abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 09:25:55 #101
382129 crew  Donna
pi_174067661
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:02 schreef rena het volgende:

[..]

Dat is toevallig :o Zoveel zwangere buiken zullen er niet rondlopen dus wie weet spot ik je ;)

Meer mensen die raar reageren op muggen nu? Ik heb ineens 3 hele dikke muggenbulten op mijn been, zo zien ze er bij mij nooit uit :o
Voordat ik kon testen werd ik geprikt door een mug en dat werd een soort enorm harde klomp weefsel onder m'n huid. Ik denk wel dat het te maken heeft gehad met m'n zwangerschap.
pi_174067859
LadyS, ik heb van woensdagavond tot vanochtend van de 36 uur er zo'n 30 op bed doorgebracht met het gevoel alsof mijn hoofd in een bankschroef zat (voorhoofdsholteontsteking, vermoed ik, na al anderhalve week snipverkouden te zijn geweest). Ik heb flink gegoogeld en ben tot de conclusie gekomen dat neusspray met xylodinges wel mag, zolang je het niet langer dan een week gebruikt. Ze wilden het bij de drogist niet meegeven aan mijn man, maar gelukkig was hij eigenwijs.
Ik voel me vandaag overigens alweer een stuk beter, gelukkig. Mijn vader zou langskomen om op de peuter te passen, maar die heb ik afgebeld (heel gek, hij zou hier om 9 uur zijn, het is drie kwartier rijden en toch zat hij om 20 voor 8 al in de auto :? O+).

En hallo hey, je bent even een dag ziek en ineens is half Fok zwanger. :D. Gefeliciteerd, Karstman, KD en Supreme!

En ik zag nog goede echo's voor Malteser en Olivia, wat fijn! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174067920
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 04:33 schreef flugeltje het volgende:

[..]

No surprise there in mijn ogen, ge bent een vruchtbaar dingske :D De tamtam werkt nog steeds dus ik kom effe uit m'n winterslaap om je van harte te feliciteren!!
Die bevestiging heb ik nu ook wel hoor ;)
pi_174068301
Ik ben bijna van mijn bijholteontsteking af en xylometazoline neusspray was echt mijn lifesaver de eerste dagen...

Ik heb van tevoren met de VK overlegd en die gaf aan dat ze pas geleden nieuwe informatie hadden gekregen over (zelfzorg)medicijnen en dat neusspray met xylometazoline nu in alle folders staat in het rijtje medicijnen die je als zwangere wel mag gebruiken. Wel maximaal een week, maar dat is niet-zwanger hetzelfde.
pi_174068386
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben bijna van mijn bijholteontsteking af en xylometazoline neusspray was echt mijn lifesaver de eerste dagen...

Ik heb van tevoren met de VK overlegd en die gaf aan dat ze pas geleden nieuwe informatie hadden gekregen over (zelfzorg)medicijnen en dat neusspray met xylometazoline nu in alle folders staat in het rijtje medicijnen die je als zwangere wel mag gebruiken. Wel maximaal een week, maar dat is niet-zwanger hetzelfde.
daar heb ik ook last van, mn rechteroogbal knalt bijna uit elkaar man :(
pi_174068409
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

daar heb ik ook last van, mn rechteroogbal knalt bijna uit elkaar man :(
Oh klote zeg!!
Was voor mij de eerste keer maar ik vond het zo ontzettend kut...
pi_174068554
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Oh klote zeg!!
Was voor mij de eerste keer maar ik vond het zo ontzettend kut...
hier ook, begon met 1 dag keelpijn, vervolgens wattenkop en snot..hoop hoesten. En nu een stekende pijn achter mijn oog en naast mijn neus. Zo jammer dat je geen ibu's mag slikken tijdens de zwangerschap :')
pi_174068715
Ja ik heb de ibu ook gemist :')
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:36:36 #109
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174068885
Bedankt allen voor de ervaringen! Ik heb intussen ook wat meer gegoogled en er schijnt ook een neusspray met xylodinges te zijn die voor kinderen geschikt is (met halve dosering), dus die ga ik straks maar kopen.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174068985
Ooh bah ontstoken holtes. Beterschap allen :*
pi_174069003
Ooooh wat fijn dat ik dit lees. Neusspray mag dus gewoon. Helden, die zoutspray helpt namelijk helemaal niks en voel me al 2 dagen vreselijk beroerd.

Oh en welkom nieuwe zwangeren *O*
pi_174069338
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:25 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Voordat ik kon testen werd ik geprikt door een mug en dat werd een soort enorm harde klomp weefsel onder m'n huid. Ik denk wel dat het te maken heeft gehad met m'n zwangerschap.
Ja, zo ziet het er bij mij ook uit. Heb het vroeger ook wel eens gehad maar meestal met buitenlandse muggen als ik in Italië of Frankrijk was.

Beterschap voor alle mensen in de ziekenboeg :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174070374
We moeten zo langzamerhand voor zwangerschapskleding gaan kijken/kopen. Was er alleen niet van plan veel aan uit te geven. Heeft iemand wat tips?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:16:04 #114
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_174070694
Net weer controle: 130/90. Dus officieel zwangerschapshypertentie. Dat betekent dat ze me niet te lang laten doorlopen, maar vanwege mijn ks eerder ook liever niet willen gaan inleiden. Dus rond de 37 weken gaan ze/we kijken wat het beleid wordt.
Verder: xylodinges mag inderdaad gewoon *O* Alleen niet te lang en niet te vaak.

Miniem, ik heb wat pakketten via Marktplaats gekocht.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_174071504
@Malteser: Wel een beetje geschrokken, of nou ja meer verrast eigenlijk. We hoopten één kloppend hartje te zien. Maar de echoscopist zei gelijk ‘volgens mij zie ik twee vruchtzakjes, eens kijken of daar ook wat in zit’. En toen hadden we twee kloppende hartjes :D en moest ik lachen en huilen tegelijk. Het is nu wel ok eigenlijk, al gaan we wel tegen wat praktische dingetjes aanlopen. Maar daar komen we wel uit.

Fijn ook dat bij jullie alles ok is, we zijn even ver geloof ik?

@Miniem: BonPrix is qua prijs wel ok?

Voor de snot, heb ooit voorhoofdholteontsteking gehad en advies van de dokter was om en om met zoutspray en xylodingesspray spuiten. De zoutspray zorgde ervoor dat t snot los kwam, en de xylodinges dat het snot oploste, dacht ik...
pi_174071543
Hmm, net met naar t toilet gaan bloed. ;(
clone - kloon - ke kapa
pi_174071557
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:58 schreef SupremeEvil het volgende:
@Malteser: Wel een beetje geschrokken, of nou ja meer verrast eigenlijk. We hoopten één kloppend hartje te zien. Maar de echoscopist zei gelijk ‘volgens mij zie ik twee vruchtzakjes, eens kijken of daar ook wat in zit’. En toen hadden we twee kloppende hartjes :D en moest ik lachen en huilen tegelijk. Het is nu wel ok eigenlijk, al gaan we wel tegen wat praktische dingetjes aanlopen. Maar daar komen we wel uit.

Fijn ook dat bij jullie alles ok is, we zijn even ver geloof ik?

@Miniem: BonPrix is qua prijs wel ok?

Voor de snot, heb ooit voorhoofdholteontsteking gehad en advies van de dokter was om en om met zoutspray en xylodingesspray spuiten. De zoutspray zorgde ervoor dat t snot los kwam, en de xylodinges dat het snot oploste, dacht ik...
Praktische zaken zijn op te lossen inderdaad, fijn dat er in jullie hart alle ruimte is voor twee kindjes!

Ik ben vandaag 9w5d. Jij?
pi_174071567
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:00 schreef Okola het volgende:
Hmm, net met naar t toilet gaan bloed. ;(
Okola, oh nee. Was het veel? En hoe ver ben je?
pi_174071592
Vandaag 8wk, ben ik toch mis met iemand anders :)

Oh nee Okola :{
pi_174071605
Miniem: als je weinig uit wilt geven, zou ik alleen investeren in een paar broeken (of panty's/maillots). Langere niet-zwangerschapsshirts in een maatje groter dan ik normaal droeg, pasten bij mij tot heel ver in de zwangerschap prima. Vestje er overheen en klaar.
Of kijk eens bij Bonprix, C&A en Lidl. Zij verkopen positiemode voor niet al teveel geld.
pi_174071816
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:02 schreef Malteser het volgende:

[..]

Okola, oh nee. Was het veel? En hoe ver ben je?
7+2. Donderdag a.s eerste echo. Wel te zien in ondergoed en het afvegen was niet veel. Niet helder rood maar Bleh het kwam wel als een verrassing uiteraard
clone - kloon - ke kapa
pi_174071858
Okola wat klote!! Heb je je verloskundige gebeld? Hoe zat het ook alweer qua vers/oud bloed?

Jeetje alsof we in een cluster met snot zitten! High five! Ik heb vannacht ook zitten googlen naar neusspray want ik wist door het lurken hier dat alleen zoutoplossing mocht maar blijkbaar voortschrijdend inzicht...! Alles zit hier gelukkig los (zoooveel beter dan een dichte neus) dus ik snuit gewoon een eind weg.

Wel grappig. Ik appte een vriend dat ik ziek was. Zegt ie: twee weken geleden ook al, gaat het wel?
Dat was toen omdat ik kotsmisselijk was door de zwangerschap maar dat weet hij nog niet O-)
Dit, dat, alles.
pi_174072289
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:59 schreef Miniem het volgende:
We moeten zo langzamerhand voor zwangerschapskleding gaan kijken/kopen. Was er alleen niet van plan veel aan uit te geven. Heeft iemand wat tips?
Bij Zalando ben ik prima geslaagd voor weinig geld. Succes!
pi_174072410
Okola :{ Hopelijk was het eenmalig oud bloed, als je het niet vertrouwd gewoon de VK bellen :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174072572
Ok, vanavond als het lukt met de bevalling die nu bezig is een echo. Duurt de bevalling lang dan morgen een echo. iig fijn dat ze even willen kijken. Hopelijk stopt t nu :{

[ Bericht 81% gewijzigd door Okola op 29-09-2017 14:18:45 ]
clone - kloon - ke kapa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')