abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 oktober 2017 @ 12:43:01 #1
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174111590
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Reprensentative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)

[ Bericht 1% gewijzigd door Vis1980 op 01-10-2017 14:31:08 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 1 oktober 2017 @ 12:43:36 #2
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174111610
Sorry als de titel niet bevalt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 1 oktober 2017 @ 12:44:08 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174111634
Wat een kut titel.
pi_174111839
quote:
Op zondag 1 oktober 2017 12:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat een kut titel.
Ja, nogal. :{

quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:12 schreef Ulx het volgende:
Gaat Trump paspoorten van mensen afpakken of zo?
Er zijn inderdaad wat pogingen gedaan om te voorkomen dat PuertoRicanen naar het vasteland zouden proberen te vluchten maar vreemd genoeg konden ze alleen maar inwoners met Amerikaanse paspoorten vinden. :P
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:13:12 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174112430
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:39 schreef Ulx het volgende:
Maar de druk op Trump neemt toe. Hij moet onderhand gaan leveren. Zijn kiezers blijven met lege handen achter. Die zijn genaaid. En hoe lang blijven die blij met de ene faal na de andere?
Dit kan nog heel lang duren. Als iemand ontslagen wordt of een andere ingrijpende gebeurtenis te verduren krijgt, dan pas zal de stemming echt omslaan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:13:25 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174112435
In de OP moet er een streep door de naam van Price :).
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:36:33 #7
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174112937
quote:
12s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat een kut titel.
Nogmaals mijn excuses, ik zal het niet meer doen. Ik dacht dat wel even te kunnen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_174112989
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:13 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit kan nog heel lang duren. Als iemand ontslagen wordt of een andere ingrijpende gebeurtenis te verduren krijgt, dan pas zal de stemming echt omslaan.
Trumps kiezers zijn juist hartstikke tevreden.

Men is hier volkomen blind over wat in de VS werkelijk speelt.

Die naïeve eenzijdigheid. Valt voor een Amerikaan dáár echt niet meer uit te leggen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:40:29 #9
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174113047
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Trumps kiezers zijn juist hartstikke tevreden.

Men is hier volkomen blind over wat in de VS werkelijk speelt.

Die naïeve eenzijdigheid. Valt voor een Amerikaan dáár echt niet meer uit te leggen.
80% van mijn familie is Amerikaans, jij praat poep.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_174113225
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

80% van mijn familie is Amerikaans, jij praat poep.
Die van mij 95% dus jij praat plas.

Nu jij weer.
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:48:34 #11
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_174113260
Alsof elke Amerikaan gelijk is. Iemand uit Georgia kan je echt niet vergelijken met iemand uit Californie. Wordt weer lekker gegeneraliseerd hier.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_174113574
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die van mij 95% dus jij praat plas.

Nu jij weer.
114% van mijn familie is Amerikaans dus jullie praten allemaal diarree.

Oftewel, lekker fucking boeiend, alsof dit te toetsen is over het internet.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:10:51 #13
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174113807
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die van mij 95% dus jij praat plas.

Nu jij weer.
Jij geeft aan dat je het niet aan een Amerikaan kan uitleggen, maar het is totaal nergens op gebaseerd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:12:18 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174113833
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij geeft aan dat je het niet aan een Amerikaan kan uitleggen, maar het is totaal nergens op gebaseerd.
Negeer Elzies nou gewoon...
Iedereen, niet alleen jij overigens.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:15:23 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174113887
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:13 schreef Falco het volgende:
In de OP moet er een streep door de naam van Price :).
Nee, die moet verhuizen naar een andere categorie in de OP.
Nu heeft TO letterlijk een streep door de naam van Price gezet -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:31:21 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174114219
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, die moet verhuizen naar een andere categorie in de OP.
Nu heeft TO letterlijk een streep door de naam van Price gezet -O-
Aangepast.

Blijkbaar heb ik geen talent voor topics maken, haha. Zal het aan een ander overlaten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_174114324

"This is an island sitting in the middle of an ocean. It’s a big ocean, it’s a very big ocean." - Donald J. Trump (President of the U.S.. 2017-2018)
  Overall beste user 2022 zondag 1 oktober 2017 @ 14:41:22 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174114443
http://www.politico.com/m(...)a-great-again-215651

Make Canada Great Again.

quote:
[...]As America closes its borders, Canada is playing the longer, smarter game.
It’s not alone in this regard, but Canada, more than any other place, is uniquely positioned to benefit from Trump’s anti-immigrant posture. The United Kingdom also hosts a large number of immigrants; yet it has seen a populist backlash of its own, and London has been plagued by terrorism, growing inequality and unaffordable housing, which make it a more difficult place for immigrants to settle. Australia and New Zealand also attract their fair share of immigrants, but they are geographically more remote, and they do not provide proximity to the large U.S. market, as Canada’s major cities do.
The truth is that if Trump really wants to put America first, he’s doing it all wrong. If he keeps up his anti-immigration push, the United States’ polite neighbor to the north could soon be eating Americans’ lunch.[...]
Dat is te verwachten als je terug wilt naar de tijd van de stoommachine zoals Trump. Getalenteerde mensen slaan de VS nu gewoon over.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 14:46:50 #19
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174114591
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 14:22:14 We have done a great job with the almost impossible situation in Puerto Rico. Outside of the Fake News or politically motivated ingrates,... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 14:26:26 ...people are now starting to recognize the amazing work that has been done by FEMA and our great Military. All buildings now inspected..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 14:30:17 ...for safety. Thank you to the Governor of P.R. and to all of those who are working so closely with our First Responders. Fantastic job! reageer retweet
Carpe Libertatem
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:51:49 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174114703
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Aangepast.

Blijkbaar heb ik geen talent voor topics maken, haha. Zal het aan een ander overlaten.
Dank! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174115223
realDotardTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 14:22:14 (...) All buildings now inspected for safety. (...) reageer retweet
Terwijl 50% van het eiland niet eens toegankelijk is? Sorry, Don, ik geloof er geen drol van. :{
pi_174115259
quote:
11s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 14:22:14 We have done a great job with the almost impossible situation in Puerto Rico. Outside of the Fake News or politically motivated ingrates,... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 14:26:26 ...people are now starting to recognize the amazing work that has been done by FEMA and our great Military. All buildings now inspected..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 14:30:17 ...for safety. Thank you to the Governor of P.R. and to all of those who are working so closely with our First Responders. Fantastic job! reageer retweet
Positieve opmerkingen over FEMA.. Ik weet niet of dat lekker gaat vallen bij zijn achterban. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:19:16 #23
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174115377
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:41 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/m(...)a-great-again-215651

Make Canada Great Again.

[..]

Dat is te verwachten als je terug wilt naar de tijd van de stoommachine zoals Trump. Getalenteerde mensen slaan de VS nu gewoon over.
Ik voorspel alvast een soort United States of Canada
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 15:19:20 #24
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174115381
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Positieve opmerkingen over FEMA.. Ik weet niet of dat lekker gaat vallen bij zijn achterban. :P
Aan de andere kant heeft hij het over ingrates. Rare buitenlanders, want zijn achterban zal vast niet weten dat het Amerikanen zijn, die ingrates genoemd worden valt dan natuurlijk wel weer prima.
Carpe Libertatem
  Overall beste user 2022 zondag 1 oktober 2017 @ 15:19:42 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174115390
Definieer "Great Job" eens.

We zouden tenslotte ook moe worden van al dat winnen, maar daarmee schiet hij ook niet echt op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174115626
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:39 schreef Ulx het volgende:
Maar de druk op Trump neemt toe. Hij moet onderhand gaan leveren. Zijn kiezers blijven met lege handen achter. Die zijn genaaid. En hoe lang blijven die blij met de ene faal na de andere?
Gorsuch benoemd, die sinds z'n benoeming steeds Clarence Thomas, de meest rechtse rechter van het SC, heeft gevolgd.
Heel wat EO's van Obama geschrapt.
Milieuwetgeving versoepelt. akkoord van Parijs opgezegd.
Bondgenoten bekritiseerd.
Steun voor Israel uitgesproken
Oorlogszuchtige speech in de VN.
Oorlog tegen de liberale media gevoerd.
Een hoop uitspraken gedaan waar z'n fans achter staan (NFL etc..)
Geen grote blunders bij z'n eerste natuurramp (in Texas), voor zover ik weet..

Wat waren de prestaties van de vorige presidenten?

Carter kon de gijzelaars in Iran niet vrijkrijgen.
Reagan wordt herinnerd als de man die (zogenaamd) de Sovjet Unie versloeg. Dat z'n vredesplan voor het Midden Oosten een debacle werd, troepen teruggetrokken na de dood van ruim 200 mariniers (grootste verlies sinds de 2de WO(?)), dat is men vergeten.
Bush Sr. kreeg de Golfoorlog in z'n schoot geworpen.
Clinton had sex met interns.
Bush Jr. voerde oorlog.
Obama: Obamacare en Bin Laden.

Misschien dat de doorsnee Amerikaan meer kan opnoemen, maar ik denk dat ze vooral de "sfeer" herinneren, niet de politieke verwezenlijkingen. En de fans van Trump kunnen de RINO's, het congres en activist judges de schuld geven voor mislukkingen (moslimban, de muur, Obamacare recall..)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zondag 1 oktober 2017 @ 15:31:57 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174115675
http://www.politico.com/s(...)toric-reality-243325

quote:
President Donald Trump says his administration is deftly responding to the devastating hurricane that leveled Puerto Rico, but the jarring gap between his rhetoric and the dramatic reports about dire conditions there is raising fresh questions about the effectiveness of recovery efforts on the island.
As his administration grapples with the third hurricane to hit the United States in a matter of weeks, and as the relief operation in Puerto Rico kicks into gear, Trump has repeatedly said he’s getting positive reviews. "Puerto Rico Governor Ricardo Rossello just stated: 'The Administration and the President, every time we've spoken, they've delivered,'” Trump tweeted Friday.


But nine days after Hurricane Maria knocked out the island’s power, communications system and some roadways, Americans there are still struggling to get supplies and phone service.
“There’s always a danger whenever you start responding in a way that says, ‘Hey we’ve done a great job,’ and there are still people in need,” said Thomas Atkin, a former Coast Guard admiral and principal deputy assistant secretary of defense under President Barack Obama. “It’s kind of like a football coach at halftime saying, ‘Hey, we’re winning.’ You still have half a game to play.”[...]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174115730
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:29 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Gorsuch benoemd, die sinds z'n benoeming steeds Clarence Thomas, de meest rechtse rechter van het SC, heeft gevolgd.
Heel wat EO's van Obama geschrapt.
Milieuwetgeving versoepelt. akkoord van Parijs opgezegd.
Bondgenoten bekritiseerd.
Steun voor Israel uitgesproken
Oorlogszuchtige speech in de VN.
Oorlog tegen de liberale media gevoerd.
Een hoop uitspraken gedaan waar z'n fans achter staan (NFL etc..)
Geen grote blunders bij z'n eerste natuurramp (in Texas), voor zover ik weet..

Wat waren de prestaties van de vorige presidenten?

Carter kon de gijzelaars in Iran niet vrijkrijgen.
Reagan wordt herinnerd als de man die (zogenaamd) de Sovjet Unie versloeg. Dat z'n vredesplan voor het Midden Oosten een debacle werd, troepen teruggetrokken na de dood van ruim 200 mariniers (grootste verlies sinds de 2de WO(?)), dat is men vergeten.
Bush Sr. kreeg de Golfoorlog in z'n schoot geworpen.
Clinton had sex met interns.
Bush Jr. voerde oorlog.
Obama: Obamacare en Bin Laden.

Misschien dat de doorsnee Amerikaan meer kan opnoemen, maar ik denk dat ze vooral de "sfeer" herinneren, niet de politieke verwezenlijkingen. En de fans van Trump kunnen de RINO's, het congres en activist judges de schuld geven voor mislukkingen (moslimban, de muur, Obamacare recall..)
Sorry, maar als dit je beeld van Amerikaanse politiek is dan volg je het wel heel oppervlakkig. Belastingen, zorg, onderwijs, aanpak van een crisis, regulering, aanpak van criminaliteit en strafbeleid, enzovoort doen er allemaal niet toe?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174115814
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:15 schreef Monolith het volgende:
Positieve opmerkingen over FEMA.. Ik weet niet of dat lekker gaat vallen bij zijn achterban. :P
Terwijl alle journalisten die al iets verder zijn doorgedrongen de vraag krijgen: "Zijn jullie FEMA? Waar blijft FEMA?"

Wat moet je dan antwoorden? "Die zijn eerst alle huizen aan het keuren op veiligheid"? :{ (Terwijl volgens het Amerikaanse leger het aantal mensen zonder toegang tot schoon drinkwater nog steeds STIJGT.)
  Overall beste user 2022 zondag 1 oktober 2017 @ 15:38:49 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174115826
Carter is de man van de Camp David akkoorden. Die wist Israel en Egypte vrede te laten sluiten. Ik zie Trump geen vrede tussen Syrië en Israel bij elkaar onderhandelen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174115882
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:41 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/m(...)a-great-again-215651

Make Canada Great Again.

[..]

Dat is te verwachten als je terug wilt naar de tijd van de stoommachine zoals Trump. Getalenteerde mensen slaan de VS nu gewoon over.
Die bedrijven die al sinds verkiezing weer terugkeerden zijn niet getalenteerd? Rare bril heb jij op.
pi_174115897
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:38 schreef Ulx het volgende:
Carter is de man van de Camp David akkoorden. Die wist Israel en Egypte vrede te laten sluiten. Ik zie Trump geen vrede tussen Syrië en Israel bij elkaar onderhandelen.
Ik denk dat Sadat nu anders zou beslissen.
pi_174115904
Hij stevent hard door naar de positie als allerslechtste president van de VS ooit. Das toch ook wel een prestatie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174115921
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:41 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Die bedrijven die al sinds verkiezing weer terugkeerden zijn niet getalenteerd? Rare bril heb jij op.
Welke bedrijven precies?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174115995
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sorry, maar als dit je beeld van Amerikaanse politiek is dan volg je het wel heel oppervlakkig. Belastingen, zorg, onderwijs, aanpak van een crisis, regulering, aanpak van criminaliteit en strafbeleid, enzovoort doen er allemaal niet toe?
Reagan heeft alle vluchtleiders ontslagen, werd dat als goed of slecht gezien? Obama heeft de crisis aangepakt, maar velen vinden dat hij de schuldigen beloond heeft. Strafbeleid is een zaak van de staten, criminaliteitsbestrijding is vooral lokaal. Welke president was verantwoordelijk voor 3 strikes wetten of het veel zwaarder straffen van crack dan cocaine? Obama heeft de milieuregels verscherpt, Trump schaft ze nu weer af. In beide gevallen is een deel van de bevolking pro, een ander deel contra. Er zijn weinig zaken waar een grote meerderheid het over eens zal zijn.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174116063
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Reagan heeft alle vluchtleiders ontslagen, werd dat als goed of slecht gezien? Obama heeft de crisis aangepakt, maar velen vinden dat hij de schuldigen beloond heeft. Strafbeleid is een zaak van de staten, criminaliteitsbestrijding is vooral lokaal. Welke president was verantwoordelijk voor 3 strikes wetten of het veel zwaarder straffen van crack dan cocaine? Obama heeft de milieuregels verscherpt, Trump schaft ze nu weer af. In beide gevallen is een deel van de bevolking pro, een ander deel contra. Er zijn weinig zaken waar een grote meerderheid het over eens zal zijn.
En jij denkt dat de zaken die jij opsomde zaken waren waar 'de grote meerderheid het over eens zal zijn?'
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174116141
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Welke bedrijven precies?
For starters: https://www.gobankingrate(...)ing-trumps-election/

https://investorplace.com(...)merica/#.WdDz_9hpGUk

Het klimaat voor het bedrijfsleven wordt snel beter in de VS en dat is de verdienste van Trump. Als de economie doorgaat zoals wordt verwacht, vooral na de nieuwe belastingtarieven is het heel wel mogelijk dat Trump gewoon 8 jaar zit. It's the economy stupid
pi_174116369
En dit is natuurlijk ook goed nieuws. Hopelijk veel minder Kate Steinle's ook

https://www.onenewsnow.co(...)entering-after-trump
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 16:05:47 #39
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174116469
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:53 schreef WhiteBeard1965 het volgende:
Het klimaat voor het bedrijfsleven wordt snel beter in de VS en dat is de verdienste van Trump. Als de economie doorgaat zoals wordt verwacht, vooral na de nieuwe belastingtarieven is het heel wel mogelijk dat Trump gewoon 8 jaar zit. It's the economy stupid
Dat zullen we volgend jaar zien. 2017 is nog steeds op basis van het budget van Obama.
Carpe Libertatem
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:09:03 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174116550
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 16:16:19 #41
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174116747
quote:
Vanavond even aanzetten.
Carpe Libertatem
pi_174116788
quote:
Wel pijnlijk dat men als satire gewoon de tekst van Trump kan herhalen.
pi_174116889
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:29 schreef crystal_meth het volgende:
Reagan wordt herinnerd als de man die (zogenaamd) de Sovjet Unie versloeg. Dat z'n vredesplan voor het Midden Oosten een debacle werd, troepen teruggetrokken na de dood van ruim 200 mariniers (grootste verlies sinds de 2de WO(?))
Korea? Vietnam?
pi_174117046
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

En jij denkt dat de zaken die jij opsomde zaken waren waar 'de grote meerderheid het over eens zal zijn?'
Ik zeg dat kiezers hun presidenten niet beoordelen op wat ze objectief presteren. Men zegt dat Trump z'n kiezers naait, maar Trump heeft nu een approval rating van 38.6%. Hij haalde 46.1% van de stemmen, en een deel daarvan waren kiezers die tegen Hillary stemden. De overgrote meerderheid van z'n kiezers voelt zich dus niet genaaid.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174117058
quote:
15s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Korea? Vietnam?
Soldaten misschien, maar ruim 200 marines op één dag?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174117183
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:32 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Soldaten misschien, maar ruim 200 marines op één dag?
In Korea overleden duizenden soldaten per maand. Geen idee hoe veel marines daar tussen zaten maar als we het hebben over "grootste verlies" lijkt me dat toch wel een stuk ernstiger.
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:58:26 #47
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174117626
quote:
11s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 14:22:14 We have done a great job with the almost impossible situation in Puerto Rico. Outside of the Fake News or politically motivated ingrates,... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 14:26:26 ...people are now starting to recognize the amazing work that has been done by FEMA and our great Military. All buildings now inspected..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 14:30:17 ...for safety. Thank you to the Governor of P.R. and to all of those who are working so closely with our First Responders. Fantastic job! reageer retweet
Deze lokale politieagente die meldt huilend dat er geen voedsel wordt uitgedeeld (mensen vermoorden elkaar voor water en voedsel), ziekenhuizen liggen op hun gat, het is een totale chaos op P.R. De P.R. overheid doet niets voor de burgers. (Zet even de ondertiteling aan).


We want the U.S. to come in, that the strongest forces come in and take the governor out, he is not doing anything
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:02:26 #48
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174117720
quote:
Kasich: I can't support the GOP if it doesn't reform

Ohio Gov. John Kasich (R) on Sunday said if the GOP does not fix itself, he won’t be able to continue supporting his own party.

“If the party can’t be fixed, Jake, then I’m not going to be able to support the party. Period. That’s the end of it,” Kasich told Jake Tapper on CNN’s “State of the Union.”

“I mean, I’m worried about our country and my kids’ future. But have I given up? Of course not," he continued.

Kasich shut down the suggestion that he is planning to become an Independent, but emphasized the need for the GOP to reform.
“No, not at this – what I’m saying to you is we need to fix it,” he said when asked about becoming an Independent.

“If the Republican Party is going to be anti-immigration, if it’s not going to be worried about debt, if it’s going to be anti-trade, this is not where our party can be.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174117728
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

In Korea overleden duizenden soldaten per maand. Geen idee hoe veel marines daar tussen zaten maar als we het hebben over "grootste verlies" lijkt me dat toch wel een stuk ernstiger.
Ging specifiek over het US Marine Corps. Als je Korea niet meerekent geldt het waarschijnlijk voor alle troepen, de zwaarste verliezen voor Vietnam waren: Tet offensief, 3100 doden in 9 maanden; slag om Khe Sanh, 737 doden in 2.5 maanden. In Korea heeft het leger hogere verliezen geleden, 307 doden bvb bij een hinderlaag (Hadong Ambush), maar dat waren nieuwe recruten zonder ervaring (is me niet duidelijk of ze vrijwilliger of conscripts waren)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:11:34 #50
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174117945
quote:
Blijkbaar is niet het gebrek van man en middelen het grootste probleem, maar de distributie van de hulpgoederen.
Dit heeft te maken met een nieuwe wet die een aantal weken geleden is aangenomen waar de unie van haven truckers tegen is en er wordt nu gebruik gemaakt door hen van deze situatie om hun eisen kracht bij te zetten .
Blijkbaar willen de unie nu een verdrievoudiging van salarissen van FEMA, vooraf betaald.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:11:46 #51
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_174117952
Dit vind ik zelf tekenend voor het mediaklimaat.
Burgemeester van San Juan op Puerto Rico klaagt dat ze geen voorraden aangeleverd krijgt en dat Trump stom is, terwijl ze letterlijk staat voor de voedselhulp vanaf het vasteland.



Nu blijkt dat de vakbonden het transport regelen en die zeggen Nee! tegen het transport. Er is van alles aangevoerd, en het wordt niet gedistribueerd.
Fout van Trump!

Hopelijk gaan mensen nu eens hun mening baseren op feiten in plaats van allerlei media-propaganda oprispingen.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 17:16:01 #52
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174118032
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:11 schreef MrRatio het volgende:
Nu blijkt dat de vakbonden het transport regelen en die zeggen Nee! tegen het transport. Er is van alles aangevoerd, en het wordt niet gedistribueerd.
Fout van Trump!

Hopelijk gaan mensen nu eens hun mening baseren op feiten in plaats van allerlei media-propaganda oprispingen.
Er zijn geen lokale vrachtwagenchauffeurs beschikbaar. Lijkt mij dat als je hulp gaat bieden dat je ook materiaal/mensen meeneemt om het op de plaats van bestemming te brengen, niet alleen afdroppen in de haven en 'succes ermee'.

Buiten dat zijn er veel gebieden waar je met een vrachtwagen never nooit bij kan komen vanwege overstroming, gebouwen die op de weg liggen, kapotte wegen, etc. dus daar zal je speciale voertuigen voor moeten inzetten.
Carpe Libertatem
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:16:49 #53
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118048
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:11 schreef MrRatio het volgende:
Dit vind ik zelf tekenend voor het mediaklimaat.
Burgemeester van San Juan op Puerto Rico klaagt dat ze geen voorraden aangeleverd krijgt en dat Trump stom is, terwijl ze letterlijk staat voor de voedselhulp vanaf het vasteland.

[ afbeelding ]

Nu blijkt dat de vakbonden het transport regelen en die zeggen Nee! tegen het transport. Er is van alles aangevoerd, en het wordt niet gedistribueerd.
Fout van Trump!

Hopelijk gaan mensen nu eens hun mening baseren op feiten in plaats van allerlei media-propaganda oprispingen.
Dan heb je helaas teveel hoop voor de mensheid. Nieuws wordt beschouwd als waarheid in plaats van het vergaren van informatie.
Veel mensen zijn lui en vinden het gemakkelijker om conspiracy te roepen dan zelf zaken te onderzoeken, is mijn ervaring.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:18:42 #54
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118080
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:16 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Er zijn geen lokale vrachtwagenchauffeurs beschikbaar. Lijkt mij dat als je hulp gaat bieden dat je ook materiaal/mensen meeneemt om het op de plaats van bestemming te brengen, niet alleen afdroppen in de haven en 'succes ermee'.

Buiten dat zijn er veel gebieden waar je met een vrachtwagen never nooit bij kan komen vanwege overstroming, gebouwen die op de weg liggen, kapotte wegen, etc. dus daar zal je speciale voertuigen voor moeten inzetten.
Die zijn er wel. Er wordt nu al in een aantal berichten aangegeven dat de haventruckers van Puerto Rico staken.
Kan je zelf ook gewoon onderzoeken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 17:20:14 #55
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174118116
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die zijn er wel. Er wordt nu al in een aantal berichten aangegeven dat de haventruckers van Puerto Rico staken.
Ik lees allerlei verschillende bronnen, maar ben daar (nog) niets over tegengekomen.

Heb je een link voor mij waar dat naar voren komt?
Carpe Libertatem
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:20:42 #56
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118130
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik lees allerlei verschillende bronnen, maar ben daar (nog) niets over tegengekomen.

Heb je een link voor mij waar dat naar voren komt?
Heb ik al gegeven. En nogmaals dit kun je ook zelf onderzoeken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:23:25 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174118172
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Veel mensen zijn lui en vinden het gemakkelijker om conspiracy te roepen dan zelf zaken te onderzoeken, is mijn ervaring.
:D!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174118173
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Blijkbaar is niet het gebrek van man en middelen het grootste probleem, maar de distributie van de hulpgoederen.
Dit heeft te maken met een nieuwe wet die een aantal weken geleden is aangenomen waar de unie van haven truckers tegen is en er wordt nu gebruik gemaakt door hen van deze situatie om hun eisen kracht bij te zetten .
Blijkbaar willen de unie nu een verdrievoudiging van salarissen van FEMA, vooraf betaald.
Een onverstaanbaar youtube filmpje is een twijfelachtige bron, zeker als je andere bron enkel positieve reacties van 3 of 4 vervoersbonden en -organisaties meldt, en de CNN bron zegt dat gebrek aan communicatiemiddelen het grote probleem is, het niet kunnen bereiken van chauffeurs.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174118262
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

Heb ik al gegeven. En nogmaals dit kun je ook zelf onderzoeken.
In de bronnen die je hebt gegeven komt iets anders naar voren.

quote:
On top of that, a diesel fuel shortage and a tangle of blocked roads mean the distribution of supplies is extremely challenging. Even contacting drivers is a problem because cell towers are still down.

On top of that, a diesel fuel shortage and a tangle of blocked roads mean the distribution of supplies is extremely challenging. Even contacting drivers is a problem because cell towers are still down.

"When we say we that we don't have truck drivers, we mean that we have not been able to contact them," Rosselló said.
Maar nee, ze staken. :D Natuurlijk. Het land van die chauffeurs ligt in puin, communicatiemogelijkheden zijn er nauwelijks, wegen zijn kapot, gebieden onbereikbaar, brandstof schaars, en in plaats van dat die chauffeurs hun plicht vervullen klagen ze over hun arbeidsvoorwaarden. Goed verhaal.

:')
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 17:27:45 #60
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174118265
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:30:59 I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:31:15 ...Save your energy Rex, we'll do what has to be done! reageer retweet
Er moet en zal een nucleaire oorlog komen he. Klootzak. Als ie zo nodig Noord-Korea plat wil gooien hoop ik dat Rutte een beetje lef toont en zegt dat-ie in de stront kan zakken met zijn artikel 5 van de NAVO.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174118268
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Blijkbaar is niet het gebrek van man en middelen het grootste probleem, maar de distributie van de hulpgoederen.
Dit heeft te maken met een nieuwe wet die een aantal weken geleden is aangenomen waar de unie van haven truckers tegen is en er wordt nu gebruik gemaakt door hen van deze situatie om hun eisen kracht bij te zetten .
Blijkbaar willen de unie nu een verdrievoudiging van salarissen van FEMA, vooraf betaald.
Desondanks is die man in de video bezig om chauffeurs te organiseren voor het distribueren van de hulpgoederen. Hun eisen staan de hulpverlening dus niet in de weg.
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:28:56 #62
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118285
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:23 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Een onverstaanbaar youtube filmpje is een twijfelachtige bron, zeker als je andere bron enkel positieve reacties van 3 of 4 vervoersbonden en -organisaties meldt, en de CNN bron zegt dat gebrek aan communicatiemiddelen het grote probleem is, het niet kunnen bereiken van chauffeurs.
Dit is vrij vers nieuws, dus ik weet niet of een journalist hierover al een artikel heeft getikt.
Maar als CNN nu claimt dat het aan de communicatiemiddelen ligt hoe wil precies dit spinnen naar TRUMP's FAULT?
Ben ik benieuwd naar?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 17:30:56 #63
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174118332
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

Heb ik al gegeven. En nogmaals dit kun je ook zelf onderzoeken.
Een gaar youtubefilmpje die een video scheef filmt van een mobieltje. Lekker onderzoek.

Major U.S. labor unions are organizing truck drivers to help with relief efforts in Puerto Rico as the island continues to grapple with the devastation wrought by Hurricane Maria last week.

Die chauffeurs hadden ze dus gewoon meteen met het de goederen mee moeten sturen.
Carpe Libertatem
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:31:08 #64
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118337
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Desondanks is die man in de video bezig om chauffeurs te organiseren voor het distribueren van de hulpgoederen. Hun eisen staan de hulpverlening dus niet in de weg.
Op YT heeft iemand een synopsis van de video gemaakt:

(2) The toothless guy is complaining about a law that the governor passed three weeks ago.
(3) The reporter CONFIRMS that the truck drivers are refusing to work in order to get revenge
(4) The toothless guy says that the governor's policies have impacted truckers, so now
(5) The reporters says, "But all this stuff is in the past. In the present, it's an emergency."
(6) The toothless guy says that the country can now experience what the truckers experienced due to the governor's policies.
(7) The toothless guy says the truckers are not responsible for helping the country. That's the governor's job.
(8) Three weeks earlier, nobody cared about the plight of the truckers, so now the truckers don't care about the country.
(9) This is all the governor's fault, the toothless guy says. He passed a law, and now he has to live with it.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174118338
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Puddington het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:30:59 I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:31:15 ...Save your energy Rex, we'll do what has to be done! reageer retweet
Er moet en zal een nucleaire oorlog komen he. Klootzak. Als ie zo nodig Noord-Korea plat wil gooien hoop ik dat Rutte een beetje lef toont en zegt dat-ie in de stront kan zakken met zijn artikel 5 van de NAVO.
Yeehaw Let freedom ring
pi_174118355
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:28 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is vrij vers nieuws, dus ik weet niet of een journalist hierover al een artikel heeft getikt.
Maar als CNN nu claimt dat het aan de communicatiemiddelen ligt hoe wil precies dit spinnen naar TRUMP's FAULT?
Ben ik benieuwd naar?
Maar je bron van net is dus weerlegd, en nu zeg je "het is vers nieuws, vandaar dat er nog geen bronnen zijn".

En vind jij dan dat Trump adequaat handelt in deze humanitaire crisis?
pi_174118363
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Puddington het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:30:59 I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:31:15 ...Save your energy Rex, we'll do what has to be done! reageer retweet
Er moet en zal een nucleaire oorlog komen he. Klootzak. Als ie zo nodig Noord-Korea plat wil gooien hoop ik dat Rutte een beetje lef toont en zegt dat-ie in de stront kan zakken met zijn artikel 5 van de NAVO.
Was te verwachten, de grote gek hadden ze meteen van twitter moeten gooien toen hij president werd, uit belang voor de gehele mensheid.
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 17:33:07 #68
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174118381
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:32 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Was te verwachten, de grote gek hadden ze meteen van twitter moeten gooien toen hij president werd, uit belang voor de gehele mensheid.
Maar hé, Jack verdient aan de idioot en aan nazi's op zijn platform dus ¯\_(ツ)_/¯
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 17:33:24 #69
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174118388
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar je bron van net is dus weerlegd, en nu zeg je "het is vers nieuws, vandaar dat er nog geen bronnen zijn".
In ieder geval 3-4 dagen oud. Zo vers is het dus niet.
Carpe Libertatem
pi_174118392
Hoeveel andere wereldleiders kennen we die collega's alleen maar wensen te benoemen met kinderachtige bijnamen?
pi_174118397
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

Op YT heeft iemand een synopsis van de video gemaakt:

(2) The toothless guy is complaining about a law that the governor passed three weeks ago.
(3) The reporter CONFIRMS that the truck drivers are refusing to work in order to get revenge
(4) The toothless guy says that the governor's policies have impacted truckers, so now
(5) The reporters says, "But all this stuff is in the past. In the present, it's an emergency."
(6) The toothless guy says that the country can now experience what the truckers experienced due to the governor's policies.
(7) The toothless guy says the truckers are not responsible for helping the country. That's the governor's job.
(8) Three weeks earlier, nobody cared about the plight of the truckers, so now the truckers don't care about the country.
(9) This is all the governor's fault, the toothless guy says. He passed a law, and now he has to live with it.
Zou kunnen maar ik heb zelf gehoord wat hij zegt, bij het filmpje zelf staat dit ook in de comments:

quote:
Later on in the video he makes it VERY clear that in spite of everything he's still mobilizing the truckers to run routes, and had 7 tankers that same day run through the municipality. The old man is clearly off his rocker, but it's not so hard to understand if you think about it. The governor passed a policy that negatively impacted truckers before Irma, and now wants them to bend over backwards to help deliver supplies and fuel through dangerous routes with little police escort. It's hard to say who is right or wrong without any of the specifics, but at least he is still doing his duty. If not for the governor then for the people. If anything I would say this outburst is to ensure that the governor doesn't undermine their importance when this is all over.
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:33:43 #72
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118400
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:30 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Een gaar youtubefilmpje die een video scheef filmt van een mobieltje. Lekker onderzoek.

Major U.S. labor unions are organizing truck drivers to help with relief efforts in Puerto Rico as the island continues to grapple with the devastation wrought by Hurricane Maria last week.

Die chauffeurs hadden ze dus gewoon meteen met het de goederen mee moeten sturen.
Er is meer aan de hand dan alleen dat het de fout is van Donald Trump of dat de Trump regering dit drama niets kan interesseren.
Maar goed. Doe gewoon wat jij je goeddunkt dan doe ik dat ook.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 17:34:04 #73
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174118409
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel andere wereldleiders kennen we die collega's alleen maar wensen te benoemen met kinderachtige bijnamen?
Kim-Jong Un, met z'n Dotard. Maar goed, dat kwam als reactie op Trump...
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:34:56 #74
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118436
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar je bron van net is dus weerlegd, en nu zeg je "het is vers nieuws, vandaar dat er nog geen bronnen zijn".

En vind jij dan dat Trump adequaat handelt in deze humanitaire crisis?
Er is een staking aan de gang. Ik weet niet welke bron is overlegd die het tegendeel verklaard?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174118438
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:11 schreef MrRatio het volgende:
Dit vind ik zelf tekenend voor het mediaklimaat.
Burgemeester van San Juan op Puerto Rico klaagt dat ze geen voorraden aangeleverd krijgt en dat Trump stom is, terwijl ze letterlijk staat voor de voedselhulp vanaf het vasteland.

[ afbeelding ]

Nu blijkt dat de vakbonden het transport regelen en die zeggen Nee! tegen het transport. Er is van alles aangevoerd, en het wordt niet gedistribueerd.
Fout van Trump!

Hopelijk gaan mensen nu eens hun mening baseren op feiten in plaats van allerlei media-propaganda oprispingen.
Je weet toch dat MSNBC en CNN anti Trump zijn en geregeld fake news verspreiden?
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:37:21 #76
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118479
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Zou kunnen maar ik heb zelf gehoord wat hij zegt, bij het filmpje zelf staat dit ook in de comments:

[..]

Deze stod er ook bij en ik kan ook een aantal reacties van Twitter copy pasten als je dit wil.
quote:
He is the leader of the truckers teamsters (frente amplio) he is mad the PR Governor signed a law few weeks back that truckers don't agree with, now he sez they are takeing "revenge" against the governor he sez he controls the truckers and that fema can do nothing about even he knows that there is plenty of diesel, gasoline and food at the ports, in a few words he is saying or either they do it the trucking teamsters way or the highway, period.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174118482
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:28 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is vrij vers nieuws, dus ik weet niet of een journalist hierover al een artikel heeft getikt.
Maar als CNN nu claimt dat het aan de communicatiemiddelen ligt hoe wil precies dit spinnen naar TRUMP's FAULT?
Ben ik benieuwd naar?
Euhm, is er één of andere federale wet die zegt dat hulpgoederen slechts tot de rand van een rampgebied gebracht mogen worden en de lokale bevolking het vanaf daar moet overnemen?
Je zegt eigenlijk dat het Trump's fout niet is dat de hulp hen niet bereikt, want de storm heeft alles vernield. Terwijl dat net de reden is waarom ze de hulp nodig hebben.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 17:37:34 #78
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174118484
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is een staking aan de gang. Ik weet niet welke bron is overlegd die het tegendeel verklaard?
Een negatieve bewijzen is onmogelijk, kom maar een goede bron die het wel bewijst.
Carpe Libertatem
pi_174118494
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Puddington het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:30:59 I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:31:15 ...Save your energy Rex, we'll do what has to be done! reageer retweet
Er moet en zal een nucleaire oorlog komen he. Klootzak. Als ie zo nodig Noord-Korea plat wil gooien hoop ik dat Rutte een beetje lef toont en zegt dat-ie in de stront kan zakken met zijn artikel 5 van de NAVO.
Des te sneller het regime van little rocketman ineenstort des te liever ik het heb. Weer een marxistisch land minder. Daarna Cuba graag
pi_174118501
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Deze stod er ook bij en ik kan ook een aantal reacties van Twitter copy pasten als je dit wil.

[..]

Ga dan spaans leren dan kun je het zelf vertalen.
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 17:38:43 #81
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174118504
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:38 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Des te sneller het regime van little rocketman ineenstort des te liever ik het heb. Weer een marxistisch land minder. Daarna Cuba graag
Flikker op met je oorlogsretoriek. Die vent zit actief het beleid van zijn minister te ondermijnen omdat hij zo nodig een fittie wil voeren op twitter.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:39:03 #82
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174118513
Ben benieuwd hoe de Dotard het wil doen zonder dat Seoel van de kaart geveegd wordt.
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 17:39:42 #83
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174118525
Haha, we gaan staken en laten onze familie en vrienden uithongeren en sterven van de dorst geloof ik echt geen ene anus van.
Carpe Libertatem
pi_174118526
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is een staking aan de gang. Ik weet niet welke bron is overlegd die het tegendeel verklaard?
Ho even, zo werkt bewijsvoering niet :D. Je kunt niet roepen 'er is een staking aan de hand' en dan zeggen 'bewijs maar eens dat het niet zo is'.

Nergens in je bronnen komt echt naar voren dat er een staking gaande is. de CNN-link die je gaf zegt dat 20% van de vrachtwagenchauffeurs zich gemeld hebben op hun werk, maar zou dat niet een héél klein beetje te maken kunnen hebben dat de rest niet in staat is om te komen werken?

Ik kan toch verdulle niet roepen dat de aarde plat is, linken naar een onverstaanbaar en onduidelijk youtubefilmpje waarin geen bewijs zit en dan de tegenpartij tegenbewijs laten tonen?
pi_174118529
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Puddington het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:30:59 I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:31:15 ...Save your energy Rex, we'll do what has to be done! reageer retweet
Er moet en zal een nucleaire oorlog komen he. Klootzak. Als ie zo nodig Noord-Korea plat wil gooien hoop ik dat Rutte een beetje lef toont en zegt dat-ie in de stront kan zakken met zijn artikel 5 van de NAVO.
;(
pi_174118534
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is een staking aan de gang. Ik weet niet welke bron is overlegd die het tegendeel verklaard?
Er wordt verklaard dat er niet genoeg brandstof is, wegen kapot en gebieden daardoor onbereikbaar zijn en de communicatiemogelijkheden nogal beperkt zijn. Dat staken verzin je er zelf bij.
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:40:33 #87
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118538
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Euhm, is er één of andere federale wet die zegt dat hulpgoederen slechts tot de rand van een rampgebied gebracht mogen worden en de lokale bevolking het vanaf daar moet overnemen?
Je zegt eigenlijk dat het Trump's fout niet is dat de hulp hen niet bereikt, want de storm heeft alles vernield. Terwijl dat net de reden is waarom ze de hulp nodig hebben.
Het lijkt me logisch dat goeden via de haven worden geleverd en dan via lokaal transport op de plaatsen van bestemming geleverd worden.
Dit is meestal de gebruikelijke gang van zaken. Lokale chauffeurs die weg kennen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174118546
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het lijkt me logisch dat goeden via de haven worden geleverd en dan via lokaal transport op de plaatsen van bestemming geleverd worden.
Dit is meestal de gebruikelijke gang van zaken. Lokale chauffeurs die weg kennen.
WELKE WEG? De helft van het land is onbereikbaar!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2017 17:41:16 ]
pi_174118648
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Puddington het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:30:59 I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:31:15 ...Save your energy Rex, we'll do what has to be done! reageer retweet
Er moet en zal een nucleaire oorlog komen he. Klootzak. Als ie zo nodig Noord-Korea plat wil gooien hoop ik dat Rutte een beetje lef toont en zegt dat-ie in de stront kan zakken met zijn artikel 5 van de NAVO.
Mwa, de VS wil waarschijnlijk enkel onderhandelen over het opgeven van het nucleair programma in ruil voor ophefffing van sancties, niet over hun militaire aanwezigheid in Zuid Korea. Vorige administraties wilden dat ook niet bespreken, reden waarom er niet onderhandeld werd.

Die tweets zijn slechts Trump's poging om een positive spin aan de mislukte poging te geven.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:46:11 #90
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118661
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

WELKE WEG? De helft van het land is onbereikbaar!
Je moet even kijken waar ik op reageer!
De spin moet nog steeds zijn dat dit alles de schuld is van Donald Trump.
Dit lijkt me een tikkeltje overdreven.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 17:46:22 #91
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174118665
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

WELKE WEG? De helft van het land is onbereikbaar!
Hoe kan dat nou? Alle gebouwen zijn al op veiligheid gecontroleerd!
Carpe Libertatem
pi_174118674
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het lijkt me logisch dat goeden via de haven worden geleverd en dan via lokaal transport op de plaatsen van bestemming geleverd worden.
Dit is meestal de gebruikelijke gang van zaken. Lokale chauffeurs die weg kennen.
Je hebt nog wel mee gekregen in het nieuws dat er een orkaan flink huis heeft gehouden? Of is die orkaan onderdeel van een complot om Trump in een kwaad daglicht te stellen?
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:49:02 #93
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118729
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je hebt nog wel mee gekregen in het nieuws dat er een orkaan flink huis heeft gehouden? Of is die orkaan onderdeel van een complot om Trump in een kwaad daglicht te stellen?
Dat Donald Trump zelf, niet waar? Hij is het allerslechtste dat de mensheid is overkomen! Zelfs logistieke problemen, te weinig diesel, kapotte infrastructuur, stakingen, enz alles is de fout van deze duivelse man! :D
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 17:49:06 #94
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174118733
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je moet even kijken waar ik op reageer!
De spin moet nog steeds zijn dat dit alles de schuld is van Donald Trump.
Dit lijkt me een tikkeltje overdreven.
Aangezien hij de commander in chief is en beschikt over de federale hulpmiddelen...

Ja.

Dan is dit zeker zijn schuld.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:50:06 #95
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118749
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:49 schreef Puddington het volgende:

[..]

Aangezien hij de commander in chief is en beschikt over de federale hulpmiddelen...

Ja.

Dan is dit zeker zijn schuld.
Als jij daarvan licht euforisch wordt by all means!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174118752
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

[..]

Je moet even kijken waar ik op reageer!
De spin moet nog steeds zijn dat dit alles de schuld is van Donald Trump.
Dit lijkt me een tikkeltje overdreven.
Nee, beantwoord mijn vragen eerst maar eens. Je probeert de 'spin' dat het Trumps schuld is te weerleggen door te roepen dat er een staking gaande is, zonder tastbaar bewijs. Vervolgens heb je het lef om de tegenpartij te eisen om bewijs dat dat niet zo is. Zo werkt een discussie niet, dus óf je zet jezelf op deze manier buiten spel, óf je onderbouwt hetgeen wat je zegt op een betere manier.

De 'spin' is een ander punt. Hetgeen wat mensen in het verkeerde keelgat schiet, is Trumps reactie op de crisis. Dat de crisis er is, was in eerste instantie niet Trumps schuld. Dat de crisis niet beter aangepakt wordt, is (deels) wél de regering aan te schrijven. Het probleem hier is voornamelijk Trumps onmenselijke reactie op de crisis. Of vind jij wél dat hij als een heuse leider heeft gereageerd?
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 17:51:07 #97
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174118767
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Als jij daarvan licht euforisch wordt by all means!
Ik word niet echt euforisch bij de gedachten dat duizenden mensen zonder water en elektriciteit zitten zodat ik Trump lekker kan bashen. Die mensen moeten geholpen worden. Het zijn nota bene Amerikaanse staatsburgers!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:51:09 #98
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118771
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, beantwoord mijn vragen eerst maar eens. Je probeert de 'spin' dat het Trumps schuld is te weerleggen door te roepen dat er een staking gaande is, zonder tastbaar bewijs. Vervolgens heb je het lef om de tegenpartij te eisen om bewijs dat dat niet zo is. Zo werkt een discussie niet, dus óf je zet jezelf op deze manier buiten spel, óf je onderbouwt hetgeen wat je zegt op een betere manier.

De 'spin' is een ander punt. Hetgeen wat mensen in het verkeerde keelgat schiet, is Trumps reactie op de crisis. Dat de crisis er is, was in eerste instantie niet Trumps schuld. Dat de crisis niet beter aangepakt wordt, is (deels) wél de regering aan te schrijven. Het probleem hier is voornamelijk Trumps onmenselijke reactie op de crisis. Of vind jij wél dat hij als een heuse leider heeft gereageerd?
Ik probeer allen wat nuance aan te brengen in deze echokamer, dat er wat meer aan de hand is dan alleen Donald Trump zijn schuld.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174118798
quote:
3s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat Donald Trump zelf, niet waar? Hij is het allerslechtste dat de mensheid is overkomen! Zelfs logistieke problemen, te weinig diesel, kapotte infrastructuur, stakingen, enz alles is de fout van deze duivelse man! :D
Neuh, maar het is wel vreemd dat Trump dweept met een soort overwinning terwijl alles nog in de haven staat en jij er zaken als een staking bij verzint.
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 17:52:35 #100
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174118801
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:51 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik word niet echt euforisch bij de gedachten dat duizenden miljoenen mensen zonder water en elektriciteit zitten zodat ik Trump lekker kan bashen. Die mensen moeten geholpen worden. Het zijn nota bene Amerikaanse staatsburgers!
Even voor je gefixed.
Carpe Libertatem
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:52:44 #101
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118807
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:51 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik word niet echt euforisch bij de gedachten dat duizenden mensen zonder water en elektriciteit zitten zodat ik Trump lekker kan bashen. Die mensen moeten geholpen worden. Het zijn nota bene Amerikaanse staatsburgers!
En is er een doelbewuste actie gaande die hulp ondermijnt vanuit de federale overheid? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174118814
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik probeer allen wat nuance aan te brengen in deze echokamer, dat er wat meer aan de hand is dan alleen Donald Trump zijn schuld.
Waarmee probeer je die nuance aan te brengen dan? Waar is je bewijs van de zaken die je oppert? Of geef je nu werkelijk toe dat je simpelweg roept 'het is niet de schuld van Trump' zonder daar bewijs voor te hebben, puur om maar tegen de stroming in te gaan?

Denk je werkelijk, wérkelijk dat de algemene consensus hier is dat alles de schuld van Trump is? Dat als Trump niet had geleefd, PR nu een paradijs zou zijn geweest?
pi_174118830
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik probeer allen wat nuance aan te brengen in deze echokamer, dat er wat meer aan de hand is dan alleen Donald Trump zijn schuld.
Er is niemand die beweert dat dit Trump z'n schuld is. Alleen wordt de beste man in z'n triomfantelijke uitspraken niet heel serieus genomen.
pi_174118836
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

En is er een doelbewuste actie gaande die hulp ondermijnt vanuit de federale overheid? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Waar de fuck wordt dat beweerd? Kerel, je doet wéér hetzelfde. Je reageert op heel iets anders dan er staat.
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:54:13 #105
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118840
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Waarmee probeer je die nuance aan te brengen dan? Waar is je bewijs van de zaken die je oppert? Of geef je nu werkelijk toe dat je simpelweg roept 'het is niet de schuld van Trump' zonder daar bewijs voor te hebben, puur om maar tegen de stroming in te gaan?

Denk je werkelijk, wérkelijk dat de algemene consensus hier is dat alles de schuld van Trump is? Dat als Trump niet had geleefd, PR nu een paradijs zou zijn geweest?
Op zijn minst de Verenigde Staten, de wereld het universum wel als ik het 'nieuws' in deze echokamer lees.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174118852
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik probeer allen wat nuance aan te brengen in deze echokamer, dat er wat meer aan de hand is dan alleen Donald Trump zijn schuld.
Deze "echokamer" is veel genuanceerder dan je doet voorkomen. Natuurlijk is niet alles Trump's schuld. Bij lange na niet zelfs. :P
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:55:40 #107
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118862
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Waar de fuck wordt dat beweerd? Kerel, je doet wéér hetzelfde. Je reageert op heel iets anders dan er staat.
Wat precies is dan de schuld van Donald Trump? Wat vind jij dat in de aanbieden van hulp aan Puerto Rico de Amerikaanse president grove fouten maakt of nalatig is?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174118874
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

Op zijn minst de Verenigde Staten, de wereld het universum wel als ik het 'nieuws' in deze echokamer lees.
Waar? Geef eens bewijs dat dat het geval is, in deze 'echokamer'? Net als het bewijs wat je nog steeds aan zou leveren voor de zaken die je zojuist riep.

Want nu lijkt het er verdomd veel op dat je slechts kunt reageren in posts van 1 zin met een paar leuke hypewoorden, maar ondertussen pijnlijk duidelijk hebt gemaakt dat je simpelweg leugens probeert te verspreiden.

Jokkebrokje.
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:56:17 #109
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118878
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Deze "echokamer" is veel genuanceerder dan je doet voorkomen. Natuurlijk is niet alles Trump's schuld. Bij lange na niet zelfs. :P
Ik heb daar mijn eigen opvatting over. Is dat oké?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 17:56:25 #110
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174118885
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

En is er een doelbewuste actie gaande die hulp ondermijnt vanuit de federale overheid? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Doe niet zo ongelooflijk stom. Ik heb nooit beweerd dat Washington die goederen met opzet achterhoudt. Maar in plaats van dat Trump luistert naar de smeekbedes van de Puerto Ricanen om er meer vaart achter te zetten voelt meneer zich in zijn eigen gekrenkt en gaat-ie een fittie voeren met de burgemeester van San Juan over twitter. Misschien, heel misschien, zit er waarheid in de woorden van die burgemeester omdat MILJOENEN mensen momenteel zonder water en elektriciteit zitten? Dat het eiland nauwelijks begaanbaar is en dat ze meer hulp nodig hebben? Maar nee, want alles is perfect in de wereld van Donnie, met zijn onfeilbaar beleid en die burgemeester is gewoon een raar mens die hem weghoudt van zijn wekelijkse golfweekendje.

Zum kotsen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174118895
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:51 schreef dellipder het volgende:
Ik probeer allen wat nuance aan te brengen in deze echokamer
Dit soort politiek geladen uitdrukkingen doen iemands geloofwaardigheid doorgaans weinig goed... probeer het eens zonder? ;)
pi_174118904
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Deze "echokamer" is veel genuanceerder dan je doet voorkomen. Natuurlijk is niet alles Trump's schuld. Bij lange na niet zelfs. :P
Die orkaan is wel de schuld van Trump.
pi_174118916
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat precies is dan de schuld van Donald Trump? Wat vind jij dat in de aanbieden van hulp aan Puerto Rico de Amerikaanse president grove fouten maakt of nalatig is?
Nope. Je weerlegt wederom de bewijslast. Jij komt hier binnen en zegt dat hier een spin gaande is, terwijl dat volgens jou op onjuiste informatie stoelt. Aan jou de eer om bewijs te leveren. Ik heb de tijd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2017 17:58:17 ]
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:58:09 #114
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118923
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:56 schreef Puddington het volgende:

[..]

Doe niet zo ongelooflijk stom. Ik heb nooit beweerd dat Washington die goederen met opzet achterhoudt. Maar in plaats van dat Trump luistert naar de smeekbedes van de Puerto Ricanen om er meer vaart achter te zetten voelt meneer zich in zijn eigen gekrenkt en gaat-ie een fittie voeren met de burgemeester van San Juan over twitter. Misschien, heel misschien, zit er waarheid in de woorden van die burgemeester omdat MILJOENEN mensen momenteel zonder water en elektriciteit zitten? Dat het eiland nauwelijks begaanbaar is en dat ze meer hulp nodig hebben? Maar nee, want alles is perfect in de wereld van Donnie, met zijn onfeilbaar beleid en die burgemeester is gewoon een raar mens die hem weghoudt van zijn wekelijkse golfweekendje.

Zum kotsen.
En de gouverneur beweert het tegenovergestelde.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174118955
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

En de gouverneur beweert het tegenovergestelde.
Bron?
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:01:16 #116
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174118999
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nope. Je weerlegt wederom de bewijslast. Jij komt hier binnen en zegt dat hier een spin gaande is, terwijl dat volgens jou op onjuiste informatie stoelt. Aan jou de eer om bewijs te leveren. Ik heb de tijd.
Nee, ik kwam binnen met het bericht dat er meer aan de hand is dan alleen de schuld van Trump. Logistieke problemen door een staking, vanwege een wet waar de unie van haventruckers tegen zijn.
De spin is alleen dat de president van de Verenigde Staten persoonlijk verantwoordelijk moet worden gehouden voor deze logistiek problemen.
Dit lijkt me een beetje overdreven en daarin heb ik een nuance aangebracht.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:01:52 #117
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174119013
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bron?
Zoek het op als het je interesseert!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174119032
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:01 schreef dellipder het volgende:

[..]

Zoek het op als het je interesseert!
:') Ik kan jouw bronnen niet opzoeken. Dit is geen manier van discussiëren.
pi_174119104
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:01 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, ik kwam binnen met het bericht dat er meer aan de hand is dan alleen de schuld van Trump. Logistieke problemen door een staking, vanwege een wet waar de unie van haventruckers tegen zijn.
De spin is alleen dat de president van de Verenigde Staten persoonlijk verantwoordelijk moet worden gehouden voor deze logistiek problemen.
Dit lijkt me een beetje overdreven en daarin heb ik een nuance aangebracht.
Wie beweert dat alleen Trump verantwoordelijk gehouden moet worden dan? Waar staat dat? En waar is het bewijs over de stakingen? Welke nuance heb je nu onderbouwd en wel aangebracht?

De gourverneur van PR is inderdaad overwegens positief over Trump (goh) en heeft geprobeerd de rel te sussen. Maar de gourverneur heeft ook dit gezegd:

quote:
Q. What happened to the drivers?

A. Several things. There has been severe devastation on many parts of the island. There are places still disconnected in terms of roads. People can’t get out of where they are at. If you happen to be a driver that was there, you can’t leave.

Second, and this is happening to all our government employees: There has been a reduced percentage of people who have reported. Some have reported to say, “Hey we’re stuck, we can’t leave.” So those are the reasons. We are finding more of them. Things are moving.

Again, the anxiety builds because people feel there is no fuel, when there is. And we made some progress there: 48 hours ago, we had 181 gas stations open, and now we have 450.
Bron

Dus ik vraag je weer, waar is die staking waar je het over hebt? Want, ik zeg het weer, zolang je daar geen bewijs voor hebt, ben je een bewezen leugenaar.
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:08:18 #120
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174119178
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:01 schreef dellipder het volgende:

[..]

Zoek het op als het je interesseert!
Voordat je reageert
Als je polls plaatst in deze reeks, gelieve daar dan ook een bron bij te plaatsen :) Zorg ervoor dat het materiaal dat je deelt in dit topic bijdraagt aan de discussie, irrelevante bijdrages worden verwijderd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:11:14 #121
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174119222
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wie beweert dat alleen Trump verantwoordelijk gehouden moet worden dan? Waar staat dat? En waar is het bewijs over de stakingen? Welke nuance heb je nu onderbouwd en wel aangebracht?

De gourverneur van PR is inderdaad overwegens positief over Trump (goh) en heeft geprobeerd de rel te sussen. Maar de gourverneur heeft ook dit gezegd:

[..]

Bron

Dus ik vraag je weer, waar is die staking waar je het over hebt? Want, ik zeg het weer, zolang je daar geen bewijs voor hebt, ben je een bewezen leugenaar.
Ik heb geen bronnen zoals The Washington Post of CNN over dit onderwerp. En mij post worden weggehaald als ik conservatieve nieuwsoutlets aanhaal. (is onlangs nog gebeurd).
Dus misschien zelf onderzoeken?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:12:19 #122
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174119247
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Voordat je reageert
Als je polls plaatst in deze reeks, gelieve daar dan ook een bron bij te plaatsen :) Zorg ervoor dat het materiaal dat je deelt in dit topic bijdraagt aan de discussie, irrelevante bijdrages worden verwijderd.

Mijn bijdrage genereerde een flinke discussie. Meer dan ik anticipeerde in elk geval.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:13:44 #123
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174119281
Niet alle conservatieve nieuwssites worden weggehaald. Alleen diegene met de ergste track record van het posten van nepnieuws... in feite maakt het niet uit of ze conservatief zijn, maar dat is waar de meeste bullshit vandaan lijkt te komen dezer dagen.
pi_174119301
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb geen bronnen zoals The Washington Post of CNN over dit onderwerp. En mij post worden weggehaald als ik conservatieve nieuwsoutlets aanhaal. (is onlangs nog gebeurd).
Dus misschien zelf onderzoeken?
Heb je zelf door hoe erg je door de mand valt? Ik bedoel dit niet eens lullig, maar zie je zelf in wat je aan het doen bent? Je zegt nu zelf letterlijk dat je geen bewijs hebt. Je 'conservatievere' bronnen wil je niet eens posten. Dat ze verwijderd zouden worden is natuurlijk een bizar zwak excuus, of wil je nu serieus aandragen dat FOK! te progressief of links is om je bronnen toe te staan?

Waarom geef je gewoon niet toe dat je geen echte bronnen had? Het zou meer karakter tonen dan 'misschien zelf onderzoeken'.

Als ik zeg 'je kunt kanker genezen door lang genoeg op spijkerbroeken te kauwen', moet ik daar bewijs voor leveren. Als ik dat niet doe, maar zeg dat je zelf maar bewijs moet zoeken, kom ik niet heel geloofwaardig over. Snap je dat?
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:15:03 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174119307
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Puddington het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:30:59 I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:31:15 ...Save your energy Rex, we'll do what has to be done! reageer retweet
Er moet en zal een nucleaire oorlog komen he. Klootzak. Als ie zo nodig Noord-Korea plat wil gooien hoop ik dat Rutte een beetje lef toont en zegt dat-ie in de stront kan zakken met zijn artikel 5 van de NAVO.
:|W

Ben je even een uurtje iets anders aan het doen, krijgen we dit soort achterlijke oorlogstaal |:(

Kan die man niet heel snel afgezet en in een dwangbuis afgevoerd worden aub? Alsjeblieft? Pretty please? :{w

Ja, dan zitten we met engnek Pence -O- , maar hopelijk niet meer de dreiging van een nucleaire oorlog elke dag..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:15:07 #126
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174119308
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Heb je zelf door hoe erg je door de mand valt? Ik bedoel dit niet eens lullig, maar zie je zelf in wat je aan het doen bent? Je zegt nu zelf letterlijk dat je geen bewijs hebt. Je 'conservatievere' bronnen wil je niet eens posten. Dat ze verwijderd zouden worden is natuurlijk een bizar zwak excuus, of wil je nu serieus aandragen dat FOK! te progressief of links is om je bronnen toe te staan?

Waarom geef je gewoon niet toe dat je geen echte bronnen had? Het zou meer karakter tonen dan 'misschien zelf onderzoeken'.

Als ik zeg 'je kunt kanker genezen door lang genoeg op spijkerbroeken te kauwen', moet ik daar bewijs voor leveren. Als ik dat niet doe, maar zeg dat je zelf maar bewijs moet zoeken, kom ik niet heel geloofwaardig over. Snap je dat?
Ik zal het via pm posten.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:17:05 #127
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174119353
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet alle conservatieve nieuwssites worden weggehaald. Alleen diegene met de ergste track record van het posten van nepnieuws... in feite maakt het niet uit of ze conservatief zijn, maar dat is waar de meeste bullshit vandaan lijkt te komen dezer dagen.
Ik heb een andere ervaring, maar via pm kan er info gedeeld worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174119369
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Mijn bijdrage genereerde een flinke discussie. Meer dan ik anticipeerde in elk geval.
Ja, als ik hier een stelling poneer die nergens te verifiëren is maar wel een laffe aantijging bevat aan het adres van een prominent Amerikaans politicus kan ik ook op nogal wat agerende posts rekenen. De vraag is of je dat moet willen en niet gewoon een stap voor kunt zijn door niet met onzinnige inhoud van obscure weblogs aan te komen.
pi_174119374
Via pm bronnen delen? Lekker leesbaar en goed te volgen dan, dit topic.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:18:45 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174119381
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In de bronnen die je hebt gegeven komt iets anders naar voren.

[..]

Maar nee, ze staken. :D Natuurlijk. Het land van die chauffeurs ligt in puin, communicatiemogelijkheden zijn er nauwelijks, wegen zijn kapot, gebieden onbereikbaar, brandstof schaars, en in plaats van dat die chauffeurs hun plicht vervullen klagen ze over hun arbeidsvoorwaarden. Goed verhaal.

:')
Dat is al zo'n beetje bekend va het begin ook. En zeker de afgelopen week al..
Ongelofelijk dat er users aan komen zetten met "maar die voorraden zijn er toch, ze staat er voor" en "maar ze willen zelf niet distribueren" |:( |:( |:(

Op Twitter worden mensen die dat soort shit posten ook al een week afgemaakt.. En dat heeft het dan over "zelf onderzoek doen" :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:19:28 #131
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174119394
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb een andere ervaring, maar via pm kan er info gedeeld worden.
Ik heb er geen behoefte aan, maar mss anderen wel. Zit deze discussie sowieso meer zijdelings te volgen.
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 18:20:03 #132
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174119407
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zal het via pm posten.
Wat is dit nouweer voor een onzin? :')
Carpe Libertatem
pi_174119431
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb een andere ervaring, maar via pm kan er info gedeeld worden.
Een forumdiscussie vindt niet plaats per PM. Kap met zo'n vreselijke lafaard zijn en post gewoon ondersteuning voor wat je uitkraamt, zoals iedereen. Als het alleen maar te vinden is op onbetrouwbare sites is dat nooit een excuus om geen bron te hoeven geven! Wat je eigenlijk zegt is dat je geen bron hebt, omdat die ongeloofwaardig is.

Politieke kleur heeft hier niets mee te maken. Of een site betrouwbaar is of niet hangt niet af van of die een linkse of rechtse signatuur heeft. Ik vind eerlijk gezegd dat je nog te veel reacties krijgt op wat waarschijnlijk gewoon getroll is.
pi_174119446
En je weet dat die quote van MLK in je signature gaat over de Democratische partij maar dat de twee grote partijen in de VS daarna van plaats zijn geswitcht? Nee, waarschijnlijk niet.
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:23:16 #135
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174119471
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:22 schreef Tchock het volgende:
En je weet dat die quote van MLK in je signature gaat over de Democratische partij maar dat de twee grote partijen in de VS daarna van plaats zijn geswitcht? Nee, waarschijnlijk niet.
Ja, toch wel. Ik heb historische les gehad van Dinesh.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:23:40 #136
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174119482
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb historische les gehad van Dinesh.
Dat verklaart een hoop _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174119489
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb een andere ervaring, maar via pm kan er info gedeeld worden.
Trump-fans :')

Je bron is zeker Infowars?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174119490
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zal het via pm posten.
Liever niet. We zijn hier in een openbare discussie. Als je bronnen niet geloofwaardig genoeg zijn om te posten hier, zijn ze niet geloofwaardig.

Maar ik zal het hier posten uit eigen naam, vooruit. Dit wordt aangedragen:

]SAN JUAN PORT TEAMSTERS DRIVERS ON STRIKE, NO SHOW FOR TRUMP’S PUERTO RICO RELIEF EFFORTS

Daarin wordt deze quote als bewijs aangedragen

quote:
“It’s a lack of drivers for the transport trucks, the 18 wheelers. Supplies we have. Trucks we have. There are ships full of supplies, backed up in the ports, waiting to have a vehicle to unload into. However, only 20% of the truck drivers show up to work. These are private citizens in Puerto Rico, paid by companies that are contracted by the government”
Iets wat de gouverneur ook heeft gezegd. Dat de overige 80% niet is komen werken, is ook al verklaard. Zie hierboven.

Dan wordt er gelinkt naar dit artikel van The Conservative Treehouse, waarin het enige verdere bewijs hetzelfde youtubefilmpje is wat eerder is geplaatst.

Ironisch genoeg wordt er in hetzelfde artikel gelinkt naar een artikel van Huffington Post, waarin dezelfde colonel als waar de eerste quote van komt, dit zegt:

quote:
“There should be zero blame on the drivers. They can’t get to work, the infrastructure is destroyed, they can’t get fuel themselves, and they can’t call us for help because there’s no communication. The will of the people of Puerto Rico is off the charts. The truck drivers have families to take care of, many of them have no food or water. They have to take care of their family’s needs before they go off to work, and once they do go, they can’t call home,” explains Col. Valle.
Dus waar de fuck is de staking? Het nieuwsbericht spreekt zichzelf letterlijk binnen 3 alinea's tegen!
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:24:22 #139
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174119496
quote:
14s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat verklaart een hoop _O-.
Wat precies volgens jou?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174119522
quote:
14s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat precies volgens jou?
Graag een reactie op mijn post in dit topic. Ik wens niet via PM te discussiëren.
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:29:05 #141
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174119591
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Liever niet. We zijn hier in een openbare discussie. Als je bronnen niet geloofwaardig genoeg zijn om te posten hier, zijn ze niet geloofwaardig.

Maar ik zal het hier posten uit eigen naam, vooruit. Dit wordt aangedragen:

]SAN JUAN PORT TEAMSTERS DRIVERS ON STRIKE, NO SHOW FOR TRUMP’S PUERTO RICO RELIEF EFFORTS

Daarin wordt deze quote als bewijs aangedragen

[..]

Iets wat de gouverneur ook heeft gezegd. Dat de overige 80% niet is komen werken, is ook al verklaard. Zie hierboven.

Dan wordt er gelinkt naar dit artikel van The Conservative Treehouse, waarin het enige verdere bewijs hetzelfde youtubefilmpje is wat eerder is geplaatst.

Ironisch genoeg wordt er in hetzelfde artikel gelinkt naar een artikel van Huffington Post, waarin dezelfde colonel als waar de eerste quote van komt, dit zegt:

[..]

Dus waar de fuck is de staking? Het nieuwsbericht spreekt zichzelf letterlijk binnen 3 alinea's tegen!
Teamsters Refuse To Drive Supply Trucks in Puerto Rico Because of Uber, Lyft?

https://www.facebook.com/ProgramaLaVerdad/videos/545755489090191



umpire43 twitterde op zaterdag 30-09-2017 om 15:01:15 NOW THE TRUTH!!! Puerto Rico truckers union blocking FEMA from port. They say it is their jusisdiction and they want huge wage increase. reageer retweet
swebs twitterde op donderdag 28-09-2017 om 16:33:32 @Osvaldo53009221 @realDonaldTrump The FEMA efforts/supplies in PR are not being distributed because of #PuertoRico... https://t.co/k8EZpICKM4 reageer retweet
https://theconservativetr(...)s-contract-leverage/

http://investmentwatchblo(...)e-maria-as-leverage/

pmbasse twitterde op zaterdag 30-09-2017 om 22:15:50 @GeraldoRivera @CarmenYulinCruz @realDonaldTrump @POTUS @foxandfriends POOR LEADERSHIP! PRICE GOUGING Puerto Rico t... https://t.co/VjZrphtZaX reageer retweet
quote:
So who was responsible to plan the logistics of distribution from the port/airport?

Jerome Hatfield was appointed by President of the United States in 2013 to coordinate federal preparedness, mitigation , response and recovery activities for the States of New York and New Jersey, the Commonwealth of Puerto Rico, the Territory of the United States Virgin Islands and the Native American Tribes supporting 32 million residents with a staff of 550+.

Jerome Hatfield left in Jan 2017.

The media has praised the Obama administration for the response to Harvey but when it comes to Maria why isn't the media criticizing the Obama administration for their plan regarding recovering the logistical distribution of supplies AFTER the supplies get to the port/airport? Why wasn't this Jerome Hatfield responsibility to see that a plan existed?

This is NOT due to the Jones Act.


[ Bericht 6% gewijzigd door dellipder op 01-10-2017 19:05:04 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174119607
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:22 schreef Tchock het volgende:
En je weet dat die quote van MLK in je signature gaat over de Democratische partij maar dat de twee grote partijen in de VS daarna van plaats zijn geswitcht? Nee, waarschijnlijk niet.
Zeer handig dingetje, iedereen die daar mee komt bewijst gelijk zijn totale onwetendheid.
pi_174119624
quote:
Er is een reden dat dit soort shit niet in de meer reguliere media verschijnt.
pi_174119658
Maargoed trumpfans, ik begrijp dat de president lekker aan het golfen is geweest vandaag, heeft ie beetje kunnen winnen?
pi_174119728
quote:
Ook daarin wordt geopend met de quote van Colonel Valle, die dus in hetzelfde interview zegt dat de chauffeurs geen blaam treft. De andere 'bronnen' zijn tweets en facebookposts.

Deze bron wordt gelinkt, als spaanstalige bron voor dit artikel, maar als ik die translate, zie ik niets staan over stakingen. Wel over tekorten aan mankracht.

Kan het zijn dat dit artikel is geschreven in de hoop dat mensen niet verder lezen, niet in de bronnen duiken, en slechts de kop lezen en geloven? Moet ik nog meer bronnen van je krijgen en uitpluizen, of durf je al toe te geven dat het bullshit is?
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 18:38:03 #147
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174119784
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ook daarin wordt geopend met de quote van Colonel Valle, die dus in hetzelfde interview zegt dat de chauffeurs geen blaam treft. De andere 'bronnen' zijn tweets en facebookposts.

Deze bron wordt gelinkt, als spaanstalige bron voor dit artikel, maar als ik die translate, zie ik niets staan over stakingen. Wel over tekorten aan mankracht.

Kan het zijn dat dit artikel is geschreven in de hoop dat mensen niet verder lezen, niet in de bronnen duiken, en slechts de kop lezen en geloven? Moet ik nog meer bronnen van je krijgen en uitpluizen, of durf je al toe te geven dat het bullshit is?
Plus ...

quote:
There is no formal declaration of a strike, but the Puerto Rican truckers’ leadership appears to be doing what they can to extract concessions in contract negotiations with the government.
Carpe Libertatem
pi_174119788
Voor de rest van het topic: het spijt me dat ik blijf drammen, maar for fuck's sake, het moet ook maar eens afgelopen zijn met dit soort onzin wat als waarheid wordt gebracht. De hoop is dat men doorkrijgt dat als iets zó moeilijk te onderbouwen is, maar zó makkelijk te weerleggen is, het misschien, heel misschien, simpelweg niet waar is.
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:40:25 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174119826
Lekker uber-en in PR nu
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 18:46:27 #150
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174119972
quote:
14s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:40 schreef Re het volgende:
Lekker uber-en in PR nu
.... pfff wat duurt het toch lang. :D
Carpe Libertatem
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:50:12 #151
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_174120048


[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 01-10-2017 19:07:53 (Geen BNW hier) ]
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_174120366
De president heeft ook niet heel veel van doen met de directe respons in dit soort gevallen. Interessanter is het effect van maatregelen op de lange termijn. Na Katrina is het één en ander in gang gezet om de respons te verbeteren in dit soort situaties. Het budget van Trump voor dit jaar zou daar flink het mes in zetten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:15:36 #153
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_174120586
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:51 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik word niet echt euforisch bij de gedachten dat duizenden mensen zonder water en elektriciteit zitten zodat ik Trump lekker kan bashen. Die mensen moeten geholpen worden. Het zijn nota bene Amerikaanse staatsburgers!
Zonder stemrecht, dus boeien.
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:19:12 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174120693
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:05 schreef Monolith het volgende:
De president heeft ook niet heel veel van doen met de directe respons in dit soort gevallen. Interessanter is het effect van maatregelen op de lange termijn. Na Katrina is het één en ander in gang gezet om de respons te verbeteren in dit soort situaties. Het budget van Trump voor dit jaar zou daar flink het mes in zetten.
America Thirst!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:22:34 #155
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_174120787
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:50 schreef MrRatio het volgende:

Dus ik citeer de gouveneur van Puerto Rico, en dit wordt weggehaald omdat BNW?
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:26:00 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174120879
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:22 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Dus ik citeer de gouveneur van Puerto Rico, en dit wordt weggehaald omdat BNW?
1. FB of dm een mod
2. Niet-toegestane bronnen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:33:10 #157
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_174121045
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:29 schreef dellipder het volgende:
So who was responsible to plan the logistics of distribution from the port/airport?

Jerome Hatfield was appointed by President of the United States in 2013 to coordinate federal preparedness, mitigation , response and recovery activities for the States of New York and New Jersey, the Commonwealth of Puerto Rico, the Territory of the United States Virgin Islands and the Native American Tribes supporting 32 million residents with a staff of 550+.

Jerome Hatfield left in Jan 2017.

The media has praised the Obama administration for the response to Harvey but when it comes to Maria why isn't the media criticizing the Obama administration for their plan regarding recovering the logistical distribution of supplies AFTER the supplies get to the port/airport? Why wasn't this Jerome Hatfield responsibility to see that a plan existed?

This is NOT due to the Jones Act.
PROEST _O-

Jerome Hatfield en de Obama-regering verantwoordelijk stellen terwijl ze al maanden en maanden weg zijn. De giller van de week eeuw dit.
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 19:41:07 #158
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174121215
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor de rest van het topic: het spijt me dat ik blijf drammen, maar for fuck's sake, het moet ook maar eens afgelopen zijn met dit soort onzin wat als waarheid wordt gebracht. De hoop is dat men doorkrijgt dat als iets zó moeilijk te onderbouwen is, maar zó makkelijk te weerleggen is, het misschien, heel misschien, simpelweg niet waar is.
Het hoeft niet waar te zijn, het hoeft alleen maar in hun hoofd als waar te klinken. Welkom in 2017, waar meningen verheven zijn tot feiten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174121266
...en waar een feit tenslotte ook maar een mening is. ;)


(ik dacht: ik maak 'm even af :P )
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:49:31 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174121455
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het hoeft niet waar te zijn, het hoeft alleen maar in hun hoofd als waar te klinken. Welkom in 2017, waar meningen verheven zijn tot feiten.
Maar het is zo DOM. Ieder met een werkend stel hersens (mocht je het nieuws omtrent PR niet gevolgd hebben) prikt daar toch onmiddellijk doorheen?

Bijvoorbeeld:
Burgemeester smeekt om hulp terwijl ze voor voorraden staat.

Stel werkende hersens: er zijn kennelijk voorraden, ze zou er niet voor staan als dat het grootste probleem was, ze zou er niet voor gaan staan als ze wou verbergen dat ze er waren, dus wat is precies het probleem:? ---> even luisteren wat ze precies zegt en waar het probleem zit (als je dus het nieuws niet hebt gevolgd en het niet al weet).

Niet werkende hersenen: er zijn voorraden, wat zeurt dat mens?

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 01-10-2017 20:16:43 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174121590
Het feit dat er misschien een of meer pallets met flesjes zijn waar ze voor staat wil toch niet zeggen dat alle hulp verder is zoals het moet zijn? Dat dit überhaupt gezegd moet worden.
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:56:05 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174121621
quote:
15s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:54 schreef Tchock het volgende:
Het feit dat er misschien een of meer pallets met flesjes zijn waar ze voor staat wil toch niet zeggen dat alle hulp verder is zoals het moet zijn? Dat dit überhaupt gezegd moet worden.
"96 % vd zgn armen heeft een koelkast" (dus ze zijn niet arm) gemist? :P

Maar eens uiteraard. Miljoenen mensen hebben hulp nodig. Op het hele eiland. Die pallets zegggen niks. Behalve dat er iets aan hulpgoederen is aangekomen in de hoofdstad.

Er zijn echter serieus mensen die dat aanvoeren (ook in NL) -O- :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:01:14 #163
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_174121761
quote:
15s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:54 schreef Tchock het volgende:
Het feit dat er misschien een of meer pallets met flesjes zijn waar ze voor staat wil toch niet zeggen dat alle hulp verder is zoals het moet zijn? Dat dit überhaupt gezegd moet worden.
En als het dan echt louter een opgezet plan is vanuit de Democraten om Trump tegen te werken, denkt men dan echt dat ze zo stom zijn om voor de voorraden te gaan staan?
pi_174122044
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Teamsters Refuse To Drive Supply Trucks in Puerto Rico Because of Uber, Lyft?

umpire43 twitterde op zaterdag 30-09-2017 om 15:01:15 NOW THE TRUTH!!! Puerto Rico truckers union blocking FEMA from port. They say it is their jusisdiction and they want huge wage increase. reageer retweet
swebs twitterde op donderdag 28-09-2017 om 16:33:32 @Osvaldo53009221 @realDonaldTrump The FEMA efforts/supplies in PR are not being distributed because of #PuertoRico... https://t.co/k8EZpICKM4 reageer retweet
https://theconservativetr(...)s-contract-leverage/

http://investmentwatchblo(...)e-maria-as-leverage/

pmbasse twitterde op zaterdag 30-09-2017 om 22:15:50 @GeraldoRivera @CarmenYulinCruz @realDonaldTrump @POTUS @foxandfriends POOR LEADERSHIP! PRICE GOUGING Puerto Rico t... https://t.co/VjZrphtZaX reageer retweet
[..]

Drie verschillende verklaringen: de truckers komen niet opdagen, de truckers blokkeren de toegang voor FEMA, de Obama administratie had een plan moeten uitwerken voor de respons en de verdeling etc. en heeft dat niet gedaan...

- Als de vakbond de haven zou blokkeren zou ik daar beelden van verwachten, of zitten alle media wereldwijd in het complot?
- De truckers zijn geen speciale klasse, ze zullen even hard getroffen zijn als de rest van de bevolking. Hun gezinnen hebben ook hulp nodig, hun huizen liggen ook in puin. Waarom zouden zij zich wel zonder problemen kunnen verplaatsen als de rest het niet kan? Dan kon je gewoon vragen dat iedereen naar de haven komt om hulpgoederen te halen, want blijkbaar is er dan genoeg benzine te vinden, zijn de wegen begaanbaar, geen omgevallen bomen die de weg versperren, etc...
- De Amerikanen kunnen Irak bezetten, maar een hulpoperatie op PR zou vastlopen omdat noch FEMA, noch de national guard, noch het Army Corps of Engineers 100 - 200 chauffeurs heeft die met een truck kunnen rijden?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:14:26 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174122157
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:11 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Drie verschillende verklaringen: de truckers komen niet opdagen, de truckers blokkeren de toegang voor FEMA, de Obama administratie had een plan moeten uitwerken voor de respons en de verdeling etc. en heeft dat niet gedaan...

- Als de vakbond de haven zou blokkeren zou ik daar beelden van verwachten, of zitten alle media wereldwijd in het complot?
- De truckers zijn geen speciale klasse, ze zullen even hard getroffen zijn als de rest van de bevolking. Hun gezinnen hebben ook hulp nodig, hun huizen liggen ook in puin. Waarom zouden zij zich wel zonder problemen kunnen verplaatsen als de rest het niet kan? Dan kon je gewoon vragen dat iedereen naar de haven komt om hulpgoederen te halen, want blijkbaar is er dan genoeg benzine te vinden, zijn de wegen begaanbaar, geen omgevallen bomen die de weg versperren, etc...
- De Amerikanen kunnen Irak bezetten, maar een hulpoperatie op PR zou vastlopen omdat noch FEMA, noch de national guard, noch het Army Corps of Engineers 100 - 200 chauffeurs heeft die met een truck kunnen rijden?
Het is gewoon echt, echt, echt DOM.. Kan er niks anders van maken...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:15:30 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174122189
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:01 schreef Zelva het volgende:

[..]

En als het dan echt louter een opgezet plan is vanuit de Democraten om Trump tegen te werken, denkt men dan echt dat ze zo stom zijn om voor de voorraden te gaan staan?
Kennelijk.... Echt triple facepalm, maar: ja, kennelijk wel...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:19:39 #167
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174122323
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Puddington het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:30:59 I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:31:15 ...Save your energy Rex, we'll do what has to be done! reageer retweet
Er moet en zal een nucleaire oorlog komen he. Klootzak. Als ie zo nodig Noord-Korea plat wil gooien hoop ik dat Rutte een beetje lef toont en zegt dat-ie in de stront kan zakken met zijn artikel 5 van de NAVO.
Kan twitter niet zijn account sluiten? Staat er niet iets in hun policy over het uitroepen van een nucleaire oorlog? -O-
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:21:18 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174122370
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:19 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Kan twitter niet zijn account sluiten? Staat er niet iets in hun policy over het uitroepen van een nucleaire oorlog? -O-
Dat is ze afgelopen week nog gevraagd en ze hebben een verklaring gegeven waarom ze dat niet doen ;)
Althans, waarom ze zijn posts die de policy overschrijden niet verwijderen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:21:46 #169
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174122380
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is ze afgelopen week nog gevraagd en ze hebben een verklaring gegeven waarom ze dat niet doen ;)
Oh, gemist. :P
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:23:53 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174122439
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:21 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Oh, gemist. :P
Eerste bron op Google: http://www.telegraph.co.u(...)-threatening-tweets/
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 20:27:53 #171
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174122554
In ander niews ...

Time's up: As CHIP expires unrenewed, Congress blows a chance to save healthcare for 9 million children


quote:
Advocates for children’s health started worrying months ago that congressional incompetence would jeopardize the nation’s one indisputable healthcare success — the Children’s Health Insurance Program, which has reduced the uninsured rate among kids to 5% from 14% over the two decades of its existence.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.latimes.com/bu(...)-20170929-story.html
Carpe Libertatem
pi_174122681
quote:
Trump undercuts Tillerson's efforts on North Korea

President Donald Trump on Sunday seemed to undercut his own secretary of state and and escalate the ongoing nuclear crisis with North Korea, tweeting that Rex Tillerson's efforts to negotiate with Kim Jong Un's regime were essentially useless.

"I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man...," Trump tweeted, adding, "...Save your energy Rex, we'll do what has to be done!"

The president's remarks seemed to defy a cardinal rule of international diplomacy — maintaining a unified front amid ongoing diplomatic efforts — and came as Tillerson was returning from a trip to China. But the tweets also seemed in line with a good cop-bad cop approach to foreign policy that some Trump administration officials say is helpful but which his critics condemn as dangerous and confused.

Tillerson said Saturday that the United States was in direct communication with North Korea in an effort to reduce tensions between the two longtime foes. “The whole situation is a bit overheated right now,” said Tillerson, according to media reports from China. “If North Korea would stop firing its missiles, that would calm things down a lot.”

Trump's tweet drew some startled reactions in the diplomatic field.

"Diplomacy not a favor we dispense but a critical national security tool for ourselves," tweeted Richard N. Haass, president of the Council on Foreign Relations. "Potus truly misguided here-& SecState should resign."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some Trump aides have said that the discordant foreign policy voices emanating from the administration are intentionally out of sync — that Trump likes a set up where some officials use harsher, tougher rhetoric than others. It's a good cop-bad cop routine that, administration officials say, is designed to keep enemies on their toes. Besides Trump, the U.S. ambassador to the United Nations, Nikki Haley, has often employed harsher language than Tillerson.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.politico.com/s(...)korea-twitter-243339
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:36:31 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174122805
quote:
15s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:27 schreef Boze_Appel het volgende:
In ander niews ...

Time's up: As CHIP expires unrenewed, Congress blows a chance to save healthcare for 9 million children


[..]

SNL al gezien?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 20:37:22 #174
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174122828
quote:
Iemands God, good cop, bad cop spelen met nucleaire oorlog op het spel.
Carpe Libertatem
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:37:23 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174122829
quote:
15s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:27 schreef Boze_Appel het volgende:
In ander niews ...

Time's up: As CHIP expires unrenewed, Congress blows a chance to save healthcare for 9 million children


[..]

Treurig -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 20:37:34 #176
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174122836
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

SNL al gezien?
Nope, nog niet.
Carpe Libertatem
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:37:50 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174122845
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:38:23 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174122861
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:37 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nope, nog niet.
Ik ook niet :@
Alleen artikel gelezen en gepost
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174122898
clevelanddotcom twitterde op zondag 01-10-2017 om 19:19:56 Browns players raise their fists in protest during the national anthem. A better way to protest? Photo: Josh Gunter… https://t.co/xKdbdpG9RX reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:40:14 #180
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174122918
quote:
6s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:39 schreef Kijkertje het volgende:
clevelanddotcom twitterde op zondag 01-10-2017 om 19:19:56 Browns players raise their fists in protest during the national anthem. A better way to protest? Photo: Josh Gunter… https://t.co/xKdbdpG9RX reageer retweet
[ afbeelding ]
Al dat schuim nu wat uit Donald zijn bek komt :o.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174122946
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:40 schreef Falco het volgende:

[..]

Al dat schuim nu wat Donald zijn bek komt :o.
Ze staan toch :?

:D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:42:11 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174122987
quote:
6s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:39 schreef Kijkertje het volgende:
clevelanddotcom twitterde op zondag 01-10-2017 om 19:19:56 Browns players raise their fists in protest during the national anthem. A better way to protest? Photo: Josh Gunter… https://t.co/xKdbdpG9RX reageer retweet
[ afbeelding ]
Net of knielen slechter is. Knielen is "onderdanig", je vuist de lucht in steken het tegenovergestelde: strijdlustig.. |:(

Maar goed, ze staan. Dus Donald zal wel blij zijn...

Al was hij dat ook niet toen een team knielde voor het volkslied en stond tijdens (Dallas Cowboys?)...
:|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174123262
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:27 schreef Puddington het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:30:59 I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 16:31:15 ...Save your energy Rex, we'll do what has to be done! reageer retweet
Er moet en zal een nucleaire oorlog komen he. Klootzak. Als ie zo nodig Noord-Korea plat wil gooien hoop ik dat Rutte een beetje lef toont en zegt dat-ie in de stront kan zakken met zijn artikel 5 van de NAVO.
Ook een sterk staaltje good cop bad cop. Zo pakken we die misselijke vent in Noord Korea ook graag aan natuurlijk en als ie niet wil dan komt bad cop
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 20:59:37 #184
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174123661
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:49 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Ook een sterk staaltje good cop bad cop. Zo pakken we die misselijke vent in Noord Korea ook graag aan natuurlijk en als ie niet wil dan komt bad cop
Waar stel ik dat kim jong Un niet aangepakt moet worden? Ik doe dat alleen liever zonder dat er miljoenen mensenlevens en potentieel een derde wereldoorlog op het spel staan. En Trump zit het vuurtje lekker op te stoken met z'n gekanker op Twitter.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 21:04:22 #185
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174123847
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:19 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Kan twitter niet zijn account sluiten? Staat er niet iets in hun policy over het uitroepen van een nucleaire oorlog? -O-
Nee, Jack had daar laatst nog een verklaring over gegeven op Twitter en zei dat omdat de tweets maatschappelijk relevant zijn, dat het account gewoon blijft staan.

Lees: donnie brengt mij veel geld op en is nu zo'n beetje de enige reden waarom mijn platform nog bestaanrecht heeft.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174123897
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:59 schreef Puddington het volgende:

[..]

Waar stel ik dat kim jong Un niet aangepakt moet worden? Ik doe dat alleen liever zonder dat er miljoenen mensenlevens en potentieel een derde wereldoorlog op het spel staan. En Trump zit het vuurtje lekker op te stoken met z'n gekanker op Twitter.
NIeuwe politiek heet dat. De oude heeft met die Kim dynastie niet gewerkt. Dus je probeert wat nieuws. Overigens hoef je niet te vrezen voor een all out kernoorlog daar. China heeft geen zin in een oorlog met de VS. Mad Dog is heel wel in staat zonder al te veel collateral damage dat hele gammele gedoe in Noord Korea met een paar MOABs en dergelijke onschadelijk te maken. Er zijn zelfs geruchten dat de VS een nieuw wapen wil testen. Met dit nieuwe wapen schijnt communicatie in Noord Korea onmogelijk te zijn.
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 21:10:30 #187
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174124061
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:05 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

NIeuwe politiek heet dat. De oude heeft met die Kim dynastie niet gewerkt. Dus je probeert wat nieuws. Overigens hoef je niet te vrezen voor een all out kernoorlog daar. China heeft geen zin in een oorlog met de VS. Mad Dog is heel wel in staat zonder al te veel collateral damage dat hele gammele gedoe in Noord Korea met een paar MOABs en dergelijke onschadelijk te maken. Er zijn zelfs geruchten dat de VS een nieuw wapen wil testen. Met dit nieuwe wapen schijnt communicatie in Noord Korea onmogelijk te zijn.
Dan nog, zelfs ALS de Noord-koreanen niet in staat zijn hun raketten af te schieten en ALS China dit over hun kant laat gaan terwijl hun buffer ten ondergaat aan een invasie, dan NOG dreigt er een humanitaire ramp wanneer duizenden, zo niet miljoenen Noord koreanen vermoord worden door de bommen, om nog maar te zwijgen van het aantal vluchtelingen.

Maar als de VS het doet is het murica, fuck yeah, lang leve muh freedums en verrek alle burgerslachtoffers, want kim jong Un kan ze niks meer kwaad doen! Tering he, denk jij nou echt niet verder dan je neus lang is? :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174124076
quote:
6s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:39 schreef Kijkertje het volgende:
clevelanddotcom twitterde op zondag 01-10-2017 om 19:19:56 Browns players raise their fists in protest during the national anthem. A better way to protest? Photo: Josh Gunter… https://t.co/xKdbdpG9RX reageer retweet
[ afbeelding ]
Wel grappig dat die foto eigenlijk aantoont dat als je je best doet in Amerika je veel geld kunt verdienen. Sommige zwarten zien liever de uncle tom's van de democraten die hen op een nieuwe manier tot slaaf maken, namelijk afhankelijk van de overheid.
  zondag 1 oktober 2017 @ 21:13:32 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174124157
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:10 schreef Puddington het volgende:

[..]

Dan nog, zelfs ALS de Noord-koreanen niet in staat zijn hun raketten af te schieten en ALS China dit over hun kant laat gaan terwijl hun buffer ten ondergaat aan een invasie, dan NOG dreigt er een humanitaire ramp wanneer duizenden, zo niet miljoenen Noord koreanen vermoord worden door de bommen, om nog maar te zwijgen van het aantal vluchtelingen.

Maar als de VS het doet is het murica, fuck yeah, lang leve muh freedums en verrek alle burgerslachtoffers, want kim jong Un kan ze niks meer kwaad doen! Tering he, denk jij nou echt niet verder dan je neus lang is? :')
Hij lijkt me negeerwaardig. Just saying.
En ja, ik vind dat ook erg lastig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 21:14:58 #190
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_174124204
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:05 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

NIeuwe politiek heet dat. De oude heeft met die Kim dynastie niet gewerkt.
Jawel hoor, die werkte prima. Noord-Korea is in al die tijd namelijk nooit een gevaar geweest voor de VS.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 21:15:21 #191
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174124216
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij lijkt me negeerwaardig. Just saying.
En ja, ik vind dat ook erg lastig.
Ik vind het ook negeerwaardig maar het aantal mensen in dit topic dat miljoenen burgerslachtoffers goedkeurt omdat een of andere bolle orang-oetan het zegt en de cognitieve dissonantie te groot is om toe te geven dat het geen goed idee is is werkelijk ongelooflijk.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174124243
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:10 schreef Puddington het volgende:

[..]

Dan nog, zelfs ALS de Noord-koreanen niet in staat zijn hun raketten af te schieten en ALS China dit over hun kant laat gaan terwijl hun buffer ten ondergaat aan een invasie, dan NOG dreigt er een humanitaire ramp wanneer duizenden, zo niet miljoenen Noord koreanen vermoord worden door de bommen, om nog maar te zwijgen van het aantal vluchtelingen.

Maar als de VS het doet is het murica, fuck yeah, lang leve muh freedums en verrek alle burgerslachtoffers, want kim jong Un kan ze niks meer kwaad doen! Tering he, denk jij nou echt niet verder dan je neus lang is? :')
Als Noord Korea hun raketten niet meer kunnen afschieten is er geen enkele reden te vermoeden dat er dan nog miljoenen Noord Koreanen omkomen. Zo gauw ze kunnen maken die Noord Koreanen zelf wel komaf met die Kim Dynastie. Met Ceaucescu in Roemenie ging het ook snel als het volk het wil
  zondag 1 oktober 2017 @ 21:16:41 #193
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174124269
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:10 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Wel grappig dat die foto eigenlijk aantoont dat als je je best doet in Amerika je veel geld kunt verdienen. Sommige zwarten zien liever de uncle tom's van de democraten die hen op een nieuwe manier tot slaaf maken, namelijk afhankelijk van de overheid.
Ja, waarom zijn de zwarten niet allemaal NFL sterren met een miljoenensalaris?
Géén kloon van tvlxd!
pi_174124289
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:16 schreef Montov het volgende:

[..]

Ja, waarom zijn de zwarten niet allemaal NFL sterren met een miljoenensalaris?
Je kunt maar een beperkt aantal opstellen
pi_174124297
Eén van de redenen waarom Trump wat mij betreft nog een tijdje in het Witte Huis mag blijven
quote:
Google, Facebook may have to reveal deepest secrets

The investigations into Russia's role in the 2016 election are threatening to pry the lid off tech companies' most prized possessions: the secret inner workings of their online platforms.

As the probes unfold into social media’s role in spreading misinformation, U.S. lawmakers are beginning to show an interest in the mechanics of everything from how Facebook weights news items to how Google ranks search results. The questions, which echo European regulators’ interventionist approach to technology, are a stark change for Silicon Valley companies accustomed to deference from U.S. officials on how they run their operations.

Rep. Adam Schiff of California, the top Democrat on the House Intelligence Committee, warned Sept. 24 about "the use of Facebook's algorithms and the way it tends to potentially reinforce people's informational bias." He added, "This is a far broader issue than Russia, but one that we really need to know more about."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.politico.com/s(...)probe-secrets-243319
Europa heeft z'n IT markt door US tech companies laten innemen, van operating systems tot search engines en social media. China heeft het deels kunnen vermijden (WeChat, Renren ipv facebook, Weibo als twitter alternatief, Youku Tudou en Alibaba).
Als Europa de Amerikaanse internet giganten regels wilde opleggen kwam er telkens tegenwind vanuit Washington. De Russische inmenging geeft de Democraten nu een reden om de activiteiten van de bedrijven te onderzoeken, en voor de repubs is de motivatie het linkse imago van silicon valley (censureren van rechtse content, bannen van apps, "demonetization" van rechtse yuotube channels etc..). Dat zal het voor Europa makkelijker maken om tegen dezelfde bedrijven op te treden. Als Trump morgen zou verdwijnen vrees ik dat het congres ook interesse verliest.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174124801
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 21:01:19 Being nice to Rocket Man hasn't worked in 25 years, why would it work now? Clinton failed, Bush failed, and Obama failed. I won't fail. reageer retweet
Believe me!

:|W

Edit: Ik vraag me af hoe lang Tillerson nog blijft.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174124976
't jochie is pas vijf jaar aan de macht :?
pi_174125262
ilangoldenberg twitterde op zondag 01-10-2017 om 19:18:09 Notion this is good cop/bad cop is absurd. doesn’t work when the good cop is clearly subordinate & reports directly… https://t.co/lUXEXDbBsm reageer retweet
Goed punt :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 1 oktober 2017 @ 21:39:46 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174125304
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:15 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik vind het ook negeerwaardig maar het aantal mensen in dit topic dat miljoenen burgerslachtoffers goedkeurt omdat een of andere bolle orang-oetan het zegt en de cognitieve dissonantie te groot is om toe te geven dat het geen goed idee is is werkelijk ongelooflijk.
Eens :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 21:43:13 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174125384
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:28 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 21:01:19 Being nice to Rocket Man hasn't worked in 25 years, why would it work now? Clinton failed, Bush failed, and Obama failed. I won't fail. reageer retweet
Believe me!

:|W

Edit: Ik vraag me af hoe lang Tillerson nog blijft.
Pak iig zijn telefoon af.. NU!!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174125505
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:28 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 01-10-2017 om 21:01:19 Being nice to Rocket Man hasn't worked in 25 years, why would it work now? Clinton failed, Bush failed, and Obama failed. I won't fail. reageer retweet
Believe me!

:|W

Edit: Ik vraag me af hoe lang Tillerson nog blijft.
De kans dat "Rocketman" in de trein naar China gaat zitten met wat trouwe volgelingen en vervolgens laat lanceren wordt steeds groter.
  zondag 1 oktober 2017 @ 21:50:26 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174125587
http://quillette.com/2017/09/28/trump-voters-irrational/

Interessant artikel over hoe irrationeel Trump-stemmers zijn.

Disclaimer: dit geldt niet voor duidelijke idioten als Elzies en de ironisch genaamde MrRatio :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174125787
Gezien het vertrek van Tom Price leek het de NY Times vandaag wel een mooi moment om een reportage te maken over de regeringsvliegtuigen van de VS :D
En dat zijn er aardig wat :o
https://www.nytimes.com/2(...)f-power.html?mcubz=3
Extra vermelding waardig hier vind ik wel de E-4B waarin meestal de minister van defensie vliegt.
Deze vliegtuigen staan bekend als Doomsday Plane, oorspronkelijk was de E-4 bedoeld als militaire nationale noodcommandopost en overlevingspost tijdens een nucleair conflict
Ook vliegt er vaak een E4B mee met Air Force One bij een buitenlandse trip, de E4B land dan wel op een ander vliegveld als Air Force One ;)

Bij vluchten naar "oorlogsgebied" wordt er een C-17 Globemaster III (militair vrachtvliegtuig) ingezet, waarbij er voor het comfort en om een beetje vergaderruimte te krijgen een Airstream caravan in het vrachtruim werd geschoven :D , de zogenaamde Silver Bullet.

Deze caravan dus.
pi_174126009
Rocket Man klinkt niet eens als een belediging.

Wat een anus, die Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 22:11:08 #205
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174126466
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
Rocket Man klinkt niet eens als een belediging.

Wat een anus, die Trump.
Carpe Libertatem
pi_174126659
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Haha

Hahahaha

Hahahahahaha
Dit was exact mijn reactie. Echt, wat een bijzondere figuren zijn dit.
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:26:20 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174127010
Gratis WaPo abbo kwijt na vandaag -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 22:28:29 #208
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174127083
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gratis WaPo abbo kwijt na vandaag -O-
Ik weet niet of het nog geldig is maar ik heb een WaPo jaarabbo voor 14,95 USD, is alleen voor niet-Amerikanen beschikbaar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:30:01 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174127138
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik weet niet of het nog geldig is maar ik heb een WaPo jaarabbo voor 14,95 USD, is alleen voor niet-Amerikanen beschikbaar.
Dat is idd niet heel duur. Dat is goedkoop eigenlijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 22:30:34 #210
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174127150
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is idd niet heel duur.
Ik heb zelf een abbo op de NY Times. Ik vind dat goede journalistiek beloond moet worden.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 22:31:09 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174127173
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:30 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik heb zelf een abbo op de NY Times. Ik vind dat goede journalistiek beloond moet worden.
Die heb ik ook ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 1 oktober 2017 @ 22:37:39 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174127409
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik weet niet of het nog geldig is maar ik heb een WaPo jaarabbo voor 14,95 USD, is alleen voor niet-Amerikanen beschikbaar.
Kan ik niet vinden. En ik ben sowieso te laat zie ik, mijne is verlopen en de aanbiedingen dus ook -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2017 @ 23:12:45 #213
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174128267
realDonaldTrump twitterde op donderdag 11-10-2012 om 17:08:06 After Obama's '07 racist speech on Katrina relief, he now won't provide any aid to victms of Hurricane Isaac http://t.co/aQlC849I reageer retweet
Er is altijd een tweet.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 23:19:35 #214
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174128431
Ik denk dat we trouwens het scheermes van Hanlon vaker moeten toepassen wanneer het aankomt op de uitspraken van Trump en zijn beleid.

"Schrijf nooit aan kwade opzet toe wat afdoende verklaard kan worden door domheid."

Iedereen doet altijd alsof Trump een meester van het opzwepen van zijn fanbase is met zijn controversiële uitspraken en het voor het blok zetten van zijn tegenstanders, maar dat is het niet. De man handelt gewoon op basis van de eerste gedachte die in hem opkomt.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 23:26:45 #215
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174128618
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef Puddington het volgende:
Ik denk dat we trouwens het scheermes van Hanlon vaker moeten toepassen wanneer het aankomt op de uitspraken van Trump en zijn beleid.

"Schrijf nooit aan kwade opzet toe wat afdoende verklaard kan worden door domheid."

Iedereen doet altijd alsof Trump een meester van het opzwepen van zijn fanbase is met zijn controversiële uitspraken en het voor het blok zetten van zijn tegenstanders, maar dat is het niet. De man handelt gewoon op basis van de eerste gedachte die in hem opkomt.
Wel opvallend hoe vaak die eerste gedachte racistisch is
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Redactie Games zondag 1 oktober 2017 @ 23:27:10 #216
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174128627
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wel opvallend hoe vaak die eerste gedachte racistisch is
Racisten zijn vaak geen heldere lichten.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 23:28:44 #217
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174128653
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:27 schreef Puddington het volgende:

[..]

Racisten zijn vaak geen heldere lichten.
Goed punt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174129520
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 22:31 schreef Tijger_m het volgende:
Die heb ik ook ;)
Me 3. :)

Meteen genomen toen Oom Donald me er begin dit jaar op wees dat ze dringend om abonnees verlegen zaten. :P
  maandag 2 oktober 2017 @ 01:19:34 #219
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174130227
Waarom heeft Tillerson z’n ontslag nog niet ingediend? Wat een slapjanus. Zou bij een beetje vent geen uur duren, na die tweets van Idiot in Chief.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174130310
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
http://quillette.com/2017/09/28/trump-voters-irrational/

Interessant artikel over hoe irrationeel Trump-stemmers zijn.

Disclaimer: dit geldt niet voor duidelijke idioten als Elzies en de ironisch genaamde MrRatio :').
Kan ik me redelijk in vinden. Hij had misschien betere voorbeelden van "left-wing science denial" kunnen geven, degene die hij geeft betreffen, op GMO's en vaccins na, "mensenstudies" (economie, psychologie), en soms ging het om de waarde van een statistisch gegeven dat enkel voor een bepaald tijdstip of jaartal geldt (loonverschil tussen man en vrouw, worden vrouwen wel of niet benadeeld bij aanwervingen door universiteiten). Ik wilde schrijven: "Iemand die de resultaten van een loonstudie ontkent is niet meteen vergelijkbaar met anti-vaxxers", maar als die anti-vaxxer denkt dat vaccins autisme veroorzaken, dan betreft dat in feite ook de specifieke waarde die een studie opleverde; als de waarde groter was zou het wel zo zijn.

Hij had zeker een punt dat als je een correlatie tussen politieke overtuiging en science denial of geloof in conspiracies onderzoekt, je met de keuze van de voorbeelden het resultaat bepaalt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174130364
quote:
Mass. librarian rejects books given by Melania Trump, calls Dr. Seuss 'racist propaganda'

One of Melania Trump’s favorite books is Dr. Seuss’ “Oh, the Places You’ll Go!,” which she read with her son, Barron, “over and over” when he was younger.

The first lady, who is increasingly carving out a public profile for herself, chose the classic children’s book and nine other Dr. Seuss titles to send to an elementary school in Cambridge, Mass., in celebration of “National Read a Book Day.”

But a librarian at Cambridgeport School refused to accept the gift, criticizing Trump administration education policies and images in the books.

Seuss’ illustrations are “steeped in racist propaganda, caricatures, and harmful stereotypes,” librarian Liz Phipps Soeiro wrote in a letter to Trump on Tuesday.

The librarian wrote that rather than sending books to a well-funded elementary school in Cambridge, Trump should instead be devoting resources to schools in “underfunded and underprivileged communities” that are “marginalized and maligned by policies put in place by Secretary of Education Betsy DeVos.” Critics view DeVos, a billionaire who has worked for decades to promote school choice, or alternatives to traditional public schools, as one of the most anti-public-education secretaries in the department’s history.

Giving the books was part of Trump’s effort to use her platform “to help as many children as she can,” White House spokeswoman Stephanie Grisham said.

Those efforts include hosting a roundtable discussion Thursday about the opioid epidemic, including how it affects youths, and speaking at a luncheon on the sidelines of the U.N. General Assembly about work she hopes to do as an anti-bullying advocate.

The Department of Education chose one high-achieving school in every state to receive a package of books from Trump, according to a statement from the White House.

“Turning the gesture of sending young schoolchildren books into something divisive is unfortunate, but the first lady remains committed to her efforts on behalf of children everywhere,” Grisham said.

In her letter to children receiving the books, Trump called getting an education “perhaps the most important and wondrous opportunity of your young lives.”

“Your education will be a lifelong pursuit that will sustain and carry you far beyond your wildest imagination, if you will let it,” she wrote. “Remember, the key to achieving your dreams begins with learning to read.”

On Sept. 6, she encouraged everyone to read a book, and to let every page “take you on an exciting journey.”

The Cambridge school system released a statement saying the librarian “was not authorized to accept or reject donated books on behalf of the school or school district,” according to CBS Boston.

“We have counseled the employee on all relevant policies, including the policy against public resources being used for political purposes,” the district said in the statement. Representatives from the school system did not respond to requests for comment.

Phipps Soeiro points to recent literature that addresses potential racism in Seuss’ work, including a book by professor of children’s literature Philip Nel that argues Seuss’ depiction of the Cat in the Hat was based on racial stereotypes and inspired by traditions of blackface entertainment.

She also calls Seuss “a bit of a cliché” and a “tired and worn ambassador for children’s literature” in her letter posted on the Horn Book, a publication covering literature for children and adults.

Many of the comments on Phipps Soeiro’s post commended her for taking a stand, but others suggested she was “rude” and “ungrateful” not to have accepted Trump’s gift.

“I am appalled by this. How about teaching our children to be grateful for a gift, accept the gift and say thank you?” read a response to Phipps Soeiro’s post.

Parents outside the school told CBS Boston they supported the librarian’s statement.

“I think the letter is really articulate, constructive in its suggestions,” said parent Alex Vanpraagh.

Seuss has long been associated with children’s literacy. The National Education Association’s annual “Read Across America” day — when cities and towns across the country host events to celebrate reading — is March 2, Seuss’ birthday.

“One of the reasons we partnered with Seuss 20 years ago in 1997 was to kick-start this program,” NEA spokesman Steven Grant told the School Library Journal.

“That was the strategy up front, so kids would see Dr. Seuss’ Cat in the Hat and spark some attention.”

He said an estimated 45 million students and teachers take part in the reading events annually, and that in the past two years, the program’s mission has been shifting toward promoting diverse literature.

But the author still has many admirers, including President Barack Obama, who said he is “still a big Dr. Seuss fan” when he visited a library in Southeast Washington in 2015.

He hailed Seuss as “one of America’s revered wordsmiths” in a presidential proclamation on 2016’s Read Across America Day.

“Theodor Seuss Geisel — or Dr. Seuss — used his incredible talent to instill in his most impressionable readers universal values we all hold dear,” Obama wrote.

“Through a prolific collection of stories, he made children see that reading is fun, and in the process, he emphasized respect for all; pushed us to accept ourselves for who we are; challenged preconceived notions and encouraged trying new things.”

http://www.unionleader.co(...)e?template=mobileart
pi_174130371
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 01:19 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft Tillerson z’n ontslag nog niet ingediend? Wat een slapjanus. Zou bij een beetje vent geen uur duren, na die tweets van Idiot in Chief.
Price resigns as health secretary over private plane uproar

http://www.unionleader.co(...)9?template=mobileart
pi_174130394
quote:
Trump called Cowboys' Jerry Jones four times about anthem protests: report

President Trump last Monday reportedly called Dallas Cowboys owner Jerry Jones four times imploring him not to let his team kneel during the national anthem.

The president repeatedly called Jones while the owner stood in the locker room before the Monday night football game against the Arizona Cardinals, according to Ian Rapoport of NFL.com.
http://thehill.com/homene(...)ing-him-not-to-kneel
tss
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174130724
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:04 schreef Puddington het volgende:

[..]

Nee, Jack had daar laatst nog een verklaring over gegeven op Twitter en zei dat omdat de tweets maatschappelijk relevant zijn, dat het account gewoon blijft staan.

Lees: donnie brengt mij veel geld op en is nu zo'n beetje de enige reden waarom mijn platform nog bestaanrecht heeft.
Als de rest het er niet mee eens is moeten ze gewoon hun Twitter account sluiten moet je zien hoe snel Donald zijn account gemodereerd wordt. Er zijn zat mensen met veel volgers die Twitter tot de orde kunnen roepen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 08:48:52 #225
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174131503
quote:
Kolere, wat een drol. Puerto Rico ligt in puin en hij gaat zich met dit soort irrelevante bijzaken bezighouden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 2 oktober 2017 @ 08:50:15 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_174131515
En een shooting in Las Vegas met minstens een paar doden.
  Overall beste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 08:52:55 #227
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174131541
Trump dedicates golf trophy to hurricane victims

http://thehill.com/homene(...)co-hurricane-victims


Mijn... God....Jezus-op-een-hobbelpaard!

Wauw! Die vent is echt niet goed bij zijn hoofd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174131575
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 08:52 schreef Ulx het volgende:
Trump dedicates golf trophy to hurricane victims

http://thehill.com/homene(...)co-hurricane-victims

Mijn... God....Jezus-op-een-hobbelpaard!

Wauw! Die vent is echt niet goed bij zijn hoofd.
Are you fucking kidding me? _O- :|W
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174131616
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 08:52 schreef Ulx het volgende:
Trump dedicates golf trophy to hurricane victims

http://thehill.com/homene(...)co-hurricane-victims

Mijn... God....Jezus-op-een-hobbelpaard!

Wauw! Die vent is echt niet goed bij zijn hoofd.
_O-

Wat een gast. Hardop gelachen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † maandag 2 oktober 2017 @ 09:02:06 #230
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174131642
Ik ben wel benieuwd naar zijn bezoekje aan het eiland in big water dat onder 'great control' is morgen.
Carpe Libertatem
  Overall beste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 09:03:32 #231
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174131677
Binnenkort komt er waarschijnlijk een tweetstorm over ondankbaar Latino tuig dat zoiets niet kan waarderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174131901
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 08:52 schreef Ulx het volgende:
Trump dedicates golf trophy to hurricane victims

http://thehill.com/homene(...)co-hurricane-victims

:') . Wat een figuur.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  † In Memoriam † maandag 2 oktober 2017 @ 09:21:03 #233
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174131938
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:03 schreef Ulx het volgende:
Binnenkort komt er waarschijnlijk een tweetstorm over ondankbaar Latino tuig dat zoiets niet kan waarderen.
Ik verwacht een combotweet. Eerst melden hoe erg het is in Las Vegas en in dezelfde tweet PR ingrates noemen.
Carpe Libertatem
pi_174131985
quote:
7s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:21 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik verwacht een combotweet. Eerst melden hoe erg het is in Las Vegas en in dezelfde tweet PR ingrates noemen.
Misschien een tweet dat hij de golftrofee toch niet aan de ondankbare orkaanslachtoffers opdraagt, maar aan de slachtoffers van Las Vegas (great city) die wel gewoon op hem gestemd hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 09:51:10 #235
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174132450
quote:
10s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') . Wat een figuur.
Trump just won the Congressional Medal of Stupid.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174132481
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump just won the Congressional Medal of Stupid.
#WINNING
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 10:30:21 #237
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174133176
quote:
14s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Misschien een tweet dat hij de golftrofee toch niet aan de ondankbare orkaanslachtoffers opdraagt, maar aan de slachtoffers van Las Vegas (great city) die wel gewoon op hem gestemd hebben.
Welnee. Zo cynisch is het allemaal niet. Je kunt Trump van heel wat beschuldigen, maar niet van zoiets. Bovendien won Clinton daar.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174133225
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 08:52 schreef Ulx het volgende:
Trump dedicates golf trophy to hurricane victims

http://thehill.com/homene(...)co-hurricane-victims

Mijn... God....Jezus-op-een-hobbelpaard!

Wauw! Die vent is echt niet goed bij zijn hoofd.
Elke dag is net een tandje erger dan de dag ervoor... compleet gestoord _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174134971
Soms vraag ik me echt af in wat voor (achterlijke) tijd ik leef/we leven.... :')
pi_174134984
quote:
14s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:52 schreef Barbusse het volgende:
#WINNING
Hijzelf vindt in ieder geval van wel: Trump Takes On All Comers, Believing Himself the Victor

quote:
President Trump flew by helicopter Sunday afternoon to Jersey City to watch the Presidents Cup golf tournament, where he presented the trophy to the winner. In Mr. Trump's mind, that is something he knows about: winning. In fact, he would argue, he was winning all weekend.

Never mind that opponents, independent analysts and even some of his own advisers winced at his latest outbursts. Whether it was blasting the mayor of San Juan, P.R., or excoriating kneeling football players or undercutting his own secretary of state, Mr. Trump was convinced that he was putting points on the board, according to those close to him.

Where other occupants of the Oval Office might go out of their way to avoid public fights with hurricane victims, popular athletes or members of their own team, Mr. Trump relishes them. He thinks they make him look strong. His base cheers him on. If the Twitter blasts leave collateral damage or inflame racial tensions or alienate his cabinet, those are trade-offs the president is willing to make in the quest to appear tough.
pi_174136034
Is Trump nog niet wakker?
pi_174136206
Nee, die zit nog op de WC tegen de mini-tv te schreeuwen omdat de poep niet wil komen. :P
  maandag 2 oktober 2017 @ 12:56:26 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174136225
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:47 schreef Wespensteek het volgende:
Is Trump nog niet wakker?
De dader is naar verluidt een blanke, dus duurt ff voordat Trump zal tweeten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174136248
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:56 schreef Szura het volgende:

[..]

De dader is naar verluidt een blanke, dus duurt ff voordat Trump zal tweeten.
De grens sluiten lijkt ook geen oplossing te bieden.
  maandag 2 oktober 2017 @ 13:05:48 #245
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174136415
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De grens sluiten lijkt ook geen oplossing te bieden.
Gewoon meer wapens verkopen aan burgers, dan was het zo opgelost :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 2 oktober 2017 @ 13:08:22 #246
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174136482
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:05 schreef Szura het volgende:

[..]

Gewoon meer wapens verkopen aan burgers, dan was het zo opgelost :)
Ze hadden gewoon terug moeten schieten :Y
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Games maandag 2 oktober 2017 @ 13:14:51 #247
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174136609
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:56 schreef Szura het volgende:

[..]

De dader is naar verluidt een blanke, dus duurt ff voordat Trump zal tweeten.
Alle witgetintiërs het land uit!!!!1!!1!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174136640
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:47 schreef Wespensteek het volgende:
Is Trump nog niet wakker?
Die was nog aan het wachten tot de lobbyisten van de NRA hem hebben verteld welke reactie hij moet geven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 2 oktober 2017 @ 13:22:47 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174136794
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174136966
Zal hij nu het woord terrorisme in de mond nemen?

Dit is een retorische vraag
Demain, on roule
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:25:17 #251
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174138168
Moet wel eerst blijken dat het om terrorisme gaat ... motief is nog onduidelijk.
pi_174138171
quote:
En met de "warmste" condoleances... heeft hij nou echt niemand die deze tweets kan nalopen op ongepaste uitdrukkingen?

(Hoewel, dan moet waarschijnlijk 90% worden herschreven en gekeurd door Donald en weer herschreven en weer gekeurd etc etc etc... dat is meer dan een complete dagtaak.)
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:28:26 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174138220
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:25 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

En met de "warmste" condoleances... heeft hij nou echt niemand die deze tweets kan nalopen op ongepaste uitdrukkingen?

(Hoewel, dan moet waarschijnlijk 90% worden herschreven en gekeurd door Donald en weer herschreven en weer gekeurd etc etc etc... dat is meer dan een complete dagtaak.)
Ja, viel me ook al op. Maar ja, het lijkt iig goed bedoeld te zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174138309
Voor "goed bedoeld" had hij wel wat sneller mogen zijn. :{

Oja, hij wilde natuurlijk "eerst alle feiten weten", maar voor condolences heb je die niet nodig, lijkt me.
pi_174138339
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:33 schreef brokjespoes het volgende:
Voor "goed bedoeld" had hij wel wat sneller mogen zijn. :{
Toen die tweet verstuurd werd was het nog geen 8 uur 's ochtends, dat is toch niet zo raar?
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:39:15 #256
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_174138419
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:33 schreef brokjespoes het volgende:
Voor "goed bedoeld" had hij wel wat sneller mogen zijn. :{

Oja, hij wilde natuurlijk "eerst alle feiten weten", maar voor condolences heb je die niet nodig, lijkt me.
Ik denk dat de inhoud van de tweet wel licht afhankelijk is van het motief van de schutter, ja.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_174138577
Uiteraard zal deze tragedie gebruikt worden voor een goede politieke discussie over wapenbezit. Oh, wacht. NRA lobby. Laat maar.

#cynisttotindekist
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174138669
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
Toen die tweet verstuurd werd was het nog geen 8 uur 's ochtends, dat is toch niet zo raar?
Dan is hij al 3 uur op (bron)
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:39 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat de inhoud van de tweet wel licht afhankelijk is van het motief van de schutter, ja.
Dat gedeelte kan later. In andere gevallen zit hij er meteen bovenop, vaak al terwijl het voor de eerste keer op FoxNews is.

Als er slachtoffers zijn hoef je echt niks te weten over kleur, geloof, nationaliteit of politieke associatie van de dader(s)/verdachte(n) om je medeleven uit te spreken. In feite lijkt het me zelfs je plicht als president om dat laatste METEEN te doen.

Bijvoorbeeld (zonder motief dader):
BarackObama twitterde op maandag 02-10-2017 om 14:41:16 Michelle & I are praying for the victims in Las Vegas. Our thoughts are with their families & everyone enduring another senseless tragedy. reageer retweet
(ik had trouwens niet eens specifiek naar Obama gezocht, dit was de eerste die ik tegenkwam)

[ Bericht 7% gewijzigd door brokjespoes op 02-10-2017 15:05:43 ]
  maandag 2 oktober 2017 @ 14:50:15 #259
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_174138673
quote:
14s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:46 schreef Barbusse het volgende:
Uiteraard zal deze tragedie gebruikt worden voor een goede politieke discussie over wapenbezit. Oh, wacht. NRA lobby. Laat maar.

#cynisttotindekist
Guns don't kill people...

Of zoiets.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  † In Memoriam † maandag 2 oktober 2017 @ 14:51:37 #260
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174138698
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toen die tweet verstuurd werd was het nog geen 8 uur 's ochtends, dat is toch niet zo raar?
Normaal is zijn ochtendtweetstorm 6.00 andere-kant-van-de-plas-tijd en 12.00 voor ons.
Carpe Libertatem
pi_174139040
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:50 schreef brokjespoes het volgende:
Als er slachtoffers zijn hoef je echt niks te weten over kleur, geloof, nationaliteit of politieke associatie van de dader(s)/verdachte(n) om je medeleven uit te spreken. In feite lijkt het me zelfs je plicht als president om dat laatste METEEN te doen.

Trump was ook eerder dan Obama :P

Vind dit beetje spijkers op laag water zoeken. Die is gewoon wakker geworden en opgestaan en toen heeft hij een briefing gehad en daarna getwitterd. Precies zoals het hoort.
pi_174139772
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:07 schreef Tchock het volgende:
Precies zoals het hoort.
En dus behoorlijk onkarakteristiek voor zijn doen. (Wat jij vast ook wel weet vermoed ik ;) )
quote:
Trump in the past has speculated on the motive for violence, before any official information had been confirmed. He decried the explosion at a London tube station last month as the work of a “loser terrorist” and used the attack to promote his own travel ban on Muslim-majority countries. (bron)
PS. het is daar redelijk gebruikelijk dat ex-presidenten wachten tot de huidige president een verklaring heeft gedaan
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:47:12 #263
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174139946
quote:
Gun silencers are hard to buy. Donald Trump Jr. and silencer makers want to change that
The federal government has strictly limited the sale of firearm silencers for as long as James Bond and big-screen gangsters have used them to discreetly shoot enemies between the eyes.

Now the gun industry, which for decades has complained about the restrictions, is pursuing new legislation to make silencers easier to buy, and a key backer is Donald Trump Jr., an avid hunter and the oldest son of the ­president-elect, who campaigned as a friend of the gun industry. (Washington Post).
Zonder verder commentaar.
pi_174140139
quote:
6s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:47 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Zonder verder commentaar.
Trump en de NRA maken zich gewoon erg zorgen om het gehoor van jagers. Zo gek is dat toch niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174140182
quote:
9s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Trump en de NRA maken zich gewoon erg zorgen om het gehoor van jagers. Zo gek is dat toch niet.
Begrijpelijk wel. Dit soort wapens zijn essentieel om te kunnen jagen op armadillos in Nevada:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174140185
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Trump was ook eerder dan Obama :P

Vind dit beetje spijkers op laag water zoeken. Die is gewoon wakker geworden en opgestaan en toen heeft hij een briefing gehad en daarna getwitterd. Precies zoals het hoort.
Bij de grootste schietpartij ooit in de VS en mogelijk een terroristische aanslag (in het begin) vind ik het wel vreemd dat de president gewoon wakker wordt. Mogelijk denk ik er verkeerd over, een andere president bleef ook enige tijd gewoon in een klas voorlezen op 11 september. Het zijn wel omstandigheden waarbij ik verwachtte dat de president wakker gemaakt zou worden.
pi_174140235
Oh, wacht. Er zitten ook schorpioenen daar. Dan zijn silencers ook belangrijk, die beesten horen ALLES:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174140265
quote:
14s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Begrijpelijk wel. Dit soort wapens zijn essentieel om te kunnen jagen op armadillos in Nevada:

[ afbeelding ]
Inderdaad. En mensen die dat niet zien, snappen niks van jagen.
En daarnaast, waarom zou je geld uitgeven aan degelijke gehoorbescherming als je dat geld ook zou kunnen gebruiken voor het kopen van nog meer wapens?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174140348
quote:
11s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:01 schreef Barbusse het volgende:
Oh, wacht. Er zitten ook schorpioenen daar. Dan zijn silencers ook belangrijk, die beesten horen ALLES:

[ afbeelding ]
Hoop wel dat dat een UV-licht is, want dan zie je schorpioenen 's nachts tenminste fatsoenlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 2 oktober 2017 @ 16:22:49 #270
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174140841
Weten we al hoe laat Trump iets gaat zeggen over deze mass shooting?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174140949
quote:
14s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Begrijpelijk wel. Dit soort wapens zijn essentieel om te kunnen jagen op armadillos in Nevada:

[ afbeelding ]
Volgens mij zijn automatische wapens allang verboden in de VS.
  maandag 2 oktober 2017 @ 16:28:25 #272
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174140985
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weten we al hoe laat Trump iets gaat zeggen over deze mass shooting?
16:30.
pi_174141027
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 2 oktober 2017 @ 16:34:02 #274
40566 Ericr
Livewrong
pi_174141094
quote:
The loss of life, it's always tragic. But it's been incredible,”The results that we've had with respect to loss of life. People can't believe how successful that has been, relatively speaking.
Gewoon even ctrl-c ctrl-v en Trump kan weer verder.
pi_174141356
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij zijn automatische wapens allang verboden in de VS.
Halfautomatische wapens niet en die zijn bijzonder simpel om te bouwen tot volautomatische wapens. Bovendien zijn er nog zat in omloop uit de tijd dat ze nog toegestaan waren.

Zo moeilijk is het niet om die zooi in te slaan hoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174141469
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:34 schreef Ericr het volgende:
Gewoon even ctrl-c ctrl-v en Trump kan weer verder.
Ik hoop het niet... dan krijgen we dingen als "This is a city surrounded by sand, big sand, desert sand". :{
pi_174141486
quote:
13s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Halfautomatische wapens niet en die zijn bijzonder simpel om te bouwen tot volautomatische wapens. Bovendien zijn er nog zat in omloop uit de tijd dat ze nog toegestaan waren.

Zo moeilijk is het niet om die zooi in te slaan hoor.
Watis dat spul eigenlijk goedkoop. Dacht dat een beetje geweer je al enkele duizenden dollars zou kosten, maar kennelijk kun je dus voor 500-1000 al een behoorlijk apparaat halen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174141508
quote:
6s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:47 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Zonder verder commentaar.
Straffen voor misdrijven met vuurwapens (ook als ze niet gebruikt worden) zijn wel heel wat zwaarder wanneer er een silencer op zit.
Zonder silencer, 5 tot 10 jaar minimum, afhankelijk van omstandigheden:
quote:
Except to the extent that a greater minimum sentence is otherwise provided by this subsection or by any other provision of law, any person who, during and in relation to any crime of violence or drug trafficking crime (including a crime of violence or drug trafficking crime that provides for an enhanced punishment if committed by the use of a deadly or dangerous weapon or device) for which the person may be prosecuted in a court of the United States, uses or carries a firearm, or who, in furtherance of any such crime, possesses a firearm, shall, in addition to the punishment provided for such crime of violence or drug trafficking crime—
(i ) be sentenced to a term of imprisonment of not less than 5 years;
(ii) if the firearm is brandished, be sentenced to a term of imprisonment of not less than 7 years; and
(iii) if the firearm is discharged, be sentenced to a term of imprisonment of not less than 10 years.
Met silencer minimum 30 jaar, second offence levenslang:
quote:
(B) If the firearm possessed by a person convicted of a violation of this subsection—
(i ) is a short-barreled rifle, short-barreled shotgun, or semiautomatic assault weapon, the person shall be sentenced to a term of imprisonment of not less than 10 years; or
(ii) is a machinegun or a destructive device, or is equipped with a firearm silencer or firearm muffler, the person shall be sentenced to a term of imprisonment of not less than 30 years.
(C) In the case of a second or subsequent conviction under this subsection, the person shall—
(i ) be sentenced to a term of imprisonment of not less than 25 years; and
(ii) if the firearm involved is a machinegun or a destructive device, or is equipped with a firearm silencer or firearm muffler, be sentenced to imprisonment for life.
https://www.law.cornell.edu/uscode/text/18/924
Ik kan wel begrijpen dat sommigen liever met silencer jagen. Dat is ook in bvb Frankrijk en Finland toegelaten. Blijft trouwens nog steeds een flinke knal.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174141557
Triest wel dat de zeer sterke wapenlobby een serieuze discussie over wapenbezit in de VS eigenlijk onmogelijk maakt.
  maandag 2 oktober 2017 @ 16:55:32 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174141595
Nee maar, hij heeft zich keurig ad autocue gehouden deze keer.

Maar erg emotieloos. Op een rally is hij emotioneler.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174141737
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee maar, hij heeft zich keurig ad autocue gehouden deze keer.
Ik vermoed dat ze van te voren minstens een half uur op hem hebben ingepraat dat hij dit onder geen ENKELE voorwaarde mocht verneuken en dat hij er helemaal alleen voor zou komen te staan als hij ging improviseren of speculeren.

Vervolgens gaat hij zich daar in de loop van de dag steeds meer over opwinden en komt er vanzelf weer een Twitter-explosie over voetballers, ondankbare Puerto Ricanen, immigratie, etc etc etc. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door brokjespoes op 02-10-2017 17:20:44 ]
  maandag 2 oktober 2017 @ 17:32:57 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174142450
CNN laat net weten dat het Witte Huis heeft bevestigd dat Trump morgen naar Puerto Rico gaat en woensdag naar Las Vegas.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174143152
Trump belt persoonlijk met de first responders

Sheriff_LVMPD twitterde op maandag 02-10-2017 om 17:16:50 What a great pleasure to speak with our President @realDonaldTrump. Thank you for your phone call, your support and… https://t.co/sWfilRgZHu reageer retweet
pi_174143458
quote:
9s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:54 schreef 99.999 het volgende:
Triest wel dat de zeer sterke wapenlobby een serieuze discussie over wapenbezit in de VS eigenlijk onmogelijk maakt.
Wanneer is het een keer genoeg dooie pubers op een school maakt geen indruk. 50 dooie country fans ook niet. Ik las net dat als je donald trump door elkaar haalt je van de letters ook dom prutland kunt maken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174143723
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:14 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wanneer is het een keer genoeg dooie pubers op een school maakt geen indruk. 50 dooie country fans ook niet. Ik las net dat als je donald trump door elkaar haalt je van de letters ook dom prutland kunt maken.
Zeer, zeer triest inderdaad.
  maandag 2 oktober 2017 @ 18:24:59 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174143735
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:14 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wanneer is het een keer genoeg dooie pubers op een school maakt geen indruk. 50 dooie country fans ook niet. Ik las net dat als je donald trump door elkaar haalt je van de letters ook dom prutland kunt maken.
58 al, en 515 gewonden...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Games maandag 2 oktober 2017 @ 18:29:14 #287
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174143845
Hoeveel lijken moeten er op de brancard liggen voordat die Amerikanen doorhebben dat die wapenwetten alleen maar zorgen voor hel en verdoemenis?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174143854
quote:
11s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Watis dat spul eigenlijk goedkoop. Dacht dat een beetje geweer je al enkele duizenden dollars zou kosten, maar kennelijk kun je dus voor 500-1000 al een behoorlijk apparaat halen.
Yap. Zo is de markt ook bereikbaar voor de wat minder gefortuneerde freedom lovers natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174143881
quote:
9s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:29 schreef Puddington het volgende:
Hoeveel lijken moeten er op de brancard liggen voordat die Amerikanen doorhebben dat die wapenwetten alleen maar zorgen voor hel en verdoemenis?
Daarvoor is een slachting à la Stalingrad voor nodig denk ik...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174143934
Wapens verbieden?

De beste oplossing is iedereen een bazooka in zijn rugzak, zodat je een hotelverdieping op kan blazen als je onder vuur ligt.

Aldus de US of A.
pi_174144379
Na al die aanslagen in Europa gepleegd met auto's werd ook geprobeerd de discussie over vrij autobezit aan te zwengelen. Helaas zonder succes, de autolobby bleek te sterk.
  Redactie Games maandag 2 oktober 2017 @ 18:56:58 #292
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174144446


Je kan de meest dodelijke schietpartij in de geschiedenis van de VS op je naam hebben geschreven maar je zal vooral herinnerd worden als de gozer die van Country houdt :{
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 18:58:44 #293
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174144487
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:56 schreef Puddington het volgende:
[ afbeelding ]

Je kan de meest dodelijke schietpartij in de geschiedenis van de VS op je naam hebben geschreven maar je zal vooral herinnerd worden als de gozer die van Country houdt :{
Maar niet van Jason Aldean schijnbaar...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174145670
Heeft ie iets
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 18:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar niet van Jason Aldean schijnbaar...
Kon misschien geen ticket bemachtigen..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 2 oktober 2017 @ 19:39:17 #295
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174145706
Kunnen we al die wapenlobbyisten en Republikeinen die strengere wetgeving tegenhouden moreel medeverantwoordelijk stellen voor dit soort wandaden? Wat vinden jullie?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 2 oktober 2017 @ 19:43:56 #296
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174145904
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:39 schreef Szura het volgende:
Kunnen we al die wapenlobbyisten en Republikeinen die strengere wetgeving tegenhouden moreel medeverantwoordelijk stellen voor dit soort wandaden? Wat vinden jullie?
Tja, dan ga je er van uit dat ze zich daar iets van aantrekken, ik geloof niet dat het zo werkt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 2 oktober 2017 @ 19:55:56 #297
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174146451
Natuurlijk ook weer extreem rechts fake news wat misbruik maakt van de situatie: https://www.washingtonpos(...)e-las-vegas-shooter/

pi_174146529
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:39 schreef Szura het volgende:
Kunnen we al die wapenlobbyisten en Republikeinen die strengere wetgeving tegenhouden moreel medeverantwoordelijk stellen voor dit soort wandaden? Wat vinden jullie?
Dit lijkt me een man geweest die wel een manier zou gevonden hebben. Hij heeft het alvast goed aangepakt, met naar ik aanneem een gat(ling) crank om snel te vuren. Die zijn legaal, maar een verbod zou weinig verschil maken want ze zijn makkelijk zelf te maken:

Vergelijkbaar met een ratel, maar hier wordt bij elke 'klik' een kogel afgeschoten.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174147224
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:39 schreef Szura het volgende:
Kunnen we al die wapenlobbyisten en Republikeinen die strengere wetgeving tegenhouden moreel medeverantwoordelijk stellen voor dit soort wandaden? Wat vinden jullie?
I wish.... Never gonna happen though.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:33:40 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174147899
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Natuurlijk ook weer extreem rechts fake news wat misbruik maakt van de situatie: https://www.washingtonpos(...)e-las-vegas-shooter/

[ afbeelding ]
Ja, dat was de eerste naam die rondging. Was eigenlijk al gelijk bekend dat dat niet kon kloppen, want volgens de politie was de dader een local. Niet dat ze zich daar wat van aantrekken.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')