abonnement Unibet Coolblue
pi_174072749


Voetbal Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier, Gillette & Toto.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Gillette Speler van de Week
Sinds het programma Voetbal Inside heet wordt er geen Gillette elftal van de week meer gekozen door journalisten. Tegenwoordig kiest het publiek de speler van de week, die vervolgens een schoen met een gouden veter krijgt. Simon Zijlemans mag iedere week de schoen uitreiken. Hij doet dat vaak op een grappig bedoelde manier, hoewel niemand erom moet lachen. Vrijwel altijd wint een Feyenoorder (tenzij Jan Boskamp geen Feyenoorder mag nomineren van de directie omdat een Ajacied moet winnen). Stemmen kan hier.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

De App
Heeft u hem al gedownload? Nee? Dan zal Wilfred Genee u daar zo'n 40-45 keer per uitzending aan herinneren. Die app, die kunt u downloaden!

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal Inside, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien, de Kantineheld, Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Tommie Beugelsdijk en natuurlijk Wim (Wimpie) Kieft.



:P
pi_174072873
Zou het niet alsnog die Galjaard zijn?

Ze doen een beetje afstandelijk over degene die een mail had gestuurd, waarom zouden ze zo over Marcootje doen? Die heeft al hun successen meegemaakt. Die heeft voor hun die ring opgehaald.
pi_174072900
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou het niet alsnog die Galjaard zijn?

Ze doen een beetje afstandelijk over degene die een mail had gestuurd, waarom zouden ze zo over Marcootje doen? Die heeft al hun successen meegemaakt. Die heeft voor hun die ring opgehaald.
Marcootje is toch #TeamJohan?
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 14:30:35 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174072902
Goeie TT.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174072921
wacht laat maar ik lees het nu pas

quote:
Directie RTL noemde Derksen en Genee grote klootzakken

De mail die Johan Derksen eerder deze week kreeg vanuit RTL met, zoals hij stelde 'schandelijke' inhoud, komt van de directie van de zender. Dat vertelde presentator Wilfred Genee vanmorgen op Veronica Radio.

Genee, de presentator van Voetbal Inside waar analyticus Johan Derksen vorige week felle kritiek uitte op RTL en collega’s Humberto Tan en Ronald Molendijk, werd op de zender gefeliciteerd met zijn nominatie voor de Zilveren Televizier Ring.

Op de vraag of er ook felicitaties kwamen van de directie, zei Genee: ,,Wel van mijn collega’s, die heel blij waren. Ik heb niets gehoord van de directie, maar daar kijk ik niet helemaal van op na het mailtje van onze directeur vorige week midden in de nacht, dus in dat opzicht is dat ook niet heel verrassend.”

Het zou gaan om RTL7-directeur Marco Louwerens. Dat bevestigen bronnen aan deze site. Derksen wilde zijn naam maandagavond niet noemen. ,,Ik heb van een niet nader te noemen medewerker van RTL, ik hoop in een dronken bui, een e-mail gekregen die ik zo schandelijk vond dat ik hem niet eens kon laten lekken naar de media”, bekende Derksen in de uitzending. ,,Die man zou dan de rest van zijn leven geen leven meer gehad hebben. Dat vond ik heel onbeschaafd. Voor de rest heeft RTL niets laten horen.”

Eerder zei Derksen tegenover het AD de mail 'niet te willen delen, omdat die persoon dan nooit meer over straat kan’. ,,Die mail rook naar whiskey en ging echt véél te ver. ‘Grote klootzakken’ en dat soort teksten. Vooral Wilfred kreeg een veeg uit de pan. Hij kreeg van alles de schuld. Dat is niet eerlijk, omdat ík die woorden heb uitgesproken. Ik heb sowieso medelijden met Wilfred, want áls dit stopt…hij moet nog 10 jaar. En omdat hij zich nog wel eens kritisch uitlaat, zullen de aanbiedingen niet binnenstromen.’’

Genee over de inhoud van mail: ,,Laat ik het erop houden dat als ik dat als werknemer zou roepen, dat ik dan op staande voet ontslagen zou worden. En dat het niet heel inspirerend is om dit werk zo te doen”. Hoe lang dit nog goed gaat? ,,Weet ik niet.”

Marco Louwerens was niet bereikbaar voor commentaar.
pi_174072937
DAT IS PAS EEN JUDAS

RTL AR U WATSJING?
pi_174072939
quote:
Dat bevestigen bronnen aan deze site.
Dat is journalistiek van lik-mijn-reet do-re-mi-fa-sol-alweer-een-blaadje-vol.
pi_174072983
Humberto zit vanavond bij DWDD, hopelijk vraagt Matthijs wat over Johan.
pi_174072986
Ruzie zal iets verder escaleren. Mensen boos op RTL, stemmen uit sympathie en/of protest op Genee voor de Televizier-Ring 2017. Na het winnen wordt de "ruzie" bijgelegd en drinken ze met z'n allen een biertje. Als Johan besluit nog een jaartje door te willen gaan worden gewoon de contracten weer verlengd.

Hier is gewoon heel goed over nagedacht.
pi_174073000
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef BobW het volgende:
Humberto zit vanavond bij DWDD, hopelijk vraagt Matthijs wat over Johan.
Humberto gaat weer braaf zijn mediatraining gebruiken. Je hebt iemand als Jinek nodig om dat eruit te krijgen.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 14:37:23 #11
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174073028
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef BobW het volgende:
Humberto zit vanavond bij DWDD, hopelijk vraagt Matthijs wat over Johan.
Wat schattig naïef ben je O+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174073034
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef Toefjes het volgende:
Ruzie zal iets verder escaleren. Mensen boos op RTL, stemmen uit sympathie en/of protest op Genee voor de Televizier-Ring 2017. Na het winnen wordt de "ruzie" bijgelegd en drinken ze met z'n allen een biertje. Als Johan besluit nog een jaartje door te willen gaan worden gewoon de contracten weer verlengd.

Hier is gewoon heel goed over nagedacht.
Dit lijkt meer op Goede Tijden Slechte Tijden.

WACHT! Erik de Vogel(speelt Ludo in Goede Tijden Slechte Tijden) is OOK GENOMINEERD namelijk voor beste acteur.

IS DIT TOEVAL? IK DENK VAN NIET

hier ziet echt meer achter boys
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 14:38:29 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174073044
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:37 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dit lijkt meer op Goede Tijden Slechte Tijden.

WACHT! Erik de Vogel(speelt Ludo in Goede Tijden Slechte Tijden) is OOK GENOMINEERD namelijk voor beste acteur.

IS DIT TOEVAL? IK DENK VAN NIET

hier ziet echt meer achter boys
Ik vind het redelijk schokkend dat jij dit weet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174073075
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind het redelijk schokkend dat jij dit weet.
komt door LubachAIDS ja. veel leeftijdsgenoten praten over die actie. ik kan moeilijk oordopjes gebruiken :s
pi_174073097
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]

komt door LubachAIDS ja. veel leeftijdsgenoten praten over die actie. ik kan moeilijk oordopjes gebruiken :s
LubachGod
pi_174073101
Er kan niet meer op Genee gestemd worden, degene die de meeste stemmen heeft gekregen tijdens de nominatieronde heeft gewonnen.

Wat zou het heerlijk zijn als ie die ster pakt, samen met Johan en Gijp op de achtergrond. Dat is TV om van te smullen.
pi_174073102
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

LubachGod
dat was eigenlijk een act

ik bedoelde namelijk ook
LubachGod _O_
pi_174073111
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef Toefjes het volgende:
Ruzie zal iets verder escaleren. Mensen boos op RTL, stemmen uit sympathie en/of protest op Genee voor de Televizier-Ring 2017. Na het winnen wordt de "ruzie" bijgelegd en drinken ze met z'n allen een biertje. Als Johan besluit nog een jaartje door te willen gaan worden gewoon de contracten weer verlengd.

Hier is gewoon heel goed over nagedacht.
Volgens mij kunnen we op die avond niet eens televoten over de Zilveren ster voor beste presentator, als ik het goed begrijp is de winnaar daar al van bepaald. En gaat het sms'en altijd alleen over de ring, en daar is Wilfred niet voor genomineerd.
pi_174073118
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we op die avond niet eens televoten over de Zilveren ster voor beste presentator, als ik het goed begrijp is de winnaar daar al van bepaald. En gaat het sms'en altijd alleen over de ring, en daar is Wilfred niet voor genomineerd.
wtf
pi_174073123
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:37 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dit lijkt meer op Goede Tijden Slechte Tijden.

WACHT! Erik de Vogel(speelt Ludo in Goede Tijden Slechte Tijden) is OOK GENOMINEERD namelijk voor beste acteur.

IS DIT TOEVAL? IK DENK VAN NIET

hier ziet echt meer achter boys
Het conflict-model is vaker ingezet bij VI. Met succes. Het resultaat tot nu toe altijd geweldige kijkcijfers op het hoogtepunt van zo'n conflict.
pi_174073129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:41 schreef Wuwwa het volgende:
Er kan niet meer op Genee gestemd worden, degene die de meeste stemmen heeft gekregen tijdens de nominatieronde heeft gewonnen.

Wat zou het heerlijk zijn als ie die ster pakt, samen met Johan en Gijp op de achtergrond. Dat is TV om van te smullen.
Je bent me voor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef KingRoland het volgende:

[..]

dat was eigenlijk een act

ik bedoelde namelijk ook
LubachGod _O_

Zo mag ik het horen. WIR SIND DIE BESTEN
pi_174073133
Johannes ik denk dat er een enge kliek is in de mediawereld. Zij beheren alles! MAAR DAN OOK ECHT ALLES. Ben je vriendjes met hun dan kan je lekker aan de bak.

ENG ENG ENG
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:43:58 #23
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_174073134
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef KingRoland het volgende:

[..]

dat was eigenlijk een act

ik bedoelde namelijk ook
LubachGod _O_

Reteslimme en subtiele actie om zelf stemmen te krijgen, dat stem Erik de Vogel verhaal. :)
pi_174073140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we op die avond niet eens televoten over de Zilveren ster voor beste presentator, als ik het goed begrijp is de winnaar daar al van bepaald. En gaat het sms'en altijd alleen over de ring, en daar is Wilfred niet voor genomineerd.
Oh, nou daar sta ik dan met mijn complot-theorie.

Ik ga wel weer in mijn mand.
pi_174073156
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Oh, nou daar sta ik dan met mijn complot-theorie.

Ik ga wel weer in mijn mand.
De beste Nederlandse meme

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')