abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174182370
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:01 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Dit is zó waar.

Ik had hierdoor wel eens de neiging om het iemand zijn moeder te vertellen :'). Hij was zo bang voor zijn moeder. Niet gedaan uiteindelijk want snode plannen komen altijd 's nachts bij mij ;(
Zn moeder zou 'm door de saus halen.
pi_174184068
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen :D
Die kennis van je is rijp voor de psycholoog. Enge stalkster ook, actief te gaan jagen met screenshot op familie. Zoveel moeite te doen om zoiets - psychopate.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 10:58:40 #128
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174184232
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Dat is nog meer kinderachtig.
Dit ja.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 23:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Onfatsoenlijk. Gewoon onfatsoenlijk.
Je zegt het zelf al. Natuurlijk zijn dat van die wanhopige mannen die waarschijnlijk al blij zijn dat ze überhaupt een vrouw zien. Maar om nou vreemden te benaderen en ze daarmee te confronteren... Dan vind je het als vrouw blijkbaar toch wel leuk om zulke dingen te horen. Anders maak je er niet zo'n enorm ding van :') Negatieve aandacht is ook aandacht gevalletje?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174185030
Vind het in bovenstaande geval een beetje zielig.

Maar moest ook meteen aan dit verhaal denken:

http://mashable.com/2017/06/26/dick-pic-sent-mom/#MSBGzwhSQOq3

vind er wel wat voor te zeggen in dit geval, zeker als ze er van tevoren ook voor waarschuwt. Als je dan toch een lompe hork bent en het negeert, dan is dat je verdiende loon wmb ;)

(maar is wel net ff een andere situatie natuurlijk).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_174185154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Vind het in bovenstaande geval een beetje zielig.

Maar moest ook meteen aan dit verhaal denken:

http://mashable.com/2017/06/26/dick-pic-sent-mom/#MSBGzwhSQOq3

vind er wel wat voor te zeggen in dit geval, zeker als ze er van tevoren ook voor waarschuwt. Als je dan toch een lompe hork bent en het negeert, dan is dat je verdiende loon wmb ;)

(maar is wel net ff een andere situatie natuurlijk).
Okay dat is wel sneu voor die moeder..
pi_174185334
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:50 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Okay dat is wel sneu voor die moeder..
dat is inderdaad wel het jammere daar weer van - je leert die dude misschien wel een lesje maar die moeder is nu ook ongewild slachtoffer :X
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 12:53:24 #132
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174186539
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:58 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit ja.

[..]

Je zegt het zelf al. Natuurlijk zijn dat van die wanhopige mannen die waarschijnlijk al blij zijn dat ze überhaupt een vrouw zien. Maar om nou vreemden te benaderen en ze daarmee te confronteren... Dan vind je het als vrouw blijkbaar toch wel leuk om zulke dingen te horen. Anders maak je er niet zo'n enorm ding van :') Negatieve aandacht is ook aandacht gevalletje?
Ha SV, jij de laatste tijd nog wat succes gehad op date gebied?

Dickpicks vind ik eigenlijk nog een stap verder gaan dan een tantrum gooien na een afwijzing. Dat laatste is sneu maar dat iemand na afwijzing #724 full W00fer gaat is nog wel voor te stellen.

Overigens ook net weer een afwijzing in the pocket. Jammer wel, ze lijkt me oprecht tof.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:08:23 #133
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174186826
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Overigens ook net weer een afwijzing in the pocket. Jammer wel, ze lijkt me oprecht tof.
zeg dat t een hoer is
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:10:09 #134
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174186860
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

zeg dat t een hoer is
Misschien nog even jaartje frustraties opbouwen voordat ik zover ben. I'll keep you posted :D
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:13:18 #135
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174186930
quote:
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen :D
Artikel 261 sr.
pi_174187017
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:10 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Misschien nog even jaartje frustraties opbouwen voordat ik zover ben. I'll keep you posted :D
Spannend spannend
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:20:46 #137
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174187060
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:18 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Spannend spannend
Gelieve niet te stoppen met kittens posten, dat zou wel pijnlijk zijn.
pi_174188914
quote:
Wat een kansloos debieltje ben je dan :')
Some things should be simple; even an end has a start
pi_174189083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:53 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Zelf gelukkig nooit gehad. Het enige wat ik eens te horen heb gekregen nadat ik iemand had afgewezen was dat hij toch te druk met andere dingen bezig was. :D
Als dit over mij gaat, ik was dronken.
pi_174190523
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:50 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Die kennis van je is rijp voor de psycholoog. Enge stalkster ook, actief te gaan jagen met screenshot op familie. Zoveel moeite te doen om zoiets - psychopate.
Mja ik kan eigenlijk niet iets passenders bedenken voor mannen die vrouwen uitmaken voor alles wat laag, smerig en goedkoop is na een beleefde afwijzing.

Je merkt hier op fok ook dat veel mensen maar met alles weg denken te kunnen komen omdat het "maar internet" is. Dit is een redelijk onschuldige manier van terugslaan imo.

En als je onder je eigen naam zulke vuiligheid uitslaat moet je er ook maar achter durven staan tov de mensen om je heen ofzo.

Er worden dus ineens consequenties gehangen aan gedrag waarvan zo'n kerel heus wel weet dat het onfatsoenlijk is, maar waarvan hij verwacht dat het veilig / consequentieloos is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174190713
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mja ik kan eigenlijk niet iets passenders bedenken voor mannen die vrouwen uitmaken voor alles wat laag, smerig en goedkoop is na een beleefde afwijzing.

Je merkt hier op fok ook dat veel mensen maar met alles weg denken te kunnen komen omdat het "maar internet" is. Dit is een redelijk onschuldige manier van terugslaan imo.

En als je onder je eigen naam zulke vuiligheid uitslaat moet je er ook maar achter durven staan tov de mensen om je heen ofzo.

Er worden dus ineens consequenties gehangen aan gedrag waarvan zo'n kerel heus wel weet dat het onfatsoenlijk is, maar waarvan hij verwacht dat het veilig / consequentieloos is.
Er zit veel opgekropte boosheid bij die *kuch* kennis van jou, wellicht in combinatie met een laag zelfbeeld.

Iemand die goed in haar vel zit leest "hoer!" en drukt lachend op block. Doei, mafketel. En gaat geen energie besteden aan wraakfantasieen. Ik neem aan dat je "kennis" het vooral bij fantasieen heeft gelaten. maar je weet het nooit. ;)
pi_174190759
Ik vind het een beetje zielig allemaal. Dan reageer je als vrouw toch terug met scheldwoorden?

Vergeet niet dat die mannen ook jouw naam, uiterlijk + profiel waarschijnlijk zouden kennen. Onnodig conflicten veroorzaken. Maar goed, zoek het uit als het je een goed gevoel geeft.
pi_174191655
Wat raar dat het exposen van onfatsoenlijk gedrag meer weerstand oproept dan het gedrag zelf :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 oktober 2017 @ 17:25:29 #144
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_174191690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:31 schreef Mutiilation het volgende:
Ik vind het een beetje zielig allemaal. Dan reageer je als vrouw toch terug met scheldwoorden?

Vergeet niet dat die mannen ook jouw naam, uiterlijk + profiel waarschijnlijk zouden kennen. Onnodig conflicten veroorzaken. Maar goed, zoek het uit als het je een goed gevoel geeft.
Waarom ben je zo fel, is dit jou ook overkomen?
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
pi_174191770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat raar dat het exposen van onfatsoenlijk gedrag meer weerstand oproept dan het gedrag zelf :D
Iemand zijn familie er bij betrekken is een stuk onfatsoenlijker en ziekelijker dan iemand die in frustratie over gaat tot schelden.

Zoek hulp, het is ziekelijk.
pi_174191965
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom ben je zo fel, is dit jou ook overkomen?
Het is mij nooit overkomen. Ik vind het gewoon zielig gedrag. Ik zou sowieso nooit een vrouw voor hoer uitmaken.

Maar vind het een beetje laf om de internetstrijder uit te hangen en familie erbij betrekken. We hebben het toch over volwassen mensen? Los dat dan gewoon normaal op.
pi_174192082
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:29 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Iemand zijn familie er bij betrekken is een stuk onfatsoenlijker en ziekelijker dan iemand die in frustratie over gaat tot schelden.

Zoek hulp, het is ziekelijk.
#rt
Some things should be simple; even an end has a start
  woensdag 4 oktober 2017 @ 17:52:26 #148
70541 HostiMeister
Kalsarikännit
pi_174192218
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Snap ik wel ja. Schelden is nergens voor nodig, dan leer je het wel af.
For the word is now death
And the word is now without light
The new beatitude:
"Fuck the doomed, you're on your own"
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:04:14 #149
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174192460
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie daar wel enige nuance in.
Social media als schandpaal gebruiken voor mensen die zich als kneuzen gedragen kan best verstrekkende gevolgen hebben, heb liever niet op mijn geweten, zou het zelf niet zo snel toepassen bij mensen die mij een keer uitschelden.
pi_174192512
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:04 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik zie daar wel enige nuance in.
Social media als schandpaal gebruiken voor mensen die zich als kneuzen gedragen kan best verstrekkende gevolgen hebben, heb liever niet op mijn geweten, zou het zelf niet zo snel toepassen bij mensen die mij een keer uitschelden.
Het kan ook keihard backfiren. Het is gewoon niet handig om te doen, kan veel gezeik veroorzaken als je de verkeerde tegenkomt.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')