abonnement Unibet Coolblue
pi_174073541
Hallo allemaal,

Ik heb het hele internet al afgezocht naar wat het probleem kan zijn met mijn vw polo, maar kan tot nu toe nog niks gerelateerd gevonden, misschien dat jullie iets weten!
Een aantal weken geleden is de versnellingsbak kapot gegaan en is deze vervangen voor een 2de handse versnellingsbak, ook zijn meteen de koppelingsplaten vernieuwd. Het probleem is nu dat het schakelen naar zijn 1,3 en 5 een stuk zwaarder is geworden dan voorheen.. iemand idee wat dit probleem zou kunnen veroorzaken? De auto schakelt wel normaal in zijn versnellingen en koppelt perfect.
pi_174074383
Je moet ook altijd gewoon in zijn 5 optrekken is veel beter !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_174075139
Die versnellingen zitten aan dezelfde kant, ik zet mijn geld op slechte afstelling van het schakelmechaniek. Effe terug dus.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174078905
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Die versnellingen zitten aan dezelfde kant, ik zet mijn geld op slechte afstelling van het schakelmechaniek. Effe terug dus.
Bedankt voor je reactie, maar bedoel je dat de 1, 3 en 5 allemaal op dezelfde as zitten?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 29 september 2017 @ 21:19:31 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174080332
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Die versnellingen zitten aan dezelfde kant, ik zet mijn geld op slechte afstelling van het schakelmechaniek. Effe terug dus.
Dit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_174080810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:17 schreef NiLooow het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie, maar bedoel je dat de 1, 3 en 5 allemaal op dezelfde as zitten?
Niet IN de bak.. de beweging van je pook gaat via een mechaniek met wat scharnierpunten naar de schakelhevel op je bak.. als dat ding niet mooi in lijn staat of hij staat ergens onder spanning schakelt hij beroerd, of vaak mis, of hij wil niet in zijn achteruit, zulk soort fratsen.. kan een kwestie van een mm zijn. Moeten ze gewoon even goed afstellen..

Met dat 'aan dezelfde kant' bedoel ik dus dat je ze inschakelt door een beweging met de pook naar voren (of achter, ligt aan de auto).
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')