abonnement Unibet Coolblue
pi_174374727
quote:
Ik lees daar nergens dat de evolutietheorie een sprookje is. Zou je dat kunnen onderstrepen?

En als je gaat argumenteren dat het een sprookje is omdat Darwin een vrijmetselaar was dan is Adnan Oktar zn Atlas of Creation een sprookje omdat hij Moslim is en Kent Hovind zn haarballen zijn dan een sprookje omdat hij Christen is. En dan zij we er wel zo'n beetje wel.

[ Bericht 16% gewijzigd door Beathoven op 12-10-2017 15:22:02 ]
pi_174378811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zou me wat zijn... Dat debat toen vs Bill Nye gezien, paar jaar terug?
Was dat niet Nye tegen Ham? ipv tegen Hovind?

Ik weet niet zo goed wat ik van bepaalde setups moet denken. Ik heb een soortgelijk showtje ook al eerder gezien en op bepaalde momenten had ik zoiets van "waar zit ik hier naar te kijken?"

Ham mag gewoon uit z'n nek lullen, die kan 'on the fly' iets over unicorns verzinnen en dan heeft hij op zijn manier een argument. Nye moet zich binnen de kaders zien te houden, en het is mooi dat hij van alles een klein beetje afweet, maar volgens mij overkoepelt hij ook vele territoria die de zijne niet zijn.

Creationisten proberen hun commune tevreden te houden, wetenschapspromotors willen de wetenschap promoten. Iedere stroming heeft z'n eigen publiek en beide kunnen in de marges in elkaar overrollen, maar of dat debat daar aan bijgedragen heeft is nog maar de vraag.
pi_174380601
quote:
Onderbouwing is niet nodig. :') Jouw posts zijn dan ook niet echt nodig.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:43:53 #54
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174388657
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Was dat niet Nye tegen Ham? ipv tegen Hovind?

Ik weet niet zo goed wat ik van bepaalde setups moet denken. Ik heb een soortgelijk showtje ook al eerder gezien en op bepaalde momenten had ik zoiets van "waar zit ik hier naar te kijken?"

Ham mag gewoon uit z'n nek lullen, die kan 'on the fly' iets over unicorns verzinnen en dan heeft hij op zijn manier een argument. Nye moet zich binnen de kaders zien te houden, en het is mooi dat hij van alles een klein beetje afweet, maar volgens mij overkoepelt hij ook vele territoria die de zijne niet zijn.

Creationisten proberen hun commune tevreden te houden, wetenschapspromotors willen de wetenschap promoten. Iedere stroming heeft z'n eigen publiek en beide kunnen in de marges in elkaar overrollen, maar of dat debat daar aan bijgedragen heeft is nog maar de vraag.
Dat was tegen Ham ja :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')