abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 29 september 2017 @ 17:54:31 #1
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174076471
quote:
ARNHEM - In een woning aan de Van Oldenbarneveldtstraat in Arnhem is vrijdagmiddag een dode gevonden. De politie gaat uit van een misdrijf. Diverse buurtbewoners zeggen dat het slachtoffer een vrouw is die werkte als prostituee.

De politie is nog druk bezig met onderzoek. Er staat een zogenoemde PD-unit, vanwaaruit de politie werkt. PD staat voor plaats delict.

Een bezoeker van de woning vond de dode en belde de politie. Agenten kwamen rond 12.30 uur kijken en troffen inderdaad een dode aan. De politie wil nog niet bevestigen dat de dode een vrouw is.

De woning is afgezet voor sporenonderzoek. De politie is met een buurtonderzoek begonnen en is op zoek naar getuigen.

Er gaan geruchten dat er geschoten is. De politie kan dat niet bevestigen. In en rond het huis zijn vrijdag spullen in beslag genomen door de politie. Een politiehelikopter heeft vanuit de lucht meegespeurd.


'Leuk, lief meisje'
Een man die vlak bij het slachtoffer woonde, zegt dat hij haar vaag kende. 'Het leek me een leuk, lief meisje. We zeiden elkaar hallo.' Hij schat haar begin 20.

De man is erg geschrokken. 'Je ziet het altijd op tv en nu gebeurt het naast je deur.'
Niet de eerste keer in Arnhem, maar deze keer gaat het ook nog eens om een jonge meid. Wat ik raar vindt is dat er gisteravond al schoten en geschreeuw zijn geboord, echter is er vandaag pas onderzoek gepleegd.


http://www.omroepgelderla(...)aat-uit-van-misdrijf
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_174076571
Lief meisje was dat inderdaad.

Wat jammer.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_174076583
Schokkend.
pi_174076958



Geruchten
In de straat staan zeker tien politiewagens en vier wagens van de opsporingsdienst. Mensen ter plaatse zouden schoten gehoord hebben. Ook gaat het gerucht rond dat er iemand is neergestoken. Die verhalen kunnen niet bevestigd worden door de politie.

Bebloede tassen
Behalve de voorkant, is ook de achterkant van het huizenblok afgezet met hekken. De politie is hier druk bezig met onderzoek. Er lopen mannen in witte pakken en er zijn foto's gemaakt van een zwart doosje en enkele tassen. Die tassen houden verband met deze zaak. Ze waren besmeurd met bloed en zijn vermoedelijk achtergelaten na het incident. Daarin zouden onder meer een mobiele telefoon, laptop en sieraden hebben gezeten, evenals bebloede doeken en kleding.
Al die spullen waren van het slachtoffer. De inhoud is in beslag genomen en wordt onderzocht door de politie..
´
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 29 september 2017 @ 19:33:06 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174077984
Opzouten met die zogenaamd grappige reacties.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 29 september 2017 @ 19:48:25 #6
186611 Haags
pi_174078398
niet best.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:04:39 #7
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_174078662
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Opzouten met die zogenaamd grappige reacties.
Jij verwacht dat de politie 's nachts tentjes gaat opzetten?
Misschien zat de dienst erop.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_174078673
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:04 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

Jij verwacht dat de politie 's nachts tentjes gaat opzetten?
Misschien zat de dienst erop.
Ja en?
pi_174079196
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Opzouten met die zogenaamd grappige reacties.
Straks moet je naar Nijmegen voor je gerief.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:32:19 #10
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174079204
Als ik op de foto's afga een vrij "nette" buurt?
pi_174079222
"Het contact met de buren zou niet verder gaan dan hoi en doei. "

Bedankt Joost!
pi_174079236
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:32 schreef Twiitch het volgende:
Als ik op de foto's afga een vrij "nette" buurt?
Heb je al die allochtonen niet gezien op de video.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:35:32 #13
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174079283
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je al die allochtonen niet gezien op de video.
O ja. Ik zie het al. Walgelijke achterbuurt. Ik vermoed eerwraak. Fik erin.
pi_174079293
20 jaar..Oost Europese hoertje of 'studente' bezig met haar opleiding? Wat drijft je in godsnaam om je lichaam te prostitueren op zo een jonge leeftijd? :'(
pi_174079320
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:35 schreef Triggershot het volgende:
20 jaar..Oost Europese hoertje of 'studente' bezig met haar opleiding? Wat drijft je in godsnaam om je lichaam te prostitueren op zo een jonge leeftijd? :'(
Jong?

Emile Ratelslang zou d'r inruilen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174079332
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

O ja. Ik zie het al. Walgelijke achterbuurt. Ik vermoed eerwraak. Fik erin.
Speculatime! Hoertje wilde overstappen van provider, pooier dacht, no bitch you mine, ill fucking kill you?
pi_174079360
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Jong?

Emile Ratelslang zou d'r inruilen.
Mja, Giel Beelen en Peter Jan Rens ook, maar misschien een vooroordeel.. ik zie altijd prostitutie op jonge leeftijd als pure wanhoop of dwang, vind het moeilijk (bekrompen mwuah, I know, I know) om te voorstellen dat het een weloverwogen eigen keus is geweest.
pi_174096631
https://www.telegraaf.nl/(...)ood-in-woning-arnhem

Wij allemaal speculeren over een mooi, jong mokkel. Behelst het stiekem een 32-jarige vent.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_174097181
pics?
pi_174097768
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:50 schreef Morendo het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ood-in-woning-arnhem

Wij allemaal speculeren over een mooi, jong mokkel. Behelst het stiekem een 32-jarige vent.
Van genderneutraliteit naar transgender geneutraliseerd...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_174106032
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:35 schreef Triggershot het volgende:
20 jaar..Oost Europese hoertje of 'studente' bezig met haar opleiding? Wat drijft je in godsnaam om je lichaam te prostitueren op zo een jonge leeftijd? :'(
Er zit vaak wel een gedachte achter, in pak em beet twee jaar prostitutie verdien je namelijk meer dan in 10 jaar werken, en op die manier kan je dus een bepaalde doelstelling sneller verwezenlijken dan op welke andere manier ook. Zo ken ik een advocate die haar studie op die manier bekostigd heeft. Het is maar net wat je er voor over hebt om je doel te bereiken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174106897
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:35 schreef Triggershot het volgende:
20 jaar..Oost Europese hoertje of 'studente' bezig met haar opleiding? Wat drijft je in godsnaam om je lichaam te prostitueren op zo een jonge leeftijd? :'(
Misschien omdat je met een kwartier pijpen net zoveel kunt verdienen als een dag werken?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174108074
quote:
De politie hield in eerste instantie rekening met een misdrijf, maar na onderzoek bleek dat niet het geval.
´
pi_174108558
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:54 schreef Straatcommando. het volgende:

Er gaan geruchten dat er geschoten is. De politie kan dat niet bevestigen. In en rond het huis zijn vrijdag spullen in beslag genomen door de politie. Een politiehelikopter heeft vanuit de lucht meegespeurd.


http://www.omroepgelderla(...)aat-uit-van-misdrijf
:')

Dat stuk nonsens hoefde er niet in het artikel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')