abonnement Unibet Coolblue
pi_174114441
Ik wil een budget tablet voor de kids aanschaffen. Hij moet minimaal 16 Gb zijn en minder dan 120 euro kosten. Dan krijg ik onderstaande lijst. Ik kom dan uit bij Lenovo, Acer, Archos en Alcatel. Welke heeft de beste kwaliteit? Welke zou jij kiezen?

https://www.kieskeurig.nl(...)B%5D=104417&sort=pop
pi_174114901
Lenovo.
Powered by Janetje®
pi_174114941
iPad mini
pi_174115144
Leuk, weer een topic waar men maar wat namen in het wilde weg roept, zonder enige onderbouwing of het lezen van de op.

Is bestellen uit China een optie? Dan heb je voor 120 een veel betere tablet dan de lijst die je linkt. Je kunt ook op marktplaats kijken voor een Shield K1 tablet. Die kun je voor die prijs wel vinden en dat is nog steeds een van de betere android tablets.

Heb je een voorkeur qua Schermformaat?
pi_174115445
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
Leuk, weer een topic waar men maar wat namen in het wilde weg roept, zonder enige onderbouwing of het lezen van de op.

Is bestellen uit China een optie? Dan heb je voor 120 een veel betere tablet dan de lijst die je linkt. Je kunt ook op marktplaats kijken voor een Shield K1 tablet. Die kun je voor die prijs wel vinden en dat is nog steeds een van de betere android tablets.

Heb je een voorkeur qua Schermformaat?
Schermformaat is niet belangrijk. Omdat hij voor de kids is moet hij vooral tegen een stootje kunnen en niet na een jaar gelijk uitvallen. Hij moet 16Gb geheugen hebben en minimaal 1,5 Gb werkgeheugen zodat hij toch vloeiend werkt.
Heeft die Shield K1 Een goede kwaliteit? Welke Chinese merken raad je Aan?
pi_174115697
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
Leuk, weer een topic waar men maar wat namen in het wilde weg roept, zonder enige onderbouwing of het lezen van de op.

Is bestellen uit China een optie? Dan heb je voor 120 een veel betere tablet dan de lijst die je linkt. Je kunt ook op marktplaats kijken voor een Shield K1 tablet. Die kun je voor die prijs wel vinden en dat is nog steeds een van de betere android tablets.

Heb je een voorkeur qua Schermformaat?
Is Teclast een goede merk?
Hier een tablet voor 141 dollar
32gb en 3gb werkgeheugen met 1,5 GHz octacore processor.

https://m.gearbest.com/tablet-pcs/pp_696395.html
pi_174115774
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:33 schreef polderturk het volgende:

[..]

Is Teclast een goede merk?
Hier een tablet voor 141 dollar
32gb en 3gb werkgeheugen met 1,5 GHz octacore processor.

https://m.gearbest.com/tablet-pcs/pp_696395.html
Bij aliexpress voor 121 dollar (100 euro)
pi_174116239
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:36 schreef polderturk het volgende:

[..]

Bij aliexpress voor 121 dollar (100 euro)
Veel plezier met garantie claimen als hij stuk gaat. En verder blijf ik inderdaad zonder enige onderbouwing en het lezen van de OP Lenovo roepen. Het is in die prijsklasse meer een 'best of the worst'-verhaal. Maar toevallig heeft mijn pa dat Lenovo-tablet en is het een verrassend goed ding voor dat geld. Verwacht geen wonderen, maar het is wel een degelijk ding. En dat is precies wat je voor kinderen zoekt. Oh kak, nu heb ik toch onderbouwing gegeven.
Powered by Janetje®
pi_174117216
Hoe oud zijn die kids? Mijn dochter heeft een Kurio TAB Advance
You look like you can use some boytox...
pi_174117237
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:57 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Veel plezier met garantie claimen als hij stuk gaat. En verder blijf ik inderdaad zonder enige onderbouwing en het lezen van de OP Lenovo roepen. Het is in die prijsklasse meer een 'best of the worst'-verhaal. Maar toevallig heeft mijn pa dat Lenovo-tablet en is het een verrassend goed ding voor dat geld. Verwacht geen wonderen, maar het is wel een degelijk ding. En dat is precies wat je voor kinderen zoekt. Oh kak, nu heb ik toch onderbouwing gegeven.
Lenovo is wel beter dan Acer, toch? Want een Acer ga ik echt nooit meer aanschaffen.
pi_174117249
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:39 schreef BoyTox het volgende:
Hoe oud zijn die kids? Mijn dochter heeft een Kurio TAB Advance
Mijn zoon is 4 en dochter is 6.
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:49:01 #12
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_174117448
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:21 schreef polderturk het volgende:

[..]

Schermformaat is niet belangrijk. Omdat hij voor de kids is moet hij vooral tegen een stootje kunnen en niet na een jaar gelijk uitvallen. Hij moet 16Gb geheugen hebben en minimaal 1,5 Gb werkgeheugen zodat hij toch vloeiend werkt.
Heeft die Shield K1 Een goede kwaliteit? Welke Chinese merken raad je Aan?
Xiaomi, Chuwi en Cube. Ik zal vanavond even een paar links geven van degelijke tablets.

De Shield K1 heeft zeker een goede kwaliteit. Draait ook een vlotte versie van Android en is een heel solide allrounder. Maar lang niet de enige optie.
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:49:30 #13
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_174117461
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:39 schreef polderturk het volgende:

[..]

Lenovo is wel beter dan Acer, toch? Want een Acer ga ik echt nooit meer aanschaffen.
Acer is al een hele tijd geen slecht merk meer hoor.
pi_174117941
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Acer is al een hele tijd geen slecht merk meer hoor.
Ik had een keer een Acer laptop gekocht die vlak na de garantieperiode uitviel en nooit meer aanging.
pi_174118017
Mijn vier-jarige heeft deze;
https://www.wehkamp.nl/Wi(...)rbz9YCFdW8dwodpksHSw

Bevalt ons prima :)
pi_174119397
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:39 schreef polderturk het volgende:

[..]

Lenovo is wel beter dan Acer, toch? Want een Acer ga ik echt nooit meer aanschaffen.
Lenovo maakt mooi spul voor de zakelijke markt, maar hebben ook zeer dubieuze budgetlijnen.
En dit soort praktijken zijn natuurlijk helemaal idioot: https://www.nu.nl/gadgets(...)ops-met-malware.html
pi_174120363
Ach.
Mijn dochter heeft sinds vorig jaar een ASUS ZenPad S 8.0 (Z580C), en i.c.m. een redelijk screenprotector gaat het tot op heden goed.

Nadeel vind ik wel dat Asus traag is met updates, maar goed ik zet er binnenkort een custom ROM op.
pi_174123038
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:41 schreef polderturk het volgende:
Ik wil een budget tablet voor de kids aanschaffen. Hij moet minimaal 16 Gb zijn en minder dan 120 euro kosten. Dan krijg ik onderstaande lijst. Ik kom dan uit bij Lenovo, Acer, Archos en Alcatel. Welke heeft de beste kwaliteit? Welke zou jij kiezen?

https://www.kieskeurig.nl(...)B%5D=104417&sort=pop
Geef ze maar een bal en een vlieger.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174128457
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Xiaomi, Chuwi en Cube. Ik zal vanavond even een paar links geven van degelijke tablets.

De Shield K1 heeft zeker een goede kwaliteit. Draait ook een vlotte versie van Android en is een heel solide allrounder. Maar lang niet de enige optie.
Ik heb nog niks zien langskomen :)
  zondag 1 oktober 2017 @ 23:44:30 #21
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_174128948
Voor de duidelijkheid, dit is geen OUD en geen MLN.

Wil je posten over de opvoeding van kinderen, dan kan je terecht in OUD
Wil je posten over computers in je eigen kindertijd, dan kan je terecht in MLN
Wil je TS helpen in zijn zoektocht, post dan hier.
So we just called him Fred
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:01:28 #22
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174137665
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:04 schreef Drug het volgende:
iPad mini
Dit
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_174188217
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:41 schreef polderturk het volgende:

Ik wil een budget tablet voor de kids aanschaffen. Hij moet minimaal 16 Gb zijn en minder dan 120 euro kosten. Dan krijg ik onderstaande lijst. Ik kom dan uit bij Lenovo, Acer, Archos en Alcatel. Welke heeft de beste kwaliteit? Welke zou jij kiezen?
Als er maar een Qualcomm Snapdragon 800 serie in zit. Liefst zo hoog mogelijke versie natuurlijk.

We hebben zelf voor onze oudste een jaar geleden Lenovo gehaald bij de BCC met uitgebreide waardevaste garantie/verzekering (3 jaar lang gratis reparatie of het aankoopbedrag terug). Kostte wat meer, maar tenminste geen gezeik. Nooit issues mee, behalve dat ik een keer een tiental stomme apps moet wissen omdat z''n 16GB dan vol is. :) Toch maar eens een keer een sd kaartje in proppen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_174188434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Als er maar een Qualcomm Snapdragon 800 serie in zit. Liefst zo hoog mogelijke versie natuurlijk.

We hebben zelf voor onze oudste een jaar geleden Lenovo gehaald bij de BCC met uitgebreide waardevaste garantie/verzekering (3 jaar lang gratis reparatie of het aankoopbedrag terug). Kostte wat meer, maar tenminste geen gezeik. Nooit issues mee, behalve dat ik een keer een tiental stomme apps moet wissen omdat z''n 16GB dan vol is. :) Toch maar eens een keer een sd kaartje in proppen.
Apps kan je helaas niet op de SD kaart installeren. Ik denk dat ik ook maar voor de Lenovo ga. Ik heb ergens nog een tegoedbon van 50 euro liggen. Als ik die vind ga ik hem kopen. Ik had een 8 Gb Samsung tablet maar die hebben de kinderen stuk gegooid. Die raakte altijd snel vol met apps.
pi_174188854
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 14:29 schreef polderturk het volgende:

Apps kan je helaas niet op de SD kaart installeren.
Met android 7 geloof ik wel weer.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')