abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 november 2017 @ 13:23:19 #76
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_175316386
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zo lang het maar niet fout is.
De boodschap moet overkomen. Nederlanders moeten gewoon niet zo mierenneuken, als er echt een fout gemaakt wordt is het tot daar aan toe. Dat kan gewoon niet. Maar met dit soort dingen....

Ps: Ik ben niet op FOK om deftige verhalen te schrijven voor de elite van Nederland.
Ik ga dus gewoon ''internettaal'' gebruiken en soms korter schrijven dan daadwerkelijk zou horen, ook al maakt dat bepaalde dingen grammaticaal niet correct is.

[..]

Wellicht is de naam van die persoon niet bekend?
Ken de verdere inhoud van de brief niet.
Ik heb zelf ook vaak genoeg zulke brieven moeten versturen (maar dan namens de overheid), als er beide geslachten bij genoemd worden dan zie je al dat die persoon niet direct bekend is bij betreffende instantie.
Ik kan er inkomen dat je dan geen je of jij hoort te gebruiken in de brief, maar alsnog.

Het is gewoon weer het Nederlandse gezeik om over zoiets te gaan zeuren. Iets wat eigenlijk niet eens fout is. Vervelend typisch Nederlands trekje.
boehoehoe Nederlanders zijn kut boehoehoe :'( :'( :'(
Wel typisch dat je loopt te zeuren dat Nederlanders zoveel zeuren. Hypocriet gedrag noemen ze dat. Klagen over Nederland, maar wel in Nederland blijven. Hoeft niet he, je mag gewoon terug naar je grot/boomhut/zandbak/whatever.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 26 november 2017 @ 13:35:30 #77
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175316628
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:23 schreef Bart het volgende:

[..]

boehoehoe Nederlanders zijn kut boehoehoe :'( :'( :'(
Wel typisch dat je loopt te zeuren dat Nederlanders zoveel zeuren. Hypocriet gedrag noemen ze dat. Klagen over Nederland, maar wel in Nederland blijven. Hoeft niet he, je mag gewoon terug naar je grot/boomhut/zandbak/whatever.
of België, want deftige verhalen
pi_175318712
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:18 schreef bianconeri het volgende:
De boodschap moet overkomen.
Jij zeikwijf.

Boodschap duidelijk? Mooi.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 26 november 2017 @ 14:58:11 #79
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175318751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:28 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
De leeuw hep ook een hempie an.
pi_175324657
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zo lang het maar niet fout is.
De boodschap moet overkomen. Nederlanders moeten gewoon niet zo mierenneuken, als er echt een fout gemaakt wordt is het tot daar aan toe. Dat kan gewoon niet. Maar met dit soort dingen....

Ps: Ik ben niet op FOK om deftige verhalen te schrijven voor de elite van Nederland.
Ik ga dus gewoon ''internettaal'' gebruiken en soms korter schrijven dan daadwerkelijk zou horen, ook al maakt dat bepaalde dingen grammaticaal niet correct is.

[..]

Wellicht is de naam van die persoon niet bekend?
Ken de verdere inhoud van de brief niet.
Ik heb zelf ook vaak genoeg zulke brieven moeten versturen (maar dan namens de overheid), als er beide geslachten bij genoemd worden dan zie je al dat die persoon niet direct bekend is bij betreffende instantie.
Ik kan er inkomen dat je dan geen je of jij hoort te gebruiken in de brief, maar alsnog.

Het is gewoon weer het Nederlandse gezeik om over zoiets te gaan zeuren. Iets wat eigenlijk niet eens fout is. Vervelend typisch Nederlands trekje.
Je zinnen zijn keihard fout.

Ik vind het wel typisch dat je gaat lopen roeptoeteren in een topic over taalfouten dat Nederlanders te veel zeuren over fouten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_175325199
quote:
3s.gif Op zondag 26 november 2017 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Je zinnen zijn keihard fout.
Oei, dat kwam hard aan.
pi_175332502
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:23 schreef Bart het volgende:

boehoehoe Nederlanders zijn kut boehoehoe :'( :'( :'(
Wel typisch dat je loopt te zeuren dat Nederlanders zoveel zeuren. Hypocriet gedrag noemen ze dat. Klagen over Nederland, maar wel in Nederland blijven. Hoeft niet he, je mag gewoon terug naar je grot/boomhut/zandbak/whatever.
Nederlanders hebben als eigenschap om gigantische mierenneukers te zijn.
Dat is gewoon een feit en blijkt ook gewoon uit al het nieuws waar hier drukte om gemaakt wordt.

Ik ben gewoon een Nederlander en ik ben bijna nooit in Nederland hoor, dus maak je maar geen zorgen. Of ik hier nog lang officieel woon is ook maar de vraag.

quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 20:09 schreef Kelderluik het volgende:

Oei, dat kwam hard aan.
Onzin komt nooit hard aan.
  maandag 27 november 2017 @ 08:38:07 #83
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175332574
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 08:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nederlanders hebben als eigenschap om gigantische mierenneukers te zijn.
Dat is gewoon een feit en blijkt ook gewoon uit al het nieuws waar hier drukte om gemaakt wordt.

Ik ben gewoon een Nederlander en ik ben bijna nooit in Nederland hoor, dus maak je maar geen zorgen. Of ik hier nog lang officieel woon is ook maar de vraag.

[..]

Onzin komt nooit hard aan.
Toch maak je alweer twee best flinke fouten.
And so is the past
  maandag 27 november 2017 @ 08:39:46 #84
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175332589
Inkopen doen voor de Klaas. Dit was mij nog nooit opgevallen. Wilde het bijna niet kopen.



Sew wrong!
And so is the past
  maandag 27 november 2017 @ 08:43:42 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175332615
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2017 08:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Inkopen doen voor de Klaas. Dit was mij nog nooit opgevallen. Wilde het bijna niet kopen.

[ afbeelding ]

Sew wrong!
Ik gok dat die opzettelijk is, want lappenpop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 27 november 2017 @ 08:46:24 #86
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175332639
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 08:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik gok dat die opzettelijk is, want lappenpop.
:@.

Scherp!
And so is the past
pi_175342455
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 08:28 schreef bianconeri het volgende:
Nederlanders hebben als eigenschap om gigantische mierenneukers te zijn.
Dat is gewoon een feit en blijkt ook gewoon uit al het nieuws waar hier drukte om gemaakt wordt.
Nederlanders mogen mierenneukers zijn; de grootste zeikerd hier ben jij. :W
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175342476

Doorhalen wat niet van toepassing is.
Bron: nu.nl
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175342568
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 08:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Of ik hier nog lang officieel woon is ook maar de vraag.

[..]

:W
pi_175360973
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 28 november 2017 @ 19:30:50 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175367211


En toch is de boodschap zo wat minder sterk...
Argh, eerste imgur upload-faal... ;(
En ik weet niet hoe te fixen. :@

Tx Spijkerbroek! :*

[ Bericht 30% gewijzigd door BE op 28-11-2017 20:07:33 ]
***
pi_175421683
Hier moet ik dus elke dag tegenaan kijken vanuit mijn woonkamer.

Op het hoofdkantoor van de Rabobank nota bene.



Foto is niet heel duidelijk, maar er staat "PASSI stimuleert 12-17 jarigen om geld te verdienen."
pi_175421825
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:44 schreef Daantke het volgende:
Hier moet ik dus elke dag tegenaan kijken vanuit mijn woonkamer.

Op het hoofdkantoor van de Rabobank nota bene.

[ afbeelding ]

Foto is niet heel duidelijk, maar er staat "PASSI stimuleert 12-17 jarigen om geld te verdienen."
Wat zou het moeten zijn? :@
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_175421946
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:53 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Wat zou het moeten zijn? :@
12-17-jarigen :P Nu spreken ze over een groep jarige mensen die bestaat uit 12-17 man.
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:54:20 #95
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175423027
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:02 schreef Daantke het volgende:

[..]

12-17-jarigen :P Nu spreken ze over een groep jarige mensen die bestaat uit 12-17 man.
Dat je jezelf nog niet uit je slaapkamerraam hebt geworpen zeg.
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:56:55 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175423092
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:44 schreef Daantke het volgende:
Hier moet ik dus elke dag tegenaan kijken vanuit mijn woonkamer.

Op het hoofdkantoor van de Rabobank nota bene.

[ afbeelding ]

Foto is niet heel duidelijk, maar er staat "PASSI stimuleert 12-17 jarigen om geld te verdienen."
Rabobank heeft zo te zien wel dranghekken neergezet zodat jij de gevel niet gaat bekladden.
pi_175423564
We kunnen het wel weer gaan bagatelliseren (want iedereen begrijpt de bedoeling) maar ik vind het belachelijk dat de op twee na grootste werkgever van Nederland op vijf meter van de hoofdingang zo'n taalfout laat plaatsen. En dat niemand op de marketingafdeling dit tegenhoudt of überhaupt ziet.

Hetzelfde geldt voor de accent grave op de e in "de enige èchte" van Chocomel, terwijl dit een accent aigu moet zijn. Op ieder product of reclame-uiting staat dus een taalfout. Dat is toch onbegrijpelijk?

  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 1 december 2017 @ 13:18:30 #98
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_175423682
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:14 schreef Daantke het volgende:
We kunnen het wel weer gaan bagatelliseren (want iedereen begrijpt de bedoeling) maar ik vind het belachelijk dat de op twee na grootste werkgever van Nederland op vijf meter van de hoofdingang zo'n taalfout laat plaatsen. En dat niemand op de marketingafdeling dit tegenhoudt of überhaupt ziet.

Hetzelfde geldt voor de accent grave op de e in "de enige èchte" van Chocomel, terwijl dit een accent aigu moet zijn. Op ieder product of reclame-uiting staat dus een taalfout. Dat is toch onbegrijpelijk?

[ afbeelding ]
Die accent grave klopt toch gewoon? Je spreekt die e toch niet lang uit? Als b.v. in André.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_175423779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Die accent grave klopt toch gewoon? Je spreekt die e toch niet lang uit?
De accent grave werd lange tijd gebruikt om een 'korte' uitspraak aan te geven, maar dit is steeds minder gangbaar (zoals appel in plaats van appèl). In het woord "echte" is de accent grave niet nodig (en ook nooit nodig geweest) om de korte uitspraak aan te geven.

Chocomel heeft de accent grave gebruikt omdat het de nadruk wil leggen op de eerste lettergreep van het woord "echte". En voor het benadrukken van een lettergreep hoort gewoon de accent aigu gebruikt te worden. De accent grave heeft daar niets mee te maken.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 1 december 2017 @ 13:23:46 #100
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_175423808
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:22 schreef Daantke het volgende:

[..]

De accent grave werd lange tijd gebruikt om een 'korte' uitspraak aan te geven, maar dit is steeds minder gangbaar (zoals appel in plaats van appèl). In het woord "echte" is de accent grave niet nodig (en ook nooit nodig geweest) om de korte uitspraak aan te geven.

Chocomel heeft de accent grave gebruikt omdat het de nadruk wil leggen op de eerste lettergreep van het woord "echte". En voor het benadrukken van een lettergreep hoort gewoon de accent aigu gebruikt te worden. De accent grave heeft daar niets mee te maken.
Maar waarom moet het volgens jou dan een accent aigu zijn op die e? Dan zou het ineens "eechte" zijn.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')