abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 oktober 2017 @ 19:38:55 #226
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174284836
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maanden lang roepen een vervanger te halen voor Willems waarvan je al lang wist dat ie zou vertrekken, en dan op de dag van de transfermarktdeadline toch maar niks kopen.

Vervolgens Paal maar weer omturnen tot een LB omdat Brenet al helemaal geen optie is voor op LB.

Pröpper moeten verkopen omdat je uitgeschakeld wordt door een aftandse kutclub voor de EL en je geen gat in je begroting wil.

Als je weet dat Moreno voor een zeer gelimiteerde transfersom mag vertrekken, dan moet je daar allang op anticiperen en een waardig alternatief achter de hand hebben.

Pereiro kopen voor een flink bedrag en jarenlang op een positie zetten waarop hij niet het best tot zijn recht komt.

Locadia links buiten zetten, terwijl het gewoon een spits is. Met als gevolg dat je nu 3 spitsen hebt, maar niet 1 echt goede.

Ja joh, ze doen het harstikke goed, kampioen in maart. Is de platte kar al gereed?
Al drie jaar lang roept iedereen over 'eigen jeugd een kans geven'. Doen ze dat een keer, is het ook niet goed.
pi_174284936
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Al drie jaar lang roept iedereen over 'eigen jeugd een kans geven'. Doen ze dat een keer, is het ook niet goed.
Het is natuurlijk ook door nood geboren.
Het afgelopen seizoen waren we al voortijdig uitgeschakeld voor het kampioenschap.
Toen was het ideale moment om wat jeugdspelers te brengen. (Bijv. Lammers mocht pas de laatste twee wedstrijden meer dan 5 minuten spelen).

Dan had je al wat meer geweten en wist je wie er wel klaar voor was en wie niet.
Daar had je voor dit seizoen op kunnen anticiperen.
pi_174285062
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zowel Ajax als Feyenoord waren in hun laatste wedstrijd toch een stuk indrukwekkender dan ons aller PSV.
Ik wil PSV niet ophemelen, ofzo. Maar paten we nou ook weer niet overdrijven. Ja PSV was kut. Maar om Ajax en Feyenoord nou indrukkend (er) te noemen gaat me ook weer iets te ver
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 8 oktober 2017 @ 20:14:51 #229
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174285753
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Al drie jaar lang roept iedereen over 'eigen jeugd een kans geven'. Doen ze dat een keer, is het ook niet goed.
Als de eigen jeugd goed genoeg is, zeg ik doen.
Maar eigen jeugd opstellen omdat het eigen jeugd is, gaat ten koste van het spel. Als er elders een betaalbaar beter alternatief voor handen is, ga je daarvoor. Je wilt presteren en prijzen pakken lijkt me. Niet de net niet spelers uit de PSV-opleiding opstellen zodat ze zich in de kijker kunnen spelen.
pi_174293738
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maanden lang roepen een vervanger te halen voor Willems waarvan je al lang wist dat ie zou vertrekken, en dan op de dag van de transfermarktdeadline toch maar niks kopen.

Vervolgens Paal maar weer omturnen tot een LB omdat Brenet al helemaal geen optie is voor op LB.

Pröpper moeten verkopen omdat je uitgeschakeld wordt door een aftandse kutclub voor de EL en je geen gat in je begroting wil.

Als je weet dat Moreno voor een zeer gelimiteerde transfersom mag vertrekken, dan moet je daar allang op anticiperen en een waardig alternatief achter de hand hebben.

Pereiro kopen voor een flink bedrag en jarenlang op een positie zetten waarop hij niet het best tot zijn recht komt.

Locadia links buiten zetten, terwijl het gewoon een spits is. Met als gevolg dat je nu 3 spitsen hebt, maar niet 1 echt goede.

Ja joh, ze doen het harstikke goed, kampioen in maart. Is de platte kar al gereed?
Met Arias en Brennet heb je twee prima backs. Paal kan als standin fungeren. Het is wat dunnetjes, maar niet hopeloos. Je hebt er ten minste niet iemand als Dijks staan. PSV heeft het zichzelf in de communicatie wat lastig gemaakt mbt de backs, maar ik vind de reacties daarop, bijvoorbeeld ook van Rik Elfrink, wat overdreven.

Voor de rest heb je prima punten. Wat ik helemaal niet snap, is dat het al jaren enorm lastig is om een harde boomlange CV te vinden, die ook een pass kan geven.

Het is inderdaad erg vroeg om over de platte kar te beginnen, maar het punt dat ik probeer te maken is dat de andere teams het echt niet beter voor elkaar hebben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_174294375
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 16:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ajax heeft een verstandelijk gehandicapte als trainer en Feyenoord gaat never nooit meer het geluk van vorig jaar bijelkaar toveren.

Gewoon drie ploegen met een kans op de titel.
Geluk _O- proest

Die badder is zo thentoe dom he
pi_174294386
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik wil PSV niet ophemelen, ofzo. Maar paten we nou ook weer niet overdrijven. Ja PSV was kut. Maar om Ajax en Feyenoord nou indrukkend (er) te noemen gaat me ook weer iets te ver
Dat PSV geen titelkandidaat is werd pijnlijk duidelijk toen ze door tien man alle kanten van t veld te zien kregen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 09:11:55 #233
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174294540
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat PSV geen titelkandidaat is werd pijnlijk duidelijk toen ze door tien man alle kanten van t veld te zien kregen.
3 punten. Ging het daar niet om bij voetbal, dat je meer scoort dan je tegenstander?

Nog steeds mad. :D
pi_174294578
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

3 punten. Ging het daar niet om bij voetbal, dat je meer scoort dan je tegenstander?

Nog steeds mad. :D
Haha, totaal niet mad, maar leuk altijd die spiegeling van het eigen gedrag van de altijd waanzinnig gefrustreerde brabanters. Minderwaardigheidscomplex ten aanzien van de randstad much? Werkelijk nergens kom je zulk gefrustreerd volk tegen, echt heerlijk.

PSV is gewoon geen kampioenskandidaat. Een zo'n matige overwinning doet daar niets aan af. Het is niets, het wordt niets. Vorig jaar had de selectie al geen geur noch smaak, en één lozano maakt nog geen lente. Een 'nederlaag met perspectief' *insert foxdeuntje*.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 09:20:32 ]
pi_174294655
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haha, totaal niet mad, maar leuk altijd die spiegeling van het eigen gedrag van de altijd waanzinnig gefrustreerde brabanters. Minderwaardigheidscomplex ten aanzien van de randstad much? Werkelijk nergens kom je zulk gefrustreerd volk tegen, echt heerlijk.

PSV is gewoon geen kampioenskandidaat. Een zo'n matige overwinning doet daar niets aan af. Het is niets, het wordt niets. Vorig jaar had de selectie al geen geur noch smaak, en één lozano maakt nog geen lente. Een 'nederlaag met perspectief' *insert foxdeuntje*.
Blij dat je weer terug bent :7
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174294668
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Blij dat je weer terug bent :7
Leuk je weer te spreken :)
  maandag 9 oktober 2017 @ 10:01:12 #237
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174295265
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haha, totaal niet mad, maar leuk altijd die spiegeling van het eigen gedrag van de altijd waanzinnig gefrustreerde brabanters. Minderwaardigheidscomplex ten aanzien van de randstad much? Werkelijk nergens kom je zulk gefrustreerd volk tegen, echt heerlijk.

PSV is gewoon geen kampioenskandidaat. Een zo'n matige overwinning doet daar niets aan af. Het is niets, het wordt niets. Vorig jaar had de selectie al geen geur noch smaak, en één lozano maakt nog geen lente. Een 'nederlaag met perspectief' *insert foxdeuntje*.
Lozano maakt ons kampioen. Eitje.
pi_174295271
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lozano maakt ons kampioen. Eitje.
_O-
pi_174295283
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haha, totaal niet mad, maar leuk altijd die spiegeling van het eigen gedrag van de altijd waanzinnig gefrustreerde brabanters. Minderwaardigheidscomplex ten aanzien van de randstad much? Werkelijk nergens kom je zulk gefrustreerd volk tegen, echt heerlijk.

PSV is gewoon geen kampioenskandidaat. Een zo'n matige overwinning doet daar niets aan af. Het is niets, het wordt niets. Vorig jaar had de selectie al geen geur noch smaak, en één lozano maakt nog geen lente. Een 'nederlaag met perspectief' *insert foxdeuntje*.
Feyenoord - NAC 0-2

Hahahaha _O-
pi_174295292
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Feyenoord - NAC 0-2

Hahahaha _O-
Ja was slecht joh. Had mijn ouwe meegenomen naar het stadion. Gelukkig was het zuipen in de middag wel gezellig.

Desondanks: kampioenen, jeuh.

Maar als je niet inziet dat PSV absoluut geen kampioenskandidaat is met dit zooitje brandhout, vrees ik echt of je je hersenen niet teveel verzopen hebt

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 10:03:48 ]
pi_174295513
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat PSV geen titelkandidaat is werd pijnlijk duidelijk toen ze door tien man alle kanten van t veld te zien kregen.
In de eerste helft speelden ze best aardig. In de tweede helft sloop angst in de ploeg. Angst die trouwens tegen Utrecht volledig werd weggespeeld.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_174295542
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:14 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

In de eerste helft speelden ze best aardig. In de tweede helft sloop angst in de ploeg. Angst die trouwens tegen Utrecht volledig werd weggespeeld.
De eerste helft deed echt pijn aan de ogen van beide ploegen, wat een ongelofelijke draak van een wedstrijd

De tweede helft was lachwekkend. Een potje tegen Utrecht dat de weg volledig kwijt is zegt me niet zoveel.

PSV ontbeert gewoon kwaliteit bij de eerste elf. Bij Feyenoord zijn de eerste elf nog wel oké, alles daarachter is aids. Ajax heeft de beste selectie maar een lachwekkende trainer.

Kortom, zal wel ajax worden.
pi_174295559
De bal is rond.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_174295568
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:16 schreef Lyrebird het volgende:
De bal is rond.
Gras is groen
De lucht is blauw
Immers mist een kans
PSV wordt geen kampioen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 10:17:20 ]
  maandag 9 oktober 2017 @ 10:27:39 #245
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174295785
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 06:07 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Met Arias en Brennet heb je twee prima backs. Paal kan als standin fungeren. Het is wat dunnetjes, maar niet hopeloos. Je hebt er ten minste niet iemand als Dijks staan. PSV heeft het zichzelf in de communicatie wat lastig gemaakt mbt de backs, maar ik vind de reacties daarop, bijvoorbeeld ook van Rik Elfrink, wat overdreven.

Voor de rest heb je prima punten. Wat ik helemaal niet snap, is dat het al jaren enorm lastig is om een harde boomlange CV te vinden, die ook een pass kan geven.

Het is inderdaad erg vroeg om over de platte kar te beginnen, maar het punt dat ik probeer te maken is dat de andere teams het echt niet beter voor elkaar hebben.
Arias en Brenet prima backs?
Haha, Arias wel ja. Brenet is op rechts een goede back up voor Arias. Maar op links moet je je ogen uit je kop schamen als je hem opstelt (zie AZ).
Niks ten nadele van Brenet, maar met hem op links speel je met 1 man minder. Daar kan hij zelf ook niks aan doen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 11:05:54 #246
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174296495
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Arias en Brenet prima backs?
Haha, Arias wel ja. Brenet is op rechts een goede back up voor Arias. Maar op links moet je je ogen uit je kop schamen als je hem opstelt (zie AZ).
Niks ten nadele van Brenet, maar met hem op links speel je met 1 man minder. Daar kan hij zelf ook niks aan doen.
Als je in een 5-3-2 of 4-4-2 gaat spelen met Luckassen als extra slot voor Isimat en Schwaab, dan speel je naar de mogelijkheden van je selectie en is, voor Eredivisiebegrippen, alleen linksback een echt zwakke plek.

Weet je tot aan de winterstop aan te haken omdat Ajax en Feyenoord ook nog lopen te klungelen en versterk je die plek dan goed, dan ben je niets minder dan Ajax en Feyenoord.

We moeten niet zo dramatisch doen. Dat je vorig jaar niet meedeed voor de titel lag uitsluitend aan het gebrek aan goals. Dat probleem lijkt nu opgelost.
pi_174296918
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik wil PSV niet ophemelen, ofzo. Maar paten we nou ook weer niet overdrijven. Ja PSV was kut. Maar om Ajax en Feyenoord nou indrukkend (er) te noemen gaat me ook weer iets te ver
Beide ploegen rekenden in een zware uitwedstrijd snel af met hun tegenstanders. Dat is best indrukwekkend. Heb ik PSV al héél lang niet meer zien doen, snel afrekenen met de tegenstander.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_174297006
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Beide ploegen rekenden in een zware uitwedstrijd snel af met hun tegenstanders. Dat is best indrukwekkend. Heb ik PSV al héél lang niet meer zien doen, snel afrekenen met de tegenstander.
Njah, Ajax speelde in ieder geval verre weg van indrukwekkend. Daarnaast is Heerenveen voor Ajax een beetje het Utrecht voor PSV.

Feyenoord had trouwens ook zomaar achter kunnen staan als dat doelpunt van Weghorst gewoon telde. Ook al doet dat er niet echt toe natuurlijk. Maar om nou te zeggen dat Heerenveen en AZ helemaal zoekgespeeld zijn door resp. Ajax en Feyenoord is wat overdreven imho.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174297264
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Njah, Ajax speelde in ieder geval verre weg van indrukwekkend. Daarnaast is Heerenveen voor Ajax een beetje het Utrecht voor PSV.

Feyenoord had trouwens ook zomaar achter kunnen staan als dat doelpunt van Weghorst gewoon telde. Ook al doet dat er niet echt toe natuurlijk. Maar om nou te zeggen dat Heerenveen en AZ helemaal zoekgespeeld zijn door resp. Ajax en Feyenoord is wat overdreven imho.
De spelers van AZ gaven zelf aan dat ze helemaal de tering werden gespeeld. Bij jullie was het gewoon wachten op de 1-0 en dan zou WII vanzelf wel instorten. Ajax heeft kans gezien om bagger te spelen, geen overwicht te hebben en toch met 0-4 te winnen.

Ik vond van de 3x 4-0 die van Ajax het minst indrukwekkend.
BFF met GGMM
  maandag 9 oktober 2017 @ 11:58:43 #250
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174297598
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De spelers van AZ gaven zelf aan dat ze helemaal de tering werden gespeeld. Bij jullie was het gewoon wachten op de 1-0 en dan zou WII vanzelf wel instorten. Ajax heeft kans gezien om bagger te spelen, geen overwicht te hebben en toch met 0-4 te winnen.

Ik vond van de 3x 4-0 die van Ajax het minst indrukwekkend.
Ik die van PSV, wat een oogaids was dat zeg, vooral de eerste helft was een schandalige vertoning.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')