abonnement Unibet Coolblue
pi_174077928
..Daarnaast schreef ze kortstondig columns voor de website FOK! ..

:o
Staat op Wiki..dus is het waar.
Zijn die columns nog terug te vinden? Ik wil ze graag lezen! *O*
´
  vrijdag 29 september 2017 @ 19:36:33 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174078076
quote:
Door Kim Holland

"Hij was een ongelukje", zei de vrouw, wijzend op baby in de kinderwagen die ze voortduwde. Ze knipoogde erbij. Het was een knipoog die ik op dat moment nog niet kon thuisbrengen. Iedereen is voorgelicht. En de vrouw, die met haar 35 jaar al 2 kinderen had van 14 en 15, moest al helemaal weten hoe het werkt.

Totdat ik van een kennis hoorde dat hij bij zijn vrouw wegging omdat hij slachtoffer was geworden van een vuil complot. Twee jaar daarvoor was hij getrouwd omdat ze een "ongelukje" hadden gehad, waardoor zijn vriendin zwanger was geraakt. Bij hemzelf stonden kinderen niet zo hoog op het verlanglijstje, hij had het druk genoeg met z'n voetbal en andere hobbies. Maar zijn vriendin, die was er erg op gebrand. Ze had een onbedwingbare nestdrang. De pil, daar kreeg ze dikke benen van en ze moesten hun toevlucht nemen tot condooms. Durex topsafe. Dat zat dus wel goed. Een lel rubber waar je 25 liter water in kon gieten zonder dat het ding zou knappen met als safetynet een klodder zaaddodende pasta in het zaadreservoir. Dat kon niet fout gaan. En toch..... een ongelukje. Je hoort het zo vaak. Condooms zijn nu eenmaal niet 100% veilig, eerder 99,99%, en er is dus theoretisch altijd een kans dat je de lul bent. Maar er zijn zoveel onverwachte nakomertjes en jonge stelletjes die overvallen worden door zwangerschappen, dat een beetje statisticus zou kunnen concluderen dat er iets niet klopt.

Deze week zat ik rond de tafel met een man van Durex. Gewoon om eens te kijken in hoeverre we iets voor elkaar zouden kunnen betekenen. Hij vroeg zich af waardoor het toch zou komen dat condooms toch nog een beetje de naam hebben onveilig te zijn, terwijl er echt geen zaadfragment doorheen komt. Die kennis van mij, die net van z'n vrouw af gaat, dat is dus een verhaal met een staartje. Zijn schoonmoeder dacht dat, nu de kleine er eenmaal was, het niet zo erg zou zijn dat de trotse vader te weten zou komen dat zijn poezelige vrouwtje het condoom speciaal voor de gelegenheid, in samenspraak met schoonma, met een extreem dunne naald had geperforeerd om zijn zaad toegang te bieden tot haar eicellen. Maar eigenlijk had ze wel kunnen weten dat de jongen, onthutst en bedrogen, het hazenpad zou kiezen als hij te horen kreeg dat hij slachtoffer was van een Rosemary's Baby achtig complot. Het was dan wel geen duivelskind, maar de omstandigheden waaronder de bevruchting tot stand was gekomen waren toch op z'n minst misselijkmakend. De man van Durex was even met stomheid geslagen. Zo'n simpele truc, zulke grote gevolgen, maar geen vent die daar ooit bij stil stond.

Ik vind het een vreemd idee, dat er waarschijnlijk talloze ongelukjes rondlopen die door vals spel tot stand zijn gekomen. Dat er echt vrouwen zijn die zo graag hun kinderwens vervuld zien, dat ze gebruik maken van de matige reputatie van condooms om hun man te misleiden, als hij zelf (nog) niet aan kinderen toe is. Wat een speldenprik al niet teweeg kan brengen. Zouden deze vrouwen nou stiekempjes hun man uitlachen? Omdat de sloeber er intrapt? Of voelen ze er zich toch schuldig onder dat ze hem een ander leven geven dan hij op dat moment voor ogen had?

En dan te bedenken dat de mannenpil er aan komt. Daar gaan de mannen helemaal mee voor schut. Als je als vrouw geen kinderen wilt, dan zeg je: "schatje, vergeet je pil niet." Heb je zin in een ongelukje, dan zeg je niets. Er komt vast en zeker een dag dat hij 'm een keer vergeet.
Bron: http://frontpage.fok.nl/column/126496
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 29 september 2017 @ 19:43:36 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174078270
Kan geen andere columns vinden :o

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 23:51 schreef Arcee het volgende:
Lokquote
Even de expert erbij halen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174078411
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:43 schreef Maraca het volgende:
Kan geen andere columns vinden :o

[..]

Even de expert erbij halen :+
Wauw! Thx! ^O^

..een Rosemary's Baby achtig complot... _O-

Ik had geen idee dat ze voor FOK! heeft geschreven! En dat deed ze nog goed ook, afgaande op de eerste column. Kan die vrouw niet terug komen? O+
´
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 29 september 2017 @ 19:53:34 #5
186611 Haags
pi_174078516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:48 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wauw! Thx! ^O^

..een Rosemary's Baby achtig complot... _O-

Ik had geen idee dat ze voor FOK! heeft geschreven! En dat deed ze nog goed ook, afgaande op de eerste column. Kan die vrouw niet terug komen? O+
DOEN ^O^
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 29 september 2017 @ 23:15:56 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  zaterdag 30 september 2017 @ 10:37:17 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174087395
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:43 schreef Maraca het volgende:
Kan geen andere columns vinden :o

En terecht. Wat een niks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')