abonnement Unibet Coolblue
pi_174090804
Waarschijnlijk is de vlotter van mijn benzinemeter lek
als ik hem er een stukkie uittrek en mijn contact aandoe en de boel een beetje heen en weer beweegt dan slaat de meter uit naar vol en leeg enz
zet ik alles weer vast dan staat de meter op bijna leeg ( beweegt een klein stukje)
dus er moet een nieuw metertje in maar ik krijg de vlotter niet door het gaatje waar die waarschijnlijk door naar binnen gekomen is
het lijkt wel of die ietsiepietsie groter is dan het gaatje
moet ik gewoon een beetje kracht gebruiken door aan et stangetje te trekken of is er een slimmere methode ?
pies on joe toe
pi_174090878
Is dat ding hol?

Foto van het probleem?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174090936
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
Is dat ding hol?

Foto van het probleem?
geen idee of zo'n ding hol is
fotootje gaat niet meer lukken want heb net de hele zooi weer in elkaar gezet :(
maar ik neem aan dat je zo'n ding op een normale gewoon uit je tank moet kunnen trekken
nu moet ik er kracht achter zetten maar durf niet teveel te doen want misschien kan dat ding wel breken en dan zit ie voor altijd in mijn tank niks te doen
pies on joe toe
pi_174090989
pies on joe toe
pi_174091241
Denk dat het idd een kwestie van geweld plegen is..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174091931
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Denk dat het idd een kwestie van geweld plegen is..
sja, dan heb je de oude er wel uit, maar krijg je dan de nieuwe er op een normale manier in ?:)
pies on joe toe
pi_174092291
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:36 schreef bonke het volgende:

[..]

sja, dan heb je de oude er wel uit, maar krijg je dan de nieuwe er op een normale manier in ?:)
op dezelfde manier, ze hebben die tank echt niet om die vlotter heen gebouwd :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')