar men maar wat namen in het wilde weg roept, zonder enige onderbouwing of het lezen van de op.

Is bestellen uit China een optie? Dan heb je voor 120 een veel betere tablet dan de lijst die je linkt. Je kunt ook op marktplaats kijken voor een Shield K1 tablet. Die kun je voor die prijs wel vinden en dat is nog steeds een van de betere android tablets.

Heb je een voorkeur qua Schermformaat?
Kun je daar aan een Xiaomi tablet geraken? Is dat via Banggood dat je besteld?
Hallon, lekker burgers flippen voor de kost. groetjes einzeinz
pi_174254746
registreer om deze reclame te verbergen
Hier een Cube tablet met zowel Windows als Android voor maar 138 euro.

https://m.banggood.com/Cu(...)ablet-p-1040969.html
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:24:46 #30
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_174261757
quote:
Goede ervaring mee aangezien mijn neefjes deze hebben en...geen klachten.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_174264105
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:34 schreef polderturk het volgende:
Hier een Cube tablet met zowel Windows als Android voor maar 138 euro.

https://m.banggood.com/Cu(...)ablet-p-1040969.html
Ziet er prima uit. Ik heb zelf positieve ervaringen met een tablet van Cube. Dat was wel de duurdere i7 book en ook die was niet perfect. Werd heet en de speaker was crap, maar buiten dat was het een uitzonderlijk goede tablet. Stevig gebouwd, goed scherm, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Ik heb in jouw prijsklasse niet veel tablets gezien die een betere deal zijn dan de Shield K1 tablet die ik eerder noemde. Ik denk dat dat je beste optie is. Omdat het een (voormalig) high end tablet was, van een bekende fabrikant, is de bouwkwaliteit dik in orde. En NVIDIA heeft een bijna stock versie van Android erop gezet, met slechts een paar tweaks. Plus dat de controller en Game stream mogelijkheden erg leuk zijn voor kinderen. Of voor jezelf, als je er retro emulators op knalt.

Als je toch voor iets anders gaat, is de Cherry Trail Z8350 wel het absolute minimum waar je vanuit moet gaan. Een 8500 of 8700 zou al veel beter zijn, maar dan zit je denk ik tegen de 200 aan.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')