abonnement Unibet Coolblue
pi_174304946
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja die laatste play was geweldig. Weet iemand of er ooit zo nog een TD gemaakt is, met dat constant overgooien? Geen idee hoe ze dat noemen haha
http://www.nfl.com/videos(...)nts-river-city-relay

Helaas mist ie de extra point en verloren ze }:|
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:24:17 #152
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_174305243
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

http://www.nfl.com/videos(...)nts-river-city-relay

Helaas mist ie de extra point en verloren ze }:|
Wauw dat hoop ik ook nog eens live te zien :P
pi_174306908
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:24 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Wauw dat hoop ik ook nog eens live te zien :P
Ooit ook eens keer bij één college game gebeurt. Michigan miracle hébben zelf die genoemd dacht ik
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:05:31 #154
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174308160
Y.A. Tittle is overleden, oude speler, maar sommige zullen deze foto weleens gezien hebben:
  maandag 9 oktober 2017 @ 22:42:57 #155
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_174315120
Zat net de highlights van Packers / Cowboys te kijken, wat een einde zeg. De comments op YT zijn hilarisch om te lezen (ik post maar even anders krijg ik tijdens de SB weer te horen dat ik alleen dan post :P)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_174315386
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:11 schreef Kyran het volgende:
Mooi weekje dit zeg. echt genoten gisteren.

Panthers _O_ Doen me denken aan 2 jaar geleden. Iedereen heeft lol, defense staat redelijk te spelen, Cam Newton heeft weer lol en Shula maakt goed gebruik van alle wapens.

Packers/Cowboys, wat een wedstrijd was dat. Vooral tweede helft _O_

Trouwens, alle blessures en leuke draft bij fantasy league dit jaar maakt het wel spannend zeg. Iedereen is aan het winnen van iedereen :P Lekker veel actief zijn op waivers =) Succes allemaal!
Ik dacht al dat je in een goede stemming zou zijn. Wat een winst weer! Nu twee weken op een rij een verschrikkelijk sterk team in een uitwedstrijd verslagen. Als we van de Eagles ook nog winnen dan denk ik dat we serieus een goede kans op een nieuwe SB hebben. Moet je voorstellen hoe lekker dit gaat draaien als Olsen weer terug is, dan heb je 2 geweldige TE's.
Prachtig om Cam weer eens te zien stuiteren van blijdschap op het veld, dat genot en plezier is de reden dat ik van football hou _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 9 oktober 2017 @ 22:53:21 #157
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_174315440
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:51 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik dacht al dat je in een goede stemming zou zijn. Wat een winst weer! Nu twee weken op een rij een verschrikkelijk sterk team in een uitwedstrijd verslagen. Als we van de Eagles ook nog winnen dan denk ik dat we serieus een goede kans op een nieuwe SB hebben. Moet je voorstellen hoe lekker dit gaat draaien als Olsen weer terug is, dan heb je 2 geweldige TE's.
Prachtig om Cam weer eens te zien stuiteren van blijdschap op het veld, dat genot en plezier is de reden dat ik van football hou _O_
Eagles draaien ziek goed momenteel he. Dat wordt echt een geweldige pot denk ik, beide teams in een flow met goede spelers en aan elkaar gewaagd _O_

Alleen verschillen we van mening over de winnaar :P
pi_174315603
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:53 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Eagles draaien ziek goed momenteel he. Dat wordt echt een geweldige pot denk ik, beide teams in een flow met goede spelers en aan elkaar gewaagd _O_

Alleen verschillen we van mening over de winnaar :P
Gaat een geweldige pot worden, maar ik denk dat we het wel eens zijn hoor. Ik zie de Eagle nipt winnen, maar uiteraard hoop ik dat de Panthers winnen. Hoewel ik de Eagles ook het beste gun, erg mooi team en Wentz begint echt schitterend te spelen, er zouden zo maar eens mooie jaren voor de Eagles kunnen aanbreken.
Eagles hebben mijn meeste sympathie van de andere NFC teams.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 9 oktober 2017 @ 23:17:17 #159
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_174316125
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:58 schreef Seam het volgende:

[..]

Gaat een geweldige pot worden, maar ik denk dat we het wel eens zijn hoor. Ik zie de Eagle nipt winnen, maar uiteraard hoop ik dat de Panthers winnen. Hoewel ik de Eagles ook het beste gun, erg mooi team en Wentz begint echt schitterend te spelen, er zouden zo maar eens mooie jaren voor de Eagles kunnen aanbreken.
Eagles hebben mijn meeste sympathie van de andere NFC teams.
Ertz-Wentz doet me denken aan Gronk-Brady. Dan heb je een paar goede RB en WR lopen. Solide kicker die een boost in zelfvertrouwen heeft. Altijd veel fans aanwezig. Mooi man.

Alleen de D ben ik minder in thuis. Weet ook niet al die exacte spelers en posities...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:14:03 #160
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174317076
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:15 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ooit ook eens keer bij één college game gebeurt. Michigan miracle hébben zelf die genoemd dacht ik
Twee plays die ik mij nog herinner van de afgelopen jaren.

CMU die van OSU wint met 0:00 seconden op de klok. Ze krijgen de bal na een intentional grounding van OSU op 4th down. Was trouwens ook een fout van de scheidsrechter. Die gaven de bal nog aan CMU, terwijl het gewoon afgelopen had moeten zijn na die intentional grounding.


Andere was Michigan State vs. Michigan twee jaar terug, maar daar was geen sprake van een lateral, maar een falende punter :D


College Football heeft vaak van die maffe last plays.

Auburn vs. Alabama
(lange versie)
(korte versie)

Auburn vs. Georgia (volgens mij 1 of 2 weken voor Alabama wedstrijd van hierboven)
pi_174317146
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Twee plays die ik mij nog herinner van de afgelopen jaren.

CMU die van OSU wint met 0:00 seconden op de klok. Ze krijgen de bal na een intentional grounding van OSU op 4th down. Was trouwens ook een fout van de scheidsrechter. Die gaven de bal nog aan CMU, terwijl het gewoon afgelopen had moeten zijn na die intentional grounding.

Andere was Michigan State vs. Michigan twee jaar terug, maar daar was geen sprake van een lateral, maar een falende punter :D

College Football heeft vaak van die maffe last plays.

Auburn vs. Alabama

Auburn vs. Georgia (volgens mij 1 of 2 weken voor Alabama wedstrijd van hierboven)
Mooi man. Dit soort dingen hoop ik toch nog eens live te zien. Die 61yrd kick van Elliot is tot nu toe wel het gaafste wat ik live gezien heb. Goed, los van de afgelopen SB dan, maar ik heb het over een moment/play.

College football kan ik gewoon echt niet ook nog volgen, daar volg ik al veel te veel sport voor hahaha.

[ Bericht 46% gewijzigd door MrBanaan1 op 10-10-2017 00:35:20 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:28:34 #162
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174317157
Bij die Iron Bowl (Auburn vs Alabama) zat ik in een sports cafe in Londen. Lekker snaaien, groot scherm, lekker sfeer. Was echt gaaf :D

Die fumble van Michigan zat ik thuis te kijken =) andere niet live gezien.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:09:59 #163
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174321208
2 point conversion bij de Bears.
https://streamable.com/dfi40
Fake punt van de Bears.
https://streamable.com/9cefc

Leuke plays van afgelopen nacht.
pi_174328843
Zie nu pas dat Eagles-Panters om half 3 donderdag nacht is gvd :(

Dat wordt proberen vrijdag middag een samenvatting ofzo te vinden zonder de uitslag te zien...
pi_174330263
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zie nu pas dat Eagles-Panters om half 3 donderdag nacht is gvd :(

Dat wordt proberen vrijdag middag een samenvatting ofzo te vinden zonder de uitslag te zien...
Vooral de fp dan even vermijden, daar staat het altijd in de titel vermeldt. ;)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Redactie Frontpage dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:32:58 #166
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_174333325
All Day naar de Cardinals. Hopen dat ie daar beter tot z'n recht komt.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_174341408
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:32 schreef Days-Of-Wild het volgende:
All Day naar de Cardinals. Hopen dat ie daar beter tot z'n recht komt.
Hopen dat ie snel met pensioen gaat en geen CTE oploopt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 11:53:10 #168
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174346367
Beetje zitten kijken naar Eagles @ Panthers match en ik weet nog niet wat ik van de Eagles moet vinden.

Prima 4-1 record, maar als je naar de teams kijkt waarvan ze hebben gewonnen stelt het eigenlijk niet veel voor.

2-3 Cardinals
1-4 Chargers
0-5 Giants
2-2 Redskins

Nou stellen de eerste twee wins van Panthers ook weinig voor (0-5 49ers en 3-2 Bills), maar de overwinningen uit tegen de Patriots en uit tegen de Lions zijn toch wel visitekaartjes. Onder normale omstandigheden, zonder gekkigheden, zouden de Panthers dit moeten winnen.
pi_174347026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:53 schreef Kyran het volgende:
Beetje zitten kijken naar Eagles @ Panthers match en ik weet nog niet wat ik van de Eagles moet vinden.

Prima 4-1 record, maar als je naar de teams kijkt waarvan ze hebben gewonnen stelt het eigenlijk niet veel voor.

2-3 Cardinals
1-4 Chargers
0-5 Giants
2-2 Redskins

Nou stellen de eerste twee wins van Panthers ook weinig voor (0-5 49ers en 3-2 Bills), maar de overwinningen uit tegen de Patriots en uit tegen de Lions zijn toch wel visitekaartjes. Onder normale omstandigheden, zonder gekkigheden, zouden de Panthers dit moeten winnen.
Niet helemaal mee eens. Cardinals zijn toch altijd voor iedereen een geduchte tegenstander. Chargers vond ik verrassend goed spelen tegen de Eagles, veel goede passes. En de Redskins hebben ze voor het eerst in jaren gewonnen, was een beetje een angstgegner.

Overwinning van de Panthers tegen de Lions, dat vind ik niet zo heel bijzonder.

Beide goede teams, beide ook PO kansen denk ik. Ben benieuwd. Hoop alleen van harte dat er geen blessures opgelopen in die pot, zal er nl hard aan toe gaan.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:51:48 #170
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174359562
Giants twitterde op woensdag 11-10-2017 om 19:44:06 Coach McAdoo: DRC came in today and decided to leave. We will suspend him. #NYGiants reageer retweet
Hoe lang zal McAdoo nog de coach van de Giants zijn?
pi_174368421
Ik dacht laat ik ook eens een post maken (mijn eerste geloof ik). Ben al een tijdje lurker en deed vorig jaar ook mee aan de Pick'Em league waar ik in de playoffs mijn koppositie verloor. Sta dit jaar een na laatste tot dusver overigens :/.

Vind het een mooi maar zeer onvoorspelbaar seizoen tot dusver waar het me vooral opvalt dat de NFC teams meer indruk maken dan de AFC teams (met als grote uitzondering de Chiefs uiteraard). Heb zelf een voorkeur voor de Seahawks, met name omdat ik een goede defense heel mooi vind om te zien (in tegenstelling tot bij bijvoorbeeld voetbal gek genoeg) en omdat ik Seattle een interessante stad vind. Ben zelfs plannen aan het maken volgend jaar er naar toe en een wedstrijd bij te gaan wonen.. zal een dure grap worden :o
pi_174377961
Nou, welkom dan! Misschien heb je geluk en komen de Hawks volgend jaar in Londen :P
Inderdaad vind ik het dit seizoen veel onvoorspelbaarder dan vorige jaren, leuk wel!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:56:21 #173
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174387769
Elliot is weer geschorst, tenzij ze weer een motie indienen:
http://www.nfl.com/news/s(...)d-after-court-ruling

[ Bericht 6% gewijzigd door Tweek op 12-10-2017 23:12:26 ]
pi_174395239
Net de highlights teruggekeken, ik wist de uitslag nog niet. Kon geen vid/dld van de hele wedstrijd vinden, maar heb wel even kunnen genieten hoor _O_ _O_

Eagles <3
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:26:47 #175
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174403928
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net de highlights teruggekeken, ik wist de uitslag nog niet. Kon geen vid/dld van de hele wedstrijd vinden, maar heb wel even kunnen genieten hoor _O_ _O_

Eagles <3
Je enthousiasme is aanstekelijk, tot ik me bedenk dat ik fan van de Giants ben.

Aanstaande zondag staan ze bijna met een compleet ander team op het veld. Op Lewis na allemaal nieuwe recievers, DRC is suspended, Vernon is er niet bij, Collins is questionable, Perkins is misschien maar beter dat hij er niet is. Maar het zal ongetwijfeld een shit show worden en dat op SNF.

Aan de andere kant kan Eli misschien voor een stunt zorgen en laten zien dat hij het nog in zich heeft. Ben nog steeds van mening dat dit seizoen niet aan hem ligt. Jammer dat ze zo laat spelen.

Zag trouwens dat je het waiver systeem door had, dus me uitleg heeft geholpen :)
pi_174404148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:26 schreef Tweek het volgende:

[..]

Je enthousiasme is aanstekelijk, tot ik me bedenk dat ik fan van de Giants ben.

Aanstaande zondag staan ze bijna met een compleet ander team op het veld. Op Lewis na allemaal nieuwe recievers, DRC is suspended, Vernon is er niet bij, Collins is questionable, Perkins is misschien maar beter dat hij er niet is. Maar het zal ongetwijfeld een shit show worden en dat op SNF.

Aan de andere kant kan Eli misschien voor een stunt zorgen en laten zien dat hij het nog in zich heeft. Ben nog steeds van mening dat dit seizoen niet aan hem ligt. Jammer dat ze zo laat spelen.

Zag trouwens dat je het waiver systeem door had, dus me uitleg heeft geholpen :)
Ja klopt! Was na wat proberen duidelijk. Uiteraard blijven het wel altijd lastige keuzes haha
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:40:04 #177
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174404227
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:36 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ja klopt! Was na wat proberen duidelijk. Uiteraard blijven het wel altijd lastige keuzes haha
Waarvoor heb je trouwens je kicker gedropt die deze week speelt en je kicker gehouden die een bye heeft?

En waarom heeft nog niemand Morris gepakt nu Elliot weer geschorst is? Het is een gok, maar toch.

Ongelooflijk irritant dat je de twee beste TE's hebt trouwens.
pi_174404597
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:40 schreef Tweek het volgende:

[..]

Waarvoor heb je trouwens je kicker gedropt die deze week speelt en je kicker gehouden die een bye heeft?

En waarom heeft nog niemand Morris gepakt nu Elliot weer geschorst is? Het is een gok, maar toch.

Ongelooflijk irritant dat je de twee beste TE's hebt trouwens.
Omdat Bailey constanter is, en ik 2 kickers overbodig vond. Ik heb niet op de bye gelet. Domme keus idd, had beter na deze week Lutz kunnen droppen.

Morris weet ik niet, heb me na de trades na vorige ronde niet meer zo verdiept na Elliots schorsing.

Moah, Gronk is alles of niets he. Je ziet t nu: heeft me 2 wins bezorgd en ligt er weer uit.

Erz heeft imo weinig punten als ik kijk hoe die speelde. Check de stats maar en kijk dan hoeveel die op fantasy krijgt.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:20:19 #179
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174404990
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:00 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Omdat Bailey constanter is, en ik 2 kickers overbodig vond. Ik heb niet op de bye gelet. Domme keus idd, had beter na deze week Lutz kunnen droppen.

Morris weet ik niet, heb me na de trades na vorige ronde niet meer zo verdiept na Elliots schorsing.

Moah, Gronk is alles of niets he. Je ziet t nu: heeft me 2 wins bezorgd en ligt er weer uit.

Erz heeft imo weinig punten als ik kijk hoe die speelde. Check de stats maar en kijk dan hoeveel die op fantasy krijgt.
TE zijn altijd kut, tenzij je de top 1-3/4 hebt. Jij hebt er twee, voor de rest is het een crap shoot. Een TE die standaard 6 punten haalt is geweldig. Maar daar zijn er maar weinig van. Normaal gesproken halen ze minder en hebben ze soms een goede wedstrijd. Jij hebt twee die in de top staan. Dat is een luxe probleem. Kijk bij players onder TE en dan all players. Ertz en Gronkowski zijn top 3, ze scoren ook meer dan vrijwel alle andere TE's. Het dubbele zelfs als de rest.
pi_174405143
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:20 schreef Tweek het volgende:

[..]

TE zijn altijd kut, tenzij je de top 1-3/4 hebt. Jij hebt er twee, voor de rest is het een crap shoot. Een TE die standaard 6 punten haalt is geweldig. Maar daar zijn er maar weinig van. Normaal gesproken halen ze minder en hebben ze soms een goede wedstrijd. Jij hebt twee die in de top staan. Dat is een luxe probleem. Kijk bij players onder TE en dan all players. Ertz en Gronkowski zijn top 3, ze scoren ook meer dan vrijwel alle andere TE's. Het dubbele zelfs als de rest.
Ik moet bekennen dat ik het meeste (behalve gronk en grote namen) op de gok gedaan heb. 1e keer fantasy. Maargoed, Ertz is een verrassing en niet echt voorspelbaar. Ik had bij verwacht dat de 1st round QBs werden, ik wist niet dat RB/WR zo belangrijk waren. Daar heb ik me veel te weinig over ingelezen en dat nekt me nu.

Het leukste aan fantasy vind ik dan ook dat ik veel meer leer over spelers etc.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:41:37 #181
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174405383
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:27 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik het meeste (behalve gronk en grote namen) op de gok gedaan heb. 1e keer fantasy. Maargoed, Ertz is een verrassing en niet echt voorspelbaar. Ik had bij verwacht dat de 1st round QBs werden, ik wist niet dat RB/WR zo belangrijk waren. Daar heb ik me veel te weinig over ingelezen en dat nekt me nu.

Het leukste aan fantasy vind ik dan ook dat ik veel meer leer over spelers etc.
Vorig jaar was Rodgers de eerste keuze. Normaal gesproken kies je de top RB en WR in de eerste 4 rondes. Want er zijn er maar een paar die iedere week top scoren, QB's zijn er naast de top genoeg en je hebt er maar 1 nodig. TE zijn er op 3/4 geen 1 waar je vroeg voor gaat. De rest is allemaal hit or miss. Twee kickers of twee DEF is ook niet nodig, in de bye week pak je er één voor die speler die het toch niet is.

Maar uiteindelijk is het ook gewoon geluk hebben. Ik kon als eerste kiezen. David Johnson raakt geblesseerd in zijn eerste wedstrijd. Cook doet het goed maar is ook geblesseerd.

Maar inderdaad het leuke is dat je meer leest over andere spelers, spelers die niet van het team zijn waar je fan van bent. Je leert over depth charts. Hoe spelers gebruikt worden etc.

Het enige waar het niet voor zorgt is kennis van de Defensive Line. Waar denk ik de NFL echt interessant wordt.

Waar voetbal een vloeiend spel is, constant in beweging, is de NFL meer een schaakspel. Het is langzaam, maar het gaat om iedere zet.
pi_174436409
OC eruit gegooid vanwege een gevalletje coke snuiven op video, eens zien of we nu niet afgemaakt worden door de Falcons ;)
  zondag 15 oktober 2017 @ 19:20:55 #183
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174436663
Hmm Rodgers geblesseerd naar de kant
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_174436698
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:20 schreef Dos37 het volgende:
Hmm Rodgers geblesseerd naar de kant
Harde hit?
  zondag 15 oktober 2017 @ 19:25:58 #185
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174436743
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:23 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Harde hit?
ja hij viel op zijn schouder
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_174436831
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:25 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ja hij viel op zijn schouder
Hopelijk is die ok, Packers zonder Rodgers is niet best :N
Falcons inmiddels 0-10 voor, gaat wel beter dan de laatste weken maar ik denk niet dat de Dolphins enige kans maken hier.
pi_174437124
Touchdown Vikings!
pi_174437143
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:20 schreef Dos37 het volgende:
Hmm Rodgers geblesseerd naar de kant
Dat wordt weer een loss voor me bij de fantasy league :P

En voor de packers.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_174437194
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:45 schreef Hush het volgende:
Touchdown Vikings!
Het staat 0-14 bij Patriots - Jets :X

Dit seizoen is het elke week raak met de uitslagen, nog nooit zo'n onvoorspelbaar seizoen gezien :D
pi_174437308
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:48 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Het staat 0-14 bij Patriots - Jets :X

Dit seizoen is het elke week raak met de uitslagen, nog nooit zo'n onvoorspelbaar seizoen gezien :D
Haha, dan gaan mijn voorspellingen ook weer aardig de mist in. In het geval van de Vikings vind ik dat niet zo erg :)
  zondag 15 oktober 2017 @ 19:59:02 #191
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_174437410
Rodgers, yikes, geen nette hit. Echt niet nodig. Hopen dat het meevalt, dat gun je niemand. Zeker Rodgers niet, blijft een genot om te zien spelen.

En Pats, wtf doen zij _O-
pi_174437477
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:59 schreef MrBanaan1 het volgende:

En Pats, wtf doen zij _O-
Het is dat de Saints wedstrijd te leuk is (voor saints fans), anders was ik even naar de afgang van de Pats gaan kijken :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:03:31 #193
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_174437505
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:02 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Het is dat de Saints wedstrijd te leuk is (voor saints fans), anders was ik even naar de afgang van de Pats gaan kijken :P
Heb de Readline aanstaan.
pi_174437530
0-17 inmiddels voor de Falcons, refs maken weer tal van discutabele beslissingen o|O
pi_174437532
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:03 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Heb de Readline aanstaan.
Meestal kijk ik ook wel redzone, maar nu de Saints wedstrijden niet zo pijnlijk meer zijn pik ik die weer live mee ipv de dag erna gedownload.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:07:16 #196
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_174437570
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:04 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Meestal kijk ik ook wel redzone, maar nu de Saints wedstrijden niet zo pijnlijk meer zijn pik ik die weer live mee ipv de dag erna gedownload.
Waar dld je? Kon vrijdagmiddag namelijk geen vinden voor de Eagles game.
pi_174437587
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:07 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Waar dld je? Kon vrijdagmiddag namelijk geen vinden voor de Eagles game.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:18:29 #198
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_174437775
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:08 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw erg handig, thanks. Zonder spoilers ook neem ik aan?
pi_174437823
Tijd voor redzone, Falcons zijn veel beter en in combinatie met refs die in een Falcons jersey slapen heb ik het wel gezien :(
pi_174437943
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:18 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Wauw erg handig, thanks. Zonder spoilers ook neem ik aan?
In de topics en titels zie je de scores niet terug.

De wedstrijden zelf zijn de livestreams, maar dan zonder reclame. Dus je ziet soms wel scores van andere wedstrijden langs komen, afhankelijk van wie ze uitgezonden heeft.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:33:17 #201
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174438091
Die backup QB bij Packers speelt nog best aardig
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:42:44 #202
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174438336
Gebroken sleutelbeen voor Rodgers, dat is zonde.
pi_174438411
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:42 schreef Tweek het volgende:
Gebroken sleutelbeen voor Rodgers, dat is zonde.
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:42 schreef Tweek het volgende:
Gebroken sleutelbeen voor Rodgers, dat is zonde.
Dat is een week of 4 op zijn minst :{
  zondag 15 oktober 2017 @ 21:14:43 #204
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174439197
Wat een sprong van Kamara.
pi_174439203
Dolphins komen aardig terug, 14-17 :D :)
  zondag 15 oktober 2017 @ 21:16:58 #206
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174439269
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:45 schreef Breidniet het volgende:

[..]


[..]

Dat is een week of 4 op zijn minst :{
Kan ook einde seizoen zijn. Wel zonde :{
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_174439322
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 21:16 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Kan ook einde seizoen zijn. Wel zonde :{
Hoor het nu idd, Packers zijn nu 4-1 dus de PO zijn wel mogelijk maar zonder Rodgers komen ze daarna niet ver.
pi_174439332
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 21:14 schreef Tweek het volgende:
Wat een sprong van Kamara.
En nu weer een interception. *O*
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_174439346
Rodgers -O-

Zo zonde al die geblesseerde sterspelers in de NFL.
pi_174439363
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 21:16 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Kan ook einde seizoen zijn. Wel zonde :{
;( zeer pijnlijk voor de packers. 2e keer al voor hem volgens mij.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_174439601
17-17, gaan de Falcons na het verlies vorige week tegen de Bills weer onderuit :9~
pi_174439850
Ayaji komt op stoom, 130+ yards nu *O*
pi_174439946
Wow, wat een interception van Harrison Smith
pi_174439968
20-17 Dolphins met 2.30 te gaan :P
pi_174440229
Reshad Jones interception met 39 seconden te gaan, Dolphins WIN! 8)7 _O_ *O*

WTF ^O^
pi_174441619
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 21:54 schreef Breidniet het volgende:
Reshad Jones interception met 39 seconden te gaan, Dolphins WIN! 8)7 _O_ *O*

WTF ^O^
Onverwachts na die 1e helft.

De Saints ook gewonnen gelukkig, maar nog nooit zo'n absurde wedstrijd gezien. Is een aanrader om terug te kijken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 15 oktober 2017 @ 23:39:42 #217
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_174442775
Hopeloze clusterfuck in mijn fantasy deze week. Snel vergeten en door met de volgende ronde.

Hoe zit het met playoffs enzo allemaal?
pi_174442823
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 22:52 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Onverwachts na die 1e helft.

De Saints ook gewonnen gelukkig, maar nog nooit zo'n absurde wedstrijd gezien. Is een aanrader om terug te kijken.
Falcons zijn het eerst team in meer dan 5 jaar die vooraf +13 punten favoriet zijn en verliezen, komt nog bij dat Jay Cutler nooit eerder een wedstrijd won waarin hij 17 punten achter stond :W
Het is elke week hetzelfde, meerdere wedstrijden die terug gekeken moeten worden, een luxeprobleem ;)
pi_174443092
Bij de Chiefs heeft er ook iemand een spiegel gebroken in de kleedkamer zo te zien, in de eerste helft tegen de Steelers zijn ze niet verder gekomen dan 6 yards in totaal :')...
pi_174443161
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:52 schreef Tocadisco het volgende:
Bij de Chiefs heeft er ook iemand een spiegel gebroken zo te zien, in de eerste helft tegen de Steelers zijn ze niet verder gekomen dan 6 yards in totaal :')...
Bucs bakken er ook niet veel van, 0-31 tegen de Cardinals 8)7

Edit: 6-31 nu

Edit: lijkt er op dat Winston terug komt.
  maandag 16 oktober 2017 @ 08:02:54 #221
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174445131
Als je het niet verwacht winnen de Giants opeens de eerste wedstrijd :D

Vind die blessures wel totaal kut en ik speel nog niet eens fantasy :P de ene week JJ Watt dan OBJ dan Rodgers
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_174447122
Ja Giants idd, wtf. Wederom vreemde uitslagen dit weekend.

En de Cardinals die 0-31 voor staan, maar vervolgend de Bucs terug laten komen naar 33-38 8)7

Edit: en al mijn WR en RB hebben abominaal gepresteerd _O-

[ Bericht 24% gewijzigd door MrBanaan1 op 16-10-2017 11:14:31 ]
  maandag 16 oktober 2017 @ 12:17:03 #223
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174449176
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 08:02 schreef Dos37 het volgende:
Als je het niet verwacht winnen de Giants opeens de eerste wedstrijd :D

Vind die blessures wel totaal kut en ik speel nog niet eens fantasy :P de ene week JJ Watt dan OBJ dan Rodgers
Met meer running yards dan passing yards, kan me niet herinneren dat de afgelopen seizoenen gezien te hebben. Benieuwd of Sullivan de plays mag blijven callen of dat McAdoo dat weer zelf gaat doen.
pi_174449246
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja Giants idd, wtf. Wederom vreemde uitslagen dit weekend.

En de Cardinals die 0-31 voor staan, maar vervolgend de Bucs terug laten komen naar 33-38 8)7

Edit: en al mijn WR en RB hebben abominaal gepresteerd _O-
Je zal maar van Rodgers afhankelijk zijn voor goede scores, omdat de rest van je team een matig seizoen beleeft :'(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 16 oktober 2017 @ 12:52:22 #225
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174449775
Toch maar even blij dat ik gelijk na de Peterson trade hem weer heb opgepikt van de Waiver Wire nadat ik hem een korte tijd geleden had laten gaan. Als hij zo doorgaat kan het zomaar mijn Fantasy seizoen redden.

Wel bizarre uitslagen verder dit weekend. Helemaal verbaasd over de score bij de Giants, weet niet wat er in die siroop zat maar het heeft wel gewerkt blijkbaar.

[ Bericht 15% gewijzigd door Keyos op 16-10-2017 13:19:20 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')