abonnement Unibet Coolblue
pi_174102769
Ik heb met mijn vrouw een ageplay relatie waarin zei de ageplay moeder is en ik het ageplay kindje.
En daar word ik naar bemoederd met al haar moeder liefde en kind vriendelijkheid. Maar ook als op het stoute kind bent krijg ik straf van me ageplay moeder De kinder opvoedkundige straffen . Zoals een pakskaag op m'n blote billen en voor straf in de hoek staan of voor straf eerder naar bed dan normaal om 22 uur maar in het weekend later
Dat eerder kan om 21 uur zijn maar ook al direct na het eten rond 18 uur lig ik ook weleens voor straf op bed. Verder slaap ik met knuffels en die m'n duim in m'n mond met wen duimlapje en draag 24/7 luiers.

Maar vertel later meer omdat ik nu van mijn ageplay moeder naar bed moet . En naar bed is naar bed en ga liever niet morgen al voor straf om 19 uur naar bed en doe liever andere dingen op zo vrije avond dan straf krijgen van me ageplay moeder.
pi_174102807
Ok ^O^
  Forum Admin zaterdag 30 september 2017 @ 23:14:33 #3
58651 crew  murp
murp
pi_174102905
Wat...
pi_174103146
Zei=/=zij
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Spellchecker zaterdag 30 september 2017 @ 23:35:17 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 1 oktober 2017 @ 00:03:02 #8
180174 Diemux
People vs Me
pi_174103558
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:18 schreef Najieto het volgende:
TVP voor een potentieel pareltje
Jij oldskool, i like jou.
pi_174103673
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:12 schreef Ageplay-jongetje het volgende:
Ik heb met mijn vrouw een ageplay relatie waarin zei de ageplay moeder is en ik het ageplay kindje.
En daar word ik naar bemoederd met al haar moeder liefde en kind vriendelijkheid. Maar ook als op het stoute kind bent krijg ik straf van me ageplay moeder De kinder opvoedkundige straffen . Zoals een pakskaag op m'n blote billen en voor straf in de hoek staan of voor straf eerder naar bed dan normaal om 22 uur maar in het weekend later
Dat eerder kan om 21 uur zijn maar ook al direct na het eten rond 18 uur lig ik ook weleens voor straf op bed. Verder slaap ik met knuffels en die m'n duim in m'n mond met wen duimlapje en draag 24/7 luiers.

Maar vertel later meer omdat ik nu van mijn ageplay moeder naar bed moet . En naar bed is naar bed en ga liever niet morgen al voor straf om 19 uur naar bed en doe liever andere dingen op zo vrije avond dan straf krijgen van me ageplay moeder.
OP veiliggesteld voor de vroege vogels straks. :z
pi_174103726
Prima toch?
pi_174103844
Wat is haar mailadres? Ik wil haar vragen je op te voeden in me/mij gebruik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174104058
Waar is de tijd gebleven dat een man en vrouw gewoon neukte in een relatie :')
  zondag 1 oktober 2017 @ 01:14:50 #13
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174104393
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 00:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is haar mailadres? Ik wil haar vragen je op te voeden in me/mij gebruik.
*mijn
pi_174105137
Ik ben nu voor 4 avonden het gestrafte jochie in huis en moet van zo t/m wo voor straf om 18 uur naar bed van mij ageplay moeder plus een pak rammel op m'n blote billen gehad.

----------------------------


Ik ben ondanks ik vrij heb op zondag vroeg opgestaan en mag van mij ageplay moeder vanaf 6 uur uit bed. Normaal slaap ik wel langer op een vrije dag maar deze dag is veel korter omdat ik gisteren avond toen ik naar bed moest . Stiekem met de iPhone onder de dekens ben gaan internetten op diverse interessante website en halverwege de nacht om 2:30 liep dit stoute ageplay jongetje tegen de lamp. Mij ageplay moeder begeleid en stuurt mij om zo goed opweg te helpen en daarbij zoekt mij ageplay moeder en tevens begeleider naar de juiste balans van actief bezig zijn en rust nemen en met dit soort stoute streken , verstoor ik me eigen juiste balans daarin en kan daarna weer dagen door slaapgebrek vermoeid zijn .
Dat kost meerdere dagen om weer te herstellen en daarom krijg ik die het ageplay kind is straf van mij ageplay moeder .
Normaal is dat voor 1 avond een keer vroeg naar bed plus op het moment van de overtreding moet ik over de knie bij mij ageplay moeder en krijg een pak rammel op m'n blote billen en dat is altijd meer en harder dan je fijn vind want ik moet het wel als het gestrafte jochie ervaren .

Dit wat ik deed werd afgelopen nacht bestraft met een pak rammel op m'n blote billen en niet zo zachtjes ook en ik moet vanaf vandaag t/m woensdag avond voor straf direct na het eten naar bed.
Dat is rond 18 uur.
Ik ben wel iemand die snel in slaap valt .Kwestie van mij teddybeer vastpakken en duim in m'n mond met duimlapje en ben zo in slaap gevallen .

Ik vind het niet fijn want ik deed liever andere activiteiten op mij vrije avond dan voor straf naar bed . Maar als ik niet optijd gestraft word gaat het bergafwaarts

Dus straf krijgen stimuleert en stuurt mij de goede kant van het leven op .

Want ik kick juist niet op de straf maar juist op zorgen dat ik geen staf krijg. Maar dat lukt nooit alledaags .
Er gebeurt altijd wel na zoveel tijd iets en dan waarschuwt mij ageplay moeder mij en daarna krijg ik mijn kinderopvoedkundige straf .

Vandaag als ik buiten ben moet ik wel om 16 uur thuis zijn en dan gaan douche en pyjama aantrekken en zodra er dan rond 17:30 gegeten word moet ik na het eten voor straf naar bed voor 4 avonds omdat dit wel heel dom is maar ook is dit mij eigen ageplay moeder belazeren vandaar dat ik straf heb gekregen voor meerdere avonden . Maar het vertrouwde van straf krijgen is dat alles weer voorbij is en daarna ben ik weer volgens mij ageplay moeder een heel lief adult -jongetje want voor wat ik fout en stout deed heb ik mij straf voor gehad .

Maandag dinsdag en woensdag als ik rond 15 uur thuis kom uit het werk dan moet ik als ik deze straf heb van mij ageplay moeder meteen douche en tot ik naar bed moet rond 18 uur binnen in m'n pyjama( met dikke luier er onder ) rondlopen .

Ik ben de komende 4 dagen dus het gestrafte jongetje in huis bij mij ageplay moeder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ageplay-jongetje op 01-10-2017 07:59:26 ]
  zondag 1 oktober 2017 @ 07:51:38 #15
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174105190
... ben je een motherfucker bij dit soort play of mag je geen seks van je moeder? :?
pi_174105269
Nee. Geen sex en is niet een kwestie van niet mogen .

Ik reageer vlak voordat ik vroeg naar bed moet wel weer.

En ga nu met mijn lego spelen en playmobiel kasteel en fortje bouwen .

Kinderen als ik spelen nog met kinder speelgoed en ik mag niet te lang achter een pc van mij ageplay moeder.
Dat verbied die mij uit eigen bestwil zodat ik niet langer achter een pc zit dan ik zelf eigenlijk wil . Want als ik toch langer dan gewenst achter de pc zit krijg ik straf en kan ik ipv lekker met me kinder speelgoed spelen op de grond, voor straf een poosje in de hoek staan en dan op mijn knieen en handen op de rug. Die tijd dat ik het gestrafte jongetje ben die in de hoek moet staan van mij ageplay moeder varieert afhankelijk van de graduatie van wat ik fout en stout deed van een half uur tot 2 uur.

Dus het kan even duren voor ik weer mag reageren van mij ageplay moeder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ageplay-jongetje op 01-10-2017 08:18:03 ]
  Admin zondag 1 oktober 2017 @ 08:22:56 #17
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_174105346
Zolang je beiden volwassen bent en je er niemand kwaad mee doet moet je gewoon lekker doen waar je zin in hebt ^O^
Wel luisteren naar je moeder hè?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_174105349
Wat wil je met dit topic?
  zondag 1 oktober 2017 @ 08:28:42 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174105366
Dat hele ageplay gedeelte van het verhaal interesseert me eigenlijk niet zoveel, hoe je normale man-vrouw relatie daardoor verandert wel, onder andere of je nog sex hebt bijvoorbeeld.
Maar dat is wellicht meer R&P materiaal, hoewel ik uit het verhaal tot nu toe het SEX gedeelte ook niet echt haal, tenzij TS die billenkoek wel heel spannend vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174107083
Net 5 kwartier voor straf in de hoek gestaan omdat ik na de 3 e keer dat Me ageplay moeder zei sluit de pc dat niet meteen deed . Toen kreeg ik straf , eerst een pak slaag op m'n blote billen om 8;30 uur vanmorgen en daarna moest ik voor straf 5 kwartier in de hoek staan op mijn knieën en handen op de rug. Gelukkig kan ik als im tijdens deze straf moet plassen dat gewoon in mijn luier doen. Ik draag 24/7 luiers en van ook nog het jongetje dat nog in de luiers loopt . Na de straf
mocht ik dit even op fox plaatsen en wenst zei mij tot minimaal het middag eten niet achter de pc , anders moet ik voor straf de rest van de dag tot ik rond 18 uur voor straf naar bed moet op mijn slaap kamer blijven en ik ga liever op de vrije zondag naar buiten om te fietsen ( ongeveer 50 km )

Omdat ik zelf ook liever fietsen ga dan te veel achter de pc zal zei uit liefde voor mij optijd waarschuwen en straffen als ik niet luister.

Het is een kindvriendelijke ageplay moeder .


  Meest relativerende user 2022 zondag 1 oktober 2017 @ 10:04:29 #21
357044 Budapestenaar
pi_174107096
Ik vraag me af waar je heen wilt met dit topic. Ik zie geen vraag of probleemstelling. En misschien moet je even aan je moeder vragen of je met vreemden mag praten.
  zondag 1 oktober 2017 @ 10:07:44 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174107190
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 08:28 schreef Leandra het volgende:
Dat hele ageplay gedeelte van het verhaal interesseert me eigenlijk niet zoveel, hoe je normale man-vrouw relatie daardoor verandert wel, onder andere of je nog sex hebt bijvoorbeeld.
Maar dat is wellicht meer R&P materiaal, hoewel ik uit het verhaal tot nu toe het SEX gedeelte ook niet echt haal, tenzij TS die billenkoek wel heel spannend vindt.
Dat.
Ben benieuwd hoe de jeugd van TS was, en de relatie met zijn moeder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 1 oktober 2017 @ 11:07:42 #23
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_174109133
Dit is fake...
  Spellchecker zondag 1 oktober 2017 @ 11:09:06 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 1 oktober 2017 @ 11:09:41 #25
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_174109195
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 11:09 schreef maily het volgende:

[..]

Duh ...
Jij denkt van niet?
  Spellchecker zondag 1 oktober 2017 @ 11:10:18 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174109213
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 11:09 schreef Flogging het volgende:

[..]

Jij denkt van niet?
Ik denk ook dat het fake is ....
Copycat van Marius.
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 12:10:51 #27
441859 crew  Lenny77
pi_174110806
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 11:10 schreef maily het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het fake is ....
Copycat van Marius.
Marius is alleszins wel echt.
Dit ligt er te dik op...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174110865
Ageplay relaties bestaan echt en andere aparte relatie vormen ook.
Meer dan u op de vierkante kilometer KM denkt en zonder dat de omgeving er weet van heeft .


---

Marius topic heb ik net pas ontdekt en de relatie die Marius heeft trekt mij niet en is een Dominant de vrouw en sub Marius onder de vlag van de volwassen leeftijd waarin iemand gedomineerd wil worden .
Zijn type is totaal anders en voor de buiten wereld lijkt er overeenkomsten maar voor wie in deze materie thuis is ziet nog meer de grote verschillen tussen mij en Marius dan jullie de overeenkomsten ( die er nauwelijks zijn )

Ik in de relatie ageplay jongetje van een jaar of 7 a 8 en dan is mijn vrouw de ageplay moeder .

Ook is mijn vrouw een over zorgzame kind vriendelijke moeder die geen macht wenst uit te oefenen waar dat niet nodig is en ook ik niet bemoederd word waar het niet nodig is .
Alleen me ageplay moeder bepaald waar het wel en niet nodig is

Ik mag bij het eten zo even op fox reageren en daarna fietsen en mag gerust 20 km van huis . Alleen deze dag moet ik uiterlijk 17 uur thuis zijn en was 16 uur . Maar me ageplay moeder heeft me met een uur gematst.
Dit omdat ik vanavond een van me kinder opvoedkundige straf heb en zoals ik al vertelde t/m woensdag direct na het avond eten voor straf naar bed moet rond 18 uur.

Dus kom ik thuis dan meter douche pyjama aan en eten en naar bed . En bij herhaling dezelfde domme stoute gedrag en dan ook me moeder belazeren koste me 4 avonden 18 uur naar bed voor straf ipv normaal 1 en soms 2. Doe ik het binnen ee bepaalde termijn nog een keer dan krijg ik deze straf voor een hele week dus 7 dagen . Ik vind 4 al een zware last want ik deed liever tot ik gewoon om 22 uur naar bed moet leuke dingen .

Nu krijg ik me middag eten en daarna ga ik fietsen. Misschien is er nog tussen het thuiskomen na inmiddels in pyjama gekleed te zijn en het eten een gaatje om hier op fox te reageren , anders geduld.

De kook wekker loopt zometeen af en moet dan binnen 10 seconden achter het beeld scherm vandaan en anders moet ik de hele middag binnen op mijn slaapkamer blijven voor straf.

Opzich ook wel goed die strenge aanpak want daardoor ben ik wel eerder en dus langer buiten vanmiddag ipv de tijd achter een pc die uitloopt .
Ik weet wat ik moet doen om geen straf te krijgen . Lief kind zijn en luisteren .


--------------------


Mijn teddybeer waar ik altijd mee slaap op bed .




[ Bericht 0% gewijzigd door Ageplay-jongetje op 01-10-2017 12:20:23 ]
pi_174111343
..

[ Bericht 33% gewijzigd door Ageplay-jongetje op 01-10-2017 12:53:50 ]
pi_174111478
Aha!
Een fantasie fetisj-straf-dagboek. Niet eens interessant of spannend.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2017 12:41:01 ]
pi_174111669
There are seriously sick people on this planet.
pi_174111790
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:13 schreef Ageplay-jongetje het volgende:

Mijn teddybeer waar ik altijd mee slaap op bed .

[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je hem SOS seinen met z'n ogen.
Conscience do cost.
pi_174111960
Ik mocht toen de kook wekker afging iets aflezen ipv binnen 10 sec van beeld scherm vandaan .
Maar toen ik de andere pagina ook ging lezen overtreed ik weer iets waar ik vanmorgen voor in de hoek stond voor straf .

Ik moet na deze post dat nog mag meteen pyjama aantrekken en tot avond eten voor straf
naar me slaapkamer en na het avond eten moest ik al voor straf naar bed .


Jammer ik wilde graag fietsen maar ik heb nu straf van me ageplay moeder. En moet me middag eten op mij kamer opeten .

Ik had het bij die ene bladzijde moeten laten maar wel een leer voor de volgende keer.

Ik ga op slaapkamer met blokken em lego spelen

Pc tablet en ifhone moet in de huiskamer blijven van me ageplay moeder.


Maar er gaan ook weer weken voorbij dat ik een trouw en lief kind ben en helemaal nergens straf voor gekregen hebben ..
Deze week weer iets meer maar daarvoor weken geen straf gehad omdat alles goed ging en ik een lief jongetje ben .

Juist omdat stout zijn gestraft word met kinder
Opvoedkundige straffen gaat het daarna weer weken goed en is me ageplay moeder blij met mij . Omdat ik dan beter functioneer .

Dus straf is niet leuk en vervelend naar wel nodig om te krijgen als dat terecht is .

Straf geeft ook zekerheid dat alles weer goed komt hoe stoit kind ik ook ben want daar is dan voor gestraft .

Straf gehad alles voorbij en niks heeft het belazeren van me ageplay moeder de relatie verhouding geschaad want er is straf voor gegeven .

Ik haat straf maar doe ik dingen waarmee ik me zelf benadeel en dingen bergafwaarts gaan is straf wel iets waar mee ik gecorrigeerd moet worden en ook dient te krijgen .

Straf heeft haat en liefde verhouding .

[ Bericht 11% gewijzigd door Ageplay-jongetje op 01-10-2017 13:52:52 ]
  Spellchecker zondag 1 oktober 2017 @ 13:27:32 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174112752
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Marius is alleszins wel echt.
Dit ligt er te dik op...
Ja, vandaar "copycat" ;)
pi_174113649
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:34 schreef Ageplay-jongetje het volgende:
..
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 08:23 schreef Vinniiee het volgende:
Wat wil je met dit topic?
Zou je mijn vraag willen beantwoorden? Een dagboek bijhouden is niet de bedoeling.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:09:59 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174113791
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:27 schreef maily het volgende:

Ja, vandaar "copycat" ;)
Suggereer je nu dat dit een lucratief scharreltje van me is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174114050
Voor ik zo de iPhone aan me ageplay moeder moet afgeven en voor straf de hele middag op mijn slaapkamer moet blijven .
Mag ik blij zijn dat ze de kast met mij kinder speelgoed niet opslot draait en de de sleutel mee neemt.

Ik heb eerst al die tijd een gesprek over mijn gedrag gehad en nu moet ik de rest van de middag voor straf op m'n slaapkamer blijven en moest al voor straf na het eten naar bed en om die straf extra op te voeren gaat me ageplay moeder al om 16 uur het eten op tafel zetten en lig 20 minute later op bed tot minimaal de volgende morgen 6 uur.
Ik moest toen ik naar me kamer moest gelijk me pyjama aantrekken omdat ik toch al tegen 16:30 uur voor straf naar bed moet .

Dus heb op de bestaande straf op die manier extra straf in de hoop dat ik er wat van geleert heb .

Ik zei toen JA

Me ageplay moeder zei WAT JA??

Ik zei sorry
ik bedoel JA mammie .

Oke dan word de straf niet nog groter.


Ik lever de iPhone in bij me moeder die nog op de slaapkamer was met het gesprek
en kom pas morgen weer op fox.

Vandaag kan dus het meer tot het eten mag ik niet en daarna moet ik voor straf naar bed .


----------

Hierbij een foto van mij van paar minuten voor deze post op fox .

Inmiddels gekleed in mijn pyjama en klaar met mijn knuffel teddyberen om voor straf naar bed te gaan uiterlijk 16:30 uur .na het eten .



Welterusten ik moet voor straf extreem vroeg naar bed van me ageplay moeder.




[ Bericht 1% gewijzigd door Ageplay-jongetje op 01-10-2017 14:35:11 ]
pi_174114080
Nou mooi. Ik denk dat je vrouw heel erg veel respect voor je heeft. Zo klinkt het in ieder geval wel! Lijkt me een gezonde basis voor een stabiele relatie met weinig hunkering naar anderen.
  Spellchecker zondag 1 oktober 2017 @ 14:24:53 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174114103
quote:
18s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat dit een lucratief scharreltje van me is?
Not sure if serious ..... ik bedoel de term, niet jou, anders had ik het wel met een hoofdletter geschreven. ;)
pi_174114342
Ja leuk, copy pasten en verder niet reageren gaan we niet doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')