abonnement Unibet Coolblue
pi_174055711
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en Godshand :*.
pi_174055824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:15 schreef avdbree het volgende:

[..]

Nee, anders ga ik niet daten.
Wel gehad, dus het is voor mij wel redelijk duidelijk wat ik wel, maar vooral NIET wil.
Nou zal sowieso niemand ooit bij wie dan ook aan alle eisen cq. wensen kunnen voldoen natuurlijk.
Dan begreep ik je verkeerd. Of drukte je je wat raar uit.
pi_174055931
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:28 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Dan begreep ik je verkeerd. Of drukte je je wat raar uit.
Ik sluit beide niet uit ;)
....
pi_174056156
Vanavond met m'n date lekker naar Ajax in de Europa League kijken.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:57:48 #5
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174056365
Ik was ook wel ontzettend zenuwachtig en kon niet veel uitbrengen, maar zij leek ook niet zo geïnteresseerd

Zo ook een verband kunnen hebben he...
pi_174056373
quote:
14s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:45 schreef TvhN het volgende:
Vanavond met m'n date lekker naar Ajax in de Europa League kijken.
:')
pi_174056404
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:33 schreef avdbree het volgende:

[..]

Ik sluit beide niet uit ;)
Enfin, eerste date na een lange relatie? Klopt dat wel?

Spannend is het altijd, dat blijft ook wel zo - probeer er “gezonde wedstrijdspanning" van te maken.
pi_174057388
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik was ook wel ontzettend zenuwachtig en kon niet veel uitbrengen, maar zij leek ook niet zo geïnteresseerd

Zo ook een verband kunnen hebben he...
Oh jazeker, maar ik ben ook wel een prater...alleen lastig om er doorheen te komen als zij constant aan het woord is en je tijdens het praten totaal niet aankijkt. Als ik praatte wel overigens.
Ze gaf wel toe zelf ook heel zenuwachtig te zijn...maar het gesprek liep gewoon niet.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:00 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Enfin, eerste date na een lange relatie? Klopt dat wel?

Spannend is het altijd, dat blijft ook wel zo - probeer er “gezonde wedstrijdspanning" van te maken.
5 jaar, 9 jaar en 4 jaar met redelijk korte pauzes ertussen, dus ja.

En och, misschien moet je niet gelijk beginnen met een zelfverzekerde 9 :)
....
  donderdag 28 september 2017 @ 23:45:40 #9
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174064289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:00 schreef avdbree het volgende:

[..]

Oh jazeker, maar ik ben ook wel een prater...alleen lastig om er doorheen te komen als zij constant aan het woord is en je tijdens het praten totaal niet aankijkt. Als ik praatte wel overigens.
Ze gaf wel toe zelf ook heel zenuwachtig te zijn...maar het gesprek liep gewoon niet.

[..]

5 jaar, 9 jaar en 4 jaar met redelijk korte pauzes ertussen, dus ja.

En och, misschien moet je niet gelijk beginnen met een zelfverzekerde 9 :)
serieus maar dan ben je gewoon gay of iets. Je moet wel gewoon ff aanvoelen wanneer luisteren en wanneer praten, tenzij ICT of autism much.
pi_174064405
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:00 schreef avdbree het volgende:

[..]

Oh jazeker, maar ik ben ook wel een prater...alleen lastig om er doorheen te komen als zij constant aan het woord is en je tijdens het praten totaal niet aankijkt. Als ik praatte wel overigens.
Ze gaf wel toe zelf ook heel zenuwachtig te zijn...maar het gesprek liep gewoon niet.

[..]

5 jaar, 9 jaar en 4 jaar met redelijk korte pauzes ertussen, dus ja.

En och, misschien moet je niet gelijk beginnen met een zelfverzekerde 9 :)
Als ze je niet aankijkt dan snap ik wel dat het gewoon moeilijk word om in te schatten wanneer precies te stoppen :') :D.
pi_174064481
Maar doen jullie chatten + ontmoeten of ook tussendoor bellen en daarna evt ontmoeten? Dat bellen helpt al wel heel erg bij het filteren, moet ik zeggen.
  vrijdag 29 september 2017 @ 00:00:07 #12
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174064503
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:58 schreef Melancholia_war het volgende:
Maar doen jullie chatten + ontmoeten of ook tussendoor bellen en daarna evt ontmoeten? Dat bellen helpt al wel heel erg bij het filteren, moet ik zeggen.
jaaa bellen! Bellen erbij is the bomb. Al zal een bepaalde meelezeres t er niet helemaal mee eens zijn.
pi_174065971
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik was ook wel ontzettend zenuwachtig en kon niet veel uitbrengen, maar zij leek ook niet zo geïnteresseerd

Zo ook een verband kunnen hebben he...
Blijft nog vaag dat ze dan zegt tot de volgende en dan per app wat anders.

Plus het feit dat iemand je niet aankijkt. En zo'n groot verschil met de chats... Apart.

Oja en DP je kunt blijven stangen, ik trek me geen reet aan van wat je typt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174065978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:58 schreef Melancholia_war het volgende:
Maar doen jullie chatten + ontmoeten of ook tussendoor bellen en daarna evt ontmoeten? Dat bellen helpt al wel heel erg bij het filteren, moet ik zeggen.
Weer je gelijk of iemand wel een beetje volzinnen kan zeggen. Bij sommige mensen heb je totaal geen goed gevoel als je hun stem hoort.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174066730
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:58 schreef Leonos het volgende:

[..]

:')
Shit, had gehoopt dat een andere user wel zou happen.

Geen Ajax gekeken dus, maar het was wel weer erg gezellig.
pi_174066751
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:46 schreef TvhN het volgende:

[..]

Shit, had gehoopt dat een andere user wel zou happen.

Geen Ajax gekeken dus, maar het was wel weer erg gezellig.
Beetje gefriemeld? O+
pi_174066781
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:46 schreef TvhN het volgende:

[..]

Shit, had gehoopt dat een andere user wel zou happen.

Geen Ajax gekeken dus, maar het was wel weer erg gezellig.
Vriendin dacht bij eerste kennismaking met haar ouders en broer het onderwerp Ajax op te starten. Want allemaal fan en ik seizoenkaart.

Hoog oplopende escalerende discussie. Schoonvader en haar broer zaten in andere Ajax kamp mbt Johan Cruijff, Louis van Gaal etc. ;)
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:19:01 #18
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_174068568
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:58 schreef Melancholia_war het volgende:
Maar doen jullie chatten + ontmoeten of ook tussendoor bellen en daarna evt ontmoeten? Dat bellen helpt al wel heel erg bij het filteren, moet ik zeggen.
Weekje zeer intensief gechat. Maandag gebeld, ook om afspraak te bevestigen.
....
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:28:14 #19
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_174069640
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

serieus maar dan ben je gewoon gay of iets. Je moet wel gewoon ff aanvoelen wanneer luisteren en wanneer praten, tenzij ICT of autism much.
Gay? Lijkt me vrij duidelijk niet. Heb gisteren deels uit frustratie de overbuurvrouw even op bezoek gehad.
Maar ga jij dwars door haar monoloog heen praten of zo?
Het liep gewoon niet en ik had hetzelfde idee als zij. Tot ik wakker werd en dacht "ik heb niet voor niets met haar afgesproken", want dat doe ik normaliter dus niet.
....
pi_174069866
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:58 schreef Melancholia_war het volgende:
Maar doen jullie chatten + ontmoeten of ook tussendoor bellen en daarna evt ontmoeten? Dat bellen helpt al wel heel erg bij het filteren, moet ik zeggen.
als ik een dame nog niet ontmoet heb, dan chat ik uiteraard regelmatig. Na date app contact zo veel mogelijk beperken tot volgende date,dus bellen gesprek/afspraak maken.. Je moet haar wel de ruimte geven om je te missen, en relatie/contact bouw je op tijdens de date, en niet op whatasapp.
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:03:00 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174070455
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:38 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

als ik een dame nog niet ontmoet heb, dan chat ik uiteraard regelmatig. Na date app contact zo veel mogelijk beperken tot volgende date,dus bellen gesprek/afspraak maken.. Je moet haar wel de ruimte geven om je te missen, en relatie/contact bouw je op tijdens de date, en niet op whatasapp.

Jij misschien, dit is geen algemene regel ofzo.

'je moet haar wel de ruimte geven om je te missen', ik hoop toch niet dat meer mannen denken dat 'het' zo werkt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174070588
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Jij misschien, dit is geen algemene regel ofzo.

'je moet haar wel de ruimte geven om je te missen', ik hoop toch niet dat meer mannen denken dat 'het' zo werkt
jij wou zeggen dat veel appen juist werkt? met beperken bedoel ik natuurlijk niet totaal stil zijn...
Ruimte geven en geduld hebben werkt beter dan plat appen, en daar je ding doen. Toen we nog geen whatsapp o.i.d. hadden ging je toch ook niet de hele dag sms-en ?dan belde je gewoon even, om een afspraak te maken.
dat ge-app schept alleen maar toren hoge verwachtingen

tenzij je chatverkering zoekt

[ Bericht 3% gewijzigd door michiel_merk op 29-09-2017 12:21:42 ]
pi_174070740
Al die regels :') . Doe gewoon wat goed voelt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:31:46 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174070949
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:10 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

jij wou zeggen dat veel appen juist werkt? met beperken bedoel ik natuurlijk niet totaal stil zijn...
Ruimte geven en geduld hebben werkt beter dan plat appen, en daar je ding doen. Toen we nog geen whatsapp o.i.d. hadden ging je toch ook niet de hele dag sms-en ?dan belde je gewoon even, om een afspraak te maken.
dat ge-app schept alleen maar toren hoge verwachtingen

tenzij je chatverkering zoekt
Dat ligt toch compleet aan de soort personen. Niet iedereen is hetzelfde, niet iedere relatie/date/gesprek is hetzelfde.

In de oertijd ontmoette je iemand, maakte je ruzie met de concurrentie, neukte je direct erna en kreeg je aapjes samen in de grot.
Jaren later betekende samen zijn direct een huwelijk en ging je niet meer uit elkaar.

Tijden veranderen en omgangsvormen veranderen

It depends, er zijn geen regels, gevoel (voor sommigen hier een soort onbereikbaae zintuig geloof ik) volgen is toch het handigste.

Als het goed voelt om elkaar plat te appen is dat toch ook prima? Als je beide alleen face to face wilt afspreken, ook goed.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174072075
Hallo allemaal, laat ik ook eens hier deelnemen sinds ik weer sta ingeschreven op datingsites (OkCupid/Paiq/Meetme)

Ik leerde Zondag een leuke dame kennen, woonde een stukje rijden bij mij vandaan maar was niets wat we vervelend vonden, zodoende hebben wij eergisteren afgesproken na een paar dagen praten.
Eerste wat ze zei was dat ze wel rustig aan wilde doen door haar verleden met exen en andere dates die haar al snel probeerde te zoenen of op andere manier probeerde te betasten, prima want ik hou ook niet van snel snel, liever rustiger aan doen met een positieve uitkomst, als in, dat het dan wel een keer succesvol gaat zijn qua relatie misschien.

Goed wij gaan een stukje wandelen en daarna vroeg ze toch of ik nog even bij haar thuis wat wilde drinken, iets wat ze eigenlijk niet deed door haar verleden maar bij mij voelde het wel gewoon goed riep ze, prima.
Gezellig gepraat, wat gedronken, vervolgdate geplanned en na ongeveer 30 minuten werd ik verzocht naar huis te gaan want ze was moe.
Bij het weggaan hebben we even kort geknuffeld na een aarzeling van haar kant en off i went.

Volgende ochtend krijg ik een appje met dat ze het super gezellig vond en dat ze niet kon wachten op de vervolgdate. Dus wij hebben weer heel veel gesproken en het leek allemaal hartstikke leuk en gezellig.
Tot vanochtend.

Ik stuur goedemorgen en we praten weer eventjes totdat ze een half uur stil is en zegt, ik wil graag wat rustiger aan doen eerst vrienden en dan zien we verder dates kunnen door gaan maar verwacht niet te veel van mij voorlopig
Dus ik vraag hoe dit opeens komt omdat ze gisteren zo enthousiast was, zegt ze. Omdat ze het te snel vond gaan en bang was dat ik toch zou tegenvallen.

Ze vond het te snel gaan, wat precies? Ze liet mij zelf binnen, we hebben alleen kort geknuffeld bij het weggaan, en op haar initiatief was ook de eerste date en zou er ook een 2e komen.

Dus ik heb even doorgevraagd van wat is er dan waardoor je toch liever vriendschap wil? Ze moest eerst aan mij wennen en vind het ook prima om alleen te zijn, en het heeft niets met mijn uiterlijk te maken, waarom ze het dan vermeld is een 2e, maar dat is mijn zaak niet.
Nog maar 1 vraagje naar haar toe dan: Waarom zit je dan op een datingsite?

Ze heeft periodes waarin ze alleen is, en dan heeft ze behoefte aan iemand om haar heen, kan ik in komen, maar dan moet ze (vind ik) van te voren duidelijk zijn en niet verkeerde signalen afgeven zoals op eigen initiatief over een eerste date en vervolg date beginnen.

Vervolgens vroeg zij of ik nu nog vrienden wilde blijven.. En misschien ben ik nu heel bot geweest, maar heb eerlijk gezegd dat ik dat niet zie zitten.
Want ik vind het niet erg om 1,5 uur in de auto te zitten voor een date, maar als ik na die date tóch gefriendzoned word dan houd het voor mij op, omdat dit soort "vriendschappen" Nooit lang blijven bestaan, dat verwaterd zo, omdat je toch met een andere insteek met iemand gaat praten op een eh, datingsite.

Ik heb wel vrienden/vriendinnen waarvoor ik 1-2 uur in de auto zit, maar bij die vriendinnen is het dan al gewoon vanaf minuut 1 duidelijk dat we gewoon vrienden zijn/worden. Als ik iemand leer kennen op een datingsite ga ik daar dus heen om te daten, als ze vervolgens zegt dat het te snel gaat en dat ze het toch niet ziet zitten maar wél vrienden wil blijven (Na 1 keer afspreken) Heb ik al zoiets van liever niet, en dat is misschien wel oppervlakkig van mij, maar dat schiet voor mij niet op.

Wat een hoop tekst, ik lees al een hele tijd de date verhalen en heb besloten mij toch maar aan te melden en mee te posten, omdat ik dit ook wel een apart verhaal vond.
hoe speciaal wil je zijn?
  vrijdag 29 september 2017 @ 13:38:01 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174072127
Geflipt wijf dus *O*
Op naar de volgende, je bent geen hulpverlening ofzo, mazzel *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174072144
Was mijn aanpak niet een beetje te ?
EDIT: Ze heeft mij net geblokkeerd na de woorden, oke dan houd het op
hoe speciaal wil je zijn?
  vrijdag 29 september 2017 @ 13:41:03 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174072176
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:38 schreef helemaalanders het volgende:
Was mijn aanpak niet een beetje te ?
Te wat?
Je bent alleen maar op haar en haar 'verleden' gericht geweest en dan word je gefriendzoned. Daar zit je toch niet op te wachten. Gewoon iemand die normaal is zoeken, die geen issues heeft vanuit verleden of nu die daten zo in de weg staan en die ook daadwerkelijk echt wil daten en niet alleen een schouder om op te janken of een container om haar ellende in te storten zoekt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174072205
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Te wat?
Je bent alleen maar op haar en haar 'verleden' gericht geweest en dan word je gefriendzoned. Daar zit je toch niet op te wachten. Gewoon iemand die normaal is zoeken, die geen issues heeft vanuit verleden of nu die daten zo in de weg staan en die ook daadwerkelijk echt wil daten en niet alleen een schouder om op te janken of een container om haar ellende in te storten zoekt.
Nouja, te bot misschien op het laatst, dat ik riep dat ik liever geen vriendschap wilde maar alleen daten.

Is ook zo, iemand zonder issues zoeken gaat nog wel een dingetje worden denk ik :D Maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat iemand met issues gelijk undateable is, alleen deze meid blijkt dat nu dus toch wel te zijn. Als je al zo snel zegt dat het te snel gaat en ik gefriendzoned word en geblokkeerd nadat ik eerlijk ben :')
hoe speciaal wil je zijn?
pi_174072248
Je hebt gewoon prima en correct gehandeld, zo sta ik er zelf ook in. Vrienden heb ik genoeg en zoek ik niet op een datingsite. Heb één keer ongeveer hetzelfde meegemaakt (niet dat ze geflipt was ofzo, maar ze had blijkbaar ook nog wat ex-issues), en een keer iemand die het na een tweede date niet zag zitten maar het wel vriendschappelijk wilde houden evt; precies hetzelfde medegedeeld als jij.

Gelukkig konden ze dat wel begrijpen en werd er niet ineens raar gedaan met blokkeringen e.d. (ik heb hier weleens gelezen dat sommigen nog vriendschappen met hun dates hebben onderhouden, ik vind het al lastig om mijn normale vriendschappen een beetje te onderhouden, laat staan van ineens een wildvreemde erbij :P)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 29 september 2017 @ 13:46:46 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174072261
Issues die daten in de weg staan bedoelde ik, issues op zich heeft iedereen wel ergens.

Goed dat je hier vanaf bent joh :D
Voor ze krijsend aan je deur hangt midden in de nacht ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174072295
Ja precies, ik ben nog bevriend met 1 date, van 2 jaar geleden. Maar die spreek ik heel sporadisch nog en dat is ook uiteindelijk zo gegroeid, dat was niet meteen na date 1, nee sorry je bent het niet, doei friendzone.

Zo`n hekel aan meiden die op een datingsite zitten en jou dan helemaal gaan ophemelen en leuk gaan doen, en je laten komen en roepen dat een vervolgdate het helemaal word en vervolgens via WhatsApp moeilijk gaan doen en beginnen over exen en toestand :')
hoe speciaal wil je zijn?
pi_174072311
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:46 schreef Molo het volgende:
Issues die daten in de weg staan bedoelde ik, issues op zich heeft iedereen wel ergens.

Goed dat je hier vanaf bent joh :D
Voor ze krijsend aan je deur hangt midden in de nacht ofzo
Ze weet niet waar ik woon :D Niet eens m`n woonplaats _O- Maar het lijkt mij inderdaad wel een soort labiele labello die dat soort dingen flikt.
hoe speciaal wil je zijn?
pi_174072405
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon iemand die normaal is zoeken, die geen issues heeft vanuit verleden of nu die daten zo in de weg staan en die ook daadwerkelijk echt wil daten en niet alleen een schouder om op te janken of een container om haar ellende in te storten zoekt.
Snap je punt, maar deze persoon ga je echt niet vinden. Iedereen heeft wel iets uit het verleden, wat het dan ook mogen zijn. En mensen zouden eens moeten leren om hun shit uit het verleden niet op anderen te projecteren..

Als iemand bij mij, nog voor een eerste date begint over exen en shit, dan heb ik al geen zin meer om te daten..

En vrienden blijven, dat ligt maar net aan de persoon zelf, met sommige kan ik het heel goed, met anderen totaal niet.
pi_174072430
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Snap je punt, maar deze persoon ga je echt niet vinden.
Onzin natuurlijk, die zijn er meer dan genoeg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174072451
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk, die zijn er meer dan genoeg.
Dan ben je waarschijnlijk wereldvreemd of je hebt nog niets meegemaakt :D, iedereen heeft wel iets, ook jij!
pi_174072476
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:38 schreef helemaalanders het volgende:
Was mijn aanpak niet een beetje te ?
EDIT: Ze heeft mij net geblokkeerd na de woorden, oke dan houd het op
Welnee, het is niet jouw probleem...ik had haar keihard genegeerd als ik zo'n lap tekst kreeg met al die problemen.
pi_174072486
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan ben je waarschijnlijk wereldvreemd of je hebt nog niets meegemaakt :D, iedereen heeft wel iets, ook jij!
Iedereen heeft een verleden, maar daarachter stond 'dat het daten in de weg staat'. Dat is wel weer even iets anders.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174072621
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Snap je punt, maar deze persoon ga je echt niet vinden. Iedereen heeft wel iets uit het verleden, wat het dan ook mogen zijn. En mensen zouden eens moeten leren om hun shit uit het verleden niet op anderen te projecteren..

Als iemand bij mij, nog voor een eerste date begint over exen en shit, dan heb ik al geen zin meer om te daten..

En vrienden blijven, dat ligt maar net aan de persoon zelf, met sommige kan ik het heel goed, met anderen totaal niet.
Hoezo, de meeste mensen hebben ex-en niets vreemds aan. En als ze sommige dingen daardoor minder prettig vinden is het toch alleen maar goed om te weten? Kun je lering uit trekken. Snap het probleem niet zo.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_174072725
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoezo, de meeste mensen hebben ex-en niets vreemds aan. En als ze sommige dingen daardoor minder prettig vinden is het toch alleen maar goed om te weten? Kun je lering uit trekken. Snap het probleem niet zo.
Het gaat er niet om dat je exen hebt, het gaat erom dat de meeste nog met onverwerkte shit zitten, en als je al meteen begint over ex en ex dat.. Daar heb ik geen zin in!

Dat je in een later stadium over je exen gaat praten is logisch, en dat is ook prima
pi_174072848
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Jij misschien, dit is geen algemene regel ofzo.

'je moet haar wel de ruimte geven om je te missen', ik hoop toch niet dat meer mannen denken dat 'het' zo werkt
Ik wil dat je mij ook gaat missen, daarom beantwoord ik je dm niet.
pi_174074915
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:38 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

als ik een dame nog niet ontmoet heb, dan chat ik uiteraard regelmatig. Na date app contact zo veel mogelijk beperken tot volgende date,dus bellen gesprek/afspraak maken.. Je moet haar wel de ruimte geven om je te missen, en relatie/contact bouw je op tijdens de date, en niet op whatasapp.

oh dan zou ik juist denken dat je me niet zo boeiend vind en mijn tijd stoppen in iemand die wel wat duidelijker aan geeft ook met mij bezig te zijn
  vrijdag 29 september 2017 @ 16:28:41 #43
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174075113
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:38 schreef helemaalanders het volgende:
Was mijn aanpak niet een beetje te ?
EDIT: Ze heeft mij net geblokkeerd na de woorden, oke dan houd het op
Nope, gewoon duidelijk.
pi_174075302
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:18 schreef Allures het volgende:

[..]

oh dan zou ik juist denken dat je me niet zo boeiend vind en mijn tijd stoppen in iemand die wel wat duidelijker aan geeft ook met mij bezig te zijn
Same here, maar ik val dan ook op iemand wanneer ik het gevoel heb nooit uitgepraat te raken met iemand.

Leukste was een date die uit de hand was gelopen qua tijd, waarbij hij mij in de taxi had gezet en de volgende taxi zelf pakte. Vervolgens gingen ze beiden een andere kant op, maar haalde zijn taxi de mijne in en toen waren we alweer zo verzonken in een appgesprek dat we allebei een soort van van elkaar schrokken :D Niet meer gestopt met appen tot de volgende date O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174075509
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Same here, maar ik val dan ook op iemand wanneer ik het gevoel heb nooit uitgepraat te raken met iemand.

Leukste was een date die uit de hand was gelopen qua tijd, waarbij hij mij in de taxi had gezet en de volgende taxi zelf pakte. Vervolgens gingen ze beiden een andere kant op, maar haalde zijn taxi de mijne in en toen waren we alweer zo verzonken in een appgesprek dat we allebei een soort van van elkaar schrokken :D Niet meer gestopt met appen tot de volgende date O+
ik begon met mijn vriendje met kletsen via internet en toen en app en elke dag. Goeiemorgen en weltrusten en etc en nooit meer gestopt O+

Ik hou daar ook van
Als het anders ook op zou raken (dat er maar 6 uur gesprekstof is of zo en dat je die dus moet bewaren en uit moet smeren over 2 dates) lijkt mij een wat magere basis
En van spelletjes van 'ze gaat me maar even missen' hou ik helemaal niet
Als je iemand leuk vind wil je er mee praten lijkt me. En dat lijkt me dan weer zo'n simpel gegeven dat ik niet zie waarom je er aan zou moeten sleutelen
pi_174075517
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:18 schreef Allures het volgende:

[..]

oh dan zou ik juist denken dat je me niet zo boeiend vind en mijn tijd stoppen in iemand die wel wat duidelijker aan geeft ook met mij bezig te zijn
Met elkaar bezig zijn doe je op de date, als ik een afspraak heb gemaakt voor een date heb ik mijn doel bereikt.En ga ik niet verder eindeloos appen...is natuurlijk wat anders als je iemand nog niet ontmoet hebt..dan app je wat meer om te kijken of het de moeite waard is voor een date.
pi_174075540
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:52 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Met elkaar bezig zijn doe je op de date, als ik een afspraak heb gemaakt voor een date heb ik mijn doel bereikt.En ga ik niet verder eindeloos appen...is natuurlijk wat anders als je iemand nog niet ontmoet hebt..dan app je wat meer om te kijken of het de moeite waard is voor een date.
oh ja de date lijkt mij ook geen einddoel of zo
Dat is batsen

Nee geintje :')

Je wil toch een partner, hoe is de date dan het doel. Dat is een middel
pi_174075554
Misschien het verschil met iets als doel zien, of maar gewoon kijken hoe iets zich ontwikkelt ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174075576
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:52 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Met elkaar bezig zijn doe je op de date, als ik een afspraak heb gemaakt voor een date heb ik mijn doel bereikt.
Klinkt als een prima houding.

:') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174075606
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:38 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

als ik een dame nog niet ontmoet heb, dan chat ik uiteraard regelmatig. Na date app contact zo veel mogelijk beperken tot volgende date,dus bellen gesprek/afspraak maken.. Je moet haar wel de ruimte geven om je te missen, en relatie/contact bouw je op tijdens de date, en niet op whatasapp.

Ik snap dat wel hoor.
Je wil elkaar niet verstikken. Maar als beide al het gevoel hebben dat ze niet kunnen wachten om contact te hebben dan moet dat ook kunnen.
pi_174075640
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klinkt als een prima houding.

:') .
werkt prima idd..
pi_174075794
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:58 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Ik snap dat wel hoor.
Je wil elkaar niet verstikken. Maar als beide al het gevoel hebben dat ze niet kunnen wachten om contact te hebben dan moet dat ook kunnen.
En daarnaast komen dingen op de app soms ook anders over dan bedoeld, en heb je een leven naast de ap.en worden sommigen wat ongeduldig als je niet snel genoeg terug apt.

[ Bericht 4% gewijzigd door michiel_merk op 29-09-2017 17:21:35 ]
pi_174080621
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:52 schreef Allures het volgende:

[..]

ik begon met mijn vriendje met kletsen via internet en toen en app en elke dag. Goeiemorgen en weltrusten en etc en nooit meer gestopt O+

Ik hou daar ook van
Als het anders ook op zou raken (dat er maar 6 uur gesprekstof is of zo en dat je die dus moet bewaren en uit moet smeren over 2 dates) lijkt mij een wat magere basis
En van spelletjes van 'ze gaat me maar even missen' hou ik helemaal niet
Als je iemand leuk vind wil je er mee praten lijkt me. En dat lijkt me dan weer zo'n simpel gegeven dat ik niet zie waarom je er aan zou moeten sleutelen
Ik heb me daarin wel vergist. Ik had beter niet zoveel aandacht in iemand kunnen steken met goedemorgen / goedenacht enz. Jij houdt niet van die spelletjes maar iemand heeft ook een leven. Ik kreeg al tijdens een telefoontje te horen dat ze ongerust was als ik 1 dag mijn telefoon uit had staan. Klinkt lief enzo maar dat bouwt alleen maar rare verwachtingen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Samzz op 30-09-2017 09:26:03 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174080784
Superraar ja, leuk contact met een leuk iemand :?"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 september 2017 @ 22:04:16 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174081493
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik wil dat je mij ook gaat missen, daarom beantwoord ik je dm niet.
Snap ik O+

Werkt wel ja :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174083274
Ik lees al een tijdje mee, maar nu toch maar even reageren.

Afgelopen weken drie Tinderdates gehad met een jongen. Ik was heel enthousiast, maar dat is eigenlijk een beetje weggeëbd doordat ik merkte dat onze gesprekken goed waren, maar ik gewoon weinig lol met hem heb...

En ik vind een jongen die ik viavia ken wel interessant. Af en toe chatten we via Facebook. Volgende week zie ik hem in groepsverband, ben benieuwd hoe het dan is!
  zaterdag 30 september 2017 @ 09:32:48 #57
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174086569
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:29 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik heb me daarin wel vergist. Ik had beter niet zoveel aandacht in iemand kunnen steken met goedemorgen / goedenacht enz. Jij houdt niet van die spelletjes maar iemand heeft ook een leven. Ik kreeg al tijdens een telefoontje te horen dat ze ongerust was als ik 1 dag mijn telefoon uit had staan. Klinkt lief enzo maar dat bouwt alleen maar rare verwachtingen.
Doe eens je best anderen niet voor psychisch gestoord uit te maken.

Je bent enorm vervelend aanwezig hier. And it ends now. Als je weer eens gefrustreerd bent dan mep je maar tegen een boksbal. Nondeju.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174086779
Zit straks anderhalve week in het buitenland. Ben benieuwd hoe het ervoor staat als ik terugkom. De laatste dates waren in ieder geval geweldig, hopelijk blijft die klik aanwezig.
pi_174087430
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:41 schreef Amy1990 het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar nu toch maar even reageren.

Afgelopen weken drie Tinderdates gehad met een jongen. Ik was heel enthousiast, maar dat is eigenlijk een beetje weggeëbd doordat ik merkte dat onze gesprekken goed waren, maar ik gewoon weinig lol met hem heb...

En ik vind een jongen die ik viavia ken wel interessant. Af en toe chatten we via Facebook. Volgende week zie ik hem in groepsverband, ben benieuwd hoe het dan is!
geen seks na 3 dates? dat had wel lollig kunnen zijn
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:18:47 #60
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174091688
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:52 schreef Allures het volgende:

[..]

ik begon met mijn vriendje met kletsen via internet en toen en app en elke dag. Goeiemorgen en weltrusten en etc en nooit meer gestopt O+

Ik hou daar ook van
Als het anders ook op zou raken (dat er maar 6 uur gesprekstof is of zo en dat je die dus moet bewaren en uit moet smeren over 2 dates) lijkt mij een wat magere basis
En van spelletjes van 'ze gaat me maar even missen' hou ik helemaal niet
Als je iemand leuk vind wil je er mee praten lijkt me. En dat lijkt me dan weer zo'n simpel gegeven dat ik niet zie waarom je er aan zou moeten sleutelen
Dat dus. Na twee jaar praten mijn vriendin en ik ook gewoon nog continu honderduit over vanalles.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174091882
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doe eens je best anderen niet voor psychisch gestoord uit te maken.

Je bent enorm vervelend aanwezig hier. And it ends now. Als je weer eens gefrustreerd bent dan mep je maar tegen een boksbal. Nondeju.
Toch jammer dat jij mensen de hand boven het hoofd houdt die begonnen met tegen mij gefrustreerd te reageren... Anders scroll maar effe terug.

Alles wat niet past binnen het tralala sfeertje is "enorm vervelend".
Ik ben niet begonnen met moddergooien.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174092040
Verbazingwekkend dat je hier een unieke en speciale kijk op hebt :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:44:00 #63
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174092061
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:32 schreef W00fer het volgende:

[..]

Toch jammer dat jij mensen de hand boven het hoofd houdt die begonnen met tegen mij gefrustreerd te reageren... Anders scroll maar effe terug.

Alles wat niet past binnen het tralala sfeertje is "enorm vervelend".
Ik ben niet begonnen met moddergooien.
Alles was tot in het oneindige geanalyseerd moet worden is vervelend. Alles dat tot in den treure herhaald moet worden is vervelend.

Iets met balk en oog.

Ik snap niet dat je niet doorhebt dat dat gefrustreerd posten van jou de users hier irriteert. Het komt vaak genoeg voorbij, zelfs van users die er in het begin nog wel moeite in wilden steken. Serieus, werk aan je issues. En ik heb t niet eens over wie als eerste begon met schelden (in case you didn't notice, die posts zijn weg), puur en alleen over jouw steeds weer de kop opstekende frustratie en hoe dat hier onvangen wordt na outburst nummer zoveel.

Steek je hand eens in eigen boezem. Want het ligt altijd aan een ander volgens jou. Maar als iedereen A zegt, dan heel misschien is het ook wel gewoon A. En niet B zoals jij beweert.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174093628
Mijn ex heeft voorgesteld dat hij voor mij eens zou koken.... Dat klinkt toch date-achtig? Zelfs netflix en chill-achtig. :@
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_174093703
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:11 schreef Subpoena het volgende:
Mijn ex heeft voorgesteld dat hij voor mij eens zou koken.... Dat klinkt toch date-achtig? Zelfs netflix en chill-achtig. :@
context context context?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:27:45 #66
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174093893
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:11 schreef Subpoena het volgende:
Mijn ex heeft voorgesteld dat hij voor mij eens zou koken.... Dat klinkt toch date-achtig? Zelfs netflix en chill-achtig. :@
Vind ik wel ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174093898
Een jaar geleden had ik er kort iets mee. Hij zette er een punt achter omdat hij wat persoonlijke problemen had en twijfelde over het leeftijdsverschil. (8 jaar)

Maar om de 3 maand stuurt hij altijd berichtjes (en hebben we een goede babbel) en soms vraagt die wel om af te spreken. Nooit op ingegaan tot ik hem 6 maand geleden toevallig terug zag (wonen dicht bij elkaar). En sindsdien twijfel ik wel om erop in te gaan als hij het opnieuw zou vragen. Wat hij dus deed.

We zijn beide wel verder gegaan met ons leven, maar toch blijft hij mij op de een of andere manier raken.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:29:22 #68
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174093917
Mochten de problemen tussen jullie opgelost zijn of dat jullie er aan willen werken kun je er voor gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174094221
Waarom vraag je het niet voor je de deur voor jezelf open stelt en er niks is en dan voel je je toch weer een beetje gedumpt
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:51:10 #70
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174094365
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:11 schreef Subpoena het volgende:
Mijn ex heeft voorgesteld dat hij voor mij eens zou koken.... Dat klinkt toch date-achtig? Zelfs netflix en chill-achtig. :@
After wining and dining, komt....

fucking or loving, maar komt op hetzelfde neer.
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:53:34 #71
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174094431
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Steek je hand eens in eigen boezem.
Mannen hebben geen boezem.

Tenzij je TerrorJaap bent of zo.
pi_174094875
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:51 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

After wining and dining, komt....

fucking or loving, maar komt op hetzelfde neer.
Je kan toch ook voor een vrouw koken zonder daarna seks te hebben. :P
  zaterdag 30 september 2017 @ 17:15:03 #73
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174094988
Ik vind t sowieso niet zo heel heftig hoor. Een ex stelt iets voor; namelijk......koken....
pi_174096074
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Alles was tot in het oneindige geanalyseerd moet worden is vervelend. Alles dat tot in den treure herhaald moet worden is vervelend.

Iets met balk en oog.

Ik snap niet dat je niet doorhebt dat dat gefrustreerd posten van jou de users hier irriteert. Het komt vaak genoeg voorbij, zelfs van users die er in het begin nog wel moeite in wilden steken. Serieus, werk aan je issues. En ik heb t niet eens over wie als eerste begon met schelden (in case you didn't notice, die posts zijn weg), puur en alleen over jouw steeds weer de kop opstekende frustratie en hoe dat hier onvangen wordt na outburst nummer zoveel.

Steek je hand eens in eigen boezem. Want het ligt altijd aan een ander volgens jou. Maar als iedereen A zegt, dan heel misschien is het ook wel gewoon A. En niet B zoals jij beweert.
Haal de post boven jou dan ook maar weg. En alle quasi grappige van DP waar ik met zeer grote moeite niks serieus opbouwends aan kan ontdekken. Dan praten we verder.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 30 september 2017 @ 18:20:37 #75
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174096094
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 17:10 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Je kan toch ook voor een vrouw koken zonder daarna seks te hebben. :P
Haar ex nodigde haar uit toch.
  zaterdag 30 september 2017 @ 18:23:25 #76
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174096139
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:20 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Haar ex nodigde haar uit toch.
Kreeg het laatst voorgesteld van een ex-scharrel. We deden altijd andere dingen.
Dan kan ik al raden welke kant het eigenlijk uit zal gaan als het aan hem ligt...
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 30 september 2017 @ 18:30:37 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174096295
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Haal de post boven jou dan ook maar weg. En alle quasi grappige van DP waar ik met zeer grote moeite niks serieus opbouwends aan kan ontdekken. Dan praten we verder.
Heb je gelezen wat ik getypt heb? Like, at all?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 30 september 2017 @ 18:30:43 #78
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174096296
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Kreeg het laatst voorgesteld van een ex-scharrel. We deden altijd andere dingen.
Dan kan ik al raden welke kant het eigenlijk uit zal gaan als het aan hem ligt...
Je mag ook bij mij komen eten hoor.

Gegarandeerd sex.
  zaterdag 30 september 2017 @ 18:31:53 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174096315
Ik denk niet dat ik snel zou daten met een ex :{. Normaal gesproken gaat t om een reden uit. Uitzonderingen zijn er altijd, maar toch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 30 september 2017 @ 18:33:34 #80
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174096344
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:30 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Je mag ook bij mij komen eten hoor.

Gegarandeerd sex.
Als ik je net zo lekker vind als het eten :P
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174096542
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 23:41 schreef Amy1990 het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar nu toch maar even reageren.

Afgelopen weken drie Tinderdates gehad met een jongen. Ik was heel enthousiast, maar dat is eigenlijk een beetje weggeëbd doordat ik merkte dat onze gesprekken goed waren, maar ik gewoon weinig lol met hem heb...

En ik vind een jongen die ik viavia ken wel interessant. Af en toe chatten we via Facebook. Volgende week zie ik hem in groepsverband, ben benieuwd hoe het dan is!
De gesprekken waren goed, maar je had te weinig lol? Wat was er dan wel goed aan de gesprekken :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174096646
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:31 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat ik snel zou daten met een ex :{. Normaal gesproken gaat t om een reden uit. Uitzonderingen zijn er altijd, maar toch.
Mee eens
  zaterdag 30 september 2017 @ 19:20:19 #83
365231 Fera
Fire & Blood
pi_174097307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:31 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat ik snel zou daten met een ex :{. Normaal gesproken gaat t om een reden uit. Uitzonderingen zijn er altijd, maar toch.
Heel verstandig. Ik heb me twee keer aan die steen gestoten. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 30 september 2017 @ 19:25:42 #84
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174097419
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 19:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Heel verstandig. Ik heb me twee keer aan die steen gestoten. :')
Wat gebeurde er toen?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 30 september 2017 @ 19:31:49 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174097540
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 19:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Heel verstandig. Ik heb me twee keer aan die steen gestoten. :')
Ik ook een keer. Daarom never again :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174097671
Moet ik eerst een ex hebben... ;(
pi_174098478
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 19:38 schreef Faxie het volgende:
Moet ik eerst een ex hebben... ;(
True that
mag het weten
pi_174099526
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 18:31 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat ik snel zou daten met een ex :{. Normaal gesproken gaat t om een reden uit. Uitzonderingen zijn er altijd, maar toch.
Als t om zakelijke redenen uitging kun je altijd nog lijmen.
  zaterdag 30 september 2017 @ 21:02:54 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174099551
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 21:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als t om zakelijke redenen uitging kun je altijd nog lijmen.
Ja, en welk deel van uitzonderingen zijn er altijd snap je niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174099656
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 21:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, en welk deel van uitzonderingen zijn er altijd snap je niet.
Als jij dit contract even tekent dan praten we daar niet meer over.

pi_174103124
Ik heb eigenlijk maar 1 ex en die kon (kan?) goed koken :9~

Daarnaast is het ook nog eens een goeike, maar gelukkig zijn we allebei contactschuwe nerds, dus we houden het bij digitaal *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:38:26 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_174152828
Tis officieel over tussen date en mij.
Op naar de volgende :+
pi_174152849
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:38 schreef Cue_ het volgende:
Tis officieel over tussen date en mij.
Op naar de volgende :+
Aaah nee wat jammer! Sterkte
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:45:44 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_174153017
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:39 schreef Allures het volgende:


Aaah nee wat jammer! Sterkte
Tnx, maar niet nodig hoor.
Het is idd wel jammer, maar we zijn nog gewoon goede vrienden en dit is beter zo :)
pi_174153080
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:38 schreef Cue_ het volgende:
Tis officieel over tussen date en mij.
Op naar de volgende :+
Dat hing al een beetje in de lucht, beter vroeg dan laat, zullen we maar zeggen.
pi_174153093
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tnx, maar niet nodig hoor.
Het is idd wel jammer, maar we zijn nog gewoon goede vrienden en dit is beter zo :)
Nou altijd fijn, lering uit trekken en op naar de volgende O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:51:18 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_174153201
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:47 schreef STING het volgende:
Dat hing al een beetje in de lucht, beter vroeg dan laat, zullen we maar zeggen.
Klopt, heb de knoop maar doorgehakt, is er in ieder geval duidelijkheid :)

Dus.. wie wil daten :+
pi_174155999
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, heb de knoop maar doorgehakt, is er in ieder geval duidelijkheid :)

Dus.. wie wil daten :+
Krekelgeluiden
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 04:04:28 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174156158
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:22:42 #100
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_174156871
Cue_ zal daarnaast ook heus geen moeite hebben een date te vinden. Je had het ook als een kans kunnen zien ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:50:27 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174156951
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus.. wie wil daten :+
What can change the nature of a man?
pi_174164507
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 02:58 schreef W00fer het volgende:

[..]

Krekelgeluiden
Pak je kans Cue, hij is nu nog vrij!
pi_174167207
Van die lui die hatelijk en raar gaan doen nadat je ze afgewezen hebt (op een normale manier!) :')
pi_174167403
Oh jammer Cue_, in het begin klonk het als iets met potentie.
pi_174167466
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:07 schreef Melancholia_war het volgende:
Van die lui die hatelijk en raar gaan doen nadat je ze afgewezen hebt (op een normale manier!) :')
super irritant ja
Wat verwachten ze? Dat je daarna zegt 'wacht je lijkt me toch vreselijk leuk'
pi_174167564
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:18 schreef Allures het volgende:

[..]

super irritant ja
Wat verwachten ze? Dat je daarna zegt 'wacht je lijkt me toch vreselijk leuk'
En dan wordt het een jolig verhaal voor de bruiloft *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174167597
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:18 schreef Allures het volgende:

[..]

super irritant ja
Wat verwachten ze? Dat je daarna zegt 'wacht je lijkt me toch vreselijk leuk'
Zoals protesteren op het voetbalveld bij een rode kaart van de scheidsrechter.

"Wow, je bent wel heel verontwaardigd. Weet je wat, ik maak er een waarschuwing van"
pi_174167736
Ik krijg echt net nog 'ik wil je toch niet want je bent te oud'
Ah vandaar dat je al 2 berichten had gestuurd, zelfs na mijn 'bedankt maar nee'

Heel charmant. Je bent vast een super aardige kerel
pi_174167880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:33 schreef Allures het volgende:
Ik krijg echt net nog 'ik wil je toch niet want je bent te oud'
Ah vandaar dat je al 2 berichten had gestuurd, zelfs na mijn 'bedankt maar nee'

Heel charmant. Je bent vast een super aardige kerel
Je bent inderdaad te oud, voor deze jeugdige dater van de brugklas ;)
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:05:29 #110
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174168432
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:33 schreef Allures het volgende:
Ik krijg echt net nog 'ik wil je toch niet want je bent te oud'
Ah vandaar dat je al 2 berichten had gestuurd, zelfs na mijn 'bedankt maar nee'

Heel charmant. Je bent vast een super aardige kerel
Hahaha, kinderachtig zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174168659
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174168676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen :D
O+ awesome

Kwam daar nog wel eens iets op terug?
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:16:49 #113
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174168690
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen :D
Waarom in godsnaam? Dat is nog meer kinderachtig.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174168721
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:16 schreef Allures het volgende:

[..]

O+ awesome

Kwam daar nog wel eens iets op terug?
Wisselde. De eerste die ik me kan herinneren kreeg volgens mij ook de meest kickass reactie. Een zus die echt volledig over de zeik was en woest was omdat hun moeder hen zeker niet op deze manier had opgevoed en dat ze hier zeker bij hem over zou beginnen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174168775
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Dat is nog meer kinderachtig.
Vind ik niet. Absoluut niet! Ik vind het iets anders als je dingen onder (bijvoorbeeld een Fok!) nick post of stuurt, maar als je onder je eigen naam dat soort vuiligheden op vrouwen afvuurt, mag je daar wel rekenschap voor afleggen bij de vrouwen waar je wel van houdt, imo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174168950
Over wat voor vuiligheden praten we dan? Wat heeft familie er sowieso mee te maken als een date je afwijst.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:30:28 #117
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174169077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vind ik niet. Absoluut niet! Ik vind het iets anders als je dingen onder (bijvoorbeeld een Fok!) nick post of stuurt, maar als je onder je eigen naam dat soort vuiligheden op vrouwen afvuurt, mag je daar wel rekenschap voor afleggen bij de vrouwen waar je wel van houdt, imo.
Als jij wordt bedreigd kun je beter zeggen dat hij stopt en dat je anders de politie inlicht.
Ipv een hele familie er bij te betrekken.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:42:20 #118
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174169410
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:25 schreef Mutiilation het volgende:
Over wat voor vuiligheden praten we dan? Wat heeft familie er sowieso mee te maken als een date je afwijst.
Als een date je bijvoorbeeld voor hoer uitscheldt nadat je op een normale manier nee hebt gezegd. Vaak durven dat soort kerels dat te doen, omdat niemand van de omgeving er ooit achterkomt.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:44:32 #119
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174169452
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:42 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Als een date je bijvoorbeeld voor hoer uitscheldt nadat je op een normale manier nee hebt gezegd. Vaak durven dat soort kerels dat te doen, omdat niemand van de omgeving er ooit achterkomt.
Ook eens meegemaakt online. Echt, lig er geen seconde wakker van. Blokkeren en doei :W
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174169490
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen :D
Wat een triest wijf zeg.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:53:14 #121
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174169629
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ook eens meegemaakt online. Echt, lig er geen seconde wakker van. Blokkeren en doei :W
Zelf gelukkig nooit gehad. Het enige wat ik eens te horen heb gekregen nadat ik iemand had afgewezen was dat hij toch te druk met andere dingen bezig was. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Buurtzwaan op 03-10-2017 18:12:15 ]
pi_174175139
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:33 schreef Allures het volgende:
Ik krijg echt net nog 'ik wil je toch niet want je bent te oud'
Ah vandaar dat je al 2 berichten had gestuurd, zelfs na mijn 'bedankt maar nee'

Heel charmant. Je bent vast een super aardige kerel
:') echt waar komen deze mensen vandaan
pi_174175279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:42 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Als een date je bijvoorbeeld voor hoer uitscheldt nadat je op een normale manier nee hebt gezegd. Vaak durven dat soort kerels dat te doen, omdat niemand van de omgeving er ooit achterkomt.
Dit is zó waar.

Ik had hierdoor wel eens de neiging om het iemand zijn moeder te vertellen :'). Hij was zo bang voor zijn moeder. Niet gedaan uiteindelijk want snode plannen komen altijd 's nachts bij mij ;(
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:14:35 #124
174940 W00fer
Maar echt
pi_174179546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:07 schreef Melancholia_war het volgende:
Van die lui die hatelijk en raar gaan doen nadat je ze afgewezen hebt (op een normale manier!) :')
Wat gebeurde er dan?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174179623
Onfatsoenlijk. Gewoon onfatsoenlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174182370
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:01 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Dit is zó waar.

Ik had hierdoor wel eens de neiging om het iemand zijn moeder te vertellen :'). Hij was zo bang voor zijn moeder. Niet gedaan uiteindelijk want snode plannen komen altijd 's nachts bij mij ;(
Zn moeder zou 'm door de saus halen.
pi_174184068
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen :D
Die kennis van je is rijp voor de psycholoog. Enge stalkster ook, actief te gaan jagen met screenshot op familie. Zoveel moeite te doen om zoiets - psychopate.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 10:58:40 #128
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174184232
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Dat is nog meer kinderachtig.
Dit ja.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 23:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Onfatsoenlijk. Gewoon onfatsoenlijk.
Je zegt het zelf al. Natuurlijk zijn dat van die wanhopige mannen die waarschijnlijk al blij zijn dat ze überhaupt een vrouw zien. Maar om nou vreemden te benaderen en ze daarmee te confronteren... Dan vind je het als vrouw blijkbaar toch wel leuk om zulke dingen te horen. Anders maak je er niet zo'n enorm ding van :') Negatieve aandacht is ook aandacht gevalletje?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174185030
Vind het in bovenstaande geval een beetje zielig.

Maar moest ook meteen aan dit verhaal denken:

http://mashable.com/2017/06/26/dick-pic-sent-mom/#MSBGzwhSQOq3

vind er wel wat voor te zeggen in dit geval, zeker als ze er van tevoren ook voor waarschuwt. Als je dan toch een lompe hork bent en het negeert, dan is dat je verdiende loon wmb ;)

(maar is wel net ff een andere situatie natuurlijk).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_174185154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Vind het in bovenstaande geval een beetje zielig.

Maar moest ook meteen aan dit verhaal denken:

http://mashable.com/2017/06/26/dick-pic-sent-mom/#MSBGzwhSQOq3

vind er wel wat voor te zeggen in dit geval, zeker als ze er van tevoren ook voor waarschuwt. Als je dan toch een lompe hork bent en het negeert, dan is dat je verdiende loon wmb ;)

(maar is wel net ff een andere situatie natuurlijk).
Okay dat is wel sneu voor die moeder..
pi_174185334
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:50 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Okay dat is wel sneu voor die moeder..
dat is inderdaad wel het jammere daar weer van - je leert die dude misschien wel een lesje maar die moeder is nu ook ongewild slachtoffer :X
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 12:53:24 #132
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174186539
quote:
15s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:58 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit ja.

[..]

Je zegt het zelf al. Natuurlijk zijn dat van die wanhopige mannen die waarschijnlijk al blij zijn dat ze überhaupt een vrouw zien. Maar om nou vreemden te benaderen en ze daarmee te confronteren... Dan vind je het als vrouw blijkbaar toch wel leuk om zulke dingen te horen. Anders maak je er niet zo'n enorm ding van :') Negatieve aandacht is ook aandacht gevalletje?
Ha SV, jij de laatste tijd nog wat succes gehad op date gebied?


Dickpicks vind ik eigenlijk nog een stap verder gaan dan een tantrum gooien na een afwijzing. Dat laatste is sneu maar dat iemand na afwijzing #724 full W00fer gaat is nog wel voor te stellen.

Overigens ook net weer een afwijzing in the pocket. Jammer wel, ze lijkt me oprecht tof.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:08:23 #133
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174186826
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]


Overigens ook net weer een afwijzing in the pocket. Jammer wel, ze lijkt me oprecht tof.
zeg dat t een hoer is
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:10:09 #134
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174186860
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

zeg dat t een hoer is
Misschien nog even jaartje frustraties opbouwen voordat ik zover ben. I'll keep you posted :D
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:13:18 #135
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174186930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen :D
Artikel 261 sr.
pi_174187017
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:10 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Misschien nog even jaartje frustraties opbouwen voordat ik zover ben. I'll keep you posted :D
Spannend spannend
  woensdag 4 oktober 2017 @ 13:20:46 #137
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174187060
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 13:18 schreef Melancholia_war het volgende:

[..]

Spannend spannend
Gelieve niet te stoppen met kittens posten, dat zou wel pijnlijk zijn.
pi_174188914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kennis van me heeft er een tijdje een sport van gemaakt op screenshots van post-afwijs-reacties te maken. Vervolgens op Social Media de betreffende personen opzoeken en hun moeder en zussen de screenshots te sturen :D
Wat een kansloos debieltje ben je dan :')
pi_174189083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:53 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Zelf gelukkig nooit gehad. Het enige wat ik eens te horen heb gekregen nadat ik iemand had afgewezen was dat hij toch te druk met andere dingen bezig was. :D
Als dit over mij gaat, ik was dronken.
pi_174190523
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:50 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Die kennis van je is rijp voor de psycholoog. Enge stalkster ook, actief te gaan jagen met screenshot op familie. Zoveel moeite te doen om zoiets - psychopate.
Mja ik kan eigenlijk niet iets passenders bedenken voor mannen die vrouwen uitmaken voor alles wat laag, smerig en goedkoop is na een beleefde afwijzing.

Je merkt hier op fok ook dat veel mensen maar met alles weg denken te kunnen komen omdat het "maar internet" is. Dit is een redelijk onschuldige manier van terugslaan imo.

En als je onder je eigen naam zulke vuiligheid uitslaat moet je er ook maar achter durven staan tov de mensen om je heen ofzo.

Er worden dus ineens consequenties gehangen aan gedrag waarvan zo'n kerel heus wel weet dat het onfatsoenlijk is, maar waarvan hij verwacht dat het veilig / consequentieloos is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174190713
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mja ik kan eigenlijk niet iets passenders bedenken voor mannen die vrouwen uitmaken voor alles wat laag, smerig en goedkoop is na een beleefde afwijzing.

Je merkt hier op fok ook dat veel mensen maar met alles weg denken te kunnen komen omdat het "maar internet" is. Dit is een redelijk onschuldige manier van terugslaan imo.

En als je onder je eigen naam zulke vuiligheid uitslaat moet je er ook maar achter durven staan tov de mensen om je heen ofzo.

Er worden dus ineens consequenties gehangen aan gedrag waarvan zo'n kerel heus wel weet dat het onfatsoenlijk is, maar waarvan hij verwacht dat het veilig / consequentieloos is.
Er zit veel opgekropte boosheid bij die *kuch* kennis van jou, wellicht in combinatie met een laag zelfbeeld.

Iemand die goed in haar vel zit leest "hoer!" en drukt lachend op block. Doei, mafketel. En gaat geen energie besteden aan wraakfantasieen. Ik neem aan dat je "kennis" het vooral bij fantasieen heeft gelaten. maar je weet het nooit. ;)
pi_174190759
Ik vind het een beetje zielig allemaal. Dan reageer je als vrouw toch terug met scheldwoorden?

Vergeet niet dat die mannen ook jouw naam, uiterlijk + profiel waarschijnlijk zouden kennen. Onnodig conflicten veroorzaken. Maar goed, zoek het uit als het je een goed gevoel geeft.
pi_174191655
Wat raar dat het exposen van onfatsoenlijk gedrag meer weerstand oproept dan het gedrag zelf :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174191690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:31 schreef Mutiilation het volgende:
Ik vind het een beetje zielig allemaal. Dan reageer je als vrouw toch terug met scheldwoorden?

Vergeet niet dat die mannen ook jouw naam, uiterlijk + profiel waarschijnlijk zouden kennen. Onnodig conflicten veroorzaken. Maar goed, zoek het uit als het je een goed gevoel geeft.
Waarom ben je zo fel, is dit jou ook overkomen?
pi_174191770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat raar dat het exposen van onfatsoenlijk gedrag meer weerstand oproept dan het gedrag zelf :D
Iemand zijn familie er bij betrekken is een stuk onfatsoenlijker en ziekelijker dan iemand die in frustratie over gaat tot schelden.

Zoek hulp, het is ziekelijk.
pi_174191965
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom ben je zo fel, is dit jou ook overkomen?
Het is mij nooit overkomen. Ik vind het gewoon zielig gedrag. Ik zou sowieso nooit een vrouw voor hoer uitmaken.

Maar vind het een beetje laf om de internetstrijder uit te hangen en familie erbij betrekken. We hebben het toch over volwassen mensen? Los dat dan gewoon normaal op.
pi_174192082
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:29 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Iemand zijn familie er bij betrekken is een stuk onfatsoenlijker en ziekelijker dan iemand die in frustratie over gaat tot schelden.

Zoek hulp, het is ziekelijk.
#rt
pi_174192218
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mja ik kan eigenlijk niet iets passenders bedenken voor mannen die vrouwen uitmaken voor alles wat laag, smerig en goedkoop is na een beleefde afwijzing.

Je merkt hier op fok ook dat veel mensen maar met alles weg denken te kunnen komen omdat het "maar internet" is. Dit is een redelijk onschuldige manier van terugslaan imo.

En als je onder je eigen naam zulke vuiligheid uitslaat moet je er ook maar achter durven staan tov de mensen om je heen ofzo.

Er worden dus ineens consequenties gehangen aan gedrag waarvan zo'n kerel heus wel weet dat het onfatsoenlijk is, maar waarvan hij verwacht dat het veilig / consequentieloos is.
Snap ik wel ja. Schelden is nergens voor nodig, dan leer je het wel af.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:04:14 #149
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174192460
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat raar dat het exposen van onfatsoenlijk gedrag meer weerstand oproept dan het gedrag zelf :D
Ik zie daar wel enige nuance in.
Social media als schandpaal gebruiken voor mensen die zich als kneuzen gedragen kan best verstrekkende gevolgen hebben, heb liever niet op mijn geweten, zou het zelf niet zo snel toepassen bij mensen die mij een keer uitschelden.
pi_174192512
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:04 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik zie daar wel enige nuance in.
Social media als schandpaal gebruiken voor mensen die zich als kneuzen gedragen kan best verstrekkende gevolgen hebben, heb liever niet op mijn geweten, zou het zelf niet zo snel toepassen bij mensen die mij een keer uitschelden.
Het kan ook keihard backfiren. Het is gewoon niet handig om te doen, kan veel gezeik veroorzaken als je de verkeerde tegenkomt.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:22:11 #151
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174192910
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ha SV, jij de laatste tijd nog wat succes gehad op date gebied?


Dickpicks vind ik eigenlijk nog een stap verder gaan dan een tantrum gooien na een afwijzing. Dat laatste is sneu maar dat iemand na afwijzing #724 full W00fer gaat is nog wel voor te stellen.

Overigens ook net weer een afwijzing in the pocket. Jammer wel, ze lijkt me oprecht tof.
Ik date niet meer eerlijk gezegd. Geen behoefte aan.

Jammer! Rustig door naar de volgende :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174193445
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat raar dat het exposen van onfatsoenlijk gedrag meer weerstand oproept dan het gedrag zelf :D
Zullen we daten? :@
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:49:39 #153
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174193534
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Snap ik wel ja. Schelden is nergens voor nodig, dan leer je het wel af.
Er is een heleboel online gedrag niet nodig, moet het halve internet maar door de pek en veren?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:58:48 #154
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174193795
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:04 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik zie daar wel enige nuance in.
Social media als schandpaal gebruiken voor mensen die zich als kneuzen gedragen kan best verstrekkende gevolgen hebben, heb liever niet op mijn geweten, zou het zelf niet zo snel toepassen bij mensen die mij een keer uitschelden.
Ik zou het ook niet doen. Staat er straks een hele boze familie voor je deur wat je hun lieve zoon aandoet. Laat maar. :{w
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174194201
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:49 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Er is een heleboel online gedrag niet nodig, moet het halve internet maar door de pek en veren?
Misschien een goed begin als mongolisch gedrag je aangerekend wordt. Leer je het wel af. Massaal.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:16:23 #156
47102 Elvi
miemkwien
pi_174194241
Ik heb wel eens screenshots van vreemde gesprekken op m'n Facebook gezet :') maar zonder naam en foto. En dat waren de echt vreemde gesprekken zoals die ene gast die aan m'n gezichtsvorm en kaaklijn kon zien dat ik Scandinavisch bloed had (nee) en niet onderdanig genoeg was (joe) _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')