abonnement Unibet Coolblue
pi_174083099
Ik ben de koning van zeeland
I will do what i must !!
pi_174083101
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:28 schreef TillyB het volgende:

[..]

Frisse *O*
Hey. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_174083104
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.Ik moest er wel aan denken. :D
Ik moet die naam dan toch ergens anders tegengekomen zijn. Ik ken die serie niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 29 september 2017 @ 23:31:05 #29
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_174083107
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:29 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zegt me nog niets :D

Gelukkig ben ik daar dan niet beland. Ik ben hier terechtgekomen maar ik woonde hier al. Voorlopig prima ^O^
Wees blij, Ik kon toen kiezen tussen een blijf van mijn lijf huis en mijn huisdieren achterlaten. Nou dat echt nooit. Of een huisje in dit dorp. Ben in dit dorp. :)
Utopia!
pi_174083110
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:30 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Hey. *O*
Heb je nog een muziekje?
TEAM BAKSTEEN
pi_174083113
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:30 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik moet die naam dan toch ergens anders tegengekomen zijn. Ik ken die serie niet.
Vast ergens in een boek of krant.
pi_174083116
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:31 schreef TillyB het volgende:

[..]

Heb je nog een muziekje?
Ik zal eens kijken voor wat leuks.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_174083122
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:31 schreef Haropro het volgende:

[..]

Wees blij, Ik kon toen kiezen tussen een blijf van mijn lijf huis en mijn huisdieren achterlaten. Nou dat echt nooit. Of een huisje in dit dorp. Ben in dit dorp. :)
Kun je niet ergens anders wonen dan? Of gaat dat niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_174083131
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:31 schreef TillyB het volgende:

[..]

Heb je nog een muziekje?
I will do what i must !!
pi_174083175
quote:
Het schijnt dat psychopaten hier van houden. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_174083185
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:35 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Het schijnt dat psychopaten hier van houden. :D
*) *) *) *)
I will do what i must !!
pi_174083187
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_174083197
quote:
Meest overrated rapper ever
TEAM BAKSTEEN
pi_174083210
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:36 schreef TillyB het volgende:

[..]

Meest overrated rapper ever
:P :P :P
I will do what i must !!
  vrijdag 29 september 2017 @ 23:38:56 #40
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_174083241
Mijn berichten op de COS zijn steeds weg, maar ik werd aangevallen omdat ik anderen had aangevallen om Mario. Ik deed normaal tegen Mario en gaf hem gewoon antwoord omdat ik snapte dat ik dat zelf ook zou willen. Hij was een outsider en ineens zijn allerlei mensen daar die zich over hem ontfermen. Van die moedertjes, mag ik dat raar vinden als je nooit zo deed?

En ook aangevallen om mensen die hier zeggen met veel drama dat ze Utopia opgegeven hebben en alle vrienden van Facebook en de nodige tranen enzo blijkbaar en daar toch steeds gaan posten.

Dat zijn twee dingen die ik misschien verkeerd deed.

En ik snap dat jullie nu ook al me zat zijn maar wilde ter mijne verdediging toch wel even de chronologische volgorde beschrijven.

En o ja, ik haat niemand, ik hou van niemand, behalve van mijn katje. Dit is internet toch?
Utopia!
pi_174083254
I will do what i must !!
pi_174083260
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 29 september 2017 @ 23:40:20 #43
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_174083263
En nu zou mijn moeder zeggen als ze nog zou leven: je moet niet zo laten blijken dat je Asperger hebt, toen was dat woord nog niet eens uitgevonden. Ze zou zeggen: je zou moeten doen alsof je neutraal ben en overal mee eens en mee gaan met de wind :)
Utopia!
pi_174083264
quote:
Hmm. Vind je die mooier dan het origineel?
TEAM BAKSTEEN
pi_174083275
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:38 schreef Haropro het volgende:
Mijn berichten op de COS zijn steeds weg, maar ik werd aangevallen omdat ik anderen had aangevallen om Mario. Ik deed normaal tegen Mario en gaf hem gewoon antwoord omdat ik snapte dat ik dat zelf ook zou willen. Hij was een outsider en ineens zijn allerlei mensen daar die zich over hem ontfermen. Van die moedertjes, mag ik dat raar vinden als je nooit zo deed?

En ook aangevallen om mensen die hier zeggen met veel drama dat ze Utopia opgegeven hebben en alle vrienden van Facebook en de nodige tranen enzo blijkbaar en daar toch steeds gaan posten.

Dat zijn twee dingen die ik misschien verkeerd deed.

En ik snap dat jullie nu ook al me zat zijn maar wilde ter mijne verdediging toch wel even de chronologische volgorde beschrijven.

En o ja, ik haat niemand, ik hou van niemand, behalve van mijn katje. Dit is internet toch?
Niemand is je zat hier. Wees gerust.
En het modden, breek me de bek niet open.

Je asperger zal trouwens wel een beetje parten spelen. Misschien intepreteer je dingen net iets anders of verwoord je dingen anders of rechtstreekser. Maar dat maakt niks uit!
pi_174083277
Thuglife _O_ _O_ _O_
I will do what i must !!
pi_174083289
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:38 schreef Haropro het volgende:
Mijn berichten op de COS zijn steeds weg, maar ik werd aangevallen omdat ik anderen had aangevallen om Mario. Ik deed normaal tegen Mario en gaf hem gewoon antwoord omdat ik snapte dat ik dat zelf ook zou willen. Hij was een outsider en ineens zijn allerlei mensen daar die zich over hem ontfermen. Van die moedertjes, mag ik dat raar vinden als je nooit zo deed?

En ook aangevallen om mensen die hier zeggen met veel drama dat ze Utopia opgegeven hebben en alle vrienden van Facebook en de nodige tranen enzo blijkbaar en daar toch steeds gaan posten.

Dat zijn twee dingen die ik misschien verkeerd deed.

En ik snap dat jullie nu ook al me zat zijn maar wilde ter mijne verdediging toch wel even de chronologische volgorde beschrijven.

En o ja, ik haat niemand, ik hou van niemand, behalve van mijn katje. Dit is internet toch?
Als ik het me goed herinner heb jij ook weleens afscheid genomen.
En waarom is Mario een outsider?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_174083292
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:38 schreef Haropro het volgende:
Mijn berichten op de COS zijn steeds weg, maar ik werd aangevallen omdat ik anderen had aangevallen om Mario. Ik deed normaal tegen Mario en gaf hem gewoon antwoord omdat ik snapte dat ik dat zelf ook zou willen. Hij was een outsider en ineens zijn allerlei mensen daar die zich over hem ontfermen. Van die moedertjes, mag ik dat raar vinden als je nooit zo deed?

En ook aangevallen om mensen die hier zeggen met veel drama dat ze Utopia opgegeven hebben en alle vrienden van Facebook en de nodige tranen enzo blijkbaar en daar toch steeds gaan posten.

Dat zijn twee dingen die ik misschien verkeerd deed.

En ik snap dat jullie nu ook al me zat zijn maar wilde ter mijne verdediging toch wel even de chronologische volgorde beschrijven.

En o ja, ik haat niemand, ik hou van niemand, behalve van mijn katje. Dit is internet toch?
Euh. Geen idee? ik krijg dat soort dingen nooit mee :@

Ik doe niet aan haten.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_174083294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:40 schreef Haropro het volgende:
En nu zou mijn moeder zeggen als ze nog zou leven: je moet niet zo laten blijken dat je Asperger hebt, toen was dat woord nog niet eens uitgevonden. Ze zou zeggen: je zou moeten doen alsof je neutraal ben en overal mee eens en mee gaan met de wind :)
Nee hoor, je moet ook gewoon je eigen mening houden en uiten. Veel gezonder.
pi_174083295
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:40 schreef TillyB het volgende:

[..]

Hmm. Vind je die mooier dan het origineel?
Neuh,dat niet.Wel een leuke cover.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')