abonnement Unibet Coolblue
pi_174084148
Waarom stopt men gif in vleeswaren en kaas?
pi_174084293
Teveel mensen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_174084296
Gewoon. Omdat het kan.
pi_174084425
We willen je dood hebben
Ik ben geil
pi_174084631
Check de wikipedia over het conserveermiddel.

Toxisch, oxiderend en milieugevaarlijk.

Ik sprak ooit een Amerikaan die met dat spul werkt. Hij waarschuwde mij om bepaalde producten nooit te eten. Dat nam ik toen niet zo serieus, maar sinds de berichten over het zelfmoordpoeder ben ik mij gaan verdiepen in dat middel en begrijp ik niet waarom de autoriteiten dit toestaan.

Kan iemand met wetenschappelijke kennis uitleggen waarom dit middel niet gevaarlijk is voor de volksgezondheid?
pi_174084786
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Check de wikipedia over het conserveermiddel.

Toxisch, oxiderend en milieugevaarlijk.

Ik sprak ooit een Amerikaan die met dat spul werkt. Hij waarschuwde mij om bepaalde producten nooit te eten. Dat nam ik toen niet zo serieus, maar sinds de berichten over het zelfmoordpoeder ben ik mij gaan verdiepen in dat middel en begrijp ik niet waarom de autoriteiten dit toestaan.

Kan iemand met wetenschappelijke kennis uitleggen waarom dit middel niet gevaarlijk is voor de volksgezondheid?
Zelfmoord poeder is okay maar coke is beter.
pi_174084908
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 01:03 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Check de wikipedia over het conserveermiddel.

Toxisch, oxiderend en milieugevaarlijk.

Ik sprak ooit een Amerikaan die met dat spul werkt. Hij waarschuwde mij om bepaalde producten nooit te eten. Dat nam ik toen niet zo serieus, maar sinds de berichten over het zelfmoordpoeder ben ik mij gaan verdiepen in dat middel en begrijp ik niet waarom de autoriteiten dit toestaan.

Kan iemand met wetenschappelijke kennis uitleggen waarom dit middel niet gevaarlijk is voor de volksgezondheid?
Als je nou zo je OP begon had het topic misschien nog enige potentie.

Maar dat conserveringsmiddel krijg je in zo'n kleine mate binnen dat het niet schadelijk voor je is. (als het goed is) Dat zelfmoordpoeder neem je dan ineens 10.000x dezelfde portie.
pi_174084972
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 01:32 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Als je nou zo je OP begon had het topic misschien nog enige potentie.

Maar dat conserveringsmiddel krijg je in zo'n kleine mate binnen dat het niet schadelijk voor je is. (als het goed is) Dat zelfmoordpoeder neem je dan ineens 10.000x dezelfde portie.
"Als het goed" impliceert dat je ook twijfelt.

Water is ook dodelijk bij bepaalde hoeveelheid, maar is geen gif.

Er is zoveel nog niet bekend over het menselijk lichaam, waarom nemen de autoriteiten risico met dat beetje gif?
  zaterdag 30 september 2017 @ 07:45:09 #9
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_174085890
Dit lijkt me meer een topic voor BNW...
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_174086027
En hoeveel mensen zijn hier al aan overleden?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_174086083
Om welk conserveringsmiddel gaat het dan?

Want op deze manier kan ik er geen oordeel over vellen. Ik weet niet hoe gebruikelijk dit conserveringsmiddel is en in welke hoeveelheden het wordt gebruikt etc.

Waarschijnlijk is het middel ook alleen dodelijk als je het in pure vorm inneemt in een grotere hoeveelheid.

Aan de andere kant zijn er meer stoffen toegestaan met bedenkelijke gezondheidseffecten.

Stoffen als aspartaam bijvoorbeeld of glyfosaat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_174086116
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 08:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Om welk conserveringsmiddel gaat het dan?
(...)
Hét conserveermiddel. }:|
Staat er toch duidelijk. :{w
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 30 september 2017 @ 08:39:59 #13
74056 crew  ToT
pi_174086151
Het menselijk lichaam kan veel schade weer herstellen als je niet continu aan dezelfde gifstoffen blootstaat. Gewoon goed gevarieerd eten dus, dan zal het verder relatief vrij weinig kwaad kunnen.
pi_174086157
Amerikanen gooien veel meer rotzooi door het eten dan Europeanen.

Wat is de naam van dat middel?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_174086308
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 00:32 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Waarom stopt men gif in vleeswaren en kaas?
Definieer 'gif' eens, als je wil ?
pi_174091655
"zelfmoordpoeder" levert me oa: natriumazide (explosieve stof gebruikt in oudere airbags), pentobarbital (een barbituraat dat niet vrij verkocht wordt).

Als het een conserveermiddel betreft dan lijkt natriumnitriet (E250) een goede gok, gebruikt voor de bewaring van vlees, vis en kaas. Dodelijke dosis: minstens 71 mg/kg(lichaamsgewicht).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174091962
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Om welk conserveringsmiddel gaat het dan?

Want op deze manier kan ik er geen oordeel over vellen. Ik weet niet hoe gebruikelijk dit conserveringsmiddel is en in welke hoeveelheden het wordt gebruikt etc.

Waarschijnlijk is het middel ook alleen dodelijk als je het in pure vorm inneemt in een grotere hoeveelheid.

Aan de andere kant zijn er meer stoffen toegestaan met bedenkelijke gezondheidseffecten.

Stoffen als aspartaam bijvoorbeeld of glyfosaat.
Er zijn zoveel chemische stoffen die toegestaan zijn. Bepaalde chemische stoffen vind je ook in natuurlijke producten. Het is alleen bij cola zo dat je iets van 30 flessen per dag zou moeten drinken wil je een gevaarlijke dosis aspartaam binnenkrijgen.

En daar zit je dan met je glaasje te klagen.

Dieeten worden vaak ook gespiegeld aan de meest extreme uitwassen in de VS. Dus geen wonder dat men panisch gaat lopen doen. Energiedrink is bv niet goed want iemand is overleden na 10 blikjes op een dag.. zoiets. Daarom is het wel niet goed maar niet iedereen slaat er van achterover.
pi_174091988
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er zijn zoveel chemische stoffen die toegestaan zijn. Bepaalde chemische stoffen vind je ook in natuurlijke producten. Het is alleen bij cola zo dat je iets van 30 flessen per dag zou moeten drinken wil je een gevaarlijke dosis aspartaam binnenkrijgen.

En daar zit je dan met je glaasje te klagen.
waardoor je eerder een watervergiftiging krijgt maar boeiend, blijven janken om aspartaam
Baby darling doll face honey
pi_174092148
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 00:32 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Waarom stopt men gif in vleeswaren en kaas?
Net zoals water, weet je hoeveel mensen daar aan dood gaan elk jaar weer ?
En zuurstof, ook zo'n shitproduct, en nog vrij verkrijgbaar ook ( voor de meesten dan, die onder water zitten, hebben daar iets minder van )
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 30 september 2017 @ 14:50:35 #20
74056 crew  ToT
pi_174092170
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:40 schreef Resistor het volgende:
Amerikanen gooien veel meer rotzooi door het eten dan Europeanen.

Wat is de naam van dat middel?
Nederland staat zelfs bovenaan de wereldlijst van betrouwbaar eten.
pi_174092197
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Nederland staat zelfs bovenaan de wereldlijst van betrouwbaar eten.
Dat is stiekem ook wel omdat we (te) veel regeltjes hebben daarin.
Niet erg, dat terzijde, maar soms kunnen we daar best in doorslaan.

Moet je maar eens een topic over houdbaarheid/verkoopdatums doornemen.
Hoeveel mensen panisch zijn om een slok melk uit een pak 'dag over de datum' melk te drinken.
pi_174092458
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:02 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Definieer 'gif' eens, als je wil ?


  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 30 september 2017 @ 15:12:38 #23
74056 crew  ToT
pi_174092559
quote:
En niet te vergeten: :') (emo.gif) en:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174092576
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:12 schreef ToT het volgende:

[..]

En niet te vergeten: :') (emo.gif) en:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga aub naar ONZ
pi_174092619
Laten we lekker natuurlijke dingen eten...
















^ (ik kan alleen niet de andere delen vinden hier van) ^
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')